Marketing polityczny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(29)
Forma i typ
Książki
(29)
Publikacje naukowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(38)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(7)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(26)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(1)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(1)
Filia 20 (Solarza 9a)
(1)
Autor
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(3)
Mazur Marek
(3)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(2)
Hofman Iwona
(2)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Adamczyk Jan (1933-2021)
(1)
Adamik-Szysiak Małgorzata
(1)
Butkiewicz Magdalena (1986- )
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Gałązka Wiesław
(1)
Gugnin Aleksander
(1)
Gugnina Tatiana
(1)
Górka Marek (nauki o polityce)
(1)
Jabłoński Andrzej (politolog)
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jeziński Marek
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Krawczyk Dawid (1991- )
(1)
Lusińska Anna
(1)
Machura Witold
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Mierzyńska Anna (analityk internetowy)
(1)
Ostasz Grzegorz
(1)
Peszyński Wojciech (1981- )
(1)
Płatek Paweł (1975- )
(1)
Rejman-Zientek Magdalena
(1)
Sobkowiak Leszek
(1)
Szalkiewicz Wojciech Krzysztof
(1)
Trzeciak Sergiusz (1976- )
(1)
Warzecha Jan (1959- )
(1)
Zaręba Agnieszka (politologia)
(1)
Łęcicki Grzegorz (1958- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(29)
Język
polski
(29)
Temat
Kobieta
(5262)
Literatura polska
(4588)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3980)
Przyjaźń
(3696)
Marketing polityczny
(-)
Rodzina
(3682)
II wojna światowa (1939-1945)
(3074)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2565)
Relacje międzyludzkie
(2457)
Zwierzęta
(2401)
Powieść polska
(2389)
Tajemnica
(2129)
Powieść amerykańska
(1980)
Wojsko
(1923)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1880)
Magia
(1877)
Pisarze polscy
(1788)
Język polski
(1666)
Dziewczęta
(1563)
Żydzi
(1542)
Pamiętniki polskie
(1477)
Rodzeństwo
(1448)
Nastolatki
(1344)
Śledztwo i dochodzenie
(1313)
Uczniowie
(1302)
Kultura
(1301)
Życie codzienne
(1251)
Literatura
(1198)
Polacy za granicą
(1173)
Małżeństwo
(1172)
Polityka
(1168)
Dzieci
(1122)
Powieść angielska
(1120)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1054)
Psy
(1047)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(996)
Wsie
(994)
Ludzie a zwierzęta
(986)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(968)
Trudne sytuacje życiowe
(952)
Nauka
(948)
Literatura dziecięca polska
(940)
Historia
(901)
Duchowieństwo katolickie
(891)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(877)
Literatura młodzieżowa polska
(869)
Boże Narodzenie
(858)
Zabójstwo
(858)
Arystokracja
(856)
Chłopcy
(844)
Opowiadanie polskie
(839)
Turystyka
(825)
Koty
(818)
Politycy
(816)
Kościół katolicki
(813)
Sekrety rodzinne
(796)
Policjanci
(795)
Dziecko
(789)
Dziennikarze
(783)
Podróże
(734)
Polityka międzynarodowa
(719)
Szlachta
(718)
Postawy
(716)
Wychowanie w rodzinie
(715)
Osoby zaginione
(706)
Prywatni detektywi
(706)
Wybory życiowe
(698)
Uprowadzenie
(689)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(677)
Młodzież
(669)
Prawo
(668)
Przestępczość zorganizowana
(663)
Wojna
(659)
Przedsiębiorstwo
(652)
Poszukiwania zaginionych
(650)
Muzyka
(647)
Etyka
(642)
Miasta
(642)
Religia
(642)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(633)
Nauczyciele
(631)
Dramat polski
(629)
Relacja romantyczna
(625)
Topografia
(620)
Matki i córki
(618)
Walka dobra ze złem
(615)
Chrześcijaństwo
(603)
Mężczyzna
(603)
Sztuka polska
(603)
Powieść obyczajowa polska
(598)
Szkolnictwo
(584)
Ruch oporu
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Temat: dzieło
Nowy Dzień (czasop.)
(1)
Tygodnik Powszechny (1945- )
(1)
Temat: czas
2001-0
(6)
2001-
(4)
1989-
(3)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Kołobrzeg (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Twitter
(1)
Gatunek
Blogi
(3)
Opracowanie
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Gazety brukowe polskie
(1)
Literatura grozy
(1)
Podręczniki
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Raport z badań
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(5)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
29 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [88].
1. Specyfika marketingu politycznego 2. Podstawowe kategorie marketingu politycznego 3. analiza rynku politycznego 4. Produkt polityczny 5. Cena politycznego produktu 6. Dystrybucja i środki masowego przekazu jako instrumenty marketingu politycznego 7. Promocja politycznego produktu 8. Marketing polityczny i wyborczy w Rosji 9. Merketingowe praktyki w wyborach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91488 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [252]-266.
Reklama polityczna jako przedmiot badań komunikacji politycznej ; Retoryka telewizyjnej reklamy politycznej ; Strategie apelowania do wyborców w telewizyjnej reklamie politycznej ; Wizerunek w telewizyjnej reklamie politycznej ; Perspektywy rozwoju telewizyjnej reklamy politycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98425 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy pracach.
KREOWANIE WIZERUNKU POLITYCZNEGO I MANIPULACJA HISTORIĄ: Polityka 2.0. Case studies na podstawie wybranych przykładów z polskiej sceny politycznej ; Analiza wizerunku medialnego Janusza Korwin-Mikkego ; Strategia wizerunkowa "męża stanu" - droga do sukcesu wyborczego czy politycznego upadku? Studium przypadku kariery politycznej Andrzeja Leppera ; Aparat cenzury i cenzorów w systemie mediów totalitarnych ; Analiza wizerunku medialnego Jarosława Kaczyńskiego ; Ideologia i tortura: grupa chrześcijan Asuny-Beresny zamordowana przez bolszewików 28 marca 1919 roku w Dyneburgu ; POLITYKA W CYBERPRZESTRZENI: Media społecznościowe jako narzędzie ewangelizacji w rękach diakonów - szanse i zagrożenia. Analiza SWOT ; Aktywność internetowa mocnym ogniwem komunikacji społecznej. Portale społecznościowe skutecznym narzędziem na drodze zmian politycznych ; Polityka na Twitterze w świetle dostępnych badań ; Internet a państwo według Arystotelesa - cyberprzestrzeń jako nowa rzeczywistość społeczna ; Marketing polityczny w mediach społecznościowych - szanse i zagrożenia dla procesu komunikacji i jego uczestników ; DEBATA POLITYCZNA W MEDIACH: Między prawdą a kłamstwem - językowe określenia przeciwnika politycznego we współczesnym dyskursie medialnym. Wybrane przykłady ; Media jako kanał obiektywnego przekazu politycznego. Fikcja czy rzeczywistość? ; Media jako narzędzie konstytuujące recepcję rzeczywistości społeczno-politycznej przez współczesne pokolenie młodych ludzi ; Polityczna gra medialna o religijne autorytety ; Stosowność (i niestosowność) w radiowych audycjach z udziałem polityków na przykładzie "Siódmego dnia tygodnia" Radia Zet ; Między legitymizacją a merytoryczną oceną. Argumentacja uczonych w mediach na przykładzie dwóch głośnych debat historycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105053 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-32 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86633 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis, ISSN 0239-6661 ; no 2744)
Bibliogr. przy rozdz.
I. Profesjonalizacja kampanii wyborczych we współczesnym świecie i jej konsekwencje ; II. Media masowe w amerykańskich wyborach prezydenckich w 2004 roku ; III. Rola telewizji w wyborach. Przykład niemiecki ; IV. Negatywna telewizyjna reklama polityczna. Doświadczenia amerykańskie i polskie ; V. Proces planowania strategii wyborczej. Studium przypadku ; VI. Wizerunek polityczny jako element strategii wyborczej ; VII. Kampania zmarnowanych szans - polskie doświadczenia z wyborów do Parlamentu Europejskiego w 2004 roku ; VIII. Pozycjonowanie oferty politycznej na przykładzie wyborów do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 roku ; IX. Wizualna kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 roku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94002 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikowanie polityczne i publiczne : podręcznik akademicki / Bogusława Dobek-Ostrowska. - Wyd. 1 (1 dodr.). - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2007. - 434, [1] s. : fot., rys. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 414-421 i przy rozdz. Indeksy.
I. KOMUNIKOWANIE SPOŁECZNE: 1. Nauka o komunikowaniu; 2. Komunikowanie - proces porozumiewania się ludzi; 3. Systemy komunikowania, II. KOMUNIKOWANIE POLITYCZNE - PERSPEKTYWA TEORETYCZNA: 4. Pojęcie procesu komunikowania politycznego; 5. Uczestnicy procesu komunikowania politycznego; 6. Propaganda polityczna jako forma komunikowania politycznego; 7. Kampanie polityczne i wyborcze jako forma komunikowania politycznego, III. NARZĘDZIA KOMUNIKOWANIA POLITYCZNEGO - PERSPEKTYWA TECHNICZNA: 8. Profesjonalizacja komunikowania politycznego; 9. Marketing polityczny i wyborczy; 10. Polityczne public relations; 11. Reklama polityczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-85355 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografia / Wydział Humanistyczny. Politechnika Koszalińska)
ISSN 0239-7129 oraz nr 312 odnosi się do pierwotnego tytułu serii: Monografie / Wyższa Szkoła Inżynierska w Koszalinie.
Bibliografia na stronach 299-312.
R. I. PROBLEMY BADAWCZE W OPISIE RYWALIZACJI WYBORCZEJ: 1. Stabilizacja polityczna w okresie 2005-2015 ; 2. Finansowanie partii politycznych jako czynnik stabilizujący system partyjny ; 3. Listy wyborcze ; 4. Widowisko, aktorstwo czy polityka? ; Postpolityka ; Mediatyzacja polityki ; Polityka sterowana sondażami ; Karnawalizacja ; R. II. PODZIAŁY IDEOLOGICZNE W POLSKIM SYSTEMIE POLITYCZNYM: 1. Nieadekwatność podziałów "lewica" versus "prawica" ; 2. Uwarunkowania tożsamości partyjnych na tle transformacji politycznej ; 3. Podziały w nowej rzeczywistości politycznej po 2005 roku: Tożsamość partii postsolidarnościowych ; Kontynuacja tożsamości politycznych na tle podziałów partyjnych ; Personalny wymiar rywalizacji politycznej ; R. III. HASŁA I PROGRAMY WYBORCZE W RYWALIZACJI POLITYCZNEJ: 1. Hasła wyborcze jako wyraz rywalizacji politycznej ; 2. Historia rywalizacji politycznej w kontekście funkcjonowania haseł wyborczych ; 3. Analiza treści programów wyborczych względem wizerunku partii politycznych oraz rywalizacji wyborczej ; 4. Program polityczny ; 5. Program polityczny jako autoprezentacja partii ; 6. Analiza programowa ; 7. Instytucjonalizacja programów politycznych ; R. IV. OKRES 2005-2007. KSZTAŁTOWANIE SIĘ POLITYCZNYCH BIEGUNÓW: 1. Ewolucja poglądów elektoratów partyjnych na temat istotnych kwestii społecznopolitycznych w latach 2005-2015 ; 2. Socjodemograficzne podziały wśród wyborców w latach 2005-2015 ; 3. "Płynność" elektoratów wyborczych ; R. V. POCZĄTEK RYWALIZACJI PO I PIS: 1. Okres 2005-2007 jako moment budowy biegunów politycznych na poziomie elektoratów ; 2. Nieudana koalicja i początek rywalizacji PO i PiS ; 3. Kontestacja czy kontynuacja modelu rywalizacji wyborczej po 2005 roku? ; 4. Formowanie się gabinetów rządowych w latach 2005-2007 ; R. VI. RYWALIZACJA WYBORCZA W LATACH 2007-2015: 1. Kampania wyborcza w 2007 roku: Nastroje społeczne podczas kampanii wyborczej 2007 ; Wynik wyborczy jako nieprzewidywalny element rywalizacji wyborczej ; Wybrane aspekty marketingu wyborczego w praktyce ; 2. Katastrofa Smoleńska ; 3. Kampania wyborcza w 2011 roku ; 4. Kampania wyborcza w 2015 roku: Nowe inicjatywy i podmioty polityczne ; Prawo i Sprawiedliwość ; Platforma Obywatelska ; Lewica ; ZAKOŃCZENIE ; BIBLIOGRAFIA ; ANEKSY: 1. Poglądy elektoratów partyjnych (w roku wyborczym: 2005, 2007, 2011, 2015) ; 2. Poparcie dla partii politycznych w okresie 2002-2005 ; 3. Poparcie dla partii politycznych w okresie 2005-2007 ; 4. Preferencje partyjne w okresie kampanii wyborczej w 2007 r. ; 5. Preferencje partyjne w okresie kampanii wyborczej w 2011 r. ; 6. Preferencje partyjne w okresie kampanii wyborczej w 2015 r. ; 7. Socjodemograficzne podziały elektoratów partyjnych w wyborach parlamentarnych w okresie 2005-2015.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106282 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. ETYCZNE I PRAWNE ASPEKTY WOLNOŚCI MEDIÓW: Nie ma wolności słowa bez... spojrzenie etyczne na wolność mediów i wolność słowa ; Dziennikarstwo: służba społeczna czy biznes? Analiza porównawcza badań opinii publicznej w latach 1996-2006 ; Wolność przekazu medialnego jako warunek możliwości etyki dyskursu publicznego w ujęciu Jürgena Habermasa ; Problem etyki w mediach w publicystyce "Tygodnika Powszechnego" ; Etyka w dziennikarstwie regionalnym i lokalnym - analiza na przykładzie rynku prasy Lubelszczyzny ; Czy prawo może (powinno) nakazywać dziennikarzowi bycie etycznym? ; Naruszenie czci a odpowiedzialność mediów ; Zakres dozwolonej krytyki prasowej ; Krytyka prasowa jako gwarancja wolności mediów ; Co dalej z autoryzacją wypowiedzi prasowej? ; Regulatorzy medialni podmiotami polityki administracyjnej ; Pierwszy proces koncesyjny w zakresie radiofonii i telewizji jako element budowy podstaw ustroju III RP - przebieg, skutki i wnioski w kontekście budowy platform cyfrowych ; Problem przestrzegania wymogu proporcjonalności prawnych ograniczeń wolności mediów w Polsce. II. MEDIA A KOMUNIKOWANIE POLITYCZNE: Media publiczne na rynku - szansa czy konieczność? ; Nowy medialny ekosystem: zmiany wzorców obiegu przekazów w globalnym systemie medialnym wywołane rozwojem nowych mediów ; Biznes to biznes. Mit niezależności mediów w Polsce po 1989 roku ; Dziennikarze czy politycy? Związki między dziennikarstwem a polityką w pierwszych latach kształtowania się ładu medialnego w Trzeciej Rzeczypospolitej ; Politycy na straży wolności słowa. Argumentacja w sejmowych debatach wokół KRRiT ; Wybory w lokalnej prasie. Relacje, informacje czy sensacje? ; "Pełzająca rewolucja". Spór o reprezentację na szczyt Unii Europejskiej na łamach prasy w Polsce ; Rola mediów w kryzysach wizerunkowych aktorów politycznych ; Rola wzorca idealnego polityka w kreacji wizerunku polityka ; Narzędzia marketingu politycznego w telewizyjnej reklamie wyborczej w 2007 roku ; "Lifting PiS-u", czyli zmiana wizerunku partii Prawo i Sprawiedliwość ; "Polityka miłości" PO i PiS w mediach ; Demokracja sondażowa w USA na przykładzie ubiegłorocznej kampanii prezydenckiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95544/t.1 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej