Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(35)
Forma i typ
Książki
(35)
Publikacje naukowe
(9)
Poradniki i przewodniki
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(39)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(8)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(30)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(2)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(4)
Autor
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(2)
Filip Grażyna
(2)
Machura Witold
(2)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(1)
Barańska-Sereda Marzena
(1)
Barański Michał (prawo)
(1)
Bartoszak Magdalena
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Bielska-Brodziak Agnieszka
(1)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Bogołębska Barbara (1948- )
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Brodzińska Barbara (politologia)
(1)
Brzozowska-Pasieka Monika
(1)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Cwynar Karolina
(1)
Filipiak Marian
(1)
Goldacre Ben
(1)
Grochowski Robert (politologia)
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Górska Grażyna (tłumacz)
(1)
Jakóbczak Agata
(1)
Jeziński Marek
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Kinal Jarosław (1985- )
(1)
Kobyliński Konrad
(1)
Kowalczyk Ryszard
(1)
Kowalski Piotr (1952- )
(1)
Lubas Barbara
(1)
Lusińska Anna
(1)
Majchrowska Justyna
(1)
Makara-Studzińska Marta
(1)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(1)
Mruk Henryk
(1)
Murdoch Anna
(1)
Muszyński Wojciech (socjologia)
(1)
Otręba Kinga
(1)
Pawełczyk Piotr (1960- )
(1)
Piasny Beata
(1)
Polak Rafał (1978- )
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Rykiel Zbigniew (1949- )
(1)
Sikora Ewa (socjolog)
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Wilk Leszek (radca prawny)
(1)
Witek Ewelina
(1)
Wojciechowski Aleksander (tłumacz)
(1)
Wojtkowski Łukasz
(1)
Worsowicz Monika
(1)
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Ślęzak Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(34)
Język
polski
(34)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Studenci
(1)
Temat
Reklama
(29)
Komunikacja społeczna
(15)
Środki masowego przekazu
(11)
Public relations
(8)
Internet
(5)
Kobieta
(4)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Marketing polityczny
(3)
Media społecznościowe
(3)
Reklama społeczna
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Dziecko
(2)
Dziennikarstwo
(2)
Dziennikarze
(2)
Informacja wizualna
(2)
Komunikacja polityczna
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Kultura audiowizualna
(2)
Marketing
(2)
Marketing narodowy
(2)
Portale internetowe
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Reklama internetowa
(2)
Reklama zewnętrzna
(2)
Sponsoring
(2)
Sztuka
(2)
Świadomość społeczna
(2)
Administracja
(1)
Agencje zatrudnienia
(1)
Agresywność
(1)
Alkoholizm
(1)
Amnesty International
(1)
Austen, Jane (1775-1817)
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki
(1)
COVID-19
(1)
Celebryci
(1)
Cenzura
(1)
Chamiec, Zygmunt (1882-1948)
(1)
Copywriterzy
(1)
Copywriting
(1)
Cyganie
(1)
Czasopisma nielegalne polskie
(1)
Czasopismo motoryzacyjne
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Dietetyka
(1)
Doda (1984- )
(1)
Dyskurs (filoz.)
(1)
Dzieci
(1)
Ekorozwój
(1)
Emigracja zarobkowa
(1)
Emotikony
(1)
Empatia
(1)
Epidemie
(1)
Erotomania internetowa
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Europejski Trybunał Praw Człowieka
(1)
Fotografia
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Giraudoux, Jean (1882-1944)
(1)
Google
(1)
Google AdSense
(1)
Google Analytics
(1)
Google Tag Manager
(1)
Homoseksualizm
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Język polski
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kapuściński, Ryszard (1932-2007)
(1)
Katastrofa smoleńska (2010)
(1)
Kina
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konflikt
(1)
Korczak, Janusz (1878?-1942)
(1)
Kosmetyki
(1)
Krzyże
(1)
Kultura masowa
(1)
Kultura popularna
(1)
Kłamstwo
(1)
Kłos, Tomasz (1-a poł. XVI w.)
(1)
Literatura
(1)
Littell, Jonathan (1967- )
(1)
Malarstwo (szt.plast.)
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing społeczny
(1)
Małżeństwo
(1)
Media publiczne
(1)
Medioznawstwo
(1)
Merchandising
(1)
Miasta
(1)
Mężczyzna
(1)
Młodociani przestępcy
(1)
Młodzież
(1)
Nałóg
(1)
Temat: dzieło
Algorytm
(1)
Co z tą Polską? (program telewizyjny)
(1)
Echo Miasta
(1)
Express Bydgoski
(1)
Polska Zbrojna
(1)
Stalker
(1)
Sędzia Anna Maria Wesołowska (program telewizyjny)
(1)
Wariatka z Chaillot
(1)
Łaskawe
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
2001-0
(5)
1901-
(2)
1901-2000
(2)
1989-
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Islandia
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(4)
Monografia
(4)
Opracowanie
(3)
Podręczniki akademickie
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Blogi
(2)
Film
(2)
Poradnik
(2)
Raport z badań
(2)
Artykuły
(1)
Czasopisma elektroniczne
(1)
Czasopisma elektroniczne polskie
(1)
Gazety polskie
(1)
Komentarz prawny
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Podręcznik
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Publicystyka
(1)
Publicystyka polska
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(12)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Językoznawstwo
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
35 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Materiały z V Międzynarodowej Konferencji Naukowej "Młode dziennikarstwo", która odbyła się w trybie zdalnym 9 grudnia 2021 r.
Bibliografia przy referatach.
Tekst częściowo w języku polskim, angielskim, słowackim, streszczenia w języku polskim i angielskim.
Cz. I. ADEPCI DZIENNIKARSTWA O DZIENNIKARSTWIE: Lenka Regrutová, Marianna Kraviarová, Možnosti zvyšovania medíalnych kompetencií studentov mediálnych študií (Tvorba televíznej relácie) ; Olena Kyryliv, Yuliya Nahorna, Ternapil television in the context of emerging technologies development: dogital television vs internet television ; Yana Shekeriak, The Impact of Open Date on the Development of a Democratic Civil Society ; Bartłomiej Wojnowski, Newonce.net jako przykład biznesu i wortalu dla pokolenia Z ; Krystian Miś, Moda na inkluzywność. Analiza wybranych reklam oraz kampanii medialnych w nurcie równościowym ; Kinga Dobek, Obraz kobiety w reklamie telewizyjnej ; Alina Vovkoboi, Mariya Butyrina, Cenceled Until Proven Otherwise: Analyzing Media Discourse Surrounding 'Rust' On-Set Shooting Tragedy ; Olena Shulym, Rethinking the term "journalistic investigation" - context historical and analysis ; Mariola Sowa, Pandemia "fake newsów" ; Anna Skibińska, Fotografie dziennikarskie jako komponenty medialnych wypowiedzi na temat Ukraińców - studium przypadku portalu www.warszawa.wyborcza.pl ; Stanisław Vasyurko, Authentication of Ukraine is in the world through the prism of the Cinema ; Andriy Konyk, Violation of journalistic standards on the air of the TV channel Priamiy ; Petro Kozak, Social media use in Ukrainian politics ; Aleksandra Nowak, Media tradycyjne a Internet - jak wpływa na współczesną telewizję mają platformy VOD? ; Magdalena Kieroń, Jak media społecznościowe wpływają na rzeczywistość ? ; Małgorzata Bożek, The pandemic (of fear) in selected reportages and novels by Hanna Krall. Narrative and identity strategies ; Vasylyn Petrivna Bratashchuk, Iryna Mykolaivna Mudra, The topic of gender discrimination in online media ; Karolina-Silviia Kunhurowa, Broadcast of Ukrainian media situation in the East of the Country ; Halyna Pavelko, Psychological influence of advertising ; Tetiana Darmohrai, The importance of media hygiene durin the COVID-19 pandemic. Vaccination information campaign through the prism of the media ; Ruslan Lavrenov, Ethical aspects in the work of a photo journalist ; Klaudia Mleczek, Metody pisania treści copywriterskich na podstawie wybranych opisów z trzech popularnych drogerii internetowych ; Kinga Skowron, Animacje Victorii Vincent, umieszczone na platformie YouTube, komentarzem do zagrożeń płynących z nowych mediów ; CZ. II. STUDENCKI PUNKT WIDZENIA -ESEJE: Wiktoria Mazurkiewicz, Instagramowa kreacja rzeczywistości z perspektywy użytkowniczki internetu ; Michał Sanocki, Grot fiołkami ozdobić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106725/5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [249]-262.
I. ISTOTA ORAZ ELEMENTY STYLU ŻYCIA KONSUMENTÓW: 1. Pojęcie stylu życia ; 2. Koncepcje stylu życia ; 3. Funkcje stylu życia ; 4. Jakość życia a styl życia ; 5. Związki stylu życia ze zdrowiem ; 6. Styl życia w Polsce - analiza krytyczna ; II. WPŁYW MEDIÓW NA POPULARYZOWANIE ZDROWEGO STYLU ŻYCIA: 1. Styl życia a oferta mediów ; 2. Styl życia jako narządzie perswazji ; III. NORMATYWNY WYMIAR STYLU ŻYCIA: 1. Styl życia jako źródło prawa ; 2. Ochrona konsumenta - wybrane zagadnienia ; IV. WARTOŚĆ ZDROWIA W POWIĄZANIU Z PRAKTYKAMI PROZDROWOTNYMI: 1. Zdrowie w rozumieniu potocznym i naukowym ; 2. Model Lalondea i jego znaczenie dla praktyk prozdrowotnych ; 3. Wartość zdrowia w systemie odpowiedzialności ; V. CZYNNIKI KSZTAŁTUJĄCE ZACHOWANIA KONSUMENTÓW W ZAKRESIE ZDROWIA: 1. Zdrowie w systemie wartości konsumenta ; 2. Procesy decyzyjne konsumenta w świetle ekonomii behawioralnej ; 3. Wpływ komunikacji marketingowej na decyzje konsumentów ; VI. UWARUNKOWANIA PRAWNE KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ W ODNIESIENIU DO ZDROWIA: 1. Reklama a praktyki prozdrowotne ; 2. Pojęcie reklamy ; 3. Reklama w podziale na media komunikacyjne ; 4. Prawo medialne a reklama leków ; 5. Prawo farmaceutyczne a reklama ; 6. Reklama adresowana do lekarzy ; VII. REKLAMA ŻYWNOŚCI I JEJ WPŁYW NA PRAKTYKI PROZDROWOTNE: 1. Determinanty rynku żywnościowego - wybrane zagadnienia ; 2. Reklama a zachowania nabywców żywności ; 3. Prawo żywnościowe - wybrane aspekty ; 4. Podział żywności ; 5. Reklama żywności ; 6. Analiza wybranych przekazów ; 7. Reklama bezpośrednia ; VIII. OPAKOWANIE A DECYZJE ZAKUPOWE KONSUMENTÓW: 1. Opakowanie - istota i rola ; 2. Prawne aspekty opakowania ; 3. Funkcje opakowań ; 4. Etykietowanie opakowań ; 5. Rozwiązania normatywne dotyczące opakowań produktów spożywczych ; 6. Opakowania wyrobów farmaceutycznych ; 7. Opakowanie a czyn nieuczciwej konkurencji ; IX. ZDROWIE JAKO WYRAZ STYLU ŻYCIA W SEGMENCIE STUDENTÓW: 1. Zdrowie - prawda i mity ; 2. Metodyka badania ; 3. Zdrowie w systemie wartości studentów ; 4. Sposoby wspierania i troski o zdrowie ; 5. Media społecznościowe a praktyki prozdrowotne ; 6. Warunki rozwijania praktyk prozdrowotnych.
Jakość życia oraz zdrowie ludzi zależą od wielu różnych czynników. Mając wiedzę o ich znaczeniu, można łatwiej podejmować właściwe decyzje, aby żyć długo i w dobrym zdrowiu. Przede wszystkim należy brać pod uwagę indywidualną odpowiedzialność za stan własnego zdrowia. Trzeba jednak wiedzieć, że mózgi ludzi są nastawione na poznawanie otoczenia, a nie analizowanie siebie. Konieczne jest zatem wkładanie wysiłku w działania na rzecz świadomego zarządzania swoimi działaniami. Można tutaj wskazać na racjonalność w odżywianiu się, utrzymywanie organizmu w ruchu, budowanie relacji z innymi ludźmi, a także stawianie sobie celów i kierowanie się własnym systemem wartości. Zachowania i praktyki prozdrowotne ludzi są również kształtowane przez różnorodne narzędzia komunikacji, w tym promocji i reklamy. W trosce o wspólne dobro istotne jest tworzenie uregulowań prawnych, które pozwolą na podejmowanie działań zgodnych z interesem wszystkich podmiotów z obszaru rynku zdrowia. Dotyczy to poprawności reklamy artykułów żywnościowych i farmaceutycznych, opakowań produktów, sposobów ich ekspozycji na półkach sklepowych oraz przestrzegania etyki w sferze konkurencji rynkowej. Autorzy, reprezentując nauki prawne i ekonomiczne, połączyli swą wiedzę i doświadczenia, aby podzielić się krytycznymi refleksjami na temat uwarunkowań w procesie podnoszenia jakości życia i zdrowia społeczeństwa. [Uniwersytet Jagielloński. Wydawnictwo, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107763 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, filmografia, netografia przy pracach.
Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Jagielloński ze środków Instytutu Socjologii
Streszczenie w języku angielskim.
Wprowadzenie ; Małgorzata Bogunia-Borowska, Dziecko w społecznym i kulturowym laboratorium konsumpcji oraz imaginarium mediów ; R. 1. DZIECKO KRYTYCZNIE I KREATYWNIE WOBEC MEDIÓW I KONSUMPCJI: Małgorzata Bogunia-Borowska, Kamil, czyli historia dojrzewania z nowymi mediami. Analiza krytycznej i kreatywnej postawy wobec mediów i kultury konsumpcyjnej ; R. 2. DZIECKO, RODZICE, SENIORZY W MEDIACH I ŻYCIU CODZIENNYM: Maja Brzozowska-Brywczyńska, Słodkie potwory i powroty do przeszłości albo kilka notatek na marginesach dwóch estetyk dzieciństwa ; Andrzej Górny, Agata Zygmunt, "Etos wymuszonej dziecięcości". Przejawy infantylizacji kultury dorosłych w świecie mediów ; Joanna Malinowska, Współczesny obraz rodzicielstwa i dzieciństwa w zwierciadle popkultury. Krytyczna analiza bajki Masza i Niedźwiedź ; Marcjanna Nóżka, Dzieci i młodzież w opiniach oraz praktykach seniorów. Przyczynek do rewizji międzypokoleniowych relacji ; R. 3. DZIECI A FILMOWE I SERIALOWE ŚWIATY: Magdalena Hoły-Łuczaj, Kamil Łuczaj, Nowe bohaterki medialnej rzeczywistości filmów dla dzieci ; Joanna Rzońca, Fenomen serialu Skam ; R. 4. DZIECKO JAKO PRZEDMIOT I PODMIOT PRAKTYK REKLAMOWYCH: Beata Łaciak, Dziecko we współczesnych polskich reklamach komercyjnych i społecznych ; Jolanta Szymkowska-Bartyzel, Strzały z ukrycia - reklama skierowana do dzieci i młodzieży w nowych mediach - formy, praktyki, strategie ; Łukasz Tomczyk, Reklama na stronach internetowych adresowanych do młodych użytkowników usług sieciowych ; R. 5. Praktyki dzieci i dorosłych w Internecie ; Joanna Bierówka, Rodzice cyfrowych tubylców - cyfrowi imigranci w środowisku nowych mediów ; Adam Dąbrowski, Youtubowe kreacje. Miejsca, ludzie i kultura ; Barbara Cyrek, Internet w szkole - szkoła w internecie: jak wirtualny dziennik wpłynął na relacje między uczniem, nauczycielem i rodzicem ; R. 6. Dziecko w przestrzeni medialnej kultury konsumpcyjnej ; Małgorzata Lisowska-Magdziarz, Urodzone do fandomu. Dzieci jako konsumenci i fani produktów kulturalnych ; Barbara Jabłońska, Dziecko - media - muzyka: fenomen muzycznych TV talent show ; Ewelina Brzyszcz, (Wszech)obecność postaci kinowych w życiu dziecka ; Biogramy autorów i autorek tekstów Abstrakty/Abstracts.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107914 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 315-317.
Dla praktyków, osób rozpoczynających karierę w branży SEM, a także właścicieli firm, studentów studiów podyplomowych.
Doświadczenie zbierane przez autorów tej publikacji od 2005 roku przełożyło się na ponad 300 stron cennej wiedzy o dwóch najskuteczniejszych metodach reklamy: Google Ads oraz pozycjonowaniu. Niezbędną teorię uzupełniono dobrymi praktykami, listą konkretnych zadań do wykonania oraz celnymi przykładami i antyprzykładami. Szeroko omówiono najlepsze narzędzie analityczne, jakim jest Google Analytics, ze szczególnym wskazaniem tych raportów i metod pracy, które są przydatne w codziennej pracy. Poradnik uzupełniono o narzędzia wykorzystywane przez specjalistów do spraw marketingu w wyszukiwarkach oraz kilkanaście przykładów realnych kampanii tworzonych dla klientów. Poradnik skonstruowano tak, by przydał się zarówno praktykom z doświadczeniem, jak i osobom, które pragną rozpocząć karierę w branży SEM. Powinien go także przeczytać właściciel firmy chcący udoskonalić prowadzone przez siebie kampanie albo skuteczniej nadzorować pracę innych. Książkę wyróżniają: na bieżąco aktualizowana elektroniczna errata przedstawiająca dynamicznie wprowadzane zmiany w omawianych narzędziach oraz nowości, dodatkowe materiały - od briefu dla klienta po checklisty pomagające w tworzeniu lepszych reklam, ponad 10 dodatkowych filmów instruktażowych stanowiących kilkugodzinne uzupełnienie i rozszerzenie treści książki, wypowiedzi ponad 20 cenionych ekspertów branżowych wzbogacające zawarty w książce materiał, 15 konkretnych przykładów z życia pokazujących realne problemy i ich rozwiązania w praktyce. [https://helion.pl/ksiazki/marketing-internetowy-w-google-pozycjonowanie-ads-analytics-dla-biznesu-e-commerce-marketerow-krzysztof-marzec-tomasz-trzoslo,maring.htm#format/d, dostęp 10.10.2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy ref.
I. KONTEKSTY KOMUNIKOWANIA WIZUALNEGO: O komunikacji wizualnej / Jan Nuckowski ; Akademia, akademizm i awangardy / Piotr Głowacki ; Czerwone zygzaki po przekątnej kartki, czyli o sposobach budowy przekazu w obrazie / Beata Bigaj-Zwonek ; Autorska metoda konstruowania przestrzeni wirtualnej umożliwiająca percepcję przestrzeni otwartej (pejzaż, tło, otoczenie) / Dariusz Grzybowicz ; Mediatektura - architektura i przestrzeń medialne / Magdalena Pińczyńska ; O funkcji fotografii / Aleksandra Anzel, Magdalena Pińczyńska ; Ikoniczność w komunikowaniu / Paweł Przywara ; Neuroestetyczne podejście do komunikacji ze sztuką / Katarzyna Kogut ; Filozoficzne aspekty komunikacji wizualnej / Maciej Ulita. II. KOMUNIKOWANIE WIZUALNE W PRAKTYCE: Mistrzowskie wdrażanie strategii / Wiktor Siegel ; Kontrowersyjne okładki, czyli jak kontekst zmienia sztukę w skandal / Sylwester Zimon ; Zaangażowana społecznie komunikacja wizualna. Analiza zagadnienia na przykładzie organizacji Amnesty International / Anna Dudzińska ; Identyfikacja wizualna w brandingu narodowym - przykład Księstwa Liechtensteinu / Sławomir Gawroński ; Reklama zewnętrzna jako narzędzie komunikowania wizualnego / Rafał Polak ; Komunikowanie wizualne w promocji regionów turystycznych województw małopolskiego i śląskiego / Aneta Pawłowska, Krzysztof Groń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96194 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka)
M.in.: Spór o ulicę Władysława Kruczka w Rzeszowie jako przykład zlekceważenia działań public relations.
Bibliogr. przy ref.
PUBLIKACJE NAUKOWE: Koncentracja a pluralizm medialny ; Wartość dodana public relations - kapitał relacji ; Społeczna odpowiedzialność biznesu w Polsce - prawda czy mit? ; Autostradą do nieba. Rola planowania działań public relations na przykładzie szkoły wyższej ; Promocja miast czy gra pozorów ; Reklama w środkach masowego przekazu - identyfikacja cech na podstawie badania ankietowego ; Brunatny PR - internet relations organizacji skrajnie prawicowych ; Znaczenie blogów w działalności organizacji pozarządowych ; Instrumenty public relations w firmach farmaceutycznych w świetle badań bezpośrednich ; Identyfikacja wizualna jako obszar oddziaływania PR z perspektywy małej firmy ; Public relations a zarządzanie relacjami z klientami banku ; Komunikacja jako jedna z kluczowych kompetencji polityka ; Modele samorządowych lokalnych portali internetowych ; PR wewnętrzne w małych i średnich przedsiębiorstwach na Lubelszczyźnie ; Public relations jako profesja - o problemach tożsamościowych ; Wewnętrzne public relations przedsiębiorstwa. Wybrane przykłady ; Aktywność naukowa w zakresie PR w Polsce ; Corporate Social Responsibility (CSR) - zagrożenia i korzyści ; Formy komunikacji kancelarii prawnych z rynkiem ; Charakterystyka japońskiego stylu komunikacji biznesowej. ANALIZY PRZYPADKÓW: Spór o ulicę Władysława Kruczka w Rzeszowie jako przykład zlekceważenia działań public relations ; Percepcja sponsoringu w Polsce w świetle wyników badań empirycznych ; "Ludzie - bogactwo Rudy Śląskiej" ; Wykorzystanie instrumentów marketingu politycznego w kampanii wyborczej PiS do sejmu w 2007 roku ; Współpraca ze szkołami średnimi jako element public relations uczelni wyższej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92872 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; 205)
Tytuł równogległy: Public relations ethic : professionalization of the PR industry in Poland.
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy rozdziałach.
Współfinansowanie: Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii (Uniwersytet Warszawski)
Wstęp także w języku angielskim. Streszczenia w języku angielskim przy pracach.
Monika Kaczmarek-Śliwińska, Od redaktorki naukowej. Słowem wprowadzenia ; Monika Kaczmarek-Śliwińska, From the scientific editor. A word of introduction (excerpt from the introduction to the monograph) ; Jerzy Olędzki, Synonimy profesjonalnego public relations to zawsze ludzka godność, sympatia i przyjaźń ; Jacek Barlik, Etyczny i społeczny wymiar public relations według Jerzego Olędzkiego ; Łukasz Przybysz, Złoty standard: realizacja standardów profesjonalnego public relations w kampaniach nagrodzonych w konkursie Złote Spinacze 2021 (Związek Firm Public Relations) ; Monika Kaczmarek-Śliwińska, Etyka public relations w perspektywie adeptów zawodu ; Hubert Kuliński, Dekada badań nad etyką public relations w trzech polskich czasopismach medioznawczych ; Anna Danuta Miotk, Pokonać infodemię. Przegląd postulatów środowiska naukowego podczas pandemii COVID-19 ; Natalia Żmuda, Odpowiedzialność marek w działaniach komunikacyjnych z wykorzystaniem influencerów w dobie pandemii COVID-19 ; Wojciech Dąbrówka, Prawne i etyczne aspekty media relations w warunkach pandemii ; Malwina Żuchniewicz, Od celebrytyzacji do autorytetów. Jak pandemia COVID-19 zmieniła media? ; Ksenia Wróblewska, Między Coroną a koronawirusem. Kryzys wizerunkowy piwa Corona w dobie pandemii koronawirusa ; Lech Wikaryjczyk, Prawne aspekty oznaczania przekazów reklamowych ; Iwona Grodź, Public relations a środowisko artystyczne (wstępny rekonesans).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-113675 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Wydawnicza Scriptorium Pedagogika i Psychologia)
Bibliogr. przy rozdz.
EMPATYCZNE ROZUMIENIE INNYCH LUDZI A TENDENCJE DO ZACHOWAŃ AGRESYWNYCH UCZNIÓW KLAS PIERWSZYCH I TRZECICH GIMNAZJUM "TAK" W OPOLU: 1. Agresja. 2. Empatia. 3. Metodologia badań własnych. POZNANIE SAMEGO SIEBIE KLUCZEM DO SUKCESU. INTELIGENCJA EMOCJONALNA I JEJ WPŁYW NA ŻYCIE ; SEKSUALNE NADUŻYCIA WOBEC DZIECI. ANALIZA REKLAMY SPOŁECZNEJ NA PRZYKŁADZIE INTERNETU I TELEWIZJI: 1. Teorie socjologiczne akcentujące czynnik społeczny w determiniowaniu zjawisk dewiacyjnych. 1.1. Teoria kontroli społecznej Alberta J. Reissa i Ivana F. Nyelt. 1.2. Teoria reakcji społecznej naznaczenia (stygmatyzacji) Howarda S. Beckera. 2. Kontrowersje edukacyjne. 2.1. Czy należy zajmować się edukacją seksualną w szkole? 2.2. Kto, kiedy i jak powinien rozmawiać z dziećmi o seksie. 2.3. Rola oświaty i wychowania w społecznej profilaktyce seksualnego wykorzystywania dzieci. 3. Pedofilia, czyli czyn lubieżny na nieletnim - próba zdefiniowania zjawiska. 3.1. Pedofilia jako dewiacja seksualna. 3.2. Pedofilia na przestrzeni wieków. 3.3. Pierwsze doznania i doświadczenia seksualne - znaczenie ich zakłóceń w życiu człowieka. 3.4. Wzierunek sprawcy i ofiary. 3.5. Oznaki seksualnego wykorzystywania u dziecka. 4. Konsekwencje seksualnego wykorzystywania w życiu emocjonalnym dorosłych ofiar. 4.1. Leczenie ofiar i sprawców seksualnego wykorzystywania. 4.2. Terapia sprawców prowadzona jest w czterech etapach. 5. Media jako obrońca dziecięcej niewinności. 5.1. Utożsamianie mediów z rzeczywistością. 5.2. Wpływ mediów na postawy społeczne. 6. Reklama społeczna jako proces komunikacji i kreacji postaw. 6.1. Czym jest reklama społeczna? 6.2. Walka z pedofilią czyli przemawianie do masowej wyobraźni. 7. Pedofilia i internet czyli seks w sieci. 71.1. Popularność oddziaływania internetu. 7.2. Skala powiązań Internetu z seksualnością. 7.3. Świat dewiacyjny w internecie. 7.4. Walka z pedofilią w Internecie. 7.5. Dziecko w cyberprzestrzeni - eksperyment badawczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96333 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zagadnienia Prawne)
W publikacji szczegółowo zaprezentowano kwestie prawne dotyczące szeroko rozumianych mediów: prasy drukowanej, radia, telewizji oraz Internetu, odwołując się do regulacji krajowych i europejskich. Omówiono m.in.: zasadę wolności słowa; instytucję sprostowania prasowego; regulacje dotyczące funkcjonowania nadawców radiowych i telewizyjnych, w tym dostawców audiowizualnych usług medialnych na żądanie; reklamę w mediach; ochronę dóbr osobistych w działalności mediów; zagadnienia ochrony dzieci przed szkodliwymi dla nich treściami dostępnymi w mediach. Analizie zostały poddane także regulacje związane z zatrudnianiem dziennikarzy, procedura rejestracji dzienników i czasopism. Przedstawiono ponadto zasady budowy programu radiowego i telewizyjnego. [www.profinfo.pl, 2020]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-347.7 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108729 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Etyka w mediach ; vol. 6)
Bibliogr. przy niektórych pracach.
Liberum veto w sprawie wieszania krzyży w szkole? ; Katastrofa pod Smoleńskiem 2010 - wizerunek medialny wdów po poległych (na wybranych przykładach) ; Etyczne i prawne aspekty lustracji w świetle orzecznictwa Europejskiego Trybunału Praw Człowieka w Strasburgu ; Model wynagrodzenia pactum de quota litis a zasady etyki zawodów prawniczych ; Ochrona dzieci i młodzieży jako granica wolności sztuki w prawie niemieckim ; Etyka dziennikarstwa katolickiego na przykładzie twórczości Jerzego Turowicza ; Społeczność internetowa jako zbiorowy odbiorca w komunikacji społecznej XXI wieku ; Udokumentowana i nieznana historia reklamy ; Mężczyzna w świetle rozważań na temat istoty kobiecości. Analiza problemu na bazie internetowych środków komunikacji społecznej, adresowanych do kobiet ; Władza reklamy a umysł konsumenta ; Modernizacja struktury zarządczej komórki jednostki administracyjnej odpowiedzialnego za tworzenie i realizację projektów i wdrożenie zasad New Public Management.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92827/vol.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Media - czwarta władza? / pod red. Ryszarda Kowalczyka i Witolda Machury. - Poznań ; Opole : Scriptorium Wydawnictwo Naukowe, 2010. - 200 s. : il. ; 24 cm.
M.in.: Prasa ziemi ropczyckiej w wersji on-line (s. 180-185).
Bibliogr. przy niektórych pracach.
Odmienność kulturowa - bariera w procesie komunikacji? ; Czy media sprzyjają populizmowi penalnemu? ; Prawo a media ; Dziennikarze polscy - pomiędzy mitem "czwartej władzy" a świadomością misji ; Monografia gazety bezpłatnej "Echo Miasta" w kontekście funkcjonowania gazet bezpłatnych na polskim rynku. Analiza zagadnienia na podstawie materiałów publikowanych w latach 2005-2009 ; Strategie dyskursywne nadawcy w nagłówkach prasowych na przykładzie "Expressu Bydgoskiego" ; Kwestia męska w wizerunku kobiety współczesnej. Istota zjawiska zwanego "kobiecością" ; Obraz polskich rodzin wielodzietnych w mediach ; Analityczna synteza celów i funkcji dyskursu reklamowego ; Człowiek i reklama. Najważniejsze potrzeby psychiczne leżące u podstaw przekazu reklamowego ; Obraz psychologa w mediach ; Zarys historii prasy w internecie. Implikacje dla czasopiśmiennictwa ziemi ropczyckiej ; Rola monitoringu mediów w przygotowaniu programu i strategii PR.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94594 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oblicza Mediów)
Bibliogr. s. [174]-185.
Nowe media jako narzędzia konstruowania tożsamości społeczności sieciowej ; Sprzeczności antropologii mediów ; Design, partycypacja, prawa autorskie. Formy hybrydyzacji nowych mediów ; Strona informacyjna portalu internetowego (pragmatyka, struktura, język) ; Telewizja mobilna - próba systematyzacji zjawiska ; Od "Kasprzaka" do MySpace - rola muzyki w budowaniu społeczeństwa obywatelskiego w Polsce ; Od amatorskiej fantazji po zdefiniowany format, czyli muzyka popularna w lokalnym radiu w Toruniu na tle przemian społeczno-politycznych w latach 1992-2009 ; O wpływie nowych mediów na kulturę muzyczną ; Polska Madonna? Doda jako fenomen kultury popularnej ; Powstanie warszawskie: polityka pamięci i kultura popularna ; Performansowo zorientowana fotografia. Montaż. Medium relacyjne ; Funkcjonowanie literatury pięknej w nowych mediach: sposoby jej indywidualnego wykorzystania i tworzenia. Rekonesans ; Matrix 4, czyli amatorskie zwiastuny filmowe. Działania prosumenckie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97048 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z konf., 17 kwietnia 2012 r., Stalowa Wola.
Dot. m.in. przedsiębiorstw podkarpackich (s. 59-76, 97-111) oraz Wytwórni Sprzętu Komunikacyjnego "PZL-Rzeszów" (s. 211-230).
Bibliogr. przy ref.
Tekst częśc. ang.
Spis treści równol. pol., ang.
Streszcz. ang.
Maria Borowska - Przedsiębiorstwo wczoraj, dziś i jutro ; Anna Jabłońska-Mazur - Rachunkowość instrumentów finansowych w obliczu globalnego kryzysu ; Waldemar Zadworny - Funkcjonowanie firm rodzinnych na Podkarpaciu w warunkach kryzysu gospodarczego - badania empiryczne ; Jarosław W. Przybytniowski - Zarządzanie ryzykiem w ekorozwoju. Wybrane zagadnienia ; Tomasz Dziechciarz, Mariusz Iskra - Zmiany strukturalne podmiotów gospodarczych Podkarpacia ; Paweł Dziekański - Analiza dyskryminacji w ocenie stanu finansowego przedsiębiorstw ; Roman Chorób - Strategie rozwojowe, marketingowe i promocyjne w innowacyjnych formach powiązań integracyjnych w agrobiznesie na tle procesów globalizacji ; Wiktor Reutow - Monopolizacja kapitałowa w korporacjach globalnych [w jęz. ang.] ; Rafał Marcin Borkowski - Kompetencje organizacji determinantą innowacyjności sektora MSP w warunkach globalizacji ; Judyta Jędrzejczak, Aleksandra Łopatka - Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw jako czynnik wpływający na koncentrację produkcji oraz siłę rynkową przedsiębiorstw ; Wiktor Czepurko, Larysa Czepurko - Wybór modelu zarządzania w regionalnych jednostkach firmy [w jęz. ang.] ; Jan Dzierga - Strategia rozwoju przedsiębiorstwa ; Michał Piekutowski - Internacjonalizacja małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce ; Weronika Gryszel - Przedsiębiorstwa jako partnerzy brandingu narodowego ; Wincenty Kulpa - Wybrane metody zarządzania ryzykiem bankowym we współczesnym banku komercyjnym ; Barbara Lubas, Beata Piasny - Kapitał ludzki jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstw ; Maria Borowska - Przedsiębiorczość kobiet w Polsce na początku XXI w. ; Katarzyna Słomiany - Agencje zatrudnienia formą wsparcia przedsiębiorstw ; Karolina Urban - Zarządzanie talentami, jako czynnik rozwoju przedsiębiorstwa w gospodarce opartej na wiedzy ; Maria Klonowska-Matynia, Anna Trzebińska - Rozwój wiedzy w sektorze msp na przykładzie przedsiębiorstwa branży energii wiatrowej ; Beata Pater - Społeczna odpowiedzialność biznesu w służbie ochrony przyrody w polskich parkach narodowych ; Grażyna Mańczak - Proces kierowania działalnością reklamową w przedsiębiorstwie ; Anna Irena Szymańska - Wybrane instrumenty promocyjne oraz ich oddziaływanie w badaniach empirycznych ; Iwona Codogni - Społeczna odpowiedzialność biznesu jako metoda budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101353 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z konf., wrzesień 2009 r., Łódź.
Bibliogr. przy ref.
Biogram Zygmunta Chamca ; ZAGADNIENIA OGÓLNE: Nowe media w perspektywie lingwistycznej ; Styl jako kategoria krytycznej analizy dyskursu ; Logika dyskursu ; Od "żeromszczyzny" do netspeak - obrazowanie czy szkic? ; Nauczyciele wobec uczniów - o postawach ambiwalentnych. STYL: Styl dziennikarstwa prasowego w perspektywie dyskursywnej ; Język w mediach w kontekście kultury indywidualizmu ; Estetyzacja świata i estetyzacja języka "kolorowej" prasy kobiecej (przyczynek do rozważań o wpływie postmodernizmu na współczesną polszczyznę) ; O niektórych przejawach kultury postmodernistycznej w dziennikarstwie na przykładzie gatunków prasowych ; Rząd rządzi językiem - retoryka demokratycznej władzy ; Od stylu do stylistycznej realizacji. Analiza wybranego tekstu prasowego ; Kaci (tak) nie mówią - spór o styl wokół powieści "Łaskawe" Jonathana Littella we Francji i w Niemczech ; Komputer jest nieskończenie cierpliwy..., czyli personifikowanie nowoczesnych środków technicznych ; Kategoria empatii w tekstach Barbary Pietkiewicz. DYSKURS: Style dyskursu publicznego ; Polimorficzność głosu obecności a retoryka reprezentacji w różnicowanych sytuacjach komunikacyjnych ; Jakim językiem mówi dzisiaj kino w dyskursie audiowizualnym? ; Obraz mediów i dyskursu medialnego w polskiej literaturze współczesnej (na wybranych przykładach) ; Komunikacja bezrefleksyjna ; Podstawowe komponenty procesu reklamowego ; Stylistyczne gatunki reklamy ; Strategie kreacji reklamowej ; Metafora w dyskursie politycznym jako skuteczny środek perswazji ; Akty deprecjacji językowej w dyskursie polityków - analiza werbalnych i niewerbalnych składników działalności językowej ; Dyskurs publiczny w Polsce (na przykładzie bloga politycznego) ; Język blogów polityków ; Wpływ elit symbolicznych na dyskurs publiczny: konstruowanie figury "kalającego własne gniazdo" ; W stronę historii radia. Strategie retoryczne publicystyki polskiej sekcji RWE wobec paradoksu komunikacji z odbiorcą krajowym ; Dzieninkarstwo i polityka w działalności Jana Nowaka-Jeziorańskiego - współczynnik aksjologiczny ; Modus vivendi i modus operandi - dyrektor i współpracownik RWE (na podstawie korespondencji Jana Nowaka i Tymona Terleckiego) ; Język mediów a rzeczywistość faszystowska w świetle działalności prasy gadzinowej w Polsce w latach 1939-1945 ; Dyskurs medialny wobec kryzysu finansowego na przykładzie polskich tekstów prasowych dotyczących sektora bankowości ; Adresat i odbiorca perswazji w dyskursie publicystycznym na przykładzie programu T. Lisa "Co z tą Polska?". MEDIA: Retoryka a/i media: próba określenia pól wspólnych ; Neomedia jako przestrzeń aktywności publiczno-prywatnej ; Oralność - piśmienność - (audio)wizualność - i co dalej? Rozważania na temat relacji między mediami i komunikacją ; Liczby w mediach: rola i funkcja rzeczywistości liczb w komunikacji medialnej - wyniki badania empirycznego ; Polska prasa masowa a zagrożenia wynikające z voyeuryzmu medialnego ; Rola i znaczenie gazet bezpłatnych na polskim rynku prasowym jako ważnego nośnika reklamy ; Wizualizacja w popularyzacji prasowej na przykładzie eseju z dziedziny nauk ścisłych ; Łódzka Rozgłośnia Radiowa w latach 1930-1939 ; Kilka uwag o semantyce dźwięku ; Wybrane kategorie języka filmu i ich zastosowanie w słuchowisku ; O instancji odbiorczej dzieła adaptowanego na przykładzie słuchowiska dla dzieci ; Dziennikarskie dokumenty o czeczeńskiej rzeczywistości wojennej ; Mechanizmy retoryczne w "court show" Sędzia Anna Maria Wesołowska ; Internetowy dyskurs na temat rodziny ; Chwyty retoryczne związane z obchodami 20. rocznicy wolnych wyborów 4 czerwca 1989 r.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96351 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Colloquia Anthropologica et Communicativa ; vol. 2)
W serii gł.: no 3204.
Pieniądze i bogactwo w czasach bibliinych. NIECO HISTORII: Od talara do dolara - historia globalna ; "Algorytm" Tomasza Kłosa, czyli o pieniądzu i arytmetyce kupieckiej słów kilka ; Pieniądz w pismach klasyków i w mądrości ludowej ; O skarbach w wybranych podaniach ludowych ; "Zdrowia, szczęścia powinszować". Słowa i magiczna wymiana. POTĘGA WYMIANY. KUPIĆ - SPRZEDAĆ - SKORUMPOWAĆ: Kobiety i pieniądze w twórczości eseistycznej Virginii Woolf i powieściach Jane Austen ; "Żądza pieniądza" w polskiej literaturze kryminalnej po 1989 roku ; Pieniądze, szaleństwo i władza w dramacie Jeana Giraudoux "Wariatka z Chaillot" ; Motyw pieniądza w literacko-pedagogicznym dyskursie Janusza Korczaka ; O skarbach czyhających w labiryncie ("Stalker" Andrieja Tarkowskiego) ; Pieniądz pieczęcią Antychrysta. O rosyjskich utopiach ekonomicznych na przykładzie Cerkwi "Najnowszego Testamentu". ETYKA I PIENIĄDZE: Prawdziwy reporter nie mieszka w Hiltonie. O potędze i marności pieniądza w ujęciu Ryszarda Kapuścińskiego ; Pieniądze w strukturze codzienności ; Potęga i urok zakupów ; Islandia - sprzedana wyspa. Przyczynek do antropologii gospodarczej ; Wizerunek Cyganów rumuńskich żebrzących w Krakowie między 1990 a 2008 r. Szkic ; Twórczość za pieniądze bezpieki ; "Podziekowania za wpłaty" - specyficzna rubryka gazet podziemnych ; O korzyściach z deklarowanej szczodrości. Pragmatyczna uprzejmość reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95085 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przestrzenie Życia Społecznego)
Streszcz. ang. przy pracach.
I. PRACA DLA RODZINY CZY RODZINA DLA PRACY? SZANSE I ZAGROŻENIA MAŁŻEŃSTWA I RODZINY: Demograficzne uwarunkowania polityki rodzinnej państwa ; Zróbmy to razem? Między deklaracją a realizacją obowiązków domowych ; Rodzina i praca - czy to się da pogodzić? Rozwiązania na rzecz łączenia ról rodzinnych i zawodowych ; Praca i rodzina w perspektywie temporalnej ; Kobieta w żywiole domowego ogniska ; Ryzyko pracoholizmu dla trwałości małżeństwa i rodziny ; Wielkokorporacyjny system pracy i jej wpływ na życie rodzinne ; Migracja - szansa czy zagrożenie rodziny ; Rodzice za granicą- perspektywa zmiany warunków bytowych a rozdzielenie systemu. Dylematy terapeutyczne ; Konsumpcyjny charakter rodziny w społeczeństwie ponowoczesnym ; Rodzina i soft skills. Jak zwyczajnie uczyć nadzwyczajnie potrzebnych "miękkich umiejętności". II. RODZINA W MEDIACH I MEDIA W RODZINIE. MIEJSCE RODZINY W KULTURZE MEDIALNEJ I ZNACZENIE MEDIÓW W ŻYCIU RODZINY: Obraz rodziny w polskich serialach telewizyjnych ; Problematyka rodziny wojskowej w tygodniku wojskowym "Polska Zbrojna" (2001-2007) ; Współczesne macierzyństwo w dyskursie medialnym - na przykładzie polskiej prasy ; Rodzina homoseksualna jako wartość i jako antywartość ; Małżeństwo i rodzina jako motywy inwencji retorycznej w reklamie. Konteksty antropologiczno-aksjologiczne. III. ANIOŁY CZY DEMONY? (NIE)KOCHANE DZIECI, (NIE)KOCHANI RODZICE: Wystarczająco dobrzy rodzice? Obraz i ideał rodzica w percepcji kobiet dwudziestoletnich ; Nie(kochane) dzieci w rodzinach zastępczych ; Niekochane dzieci - o kompensowaniu braków rodziny naturalnej u wychowanków placówek rodzinnych. Komunikat z badań własnych ; Rodzice w percepcji współczesnej młodzieży ; Deprywacja miłości jako imperatyw postaw kryminalnych -dorosłe dzieci źle kochających rodziców. IV. MIŁOŚĆ I RODZINA NA PERYFERIACH. WSPÓŁCZESNE PATOLOGIE RODZINY I PATOLOGIE W RODZINACH: Prawa dziecka w rodzinie ; Patologie rodziny współczesnej ; Wielowymiarowa dysfunkcjonalność współczesnej rodziny i jej wpływ na proces wychowania ; Potrzeby dzieci a wymagania współczesności w stosunku do dorosłych - narodziny patologii ; Retrospektywny obraz rozpadu rodziny w oczach dorosłych dzieci ; Deprywacja potrzeb dzieci żyjących w ubóstwie ; Współpraca nauczycieli i rodziców sposobem rozwiązywania sytuacji problemowych uczniów ; Konferencja Grupy Rodzinnej metodą uaktywniającą rodzinę i dziecko w rozwiązywaniu problemów społeczno-wychowawczych. V. PROBLEM ALKOHOLIZMU I PRZEMOCY W RODZINACH: Współczesne oblicze rodziny z problemem alkoholowym ; Miłość i dyscyplina w rodzinach z problemem alkoholowym ; Współuzależnienie i socjalizacja- analiza wzajemnych powiązań między koalkoholizmem a uspołecznianiem jednostki na podstawie wypowiedzi na forach i blogach ; Przemoc w rodzinie zagrożeniem niedostosowania społecznego młodzieży ; Preferencje wartości młodzieży licealnej doświadczającej przemocy w rodzinie ; Dom rodzinny młodocianych przestępców agresywnych ; Znaczenie rodziny w realizacji celów życiowych przez skazanych odbywających karę pozbawienia wolności korzystających z przepustek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95467 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej