Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(25)
Forma i typ
Książki
(24)
Czasopisma
(1)
Dostępność
dostępne
(30)
nieokreślona
(3)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(9)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(3)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(17)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(3)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Autor
Ali Moi
(2)
Gębarowski Marcin
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Strzelecka Magdalena
(2)
Witek Lucyna
(2)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Bobińska Anna
(1)
Cap Piotr (1970- )
(1)
Chrobak Marzena
(1)
Cummins Julian
(1)
Diamond Ellen
(1)
Diamond Jay
(1)
Drzazga Marek
(1)
Dyba Adam
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Górska Grażyna (tłumacz)
(1)
Hahn Emilia
(1)
Hales Colin F
(1)
Hingston Peter
(1)
Kanclerz Anna
(1)
Laffont Robert (1916- )
(1)
Mullin Roddy
(1)
Nickels William G
(1)
Pabian Arnold
(1)
Pawlicz Adam
(1)
Pindakiewicz Jan
(1)
Przydatek Elżbieta
(1)
Przydatek Jan
(1)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(1)
Seweryn Renata (ekonomia)
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(1)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(1)
Wróbel Grzegorz
(1)
Zając Michał (1964- )
(1)
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Šmid Wacław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(15)
1990 - 1999
(6)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Temat
Promocja handlowa
(25)
Marketing
(11)
Reklama
(8)
Przedsiębiorstwo
(7)
Public relations
(5)
Merchandising
(4)
Techniki sprzedaży
(4)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Kupno i sprzedaż
(3)
Turystyka
(3)
Ceny
(2)
Książka
(2)
Marketing bezpośredni
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Rynek
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Agencje reklamowe
(1)
Agroturystyka
(1)
Akcje (ekonomia)
(1)
Banki
(1)
Barwy
(1)
Bezrobocie
(1)
Biblioteki dla dzieci i młodzieży
(1)
Controlling
(1)
Czytelnictwo dzieci
(1)
Deficyt budżetowy
(1)
Drukarze
(1)
Dług publiczny
(1)
ECDL
(1)
Edytorstwo
(1)
Ekonomia
(1)
Etyka biznesu
(1)
Facebook
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Franchising
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel hurtowy
(1)
Inflacja
(1)
Informacja
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Laffont, Robert
(1)
Manekiny
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Miasta
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nieruchomości
(1)
Nieuczciwa reklama
(1)
Obligacje
(1)
Ocena pracowników
(1)
Opakowania
(1)
Oświetlenie
(1)
Pamiętniki francuskie
(1)
Podatek od środków transportowych
(1)
Portale internetowe
(1)
Prawo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przemysł
(1)
Rachunkowość
(1)
Reklama prasowa
(1)
Reklama radiowa
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Reklama zewnętrzna
(1)
Rozgłośnia radiowa
(1)
Ryzyko
(1)
Sklep
(1)
Sponsoring
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Spółki
(1)
Studenci zagraniczni
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Targi i wystawy
(1)
Telefonia internetowa
(1)
Teoria dystrybucji
(1)
Towary
(1)
Transfer technologii
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Wystawiennictwo
(1)
Wystawy sklepowe
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Znak towarowy
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Czechowice-Dziedzice (woj. śląskie)
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Podręczniki akademickie
(3)
Poradniki
(2)
Encyklopedie
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
25 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zrozumieć biznes : uniwersalny podręcznik / William G. Nickels ; tł. Piotr Cap [i in.]. - Warszawa : Bellona : Rytm, cop. 1995. - 757 s. : fot., portr., rys., wykr. ; 26 cm.
I. TENDENCJE ODDZIAŁUJĄCE NA BIZNES I ŚRODOWISKO EKONOMICZNE : 1. Kapitalizm a biznes ; 2. Zagadnienia ekonomiczne oddziałujące na biznes. II. ORGANIZACJA BIZNESU : 3. Formy organizacji biznesu ; 4. Kierowanie małym biznesem ; 5. Przedsiębiorczość i franchising. III. PODSTAWY MARKETINGU: 6. Główne zasady marketingu; 7. Komunikacja marketingowa ; 8. Wytwarzanie i wycena produktu ; 9. Dystrybucja : hurt i detal ; 10. Marketing w dziedzinie usług oraz w dziedzinach nie nastawionych na osiągnięcie zysku.IV. ZARZĄDZANIE: 11. Zarządzanie i przywódczość ; 12. Zarządzanie produkcją i działalnością ; 13. Komputery, roboty i inne narzędzia stosowane w biznesie. V. KIEROWANIE ZASOBAMI LUDZKIMI : 14. Motywowanie pracowników ; 15. Zagadnienia pracownicze : związki zawodowe, płace na stanowiskach kierowniczych, wartość porównywalna. VI. RACHUNKOWOŚĆ : 16. Instytucje finansowe pieniądza i bankowości ; 17. Zarządzanie finansami ; 18. Akcje i obligacje ; 19. Planowanie finansów osobistych. VII. KONTROLOWANIE RYZYKA, ETYKA I BIZNES MIĘDZYNARODOWY
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-73903 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
1. Teorie komunikacji marketingowej 2. Instrumenty komunikacji marketingowej 3. Reklama w mediach drukowanych 4. Reklama telewizyjna, radiowa i kinowa 5. Reklama zewnętrzna 6. Public relations i wizerunek firmy 7. Marka, opakowanie, merchandising wizualny 8. Wystawy i targi 9. Marketing bezpośredni i marketing na podstawie bazy danych 10. Promocja sprzedaży 11. Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą 12. Przyszłość komunikacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91483 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Dot. m.in. kapitału intelektualnego pracowników w wieku przedemerytalnym, stron internetowych organizacji pozarządowych i elektronicznej administracji publicznej w woj. podkarpackim.
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang., pol. przy pracach.
Jacek Binda, Elżbieta Rak-Młynarska, Paweł Mrowiec - Lokalne uwarunkowania budowania społeczeństwa informacyjnego na przykładzie doświadczeń gminy Czechowice-Dziedzice ; Ireneusz Drabik - Wpływ bezpośrednich inwestycji zagranicznych współczesnych przedsiębiorstw na transfer technologii ; Tomasz Dziechciarz - Wykorzystanie witryn internetowych i poczty elektronicznej w marketingu agroturystyki na przykładzie województwa lubelskiego ; Barbara Fura, Marek Fura - Zróżnicowanie kapitału intelektualnego pracowników w wieku przedemerytalnym ; Natalia Irena Gust-Bardon - Innowacyjność w aspekcie regionalnym ; Ryszard Hall, Hanna Hall - Analiza zdawalności egzaminów ECDL oraz identyfikacja obszarów wiedzy stwarzających problemy egzaminowanym ; Mariusz Hofman - Controlling kapitału intelektualnego - koncepcja rozwiązania ; Jarosław Jankowski, Sylwia Jasiak - Model integracji systemów komunikacji interaktywnej z platformą e-biznesu ; Anna Krawczyk - Zarządzanie wiedzą w organizacjach inteligentnych. Rozwiązania informatyczne ; Małgorzata Kuta-Pałach - Ocena stron internetowych podmiotów gospodarki społecznej na przykładzie organizacji pozarządowych z terenu województwa podkarpackiego ; Małgorzata Leszczyńska - Współczesny model rozwoju społecznego z perspektywy rewolucji informacyjnej ; Andrzej Limański - Rola innowacyjności w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa w gospodarce opartej na wiedzy ; Róża Milic-Czerniak - Nowoczesne technologie w systemach informacji marketingowej ; Gabriel Nowacki, Anna Niedzicka - Projekt pilotażowy ITS - Krajowy system automatycznego poboru opłat (KSAPO) ; Andrzej Olak - Zasoby ludzkie i wiedza jako determinanty w zarządzaniu nowoczesną organizacją ; Adam Pawłowski - Studia dla obcokrajowców jako stymulator rozwoju regionalnego w Polsce ; Bartosz Pleban - Analiza i porównanie zastosowań chat botów w e-biznesie ; Daniel Rodzeń - Promocja oferty handlowej pośredników w obrocie nieruchomościami z wykorzystaniem portali ogłoszeniowych ; Danuta Rozpędowska-Matraszek - Grupy powiatów podobnych na przykładzie opieki zdrowotnej Regionu Centralnego. Analiza z wykorzystaniem modeli panelowych ; Renata Seweryn - Rola wydawnictw promocyjnych jako źródła informacji w turystyce wczoraj i dziś ; Konrad Sikora - Analiza statystyczna użytkowania systemu SEKAP w woj. śląskim ; Elżbieta Skrzypek - Gospodarka oparta na wiedzy i jej wyznaczniki ; Małgorzata Stec - Ocena wybranych aspektów funkcjonowania elektronicznej administracji publicznej w województwie podkarpackim ; Maria Tokarska - Serwisy Investor Relations źródłem informacji dla inwestorów ; Łukasz Żołędziewski - Systemy e-learningowe w działalności polskich przedsiębiorstw oraz ich wpływ na konkurencyjność ; Henryk Pietrzak - Wybrane zagadnienia mierzalności przestrzeni medialnej ; Beata Kasprzyk - Aspekty funkcjonowania e-administracji dla jakości życia obywateli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.23 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej