Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(109)
Forma i typ
Książki
(109)
Dostępność
dostępne
(121)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(46)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(66)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(3)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(4)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(4)
Filia 15 (Lwowska 60)
(2)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(1)
Autor
Garbarski Lechosław
(6)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(6)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(5)
Baran Radosław
(4)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(4)
Adamczyk Jan (1933-2021)
(3)
Chudoba Tadeusz
(3)
Grzegorczyk Wojciech
(3)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Mruk Henryk
(3)
Niestrój Roman
(3)
Turkowski Marek
(3)
Buczyńska Barbara
(2)
Butkiewicz Ewa
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Gratton Chris (1948- )
(2)
Grzywacz Jacek
(2)
Górska Grażyna (tłumacz)
(2)
Gębarowski Marcin
(2)
Jarosz Antoni
(2)
Kaczyński Krzysztof (ekonomia)
(2)
Kramer Teodor (1926- )
(2)
Mazur Marek
(2)
Mynarski Stefan (1935-2006)
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Payne Adrian
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Pindakiewicz Jan
(2)
Sznajder Andrzej
(2)
Szromnik Andrzej
(2)
Walesiak Marek (1957- )
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Ślusarczyk Stanisław (1952- )
(2)
Adamus Lucyna
(1)
Bartołd Robert
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929- )
(1)
Bobińska Anna
(1)
Bobińska Anna (marketing)
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Borsa Maciej
(1)
Budziński Franciszek (1923-1999)
(1)
Cap Piotr (1970- )
(1)
Castenow Dieter
(1)
Chyliński Marek
(1)
Curtis Tony (1945- )
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Datko Marek
(1)
Deszczyński Bartosz
(1)
Domański Tomasz (marketing)
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Dymitrowski Adam
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Frąckiewicz Ewa (organizacja i zarządzanie)
(1)
Gardzińska Anna
(1)
Gaworecki Władysław Włodzimierz
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Golnau Wiesław (1965- )
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Grzybek Maria (1952- )
(1)
Gung Bohdan
(1)
Holloway J. Christopher
(1)
Januszewska Małgorzata
(1)
Jeznach Maria
(1)
Jung Bohdan
(1)
Kaczmarczyk Stanisław
(1)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(1)
Kalinowski Marek (zarządzanie)
(1)
Kandefer Marcin
(1)
Kisiel Wiktor (tłumacz)
(1)
Kowalski Paweł
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kramer Teodor
(1)
Kramer Teodor (1926-2014)
(1)
Krzemińska-Wiśniewska Iwona
(1)
Ksykiewicz-Dorota Anna
(1)
Kudrycka Barbara (1956- )
(1)
Kulikowska Justyna
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Litwin Joanna (zarządzanie)
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Makarski Sylwester (1942- )
(1)
Mazurkiewicz Ludwik (marketing)
(1)
Małys Łukasz
(1)
Mielcarek Paweł
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Mróz Marek
(1)
Nickels William G
(1)
Niewiadomski Kazimierz
(1)
Noga-Bogomilski Artur
(1)
Nowacki Filip
(1)
Nowak Lilianna
(1)
Ostasz Grzegorz
(1)
Pałgan Ryszard
(1)
Peters B. Guy
(1)
Pluta-Olearnik Mirosława
(1)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(1)
Podstawka Krzysztof
(1)
Pomykalski Andrzej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(55)
1990 - 1999
(38)
1980 - 1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(105)
Język
polski
(101)
angielski
(1)
Temat
Marketing
(60)
Zarządzanie
(12)
Turystyka
(10)
Reklama
(7)
Usługi
(7)
Rynek
(6)
Promocja handlowa
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
Marketing międzynarodowy
(4)
Marketing polityczny
(4)
Marketing strategiczny
(4)
Marketing terytorialny
(4)
Przedsiębiorstwo usługowe
(4)
Banki
(3)
Ceny
(3)
Decyzje
(3)
Hotelarstwo
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Odpoczynek
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
Public relations
(3)
Wybory prezydenckie
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Gospodarka terenowa
(2)
Kultura
(2)
Kupno i sprzedaż
(2)
Marketing ekologiczny
(2)
Marketing personalny
(2)
Statystyka gospodarcza
(2)
Administracja
(1)
Agrobiznes
(1)
Akredytywa
(1)
Banki internetowe
(1)
Biblioteki dla dzieci i młodzieży
(1)
Biurokracja
(1)
Budżet
(1)
Budżet państwowy
(1)
Budżety terenowe
(1)
Crozier, Michel (1922- )
(1)
Czek
(1)
Czytelnictwo dzieci
(1)
Depozyt bankowy
(1)
Dochody państwowe
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarze
(1)
Dług publiczny
(1)
Ekonomia
(1)
Factoring
(1)
Fayol, Henri (1841-1925)
(1)
Finanse publiczne
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka żywnościowa
(1)
Gospodarstwo rolne
(1)
Gulick, Luther Halsey (1892-1993)
(1)
Handel
(1)
Informatyka
(1)
Inkaso
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Język angielski
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Karty płatnicze
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencja
(1)
Kontrola finansowa
(1)
Kredyt
(1)
Książka
(1)
Leasing
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing turystyczny
(1)
Marx, Karl (1818-1883)
(1)
Merchandising
(1)
Miasta
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Nieruchomości
(1)
Obsługa klienta
(1)
Opieka pielęgniarska
(1)
Opieka zdrowotna
(1)
Organizacja
(1)
Państwo
(1)
Pielęgniarstwo
(1)
Planowanie przestrzenne
(1)
Polityka
(1)
Polityka regionalna
(1)
Polityka regionalna UE
(1)
Popyt
(1)
Prawo handlowe
(1)
Rachunek bankowy
(1)
Rachunkowość
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Regiony (administracja)
(1)
Rolnictwo ekologiczne
(1)
Rozliczenia pieniężne
(1)
Temat: czas
1601-
(1)
1701-
(1)
1801-
(1)
1901-
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(53)
Podręcznik akademicki
(16)
109 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypt / Akademia Rolnicza im. H. Kołłątaja w Krakowie)
Bibliogr. s. 192-196.
1. Podstawy marketingu ; 2. Marketing w rolnictwie ; 3. Badania marketingowe źródłem informacji rynkowej dla rolników ; 4. Marketing w systemie gospodarki żywnościowej ; 5. Marketing rolniczych środków produkcji ; 6. Marketing produktów rolnych ; 7. Marketing usług ; 8. Marketing artykułów spożywczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
1. Proces planowania marketingowego w przedsiębiorstwie turystycznym 2. Segmentacja rynku turystycznego 3. Analiza sytuacji przedsiębiorstwa turystycznego w segmentach 4. Ocena sytuacji przedsiębiorstwa turystycznego w segmentach 5. Analiza sytuacji produktów przedsiębiorstwa turystycznego 6. Cele i strategie marketingowe przedsiębiorstwa turystycznego 7. Planowanie produktu turystycznego 8. Planowanie ceny produktu turystycznego 9. Planowanie dystrybucji na rynku turystycznym 10. Planowanie promocji na rynku turystycznym 11. Plan marketingowy przedsiębiorstwa turystycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości)
Bibliogr.
1. Teoretyczne podstawy systemu komunikacji marketingowej 2. Promocja w strategii marketingowej przedsiębiorstwa 3. Nadawca przekazu - zakres i uwarunkowania decyzji promocyjnych przedsiębiorstwa 4. Formy przekazu w komunikacji marketingowej : a) Formy komuniakcji interpersonalnej ; b) Formy komunikacji masowej (Reklama, Public relations) ; c) Formy komunikacji w hipermedialnym środowisku komputerowym (Witryny www, Banery reklamowe, Poczta elektroniczna) 5. Odbiorca przekazu - percepcja promocji i postawy wobec reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie, Ekonomia, Marketing / Zakamycze)
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-80297 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-76371 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-79935/cz.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Tadeusz Chudoba. - Warszawa : CeDeWu, 2008. - 189 s. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [187]-189.
CZĘŚĆ I: MARKETINGOWA OBSŁUGA TURYSTÓW: 1. Identyfikacja i korelacja potrzeb oraz motywów z podstawowymi rodzajami czynności; 2. Rynek turystyczny i jego potencjał; 3. Marketingowa struktura usług i procesu obsługi; 4. Świadczenie usług w sposób marketingowy, CZĘŚĆ II: ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE: 5. Polska Organizacja Turystyczna; 6. Analiza struktury turystyki metodą identyfikacji celów zarządzania turystyką; 7. Formowanie regionalnych komplementarnych rynków turystycznych; 8. Harmonizacja funkcjonowania lokalnych komplementarnych rynków turystycznych, CZĘŚĆ III: MARKETING IMPREZ TURYSTYCZNYCH: 9. Strategia marketingowa biur podróży i centrali POT; 10. Struktura imprez jako produktu turystycznego; 11. Powstawanie imprez turystycznych; 12. Fazy imprez turystycznych; 13. Pozostałe kierunki aktywności marketingowej; 14. Niezbędne kierunki badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
1. Jakościowe metody badań marketingowych; 2. Etnograficzne badania marketingowe; 3. Siedem pytań i odpowiedzi na temat technik projekcyjnych, czyli o ich stosowaniu w strategii marketingowej; 4. Badania jakościowe z udziałem dzieci; 5. Specyfika wybranych metod zbierania danych w badaniach ilościowych; 6. Badania trackingowe; 7. Metody doboru prób w badaniach marketingowych; 8. Eksperyment w badaniach marketingowych; 9. O badaniach reklamy, czyli jak na podstawie badań przewidzieć skuteczność reklamy i ocenić skuteczność przeprowadzonej kampanii; 10. Badania segmentacyjne; 11. Jakościowe badania elementów składowych marki; 12. Mystery Shopping - badanie jakości usług; 13. Stan obecny i kierunki rozwoju rynku badań marketingowych w Polsce i na świecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing usług : idee, zastosowania / Mirosława Pluta-Olearnik. - Wyd. 2. - Warszawa : PWE, 1994. - 127 s. : rys., 1 wykr. ; 21 cm.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wyd. 2 poszerz. - Kraków ; Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2008. - 267 s. : rys., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [251]-260. Indeks.
1. Geneza i warunki rozwoju marketingu terytorialnego; 2. Marketing terytorialny jako rynkowa koncepcja pozyskiwania czynników rozwojowych jednostek przestrzenno-administracyjnych; 3. Przesłanki kształtowania orientacji marketingowej jednostek osadniczych; 4. Korzyści dla klientów - użytkowników jako podstawa koncepcji produktu w marketingu terytorialnym; 5. Marketingowy wizerunek jednostki osadniczej; 6. Marketing przedsiębiorstwa a marketing regionu - sprzężenie zwrotne; 7. Partnerstwo podmiotów działających na rynku miast i regionów - koncepcja marketingowa; 8. Targi jako srodek aktywizacji lokalnego środowiska gospodarczego; 9. Merketingowe instrumenty oddziaływania na inwestorów zagranicznych - zarys koncepcji marketingu mix miast i regionów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91870 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-32 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86633 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-87013 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86778 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [69]-70.
Charakterystyka cechy wynalazków podlegających opatentowaniu ; Wynalazki i patenty w teorii ekonomii ; Licencje ; Marketingowa presja działalności innowacyjnej w przedsiębiorstwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99531 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podręcznik / Zakamycze Zarządzanie, Ekonomia, Marketing)
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-36 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing banku / Jacek Grzywacz. - Warszawa : Difin, cop. 2010. - 212 s. : il., rys., wykr. ; 23 cm.
Bibliogr., netogr. s. [207]-212.
ISTOTA MARKETINGU BANKOWEGO: Rola marketingu w działalności banku ; Etapy kształtowania orientacji marketingowej w bankach ; Specyfika działalności marketingowej banku ; Wpływ otoczenia na marketing banku ; Strategia marketingowa banku ; INSTRUMENTY MARKETINGU: Marketing mix ; Polityka produktowa banku ; Cena usług bankowych ; Polityka dystrybucji ; Promocja usług bankowych ; Popieranie sprzedaży ; Sprzedaż osobista ; Direct mail i telemarketing ; SEGMENTACJA KLIENTÓW: Istota segmentacji i potrzeba jej stosowania ; Zasady segmentacji klientów indywidualnych ; Segmentacja klientów instytucjonalnych ; BADANIA MARKETINGOWE: Istota i znaczenie badań w działalności banku ; Podział informacji i badań marketingowych ; Przebieg procesu badawczego ; Błędy w badaniach ; Badania wtórne ; Badania pierwotne ; SZTUKA REKLAMY: Pojęcie i funkcje reklamy ; Zasady tworzenia reklamy ; Najważniejsze nośniki reklamy ; Specyfika nośników reklamy z punktu widzenia ich zalet i cech negatywnych ; Ocena skuteczności kampanii reklamowej ; Rzetelność i etyka w działalności reklamowej banku ; ELEMENTY KSZTAŁTUJĄCE WIZERUNEK BANKU: Wizerunek banku a identyfikacja wizualna ; Public relations ; Sponsoring ; RELACJA BANK - KLIENT W BUDOWANIU TRWAŁYCH WIĘZI: Lojalność klientów i jej znaczenie ; Marketing partnerski ; Customer Relationship Management.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-98915 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ekonomika turystyki i rekreacji / red. nauk. Aleksander Panasiuk ; aut. Anna Gardzińska [et al.]. - Wyd. 2. zm. i rozsz. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2011. - 413, [1] s. : il., rys., wykr. ; 24 cm.
(Turystyka)
Bibliogr. s. [400]-409. Indeks.
EKONOMIKA TURYSTYKI I REKREACJI W SYSTEMIE NAUK EKONOMICZNYCH: Zadania badawcze nauk ekonomicznych ; Ekonomika turystyki i rekreacji jako dyscyplina badawcza ekonomii ; Nauka o turystyce i rekreacji ; PODSTAWY TURYSTYKI I REKREACJI: Wzajemne relacje turystyki i rekreacji ; Turystyka i ruch turystyczny ; Uczestnicy ruchu turystycznego ; Pojęcie rekreacji ; Uczestnicy rekreacji ; FUNKCJE TURYSTYKI I REKREACJI: Zróżnicowanie i charakter funkcji turystyki ; Rodzaje funkcji pełnionych przez turystykę ; Funkcje rekreacji ; MIEJSCE TURYSTYKI I REKREACJI W GOSPODARCE: Gospodarka turystyczna i przemysł turystyczny ; Struktura gospodarki turystycznej ; Turystyka i rekreacja w gospodarce narodowej ; Mnożnik turystyczny ; Rachunek satelitarny turystyki ; Czynniki produkcji w gospodarce turystycznej i rekreacji ; Rola turystyki i rekreacji w rozwoju społeczno-gospodarczym ; Zrównoważony rozwój turystyki i rekreacji ; RYNEK USŁUG TURYSTYCZNYCH I REKREACYJNYCH: Podstawowe pojęcia dotyczące rynku usług turystycznych i rekreacyjnych ; Struktura rynku usług turystycznych i rekeacyjnych ; Modele rynku usług turystycznych i rekreacyjnych ; Koniunktura na rynku usług turystycznych ; Globalizacja rynku usług turystycznych ; POPYT TURYSTYCZNY I REKREACYJNY: Definicja i specyfikacja popytu w turystyce i rekreacji ; Cechy popytu turystycznego i rekeacyjnego ; Czynniki określające wielkość popytu turystycznego i rekeacyjnego ; Mierniki popytu turystycznego i rekeacyjnego ; Współczesne tendecje popytu w turystyce i rekeacji ; PROBLEMY KONSUMPCJI W TURYSTYCE I REKREACJI: Gospodarstwo domowe na rynku usług turystycznych i rekreacyjnych ; Uwarynkowania konsumpcji w turystyce i rekreacji ; Modele konsumpcji usług turystycznych i rekreacyjnych ; PODAŻ TURYSTYCZNA I REKREACYJNA: Istota i cechy podaży turystycznej i rekreacyjnej ; Istota i rodzaje produktu turystycznego ; Komponenty produktu turystycznego ; Usługi rekreacyjne ; Mierniki podaży turystycznej i rekreacyjnej ; CENY USŁUG TURYSTYCZNYCH I REKREACYJNYCH: Teoretyczne podstawy cen ; Koncepcje wyjściowe ustalenia cen na usługi turystyczne i rekreacyjne ; Metody ustalania cen na usługi turystyczne i rekreacyjne ; Yield management ; Kalkulacja ceny imprezy turystycznej ; Normy prawne w zakresie stosowania cen usług turystycznych ; JAKOŚĆ USŁUG TURYSTYCZNYCH I REKREACYJNYCH: Istota usług turystycznych i rekreacyjnych ; Kryteria oceny i możliwości pomiaru jakości usług turystycznych i rekreacyjnych ; Marketingowe aspekty jakości usług turystyczntch i rekreacyjnych ; Jakość jako informacja rynkowa dla konsumentów usług turystycznych i rekreacyjnych ; Postulaty jakościowe wybranych usług turystycznych i rekreacyjnych ; POLITYKA PAŃSTWA W OBSZARZE TURYSTYKI I REKREACJI: Miejsce turystyki i rekreacji w polityce społeczno-gospodarczej państwa ; Państwo jako podmiot rynku usług turystycznych i rekreacyjnych ; Struktura polityki turystycznej ; Strategie rozwoju turystyki i rekreacji w Polsce ; Polityka turystyczna Unii Europejskiej ; Struktura polityki w obszarze rekreacji ; TURYSTYKA MIĘDZYNARODOWA: Podstawowe pojęcia z zakrsu turystyki międzynarodowej ; Ruch turystyczny na świecie ; Wpływ turystyki zagranicznej na bilans płatniczy ; Wpływ turystyki zagranicznej na PKB ; Czynniki decydujące o wielkości ruchu turystycznego w skali międzynarodowej ; Międzynarodowe organizacje turystyczne ; PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE I REKREACYJNA: Podstawy funkcjonowania przedsiębiorstw turystycznych i rekreacyjnych ; Klasyfikacja przedsiębiorstw turystycznych i rekreacyjnych ; Formy organizacyjne i prawne przedsiębiorstw turystycznych i rekreacyjnych ; Organizacja przedsiębiorstw turystycznych i rekreacyjnych ; Nowoczesne formy zarządzania przedsiębiorstwami turystycznymi i rekreacyjnymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97345 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-811.111 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-Instr., A-Udost. (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-81379 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej