Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(45)
Forma i typ
Książki
(29)
Czasopisma
(16)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(45)
wypożyczone
(4)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(11)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(34)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Autor
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(17)
Fedan Roman (1937- )
(2)
Kröger Fritz
(2)
Kwiatkowski Aleksander (finanse)
(2)
Miron Jacek
(2)
Strużycki Marian (1930- )
(2)
Vizjak Andrej
(2)
Adamczyk Jan (1933-2021)
(1)
Baj Beata
(1)
Barrow Colin
(1)
Dietl Jerzy (1927- )
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Filip Paulina
(1)
Gawron Henryk (1946- )
(1)
Grzebyk Mariola
(1)
Gębarowski Marcin
(1)
Hall Hanna
(1)
Kamińska Agata
(1)
Kirk Randy W
(1)
Król Mieczysław (matematyka)
(1)
Lachiewicz Stefan (1950- )
(1)
Lubas Barbara
(1)
Malicki Krzysztof (1979- )
(1)
Markowski Włodzimierz J
(1)
Matejun Marek
(1)
Michalski Grzegorz (ekonomista)
(1)
Misiorek Tomasz
(1)
Muehlhausen Jim
(1)
Ohimor Joseph (ekonomia)
(1)
Pacana Andrzej
(1)
Pawłowski Konrad (tłumacz)
(1)
Penc Józef
(1)
Piasecki Bogdan
(1)
Piasny Beata
(1)
Prędkiewicz Katarzyna
(1)
Sarama Maria
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Smoleń Marek
(1)
Stredwick John
(1)
Strojny Jacek
(1)
Szewc-Rogalska Alina
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Usarzewicz Wojciech
(1)
Witek Lucyna
(1)
Woźniak Leszek (1955- )
(1)
Woźniak Marian (ekonomia)
(1)
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Ziółkowski Stanisław (zarządzanie)
(1)
Ślusarz Grzegorz (1955- )
(1)
Żukowski Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(45)
Język
polski
(38)
angielski
(4)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(45)
Innowacje
(16)
Przedsiębiorstwo
(16)
Wzrost gospodarczy
(14)
Nierówności społeczne
(11)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(11)
Budżety rodzinne
(10)
Zarządzanie
(10)
Gospodarka oparta na wiedzy
(9)
Klastry (ekonomia)
(9)
Rozwój regionalny
(9)
Bezrobocie
(7)
Gospodarka
(7)
Zarządzanie wiedzą
(7)
Banki
(6)
Globalizacja
(6)
Kapitał społeczny
(6)
Kobieta
(6)
Konkurencja
(6)
Szkolnictwo wyższe
(6)
Dochody indywidualne
(5)
Jakość życia
(5)
Polityka innowacyjna
(5)
Rynek pracy
(5)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(5)
Służba zdrowia
(5)
Współpraca transgraniczna
(5)
Fundusze strukturalne UE
(4)
Internet
(4)
Inwestycje zagraniczne
(4)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(4)
Komunikowanie marketingowe
(4)
Kredyt
(4)
Kształcenie ustawiczne
(4)
Marketing
(4)
Pieniądz
(4)
Polityka społeczna
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Samorząd terytorialny
(4)
Siła robocza
(4)
Spożycie
(4)
Ubóstwo
(4)
Wiedza
(4)
Wsie
(4)
Wykluczenie społeczne
(4)
Zarządzanie ryzykiem
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Dostęp do oświaty
(3)
Dług publiczny
(3)
Ekonomia
(3)
Ekorozwój
(3)
Emerytura
(3)
Energetyka
(3)
Finanse publiczne
(3)
Fuzja przedsiębiorstw
(3)
Gaz ziemny
(3)
Gazownictwo
(3)
Gospodarstwo rolne
(3)
Konkurencyjność
(3)
Kryzys finansowy
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Nauka
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Polityka gospodarcza
(3)
Polityka podatkowa
(3)
Polityka regionalna
(3)
Polityka rolna
(3)
Polityka spójności UE
(3)
Pomoc publiczna
(3)
Praca
(3)
Płaca
(3)
Rolnictwo
(3)
Rozwój społeczny
(3)
Rynek
(3)
Sektor publiczny
(3)
Spółdzielczość
(3)
Strefa euro
(3)
Turystyka
(3)
Upadłość
(3)
Usługi
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Żywność
(3)
Agroturystyka
(2)
Audyt wewnętrzny
(2)
Bezpieczeństwo energetyczne państwa
(2)
Budżet państwowy
(2)
Budżety terenowe
(2)
Controlling
(2)
Decyzje
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Emigracja zarobkowa
(2)
Euroregiony
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Galbraith, John Kenneth (1908-2006)
(2)
Gospodarka terenowa
(2)
Informatyzacja
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Instytucjonalizm
(2)
Integracja europejska
(2)
Temat: dzieło
Dokąd zmierza świat
(1)
Tajemnice Soliny
(1)
Tygodnik Sanocki
(1)
Za wrotami cudów
(1)
Temat: czas
2001-0
(17)
1989-
(11)
1901-
(2)
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(17)
Województwo podkarpackie (1999- )
(8)
Ukraina
(6)
Kraje Unii Europejskiej
(5)
Białoruś
(3)
Bieszczady
(2)
Europa
(2)
Lubelskie, województwo (od 1999)
(2)
Województwo opolskie (1999- )
(2)
Świętokrzyskie, województwo
(2)
Afryka Subsaharyjska
(1)
Białystok (woj. podlaskie)
(1)
Chiny
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Euroregion Karpaty
(1)
Francja
(1)
Głogów (woj. dolnośląskie)
(1)
Indie
(1)
Kraje OECD
(1)
Krosno (woj. podkarpackie)
(1)
Kujawsko-pomorskie, województwo
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Lubuskie, województwo
(1)
Lwów (Ukraina ; okręg)
(1)
Niemcy
(1)
Pakistan
(1)
Pomorskie, województwo (od 1999)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Słowacja
(1)
Tanzania
(1)
Tomaszów Lubelski (woj. lubelskie)
(1)
Turcja
(1)
Ulanów (woj. podkarpackie, pow. niżański, gm. Ulanów ; okolice)
(1)
Warszawa
(1)
Wałbrzych (woj. dolnośląskie)
(1)
Wielkopolska
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Zachodniopomorskie, województwo
(1)
Śląsk
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Poradnik
(7)
Czasopismo ekonomiczne
(5)
Czasopismo naukowe
(5)
Materiały konferencyjne
(3)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Zarządzanie i marketing
(7)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
45 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [180]-190.
Streszcz. ang.
1. Specyfika rozwoju małego i średniego przedsiębiorstwa ; 2. Model przedsiębiorczości w małej i średniej firmie ; 3. Proces zarządzania przedsiębiorczą firmą ; 4. Społeczne uwarunkowania przedsiębiorczości ; 5. Innowacja jako źródło sukcesu małej i średniej firmy ; 6. Świadome kształtowanie przywództwa przedsiębiorczego ; 7 Implementacja modelu przedsiębiorczości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-93668 (1 egz.)
Książka
W koszyku
U góry obwol.: Gazeta Prawna poleca.
Bibliogr. s. 183.
1. Sukces w niszy - czy to w ogóle możliwe? 2. Pożegnanie z niszą - koniec tradycyjnych strategii 3. Endgame - rozgrywka końcowa otwiera niszom okna czasowe 4. Nisze - części większych rynków 5. Wielkie problemy małych nisz 6. Elementy strukturalne prosperującej niszy 7. Dziewięć strategii niszowych 8. Jak się tworzy i rozbudowuje nisze rozgrywek końcowych 9. Niewykorzystany potencjał nisz rozgrywek końcowych 10. Sukces w niszach ekonomicznych w warunkach polskich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91250 (1 egz.)
Książka
W koszyku
U góry obwol.: Gazeta Prawna poleca.
Bibliogr. s. 183.
1. Sukces w niszy - czy to w ogóle możliwe?; 2. Pożegnanie z niszą - koniec tradycyjnych strategii; 3. Endgame - rozgrywka końcowa otwiera niszom okna czasowe; 4. Nisze - części większych rynków; 5. Wielkie problemy małych nisz; 6. Elementy strukturalne prosperującej niszy; 7. Dziewięć strategii niszowych; 8. Jak się tworzy i rozbudowuje nisze rozgrywek końcowych; 9. Niewykorzystany potencjał nisz rozgrywek końcowych; 10. Sukces w niszach ekonomicznych w warunkach polskich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie, ISSN 1897-4392)
Bibliografia przy pracach.
CZĘŚĆ I. KIERUNKI I UWARUNKOWANIA ROZWOJU FIRM SEKTORA MŚP: Rozwój małych i średnich firm w świetle badań empirycznych. Kontekst strategiczny / Rafał Krupski ; Zachowania strategiczne małych przedsiębiorstw i ich uwarunkowania w aspekcie teoretycznym / Krzysztof Ćwik ; Organizacja w ruchu - droga rozwoju przedsiębiorstwa / Katarzyna Olejczyk-Kita ; Faza startowa jako strategiczny etap rozwoju przedsiębiorstwa / Marek Matejun ; Pozytywny potencjał organizacji w małych i średnich przedsiębiorstwach / Monika Chodorek ; Rola outsourcingu w rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw (wyniki badań) / Teresa Kraśnicka, Damian Kocot ; Polityka miejska a rozwój sektora MŚP / Danuta Stawasz, Dorota Sikora-Fernandez ; Sposoby pokonywania oporu pracowników wobec zmian w organizacji / Zdzisław Jasiński. CZĘŚĆ II. INSTRUMENTARIUM ZARZĄDZANIA W PROCESIE ROZWOJU MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW: Wykorzystanie modelu Greinera-Lepparda w diagnostyce rozwoju przedsiębiorstwa / Józef Machaczka, Krzysztof Machaczka ; Wykorzystanie modelu N. Churchilla i V. Lewis w formułowaniu strategii w małym przedsiębiorstwie / Julia Gorzelany-Plesińska ; Zastosowanie modelu Quinna-Camerona w zarządzaniu małym i średnim przedsiębiorstwem / Małgorzata Machaczka ; Wykorzystanie koncepcji H.I. Ansoffa w rozwoju małego przedsiębiorstwa / Magdalena Gorzelany-Dziadkowiec ; Identyfikacja źródeł informacji wykorzystywanych w praktyce zarządzania małymi i średnimi przedsiębiorstwami / Bogdan Nogalski, Jarosław Karpacz ; Analiza przeżywalności małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce przy użyciu semiparametrycznego modelu proporcjonalnego hazardu / Dariusz Szymański ; Zarządzanie progowe w małych i średnich przedsiębiorstwach / Wojciech Wdowiak. CZĘŚĆ III. PRZYKŁADY ZARZĄDZANIA ROZWOJEM MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW: Branżowe zrzeszenia małych przedsiębiorstw / Henryk Jagoda ; Strategie rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw z branży szkoleniowo-doradczej / Waldemar Walczak ; Celowość wykorzystania Lean Management w małych przedsiębiorstwach produkcyjno-usługowych / Bogdan Nogalski, Piotr Walentynowicz ; Zarządzanie wiedzą na przykładzie przedsiębiorstwa Alfa / Władysław Adam Janiak ; Analiza rozwoju firmy rodzinnej na przykładzie NICO Polska sp. z o.o / Ewa Kozień ; Zjawiska dysfunkcyjne i patologiczne w organizacjach sektora MŚP jako bariery ich rozwoju / Dagmara Lewicka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książce wyłącznie błędny ISBN.
Na okł. podtyt.: monografia.
Bibliogr. s. [137]-150.
Streszcz. ang., niem.
Na książce wyłącznie błędny ISBN. Na okł. podtyt.: monografia.
Podstawy systemowego zarządzania jakością zgodnego z ISO 9001 ; Badania ankietowe ; Przesłanki, bariery i koszty wdrażania systemów zarządzania jakością zgodnych z ISO 9001 ; Przegląd wymagań normy ISO 9001 ; Etapy wdrażania systemu zarządzania jakością ; Elementy doskonalenia systemów zarządzania jakością ; Modelowe wdrażanie systemów zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-102491 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Small Business)
Indeks
Bibliogr.
1. Pozyskiwanie najlepszych ludzi 2. Zwiększenie efektywności 3. Szkolenie i rozwój zawodowy pracowników 4. Wynagradzanie pracowników 5. Komunikacja, konsultacja i zaangażowanie 6. Równouprawnienie 7. Przepisy BHP 8. Dyscyplina, zwolnienia i redukcje 9. Wprowadzanie koniecznych zmian
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.95/.96 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
Bibliogr. s. 288-294. Indeks.
I. Jak szacować przyszłe wolne przepływy pieniężne?; II. Jak określić koszty i strukturę kapitału finansującego przedsiębiorstwo?; III. Jak oceniać przedsięwzięcia przedsiębiorstwa?; IV. Jak uwzględniać ryzyko?; V. Wybór formy organizacyjno-prawnej; VI. Zakładamy firmę krok po kroku; VII. Podatki w firmie; VIII. Obowiązki przedsiębiorstwa wobec ZUS; IX. Zatrudnimy pracowników; X. Dobór oprogramowania; XI. Moja firma w Unii Europejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91856 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: "Entrepreneurship : how to start and grow your own business" 2019.
To znakomity podręcznik dla początkujących przedsiębiorców. Opisano w nim nie tylko najważniejsze kwalifikacje każdego biznesmena, ale także szereg istotnych kwestii, które bardzo często zostają niedostatecznie przeanalizowane na etapie planowania działalności. Przedstawiono tu koncepcje, zasady i strategie, które sprawdzają się od setek lat. Dotyczą zarówno finansowania nowej firmy, technik prowadzenia działalności, zatrudniania pracowników, jak i strategii sprzedaży czy marketingu. Ta wyjątkowo aktualna książka uczy, jak wykorzystywać wszystkie pojawiające się możliwości i uniknąć pułapek, w które często wpadają początkujący biznesmeni. Dzięki niej założysz i poprowadzisz firmę, która odniesie sukces, a Tobie przyniesie mnóstwo satysfakcji. W tej książce między innymi: przedsiębiorczość: mity i fakty, jak wybrać rodzaj działalności i zapewnić jej finansowanie, jak zacząć myśleć w sposób typowy dla przedsiębiorcy, realistyczny biznesplan, tajniki skutecznej rekrutacji, sprzedaż i marketing a zarządzanie rozwojem firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86567 (1 egz.)
Książka
W koszyku
M.in. dot. finansowania innowacji w małych i średnich przedsiębiorstwach w woj. podkarpackim.
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach. Spis treści także ang.
INNOWACJE W ZARZĄDZANIU: Środki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka w finansowaniu innowacji w przedsiębiorstwach z regionu Warmii i Mazur ; Aktywność Innowacyjna instytucji administracji publicznej ; Park Naukowo-Technologiczny jako forma wspierania innowacyjności w województwie podlaskim ; Innowacje a konkurencyjność litewskich przedsiębiorstw - wynkiki badań ; Determinanty innowacyjnej działalności przedsiębiorstw ; Projekty innowacyjne jako źródło przewagi konkurencyjnej organizacji ; Finansowanie innowacji szansą rozwoju podkarpackich przedsiębiorstw MŚP ; Budowa innowacyjnego regionu przygranicznego na przykładzie województwa zachodniopomorskiego ; Rola innowacji w osiąganiu przewagi konkurencyjnej w przedsiębiorstwach z sektora MŚP ; Zdolność innowacyjna jednostki wobec natłoku wiedzy ; Potencjał ludzki jako determinanta innowacyjności organizacji ; Innowacyjność a konkurencyjność małych i średnich przedsiębiorstw ; Innowacje produktowe a przewaga konkurencyjna na rynku środków ochrony roślin ; Luka innowacyjna pomiędzy gospodarką polską a gospodarkami wysoko rozwiniętych krajów UE ; Ośrodki innowacji i przedsiębiorczości w Polsce ; TRENDY W ZARZĄDZANIU ORGANIZACJAMI: Problemy i wyzwania pomiaru wartości kapitału ludzkiego organizacji ; Lean Production jako źródło konkurencyjności w firmach produkcyjnych ; Strategiczne wyzwania w kontekście przedsiębiorczości ; Wpływ entropii na zarządzanie ryzykiem oraz stabilność finansową banku ; Tajemniczy mistrzowie współczesnej gospodarki jako przykład przedsiębiorstw osiągających sukcesy na niszowych rynkach ; Wpływ restrukturyzacji górnictwa węgla kamiennego na kształtowanie się wybranych kosztów procesów logistycznych ; W kierunku nowoczesnego przedsiębiorstwa i zarządzania ; Partnerstwo publiczno-prywatne jako instrument zarządzania strategicznego w jednostkach samorządu terytorialnego ; Rozwój przedsiębiorstwa w koncepcji Positive Organizational Scholarship. Doświadczenia przedsiębiorstw polskich ; Małe przedsiębiorstwa usługowe wobec problemu niedostatku wiedzy ; Ekspansja polskich sieci franchisingowych za granicę ; Atuty i bariery funkcjonowania firm rodzinnych ; Przedsiębiorstwo usługowe na rynku zagranicznym (w świetle badań europejskich MŚP) ; Partycypacja pracowników jako determinanta skutecznego zarządzania strategicznego ; Pracoholizm jako zagrożenie działalności przedsiębiorców ; Pracownik jako klient wewnętrzny przedsiębiorstwa ; Wpływ technologii informacyjnych na proces wdrażania informatycznego systemu zarządzania zasobami ludzkimi ; Instrumenty konkurowania stosowane przez tejemniczych mistrzów polskiej gospodarki ; Strategie współpracy w organizacjach pozarządowych ; Determinanty skutecznego stosowania benchmarkingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98585 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Na okł.: ISO 9001.
Bibliogr. s. [117]-119. Indeks.
1. Wprowadzenie ; 2. Planowanie i realizacja systemu zarządzania jakością ; 3. Certyfikacja systemu zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Modele biznesowe dla bystrzaków / Jim Muehlhausen ; [tłumaczenie Wojciech Usarzewicz]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - 398 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
(Dla Bystrzaków)
(Septem)
Tytuł oryginału: "Business models for dummies" 2013.
Indeks.
ZACZYNAMY PRZYGODĘ Z MODELAMI BIZNESOWYMI: Co to takiego model biznesowy i dlaczego ma znaczenie? ; Definicja modelu biznesowego ; Modele biznesowe mają wiele postaci ; Sukces Twojej firmy zależy od modelu biznesowego ; TWORZYMY ZWYCIĘSKI MODEL BIZNESOWY: Używanie narzędzi do zaprojektowania Twojego modelu biznesowego ; Szukanie najbardziej atrakcyjnych rynków do stworzenia potężnej oferty ; Uzupełnianie oferty z pomocą wyjątkowej propozycji wartości ; Zarabianie na modelu biznesowym ; Monetyzacja przez wyniki sprzedaży ; Budowanie trwałego modelu biznesowego ; Podtrzymywanie modelu biznesowego. Innowacje i unikanie pułapek rynkowych ; Sprzedaż firmy ; Analizujemy Twój model biznesowy ; JAK RADZIĆ SOBIE ZE ZMIANAMI: Erozja dotyczy wszystkich modeli biznesowych ; Jak poznać, ze Twój model biznesowy słabnie ; Wykrywanie ukrytych problemów i sprawna adaptacja ; INNOWACJE W MODELACH BIZNESOWYCH: Od czego zacząć proces wprowadzania innowacji ; Rozpoczynamy proces wprowadzania innowacji ; Innowacja zaburzająca ; Crowdsourcing - zaawansowana innowacja modelu biznesowego ; Wykorzystujemy proces sprzedaży wirtualnej ; Czerpanie zysków z ubezpieczeń ; DEKALOGI: Dziesięć wspaniałych modeli biznesowych ; Dziesięć oznak problemów z modelem biznesowym ; Dziesięć źródeł innowacji modelu biznesowego ; Dziesięć rzeczy, których inwestor nie chce słyszeć o Twojej firmie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praca doktorska.
Bibliografia, netografia na stronach 161-[171].
Tekst w języku angielskim.
CHAPTER ONE. Management in small and medium-scaled enterprise: 1.1. Essence of Enterprise Management, 1.2. Owner-manager’s role in SME management ; CHAPTER TWO. Innovation in SME: Its determinants: 2.1. Innovation – theoretical approaches, 2.2. Significance of Innovation in SMEs ; CHAPTER THREE. Concept of managerial competences: 3.1. Competences: Conceptual Approaches, 3.2. Key managerial competency models ; CHAPTER FOUR. SME owner-manager core competences – study concept: 4.1. Research Methodology, 4.2. The Research Sample and Process ; CHAPTER FIVE. Owner-manager core competences – research results presentation: 5.1. Owner-Manager Competences: Research Tools and Results, 5.2. Structure of owner-manager’s competences for innovative SME- analysis, 5.3. Frameworks for designing competency models of owner-managers of innovative SMEs ; CONLUSIONS AND DISCUSSION (RESEARCH FINDINGS) ; APPENDIX.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-12048 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Jeśli właśnie zakładasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna być Twoją lekturą do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz tu m.in. dane i informacje o funkcjach dostępnych w poszczególnych kanałach, ale przede wszystkim wiele porad, inspiracji i gotowych do zastosowania pomysłów na działanie. Dowiesz się, jak przygotować kampanię skrojoną idealnie na swoje potrzeby. Co więcej, powrócisz do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka. Przeczytasz o tym, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję. [Helion, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z konf., 17 kwietnia 2012 r., Stalowa Wola.
Dot. m.in. przedsiębiorstw podkarpackich (s. 59-76, 97-111) oraz Wytwórni Sprzętu Komunikacyjnego "PZL-Rzeszów" (s. 211-230).
Bibliogr. przy ref.
Tekst częśc. ang.
Spis treści równol. pol., ang.
Streszcz. ang.
Maria Borowska - Przedsiębiorstwo wczoraj, dziś i jutro ; Anna Jabłońska-Mazur - Rachunkowość instrumentów finansowych w obliczu globalnego kryzysu ; Waldemar Zadworny - Funkcjonowanie firm rodzinnych na Podkarpaciu w warunkach kryzysu gospodarczego - badania empiryczne ; Jarosław W. Przybytniowski - Zarządzanie ryzykiem w ekorozwoju. Wybrane zagadnienia ; Tomasz Dziechciarz, Mariusz Iskra - Zmiany strukturalne podmiotów gospodarczych Podkarpacia ; Paweł Dziekański - Analiza dyskryminacji w ocenie stanu finansowego przedsiębiorstw ; Roman Chorób - Strategie rozwojowe, marketingowe i promocyjne w innowacyjnych formach powiązań integracyjnych w agrobiznesie na tle procesów globalizacji ; Wiktor Reutow - Monopolizacja kapitałowa w korporacjach globalnych [w jęz. ang.] ; Rafał Marcin Borkowski - Kompetencje organizacji determinantą innowacyjności sektora MSP w warunkach globalizacji ; Judyta Jędrzejczak, Aleksandra Łopatka - Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw jako czynnik wpływający na koncentrację produkcji oraz siłę rynkową przedsiębiorstw ; Wiktor Czepurko, Larysa Czepurko - Wybór modelu zarządzania w regionalnych jednostkach firmy [w jęz. ang.] ; Jan Dzierga - Strategia rozwoju przedsiębiorstwa ; Michał Piekutowski - Internacjonalizacja małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce ; Weronika Gryszel - Przedsiębiorstwa jako partnerzy brandingu narodowego ; Wincenty Kulpa - Wybrane metody zarządzania ryzykiem bankowym we współczesnym banku komercyjnym ; Barbara Lubas, Beata Piasny - Kapitał ludzki jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstw ; Maria Borowska - Przedsiębiorczość kobiet w Polsce na początku XXI w. ; Katarzyna Słomiany - Agencje zatrudnienia formą wsparcia przedsiębiorstw ; Karolina Urban - Zarządzanie talentami, jako czynnik rozwoju przedsiębiorstwa w gospodarce opartej na wiedzy ; Maria Klonowska-Matynia, Anna Trzebińska - Rozwój wiedzy w sektorze msp na przykładzie przedsiębiorstwa branży energii wiatrowej ; Beata Pater - Społeczna odpowiedzialność biznesu w służbie ochrony przyrody w polskich parkach narodowych ; Grażyna Mańczak - Proces kierowania działalnością reklamową w przedsiębiorstwie ; Anna Irena Szymańska - Wybrane instrumenty promocyjne oraz ich oddziaływanie w badaniach empirycznych ; Iwona Codogni - Społeczna odpowiedzialność biznesu jako metoda budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101353 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
M.in. dot. produktów terytorialnych gmin woj. podkarpackiego (s. 289-292).
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach. Spis treści również ang.
Działania marketingowe MŚP na polskim rynku ; Oczekiwania Polaków wobec wybranych marketingowych bodźców komunikacyjnych (na przykładzie jagnięciny) - wyniki badań empirycznych ; Determinanty racjonalnego prowadzenia sprzedaży osobistej na rynkach zagranicznych ; Działania marketingowe w rozwoju innowacyjnych form powiązań integracyjnych w agrobiznesie ; Znaczenie dystrybucji bezpośredniej w komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem ; Kształtowanie produktu przez operatorów logistycznych ; Technologia tworzenia poszerzonej rzeczywistości jako nowe narzędzie marketingowe ; Trudności pomiaru wybranych wymiarów marketingowej postawy oraz marketingowej wiedzy pracowników organizacji ; Pożądane, rzeczywiste i niechciane oblicza marketingu ; Znaczenie konsumenckiej aktywności on-line dla działań marketingowych przedsiębiorstw rynku IT ; Uwarunkowania wyróżniające marketing wielopoziomowy na rynku światowym ; City placement - istota zjawiska oraz znaczenie w działaniach promocyjnych polskich miast ; Polski rynek badań marketingowych - stan obecny i kierunki zmian w obszarze podmiotów i metod ; Zakupy grupowe a strategia budowania lojalności klienta ; Promocja projektów miast na przykładzie CIVITAS RENAISSANCE w Szczecinku ; Zastosowanie instrumentów promocji handlowej przez producentów sektora alkoholi wysokoprocentowych ; Turystyka a działalność marketingowa miasta ; Etyczne dylematy zarządzania działalnością reklamową w przedsiębiorstwie ; Podstawy koszalińskich konsumentów względem reklam telewizyjnych w świetle badania sondażowego ; Akademickie centra wspierające przedsiębiorczość jako szansa na kreowanie pozytywnego wizerunku i uzyskanie przewagi uczelni ; Działania z zakresubudowania długotrwałych relacji z klientami podejmowane przez przedsiębiorstwa produkcyjne prowadzące działalność na terenie Polski ; Efekty promocji marketingowej na przykładzie rozgłośni radiowej ; Wpływ mediów społecznościowych na zachowania konsumenckie na przykładzie portalu Facebook ; Przydatność wybranych mierników lojalności do predykcji reakcji klientów na podwyżkę opłaty za usługę bankową ; Rola event marketingu w kształtowaniu marki regionu ; Wizerunek instytucji finansowych na przykładzie PKO Banku Polskiego i Alior Banku ; Koncentracja na kliencie kluczem dobrej strategii marketingowej. Rozważania na przykładzie dwóch wybranych firm telekomunikacyjnych ; Kształtowanie i utrzymywanie wizerunku marki w dobie marketingu 3.0 ; Dystrybucja produktów w marketingu terytorialnym ; Polskie przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych. Architektura strategii marketingowych ; Cause Branding jako skuteczny sposób budowania wartości marki ; Nowe instrumenty skutecznej kampanii promocyjnej ; Sprzedaż bezpośrednia jako forma dywersyfikacji działalności rolników-przedsiębiorców ; Obraz rodziny w reklamach prasowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98584 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-83990 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
1. Wewnętrzne i zewnętrzne uwarunkowania rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce 2. Struktura wyróżników europejskich w zarządzaniu małymi i średnimi przedsiębiorstwami 3. Przedsiębiorczość w zarządzaniu i rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw 4. Doradztwo z zakresu zarządzania jako czynnik rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce 5. Działalność marketingowa polskich przedsiębiorstw sektora MSP w kontekście integracji z Unią Europejską 6. Finansowe uwarunkowania rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw na progu Unii Europejskiej 7. Monitoring finansowy w zarządzaniu małym i średnim przedsiębiorstwem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dot. m.in. woj. podkarpackiego i Transgranicznego Centrum Inicjatyw Gospodarczych w Przemyślu (s. 459-468).
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang.
Cz. 1. PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ: Pierwotne i wtórne formy przedsiębiorczości w świetle regulacji prawnych Unii Europejskiej ; Dialektyczne nośniki przedsiębiorczości strategicznej ; Orientacja przedsiębiorcza a efektywność w polskich organizacjach - badania empiryczne ; Forfaiting jako nowoczesny instrument wspierania przedsiębiorczości ; Aktywność inwestycyjna przedsiębiorstw w województwie pomorskim ; Ocena wybranych obszarów konkurencyjności przedsiębiorstw ; Systemy społecznej odpowiedzialności w przedsiębiorstwach ; Zarządzanie strategiczne w małym przedsiębiorstwie ; Wirtualizacja jako strategia rozwoju przedsiębiorczości ; Zarządzanie kapitałem ludzkim jako determinanta rozwoju sektora MŚP ; Wsparcie rozwoju MSP w Polsce środkami publicznymi w ramach Narodowej Strategii Spójności 2007-2013 ; Zmiany postaw przedsiębiorczych na wsi w obliczu procesu integracji ; Zaufanie organizacyjne jako czynnik rozwoju przedsiębiorstwa - wybrane aspekty ; Ocena warunków funkcjonowania polskich przedsiębiorstw na jednolitym rynku Unii Europejskiej ; Transfer wiedzy na drodze partnerstwa biznesowego ; Zarządzanie sieciami dostaw jako zachowanie przedsiębiorcze ; Strategiczne aspekty zarządzania przedsiębiorstwem w ruchu ; Zarządzanie strategiczne rozwojem przedsiębiorstwa zorientowanego na kształtowanie relacji z klientami ; Finansowe wsparcie rozwoju przedsiębiorczości na obszarach wiejskich w latach 2004-2006 - próba oceny ; Determinanty przedsiębiorczości kobiet ; Cechy i motywy działania przedsiębiorcy jako czynniki decydujące o rozwoju małej firmy ; Wybory strategiczne globalnych przedsiębiorstw ; Aktywizacja osób niepełnosprawnych jako czynnik realizacji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw ; Determinanty przedsiębiorczości strategicznej ; Przedsiębiorczość na Pomorzu - analiza jakościowa. Cz. 2. INNOWACYJNOŚĆ: Organizacja ucząca się jako model przedsiębiorstwa w innowacyjnej gospodarce ; Znaczenie innowacyjności w przedsiębiorczości ; Innowacyjność i kooperacja jako czynniki internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw ; Zarządzanie projektami z wykorzystaniem systemu CMS ; Analiza dokumentów tekstowych jako przykład innowacyjnego podejścia sprzyjającego rozwojowi przedsiębiorstwa ; Metodyka mapowania procesów ; Innowacja oparta na nowej wiedzy ; Innowacyjność jako czynnik konkurencyjności regionu a rozwój trwały i zrównoważony ; Zakres partycypacji instytucji otoczenia biznesu w fazie przygotowania i wdrażania Dolnośląskiej Strategii Innowacji - implikacje systemowe ; Partnerstwo na rzecz innowacyjności regionu ; Systemy ERP a zarządzanie strategiczne rozwojem organizacji ; Innowacje i efekty ich wprowadzania wśród firm województwa podkarpackiego na przykładzie RSI ; Metodologia zarządzania projektami w jednostkach sektora finansów publicznych ; Potencjał innowacyjny firm sektora MŚP współpracujących z branżą morską regionu zachodniopomorskiego oraz źródła jego finansowania ; Innovations as inherent feater of the contemporary logistics ; Finansowanie inwestycji i innowacji jako czynnik rozwoju podmiotów gospodarczych w województwie podkarpackim ; Wsparcie innowacyjności sektora MSP - doświadczenia projektu BTT ; W poszukiwaniu uwarunkowań potencjału innowacyjnego województw Polski - studium porównawcze ; Znaczenie innowacji w rozwoju społeczno-gospodarczym ; Innowacyjność a konkurencyjność polskiego przemysłu spożywczego ; System informacyjny dla rozwoju transgranicznej współpracy gospodarczej ; Innowacyjność w wymiarze regionalnym. Aspekty społeczno-kulturowe ; Potencjał innowacyjny lokalnych wspólnot samorządowych w wymiarze kapitału społecznego. Na przykładzie badań w województwie podkarpackim ; Założenia polityki regionalnej w zakresie kształtowania innowacyjności przedsiębiorstw ; Rola funduszy strukturalnych we wspieraniu innowacyjności przemysłu spożywczego ; Innowacyjność i dyscyplina w procesie zarządzania strategicznego ; Wpływ klastrów na konkurencyjność i innowacyjność regionów ; Regionalna Strategia Innowacji jako instrument wspierania innowacyjności przedsiębiorstw w województwie podkarpackim ; Innowacyjność pomorskiego sektora MSP w świetle badań Pomorskiego Obserwatorium Gospodarczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99020/t.1 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej