Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(14)
Forma i typ
Książki
(14)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(12)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(11)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(2)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Autor
Jones Sue Jenkyn
(2)
Romkowska Ewa (tłumacz)
(2)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(2)
Bednárová Lucia
(1)
Bezemer-Szefke Barbara
(1)
Buczyńska Barbara
(1)
Butkiewicz Ewa
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Gernsheimer Jack
(1)
Gratton Chris (1948- )
(1)
Gung Bohdan
(1)
Hagoort Giep (1948- )
(1)
Iwaszkiewicz Michał (1942- )
(1)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(1)
Johnson Gerry
(1)
Kaczyński Krzysztof (ekonomia)
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(1)
Myjak Teresa
(1)
Orzechowski Emil
(1)
Pacana Andrzej
(1)
Pawlak Zbigniew (organizacja i zarządzanie)
(1)
Paziewska Aleksandra
(1)
Pikos Anna
(1)
Scholes Kevan
(1)
Swanson Richard A. (1942- )
(1)
Whittington Richard (1958- )
(1)
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Projektanci mody
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Temat
Zarządzanie
(7)
Kultura organizacyjna
(5)
Kultura
(3)
Marketing
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Kształcenie
(2)
Moda
(2)
Nauczanie
(2)
Oświata
(2)
Pedagogika
(2)
Pedagogika kultury
(2)
Pedagogika rodziny
(2)
Pedagogika specjalna
(2)
Pedagogika społeczna
(2)
Pedagogika wczesnoszkolna
(2)
Praca
(2)
Projektanci mody
(2)
Projektowanie mody
(2)
Projekty ubioru
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Twórczość
(2)
Wychowanie
(2)
Etyka biznesu
(1)
Innowacje
(1)
Kadry
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Motywacja pracy
(1)
Odpoczynek
(1)
Praca kulturalno-oświatowa
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Rozwój zawodowy
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Wzornictwo przemysłowe
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zatrudnienie
(1)
Znak towarowy
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(6)
Podręcznik
(5)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Kultura i sztuka
(3)
Historia
(2)
14 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-74962 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-008 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-76371 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-83988 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. WPROWADZENIE DO PROBLEMATYKI DOTYCZĄCEJ STRATEGII: 1.1. Wprowadzenie ; 1.2. Co to jest strategia? ; 1.3. Zarządzanie strategiczne: 1.3.1. Pozycja strategiczna, 1.3.2. Wybory strategiczne, 1.3.3. Przyjęta strategia ; 1.4. Procesy opracowywania strategii ; Studium przypadku: Electrolux. 2. OTOCZENIE ORGANIZACJI: 2.1. Wprowadzenie ; 2.2. Makrootoczenie: 2.2.1. Układ odniesienia PESTEL, 2.2.2. Opracowywanie scenariuszy ; 2.3. Branża przemysłu albo sektor: 2.3.1. Siły konkurencji - układ pięciu sił, 2.3.2. Wnioski z analizy pięciu sił, 2.3.3. Główne zagadnienia dotyczące korzystania z układu pięciu sił, 2.3.4. Cykl życia sektora ; 2.4. Konkurenci i rynki: 2.4.1. Grupy strategiczne, 2.4.2. Segmenty rynku, 2.4.3. Rozpoznawanie klientów strategicznych, 2.4.4. Poznanie wymagań klientów - krytyczne czynniki sukcesu ; 2.5. Okazje i zagrożenia ; Studium przypadku: Siły globalne a europejski przemysł piwowarski. 3. ZDOLNOŚĆ STRATEGICZNA ORGANIZACJI: 3.1. Wprowadzenie ; 3.2. Podstawy zdolności strategicznej ; 3.3. Efektywność kosztowa ; 3.4. Zdolność zdobywania i utrzymywania przewagi konkurencyjnej ; 3.5. Ocena zdolności strategicznej ; Studium przypadku: Skuteczność eBaya. 4. ZAMIERZENIA STRATEGICZNE ORGANIZACJI: 4.1. Wprowadzenie ; 4.2. Sprawowanie nadzoru nad korporacją ; 4.3. Społeczna odpowiedzialność korporacji: 4.3.1. Leseferyzm, 4.3.2. Oświecony interes własny, 4.3.3. Forum współdziałania interesariuszy, 4.3.4. Kształtujący społeczeństwo ; 4.4. Oczekiwania interesariuszy: 4.4.1. Wykreślanie map interesariuszy ; 4.5. Wartości, misja, wizja i cele organizacji ; Studium przypadku: (PRODUCT) RED i Gap. 5. KULTURA ORGANIZACJI A JEJ STRATEGIA: 5.1. Wprowadzenie ; 5.2. Dryf strategiczny ; 5.3. Co to jest kultura organizacji i dlaczego jest ważna?: 5.3.1. Kultura narodowa i regionalna, 5.3.2. Kultura organizacji, 5.3.3. Subkultura organizacyjna, 5.3.4. Wpływ kultury na strategię, 5.3.5. Analizowanie kultury: sieć kulturowa, 5.3.6. Przeprowadzanie analizy kultury. 6. STRATEGIA NA POZIOMIE JEDNOSTEK BIZNESOWYCH; 6.1. Wprowadzenie ; 6.2. Podstawy przewagi konkurencyjnej: zegar strategii: 6.2.1. Strategie oparte na cenie (trasy 1 i 2), 6.2.2. Strategie (szerokiego) zróżnicowania produktów (trasa 4), 6.2.3. Strategia hybrydowa (trasa 3), 6.2.4. Skoncentrowane zróżnicowanie produktów (trasa 5) ; 6.3. Utrzymanie przewagi konkurencyjnej ; 6.4. Konkurencja i współpraca ; Studium przypadku: Madonna: wciąż panująca królowa popu? 7. KIERUNKI STATEGICZNE I STRATEGIA NA POZIOMIE KORPORACJI: 7.1. Wprowadzenie ; 7.2. Kierunki strategiczne: 7.2.1. Penetracja rynków, 7.2.2. Konsolidacja działalności, 7.2.3. Tworzenie produktów, 7.2.4. Rozwijanie rynków, 7.2.5. Dywersyfikacja działalności ; 7.3. Powody dywersyfikacji działalności ; 7.4. Tworzenie wartości a działania korporacji macierzystej ; 7.5. Macierze portfeli: 7.5.1. Macierz wzrostu/udziału (macierz BCG), 7.5.2. Macierz polityki kierunkowej (macierz GE-McKinsey) ; Studium przypadku: Grupa Virgin. 8. STRATEGIA MIĘDZYNARODOWA: 8.1. Wprowadzenie ; 8.2. Czynniki napędzające umiędzynarodowienie działalności ; 8.3. Krajowe i międzynarodowe źródła przewagi: 8.3.1. Krajowy romb Portera, 8.3.2. Międzynarodowa sieć wartości ; 8.4. Strategie międzynarodowe ; 8.5. Wybór rynku i wejście na rynek. 9. METODY WPROWADZANIA STRATEGII W ŻYCIE I JEJ OCENA: 9.1. Wprowadzenie ; 9.2. Metody wprowadzania strategii w życie: 9.2.1. Rozwój organiczny, 9.2.2. Fuzje i przejęcia, 9.2.3. Alianse strategiczne ; 9.3. Ocena strategii ; Studium przypadku: Tesco podbija świat? 10. STOSOWANIE PRZYJĘTEJ STRATEGII: 10.1. Wprowadzenie ; 10.2. Struktury organizacyjne: 10.2.1. Struktura funkcjonalna, 10.2.2. Struktura dywizjonalna, 10.2.3. Struktura macierzowa ; 10.3. Procesy organizacyjne: 10.3.1. Nadzór bezpośredni, 10.3.2. Procesy planowania, 10.3.3. Procesy kulturowe, 10.3.4. Procesy wyznaczania celów do osiągnięcia, 10.3.5. Procesy rynkowe ; 10.4. Zarządzanie zmianą strategiczną: 10.4.1. Role w zarządzaniu zmianami, 10.4.2. Style zarządzania zmianami, 10.4.3. Dźwignie zarządzania zmianą strategiczną ; Wykaz pojęć używanych w tekście.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96986 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [136]-141.
Streszcz. ang.
Wizerunek przedsiębiorstwa ; Podstawy systemowego zarządzania jakością zgodnego z normami ISO serii 9000 ; System zarządzania środowiskowego ; Systemowe zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy ; Kultura i wymiary kultury ; Kultura korporacyjna ; Czynniki mające wpływ na kulturę korporacyjną ; Przejawy kultury korporacyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104697 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie : nowe otwarcie / Andrzej K. Koźmiński, Dariusz Jemielniak, Dominika Latusek, Anna Pikos. - Wydanie 1. - Warszawa : Poltext, 2023. - 379, [5] stron : ilustracje, tabele, wykresy ; 25 cm.
Bibliografia na stronach [361]-372. Indeks.
O autorach ; Wstęp ; CZ. I. WPROWADZENIE DO ZARZĄDZANIA: R. 1. Historia zarządzania ; R. 2. Zarządzanie i przywództwo ; R. 3. Zarządzanie etyczne i odpowiedzialne ; CZ. II. OTOCZENIE: R. 4. Otoczenie i interesariusze ; R. 5. Zarządzanie innowacjami i przedsiębiorczość ; R. 6. Zarządzanie międzynarodowe ; CZ. III. PLANOWANIE I ZARZĄDZANIE ZASOBAMI: R. 7. Zarządzanie Strategiczne ; R. 8. Zarządzanie wiedzą ; R. 9. Marketing ; CZ. IV. ORGANIZOWANIE I KONTROLOWANIE: R. 10. Formalizacja i struktura ; R. 11. Kultura organizacyjna ; CZ. V. KIEROWANIE LUDŹMI: R. 12. Zarządzanie ludźmi ; R. 13. Zarządzanie różnorodnością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-112749 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Niezastąpione źródło wiedzy i inspiracji. Znaki logo stanowią niejednokrotnie najcenniejsze z aktywów firmy - i mówimy tu o astronomicznych kwotach. Nietrudno znaleźć przykłady, które potwierdzają ten fakt. Zastanawiasz się, jak zaprojektować logo, które będzie się kojarzyło z daną firmą, przetrwa próbę czasu i będzie stanowiło wartość samo w sobie? Książka ta odpowiada na podstawowe pytania: jak stworzyć projekt atrakcyjny wizualnie, poprawny technicznie i spełniający oczekiwania zamawiającego. Co sprawia, że logo jest dobre albo złe? Dlaczego niektóre znaki towarowe, choć są w użytku od dziesięcioleci, nadal wyglądają znakomicie? Projektanci, wykładowcy, studenci, specjaliści od marketingu i fani dobrego designu nie muszą już w pocie czoła szukać odpowiedzi na te pytania, gdyż mają w ręku publikację, która rozwieje dręczące ich wątpliwości. Pełna przydatnych porad, bogato ilustrowana książka Ponadczasowe logo. Projektowanie znaków odpornych na działanie czasu jest przystępnym podręcznikiem projektowania i praktycznej implementacji logo. Każdy etap projektowania, od koncepcji i szkiców, przez proces doskonalenia, prezentację różnych wariantów znaku, aż do gotowego produktu, został opisany i opatrzony cennymi, przydatnymi uwagami. W trakcie lektury dowiesz się, jak wycenić koszt projektu i przygotować pierwszy szkic. Ponadto zobaczysz, jak wykonać prawną weryfikację symbolu i przygotować księgę znaku, oraz nauczysz się projektować wizytówki, koperty i papier firmowy. Jeżeli zajmujesz się projektowaniem logotypów zawodowo lub jest to Twoja pasja, nie możesz zignorować tej książki! Dzięki niej: dowiesz się, jak wycenić projekt dla klienta przygotujesz atrakcyjną prezentację efektów Twojej pracy zyskasz pewność w kwestiach prawnych związanych z logo zaprojektujesz dodatki spójne ze znakiem (papier firmowy, kopertę i wizytówkę) Zaskocz swoich klientów profesjonalnym podejściem do projektowania logo! [Helion, 2020]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-108727 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Wyp.Muz.Ksieg 3335 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie rozwojem zasobów ludzkich / Richard A. Swanson ; przekład Aleksandra Paziewska. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2023 - 587, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Tytuł oryginału: "Foundations of human resource development" 2001.
Bibliografia, netografia na stronach 511-[573]. Indeks.
Dla praktyków, badaczy, a także studentów kierunków związanych z rozwojem zasobów ludzkich i zarządzaniem zasobami ludzkimi.
Przedmowa ; CZ. I. Wstęp do rozwoju zasobów ludzkich: 1. Granice rozwoju zasobów ludzkich ; 2. Podstawy rozwoju zasobów ludzkich ; 3. Historia rozwoju zasobów ; CZ. II. Teoria i filozofia rozwoju zasobów ludzkich: 4. Rola teorii i filozofii rozwoju zasobów ludzkich ; 5. Teoria rozwoju zasobów ludzkich ; 6. Teorie składowe rozwoju zasobów ludzkich ; CZ. III. Perspektywy rozwoju zasobów ludzkich: 7. Paradygmaty w rozwoju zasobów ludzkich ; 8. Perspektywy wydajności działań w ramach rozwoju zasobów ludzkich ; 9. Perspektywy uczenia się w ramach rozwoju zasobów ludzkich ; 10. Tradycyjne technologie informacyjne i komunikacyjne w rozwoju zasobów ludzkich ; CZ. IV. Rozwój wiedzy specjalistycznej w drodze szkolenia i rozwoju: 11. Opis procesu szkolenia i rozwoju ; 12. Charakterystyka wiedzy ; 13. Praktyki szkoleń i rozwoju ; CZ. V. Korzystanie z zasobów wiedzy specjalistycznej w procesie rozwoju organizacji: 14. Opis zjawiska rozwoju organizacji ; 15. Charakterystyka procesu zmiany ; 16. Praktyki rozwoju organizacji ; CZ. VI. Postępy w rozwoju zasobów ludzkich: 17. Praktyki rozwoju organizacji ; 18. Ocena rozwoju zasobów ludzkich ; 19. Polityka i planowanie w kontekście rozwoju zasobów ludzkich ; CZ. VII. Rozwój zasobów ludzkich w przyszłości: 20. Trudności związane z samodzielnym uczeniem się i rozwojem ścieżki kariery ; 21. Era cyfryzacji, automatyzacji, big data i sztucznej inteligencji ; 22. Wpływ globalizacji na rozwój zasobów ludzkich ; 23. Dalsza ewolucja rozwoju zasobów ludzkich.
Każdy związany z tematem rozwoju zasobów ludzkich znajdzie w tej książce wartościowe wskazówki. Rozwój zasobów ludzkich (RZL) jest procesem mocno zaangażowanym w rozwijanie i późniejsze wykorzystanie ludzkiej wiedzy, z uwzględnieniem kwestii dynamicznych zmian indywidualnych i organizacyjnych. Rozwój zasobów ludzkich to bardzo rozległa dziedzina praktyki i stosunkowo młoda dyscyplina naukowa. A zatem profesja ta wymaga stworzenia kompletnego i przemyślanego zestawu głównych założeń - jest to cel tej książki. Ten cieszący się zainteresowaniem na całym świecie podręcznik autorstwa Richarda A. Swansona, wybitnego profesora badań nad rozwojem zasobów ludzkich, ma na celu pomóc praktykom i naukowcom stworzyć bardziej przejrzystą wizję ich własnej drogi zawodowej. Dzięki tej publikacji Czytelnicy mogą lepiej zrozumieć teorie i modele, których zastosowanie przynosi najlepsze rezultaty, zaznajomić się z historią i filozofią RZL, zyskać szerszą perspektywę na temat uczenia się, wyników i zmian, a przez to mieć pełną świadomość swoich działań, zamiast ślepo podążać za najnowszymi trendami. Książka została napisana przede wszystkim dla refleksyjnych praktyków, którzy aktywnie biorą udział w rozwijaniu dziedziny RZL w miarę jej wzrostu i dojrzewania. Z pewnością też badacze RZL uznają tę publikację za prowokujący do przemyśleń i użyteczny przewodnik ułatwiający identyfikację ważnych problemów badawczych. Jest to również niezbędne źródło wiedzy dla studentów kierunków związanych z rozwojem zasobów ludzkich i zarządzaniem zasobami ludzkimi. [PWN, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-113454 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Moda : projektowanie / Sue Jenkyn Jones ; [tłumaczenie Ewa Romkowska]. - Wydanie 3., rozszerzone i [uzupełnione] (dodruk). - Warszawa : Wydawnictwo Arkady, 2016. - 272 strony : ilustracje (głównie kolorowe), fotografie ; 26 cm.
Tytuł oryginału: "Fashion design" 2011.
U góry okładki: "Portfolio" - nazwa serii oryginału.
Bibliografia na stronie 262. Indeks.
Ten podręcznik pozwoli ci dokładnie poznać podstawy i zasady projektowania ubiorów. Omówiono w nim cechy i zdolności niezbędne projektantowi mody oraz rozmaite perspektywy kariery w tym zawodzie. W obiektywny sposób wyjaśniono, jak wygląda produkcja odzieży "od kulis". Z książki tej dowiesz się, jak interpretować opisy projektów, tworzyć kolekcje, wybierać i kroić materiały, dopasowywać stroje oraz jak prezentować swoje portfolio. Poznasz podstawy marketingu i ekonomii mody. W tym trzecim, rozszerzonym i uzupełnionym wydaniu, zamieszczono inforamcje na temat ochrony środowiska i etyki produkcji, rosnącej w świecie mody roli komputerów, w tym e-handlu, zakupów online, indywidualizacji masowej produkcji, CAD/CAM, projektowania cyfrowego i e-portfoliów. [Wydawnictwo Arkady, 2016]
1. Kontekst ; 2. Od producenta na rynek ; 3. Ciało ; 4. Kolory i materiały ; 5. W pracowni ; 6. Zadania i oceny ; 7. Końcowa kolekcja - i co potem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.Ksieg 3386 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Moda : projektowanie / Sue Jenkyn Jones ; [tłumaczenie Ewa Romkowska]. - Warszawa : Wydawnictwo "Arkady", 2007. - 240 stron : ilustracje (w tym kolorowe) ; 26 cm.
Tytuł oryginału: "Fashion design" 2005.
U góry okładki: "Portfolio" - nazwa serii oryginału.
Bibliografia na stronach 232-233. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90060 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [303]-314.
ZACHOWANIA JEDNOSTKI W ORGANIZACJI W KONTEKŚCIE WSPÓŁCZESNYCH WYZWAŃ RYNKU PRACY: Istota zachowań człowieka w organizacji ; Ekonomiczno-społeczne czynniki wpływające na postępowanie człowieka ; Psychologiczne uwarunkowania zachowań człowieka w organizacji ; Relacje przełożony - podwładny w kontekście zachowań w organizacji ; FORMY ZATRUDNIENIA STOSOWANE W ORGANIZACJACH: Rola pracy w życiu człowieka ; Ewolucja koncepcji zatrudnienia w organizacji ; Prawne aspekty podstaw zatrudnienia ; Klasyfikacja form zatrudnienia ; ANALIZA WPŁYWU FORMY ZATRUDNIENIA NA WYBRANE ELEMENTY ZACHOWANIA JEDNOSTKI W ORGANIZACJI NA PRZYKŁADZIE BADAŃ WŁASNYCH: Praktyczne aspekty badań własnych ; Charakterystyka badanych organizacji i respondentów ; Stosowane formy zatrudnienia ; Forma zatrudnienia i inne kwestie personalne w opinii respondentów ; Forma zatrudnienia a motywacja do pracy ; Forma zatrudnienia a satysfakcja z pracy ; Forma zatrudnienia a lojalność wobec firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96815 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. tyt. błędna nazwa wydawcy: Gdańskie Wydawnictwo Pedagogiczne.
Bibliogr. s. [469]-499 oraz przy rozdz. Indeksy.
Tekst częśc. tł. ze słowac.
1. Pedagogika filozoficzna: relacje między pedagogiką, filozofią i humanistyką a edukacją, kulturą i życiem społecznym / Monika Jaworska-Witkowska, Lech Witkowski; 2. Pedagogika religii / Bogusław Milerski; 3. Pedagogika kultury / Bogusław Milerski; 4. Pedagogika socjologiczna / Mirosław J. Szymański; 5. Pedagogika kultury popularnej / Zbyszko Melosik; 6. Pedagogika prenatalna / Dorota Kornas-Biela; 7. Pedagogika rodziny / Jerzy Kułaczkowski; 8. Pedagogika rodzaju (gender) / Agnieszka Gromkowska-Melosik; 9. Teorie wychowania / Bogusław Śliwerski; 10. Orientacje dydaktyczne / Stefan Mieszalski; 11. Pedagogika twórczości, czyli edukacja ku twórczości / Wiesława Limont; 12. Pedagogika wczesnoszkolna / Ewa Zalewska; 13. Pedagogika inkluzyjna / Viktor Lechta; 14. Pedagogika sportu / Piotr Błajet; 15. Pedagogika zarządzania / Lechosław Gawrecki; 16. Quasi-rynek. Ekonomiczne uzasadnienie konkurowania w edukacji / Piotr Bielecki; 17. Pedagogika alternatywna / Bogusław Śliwerski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-89159/t.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. tyt. błędna nazwa wydawcy: Gdańskie Wydawnictwo Pedagogiczne.
Bibliogr. s. [469]-499 oraz przy rozdz. Indeksy.
Tekst częśc. tł. ze słowac.
1. Pedagogika filozoficzna: relacje między pedagogiką, filozofią i humanistyką a edukacją, kulturą i życiem społecznym / Monika Jaworska-Witkowska, Lech Witkowski ; 2. Pedagogika religii / Bogusław Milerski ; 3. Pedagogika kultury / Bogusław Milerski ; 4. Pedagogika socjologiczna / Mirosław J. Szymański ; 5. Pedagogika kultury popularnej / Zbyszko Melosik ; 6. Pedagogika prenatalna / Dorota Kornas-Biela ; 7. Pedagogika rodziny / Jerzy Kułaczkowski ; 8. Pedagogika rodzaju (gender) / Agnieszka Gromkowska-Melosik ; 9. Teorie wychowania / Bogusław Śliwerski ; 10. Orientacje dydaktyczne / Stefan Mieszalski ; 11. Pedagogika twórczości, czyli edukacja ku twórczości / Wiesława Limont ; 12. Pedagogika wczesnoszkolna / Ewa Zalewska ; 13. Pedagogika inkluzyjna / Viktor Lechta ; 14. Pedagogika sportu / Piotr Błajet ; 15. Pedagogika zarządzania / Lechosław Gawrecki ; 16. Quasi-rynek. Ekonomiczne uzasadnienie konkurowania w edukacji / Piotr Bielecki ; 17. Pedagogika alternatywna / Bogusław Śliwerski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej