Sortowanie
Źródło opisu
Legimi
(489)
Katalog centralny
(160)
Forma i typ
E-booki
(346)
Audiobooki
(181)
Książki
(122)
Poradniki i przewodniki
(87)
Publikacje fachowe
(18)
Publikacje popularnonaukowe
(11)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(172)
wypożyczone
(51)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(104)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(44)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(25)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(2)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(3)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(5)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(8)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(3)
Filia 11 (Dębicka 170)
(2)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(8)
Filia 15 (Lwowska 60)
(5)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(4)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(3)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(3)
Filia 20 (Solarza 9a)
(2)
Autor
Fihel Marta
(54)
Komerski Grzegorz
(52)
Jemielniak Dariusz
(38)
Tracy Brian
(38)
Tracy Brian (1944- )
(30)
Dondziłło Grzegorz
(24)
Blanchard Ken
(21)
Witkowska Magda
(20)
Michalak Robert (1968- )
(19)
Lipa Michał
(16)
Jażyński Marcin
(12)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(11)
Samson-Banasik Aleksandra
(10)
Drummer Agnieszka
(9)
Maxwell John C
(9)
Gasper Dorota
(8)
Lencioni Patrick
(8)
Polak Maciej
(8)
Sałbut Bartosz
(8)
German Janusz (1974- )
(7)
Gordon Jon (1971- )
(7)
Heath Chip
(7)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(7)
Montgomery Lucy Maud
(7)
Austen Jane
(6)
Cain Susan
(6)
Malcherek Monika
(6)
McKeown Greg
(6)
Waszkiewicz Marian J
(6)
Bogucka-Steczek Masza
(5)
Budzyński Wojciech
(5)
Kawszyn Roman
(5)
Kozak Robert
(5)
Owsiak Anna
(5)
Rzychoń Tomasz
(5)
Sarnacka-Smith Anna
(5)
Szaran Adam
(5)
Święcki Adam
(5)
Arden Ron
(4)
Chimkowska Angelika
(4)
Dawson Roger
(4)
Doroba Anita
(4)
Ferriss Timothy
(4)
Goggins Aidan
(4)
Heath Dan
(4)
Karbowski Marcin
(4)
Kim W. Chan
(4)
Matten Glen
(4)
Orwell George
(4)
Pawłowski Konrad (tłumacz)
(4)
Roman Paul
(4)
Scott Kim
(4)
Szpringer Włodzimierz
(4)
Łuczkiewicz Grzegorz
(4)
Bagdonas Naomi
(3)
Berger Barbara (psycholog)
(3)
Białopiotrowicz Grażyna
(3)
Brené Brown
(3)
Brian Tracy
(3)
Brown Brene
(3)
Carew Donald
(3)
Conley Randy
(3)
Doyle Arthur Conan
(3)
Dumas John Lee
(3)
Edwards Jim
(3)
Fitzgerald Francis Scott
(3)
Głatki Michał
(3)
Johnson Spencer
(3)
Kieżun Witold
(3)
Kozyra Beata
(3)
Lorber Robert
(3)
Luecke Richard
(3)
Michaels Jillian (1974- )
(3)
Orloff Judith
(3)
Pawłowska-Szawara Ewelina
(3)
Rodzik-Sambierska Izabella
(3)
Rostocki Marek
(3)
Sobiepanek-Szczęsna Katarzyna
(3)
Sochal Agnieszka
(3)
Staszczak Michał (1975- )
(3)
Strumińska Dorota
(3)
Wikiera Artur
(3)
Żak Rafał
(3)
Aaker Jennifer
(2)
Alcott Louisa May
(2)
Andersen Hans Christian
(2)
Andrzejewski Mariusz
(2)
Anita Cleare
(2)
Barker Eric
(2)
Barrie James Mattew
(2)
Bartczak Irena
(2)
Baum Lyman Frank
(2)
Berger Jonah
(2)
Blanchard Marjorie
(2)
Boehnke Richard
(2)
Brown Brené
(2)
Brown C. Brené
(2)
Burnett Frances Hodgson
(2)
Burrows Hal
(2)
Carroll Lewis
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(324)
2010 - 2019
(311)
2000 - 2009
(14)
Okres powstania dzieła
2001-
(109)
1901-2000
(8)
1989-2000
(5)
1945-1989
(3)
Kraj wydania
Polska
(630)
Język
polski
(630)
Odbiorca
Menedżerowie
(8)
Przedsiębiorcy
(4)
Rodzice
(4)
Handlowcy
(3)
Pracodawcy
(2)
Pracownicy
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
14-17 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dorośli
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Liderzy i zespoły sprzedaży
(1)
Młodzież
(1)
Negocjatorzy biznesowi
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Temat
Sukces
(33)
Samorealizacja
(16)
Zarządzanie
(13)
Przywództwo
(12)
Przedsiębiorstwo
(10)
Motywacja
(9)
Techniki sprzedaży
(9)
Kultura organizacyjna
(7)
Rozwój osobowości
(7)
Innowacje
(6)
Kariera
(6)
Negocjacje
(6)
Perswazja
(6)
Samopoznanie
(6)
Autoprezentacja
(5)
Marketing
(5)
Produktywność pracy
(5)
Przedsiębiorczość (postawa)
(5)
Twórczość
(5)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Higiena psychiczna
(4)
Konsumenci (ekonomia)
(4)
Motywacja pracy
(4)
Organizacja pracy
(4)
Praca
(4)
Praca zespołowa
(4)
Prezentacje i wystąpienia
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Samowychowanie
(4)
Współdziałanie
(4)
Wychowanie w rodzinie
(4)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Komunikacja werbalna
(3)
Kreatywność
(3)
Marka osobista
(3)
Menedżerowie
(3)
Myślenie
(3)
Odżywianie
(3)
Optymizm
(3)
Osobowość
(3)
Oszczędność
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Aktorzy amerykańscy
(2)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(2)
Cyberprzestępczość
(2)
Czas pracy
(2)
Decyzje
(2)
Dieta odchudzająca
(2)
Dzieci
(2)
Dziecko
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Finanse
(2)
Finanse osobiste
(2)
Inwestycje
(2)
Kadry
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Kreowanie wizerunku
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Media społecznościowe
(2)
Mentoring
(2)
Nowy produkt
(2)
Odwaga
(2)
Organizacja
(2)
Pewność siebie
(2)
Pixar
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Przemiana materii
(2)
Psychologia
(2)
Psychologia biznesu
(2)
Psychologia pozytywna
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Sens życia
(2)
Stres
(2)
Szczupłe zarządzanie
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Techniki relaksacyjne
(2)
Teoria gier
(2)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(2)
Uczucia
(2)
Walka ze stresem
(2)
Work-life balance (WLB)
(2)
Wpływ społeczny
(2)
Wrażliwość
(2)
Współzawodnictwo
(2)
Wstyd
(2)
Wytwórnie filmowe
(2)
Zaufanie
(2)
Zdrowe odżywianie
(2)
Apple Inc
(1)
Asertywność
(1)
Automatyzacja procesów biznesowych
(1)
Autopsychoterapia
(1)
Biurokracja
(1)
Biznesplan
(1)
Bogactwo
(1)
Brandcasting
(1)
Temat: czas
2001-
(12)
1901-2000
(8)
1945-1989
(6)
1989-2000
(5)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1945-
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(5)
Polska
(2)
Chiny
(1)
Japonia
(1)
Los Angeles (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Gatunek
Poradnik
(92)
Poradniki
(29)
Dokumenty dźwiękowe
(15)
Książki mówione
(14)
Opracowanie
(10)
Wydawnictwa popularne
(6)
Przepisy kulinarne
(4)
Podręcznik
(2)
Biografia
(1)
Cytaty
(1)
Felieton
(1)
Książka kucharska
(1)
Opowiadanie amerykańskie
(1)
Opowiadanie obyczajowe amerykańska
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Pamiętniki południowoafrykańskie
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(45)
Rozwój osobisty
(36)
Psychologia
(29)
Praca, kariera, pieniądze
(25)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(14)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Historia
(4)
Kulinaria
(4)
Kultura i sztuka
(3)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Medycyna i zdrowie
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Nauka i badania
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
649 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Psychologia Biznesu)
Tytuł oryginału: "The power of self-confidence: become unstoppable, irresistible, and unafraid in every area of your life" 2012.
Wstęp. Wkraczanie do strefy bez lęków ; R. 1. Podstawa pewności siebie ; R. 2. Cel i osobista moc ; R. 3. Zdobywanie kompetencji i osiąganie osobistego mistrzostwa ; R. 4. Wewnętrzna gra w pewność siebie ; R. 5. Wykorzystywanie swoich mocnych stron ; R. 6. Pokonywanie przeciwności losu ; R. 7. Pewność siebie w działaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-159.923 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Audiobook
CD
W koszyku
Potęga pewności siebie : doskonałe wyniki w każdej dziedzinie życia! / Brian Tracy ; [przekład Katarzyna Sobiepanek-Szczęsna]. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2020. - 1 płyta audio CD (5 godz. 22 min) : digital, stereo. ; 12 cm.
Czas trwania: 5 godz. 22 mi.
Tytuł oryginału: "The power of self-confidence: become unstoppable, irresistible, and unafraid in every area of your life." 2012.
Czyta Robert Michalak.
Nagranie w formacie mp3.
Dlaczego niektórzy ludzie odnoszą większy sukces niż inni? Ponieważ są pewni siebie! Jaki jeden wielki cel wyznaczyłbyś sobie, jeślibyś wiedział, że nie może ci się nie udać? Jakie wspaniałe rzeczy chciałbyś zrobić ze swoim życiem, gdybyś miał zagwarantowany sukces we wszystkich swoich staraniach? Poziom pewności siebie determinuje rozmiar celów, jakie sobie wyznaczasz, to, z jaką energią i determinacją koncentrujesz się na ich osiąganiu, oraz jak bardzo będziesz wytrwały w pokonywaniu przeszkód. Z tej wartościowej, praktycznej książki, opartej na pracy z ponad 5 milionami menedżerów, przedsiębiorców, handlowców i ambitnych ludzi z ponad sześćdziesięciu krajów, dowiesz się, jak rozwinąć w sobie niewzruszoną pewność siebie w każdym obszarze życia. Potęga pewności siebie wyjaśnia, jak można poprawić swoją "mentalną kondycję", myśląc jak osoby, które osiągnęły szczyt w swoich dziedzinach. Będziesz powoli budować i utrzymywać coraz wyższe poziomy pewności siebie we wszystkim, co robisz. Pewność siebie pozwoli ci wyjść ze swojej strefy komfortu i podejmować ryzyko bez gwarancji sukcesu. Prowadząc cię krok po kroku, Brian Tracy pomoże ci zbudować fundamenty wiary w siebie, która będzie trwała przez całe życie. Odkryjesz, jak możesz ustalić, czego naprawdę chcesz, i uwolnisz osobiste siły, aby to osiągnąć. [www.audiobook.pl, 2020]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/1304/159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.KM/CD 2620 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przywództwo / Brian Tracy ; przekład: Michał Lipa. - Dodruk. - Warszawa : MT Biznes, 2017. - 96, [1] strona ; 22 cm.
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Tytuł oryginału: "Leadership" 2014.
Wprowadzenie ; 1. Przywódcą się stajemy, nie rodzimy ; 2. Poczucie misji ; 3. Orientacja na działanie ; 4. Odwaga ; 5. Przywódca jako strateg ; 6. Umiejętność inspirowania i motywowania ; 7. Zobowiązanie do wygrywania ; 8. Przywódca jako komunikator ; 9. Wyciąganie wniosków z porażek ; 10. Budowanie zespołu mistrzów ; 11. Skupianie się na wynikach ; 12. Pragnienie przywództwa ; 13. Przywództwo a poczucie własnej wartości ; 14. Przywództwo przez dawanie przykładu ; 15. Motywacja wewnętrzna przywódcy ; 16. Rozwijanie cech przywódczych ; 17. Siła dzięki współpracy ; 18. Przywództwo przez konsensus ; 19. Przywództwo przez słuchanie ; 20. Żyj jak przywódca ; 21. Prawość: najistotniejsza cecha przywództwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Psychologiczna gra sprzedaży ; 2. Wyznacz i osiągnij wszystkie swoje cele w sprzedaży ; 3. Dlaczego ludzie kupują? ; 4. Kreatywna sprzedaż ; 5. Umawiać więcej spotkań ; 6. Siła sugestii ; 7. Zamykanie sprzedaży ; 8. 10 sposobów na sukces w sprzedaży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-97919 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The psychology of selling : increase your sales faster and easier than you ever thought possible" 2004.
1. Wprowadzenie ; 2. Psychologiczna gra sprzedaży ; 3. Wyznacz i osiągnij wszystkie swoje cele w sprzedaży ; 4. Dlaczego ludzie kupują? ; 5. Kreatywna sprzedaż ; 6. Umawiać więcej spotkań ; 7. Siła sugestii ; 8. Zamykanie sprzedaży ; 9. 10 sposobów na sukces w sprzedaży.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Brak informacji o dostępności: sygn. F.15-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Tytuł oryginału: "Meetings that get results" 2015.
Spotkania nie są stratą czasu, jeśli są właściwie prowadzone. Brian Tracy, podczas dziesiątków lat działań konsultingowych na całym świecie, bezpośrednio nauczył się, co jest ważne, by były one efektywne. W tym zwięzłym poradniku dzieli się on prostymi ideami, które możesz wykorzystać, by zebrania stały się znacznie lepszymi narzędziami do rozwiazywania problemów, podejmowania decyzji, wymiany pomysłów i szybkiego dochodzenia do oczekiwanych rezultatów. Dowiesz się z niego jak: - określić agendę spotkania, - ustalić strukturę spotkania ze względu na jego charakter: w cztery oczy lub grupowe, informacyjne, służące do rozwiązywania problemów, wewnętrzne lub zewnętrzne, - panować nad dyskusją, - unikać niebezpieczeństwa grupowego myślenia, - doprowadzać do wyciągania wniosków, - uzyskiwać konsensus, przydzielać zakresy odpowiedzialności i ustalać terminy, - maksymalizować zwrot z zainwestowanego czasu, - i dużo, dużo więcej. Spotkania to zarządzanie w działaniu. Zrób wszystko, by te prowadzone przez ciebie były efektywne i satysfakcjonujące dla wszystkich uczestników. [MT Biznes, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Tytuł oryginału: "Business strategy" 2015.
Wstęp ; 1. Wprowadzenie do strategii: Aleksander Wielki ; 2. Zasady skutecznej strategii ; 3. Pięć pytań dotyczących strategicznego planowania ; 4. Kluczowi gracze w tworzeniu strategii ; 5. Wartości, wizja i cel ; 6. Określ misję firmy ; 7. Powrót z przyszłości ; 8. Strategiczne obszary, nad którymi należy się zastanowić ; 9. Siła napędowa kluczem do realizacji strategii ; 10. Cztery kluczowe koncepcje planowania strategicznego ; 11. Skoncentruj się na tym, co robisz dobrze ; 12. Obszary przyległe ; 13. Strategia uwalniania ; 14. Myślenie od zera ; 15. Przejmij inicjatywę ; 16. Zwycięstwo elastyczności ; 17. Stwórz nowe rynki ; 18. Wybierz konkurencję ; 19. Zaangażuj całą firmę ; 20. Znaczenie struktury organizacyjnej ; 21. Pięć etapów formułowania i wdrażania strategii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sukces osobisty / Brian Tracy ; przekład Bartosz Sałbut. - Dodruk. - Warszawa : MT Biznes, 2019. - 109 stron ; 22 cm.
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Tytuł oryginału: "Personal success" 2016.
Publikacja dostępna również w formie książki mówionej.
Dlaczego jedni odnoszą większe sukcesy niż inni? Brian Tracy, światowej sławy ekspert od zwiększania efektywności, przez dziesięciolecia badał życiorysy i zachowania ludzi sukcesu. Na tej podstawie wyciągnął zaskakujący wniosek: nawet niewielkie korekty nastawienia i zachowań mogą przełożyć się na istotny wzrost osiąganych wyników. W tej krótkiej, acz inspirującej książce autor wyjaśnia, w jaki sposób wszyscy możemy: - wyznaczać jasne cele (bo nie da się osiągnąć celu, którego się nie widzi), - zmienić nastawienie pod kątem przyciągania nowych możliwości, - wyrzec się wszelkich przekonań, którymi sami się ograniczamy; - wzmacniać pewność siebie, - ćwiczyć się w sztuce odwagi (ludzie sukcesu nie boją się podejmować ryzyka), - wykorzystywać każdą okazję do nauki i rozwoju, - nawykowo prowadzić działania networkingowe, - opanować umiejętność planowania strategicznego, - i wiele więcej. Książka jest pełna prostych, lecz jednocześnie rewolucyjnych technik, dzięki którym nauczysz się przekuwać marzenia w konkretne efekty. [MT Biznes, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.923 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Sukces osobisty [Dokument dźwiękowy] / Brian Tracy ; [tł. Bartosz Sałbut]. - Warszawa : MT Biznes, 2016. - 1 płyta CD (2 godz. 44 min 28 s.) : digital, stereo ; 12 cm.
(Audiobook / MT Biznes)
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Czas trwania: 2 godz. 44 min 28 s.
Tytuł oryginału: "Personal success".
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Czyta Robert Michalak.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
Dlaczego jedni odnoszą większe sukcesy niż inni? Brian Tracy, światowej sławy ekspert od zwiększania efektywności, przez dziesięciolecia badał życiorysy i zachowania ludzi sukcesu. Na tej podstawie wyciągnął zaskakujący wniosek: nawet niewielkie korekty nastawienia i zachowań mogą przełożyć się na istotny wzrost osiąganych wyników. W tej krótkiej, acz inspirującej książce autor wyjaśnia, w jaki sposób wszyscy możemy: wyznaczać jasne cele (bo nie da się osiągnąć celu, którego się nie widzi), zmienić nastawienie pod kątem przyciągania nowych możliwości, wyrzec się wszelkich przekonań, którymi sami się ograniczamy; wzmacniać pewność siebie, ćwiczyć się w sztuce odwagi (ludzie sukcesu nie boją się podejmować ryzyka), wykorzystywać każdą okazję do nauki i rozwoju, nawykowo prowadzić działania networkingowe, opanować umiejętność planowania strategicznego. Książka jest pełna prostych, lecz jednocześnie rewolucyjnych technik, dzięki którym nauczysz się przekuwać marzenia w konkretne efekty. [MT Biznes, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.KM/CD 1552 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozwój Osobisty)
Tytuł oryginału: "The science of influence : how to inspire yoourself and others to greatness" 2018.
U góry okładki: Inspirujące rozmowy z ludźmi sukcesu.
Za wpływaniem na decyzje i działania ludzi stoi rozwijająca się od tysiącleci nauka. Zgromadzona do tej pory wiedza na ten temat jest wciąż poszerzana w wyniku nowych odkryć w dziedzinie neurologii, programowania neurolingwistycznego i badań kognitywnych. Tajniki wywierania wpływu opisują proste, sprawdzone metody umożliwiające zastosowanie tej wiedzy w praktyce. Książka przedstawia wiele zweryfikowanych faktów na temat wywierania wpływu, rozwiewa mity, odrzuca niesprawdzone teorie i daje dostęp do skarbca idei pozwalających inspirować siebie i innych do osiągania pożądanych rezultatów w życiu i w biznesie. Dzięki inspirującej rozmowie Dana Strutzela z Brianem Tracym: PRZYSWOISZ najlepsze pomysły, strategie i techniki wywierania wpływu, które Brian rozwijał przez 40 lat pracy w branży samorozwoju; ZGROMADZISZ pomysły na uzyskanie większego wpływu na innych ludzi i wcielisz je w życie; ODRZUCISZ mity i niesprawdzone teorie powstrzymujące cię przed działaniem; UZYSKASZ większy wpływ na życie własne oraz ludzi, na których najbardziej ci zależy. [MT Biznes, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.923 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Zarządzanie czasem / Brian Tracy ; [przekład Michał Lipa]. - Warszawa : MT Biznes, 2017. - 1 płyta audio CD (2 godz. 26 min 10 s) : digital, stereo. ; 12 cm.
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Czas trwania: 2 godz. 26 min. 10 s.
Tytuł oryginału: "Time management" 2012.
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Czyta Robert Michalak.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
Twoja umiejętność zarządzania czasem decyduje o sukcesie bardziej niż cokolwiek innego. To proste: im lepiej wykorzystasz czas, tym więcej osiągniesz. Ten zwięzły przewodnik ujawnia 21 sprawdzonych metod zarządzania czasem, których natychmiastowe wykorzystanie pozwoli ci wygospodarować co najmniej dwie wydajne godziny dziennie. Opisując strategie zidentyfikowane i osobiście wykorzystywane przez Briana Tracy, eksperta w zakresie osiągnięć, ten podręczny przewodnik ujawnia, jak możesz: radzić sobie z nieustającymi zakłóceniami, naradami, wiadomościami e-mailowymi i rozmowami telefonicznymi; przeznaczać dostateczną ilość czasu na sprawy najważniejsze; tworzyć pakiety podobnych spraw, aby nie tracić koncentracji; pokonać skłonność do zwlekania; określać zadania, które mogą być delegowane; planować działania w celu osiągnięcia najważniejszych celów. Pełna typowej dla Tracy’ego i łatwej do zastosowania mądrości, książka ta pomoże ci w robieniu więcej w krótszym czasie i przy mniejszym stresie. [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/1020/331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Tytuł oryginału: "Sales management" 2015.
Wprowadzenie ; 1. Rola menedżera sprzedaży ; 2. Zbuduj wybitny zespół sprzedażowy ; 3. Wybieraj zwycięzców ; 4. Daj sprzedawcom dobre podstawy ; 5. Zarządzaj przez cele sprzedażowe ; 6. Psychologia sukcesu w sprzedaży ; 7. Stosuj sprawdzoną formułę efektywności ; 8. Udoskonal swój styl przywództwa ; 9. Nagradzaj wyniki ; 10. Kreuj zwycięzców ; 11. Planuj działania sprzedażowe ; 12. Zaspokajaj podstawowe potrzeby sprzedawców ; 13. Nie pozwól sprzedawcom się nudzić ; 14. Wyznawaj filozofię kaizen ; 15. Wykorzystuj potencjał burzy mózgów ; 16. Utrzymuj dyscyplinę ; 17. Pożegnaj się z najsłabszymi ; 18. Dawaj dobry przykład ; 19. Zawór sterujący wynikami ; 20. Cztery podstawy wspierania rozwoju sprzedawców ; 21. Odwaga podstawą sukcesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Zarządzanie sprzedażą [Dokument dźwiękowy] / Brian Tracy ; [tł. Aleksandra Samson-Banasik]. - Warszawa : MT Biznes, 2016. - 1 płyta CD (3 godz. 5 min 34 s.) : digital, stereo ; 12 cm.
(Audiobook / MT Biznes)
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Czas trwania: 3 godz. 5 min 34 s.
Tyt. oryg.: "Sales management".
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Czyta Robert Michalak.
Nagranie w formacie mp3.
Zadaniem menedżera sprzedaży jest pozyskanie wysoce skutecznego zespołu profesjonalnych handlowców, zarządzanie jego pracą i motywowanie go do osiągania ponadprzeciętnych wyników. Ten niewielki, ale treściwy poradnik ujawnia, co należy robić, by wywiązać się z tej roli. Brian Tracy, światowej sławy ekspert w kwestii zarządzania i przywództwa, poświęcił lata pracy, by odkryć, co odróżnia wybitnych menedżerów sprzedaży od całej reszty - a teraz podaje w pigułce szczegóły ich prostych, ale niezwykle skutecznych strategii. Z książki dowiesz się między innymi, jak: pozyskać bezkonkurencyjnych sprzedawców i zapewnić im jak najlepszy start, opracować plan działań sprzedażowych, obudzić w zespole poczucie wspólnego celu, właściwie motywować ludzi, podnosić ich samoocenę i tym samym zwiększać zyski, okazywać szacunek i uznanie, prowadzić twórcze dyskusje, przeprowadzać konstruktywne oceny pracownicze, świecić przykładem i być inspiracją dla swoich ludzi. Zacznij od zaraz: bądź inspiracją dla swoich sprzedawców, zwiększ wyniki całego zespołu i nadaj rozpęd swojej karierze! [MT Biznes, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.KM/CD 1553 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Eat that frog! : 21 great ways to stop procrastinating and get more done in less time" 2007.
Publikacja dostępna również w formie książki mówionej.
1. Nakryj do stołu; 2. Planuj każdy dzień z wyprzedzeniem; 3. Stosuj zasadę 80/20 gdzie się da; 4. Zastanów się nad konsekwencjami; 5. Zwlekanie kontrolowane; 6. Nieustannie stosuj metodę ABCDE; 7. Koncentruj się na zagadnieniach kluczowych; 8. Prawo trzech zdań; 9. Dobrze się przygotuj, zanim rozpoczniesz; 10. Krok po kroku, czyli od beczki do beczki; 11. Podwyższaj swoje kwalifikacje; 12. Okaż swoje szczególne zdolności; 13. Rozpoznaj swoje główne ograniczenia... [in.].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-331 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. CIESZ SIĘ DROGĄ OD PIERWSZEJ PRACY DO WYMARZONEJ PRACY: Okrężne drogi są ściężką prowadzącą do szczęścia ; CV jest narzędziem reklamowym, a nie podsumowaniem tego, co robiłeś ; Poszukiwanie pracy nie jest pojedynczym zadaniem, lecz stylem życia ; Rozmowa kwalifikacyjna jest egzaminem, do którego możesz się przygotować ; Korporacyjne życie jest zbyt ryzykowne, dlatego załóż własną firmę ; Świeżo upieczeni menedżerowie nie muszą być do niczego. II. JAK UZYSKAĆ TO, CZEGO CHCESZ, OD LUDZI, Z KTÓRYMI PRACUJESZ: Biurowa polityka i inne akty dobroci ; Autentyczność to słowo nowego tysiąclecia ; Dyskryminacja ze względu na płeć jest wszędzie, więc nie próbuj przed nią uciekać ; Komunikacja elektroniczna nie pomoże ci zacieśnić związków, których nie zbudowałeś ; Uzyskaj od swojego szefa to, czego chcesz ; Nie bądź tą osobą w firmie, która najciężej pracuje ; Pragnienie awansu jest takie... dwudziestowieczne ; Nowe amerykańskie marzenie dotyczy czasu, a nie pieniędzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-331.108 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95337 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes / MT Biznes)
(Zarządzanie / MT Biznes)
U dołu okładki i strony przedtytułowej: Ideaflow-liczba pomysłów, które ty lub twój zespół jesteście w stanie wygenerować w określonym czasie.
Wstęp ; CZ. I. WPROWADZAJ INNOWACJE: R. 1. Miarą jutrzejszego sukcesu są dzisiejsze pomysły ; R. 2. Wzmacnianie ideaflow ; R. 3. Zarzuć problem pomysłami ; R. 4. Budowa bazy danych innowacyjnych pomysłów ; R. 5. Przetestuj swoje pomysły ; R. 6. Niech cały świat będzie twoim laboratorium ; CZ. II. WZBIJ SIĘ NA WYŻYNY: R. 7. W poszukiwaniu różnych perspektyw ; R. 8. Zmień swoją perspektywę ; R. 9. Pobudzanie ciekawości ; R. 10. Zachęcaj do twórczych kolizji ; R. 11. Przełamywanie twórczego impasu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-113085 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wykaz źródeł na stronach [299]-323. Indeks.
Sygnały niewerbalne ; Sygnały wokalne, werbalne i wizualne ; Sygnały wizualne.
Subtelne komunikaty, które nieustannie przekazujemy poprzez język ciała, mimikę, dobór słów i modulację głosu, mają ogromny wpływ na odbiór naszych pomysłów i na to, jak jesteśmy postrzegani. Te pozornie niewinne sygnały mogą wzmocnić nasze przesłanie albo je osłabić. Jeśli kiedykolwiek przerwano ci podczas spotkania, nie dostrzeżono twojego potencjału lub zignorowano twoje pomysły, problem może tkwić w sygnałach, które nieświadomie wysyłasz innym. Vanessa van Edwards odkrywa przed nami sekretny język i uczy, jak pokazać siłę, charyzmę i skuteczne przywództwo oraz wzbudzać zaufanie i sympatię. Z jej książki dowiesz się: jak mową ciała przekazać: „Jestem liderem. Oto dlaczego powinieneś do mnie dołączyć”; które sygnały wokalne sprawiają, że brzmisz bardziej przekonująco; jakich komunikatów werbalnych użyć w CV, brandingu i wiadomościach e-mail, aby wzbudzić w odbiorcy zaufanie i ekscytację na myśl o waszym spotkaniu; jakie sygnały wizualne wysyłasz poprzez swój ubiór, zdjęcia profilowe i markę korporacyjną. Niezależnie od tego, czy negocjujesz ofertę pracy, próbujesz przekonać potencjalnego inwestora czy prowadzisz trudną rozmowę ze współpracownikiem, ta książka pomoże ci poprawić relacje, wyrazić empatię i nawiązać kontakty, które będą miały trwały pozytywny wpływ na twoje życie. [www.azymut.pl, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
To nie jest książka do czytania. To talia technik wpływu! Perswazyjny poker to książka oparta na pomyśle krótkich i praktycznych rozdziałów. Jej struktura to 54 karty, tak jak w klasycznej talii kart do gry. Znajdziesz w niej przekrojową wiedzę z zakresu perswazji konwersacyjnej, komunikacji, prezentacji i etycznych technik wywierania wpływu, a nowatorska forma książki da ci możliwość praktycznego treningu. Trzy minuty! Tyle czasu potrzeba, aby zapoznać się z jedną z kart. Techniki są proste i gotowe do natychmiastowego zastosowania. Mimo że ich źródłem jest wiele naukowych prac i badań, autorzy przetłumaczyli ich treść na przystępny i łatwy język. W każdym rozdziale jest szereg przykładów z różnych obszarów życia i biznesu, aby zainspirować cię do użycia omawianych technik w codziennej praktyce. Skuteczność każdej techniki została wielokrotnie przetestowana, aby dać ci gotowe narzędzia, których użycie wywołuje konkretny rezultat po stronie rozmówcy. Opanowanie wszystkich technik może być oczywiście wyzwaniem, ale na szczęście można wprowadzać je w życie sukcesywnie i ciągle doskonalić biegłość w ich stosowaniu. Ucz się na świadomym i nieświadomym poziomie. Talia została stworzona w taki sposób, że techniki pojawiają nie tylko w przykładach, ale przede wszystkim zostały ukryte w opisach. W kartach są „zaszyte” również techniki z innych kart i wszystko to łączy się i przenika. Taki nowoczesny sposób uczenia się jest niezwykle skuteczny. Niektóre z kart znalazły swoją ilustrację w trwającym 60 sekund filmie, gdzie autorzy prezentują, jak używać danej techniki w dialogu handlowym i w przypadku konkretnych obiekcji rozmówcy. Wówczas link do tego filmu na YouTube znajdziesz u dołu karty. Obojętnie czy jesteś menedżerem, sprzedawcą, negocjatorem, nauczycielem czy rodzicem - te techniki są dla ciebie. Książka pokazuje, jak w praktyczny sposób można zachęcić innych do naszych rozwiązań i zmieniać przekonania rozmówcy tak, aby dostrzegł nowe możliwości. [www.azymut.pl, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.574 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozwój Osobisty)
CODZIENNE PRAKTYKI SPRZYJAJĄCE REALIZACJI CELÓW. Legendarny mówca i autor Zig Ziglar uświadamia nam, że nie sposób zrealizować celu, którego się nie ma. Każdy może być lepszy, każdy może mieć i robić więcej. ALE… „Nie da się tego zrobić, błądząc we mgle niezdecydowania. Trzeba dążyć do konkretnego celu”. Po fascynującej analizie 4 powodów, które powstrzymują ludzi przed wyznaczaniem sobie celów, Zig prowadzi nas drogą 9 kroków wiodących do sprecyzowania życiowych dążeń i składa nam obietnicę, że „dobrze wyznaczony cel to połowa sukcesu”. Wtedy można od razu przejść do DZIAŁANIA! Ziglar proponuje formułę obejmującą 13 przełomowych praktyk, które każdego dnia będą cię przybliżać do realizacji twoich zamierzeń. [www.azymut.pl, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.9 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-111736 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Żyj lepiej niż dobrze [Dokument dźwiękowy] : spełniaj swoje marzenia / Zig Ziglar ; przekł. Magda Witkowska. - Warszawa : MT Biznes, cop. 2010. - 1 płyta CD (9 godz. 56 min 46 s.) : digital, stereo ; 12 cm.
Czas trwania: 9 godz. 56 min 46 s.
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Czyta Robert Michalak.
Nagranie w formacie mp3.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.KM/CD 1123 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej