Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(83)
Forma i typ
Książki
(70)
Publikacje naukowe
(16)
Czasopisma
(13)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Publikacje fachowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(83)
wypożyczone
(6)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(21)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(3)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(62)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(3)
Filia 15 (Lwowska 60)
(2)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Autor
Pacana Andrzej
(15)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(12)
Łunarski Jerzy
(9)
Stadnicka Dorota
(5)
Zimon Dominik
(4)
Głowacka Ewa (1959- )
(3)
Hamrol Adam (1952- )
(3)
Mantura Władysław (1947- )
(3)
Wasilewski Lesław (1933-1999)
(3)
Bednarek Mariusz
(2)
Dahlgaard Jens J
(2)
Fedan Roman (1937- )
(2)
Kanji Gopal K
(2)
Kristensen Kai
(2)
Szewc-Rogalska Alina
(2)
Sęp Jarosław
(2)
Wiśniewska Małgorzata (1961- )
(2)
Zimon Grzegorz
(2)
Ślusarz Grzegorz (1955- )
(2)
Baj Beata
(1)
Bańka Augustyn (1950- )
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Dykowska Grażyna
(1)
Flakiewicz Wiesław (1926-2001)
(1)
Gazda Andrzej
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Hales Colin F
(1)
Honoré Carl (1967- )
(1)
Jagoda Małgorzata
(1)
Jongen W. M. F
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Karaszewski Robert
(1)
Kaźmierczak Danuta (nauki o bezpieczeństwie)
(1)
Kitowski Jerzy (1952- )
(1)
Kostrzewa Andrzej
(1)
Król Maria (1960- )
(1)
Kudrycka Barbara (1956- )
(1)
Kulikowska Justyna
(1)
Liberko Igor
(1)
Lock Dennis (1929- )
(1)
Luning P. A
(1)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(1)
Makarski Sylwester (1942- )
(1)
Marcelis W. J. (1948- )
(1)
Meć Andrzej
(1)
Miklaszewski Stanisław (1947- )
(1)
Mikuła Bogusz (1966- )
(1)
Możdżonek Monika
(1)
Myszewski Jan M
(1)
Opolski Krzysztof
(1)
Ostasz Grzegorz
(1)
Perłowski Ryszard
(1)
Peters B. Guy
(1)
Pietraś Jacenty
(1)
Pilich Andrzej
(1)
Piątek Tadeusz
(1)
Rejman-Zientek Magdalena
(1)
Rosak-Szyrocka Joanna
(1)
Rusiński Michał
(1)
Sapuła Rafał
(1)
Sarama Maria
(1)
Sierocka Halina
(1)
Skrzypek Elżbieta (1952- )
(1)
Skwarek Janusz (1961- )
(1)
Smoleń Marek
(1)
Sokół Aneta (ekonomia)
(1)
Suwaj Patrycja Joanna
(1)
Szczepankowski Robert
(1)
Szelągowska Magdalena
(1)
Szlachcic Franciszek
(1)
Umiński Krzysztof (1984- )
(1)
Urbaniak Maciej
(1)
Wawrzyniak Bogdan
(1)
Wojciechowska Maja
(1)
Wontorczyk Antoni (1960- )
(1)
Woźniak Leszek (1955- )
(1)
Ziółkowski Stanisław (zarządzanie)
(1)
Źródłowski Zdzisław
(1)
Żołędowska Beata
(1)
Żurakowski Filip
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(30)
2000 - 2009
(34)
1990 - 1999
(4)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(27)
Kraj wydania
Polska
(83)
Język
polski
(79)
angielski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(6)
Audytorzy jakości
(1)
Bibliotekarze
(1)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(1)
Kierownicy zakładów opieki zdrowotnej
(1)
Konsultanci jakości
(1)
Menedżerowie jakości
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Studenci
(1)
Temat
Zarządzanie jakością
(62)
Przedsiębiorstwo
(19)
Zarządzanie
(14)
Jakość życia
(12)
Innowacje
(11)
Rozwój regionalny
(11)
Jakość produktu
(10)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(9)
Logistyka gospodarcza
(8)
Samorząd terytorialny
(8)
Klastry (ekonomia)
(7)
Wzrost gospodarczy
(7)
Fundusze strukturalne UE
(6)
Gospodarka
(6)
Normy ISO 9001
(6)
Turystyka
(6)
Zarządzanie wiedzą
(6)
Gospodarka oparta na wiedzy
(5)
Konsumenci (ekonomia)
(5)
Marketing
(5)
Nierówności społeczne
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Decyzje
(4)
Dochody indywidualne
(4)
Ekonomia
(4)
Ekorozwój
(4)
Globalizacja
(4)
Informacja naukowa
(4)
Kapitał społeczny
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Praca
(4)
Sektor publiczny
(4)
Specjalna strefa ekonomiczna
(4)
Szkolnictwo wyższe
(4)
Ubóstwo
(4)
Wsie
(4)
Żywność
(4)
Agroturystyka
(3)
Certyfikacja zgodności
(3)
Gospodarstwo rolne
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Inicjatywa Trójmorza
(3)
Integracja europejska
(3)
Internet
(3)
Kapitał ludzki
(3)
Konkurencja
(3)
Konkurencyjność
(3)
Marketing terytorialny
(3)
Motywacja pracy
(3)
Organizacja
(3)
Oświata
(3)
Partnerstwo publiczno-prywatne
(3)
Polityka gospodarcza
(3)
Polityka spójności UE
(3)
Pomoc publiczna
(3)
Produktywność pracy
(3)
Rolnictwo
(3)
Rozwój gospodarczy
(3)
Rynek pracy
(3)
Samorząd gminny
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Społeczności lokalne
(3)
Strony WWW
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Służba zdrowia
(3)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(3)
Usługi
(3)
Wykluczenie społeczne
(3)
Zarządzanie ryzykiem
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zdrowie publiczne
(3)
Łańcuch dostaw
(3)
Agrobiznes
(2)
Banki
(2)
Banki spółdzielcze
(2)
Bezpieczeństwo
(2)
Bibliotekarstwo
(2)
Biblioteki akademickie
(2)
Biblioteki publiczne
(2)
Bibliotekoznawstwo
(2)
Budżety rodzinne
(2)
Dług publiczny
(2)
Energetyka
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Gazownictwo
(2)
Geopolityka
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Gospodarka terenowa
(2)
Gospodarstwo domowe
(2)
Informacja
(2)
Informatyzacja
(2)
Infrastruktura techniczna
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Inwestycje
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Jakość informacji
(2)
Jakość usług
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Kontrola
(2)
Temat: dzieło
Tygodnik Sanocki
(1)
Temat: czas
2001-
(15)
1989-
(7)
2001-0
(7)
1901-
(2)
1601-
(1)
1701-
(1)
1801-
(1)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(17)
Kraje Unii Europejskiej
(7)
Województwo podkarpackie (1999- )
(6)
Białoruś
(3)
Europa
(3)
Ukraina
(3)
Podlaskie, województwo
(2)
Arktyka (region)
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Euroregion Glacensis
(1)
Euroregion Karpaty
(1)
Gmina Brześć Kujawski (woj. kujawsko-pomorskie, pow. włocławski)
(1)
Góry Świętokrzyskie
(1)
Indie
(1)
Karpaty
(1)
Kaszuby
(1)
Kuba
(1)
Lubelskie, województwo (od 1999)
(1)
Lubuskie, województwo
(1)
Polska (część północna)
(1)
Pomorskie, województwo (od 1999)
(1)
Recz (woj. zachodniopomorskie, pow. Choszczno)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Słowacja
(1)
Tanzania
(1)
Turcja
(1)
Wielkopolska
(1)
Województwo opolskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Zachodniopomorskie, województwo
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Śląsk, Dolny
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(16)
Opracowanie
(9)
Monografia
(8)
Czasopismo ekonomiczne
(6)
Czasopismo naukowe
(6)
Podręcznik
(6)
Podręcznik akademicki
(6)
Materiały pomocnicze
(3)
Podręczniki
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Poradnik
(2)
Raport z badań
(2)
Audycje radiowe
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(20)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Socjologia i społeczeństwo
(7)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Inżynieria i technika
(2)
Psychologia
(2)
Transport i logistyka
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Nauka i badania
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Rozwój osobisty
(1)
83 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Jakość usług medycznych : instrumenty i modele / Małgorzata Z. Wiśniewska. - Wydanie 3. uaktualnione i zmienione. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 304 strony : ilustracje, rysunki, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych i norm na stronach 271-298.
Dla naukowców, doktorantów i studentów, a także profesjonalistów medycznych.
1. JAKOŚĆ USŁUG MEDYCZNYCH: 1.1. Pojęcie i istota jakości, 1.2. Istota usług medycznych, 1.3. Jakość usług medycznych i jej składowe, 1.4. Bezpieczeństwo pacjenta ; 2. INSTRUMENTY WSPIERAJĄCE JAKOŚĆ USŁUG MEDYCZNYCH: 2.1. Wybrane koncepcje i ich zastosowanie, 2.2. Przegląd narzędzi i metod zarządzania jakością, 2.3. Metody HFMEA oraz MedCARVER+Shock, 2.4. Specyficzne metody oceny jakości usług medycznych ; 3. MODELE DOSKONAŁOŚCI WSPIERAJĄCE JAKOŚĆ USŁUG MEDYCZNYCH: 3.1. Pojęcie doskonałości, organizacji doskonałej i modeli doskonałości, 3.2. Modele doskonałości i ich zastosowanie w usługach medycznych, 3.3. Dobre praktyki i benchmarking w doskonaleniu jakości usług medycznych, 3.4. Samoocena i jej rola w kształtowaniu doskonałości placówek medycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-61 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111187 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 239-245.
1. Kierunki rozwoju zarządzania w przedsiębiorstwie przyszłości. 2. Współczesne metody restrukturyzacji przedsiębiorstw. 3. Metody wdrażania procesów restrukturyzacyjnych. 4. Wyniki wdrożenia pilotowego CMI. 5. Przykłady wdrażania metod (CMI).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90946 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [239]-245.
Książka poświęcona jest zarządzaniu zmianami w przedsiębiorstwie. Autor przyjął jako punkt wyjścia stwierdzenie, że możliwości utrzymania, a następnie poprawy konkurencyjności uzależnione są od zdolności prowadzenia przez przedsiębiorstwo działań restrukturyzacyjnych, wspieranych wdrażaniem nowoczesnych technologii, zwłaszcza technologii informacyjnych i komunikacyjnych. Charakter zmian otoczenia, w jakim funkcjonują przedsiębiorstwa powoduje z kolei, iż działania te będą miały charakter zmian ciągłych. Wśród wielu korzyści takiego podejścia Autor na czołowym miejscu stawia "nabycie przez firmę cech organizacji szczupłej, zwinnej i elastycznej oraz osiągnięcie poziomu rozwoju organizacji inteligentnej". [Prof. dr inż. Wiesław M. Grudzewski]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książce błędne imię drugiej aut., prawidłowo: Grażyna.
Bibliogr. s. 238-244.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-51647 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90891 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Projektowanie i Wdrażanie Standardowych Systemów Zarządzania)
Bibliogr. s. 192-193.
1. Kształtowanie współczesnego pojmowania jakości 2. Normalizacja i jej znaczenie w zarządzaniu organizacjami 3. Standaryzacja systemów zarządzania 4. Kompleksowe zarządzanie jakością 5. Akredytacja i certyfikacja w systemach potwierdzania zgodności 6. Zarządzanie jakością wyrobów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91437 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [192]-193.
1. Kształtowanie współczesnego pojmowania jakości ; 2. Normalizacja i jej znaczenie w zarządzaniu organizacjami ; 3. Standaryzacja systemów zarządzania ; 4. Kompleksowe zarządzanie jakością ; 5. Akredytacja i certyfikacja w systemach potwierdzania ; 6. Zarządzanie jakością wyrobów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gotowość organizacji do zarządzania jakością ; Standaryzacja obsługi - punkt wyjścia w zarządzaniu jakością ; Kreowanie standardów ; Wdrażanie standardów ; Monitoring i badanie standardów ; Pułapki w pracy nad standaryzacją ; Satysfakcja klienta - etap ewolucji w zarządzaniu jakością ; Lojalność i rekomendacja - wynik skutecznego zarządzania jakością ; Customer Journey - podróż klienta ; Zintegrowany model zarządzania jakością obsługi klienta ; Rola wsparcia w zarządzaniu jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105219 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością w logistyce / Dominik Zimon. - Warszawa : CeDeWu, 2013. - 127 stron : rysunki ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 117-123.
Rozdz. 1. JAKOŚĆ I SYSTEMY ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ - PRZEGLĄD PIŚMIENNICTWA: 1.1. Rys historyczny, 1.2. Główne postacie i koncepcje w teorii jakości: 1.2.1. Walter A. Shewhart, 1.2.2. William E. Deming, 1.2.3. Joseph M. Juran, 1.2.4. Philip B. Crosby, 1.2.5. Armand V. Feigenbaum, 1.2.6. Genichi Taguchi, 1.2.7. Kaoru Ishikawa, 1.3. Współczesne systemy zarządzania jakością: 1.3.1. System zarządzania jakością według normy ISO 9001, 1.3.2. Znaczenie kompleksowego zarządzania jakością TQM w organizacji ; Rozdz. 2. JAKOŚĆ W LOGISTYCE ZAOPATRZENIA: 2.1. Wybór i ocena dostawcy, 2.2. Formy kontroli dostawców, 2.3. Budowanie współpracy z dostawcami, 2.4. Minimalizacja poziomu zapasów i zarządzanie procesami przepływu: 2.4.1. Just in Time, 2.4.2. VMI - Zarządzanie zapasami przez dostawcę, 2.4.3. PPAP - Proces zatwierdzania części do produkcji, 2.5. Współpraca i integracja obszarów w organizacji ; Rozdz. 3. JAKOŚĆ W LOGISTYCE DYSTRYBUCJI: 3.1. Klasyfikacja klientów, 3.2. Analiza potrzeb i wymagań klientów, 3.3. Opracowanie polityki obsługi klienta, 3.4. Projektowanie wyrobu i realizacja usługi zgodnie z wymaganiami klienta: 3.4.1. Kwestionariusz Kano, 3.4.2. QFD (Quality Function Deployment), 3.4.3. FMEA (Failure Mode and Effect Analysis), 3.4.4. Jakość usług logistycznych, 3.5. Badanie satysfakcji klienta, 3.6. Ciągłe doskonalenie ; Rozdz. 4. JAKOŚĆ W LOGISTYCE PRODUKCJI: 4.1. Kanban, 4.2. 5S, 4.3. Poka-Yoke, 4.4. Lean Management, 4.5. Six Sigma.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-005.51 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100511 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
1. ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE - PODSTAWOWE POJĘCIA: Istota zarządzania organizacjami ; Instytucjanalne formy organizacji ; Projektowanie organizacji i jej struktura. 2. PLANOWANIE JAKO PODEJMOWANIE DECYZJI: Podejmowanie decyzji w organizacjach ; Budowanie strategii organizacji. 3. SPOŁECZNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA: Ewolucja podejścia do zarządzania organizacjami ; Zarządzanie potencjałem społecznym organizacji ; Zachowanie się uczestnika organizacji ; Kierowanie a przywództwo ; Tworzenie kultury organizacyjnej. 4. MARKETING: Miejsce marketingu w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa ; Strategia obsługi rynku ; Projektowanie oferty rynkowej. 5. ZARZĄDZANIE W KONTEKŚCIE ZMIAN: Zmiana jako wyzwanie dla współczesnego menedżera ; Procesy innowacyjne w organizacji ; Zarządzanie jakością ; Zarządzanie projektami. 6. ROLA INFORMATYKI W ZARZĄDZANIU: Zarządzanie jako proces informacyjno-decyzyjny ; Systemy biznesu elektronicznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94639 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [61].
1. Znaczenie logistyki w zarządzaniu organizacją ; 2. Problemy jakości w działaniach logistycznych ; 3. Zapewnienie jakości w logistyce z pomocą standardów zarządzania ; 4. Wytyczne zarządzania jakością według normy ISO 9001 ; Projektowanie i wdrażanie systemu zarządzania jakością ; Doskonalenie systemu zarządzania jakością w logistyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93349 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [61].
1. Znaczenie logistyki w zarządzaniu organizacją ; 2. Problemy jakości w działaniach logistycznych ; 3. Zapewnienie jakości w logistyce z pomocą standardów zarządzania ; 4. Wytyczne zarządzania jakością według normy ISO 9001 ; Projektowanie i wdrażanie systemu zarządzania jakością ; Doskonalenie systemu zarządzania jakością w logistyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98175 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Bibliografia na stronach [163]-176. Indeks.
Publikacja jest polecana szczególnie studentom zarządzania, konsultantom jakości, audytorom, pełnomocnikom i menedżerom jakości.
ROZDZIAŁ 1. KONTEKST ORGANIZACJI: 1.1. Zrozumienie organizacji i jej kontekstu ; 1.2. Zrozumienie potrzeb i oczekiwań stron zainteresowanych (4.2) ; 1.3. Określenie zakresu systemu zarządzania jakością (4.3) ; 1.4. System zarządzania jakością i jego procesy (4.4). ROZDZIAŁ 2. PRZYWÓDZTWO: 2.1. Przywództwo i zaangażowanie ; 2.2. Orientacja na klienta (5.1.2) ; 2.3. Polityka (5.2) ; 2.4. Role, odpowiedzialność i uprawnienia w organizacji. ROZDZIAŁ 3. PLANOWANIE (6): 3.1. Działania odnoszące się do ryzyk i szans (6.1) ; 3.2. Cele jakości i planowanie ich osiągnięcia (6.2) ; 3.3. Planowanie zmian (6.3). ROZDZIAŁ 4. WSPARCIE (7): 4.1. Zasoby (7.1) ; 4.2. Kompetencje (7.2) ; 4.3. Świadomość (7.3) ; 4.4. Komunikacja (7.4) ; 4.5. Udokumentowane informacje (7.5). ROZDZIAŁ 5. DZIAŁANIA OPERACYJNE (8): 5.1. Planowanie i nadzór nad działaniami operacyjnymi (8.1) ; 5.2. Wymagania dotyczące wyrobów i usług (8.2) ; 5.3. Projektowanie i rozwój wyrobów i usług (8.3) ; 5.4. Nadzór nad procesami, wyrobami i usługami dostarczanymi z zewnątrz (8.4) ; 5.5. Produkcja i dostarczanie usługi (8.5) ; 5.6. Zwolnienie wyrobów i usług (8.6) ; 5.7. Nadzór nad niezgodnymi wyjściami (8.7). ROZDZIAŁ 6. OCENA EFEKTÓW DZIAŁANIA (9): 6.1. Monitorowanie, pomiary, analiza i ocena (9.1) ; 6.2. Audyt wewnętrzny (9.2) ; 6.3. Przegląd zarządzania (9.3). ROZDZIAŁ 7. DOSKONALENIE (10): 7.1. Postanowienia ogólne (10.1) ; 7.2. Niezgodności i działania korygujące (10.2) ; 7.3. Ciągłe doskonalenie (10.3). SUPLEMENT: Błędy w procesie wdrożenia i utrzymywania systemu zarządzania jakością
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zasady i metody zarządzania jakością / Andrzej Pacana. - Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2021. - 206 stron : fotografie, ilustracje, wykres ; 24 cm.
(Techniki Rozwiązywania Problemów Inżynierskich)
Bibliografia, netografia, wykaz norm na stronach [195]-202.
Streszczenie w języku angielskim.
ZASADY ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ: I. Popularne zasady projakościowe: .1. Zasady Deminga ; 2. Zasady zarządzania jakością w ISO 9000:2015 ; 3. Zasada kaizen ; 4. Zasada "Zero Defektów" ; 5. Zasada Poka Yoke ; 6. Inne zasady ; WYBRANE METODY ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ: II. Metody projektowania dla jakości: 1. Metoda FMEA: Geneza i podstawowe informacje o FMEA ; Podstawowe rodzaje FMEA ; Etapy przeprowadzania analizy FMEA ; Zalety i wady metody FMEA ; 2. Metoda rozwinięcia funkcji jakości – QFD: Podstawy QFD ; Etapy budowy domów jakości ; 3. Metoda Kano ; III. Metody oceny jakości usług: 1. Metody pomiaru zadowolenia konsumentów ; 2. Critical Incident Techniąues (CIT) ; 3. Metoda SERVQUAL ; 4. Metoda SERVPERF ; IV. Analizy metodą drzewa: 1. Analiza drzewa wad (FTA) ; 2. Metoda drzewa zdarzeń (ETA) ; 3. Metoda 5xWhy? i 5W2H ; V. Metody planowania eksperymentów (DOE): 1. Metody Shainina ; 2. Metoda Taguchi‘ego ; 3. Klasyczne metody planowania eksperymentów: Plany dwupoziomowe bez uwzględnienia skutków interakcji ; Plany dwupoziomowe z uwzględnieniem skutków interakcji ; Plany statyczne trójpoziomowe kompletne ; VI. Zaawansowane metody planowania i kontroli jakości: 1. Zaawansowane planowanie jakości (APQP) ; 2. Proces zatwierdzania części do produkcji seryjnej (PPAP) ; 3. Plan kontroli (PC).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109570 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Jakość wyrobów maszynowych i jej ocena ; Zapewnienie jakości w procesach projektowania i konstruowania ; Zapewnienie jakości w procesach wytwarzania ; Procesy kontroli i nadzoru metrologicznego ; Zapewnienie jakości w procesach eksploatacji systemów wytwarzania ; Podstawy i zasady szczupłej produkcji ; Procesy i zarządzanie procesowe ; Normy serii EN/AS 9100 i ich wymagania ; Bezpieczeństwo w lotnictwie - elementy wybrane z wykorzystaniem zasady EASA.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99122 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [183]-209.
Streszczenie w języku angielskim.
Zarządzanie łańcuchem dostaw - przegląd piśmiennictwa ; Zarządzanie jakością i znormalizowane systemy zarządzania w łańcuchu dostaw ; Metodyka badań empirycznych ; Ocena oddziaływania badanych znormalizowanych systemów zarządzania na funkcjonowanie łańcuchów dostaw - w świetle badań empirycznych ; Model doskonalenia łańcucha dostaw na bazie implementacji systemów i koncepcji zarządzania jakością, środowiskiem, bezpieczeństwem żywności i technologią.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106664 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
1. Wprowadzenie do logistyki ; 2. Podstawy logistyki przedsiębiorstw ; 3. Zarządzanie logistyczne w przedsiębiorstwie ; 4. Instrumentarium zarządzania w logistyce ; 5. System zarządzania jakością w logistyce ; 6. System zarządzania środowiskowego oraz bezpieczeństwa i higieny pracy w przedsiębiorstwach logistycznych ; 7. Obsługa klienta ; 8. Przepływy logistyczne ; 9. System informacyjny ; 10. Formy organizacji komórek logistycznych ; 11. Controlling.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98179 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Normy i działalność normalizacyjna ; Normy ISO serii 9000 ; Standardy zarządzania różnymi aspektami działalności organizacji ; Sektorowe rozszerzenia standardu ISO 9001 ; Standardy pomocnicze w zarządzaniu organizacjami ; Główne podobieństwa w wymaganiach standardów ; Przygotowania do wdrożeń systemów standardowych ; Techniki wspomagania w zintegrowanych systemach ; Projektowanie systemów zintegrowanych ; Wdrażanie i certyfikacja systemów zintegrowanych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99027 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Na okł.: ISO 9001.
Bibliogr. s. [117]-119. Indeks.
1. Wprowadzenie ; 2. Planowanie i realizacja systemu zarządzania jakością ; 3. Certyfikacja systemu zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej