Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(97)
Forma i typ
Książki
(96)
Publikacje fachowe
(11)
Publikacje naukowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(3)
Proza
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(110)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(5)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(35)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(68)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(2)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(2)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(6)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(4)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(2)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Autor
Tworzydło Dariusz (1974- )
(23)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(11)
Machura Witold
(4)
Wojcik Krystyna
(4)
Furman Wojciech (1946- )
(3)
Gregory Anne
(3)
Kuca Paweł (1975- )
(3)
Murdoch Anna
(3)
Soliński Tomasz (1975- )
(3)
Soliński Tomasz (1975-)
(3)
Ali Moi
(2)
Bielawski Piotr (ekonomia)
(2)
Budzyński Wojciech
(2)
Bykowski Sebastian
(2)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(2)
Jabłoński Wojciech
(2)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(2)
Knecht Zdzisław (1938- )
(2)
Miotk Anna
(2)
Olędzki Jerzy (1945- )
(2)
Polak Rafał (1978- )
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Stasiuk-Krajewska Karina
(2)
Słodykiewicz Elżbieta
(2)
Żbikowska Agnieszka
(2)
Adamczyk Jan (1933-2021)
(1)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Augustyn Anna (ekonomia)
(1)
Bargiel Anna
(1)
Bartołd Robert
(1)
Bernstein David (1928- )
(1)
Black Sam (1915-1999)
(1)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Bobińska Anna
(1)
Bronowicz Monika
(1)
Cap Piotr (1970- )
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Chmielewski Zbigniew
(1)
Chrobak Marzena
(1)
Cianciara Jolanta
(1)
Ciszkowska Ewa (tłumacz)
(1)
Datko Marek
(1)
Dyczewski Leon (1936- )
(1)
Flis Jarosław
(1)
Gawroński Sławomir (1977- )
(1)
Giedrojć Kuba
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Goldmann Martin
(1)
Gołda-Sobczak Maria
(1)
Górska Grażyna (tłumacz)
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Hales Colin F
(1)
Hałaj Joanna Barbara
(1)
Henslowe Philip (1934- )
(1)
Hooffacker Gabriele
(1)
Jurczak Izabela
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kotliński Artur
(1)
Kowalczyk Ryszard
(1)
Krzyszkowski Jerzy
(1)
Kupiec Leszek (1936- )
(1)
Kuzborski Michał
(1)
Laermer Richard (1960- )
(1)
Leigh Rich
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Mich Włodzimierz (1956- )
(1)
Michałowski Stanisław (1951- )
(1)
Mincewicz Sławomir
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nickels William G
(1)
Ociepka Beata (1964- )
(1)
Okularczyk Elżbieta
(1)
Okupniak Liliana
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(1)
Pietrzak Henryk
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Pindakiewicz Jan
(1)
Polkowska-Nowak Grażyna
(1)
Prichinello Michael
(1)
Reczek Jarosław
(1)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(1)
Rychter Krzysztof J
(1)
Sajewicz Maciej
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Smektała Tymon (1977- )
(1)
Sobczak Jacek (1946- )
(1)
Szlis Izabela
(1)
Szuba Przemysław (organizacja i zarządzanie)
(1)
Szulich-Kałuża Justyna
(1)
Szwed Robert
(1)
Szymański Wojciech (marketing)
(1)
Urban Agnieszka
(1)
Uścińska Bożena
(1)
Vargas Llosa Mario (1936- )
(1)
Walulik Magdalena
(1)
Witek Ewelina
(1)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(1)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(23)
2000 - 2009
(56)
1990 - 1999
(12)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
1901-2000
(5)
1989-2000
(5)
Kraj wydania
Polska
(94)
Język
polski
(94)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura peruwiańska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Public relations
(93)
Komunikacja społeczna
(22)
Przedsiębiorstwo
(15)
Reklama
(14)
Środki masowego przekazu
(13)
Marketing
(10)
Samorząd terytorialny
(10)
Dziennikarstwo
(7)
Internet
(7)
Zarządzanie
(7)
Socjotechnika
(6)
Dziennikarze
(5)
Promocja handlowa
(5)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(5)
Kobieta
(4)
Komunikowanie marketingowe
(4)
Marketing polityczny
(4)
Marketing terytorialny
(4)
Sponsoring
(4)
Znak towarowy
(4)
Banki
(3)
Etyka biznesu
(3)
Gospodarka elektroniczna
(3)
Komunikacja polityczna
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Public relations w internecie
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Bezrobocie
(2)
Biblioteki akademickie
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Handel zagraniczny
(2)
Informacja
(2)
Informacja wizualna
(2)
Język angielski
(2)
Język polski
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Kupno i sprzedaż
(2)
Marketing bezpośredni
(2)
Miasta
(2)
Motywacja pracy
(2)
Plakat
(2)
Podatek
(2)
Polityka
(2)
Portale internetowe
(2)
Pragmatyka lingwistyczna
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(2)
Rachunkowość
(2)
Reklama zewnętrzna
(2)
Rynek pracy
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Spożycie
(2)
Słownictwo
(2)
Twórczość
(2)
Ubezpieczenia
(2)
Usługi
(2)
Wizualizacja (psychologia)
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
AIESEC
(1)
Administracja
(1)
Agencje reklamowe
(1)
Akcje (ekonomia)
(1)
Arbenz Guzmán, Jacobo (1913-1971)
(1)
Banki internetowe
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki cyfrowe
(1)
Biblioteki naukowe
(1)
Budżety rodzinne
(1)
CIA
(1)
COVID-19
(1)
Castillo Armas, Carlos (1914-1957)
(1)
Celebryci
(1)
Ceny
(1)
Czasopisma
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Deficyt budżetowy
(1)
Dochody indywidualne
(1)
Działalność charytatywna
(1)
Dziennikarstwo obywatelskie
(1)
Dług publiczny
(1)
ELSA
(1)
Edukacja medialna
(1)
Efektywność marketingu
(1)
Ekonomia
(1)
Emigracja zarobkowa
(1)
Epidemie
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Forum (informat.)
(1)
Fotografia prasowa
(1)
Franchising
(1)
Gazownictwo
(1)
Graffiti
(1)
Grupy producentów rolnych
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel hurtowy
(1)
Heineken Music Open'er Festiwal
(1)
Temat: dzieło
Echo Miasta
(1)
Express Bydgoski
(1)
Gazeta Wyborcza
(1)
MM Moje Miasto (czasop.)
(1)
Polityka (czasop. ; 1957- )
(1)
Temat: czas
2001-
(14)
1989-
(7)
2001-0
(6)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Gwatemala
(1)
Kołobrzeg (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Lębork (woj. pomorskie)
(1)
Niepołomice (woj. małopolskie, pow. wielicki)
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Ukraina
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(12)
Opracowanie
(6)
Podręcznik
(6)
Poradniki
(5)
Podręczniki akademickie
(4)
Poradnik
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Blogi
(3)
Monografia
(3)
Czasopisma elektroniczne
(1)
Czasopisma elektroniczne polskie
(1)
Encyklopedie
(1)
Gazety polskie
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki
(1)
Powieść
(1)
Powieść historyczna
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Raport z badań
(1)
Sensacja
(1)
Słowniki angielsko-polskie
(1)
Słowniki terminologiczne
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(17)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
97 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6.- 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-89004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kreatywność w reklamie / Anna Murdoch. - Wydanie 1 - 5 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2003 - 247, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 234-238.
Jak pisać teksty reklamowe? Jak doskonalić swe umiejętności? Jak zaplanować innowację, oryginalną i twórczą reklamę, która przyczyniłaby się do sukcesu kampanii reklamowej? To tylko wybrane zagadnienia, na które czytelnik znajdzie odpowiedź w niniejszej książce. Autorka, dzieląc się swoją wiedzą i bogatym doświadczeniem, przedstawia warsztat i narzędzia reklamotwórcy. Wykorzystując zarówno opis (modele, definicje, przykłady), jak i zabawę. Uczy skutecznego posługiwania się słowem, obrazem i muzyką w reklamie. Porusza także tematykę technik kreatywnych w reklamie, sposobów doskonalenia warsztatu copywritera, najnowszych tendencji kreatywnych w reklamie oraz problem zintegrowania reklamy z innymi elementami promocji w spójnym planie marketingowym. Książka zawiera dziesiątki przykładów z praktyki polskiej i zachodniej reklamy. Każdy rozdział uzupełniają pytania do dyskusji, ćwiczenia oraz zadania kreatywne. Zamyka ją leksykon żargonu i slangu reklamowego.
R. I. ROLA REKLAMY I WSPÓŁPRACA Z AGENCJĄ REKLAMOWĄ: Rynek reklamy w Polsce ; Definicja reklamy ; Cele reklamy ; Funkcje reklamy ; Brief kreatywny ; Cele i środki w przesłaniu reklamowym ; Agencje reklamowe ; Pytania do dyskusji i ćwiczenia ; R. II. CELE KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ: Strategia promocji jako część planu marketingowego ; Szczegółowa analiza strategii promocji (reklamowej) ; Sprawdzian czynników ważnych przy ustalaniu celów reklamowych ; Media ; Budżet promocyjny. Koszty promocji ; Grupy docelowe ; Pytania, ćwiczenia i zadania kreatywne ; R. III. TRENING TWÓRCZOŚCI: Co to jest kreatywność? ; Definicje kreatywności ; Kreatywność w reklamie ; Źródła kreatywności ; Wewnętrzny cenzor ; Przepływ ; Wycieczka artysty ; Bloki emocjonalne ; Bloki kognitywne ; Techniki twórczego myślenia ; Techniki kreatywne ; Twórcza krytyka ; Myślenie metaforyczne ; Metoda sześciu kapeluszy ; Inkubacja ; Praca nad problemem kreatywnym. Zalety pracy w zespole ; Pytania, ćwiczenia i zadania kreatywne ; R. IV. WARSZTAT REKLAMOTWÓRCZY: Aspekty werbalne - słowa w reklamie ; Środki leksykalne ; Figury stylistyczne i gramatyczne ; Udramatyzowanie akcji w reklamie ; Teaser ; Wielki pomysł ; Dramatyzm scenki reklamowej ; Obraz ; Dźwięki i muzyka w reklamie ; Pytania, ćwiczenia i zadania kreatywne ; R. V. REKLAMA STANDARYZOWANA: Pojęcie globalizacji ; Globalna perspektywa i globalny konsument ; Zalety standaryzacji ; Kampanie o zasięgu globalnym i ich ograniczenia ; Wady standaryzacji ; Segmentacja rynków a standaryzacja ; Model standaryzacyjny ; Przykłady nieudanych kampanii standaryzowanych w Polsce ; "Wash & Go" ; Ajax ; Tchibo ; Proszki do prania - Persil - Ariel - Pollena ; Organizacja standaryzacji ; Ograniczenia kulturowe ; Przepisy prawne dotyczące reklamy ; Samoregulacja branży reklamowej ; Błędy i niedoskonałości w tłumaczeniu ; Pytania i ćwiczenia ; R. VI. REKLAMA ALTERNATYWNA: INTERNET, SPONSORING, GADŻETY, PODARUNKI: Below The Live - media wspierające i alternatywne ; Sponsoring ; Podarunki ; Reklama w kinie ; Product placement ; Reklama w samolocie ; Twórcza integracja metod promocyjnych ; Direct mail ; Internet ; Tworzenie spójnej usługi informacyjnej w Inernecie ; Gadżety i podarunki ; Pytania, ćwiczenia i zadania kreatywne ; R. VII. CELEBRITY ENDORSEMENT: Pytania, ćwiczenia i zadania kreatywne ; R. VIII. REKLAMA PARTYZANCKA I ALTERNATYWNA: Reklama partyzancka ; Nike ; Atlas ; Reklama prowokacyjna ; Adbusters ; Pytania i ćwiczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107872 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka)
Bibliogr. przy pracach.
I. MEDIA RELATIONS: 1. Mediatyzacja polityki a problem PR-owskiego profesjonalizmu 2. Współpraca z mediami. Teoria a oczekiwania dziennikarzy 3. Współpraca przedsiębiorstw farmaceutycznych z mediami - wybrane aspekty 4. e-PR - wyzwanie teraźniejszości i przyszłości 5. Monitoring Internetu na potrzeby public relations 6. Skuteczność komunikatów prasowych rzecznika burmistrza miasta Jarosławia 7. Internet i czytanie, czyli PR akcji proczytelniczych i PR książkowy 8. Uzależnienie, współpraca czy konflikt interesów - o relacjach między PR-owcami a dziennikarzami 9. Internet jako skuteczne narzędzie PR 10. Internet jako narzędzie public relations. II KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA: 1. Relacje między komunikacją wewnętrzną a wizerunkiem 2. Wpływ komunikacji wewnętrznej na wizerunek przedsiębiorstwa 3. Luka wizerunkowa a postrzeganie pracodawców przez potencjalnych i aktualnych pracowników 4. Kapitał społeczny a wewnętrzne public relations organizacji 5. Audyt komunikacyjny jako składnik wewnętrznego public relations.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Small Business)
Indeks
Na okł. i s. tyt. inf.: Opracuj strategię marketingową ; Wykorzystaj do reklamy różne media ; Zadbaj o swoich klientów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6.- 65-Czyt (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-77770 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały i artykuły tej książki skatalogowano także pod własnymi tytułami. Można je rezerwować i zamawiać pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia przy pracach.
1. Proces planowania marketingowego w ochronie zdrowia; 2. Jak i o czym, czyli o języku informacji prasowych tworzonych przez agencje public relations słów kilka; 3. Znaczenie komunikacji interpersonalnej w procesie sprzedaży osobistej na rynku usług telekomunikacyjnych; 4. Lojalność wobec marki budowana za pomocą social media; 5. Public relations w kontekście informatyzacji służby zdrowia; 6. Czy komunikacja potrzebuje (samo)oczyszczenia? Analiza wewnętznych i zewnętrznych czynników wpływających na wizerunek środowisk PR i reklamy; 7. Społeczna odpowiedzialność biznesu jako narzędzie budowania i poprawy wizerunku górnictwa; 8. Rola wybranych narzędzi PR w kształtowaniu wizerunku miast. Subiektywny przegląd najciekawszych kampanii promocyjnych polskich miast; 9. Gender marketing-percepcja i zachowania uzależnione od płci; 10. Media spinning w wykonaniu agencji Ruder Finn podczas wojny w byłej Jugosławii; 11. Nowoczesne narzędzia public relations w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Small Business)
Indeks
Na okł. i s. tyt. inf.: Opracuj strategię marketingową ; Wykorzystaj do reklamy różne media ; Zadbaj o swoich klientów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86871 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Data wyd. wg strony internetowej wydawcy http://www.astrum.wroc.pl.
Bibliogr. s. 131.
CZĘŚĆ I. KOMUNIKACJA WIZUALNA: R. 1. Autoprezentacja i jej elementy: Wygląd zewnętrzny ; Głos ; Mowa ciała ; Otoczenie ; R. 2. Style autoprezentacji: Piękny i dobry ; Etyczni i kompetentni ; Kontrowersyjni ; R. 3. Ulegać czy nie ulegać stereotypom?: Ładnemu łatwiej ; Rodzina jest najważniejsza ; Starszy ma zawsze rację ; Pieniądze szczęścia nie dają ; Tacy ludzie się nie zmieniają ; R. 4. Wizerunek własny a wizerunek organizacji ; CZĘŚĆ II. PUBLIC RELATIONS: R.1. Co to jest Public Relations? ; R. 2. Kontakty z mediami: Prasa ; Internet ; Telewizja ; Radio ; R. 3. Udział w życiu społecznym: Tożsamość przedsiębiorstwa ; Human Relations ; Eventy towarzyskie ; Eventy branżowe ; Sponsoring ; Lobbing ; Sytuacje kryzysowe ; CZĘŚĆ III. REKLAMA: R 1. Co to jest reklama? ; R. 2. Krótka historia reklamy: Era przedmarketingowa ; Era informacji masowej ; Era badań ; R.3. Budowa przekazu reklamowego: Obraz ; Ruch ; Rekwizyty ; Słowa ; Dźwięki ; R. 4. Najpopularniejsze formy reklamy: Reklama telewizyjna ; Reklama prasowa ; Reklama internetowa ; Reklama radiowa ; Reklama zewnętrzna (outdoor) ; Reklama wystawiennicza ; Gadżety reklamowe ; CZĘŚĆ III. BRANDING: R.1. Co to jest branding?: Nazwa marki, czyli brand name ; Wyróżnik marki, czyli inner Brand ; Pozycjonowanie marki, czyli brand positioning ; Wartość marki, czyli brand eąuity ; Lojalność wobec marki, czyli brand loyality.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100435 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations w administracji / Kuba Giedrojć. - Wyd. 2. - Ostrołęka : Alpha pro, [2004]. - 223 s. ; 23 cm.
I. Zagadnienia wstępne: 1. Definicja, 2. Public relations a propaganda, reklama, marketing, 3. Po co pisać o public relations w administracji? II. Cele, funkcje, odbiorcy: 1. Cele działań public relations w administracji, 2. Funkcje działań, 3. Odbiorcy działań. III. Główne instrumenty działań: 1. Media relations, 2. System informacji: obsługa klienta, wydawnictwa, Internet, 3. Sponsoring i wsparcie instytucjonalne, 4. Lobbing. IV. Planowanie, organizacja i realizacja działań: 1. Organizacja, kadry, budżet, 2. Podstawy prawne działań public relations, 3. Normy etyczne, 4. Strategie działań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [172]-176. - Indeks
Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations.
Autor rozszyfrowuje w niej takie terminy, jak: pseudowydarzenie, "czwarta władza", media relations, press relations, przekaz medialny, dziennikarze-eksperci itp. Kompleksowo omawia zagadnienia związane z tworzeniem i utrzymywaniem prawidłowych relacji z szeroko pojętymi mediami. Autor nie tylko porządkuje dotychczasową wiedzę na temat media relations, ale wprowadza do tej dziedziny również nowe elementy ľ m.in. nowy model uprawiania public relations i nowe aspekty procesu kreowania "wydarzeń" na użytek mediów. Książka oparta jest na bogatej literaturze polskiej i zagranicznej, zawiera wiele przykładów z praktyki. [PWN, 2007]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-77326/t.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikowanie polityczne i publiczne : podręcznik akademicki / Bogusława Dobek-Ostrowska. - Wyd. 1 (1 dodr.). - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2007. - 434, [1] s. : fot., rys. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 414-421 i przy rozdz. Indeksy.
I. KOMUNIKOWANIE SPOŁECZNE: 1. Nauka o komunikowaniu; 2. Komunikowanie - proces porozumiewania się ludzi; 3. Systemy komunikowania, II. KOMUNIKOWANIE POLITYCZNE - PERSPEKTYWA TEORETYCZNA: 4. Pojęcie procesu komunikowania politycznego; 5. Uczestnicy procesu komunikowania politycznego; 6. Propaganda polityczna jako forma komunikowania politycznego; 7. Kampanie polityczne i wyborcze jako forma komunikowania politycznego, III. NARZĘDZIA KOMUNIKOWANIA POLITYCZNEGO - PERSPEKTYWA TECHNICZNA: 8. Profesjonalizacja komunikowania politycznego; 9. Marketing polityczny i wyborczy; 10. Polityczne public relations; 11. Reklama polityczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Paradoks kłamcy / Michał Kuzborski. - Wrocław : Black Turtle, 2019. - 318, [2] strony ; 21 cm.
Paradoks kłamcy to książka zawieszona pomiędzy powieścią obyczajową a thrillerem. Książka opowiada historię S., trzydziestoletniego „zawodowego kłamcy” - specjalisty od brudnego PR, który tym razem ma okazję walczyć po właściwej stronie. Przynajmniej z pozoru. Akcja dzieje się w 2013 roku, w dużym mieście na południu Polski. Mecenas Żabota wciąga S. w sprawę wyciszenia szantażysty. Szybko okazuje się, że szantaż jest elementem większej gry, w którą uwikłane są siły ze styku biznesu, polityki i przestępczości. Wątki kryminalne to tylko część „Paradoksu kłamcy”. Prowadzona na kilku poziomach narracja powoli odkrywa skomplikowane relacje bohatera - z ciężko chorym ojcem, z kuzynem, który wstąpił do seminarium, z byłą narzeczoną. A także z nowo poznaną atrakcyjną dyrektor, z którą S. szybko wikła się w ryzykowny romans. [www.azymut.pl, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-pol. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes ; 3)
Seria gł.: Biblioteka Gazety Wyborczej
Bibliogr. s. 417. Indeks.
SPIS TREŚCI: 1.Przedsiębiorstwo i jego cele 2.Marka jako źródło przewagi firmy 3.Relacje z klientami 4.Planowanie 5.Merketing bezpośredni 6.Zarządzanie sprzedażą 7.Kampanie reklamowe 8.Działanie public relations 9.E-Biznes.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90965 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony [169]-172.
1. Badania w public relations ; 2. Badania w procesie oceny działań komunikacyjnych ; 3. Procedura realizacji badań ; 4. Tworzenie narzędzi badawczych ; 5. Aspekty realizacji procesu badawczego ; 6. Gromadzenie i obróbka danych ; 7. Prezentacja i promocja wyników badań ; 8. Badania w internecie ; 9. Praktyka w pomiarach efektywności działań media relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
Tekst częściowo w języku angielskim.
Bibliografia na stronach 181-183.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-77779 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
Tekst częściowo w języku angielskim.
Bibliografia na stronach [181]-183.
1. Dziennikarstwo a public relations ; 2. Formy pisarskie w public relations ; 3. Komunikat prasowy ; 4. Streszczenia ; 5. Szlifowanie stylu ; 6. Opis, opowiadanie, reportaż ; 7. Wywiady ; 8. Kalki językowe, makaronizmy i anglopolszczyzna, czyli jak umiejętnie czerpać z materiałów angielskojęzycznych ; 9. Warsztat pracy w PR ; 10. O elementach wizualnych, materiałach fotograficznych i druku ; 11. Współpraca z dziennikarzami ; 12. Listy ; 13. Teksty perswazyjne i prestiżowe ; Aneks I. Oryginalne teksty do streszczeń, Aneks II. Odpowiedzi do ćwiczeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. f.7-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R. 1. KRYZYS WIZERUNKOWY - PODSTAWY METODOLOGICZNE: 1.1. Wizerunek i reputacja ; 1.2. Błędy przyczyniające się do powstawania i eskalacji sytuacji kryzysowych. Studium przypadku: turbulencje wizerunkowe Boeinga ; 1.3. Klasyfikacja kryzysów. Studium przypadku: podważone fundamenty Avonu ; 1.4. Przygotowanie do wystąpienia kryzysów wizerunkowych ; 1.5. Strategie włączania zespołów w rozwiązywanie kryzysów ; 1.6. Podatność organizacji na kryzysy oraz poziomy jej przygotowania ; 1.7. Plan przygotowany przed i w trakcie kryzysu ; R. 2. ŹRÓDŁA, SYMPTOMY I SKUTKI KRYZYSU: 2.1. Źródła wizerunkowych sytuacji kryzysowych Studium przypadku: rodzinne konflikty w Druteksie ; 2.2. Rozpoznawanie kryzysów - symptomy i ich identyfikacja. Studium przypadku: Ikea ; 2.3. Operacyjne i strategiczne konsekwencje kryzysu. Studium przypadku: Green Caffc Nero ; R. 3. PRZYGOTOWANIE NA WYPADEK WYSTĄPIENIA SYTUACJI KRYZYSOWYCH: 3.1. Dysfunkcje systemu zarządzania kryzysowego ; 3.2. Kluczowe elementy procesu przygotowania ; 3.3. Audyt w przygotowaniu do wystąpienia sytuacji kryzysowych ; 3.4. Pole diagnostyczne w profilaktyce kryzysowej ; 3.5. Metody oparte na scenariuszach - opracowanie scenariuszy rozwoju sytuacji kryzysowej. Studium przypadku: strajk w PLL LOT ; R. 4. ZARZĄDZANIE W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH: 4.1. Procedury w zarządzaniu wizerunkiem ; 4.2. Strategie wykorzystywane w procesie rozwiązywania sytuacji kryzysowych. Studium przypadku: krakowski problem Ideo ; 4.3. Dystrybucja treści w kryzysie ; 4.4. Podręcznik działań antykryzysowych (manual) ; 4.5. Praktyka przygotowania księgi kryzysowej w polskich firmach ; 4.6. Sztab kryzysowy i zadania poszczególnych jego członków ; 4.7. Media i kryzys ; 4.8. Eskalacja kryzysu ; 4.9. Problematyczne poglądy i komentarze w mediach. Studium przypadku: kryzys społecznościowy w firmie Panasonic ; R. 5. ZARZĄDZANIE SKUTKAMI ZDARZEŃ: 5.1. Ograniczanie skutków kryzysu w procesach inwestycyjnych ; 5.2. Kryzys w czasie zmian w organizacji ; 5.3. Zarządzanie wizerunkiem po kryzysie Studium przypadku: sanacja wizerunku Maspeksu Wadowice ; 5.4. Dokumentacja sporządzana po kryzysie ; 5.5. Style menedżerskie w zarządzaniu kryzysowym ; 5.6. Nastawienie do kryzysu i emocje jako element skutecznego zarządzania. Studium przypadku: Szlachetna Paczka - na równi pochyłej.
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowych. W książce zaprezentowano autorskie, zweryfikowane empirycznie modele. W sposób kompleksowy przedstawiono cały proces począwszy od przygotowania na wypadek wystąpienia perturbacji wizerunkowych poprzez rozwiązywanie problemów, aż po działania konieczne do podjęcia już po wygaśnięciu kryzysu. Autor opisuje wiele case study, biorąc na warsztat sytuacje, z którymi musiały się zmierzyć takie firmy, jak: Boeing, Ikea, Panasonic, AVON, Green Caffe Nero czy Drutex. Materiał wieńczy bardzo dokładna, wielowątkowa i obszerna analiza kryzysu Szlachetnej Paczki. [Difin, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108183 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej