Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(317)
Forma i typ
Książki
(302)
Publikacje naukowe
(137)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(110)
Poradniki i przewodniki
(30)
Publikacje fachowe
(17)
Publikacje popularnonaukowe
(16)
Audiobooki
(9)
Publikacje informacyjne
(9)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Publikacje dla niewidomych
(5)
Filmy i seriale
(2)
Albumy i książki artystyczne
(1)
Artykuły
(1)
Czasopisma
(1)
Mapy
(1)
Proza
(1)
Publikacje religijne
(1)
Dostępność
dostępne
(488)
wypożyczone
(68)
tylko na miejscu
(10)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(122)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(11)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(210)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(13)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(7)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(12)
Filia 2 (Fredry 5)
(9)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(13)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(22)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(7)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(24)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(14)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(15)
Filia 9 (Czackiego 5)
(12)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(17)
Filia 12 (Beskidzka 5)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(22)
Filia 15 (Lwowska 60)
(9)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(8)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(2)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(5)
Filia 20 (Solarza 9a)
(12)
Autor
Filip Grażyna
(5)
Kuca Paweł (1975- )
(4)
Sokołowski Marek (1962- )
(4)
Habielski Rafał (1957- )
(3)
Hofman Iwona
(3)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(3)
Majchrowska Justyna
(3)
Mann Wojciech (1948- )
(3)
Słabczyński Robert
(3)
Taper Agnieszka E
(3)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(3)
Alhamza Abdelaziz
(2)
Almousa Hamoud
(2)
Almusari Mohamad
(2)
Andrus Artur (1971- )
(2)
Barge J. Kevin
(2)
Bożek Małgorzata
(2)
Bulaszewska Małgorzata
(2)
Bąkowicz Katarzyna (komunikacja medialna)
(2)
Chajzer Zygmunt (1954- )
(2)
Czarnecki Jacek (1963- )
(2)
Dukaj Jacek (1974- )
(2)
Dąbała Jacek (1959- )
(2)
Fabisińska Liliana (1971- )
(2)
Fajbusiewicz Michał (1951- )
(2)
Fic Maciej (1973- )
(2)
Furman Wojciech (1946- )
(2)
Greenberg Jackson
(2)
Grzebałkowska Magdalena (1972- )
(2)
Grzybczyk Katarzyna
(2)
Głażewska Ewa
(2)
Heineman Matthew
(2)
Hen Józef (1923- )
(2)
Hołowczyc Krzysztof (1962- )
(2)
Izdebski Paweł (psycholog)
(2)
Janerka Lech (1953- )
(2)
Jędrzejko Mariusz
(2)
Kobylińska Dorota
(2)
Kotowska Agata
(2)
Kowal Jolanta (1974- )
(2)
Kowalska Dorota (dziennikarka)
(2)
Kubisiowska Katarzyna (1971- )
(2)
Latour Daniel de (1971- )
(2)
Ligarski Sebastian (1975- )
(2)
Majchrzak Grzegorz (1969- )
(2)
Majewska-Opiełka Iwona (1954- )
(2)
Maksymowicz-Hamann Jowita
(2)
Morreale Sherwyn P
(2)
Mroziewicz Krzysztof (1945- )
(2)
Niedźwiecki Marek (1954- )
(2)
Ogrocka Angelika
(2)
Omilianowicz Magda
(2)
Patro-Kucab Magdalena
(2)
Pawlak-Hejno Elżbieta
(2)
Pieczka Franciszek (1928-2022)
(2)
Pilch Jerzy (1952-2020)
(2)
Polaczek-Bigaj Marta
(2)
Salinas H. Scott
(2)
Spitzberg Brian H
(2)
Stawarz Barbara
(2)
Stańko Tomasz (1942-2018)
(2)
Stoch Kamil (1987- )
(2)
Stoparczyk Katarzyna
(2)
Szabłowska Maria (1946- )
(2)
Szemberg Anna (1924-2005)
(2)
Tadla Beata (1975- )
(2)
Taibbi Matt (1970- )
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Umer Magda (1949- )
(2)
Walicki Bartosz (1978- )
(2)
Wojciechowska Martyna (1974- )
(2)
Wojewódzki Kuba (1963- )
(2)
Węcki Mirosław
(2)
Zapaśnik Honorata
(2)
Acker Mike
(1)
Adamska-Pakuła Martyna
(1)
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Adamus Anna Maria
(1)
Al-Khalili Jim (1962- )
(1)
Andrusieczko Piotr (1971- )
(1)
Anusz Andrzej (1965- )
(1)
Aro Jessikka
(1)
Baranowski Mariusz
(1)
Barańska Anna (filolog)
(1)
Barańska-Sereda Marzena
(1)
Barański Michał (prawo)
(1)
Barciś Artur (1956- )
(1)
Bartosik Marek
(1)
Bartoszewicz Hanna
(1)
Basu Rintu
(1)
Bater Wiktor (1966-2020)
(1)
Batorowska Hanna
(1)
Bałuk Kamil (1988- )
(1)
Becker Elizabeth (1947- )
(1)
Berbeć Krystyna
(1)
Bereś Ryszard (1949- )
(1)
Bernasiewicz Wojciech
(1)
Bernays Edward L. (1891-1995)
(1)
Białas Adam (tłumacz)
(1)
Bielska-Brodziak Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(119)
2010 - 2019
(168)
2000 - 2009
(12)
1980 - 1989
(2)
1970 - 1979
(6)
1960 - 1969
(7)
1950 - 1959
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(279)
1901-2000
(26)
1945-1989
(19)
1989-2000
(5)
1918-1939
(4)
1801-1900
(2)
1901-1914
(2)
1914-1918
(2)
Kraj wydania
Polska
(315)
Belgia
(1)
Węgry
(1)
Język
polski
(311)
arabski
(2)
francuski
(1)
wiele języków
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(8)
Niewidomi
(5)
Dziennikarze
(4)
Rodzice
(4)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
14-17 lat
(2)
9-13 lat
(2)
Dzieci
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Młodzież
(2)
Nauczyciele
(2)
Studenci
(2)
Blogerzy
(1)
Edukatorzy
(1)
Gracze
(1)
Kobieta
(1)
Menedżerowie
(1)
Mówcy
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Niedowidzący
(1)
Politycy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Szkoleniowcy
(1)
Trenerzy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(38)
Literatura amerykańska
(7)
Film amerykański
(2)
Literatura angielska
(2)
Literatura rosyjska
(1)
Literatura wietnamska
(1)
Literatura włoska
(1)
Temat
Środki masowego przekazu
(68)
Dziennikarze
(53)
Komunikacja społeczna
(34)
Dziennikarstwo
(30)
Media społecznościowe
(30)
Internet
(23)
Propaganda
(15)
Czasopismo polskie
(14)
Dezinformacja
(14)
Prasa (wydawnictwa)
(13)
Polityka
(11)
Telewizja
(11)
Kobieta
(10)
Reklama
(10)
PRL
(9)
Polacy za granicą
(9)
Facebook
(8)
Komunikacja polityczna
(8)
Korespondenci wojenni
(8)
Manipulacja (psychologia)
(8)
Prezentacje i wystąpienia
(8)
Relacje międzyludzkie
(8)
Cenzura
(7)
Dzieci
(7)
Edukacja medialna
(7)
Literatura polska
(7)
Młodzież
(7)
Rozgłośnia radiowa
(7)
Społeczeństwo informacyjne
(7)
Analiza treści i zawartości mediów
(6)
Fake news
(6)
Informacja
(6)
Korespondenci zagraniczni
(6)
Kultura
(6)
Polityka wewnętrzna
(6)
Public relations
(6)
Społeczeństwo
(6)
Aktorzy polscy
(5)
COVID-19
(5)
Celebryci
(5)
Czasopismo społeczno-kulturalne
(5)
Epidemie
(5)
Komunikacja internetowa
(5)
Komunikacja wizualna
(5)
Komunizm
(5)
Marka (ekonomia)
(5)
Marketing społecznościowy
(5)
Moda
(5)
Opinia publiczna
(5)
Pisarze polscy
(5)
Polityka międzynarodowa
(5)
Portal społecznościowy
(5)
Publicystyka
(5)
Radiofonia
(5)
Tematy i motywy
(5)
Walka informacyjna
(5)
Autoprezentacja
(4)
Blog
(4)
Cyberprzemoc
(4)
Czasopismo literackie
(4)
Czasopismo regionalno-lokalne
(4)
Dziennikarstwo radiowe
(4)
Dziennikarstwo śledcze
(4)
Dziennikarze radiowi
(4)
Gatunki medialne
(4)
Językoznawstwo
(4)
Komunikacja
(4)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Komunikacja marketingowa
(4)
Komunikacja niewerbalna
(4)
Marketing polityczny
(4)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Nauka
(4)
Opozycja polityczna nielegalna
(4)
Perswazja
(4)
Podróżnicy
(4)
Politycy
(4)
Prezenterzy telewizyjni
(4)
Retoryka
(4)
Rock
(4)
Rzeczywistość wirtualna
(4)
Telewizja Polska
(4)
Wizerunek medialny
(4)
Wojna
(4)
Życie codzienne
(4)
Aktywizm społeczny
(3)
Blogerzy
(3)
Cyberkultura
(3)
Cyberprzestępczość
(3)
Czasopisma
(3)
Film polski
(3)
Image
(3)
Instagram
(3)
Język polski
(3)
Kariera
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Literatura
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Mowa nienawiści
(3)
Temat: dzieło
Vogue (czasopismo)
(2)
Brulion (czasopismo)
(1)
Do Rzeczy (czasopismo)
(1)
Dreaming of fat men
(1)
Dziennik Wileński (czasopismo)
(1)
Dziwny jest ten świat (program telewizyjny)
(1)
Głos Nauczyciela (czasopismo ; Chicago)
(1)
Jedzenie było moim Bogiem
(1)
Karta (czasopismo)
(1)
Kultura (czasopismo ; Paryż)
(1)
Na ziemi naszej (czasop. ; 1909-1911)
(1)
Newsweek Polska (czasopismo ; 2001)
(1)
Polityka (czasopismo ; 1957- )
(1)
Polska Kronika Filmowa
(1)
Poprostu (czasopismo)
(1)
Profile (czasopismo)
(1)
Przekrój (czasopismo)
(1)
Teleexpress (program telewizyjny)
(1)
Tydzień (czasop. ; Lwów ; 1893-1906)
(1)
Tygodnik Powszechny (1945- )
(1)
Tylko Rock (czasopismo)
(1)
Uważam Rze (czasopismo)
(1)
W Sieci (czasopismo ; 2012- )
(1)
Wprost (czasopismo ; 1982- )
(1)
Zeszyty Historyczne (czasopismo ; Paryż)
(1)
Związek Chłopski (czasop.)
(1)
Temat: czas
2001-
(152)
1901-2000
(135)
1945-1989
(83)
1989-2000
(79)
1918-1939
(19)
1939-1945
(17)
1801-1900
(16)
1901-1914
(7)
1701-1800
(6)
1914-1918
(5)
1601-1700
(2)
1501-1600
(1)
Temat: miejsce
Polska
(131)
Stany Zjednoczone (USA)
(16)
Wielka Brytania
(8)
Ukraina
(6)
Europa
(3)
Francja
(3)
Galicja (kraina historyczna)
(3)
Górny Śląsk
(3)
Rosja
(3)
Rzeszów (woj. podkarpackie ; okolice)
(3)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(3)
Watykan
(3)
Irak
(2)
Niemcy
(2)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(2)
Sokołów Małopolski (woj. podkarpackie, pow. rzeszowski, gm. Sokołów Małopolski ; okolice)
(2)
Sokołów Małopolski (woj. podkarpackie, pow. rzeszowski, gm. Sokołów Małopolski)
(2)
Wietnam
(2)
Włochy
(2)
Archidiecezja przemyska (obszar)
(1)
Azja
(1)
Białoruś
(1)
Boston (Stany Zjednoczone, stan Massachusetts)
(1)
Bytom (woj. śląskie)
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Etiopia
(1)
Filipiny
(1)
Gliwice (woj. śląskie)
(1)
Kambodża
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Kreta (Grecja ; wyspa)
(1)
Królestwo Polskie (1815-1915)
(1)
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Lwów (Ukraina, obw. lwowski)
(1)
Lębork (woj. pomorskie)
(1)
Meksyk
(1)
Niepołomice (woj. małopolskie, pow. wielicki)
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(1)
Opole (woj. opolskie ; okolice)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Paryż (Francja)
(1)
Piemont (Włochy)
(1)
Podkarpacie Północne
(1)
RFN
(1)
Rzym (Włochy)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Szwecja
(1)
Tanzania
(1)
Twitter
(1)
Wilno (Litwa)
(1)
Województwo opolskie (1950-1975)
(1)
Województwo opolskie (1975-1998)
(1)
ZSRR
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Opracowanie
(73)
Monografia
(45)
Praca zbiorowa
(41)
Poradnik
(30)
Pamiętniki i wspomnienia
(28)
Biografia
(20)
Publicystyka
(17)
Wywiad dziennikarski
(12)
Esej
(10)
Reportaż
(10)
Wywiad rzeka
(10)
Antologia
(7)
Materiały konferencyjne
(7)
Raport z badań
(6)
Autobiografia
(5)
Podręcznik
(5)
Dane statystyczne
(4)
Publikacja bogato ilustrowana
(3)
Film dokumentalny
(2)
Film wojenny
(2)
Księga pamiątkowa
(2)
Reportaż problemowy
(2)
Spis
(2)
Wycinki prasowe
(2)
Album
(1)
Anegdoty
(1)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Artykuły
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Bibliografia terytorialna
(1)
Bibliografia zawartości czasopism
(1)
Broszura
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo rosyjskie
(1)
Czasopismo satyryczne
(1)
Czasopismo społeczno-kulturalne
(1)
Encyklopedia
(1)
Felieton
(1)
Kalendarium
(1)
Katalog zbiorów
(1)
Komentarz prawny
(1)
Listy
(1)
Mapy
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Pamiętniki mówione
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Szkic literacki
(1)
Vademecum
(1)
Wydawnictwo źródłowe
(1)
Wywiad etnograficzny
(1)
Świadectwa wiary
(1)
Źródła historyczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(315)
Historia
(112)
Socjologia i społeczeństwo
(56)
Kultura i sztuka
(38)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(37)
Literaturoznawstwo
(23)
Zarządzanie i marketing
(22)
Psychologia
(18)
Informatyka i technologie informacyjne
(15)
Edukacja i pedagogika
(14)
Językoznawstwo
(13)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Medycyna i zdrowie
(8)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(8)
Religia i duchowość
(7)
Etnologia i antropologia kulturowa
(6)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(5)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(5)
Kultura fizyczna i sport
(4)
Praca, kariera, pieniądze
(4)
Filozofia i etyka
(3)
Nauka i badania
(3)
Podróże i turystyka
(3)
Rozwój osobisty
(3)
Inżynieria i technika
(2)
Rolnictwo i leśnictwo
(2)
Styl życia, moda i uroda
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Kulinaria
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Transport i logistyka
(1)
317 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
U góry okładki: Psychologia pozytywnej komunikacji.
Bibliografia na stronach [175]-176.
Publikacja dostępna również w formie książki mówionej.
Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób komunikować się z dużym audytorium i przekonać innych do swoich racji, ale również jak zabłysnąć elokwencją podczas mniej oficjalnych spotkań. To lektura obowiązkowa nie tylko dla wykładowców, menedżerów i trenerów. Pomaga także lepiej komunikować się z najbliższymi. Autorka przedstawia proste metody pomagające przełamać naturalny lęk przed publicznymi wystąpieniami oraz podpowiada, jak się prezentować w trakcie mówienia. Podkreśla również, że ważny jest całokształt występu, a nie tylko treść przemówienia. Dzięki systematycznym ćwiczeniom każdy może stać się idealnym mówcą. [Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
U góry okładki: Psychologia pozytywnej komunikacji.
Bibliografia na stronach [175]-176.
Publikacja dostępna również w formie książki mówionej.
Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób komunikować się z dużym audytorium i przekonać innych do swoich racji, ale również jak zabłysnąć elokwencją podczas mniej oficjalnych spotkań. To lektura obowiązkowa nie tylko dla wykładowców, menedżerów i trenerów. Pomaga także lepiej komunikować się z najbliższymi. Autorka przedstawia proste metody pomagające przełamać naturalny lęk przed publicznymi wystąpieniami oraz podpowiada, jak się prezentować w trakcie mówienia. Podkreśla również, że ważny jest całokształt występu, a nie tylko treść przemówienia. Dzięki systematycznym ćwiczeniom każdy może stać się idealnym mówcą. [Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5-1 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 305-[327]. Indeks.
TOWARZYSKOŚĆ W EPOCE CYFROWEJ. PROJEKT BADAŃ: Dlaczego towarzyskość? ; Analizy życia codziennego w paradygmacie inerpretatywnym ; Nowe technologie komunikacyjne i badania etnograficzne ; Zarys badań ; konstrukcja książki ; ZAGADNIENIA TOWARZYSKOŚCI W TEORII SPOŁECZNEJ: Definicja i charakter współczesnych procesów uspołecznienia ; Więź społeczna i twórczość ; Społeczne definicje towarzyskości ; Socjologiczne modele towarzyskości ; Konwiwialność - przyjaźń zabawa ; Konteksty towarzyskości na przykładzie wybranych studiów empirycznych ; NOWE TECHNOLOGIE KOMUNIKACYJNE JAKO PRZESTRZEŃ RELACJI SPOŁECZNYCH: Relacja jako przedmiot badań socjologii ; Społeczna definicja nowych technologii komunikacyjnych ; Nowe technologie komunikacyjne - społeczna percepcja i konsekwencje ; Zaprzeczenie nowych technologii i procesów komunikacyjnych w erze teleobecności ; Specyfika sieciowego współprzebywania ; Paradoksy i pułapki życia zbiorowego w erze zapośredniczenia ; OD SWIATÓW ONLINE KU RZECZYWISTOŚCI ROZSZERZONEJ.O SPOŁECZNEJ KONSTRUKCJI TOWARZYSKICH MIEJSC: Miejsca, które znikły... I co z tego wynika ; Blip - towarzyskość mikroblogowa ; GoldenLine - towarzyskość jako niezamierzona konsekwencja ; Wejher.com - twórczość w lokalnej społeczności ; Pomiędzy online a offline, czyli jak delokalizowana jest twórczość ; Twórczość a społeczna konstrukcja miejsc ; ŻYCIE TOWARZYSKIE W REALICH TECHNOLOGICZNEGO ZAPOŚREDNICZENIA: Specyfika kontaktów i aktywności towarzyskiej ; Geneza i struktura gron towarzyskich ; Strategia koordynacji życia towarzyskiego ; Towarzyskość technologicznie zapośredniczona - historie i konsekwencje ; TOWARZYSKOŚĆ NA STYKU ANLINE I OFFLINE. JAK NOWE TECHNOLOGIE ZMIENIAJĄ WSPÓŁCZESNĄ ARCHITEKTURĘ KOMUNIKACYJNĄ.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107082 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [241]-251. Indeks.
I. Polityka i historia ; II. Media i technologie ; III. Obyczaje i prawo ; IV. Nauka, intelekt i emocje ; V. Religia i wiara ; VI. Medycyna.
Jakim językiem będziemy opisywać świat, taki otrzymamy zwrot. Profesor Jacek Dąbała prowadzi nas w kierunku świata zdroworozsądkowego, ale nie gwarantuje, że świat się tak zachowa. W swych zgrabnych miniesejach prowokuje do myślenia, nie daje rozwiązań, tylko otwiera naszą uwagę na podwójność zjawisk, która to część nam umyka. Opis odbija się dwojako w lustrz języka. Problem w tym, aby użyć tego właściwego. Filip Bajon (profesor zw., reżyser i scenarzysta, PWSFTviT)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108230 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja dostępna również w formie książki mówionej.
Znaki dymne, tam-tamy, tajemnicze symbole wyryte w kamieniach, supełki wiązane na sznurku, a wreszcie zalakowane koperty wystrzeliwane z armaty czy wysyłane gołębiem lub… wielbłądem pocztowym. Ludzie próbują komunikować się z innymi – będącymi w sąsiednim pomieszczeniu, na drugiej półkuli albo na innej planecie – od tysięcy lat. A historia komunikacji jest fascynująca, zabawna i pełna przypadków, dzięki którym powstały przełomowe wynalazki. Halo? Odebrałeś naszą wiadomość bez zakłóceń? Zatem wskakuj do kapsuły czasu i ruszaj z nami w tę szaloną podróż! [Nasza Księgarnia, 2020]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-07/I (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.9dz-0 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10dz-0 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.17dz-0 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20dz-07 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach [607]-649. Indeks.
Współfinansowanie: Uniwersytet SWPS
I. ŚRODKI: 1. Nim pojawiły się media masowe: Narodziny Homo sapiens ; Mózg staje się umysłem ; Obrazy w naszych głowach. Meblowanie czaszki ; Humanistyczny kontrapunkt ; 2. Znaki - dyskursy – media: Znak: znaczy co? ; Tworzenie znaków ; Dyskurs. Władza ukryta w znakach ; Człowiek jako medium. Od oralności do cielesności ; Media masowe. (Re)produkcja rzeczywistości Szczypta teorii ; II. INSTYTUCJE: 3. Media masowe w perspektywie ewolucjonizmu: Drabina ewolucji. Instytucjonalizacja natury, natura instytucji ; Ewolucja mediów. Ideologia i praktyka ; Konsumpcjonizm i aktywizm sieciowy ; Ewolucja w sieci. Konwergencja i kolonizacja mediów ; 4. Funkcje i regulacja instytucji medialnych: Funkcje mediów. Ramowanie ładu społecznego ; Polityka medialna. Regulowanie instytucji nadawczych ; 5. Polityka mediów. Status i działanie nadawców: Typy instytucji nadawczych strukturujące struktury ; Media prywatne. Świat na sprzedaż ; Telewizja komercyjna madę in USA. Studium przypadku ; Media publiczne. Mission impossible? ; Telewizja polska S.A. Studium przypadku ; Media społeczne i społecznościowe. Zbiorowości realne i wirtualne ; Podsumowanie ; III. NARRACJE: 6. Architektura narracji: Sytuacja dramaturgiczna ; Konstruowanie opowieści ; Konstruowanie newsa. Studium przypadku ; Opowieści mityczne ; Dyskursywny porządek narracji ; Deformalizacja dyskursów medialnych. Indywidualizacja ; Który dyskurs lepszy? Teoria hegemonii ; 7. Gatunkowe ramy narracji: O pochodzeniu i naturze gatunków ; Narracje klasyczne ; Narracje nowoczesne ; Narracje ponowoczesne ; 8. Świat przedstawiany w mediach: Człowiek w świecie mediów (czynnik indywidualny) ; Ład społeczny w świecie mediów (kontekst socjokulturowy) ; 9. Konstruowanie (nie)ładu posttradycyjnego: wektory zmian: Aktywność społeczna ; Aktywność kulturalna ; Aktywność ekonomiczna ; Aktywność polityczna ; Podsumowanie ; IV. UŻYTKOWNICY: 10. Rozumienie mediów: Przekaz. Struktura aktywna ; Odbiorca. Przetwarzanie przekazu ; Zasoby poznawcze ; 11. Efekty mediów. Stare teorie w nowej perspektywie: Relacje społeczne w sieci ; Człowiek w sieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108413 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [287]-324.
Algorytm - (re)interpretacje ; Społeczna rola algorytmu ; Społeczeństwo algorytmiczne a zarządzanie algorytmiczne ; Demiurgowie znaczeń - czy Google, Facebook i Twitter to media? ; Korporacje medialno-technologiczne a koncentracja sztucznej inteligencji ; Mit i kapitalizm algorytmiczny ; Janusowe oblicze organizacji medialno-technologicznych ; Użytkownik wobec organizacji. Asymetria zależności w środowisku cyfrowych mediów ; Kolonizacja korporacyjna w mediach ; Big data i datyfikacja a organizacje medialno-technologiczne ; Ukryta algorytmiczna logika mediów społecznościowych ; Big data i nowa logika akumulacji ; Władza a media ; Władza algorytmów organizacji medialno-cyfrowych ; Autorytet algorytmiczny a śmieci informacyjne ; Algokracja, epistokracja a zarządzanie algorytmiczne ; Algorytmy i boty w (nie)ludzkim dziennikarstwie ; Władza algorytmów a fake news ; Wikipedia jako wzorcowa organizacja przyszłości.
To książka o niezwykłych relacjach ludzi i algorytmów Google i Facebooka. O nowej inkarnacji władzy – władzy społecznych algorytmów. Żyjemy w kulturze algorytmów, w czasach algokracji wpływającej na decyzje polityczne, kariery, na to, z kim się komunikujemy, co czytamy, oglądamy… Algorytmy społeczne mają wpływ na społeczny dobrostan, mogą kształtować formacje społeczne, oddziaływać kulturowo i bezpośrednio wpływać na indywidualne życie. Kreują dynamiczny przepływ symboli, są częścią nowego świata, w którym ludzki udział w przekazywaniu informacji nie jest już niezbędny. [Wydaw. UJ, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107668 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach. [177]-199.
I. DEFINIOWANIE I KREACJA WIZERUNKU: 1. Psychologiczne i socjologiczne próby wyjaśnienia powstania wizerunku ; 2. "Public relations - uczciwy dialog z otoczeniem ; II. WPŁYW MEDIÓW MASOWYCH NA ODBIORCĘ: 1. Typologie funkcji mediów masowych ; 2. Teoria "uses and gratifications" - powody korzystania z mediów masowych ; III. SZKOŁA WYŻSZA JAKO NIETYPOWY PODMIOT RYNKOWY: 1. Konkurencja szkół wyższych - przyczyny i formy ; 2. "Public relations" szkół wyższych - narzędzia i znaczenie ; IV. MEDIA STUDENCKIE JAKO PRZYKŁAD DZIAŁALNOŚCI KULTUROTWÓRCZEJ: 1. Prasa studencka "versus" prasa akademicka - rozróżnienie tematyczne ; 2. Prasa studencka w Polsce - zarys historyczny i stan aktualny ; 3. Studenckie media elektroniczne wczoraj i dziś ; v. MEDIA STUDENCKIE W POLSCE - PRÓBY CHARAKTERYSTYKI I OCENY ICH WPŁYW NA KREOWANIE WIZERUNKU UCZELNI: 1. Podejmowana tematyka ; 2. Realizowane funkcje ; 3. Promowanie wartości ; 5. Motywacja pracy ; 6. postrzeganie mediów studenckich ; 7. Korzystanie z mediów studenckich ; 8. Zawartość prasy studenckiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105761 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104949 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kreatywność w reklamie / Anna Murdoch. - Wydanie 1 - 5 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2003 - 247, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 234-238.
Jak pisać teksty reklamowe? Jak doskonalić swe umiejętności? Jak zaplanować innowację, oryginalną i twórczą reklamę, która przyczyniłaby się do sukcesu kampanii reklamowej? To tylko wybrane zagadnienia, na które czytelnik znajdzie odpowiedź w niniejszej książce. Autorka, dzieląc się swoją wiedzą i bogatym doświadczeniem, przedstawia warsztat i narzędzia reklamotwórcy. Wykorzystując zarówno opis (modele, definicje, przykłady), jak i zabawę. Uczy skutecznego posługiwania się słowem, obrazem i muzyką w reklamie. Porusza także tematykę technik kreatywnych w reklamie, sposobów doskonalenia warsztatu copywritera, najnowszych tendencji kreatywnych w reklamie oraz problem zintegrowania reklamy z innymi elementami promocji w spójnym planie marketingowym. Książka zawiera dziesiątki przykładów z praktyki polskiej i zachodniej reklamy. Każdy rozdział uzupełniają pytania do dyskusji, ćwiczenia oraz zadania kreatywne. Zamyka ją leksykon żargonu i slangu reklamowego.
R. I. ROLA REKLAMY I WSPÓŁPRACA Z AGENCJĄ REKLAMOWĄ: Rynek reklamy w Polsce ; Definicja reklamy ; Cele reklamy ; Funkcje reklamy ; Brief kreatywny ; Cele i środki w przesłaniu reklamowym ; Agencje reklamowe ; Pytania do dyskusji i ćwiczenia ; R. II. CELE KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ: Strategia promocji jako część planu marketingowego ; Szczegółowa analiza strategii promocji (reklamowej) ; Sprawdzian czynników ważnych przy ustalaniu celów reklamowych ; Media ; Budżet promocyjny. Koszty promocji ; Grupy docelowe ; Pytania, ćwiczenia i zadania kreatywne ; R. III. TRENING TWÓRCZOŚCI: Co to jest kreatywność? ; Definicje kreatywności ; Kreatywność w reklamie ; Źródła kreatywności ; Wewnętrzny cenzor ; Przepływ ; Wycieczka artysty ; Bloki emocjonalne ; Bloki kognitywne ; Techniki twórczego myślenia ; Techniki kreatywne ; Twórcza krytyka ; Myślenie metaforyczne ; Metoda sześciu kapeluszy ; Inkubacja ; Praca nad problemem kreatywnym. Zalety pracy w zespole ; Pytania, ćwiczenia i zadania kreatywne ; R. IV. WARSZTAT REKLAMOTWÓRCZY: Aspekty werbalne - słowa w reklamie ; Środki leksykalne ; Figury stylistyczne i gramatyczne ; Udramatyzowanie akcji w reklamie ; Teaser ; Wielki pomysł ; Dramatyzm scenki reklamowej ; Obraz ; Dźwięki i muzyka w reklamie ; Pytania, ćwiczenia i zadania kreatywne ; R. V. REKLAMA STANDARYZOWANA: Pojęcie globalizacji ; Globalna perspektywa i globalny konsument ; Zalety standaryzacji ; Kampanie o zasięgu globalnym i ich ograniczenia ; Wady standaryzacji ; Segmentacja rynków a standaryzacja ; Model standaryzacyjny ; Przykłady nieudanych kampanii standaryzowanych w Polsce ; "Wash & Go" ; Ajax ; Tchibo ; Proszki do prania - Persil - Ariel - Pollena ; Organizacja standaryzacji ; Ograniczenia kulturowe ; Przepisy prawne dotyczące reklamy ; Samoregulacja branży reklamowej ; Błędy i niedoskonałości w tłumaczeniu ; Pytania i ćwiczenia ; R. VI. REKLAMA ALTERNATYWNA: INTERNET, SPONSORING, GADŻETY, PODARUNKI: Below The Live - media wspierające i alternatywne ; Sponsoring ; Podarunki ; Reklama w kinie ; Product placement ; Reklama w samolocie ; Twórcza integracja metod promocyjnych ; Direct mail ; Internet ; Tworzenie spójnej usługi informacyjnej w Inernecie ; Gadżety i podarunki ; Pytania, ćwiczenia i zadania kreatywne ; R. VII. CELEBRITY ENDORSEMENT: Pytania, ćwiczenia i zadania kreatywne ; R. VIII. REKLAMA PARTYZANCKA I ALTERNATYWNA: Reklama partyzancka ; Nike ; Atlas ; Reklama prowokacyjna ; Adbusters ; Pytania i ćwiczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107872 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: "Persuasion skills black book : practical NLP language patterns for getting the response you want" 2009.
Na okładce: Jak sprawić, by Twój rozmówca miał szczerą ochotę zrobić to, na czym Ci zależy? Jak zgodzić się z każdym i mimo wszystko postawić na swoim? Jak posługiwać się prostymi słowami, by wywierać większy wpływ na innych? Jak wzbudzać zaangażowanie za pomocą zaawansowanych umiejętności perswazji?
OSTRZEŻENIE: Wiedza zawarta w tej książce jest narzędziem niebezpiecznym, o bardzo dużym polu rażenia. Przedawkowanie i stosowanie wbrew zaleceniom może zagrażać Twojemu życiu lub zdrowiu! Ta wyjątkowa książka stanowi podręcznik do szybkiej nauki najpotężniejszych wzorców językowych. Wzorców, które możesz wykorzystywać we wszystkich praktycznie sytuacjach życiowych, osiągając zawsze najlepsze efekty. Istota rzeczy, narzędzia i strategie, których nauczy Cię ta księga, są przekazywane w taki sposób, że świadomie zdobywana wiedza i nieświadomie nabywane przez Ciebie umiejętności będą się harmonijnie rozwijać od pierwszych stron lektury. Zostań tajemnym mistrzem perswazji na własnych warunkach - siedząc wygodnie w domu i ucząc się o dowolnie wybranej porze. Mendżerowie - dowiedzcie się, jak skutecznie motywować swoje zespoły! Rodzice - nauczcie się ośmielać i wspierać swoje dzieci! Nauczyciele - przekonajcie się, jak sprawić, by Wasi uczniowie angażowali się w naukę. Handlowcy - poznajcie niezawodne sposoby na dochodzenie do "tak". Pary - zdobądźcie umiejętność wzmacniania i pielęgnowania Waszego związku. Single - przeczytajcie, jak przyciągać najlepszych partnerów i robić na nich dobre wrażenie. Podwładni - przyswajajcie metody zarządzania swoim szefem i awansowania. Klienci - sprawiajcie, aby Wasze reklamacje były należycie rozpatrywane. [Helion, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Selbst-Marketing" 2008.
Na stronie redakcyjnej data wydania i ISBN wydania 1.: 2009 ; 978-83-7243-761-7.
"Siedź cicho w kącie, znajdą cię"? Nic z tego! Nawet największe talenty czy dokonania przepadną, jeśli nie zostaną odpowiednio zaprezentowane. Ale bez obaw: umiejętne przedstawienie swoich atutów i osiągnięć nie jest na szczęście kwestią genów - tego można się nauczyć, pod warunkiem, że to, co robimy, pozostaje w zgodzie z naszą osobowością. Podkreśl swoje atuty. Dzięki zamieszczonym w książce testom i ćwiczeniom dowiesz się, jakie są twoje mocne strony i w jaki sposób możesz poprawić swój wizerunek. Sięgnij po techniki autopromocji. Opisaliśmy je w tym poradniku. Nauczysz się radzenia sobie ze swoimi słabościami i błędami, jasnego wyrażania swoich oczekiwań i celów oraz komunikowania się z innymi w sposób otwarty i bezpośredni. To wszystko pomoże ci zyskać większy szacunek u szefa, klientów oraz kolegów z pracy. Ucz się od innych. Przeanalizuj liczne przykłady, na których pokazano, jak w najrozmaitszych sytuacjach zawodowych przedstawiać własne osiągnięcia, umiejętności i przekonać innych do swojego zdania. [Wydawnictwo RM, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-159.9 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Audiobook
CD
W koszyku
Mów i zwyciężaj : jak perswazyjnie prezentować w każdej sytuacji / Brian Tracy ; [przekład Dorota Strumińska]. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2017. - 1 płyta audio CD (6 godz. 28 min 19 s) : digital, stereo. ; 12 cm.
(Komunikacja)
Czas trwania: 6 godz. 27 min 19 s.
Tytuł oryginału: "Speak to win : how to present with power in any situation" 2008.
Czyta Robert Michalak.
Nagranie w formacie mp3.
Brian Tracy pokazuje, jak po mistrzowsku opanować sztukę skutecznego przemawiania - i jak wykorzystać ją, by osiągnąć nawet pozornie najbardziej nierealne cele! Odsłania sprawdzone tajniki zawodu, które warto wykorzystać, by prezentować z mocą i mówić przekonująco, czy to na spotkaniu nieformalnym, czy to w obliczu dużej grupy ludzi. Dowiesz się i nauczysz jak: stać się pewnym siebie, pozytywnie nastawionym i rozluźnionym w obliczu dowolnej liczby słuchaczy, od pierwszej chwili przykuć uwagę publiczności, wykorzystać mowę ciała, pomoce i techniki głosowe, by utrzymać zaangażowanie słuchających, przechodzić płynnie od jednego punktu do następnego, zręcznie wykorzystać humor, anegdoty, opowieści, cytaty i pytania, radzić sobie ze sceptycyzmem publiczności, kończyć z mocą, autorytatywnie. [www.azymut.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/1018/316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja i Media)
Bibliografia na stronach 225-244.
R. I. BADANIA NAD WIZERUNKIEM: 1. Stan badań ; 2. Przyjęta perspektywa badawcza: a) Teoretyczna perspektywa badawcza: Konstruktywizm ; Kreowanie wizerunku przez odbiorcę wypowiedzi ; Komunikowanie wizerunku przez autora wypowiedzi ; Wizerunek a tożsamość ; 3. Metodologiczne rozwiązania: a) Szczegółowe cele badania ; b) Dobór metodologii do celów badania: Układ poleceń w grupach i brzmienie pytań ; Sposób przedstawienia materiałów i kart odpowiedzi ; Czas i miejsce realizacji badania ; Uczestnicy badania ; Dlaczego felieton? ; Kryteria doboru autorów i wykorzystane felietony ; Trafność wewnętrzna eksperymentu i jej realizacja ; Wyniki - rozwiązania analityczne ; Ustalenia terminologiczne ; 4. Stan badań i metodologia – podsumowanie ; R. II. WIZERUNKI FELIETONISTÓW: 1. Sposób przedstawienia wyników ; 2. Krzysztof Varga: Krzysztof Varga - wizerunek na podstawie anonimowego tekstu ; Krzysztof Varga - wizerunek publiczny ; Krzysztof Varga - wizerunek wizualny ; Krzysztof Varga - wizerunek na podstawie tekstu ze zdjęciem i informacją o tożsamości autora ; Zależności między poszczególnymi typami wizerunków Krzysztofa Vargi ; 3. Piotr Zaremba: Piotr Zaremba - wizerunek na podstawie anonimowego tekstu ; Piotr Zaremba - wizerunek publiczny ; Piotr Zaremba - wizerunek wizualny ; Piotr Zaremba - wizerunek na podstawie tekstu ze zdjęciem i informacją o tożsamości autora ; Zależności między poszczególnymi typami wizerunków Piotra Zaremby ; 4. Magdalena Środa: Magdalena Środa - wizerunek na podstawie anonimowego tekstu ; Magdalena Środa - wizerunek publiczny ; Magdalena Środa - wizerunek wizualny ; Magdalena Środa - wizerunek na podstawie tekstu ze zdjęciem i informacją o tożsamości autora ; Zależności między poszczególnymi typami wizerunków Magdaleny Środy ; 5. Szymon Hołownia ; Szymon Hołownia - wizerunek na podstawie anonimowego tekstu ; Szymon Hołownia - wizerunek publiczny ; Szymon Hołownia - wizerunek wizualny ; Szymon Hołownia - wizerunek na podstawie tekstu ze zdjęciem i informacją o tożsamości autora ; Zależności między poszczególnymi typami wizerunków Szymona Hołowni ; R. III. WNIOSKI: 1. Możliwy do komunikowania wizerunek na podstawie wyników dotyczących wszystkich autorów: Wizerunek werbalny anonimowego autora tekstu i felietonisty o znanej tożsamości ; Wizerunek publiczny ; Wizerunek wizualny ; 2. Wizerunek werbalny, wizualny, publiczny - wzajemne wpływy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107417 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak przetrwać hejt : jak rozpoznać, czy twoje dziecko hejtuje lub jest hejtowane ? / Maria Kerth. - Warszawa : SBM, copyright 2020. - 160 stron : ilustracje, fotografie ; 21 cm.
Bibliografia na stronie 159.
Hejt - mowa nienawiści - jest zjawiskiem powszechnym i nie tylko wirtualnym - szczególnie mocna dotyka dorastającą młodzież. Jak rozpoznać, że pojawił się on w życiu twojego dziecka? Czy jest ono sprawcą, czy ofiarą? Jak możesz mu pomóc jako rodzic? Poradnik kompleksowo opisuje zjawisko hejtu i jego destrukcyjny wpływ na młodego człowieka, jednocześnie podając zbiór narzędzi do zwalczania problemu. [Wydawnictwo SBM, 2020]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 8 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.7 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-316 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.5-316 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Dla profesjonalistów, praktyków, studentów pedagogiki specjalnej, psychologii, logopedii i audiofonologii.
Kompetencje i dysfunkcje komunikacyjne osób z ASD - ujęcie rozwojowe ; Komunikacja osób ze spektrum autyzmu - w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań ; Komunikacja społeczna u dzieci ze spektrum autyzmu w świetle prekursorów rozwoju teorii umysłu ; Mowa ciała dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu ; Dziecko z autyzmem jako partner dialogu ; Relacje z innymi jako podstawa komunikacji społecznej osób z autyzmem ; Behawioralna koncepcja nabywania języka oraz rozwijania mowy i komunikacji u osób z autyzmem ; Wybór właściwej metody AAC do rozwijania umiejętności porozumiewania się dzieci ze spektrum autyzmu ; Metody komunikacji wspomagającej i alternatywnej we wczesnym wspomaganiu rozwoju dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu ; Obraz narzędziem komunikacji - znaki i strategie wizualne w usprawnianiu społecznego zrozumienia i komunikacji osób z ASD ; Zastosowanie AAC w kształtowaniu samoświadomości osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu ; Dziecko z autyzmem w szkole. Wybrane narzędzia komunikacji alternatywnej i wspomagającej wykorzystywane w procesie edukacji osób z autyzmem ; AAC - Piktogramy w komunikacji i edukacji osób z autyzmem ; Picture Exchange Communication System (PECS) jako metoda rozwijania umiejętności komunikowania się dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu ; Video modeling jako alternatywna metoda usprawniania komunikacji społecznej dzieci z autystycznego spektrum zaburzeń ; Technologia wspomagająca jako wsparcie komunikacji alternatywnej osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu ; Rola rytmu i elementów muzykoterapii podczas prób nawiązywania interakcji komunikacyjnej z dziećmi autystycznymi ; Komunikacja osób głuchych z autyzmem ; Wspomaganie rozwoju komunikacji osób z autyzmem w świetle przepisów prawa oświatowego ; Mity i fakty o AAC i naturalnym rozwoju mowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-616.89 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103284 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz-García. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - 180 stron : ilustracje, wykresy, fotografie ; 24 cm.
(E-marketing)
Na okładce: nowe wydanie.
Bibliografia, netografia na stronach 177-178.
R. 1. KUCHNIA. WSTĘP DO CONTENT MARKETINGU: 1. Zbuduj dom dla swojej marki... w Internecie ; 2. Czym jest content marketing ; 3. Rynek content marketingu w Polsce ; 4. Mity na temat content marketingu ; R. 2. PRZEDPOKÓJ. BUDOWANIE PERSONY: 1. Do kogo kierujesz swoją komunikację ; 2. Czy to koniec demografii ; 3. Jak budować personę ; 4. Persony w procesie zakupowym ; 5. Z czego powinna składać się persona ; 6. Stwórz mapę empatii dla persony ; 7. Jaki jest współczesny konsument ; R. 3. GABINET. WEBWRITING - JAK PISAĆ TEKSTY DO INTERNETU: 1. Treści internetowe rozszyfrowane ; 2. Jak czytamy w Internecie ; 3. Copywriting internetowy ; 4. Zasady webwritingu ; 5. Google is king ; 6. Idealna długość treści w Internecie ; 7. Sposoby na tytuły internetowe ; 8. Jak zbudować księgę stylu w strategii content marketingowej ; 9. Zasady copywritingu produktowego, czyli content marketing w e-commerce ; R. 4. JADALNIA. STRATEGIA CONTENT MARKETINGOWA: 1. Serce domu i marketera - strategia ; 2. Audyt i analiza ; 3. Potrzeby grupy docelowej - budowa person ; 4. Cele działań content marketingowych i wskaźniki pomiaru ; 5. Kalendarz redakcyjny ; 6. Realizacja i pomiar działań ; 7. Storytelling w content marketingu ; 8. Od storytellingu do life-story ; 9. Content marketing w personal branding ; 10. Content marketing marek luksusowych ; 11. CSR w content marketingu ; R. 5. WARSZTAT. NARZĘDZIA CONTENT MARKETINGOWE: 1. Najpopularniejsze narzędzia ; 2. Marketing momentów i komunikacja wizualna ; 3. Social media w content marketingu ; 4. Blog firmowy ; 5. Jak wykorzystać content marketing przy organizacji eventu ; 6. Jak zwiększyć zaangażowanie w social media ; R. 6 OGRÓD. DYSTRYBUCJA TREŚCI: 1. Narzędzia dystrybucji treści ; 2. Recykling treści ; 3. SEO a dystrybucja treści ; 4. Influencer marketing ; 5. Publikacje u wydawców ; 6. Zautomatyzowana dystrybucja treści ; 7. Jak zwiększać ruch na stronie internetowej ; 8. Growth Hawking ; 9. Ego bait ; R. 7. GARDEROBA. CONTENT MARKETING SKIEROWANY DO KOBIET: 1. Kobieta to Twój kluczowy klient ; 2. Jaką konsumentką jest kobieta ; 3. Kobiety mają głos? ; 4. jakich przekazów oczekuje kobieta w komunikacji ; 5. Don‘t think pink! ; 6. Womanology ; R. 8. PODDASZE. PRZYSZŁOŚĆ CONTENT MARKETINGU: 1. Podsumowanie ; 2. Trendy na najbliższe lata ; 3. Trendy na nieco dalszą przyszłość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-105879 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz-García. - Wydanie 2. - 1 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - 180 stron : ilustracje, wykresy, fotografie ; 24 cm.
(E-marketing)
Na okładce: nowe wydanie.
Bibliografia, netografia na stronach 177-178.
R. 1. KUCHNIA. WSTĘP DO CONTENT MARKETINGU: 1. Zbuduj dom dla swojej marki... w Internecie ; 2. Czym jest content marketing ; 3. Rynek content marketingu w Polsce ; 4. Mity na temat content marketingu ; R. 2. PRZEDPOKÓJ. BUDOWANIE PERSONY: 1. Do kogo kierujesz swoją komunikację ; 2. Czy to koniec demografii ; 3. Jak budować personę ; 4. Persony w procesie zakupowym ; 5. Z czego powinna składać się persona ; 6. Stwórz mapę empatii dla persony ; 7. Jaki jest współczesny konsument ; R. 3. GABINET. WEBWRITING - JAK PISAĆ TEKSTY DO INTERNETU: 1. Treści internetowe rozszyfrowane ; 2. Jak czytamy w Internecie ; 3. Copywriting internetowy ; 4. Zasady webwritingu ; 5. Google is king ; 6. Idealna długość treści w Internecie ; 7. Sposoby na tytuły internetowe ; 8. Jak zbudować księgę stylu w strategii content marketingowej ; 9. Zasady copywritingu produktowego, czyli content marketing w e-commerce ; R. 4. JADALNIA. STRATEGIA CONTENT MARKETINGOWA: 1. Serce domu i marketera - strategia ; 2. Audyt i analiza ; 3. Potrzeby grupy docelowej - budowa person ; 4. Cele działań content marketingowych i wskaźniki pomiaru ; 5. Kalendarz redakcyjny ; 6. Realizacja i pomiar działań ; 7. Storytelling w content marketingu ; 8. Od storytellingu do life-story ; 9. Content marketing w personal branding ; 10. Content marketing marek luksusowych ; 11. CSR w content marketingu ; R. 5. WARSZTAT. NARZĘDZIA CONTENT MARKETINGOWE: 1. Najpopularniejsze narzędzia ; 2. Marketing momentów i komunikacja wizualna ; 3. Social media w content marketingu ; 4. Blog firmowy ; 5. Jak wykorzystać content marketing przy organizacji eventu ; 6. Jak zwiększyć zaangażowanie w social media ; R. 6 OGRÓD. DYSTRYBUCJA TREŚCI: 1. Narzędzia dystrybucji treści ; 2. Recykling treści ; 3. SEO a dystrybucja treści ; 4. Influencer marketing ; 5. Publikacje u wydawców ; 6. Zautomatyzowana dystrybucja treści ; 7. Jak zwiększać ruch na stronie internetowej ; 8. Growth Hawking ; 9. Ego bait ; R. 7. GARDEROBA. CONTENT MARKETING SKIEROWANY DO KOBIET: 1. Kobieta to Twój kluczowy klient ; 2. Jaką konsumentką jest kobieta ; 3. Kobiety mają głos? ; 4. jakich przekazów oczekuje kobieta w komunikacji ; 5. Don‘t think pink! ; 6. Womanology ; R. 8. PODDASZE. PRZYSZŁOŚĆ CONTENT MARKETINGU: 1. Podsumowanie ; 2. Trendy na najbliższe lata ; 3. Trendy na nieco dalszą przyszłość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 189-203.
Książka może stanowić uzupełnienie listy lektur do ćwiczeń z komunikacji językowej w internecie, prowadzonych na kier.: filologia polska, dziennikarstwo, komunikacja społeczna, medioznawstwo, kulturoznawstwo.
1. Co tam, panie, w internecie? 2. Jeśli już coś robisz, rób to dobrze ; 3. Ciemna czy jasna strona mocy? Wybór należy do ciebie ; 4. Miej wiedzę i nie zawahaj się jej użyć: Wygląd ; Struktura ; Treść ; List elektroniczny (e-mail) ; Blog ; Czat ; Forum ; Strona WWW ; Profil w portalu społecznościowym ; News ; Komentarz ; Recenzja/opinia ; 5. Kim jesteś i kim możesz być - internetową osobowością czy osobliwością? ; 6. Pieniądze szczęścia nie dają, ale ułatwiają jego osiągnięcie ; 7. Dotarłeś do końca internetów...
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.7 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107389 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Grzeczność w komunikacji językowej / Małgorzata Marcjanik. - Wydanie 1 - 3 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013. - 166 stron ; 21 cm.
Bibliografia na stronach [161]-166.
I. WPROWADZENIE TEORETYCZNO-METODOLOGICZNE: Etykieta (grzeczność) językowa jako składnik triady aksjologicznej: dobro - piękno - prawda ; Grzeczność językowa, grzeczność niejęzykowa. Zasada stosowności pragmatycznej w zachowaniach grzecznościowych ; Grzeczność jako zasada współpracy konwersacyjnej. Grzeczność jako gra - strategie grzeczności. Grzeczność jako przejaw kompetencji komunikacyjnej (kulturowej) ; Polskie normy grzecznościowe na tle innych kultur ; Zmiany w polskiej grzeczności po roku 1989. II. GRZECZNOŚĆ W KOMUNIKOWANIU INTERPERSONALNYM (W BEZPOŚREDNICH ROZMOWACH): Relacje na ty ; Relacje na pan, pani ; Próby tworzenia relacji pośrednich między ty a pan, pani ; Formuły powitań i pożegnań jako próby tworzenia relacji pośrednich. III. GRZECZNOŚĆ W KOMUNIKOWANIU INTERPERSONALNO-MEDIALNYM (PRZY UŻYCIU TELEFONU, DOMOFONU, INTERNETU, LISTU): Rozmowy telefoniczne ; Rozmowy przez domofon ; Komunikowanie za pomocą SMS-ów ; Korespondencja elektroniczna (e-mailowa) ; Rozmowy w sieci. Na przykładzie komunikatorów i czatów ; Korespondencja tradycyjna - listy, kartki pocztowe. IV. GRZECZNOŚĆ W KOMUNIKOWANIU PUBLICZNYM I KOMUNIKOWANIU PUBLICZNYM ZAPOŚREDNICZONYM PUBLICZNO-MASOWYM (W WYSTĄPIENIACH PUBLICZNYCH NA ŻYWO ORAZ UTRWALONYCH I ODTWARZANYCH PRZEZ MEDIA): Przemówienia ; Wykłady ; Referaty ; Pogadanki, prelekcje, odczyty ; Dyskusje, spory. V. GRZECZNOŚĆ W KOMUNIKOWANIU MASOWYM: Radio, telewizja ; Prasa ; Książki. VI. PODSUMOWANIE. OBRAZ GRZECZNOŚCI PRZEŁOMU WIEKÓW.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.13-81 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej