Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(443)
Forma i typ
Książki
(422)
Publikacje naukowe
(153)
Publikacje fachowe
(138)
Poradniki i przewodniki
(88)
Publikacje dydaktyczne
(74)
Publikacje popularnonaukowe
(16)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(14)
Audiobooki
(13)
Czasopisma
(8)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Publikacje religijne
(1)
Dostępność
dostępne
(451)
wypożyczone
(96)
tylko na miejscu
(14)
nieokreślona
(11)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(209)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(14)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(289)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(5)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(2)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(6)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(9)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(6)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(2)
Filia 9 (Czackiego 5)
(2)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(3)
Filia 12 (Beskidzka 5)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(5)
Filia 15 (Lwowska 60)
(14)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(2)
Filia 20 (Solarza 9a)
(1)
Autor
Pacana Andrzej
(12)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(8)
Sałbut Bartosz
(7)
Tracy Brian (1944- )
(6)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(6)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(5)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(5)
Gasper Dorota
(5)
Kotler Philip (1931- )
(5)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(5)
Samson-Banasik Aleksandra
(5)
Bal-Woźniak Teresa
(4)
Dondziłło Grzegorz
(4)
Doroba Anita
(4)
Mazurek Grzegorz
(4)
Morawski Cezary (1954- )
(4)
Zimon Dominik
(4)
Adamczyk Jan (1933-2021)
(3)
Borkowska Stanisława (1939- )
(3)
Buchelt Beata (1974- )
(3)
Cap Piotr (1970- )
(3)
German Janusz (1974- )
(3)
Hall Hanna
(3)
Jurgilewicz Marcin
(3)
Król Henryk (1932-2014)
(3)
Ludwiczyński Antoni
(3)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(3)
Michalak Robert (1968- )
(3)
Mruk Henryk
(3)
Nickels William G
(3)
Niestrój Roman
(3)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(3)
Witek Lucyna
(3)
Wojtczuk-Turek Agnieszka
(3)
Zatwarnicka-Madura Beata
(3)
Zawiślak Marek
(3)
Zimon Grzegorz
(3)
Zych Robert
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Środa Jacek
(3)
Bień Magdalena (gospodarka przestrzenna)
(2)
Bucki Piotr
(2)
Bugdol Marek (1966- )
(2)
Catmull Edwin E
(2)
Cottam Angela
(2)
Dixit Avinash K
(2)
Domagała Joanna (ekonomia)
(2)
Fischer Iwona
(2)
Fortuna Paweł (1970- )
(2)
Gordon Jon (1971- )
(2)
Gordon William
(2)
Grajkowska Wanda
(2)
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Grzebyk Mariola
(2)
Grün Anselm (1945- )
(2)
Gugnin Aleksander
(2)
Gut Jerzy (1955- )
(2)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(2)
Hales Colin F
(2)
Haman Wojciech (1954- )
(2)
Haman Wojciech (1954- ). Psychologia szefa
(2)
Hutt Michael D
(2)
Jaremczuk Kazimierz
(2)
Jaworowicz Magdalena
(2)
Jaworowicz Piotr
(2)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(2)
Jones Sue Jenkyn
(2)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(2)
Kawszyn Roman
(2)
Kim W. Chan
(2)
Kinal Mariola
(2)
Klepacki Bogdan (1953- )
(2)
Kmiotek Krystyna
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Kozłowski Waldemar
(2)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(2)
Krywan Tomasz
(2)
Ksykiewicz-Dorota Anna
(2)
Kuca Paweł (1975- )
(2)
Lipa Michał
(2)
Liżewski Sławomir
(2)
Malcherek Monika
(2)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(2)
Mauborgne Renée
(2)
Meyer Erin (1971- )
(2)
Mudie Peter
(2)
Murdoch Anna
(2)
Mędrala Małgorzata
(2)
Nalebuff Barry J. (1958- )
(2)
Nicholls Katarzyna
(2)
Nicholls Richard Floyd
(2)
Nowak Edward (1951- )
(2)
Ostapowicz Ewa
(2)
Ostasz Grzegorz (1964- )
(2)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(2)
Pawlik Kazimierz (1980- )
(2)
Pawłowski Konrad (tłumacz)
(2)
Penc Józef
(2)
Perłakowska Ewa
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(143)
2010 - 2019
(218)
2000 - 2009
(52)
1990 - 1999
(25)
1970 - 1979
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(339)
1901-2000
(21)
1989-2000
(14)
1945-1989
(7)
Kraj wydania
Polska
(441)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(433)
angielski
(5)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(68)
Menedżerowie
(66)
Przedsiębiorcy
(22)
Specjaliści ds. marketingu
(17)
Handlowcy
(5)
Pracodawcy
(4)
Doradcy personalni
(3)
Logistycy
(3)
Studenci
(3)
Urzędnicy
(3)
Analitycy ekonomiczni
(2)
Blogerzy
(2)
Dyrektorzy
(2)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(2)
Ekonomiści
(2)
Hotelarze
(2)
Kierownicy zakładów opieki zdrowotnej
(2)
Lekarze
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Politycy
(2)
Pracownicy działów personalnych
(2)
Programiści
(2)
Projektanci mody
(2)
Specjaliści ds. reklamy
(2)
Menedżerowie
(1)
Administratorzy bezpieczeństwa informacji
(1)
Analitycy rynku
(1)
Audytorzy jakości
(1)
Bibliotekarze
(1)
Coachowie
(1)
Copywriterzy
(1)
Doradcy finansowi
(1)
Dowódcy
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Dziennikarze
(1)
Ekolodzy (zawód)
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Informatycy
(1)
Inspektorzy ochrony danych
(1)
Inżynierowie
(1)
Kadra zarządzająca
(1)
Konsultanci jakości
(1)
Liderzy i zespoły sprzedaży
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Menedżerowie jakości
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Negocjatorzy biznesowi
(1)
Oficerowie
(1)
Pielęgniarki
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Pracownicy agencji badawczych
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Prezesi
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Sekretarki i sekretarze
(1)
Specjaliści ds. finansów
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura polska
(2)
Literatura niemiecka
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Temat
Zarządzanie
(121)
Marketing
(73)
Przedsiębiorstwo
(57)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(46)
Innowacje
(29)
Przywództwo
(23)
Sukces
(22)
Public relations
(21)
Kultura organizacyjna
(19)
Zarządzanie jakością
(19)
Menedżerowie
(16)
Marketing elektroniczny
(15)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(14)
Techniki sprzedaży
(14)
Zarządzanie strategiczne
(14)
Logistyka gospodarcza
(13)
Media społecznościowe
(13)
Motywacja pracy
(12)
Konsumenci (ekonomia)
(11)
Organizacja
(11)
Reklama
(11)
Handel elektroniczny
(10)
Komunikowanie marketingowe
(10)
Marka (ekonomia)
(10)
Rachunkowość
(10)
Zarządzanie kryzysowe
(10)
Gospodarka
(9)
Komunikacja marketingowa
(9)
Marketing terytorialny
(9)
Samorząd terytorialny
(9)
Zarządzanie wiedzą
(9)
Decyzje
(8)
Etyka biznesu
(8)
Internet
(8)
Kadry
(8)
Logistyka
(8)
Praca zespołowa
(8)
Znak towarowy
(8)
Banki
(7)
Komunikacja interpersonalna
(7)
Kultura
(7)
Marketing cyfrowy
(7)
Marketing społecznościowy
(7)
Obsługa klienta
(7)
Przedsiębiorczość
(7)
Rozwój regionalny
(7)
Systemy informatyczne
(7)
Usługi
(7)
Wzrost gospodarczy
(7)
Zarządzanie ryzykiem
(7)
Środki masowego przekazu
(7)
Coaching
(6)
Content marketing
(6)
Firma (nazwa)
(6)
Gospodarka oparta na wiedzy
(6)
Informacja
(6)
Inteligentne miasta i wsie
(6)
Inwestycje
(6)
Kapitał ludzki
(6)
Kariera
(6)
Klastry (ekonomia)
(6)
Ocena pracowników
(6)
Organizacja pracy
(6)
Praca
(6)
Przedsiębiorcy
(6)
Przedsiębiorczość (postawa)
(6)
Psychologia biznesu
(6)
Rynek
(6)
Społeczeństwo informacyjne
(6)
Turystyka
(6)
Współdziałanie
(6)
Audyt wewnętrzny
(5)
Badania marketingowe
(5)
Bezpieczeństwo
(5)
COVID-19
(5)
Ekonomia
(5)
Gospodarka elektroniczna
(5)
Jakość życia
(5)
Komunikacja społeczna
(5)
Konkurencyjność
(5)
Kreatywność
(5)
Marketing partnerski
(5)
Miasta
(5)
Negocjacje
(5)
Nierówności społeczne
(5)
Organizacje
(5)
Produktywność pracy
(5)
Psychologia pracy
(5)
Relacje międzyludzkie
(5)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(5)
Szkolnictwo wyższe
(5)
Służba zdrowia
(5)
Zarządzanie projektami
(5)
Administracja elektroniczna
(4)
BHP
(4)
Bezpieczeństwo informacyjne
(4)
Controlling
(4)
Dług publiczny
(4)
Finanse
(4)
Finanse publiczne
(4)
Temat: dzieło
Książę
(1)
Mojżesz
(1)
Regula
(1)
Tajemnice Soliny
(1)
Tygodnik Sanocki
(1)
Za wrotami cudów
(1)
Temat: czas
2001-
(150)
1901-2000
(28)
1989-2000
(20)
1945-1989
(11)
2001-0
(10)
1989-
(5)
1901-
(2)
1601-
(1)
1701-
(1)
1801-
(1)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(77)
Stany Zjednoczone (USA)
(8)
Kraje Unii Europejskiej
(5)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(5)
Województwo podkarpackie (1999- )
(5)
Chiny
(3)
Ukraina
(3)
Mielec (woj. podkarpackie)
(2)
Niemcy
(2)
Śląskie, województwo (od 1999)
(2)
Aarhus (Dania)
(1)
Arktyka (region)
(1)
Azja Środkowa
(1)
Bieszczady
(1)
Cieszyn (woj. śląskie)
(1)
Czechowice-Dziedzice (woj. śląskie)
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Europa
(1)
Europejskie Szlaki Kulturowe
(1)
Euroregion Karpaty
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Gmina Brześć Kujawski (woj. kujawsko-pomorskie, pow. włocławski)
(1)
Głogów (woj. dolnośląskie)
(1)
Kaszuby
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Krosno (woj. podkarpackie)
(1)
Lubelskie, województwo (od 1999)
(1)
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Lębork (woj. pomorskie)
(1)
Niepołomice (woj. małopolskie, pow. wielicki)
(1)
Nisko (woj. podkarpackie)
(1)
Ostrzeszów (woj. wielkopolskie)
(1)
Podkarpacie Północne
(1)
Polska (część północna)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Przeworsk (woj. podkarpackie ; okręg)
(1)
Rosja
(1)
San Francisco (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Szlak Architektury Drewnianej
(1)
Ulanów (woj. podkarpackie, pow. niżański, gm. Ulanów ; okolice)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wałbrzych (woj. dolnośląskie)
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Włochy
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Znak Dziedzictwa Europejskiego
(1)
Śląsk
(1)
Świat
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Poradnik
(132)
Opracowanie
(81)
Monografia
(55)
Podręcznik
(54)
Praca zbiorowa
(49)
Materiały pomocnicze
(19)
Materiały konferencyjne
(11)
Raport z badań
(10)
Podręczniki akademickie
(9)
Case study (studium przypadku)
(5)
Reportaż
(5)
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Czasopismo naukowe
(4)
Księga pamiątkowa
(4)
Poradniki
(4)
Wywiad dziennikarski
(3)
Felieton
(2)
Podręcznik akademicki
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Słowniki angielsko-polskie
(2)
Słowniki terminologiczne
(2)
Wzory dokumentów
(2)
Analiza i interpretacja
(1)
Audycje radiowe
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Blogi
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Gry i zabawy
(1)
Informator
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Kompendium
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Publicystyka
(1)
Synteza
(1)
Wywiad etnograficzny
(1)
Wywiady
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(372)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(75)
Psychologia
(25)
Media i komunikacja społeczna
(22)
Socjologia i społeczeństwo
(22)
Informatyka i technologie informacyjne
(20)
Transport i logistyka
(13)
Praca, kariera, pieniądze
(10)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(10)
Historia
(9)
Kultura i sztuka
(9)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(8)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(7)
Edukacja i pedagogika
(7)
Rozwój osobisty
(7)
Inżynieria i technika
(6)
Medycyna i zdrowie
(4)
Nauka i badania
(4)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(3)
Filozofia i etyka
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Religia i duchowość
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Językoznawstwo
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
443 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Autor
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Dotyczy m.in. studenckiego koła naukowego "Brief" przy Politechnice Rzeszowskiej (s. 72-78) i pochodzącej z Przemyśla firmy Inglot.
Bibliografia, netografia przy pracach.
Streszczenie w języku angielskim przy pracach.
Marketing zmysłów ; Media społecznościowe we współczesnym marketingu ; Marketingowe spojrzenie na produkt od potrzeb konsumenta do jego lojalności ; Branding - analiza wybranych marek z branży modowej ; Socjal media jako kanał komunikacji marketingu wirusowego na wybranych przykładach ; Działania marketingowe podejmowane przez kluby sportowe ; Formy aktywności i motywy studentów związane z przynależnością do kół naukowych na przykładzie koła SKNKM "Brief" i KWB ; "Treść jest królem dystrybucja królową" czyli praktyczne zastosowanie content marketingu ; Wysoka jakość czy niska cena czyli co wybierają współcześni konsumenci ; Rzeczywistość rozszerzona jako nowy sposób komunikacji z konsumentem za pomocą opakowania ; Kreacja wizerunku marki przez agencje socjal media ; Astroturf marketing - zjawisko powodujące obniżenie zaufania do niezależnych opinii ; Google adwords jako metoda promocji w internecie ; Slow fashion rewolucja dla konsumpcjonizmu ; Marketing międzynarodowy na przykładzie firmy Inglot ; Ryzyko zwiazane z wprowadzeniem nowej marki bądź produktu na rynek ; Marketingowa segmentacja w agroturystyce ; Wykorzystanie technologii Virtual Reality w kampaniach reklamowych ; Wykorzystanie potencjału rywalizacji w strategiach marketingowych ; Zmysł słuchu jako element marketingu sensorycznego ; Marka i cena jako czynniki determinujące opinię na temat jakości produktu ; E-marketing jako przyszłościowe narzędzie działalności firmy w Internecie ; Marketing wirusowy jako nowoczesna metoda promocyjna ; Marketing w kulturze i popkulturze niestandardowe kampanie promocyjne filmów i seriali ; Influencer marketing potężny ponad miarę ; Beacony czyli nowatorski sposób na mobilną interakcję ; Gra słów jako nowoczesna forma reklamy ; Marketing w branży muzycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107170 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Content : the atomic particle of marketing : the definitive guide to content" 2009.
Indeks.
Zwrot ku marketingowi treści ; Marketing treści versus strategia treści ; Media konwergentne ; Reklama natywna ; Struktura organizacyjna dla content marketingu ; Kultura treści ; Globalna strategia treści ; Marketing czasu rzeczywistego ; Oprogramowanie content marketingowe ; Efektywność content marketingu ; Kampanie kontekstowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Markethic : jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną? / Mariusz Ryciak. - Warszawa : PWN, 2022. - 151, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronie [153].
CZ. I. MARKETING DECODED: 1. Czym jest naprawdę marketing? ; 2. Czym marketing się karmi? ; 3. Jakich sztuczek korzysta marketing? ; 4. Święta prawda, też prawda i g**** prawda ; 5. Grzeszki mniejsze i większe, czyli co mają za uszami niektóre branże ; 6. Branża spożywcza ; 7. Handel ; 8. Moda ; 9. Farmacja ; 10. Branża beauty ; 11. MLM, czyli marketing kaskadowy ; 12. Marketing polityczny ; 13. "Narzędzia marketingowe" ; CZ. II. DLACZEGO ZMIANY SĄ POTRZEBNE?: Wprowadzenie ; 14. Ewolucja marketingu ; 15. Podstawy zmian ; 16. Nowa generacja = nowa nadzieja ; 17. Globalne problemy ; 18. Marketer też człowiek ; CZ. III. MARKETHIC: 19. Jaki powinien być marketing? ; 20. Brand Purpose ; 21. Jak zdobyć lojalność i zjednać sobie konsumentów ; 22. Wierzchołek góry lodowej ; 23. Case studiem ; 24. NOTVERTISING, czyli reklama bez reklamy ; 25. Dlaczego to jedyna droga?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111407 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronie 115.
Książka „Jak zapowiadać wydarzenia kulturalne w internecie, by przyciągnąć przyciągnąć i zaangażować odbiorców. Webriting w kulturze” powstała na podstawie szkoleń prowadzonych przez autorkę w instytucjach kultury. Rozmowy z uczestnikami dowodzą, jak trudno połączyć subtelne treści kulturalne z językiem perswazji. Dlatego w książce znajduje się wiele inspirujących przykładów zaczerpniętych ze stron instytucji kultury polskich i zagranicznych. [lubimyczytac.pl, 2021]
R. 1. Content marketing i dystrybucja treści - czyli jak dobrać treści do kanałów dystrybucji ; R. 2. SEO- czyli jak zoptymalizować treść pod kątem wyszukiwarek ; R. 3. Webwriting - czyli jak skonstruować punkty krytyczne tekstu internetowego ; R. 4. Promowanie - czyli jak wykorzystać język perswazji w spisie oferty ; R. 5. Zapowiadanie - czyli zaciekawić Czytelnika wydarzeniami ; R. 6. Popularyzowanie - czyli jak tworzyć inspirujące mikrotreści w mediach społecznościowych ; R. 7. Lekki styl - czyli jak pisać, by dobrze się czytało.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109270 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie kryzysowe : dobre praktyki / Romuald Grocki. - Wydanie 2. - Warszawa : Difin, 2020. - 171 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach [163]-164.
Dla służb centrów zarządzania kryzysowego i studentów kierunków inżynierii bezpieczeństwa.
R. 1. ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE: 1. Kryzys i sytuacja kryzysowa: Pojęcia podstawowe ; Fazy sytuacji kryzysowej ; Kryteria warunkujące powstanie sytuacji kryzysowej ; 2. Źródła i przesłanki sytuacji kryzysowej ; 3. Definicja zarządzania kryzysowego ; 4. Proces zarządzania kryzysowego ; R. 2. DOBRE PRAKTYKI: 1. Struktury: Struktury administracyjne ; Struktury techniczne ; 2. Zarządzanie ryzykiem ; 3. Strategia działania: Kryterium czasu ; Kryterium możliwości sił i środków ; Kryterium skuteczności ; 4. Planowanie: Pojęcia podstawowe ; Charakterystyka elementów planu ; 5. Standardowe Procedury Operacyjne: Podstawowe informacje ; Struktura Standardowej Procedury Operacyjnej ; 6. Współdziałanie: Model/relacje ; Pomoc międzynarodowa ; Organizacja i realizacja pomocy międzynarodowej ; 7. Świadomość społeczna: Ocena ryzyka a świadomość ; Szkolenia a świadomość ; 8. Ćwiczenia: Pojęcia podstawowe ; Cele ćwiczeń ; Scenariusz ; Wymagania dotyczące ćwiczenia ; Proces planowania ćwiczenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108233 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie ryzykiem : ujęcie interdyscyplinarne / Tadeusz Teofil Kaczmarek. - Warszawa : Difin, 2010. - 391 stron : rysunki, wykresy ; 23 cm.
Bibliografia na stronach [369]-374. Indeks.
Streszczenie w języku angielskim.
Wprowadzenie do nowej normy ISO 31000:2009 ; Rozdział 1. FILOZOFIA RYZYKA - NOWE TENDENCJE: 1. Z historii badań nad ryzykiem, 2. Metodologia badań naukowych, 3. Istota nauki opartej na doświadczeniu, 4. Nowe tendencje i kierunki badań nad ryzykiem ; Rozdział 2. POJĘCIE, TAKSONOMIA I TYPOLOGIA ZDYWERSYFIKOWANEGO RYZYKA: 1. Stan zagadnienia, 2. Pojęcie ryzyka, 3. Taksonomia i typologia ryzyka, 4. Prawo do podejmowania działań obciążonych ryzykiem ; Rozdział 3. PODEJMOWANIE DECYZJI W WARUNKACH RYZYKA: 1. Ryzyko a niepewność, 2. Wybór w warunkach ryzyka - model oczekiwanej korzyści, 3. Unikanie ryzyka, 4. Odchylenie standardowe jako miara ryzyka, 5. Wzrost poziomu ryzyka, 6. Analiza wartości ekstremalnych ; Rozdział 4. GENERALNE ZASADY INTERDYSCYPLINARNEGO ZARZĄDZANIA RYZYKIEM: 1. Określenie zasad zarządzania ryzykiem, 2. Przeciwdziałanie zdywersyfikowanemu ryzyku, 3. Problemy związane z zarządzaniem ryzykiem w małych i średnich przedsiębiorstwach, 4. Inne sposoby radzenia sobie z wybranym rodzajem ryzyka - na przykładzie ryzyka eksportowego ; Rozdział 5. ZINTEGROWANE ZARZĄDZANIE RYZYKIEM W PRZEDSIĘBIORSTWIE: 1. Sprzężenie zwrotne pomiędzy zarządzaniem ryzykiem i kierowaniem przedsiębiorstwem, 2. Miejsce zarządzania ryzykiem w systemie celów przedsiębiorstwa, 3. Identyfikowanie i analizowanie ryzyka w przedsiębiorstwie, 4. Poszukiwanie skutecznych metod zarządzania ryzykiem, 5. Zagadnienie pomiaru i oceny ryzyka w przedsiębiorstwie, 6. Wybór narzędzi zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie, 7. Kontrola jako ważny instrument zintegrowanego zarządzania ryzykiem, 8. Controlling i Reporting w zarządzaniu ryzykiem przedsiębiorstwa, 9. Symptomy przedsiębiorstwa zagrożonego ryzykiem upadłości, 10. Ryzyko upadłości przedsiębiorstwa - regulacje prawne ; Rozdział 6. ROLA INFORMACJI W ZARZĄDZANIU RYZYKIEM I GOSPODARKĄ - SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE: 1. Istota współczesnej rewolucji informacyjnej, 2. Informacja jako narzędzie diagnostyczne w gospodarce, 3. Informacja i wiedza - paradygmat trzeciej cywilizacji, 4. Cel gospodarczy inicjatywy "eEurope - An Information Society for All", 5. Internet i jego znaczenie dla obywateli i dla państwa ; Rozdział 7. RYZYKO A PRZESTĘPCZOŚĆ KOMPUTEROWA: 1. Rodzaje ryzyka i przestępstw komputerowych, 2. Analiza zagrożeń komputerowych, 3. Analiza słabych miejsc w przedsiębiorstwie, 4. Zarządzanie ryzykiem komputerowym oraz środki zapobiegawcze, 5. Prawo informatyczne i odpowiedzialność karna ; Rozdział 8. ŹRÓDŁA INFORMACJI EKONOMICZNYCH ORAZ DANYCH O WIARYGODNOŚCI FINANSOWEJ PARTNERÓW BIZNESOWYCH: 1. Rodzaje informacji i ich znaczenie, 2. Podstawowe źródła informacji ekonomicznych i finansowych, 3. Wywiadownie gospodarcze jako źródło informacji, 4. Banki jako źródło informacji, 5. Źródła informacji ekonomicznych w wybranych krajach Unii Europejskiej ; Rozdział 9. METODY I KRYTERIA OCENY WIARYGODNOŚCI FINANSOWEJ PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH - STOSOWANE PRZEZ AGENCJE RATINGOWE: 1. Przyczyny zapotrzebowania na rating, 2. Pojęcie ratingu, 3. Globalne i lokalne agencje ratingowe, 4. Podstawowe zadania agencji ratingowych, 5. Dane liczbowe, wskaźniki i metodyka przygotowywania ocen ratingowych, 6. Rodzaje ryzyka uwzględniane przy formułowaniu ratingów, 7. Procedura nadawania ratingów, 8. Obecny kryzys finansowy a błędy w ocenach agencji ratingowych ; Rozdział 10. ZARZĄDZANIE RYZYKIEM FINANSOWYM W PRZEDSIĘBIORSTWIE: 1. Taksonomia metod pomiaru i oceny ryzyka finansowego w przedsiębiorstwie, 2. Zagadnienie pomiaru ryzyka, 3. Badanie sytuacji finansowej przedsiębiorstwa przy zastosowaniu analizy wskaźnikowej, 4. Modelowanie finansowe i zestawy wskaźników finansowych, 5. Zasady posługiwania się wskaźnikami w analizie finansowej, 6. Wybrane modele oceny kondycji finansowej spółek, 7. Zastosowanie metody oceny wielowskaźnikowej w Polsce ; Rozdział 11. NOWE OBSZARY RYZYKA W GLOBALNEJ GOSPODARCE: 1. Ryzyko ekonomiczne w globalnej gospodarce, 2. Korporacje transnarodowe źródłem zdywersyfikowanego ryzyka, 3. Proces fuzji i przejęć w globalnej gospodarce, 4. Mafijne struktury przestępcze, 5. Ryzyko związane z funduszami hadgingowymi, 6. Nowe rodzaje ryzyka w globalnym handlu międzynarodowym, 7. Metody walki z przestępczością zorganizowaną ; Rozdział 12. METODY PRZECIWDZIAŁANIA PRANIU BRUDNYCH PIENIĘDZY: 1. Pojęcie procederu prania pieniędzy, 2. Regulacje międzynarodowe, 3. Zagrożenia dla obrotu finansowego, 4. Metody prania brudnych pieniędzy, 5. Funkcjonowanie zorganizowanej przestępczości kryminalnej, 6. Zwalczanie procederu prania pieniędzy, 7. Rola państwa w zwalczaniu prania pieniędzy, 8. Sankcje karne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie projektami : krok po kroku / Mariusz Kapusta. - Warszawa : Edgard, 2013. - 250, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Samo Sedno)
Zdobądź wiedzę, dzięki której każdy twój projekt będzie efektywny! Dowiedz się, jak dobierać sposób działania specjalnie do swoich potrzeb. Poznaj wypróbowane sposoby na skuteczne wyznaczanie celów, zarządzanie czasem oraz właściwą ocenę ryzyka. Odkryj innowacyjną metodę zarządzania projektami, która czerpie ze znanych metodyk typu PMBOK, PRINCE2 czy SCRUM. Zaplanuj i zrealizuj projekt, który zakończy się sukcesem! Dlaczego poradnik trafia w Samo Sedno? - uczy, jak w pracy nad projektem wykorzystywać cykl Demiurga (Zaplanuj – Zrób – Sprawdź – Działaj) oraz model PM House - przekazuje przydatne przy realizacji projektu informacje, łącząc wiedzę z zarządzania i psychologii - wyjaśnia, kto i w jaki sposób zaangażowany jest w projekt (kierownik projektu, sponsor, zespół projektowy, klienci, użytkownicy funkcyjni i operacyjni) - prezentuje rozwiązania najczęściej spotykanych problemów – takich jak manipulowanie priorytetami, oderwanie projektu od rzeczywistości i znikające zasoby. [Edgard, 2013]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-111765 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.9-0 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nauka o organizacji / Barbara Kożuch. - Wydanie V. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 289 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 275-289.
Dla studentów zarządzania i ekonomii.
R. I. Teoria organizacji jako dyscyplina naukowa: 1. Istota i pojęcie nauki organizacji ; 2. Cel, przedmiot i metody nauki o organizacji ; 3. Ewolucja nauki o organizacji ; 4. Współczesne koncepcje w nauce o organizacji ; R. II. Materialne i niematerialne podstawy działalności organizacji: 1. Zasoby organizacji: 2. Majątek i potencjał organizacji a jej kapitał ; 3. Kapitał intelektualny. Kapitał ludzki ; R. III. Organizacja jako obiekt badań: 1. Pojęcie i istota organizacji ; 2. Uniwersalne cechy organizacji ; 3. Operacje, funkcje i procesy w organizacji ; 4. Modele cyklu życia organizacji ; R. IV. Typologie organizacji: 1. Organizacje według kryterium domeny ; 2. Organizacje według motywów podejmowania działalności ; 3. Organizacje według prawno-organizacyjnych i własnościowych form zorganizowanego działania ; R. V. Zarządzanie jako podsystem organizacji: 1. Proces zarządzania ; 2. Cechy i role przedsiębiorcy oraz menedżera ; 3. Przywództwo organizacyjne ; 4. Nowoczesne koncepcje zarządzania organizacją ; R. VI. Tworzenie i przekształcanie organizacji: 1. Zasady organizowania i projektowania ; 2. Grupowanie stanowisk organizacyjnych ; 3. Uelastycznianie struktur organizacyjnych ; 4. Projektowanie i przekształcanie organizacji ; R. VII. Zmiana a rozwój organizacji: 1. Istota zmian organizacyjnych ; 2. Typologie zmian organizacyjnych ; 3. Obszary zmian organizacyjnych ; R. VIII. Współdziałanie organizacyjne: 1. Współdziałanie jako istota zbiorowego działania zorganizowanego ; 2. Współdziałanie przedsiębiorstw ; 3. Współdziałanie organizacji publicznych i społecznych ; 4. Rozwijanie kompetencji kooperatywnych ; R. IX. Organizacje w przyszłości: 1. Nowe podejścia do organizacji ; 2. Architektura organizacji a sprawność jej funkcjonowania ; 3. Nadzór korporacyjny - nowe role kierownicze ; 4. Społeczna odpowiedzialność organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110049 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Elastyczne zarządzanie czasem / Izabela Krejca-Pawski. - Warszawa : Edgard, 2017. - 231 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Samo Sedno)
Na okładce podtytuł: dla aktywnych i zapracowanych.
Bibliografia na stronach 230-231.
Nie masz na nic czasu? Pracujesz po godzinach i często zabierasz pracę do domu? Kończysz dni z poczuciem, że niewiele udało ci się zrobić? Masz tyle na głowie, że nie wiesz, od czego zacząć, i w rezultacie odkładasz zadania na później? Poznaj sprawdzone techniki zarządzania czasem i przekonaj się, że dobrej organizacji można się nauczyć! Ta książka przeprowadzi Cię przez strategię 5 kroków, dzięki którym odzyskasz kontrolę nad codziennymi zadaniami i zaczniesz reagować elastycznie na nieprzewidziane sytuacje. Autorka zdradza praktyczne rozwiązania najczęściej spotykanych problemów i podpowiada, jak unikać pułapek w zarządzaniu czasem, by efektywnie planować zadania. [Edgard, 2017]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie projektami dla bystrzaków / Stanley E. Portny ; [tłumaczenie Cezary Welsyng]. - Wydanie 3. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2013. - 336 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
(Dla Bystrzaków)
(Septem)
Tytuł oryginału: "Project management for dummies " 2010.
Indeks.
OCZEKIWANIA ZWIAZANE Z PROJEKTEM (KTO, CO I DLACZEGO): Zarządzanie projektami - klucz do osiągnięcia wyników ; Definiowanie celu i sensu projektu ; Kim są odbiorcy Twojego projektu? Angażowanie odpowiednich osób ; Tworzenie planu działania: jak osiągnąć cel ; PLANOWANIE, CZYLI JAK OKREŚLIĆ, ILE POTRWA I ILE BĘDZIE KOSZTOWAŁ PROJEKT: To na kiedy ten projekt? ; Zasoby ludzkie, czyli kogo i kiedy będziesz potrzebować ; Planowanie pozostałych zasobów i przygotowywanie budżetu ; Wyprawa w nieznane: zarządzanie ryzykiem i niepewnością ; PRACA W GRUPIE, CZYLI ORGANIZOWANIE ZESPOŁU: Współpraca z głównymi aktorami projektu ; Określanie ról i zakresu odpowiedzialności poszczególnych członków zespołu ; Jak rozpocząć pracę bez niepotrzebnych zgrzytów ; STEROWANIE STATKIEM, CZYLI SKUTECZNE ZARZĄDZANIE PROJEKTEM: Monitorowanie postępów i kontrolowanie projektu ; Przekazywanie informacji ; Jak sprawić, aby pracownicy dali z siebie wszystko: skuteczne przywództwo ; Zamknięcie projektu ; ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI NA WYŻSZYM POZIOMIE ZAAWANSOWANIA: Wykorzystanie nowoczesnych technologii ; Monitorowanie realizacji przy użyciu metody EVM ; DEKALOGI: Dziesięć pytań, które powinieneś sobie zadać, planując projekt ; Dziesięć wskazówek, które pozwolą Ci stać się lepszym menedżerem projektów ; DODATEK: Jak połączyć zaprezentowane techniki w jeden sprawny proces.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Lean dla bystrzaków / Natalie J. Sayer, Bruce Williams ; przedmowa Roberta Millera ; przekład Olga Kwiecień. - Gliwice : Helion, copyright 2022. - 358, [2] strony : ilustracje, rysunki, wykresy ; 23 cm.
(Dla Bystrzaków)
Tytuł oryginału: "Lean for dummies" 2012.
Wydanie 2 odnosi się do oryginału.
Na okładce: Otwórz własną firmę na podstawie metody lean, dostarczaj produkty najwyższej jakości i zyskaj przewagę nad konkurencją, skutecznie prowadź swoją działalność.
Indeks.
Lean jest nowoczesną metodą pozwalającą przedsiębiorstwom intensywnie działać na rynku, rozwijać się i osiągać zyski. Firmy lean wymagają mniejszego wysiłku od pracowników, zużywają mniej materiału i energii do wytworzenia produktów lub usług, potrzebują mniej czasu i przestrzeni do ich opracowania oraz wyprodukowania. Potrafią lepiej odpowiadać na potrzeby klientów, którym oferują produkty i usługi wysokiej jakości wytworzone w możliwie najbardziej wydajny i ekonomiczny sposób. Ten praktyczny przewodnik pokaże Ci, jak zastosować sprawdzone techniki lean, aby wyeliminować straty i zmaksymalizować skuteczność Twoich zasobów. W książce: typowe narzędzia, zasady i praktyki lean, sposoby prowadzenia organizacji lean i zarządzania taką firmą, instrukcje mapowania strumienia wartości, pięć rzeczywistych przykładów zastosowania lean w różnych organizacjach, metody stosowania lean w różnych branżach. [https://helion.pl/ksiazki/lean-dla-bystrzakow-wydanie-ii-natalie-j-sayer-bruce-williams,leabvv.htm#format/d, dostęp 10.10.2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie projektami dla początkujących : jak zmienić wyzwanie w proste zadanie / Marcin Żmigrodzki. - Wydanie 2. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - 273, [1] strona : ilustracje, rysunki, wykresy ; 21 cm.
(Onepress Exclusive)
Bibliografia na stronach 273-[274].
W myśleniu projektowym kluczowe jest właściwe planowanie. Dlatego autor tego poradnika, project manager z kilkunastoletnim doświadczeniem, reprezentuje takie właśnie podejście. Prezentowaną przez siebie metodę wielokrotnie sprawdził osobiście podczas prac nad małymi i średnimi projektami - takimi, jakie zwykle powierza się debiutantom. Całość jest czytelna i prosta do przełożenia na praktykę. Drugie wydanie książki zostało wzbogacone o omówienie tematu planowania jakości metodą Kano, kontroli projektów metodą wartości wypracowanej oraz zarządzania portfelem projektów. Poradnik zawiera także przydatne szablony najczęściej spotykanych dokumentów projektowych.
Wstęp, czyli co zrobić, aby realizacja projektów w końcu stała się nudna? ; 1. Uzasadnienie projektu, 2. Sponsor i otoczenie, 3. Zgromadź wiedzę, 4. Zaplanuj zakres, 5. Uzgodnij jakość, 6. Wybierz zespół, 7. Zaplanuj harmonogram, 8. Zaplanuj budżet, 9. Przygotuj się na niespodzianki, 10. Kontroluj i komunikuj, 11. Gromadź wiedzę, 12. Portfel projektów, czyli jak poukładać firmę, gdy mamy wiele projektów, 13. Szablony dokumentów ; Parę słów o certyfikatach w zarządzaniu projektami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-14844 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Tytuł oryginału: "Marketing 5.0 : technology for humanity" 2021.
Dla menedżerów.
Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu 5.0. są także technologie nowej generacji, tak zwane Next Tech, które mają pomóc marketerom w stworzeniu, zakomunikowaniu, dostarczeniu i uatrakcyjnieniu wartości oferowanej na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta. Autorzy przyglądają się przykładom zastosowania nowoczesnych rozwiązań technologicznych w różnych firmach, jednocześnie pokazują jak samodzielnie zaprojektować strategię wykorzystującą technologię odpowiednią dla różnych celów marketingowych. Książka składa się z trzech części. Pierwsza z nich to analiza zmian pokoleniowych i tego, jak wpłynęły na zachowanie konsumenckie. Autorzy zastanawiają się, w jaki sposób pokonać podziały społeczne, wynikające chociażby z nierówności ekonomicznej oraz sporów politycznych, aby móc dotrzeć do całego rynku. Część druga zajmuje się nowymi kierunkami strategicznymi obranymi przez firmy na całym świecie, a także wyjaśnia, jak podejść do nowych modeli biznesowych, które stały się charakterystyczne dla współczesnego otoczenia biznesowego. Wreszcie część trzecia zagłębia się w realia szybko rozwijającej się technologii w kontekście sztucznej inteligencji, wszechobecnych czujników, rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej, a także Internetu rzeczy oraz Blockchain. [https://mtbiznes.pl/produkt/marketing-50, dostęp 6.10.2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Strategiczne podejście do działania w social mediach / Anna Ledwoń-Blacha. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 159, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 159-[160].
Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych... ...jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi to dobrze i potrafi korzystać z bogactwa możliwości, jakie Facebook, Instagram czy LinkedIn (a także TikTok i YouTube) oferują profesjonalnym użytkownikom. Rzecz jednak nie w tym, by opanować do perfekcji interfejsy poszczególnych mediów społecznościowych i swobodnie się po nich poruszać. Interfejsy są ważne, ale ważniejsza rzecz to ludzie i sposoby dotarcia do nich, a więc strategie komunikacji B2B i B2C. Te mają w social mediach swoje reguły, które trzeba dobrze poznać, by budować świadomą obecność marki w SM, zwłaszcza jeśli chce się spoglądać na swój biznes długofalowo przez pryzmat psychologii, konsumentów czy ekonomii behawioralnej. Narzędzia się zmieniają, kolejne media społecznościowe przychodzą i odchodzą - marka i strategia zostają. Dlatego z tej książki dowiesz się między innymi: -w których mediach społecznościowych warto prowadzić komunikację biznesową ; -jak komunikować się z klientami w określony zaplanowany sposób ; -czym jest customer experience, user experience i brand visual identity ; -jak można mierzyć efekty działań i jak się je optymalizuje - jakie są podstawowe sposoby budowania ścieżki klienta. [Helion, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-112593 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [257]-268.
I. ISTOTA MARKETINGU WE WSPÓŁCZESNEJ GOSPODARCE: 1. Ewolucja definiowania marketingu ; 2. istota marketingu społecznego ; 3. Stopień zaangażowania organizacji w działalność społeczną ; 4. Orientacje rynkowe organizacji ; 4. Instrumenty marketingu ; II. OTOCZENIE ORGANIZACJI: 1. Otoczenie instytucjonalne ; 2. Makrootoczenie (otoczenie dalsze) ; 3. Mikrootoczenie (otoczenie bliższe, konkurencyjne) ; 4. Modele zarządzania w zmiennych warunkach otoczenia ; III. BADANIA MARKETINGOWE W ŻYCIU GOSPODARCZYM: 1. Wprowadzenie ; 2. Ewolucja systemów zbierania informacji marketingowej ; 3. Rodzaje badań marketingowych ; 4. Źródła informacji w badaniach marketingowych ; 5. Proces badań marketingowych ; 6. Metody badań marketingowych ; IV. RYNKOWE ZACHOWANIA KONSUMENTÓW: 1. Gospodarstwo domowe jako jednostka gospodarująca ; 2. Zachowania konsumentów indywidualnych na rynku ; 3. Wybrane teorie motywacji człowieka ; 4. Osobowość jako determinanta zachowań konsumenta ; 5. Styl życia - wyrażanie siebie przez konsumenta ; 6. Wybrane prawidłowości dotyczące konsumpcji w gospodarstwach domowych ; 7. Rola członków gospodarstwa domowego w podejmowaniu decyzji zakupu ; V. ANALIZA STRATEGICZNA ORGANIZACJI: 1. Analiza SWOT ; 2. Analiza Portfolio - macierz Boston Consulting Group (BCG) ; 3. Macierz Ansoffa - narzędzie analizy rynków i produktów ; VI. PRODUKT W KONCEPCJI MARKETINGU: 1. Marketingowa interpretacja produktu ; 2. Istota produktu w interpretacji teorii dóbr publicznych ; 3. Nowy paradygmat produktu ; 4. Koncepcja cyklu życia produktu ; 5. Cykl innowacyjny a cykl życia produktu ; 6. Łańcuch wartości przedsiębiorstwa w koncepcji produktu ; 7. Opakowanie jako atrybut produktu ; 8. Opakowanie w odniesieniu do instrumentów marketingu ; 9. Pojęcie i klasyfikacja nowych produktów ; 10. Marka produktu ; 11. Produkt jako przedmiot analizy marketingowej ; VII. CENA W KONCEPCJI MARKETINGOWEJ: 1. Związek ceny i użyteczności ; 2. Polityka cenowa dla produktów istniejących na rynku ; 3. Jakość jako kryterium wyznaczenia ceny ; 4. Postrzeganie ceny produktu przez pryzmat jego wartości ; 5. Określenie wysokości cen dla produktów ; 6. Cenowa elastyczność popytu ; 7. Analiza punktu krytycznego (punktu rentowności) ; 8. Zarządzanie ceną a zależność pomiędzy innymi instrumentami ; VIII. DYSTRYBUCJA JAKO ELEMENT KONCEPCJI MARKETINGU: 1. Dystrybucja w działaniach marketingowych ; 2. Pojęcie kanału dystrybucji ; 3. Wybór kanałów dystrybucji ; 4. Optymaijzacja kosztów dystrybucji ; 5. Relacja między dystrybucją a obsługą klienta w koncepcji marketingu ; 6. Wybrane wskaźniki oceny systemu dystrybucji ; 7. Dystrybucja w Internecie ; IX. PROMOCJA JAKO ELEMENT KONCEPCJI MARKETINGU MIX: 1. Cele i znaczenie promocji ; 2. Instrumenty promocji ; 3. Wykorzystanie Internetu w celach promocyjnych ; 4. Metody oceny efektów działań promocyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105833 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Twoja Firma Widoczna w Internecie)
W świecie wszechobecnej reklamy odbiorcy stają się coraz bardziej odporni na tradycyjne metody marketingowe. Pomijają reklamy w czasopismach, ignorują reklamy telewizyjne, szerokim łukiem omijają osoby rozdające ulotki. Tradycyjne formy marketingu stają się coraz mniej skuteczne, ponieważ odbiorcy mają dość nachalnych reklam i ciągłego nakłaniania ich do zakupów. Rozwiązaniem problemu dotarcia do odbiorców może być Content Marketing. Mimo, iż pojęcie to istnieje już jakiś czas, dopiero stosukowo niedawno marketerzy zaczęli zauważać drzemiący w tym rozwiazaniu potencjał. Content Marketing to przede wszystkim zaangażowanie docelowej grupy odbiorców poprzez podsuwanie im pożądanej treści, prowadzenie dialogu, a nawet dostarczanie rozrywki. To sztuka komunikowania się z klientami z pominięciem bezpośredniej sprzedaży oparta na dość prostym zalożeniu - dostarczamy wartościowe, rzeczowe i atrakcyjne informacje i tym samym zyskujemy zaufanie i lojalność grupy docelowej. Jednocześnie kreujemy swój wizerunek jako eksperta w danej dziedzinie i pokazujemy, że rozumiemy potrzeby odbiorców, co powoduje, że potencjalni klienci są skłonni skorzystać z określonych usług lub zakupić produkt. Książka "Content Marketing. Dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj - sztuka pozyskiwania klientów za pomocą treści" to wyjątkowy zbiór praktycznych porad i sugestii opracowanych na podstawie 9-letniego doświadczenia Tomasza Stopki zdobytego w agencjach interaktywnych, portalu horyzontalnym oraz podczas prowadzenia własnej działalności, który możesz wykorzystać do promocji swojego biznesu w sieci. Ta publikacja odpowiada na najbardziej podstawowe pytania i przedstawia ciekawe rozwiązania dla tych nieco bardziej zaawansowanych. [Poltext, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105017 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nadaj życie marce czyli Jak stworzyć skuteczną komunikację / Krzysztof Wadas. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 228, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
R. 1. Jak zaczynać, to zawsze od początku: Na początku była. grupa docelowa ; Z szeregu wystąp - tworzenie persony ; Zabawa w detektywa z pomocą Consumer Day Circle ; Nim pójdziesz dalej, wróć do źródła - wróć do strategii marki ; BIG IDEA - spraw, aby była naprawdę wielka ; Skończmy z myśleniem, że doświadczenie z marką to tylko reklama ; Serio! Planuj działania, nawet jeśli Twój biznes jest jeszcze malutki ; Kiedy plan zawodzi i należy włączyć tryb "elastyczny" ; R. 2. Kreacja robi robotę: Co tak naprawdę myślimy o reklamach? ; Sposoby na zwiększenie zapamiętywalności przekazu reklamowego ; Kto z nas nie uwielbia dobrych historii? ; A może robotę zrobi Lewandowski? Celebrity endorsement w praktyce ; CCC - cena czyni cuda ; "Skarpetki mojego syna nigdy nie były tak białe" - czym jest testimonial? ; Śmiechu warte - o tym, czy humor w reklamie jest wartością dodaną ; Erotyka, rodzina i muzyka ; AdChecking List i zasada czerwonej lampki ; R. 3. Jak wpuścić markę w odpowiedni kanał?: W telewizji fajnie być, ale czy zawsze trzeba? ; Czym różni się billboard sponsorski od spotu reklamowego? ; Nie oglądasz reklam? Dobry marketer i tak Cię złapie ; Audycja zawiera lokowanie produktu ; Zalety i wady lokowania produktu ; Sposoby na zwiększenie skuteczności lokowania produktu ; Marian i Barbara przejmują radio. O reklamie radiowej słów kilka ; Wydruki - te duże i te malutkie. Trzy reguły psychologii percepcji ; Skuteczni w internecie - skrótowo o POEM i CTA ; Więcej oglądać, mniej czytać ; Social Media - błogosławieństwo czy przekleństwo? ; Wszyscy mówią o Twojej marce - jak dobrze wykorzystać influencerów w kampanii? ; Globalny internet w lokalnych działaniach ; O tym, jak marzyłem, żeby zostać PR-owcem.
Marka wygrana to marka dobrze zakomunikowana. Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie. Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na rynek brandu, który już powstał, ma koncepcję, założenia i formę - a teraz przyszedł czas na budowanie jego pożądanego wizerunku. Znajdziesz tu mnóstwo cennych informacji i wskazówek dotyczących trzech kluczowych dla komunikowania marki obszarów, jakimi są: zagadnienia związane z grupą docelową (definiowanie, rozpoznawanie, dobór języka przekazu itd.) znaczenie dobrej kreacji i rozwiązania sprzyjające efektywności reklamy najpopularniejsze kanały komunikacji z konsumentem. Teoria i praktyka, które mistrzowsko łączy w książce jej autor, przydadzą się zarówno osobom od lat zajmującym się tematem, jak i właścicielom rozwijających się firm, a także pracownikom stającym przed wyzwaniem zaprezentowania nowego brandu światu. Jeśli należysz do pierwszej grupy, potraktuj lekturę jako okazję do powtórki, uzupełnienia i usystematyzowania swojej wiedzy. Jeżeli stawiasz pierwsze kroki w tej dziedzinie, będzie to dla Ciebie źródło przydatnej wiedzy, z którego możesz stale czerpać podczas podróży po fascynującym świecie marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-112871 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich)
Bibliografia przy rozdziałach. Indeksy.
I.PODSTAWY TEORETYCZNE: 1.Zarządzanie informacją – ważne wyzwanie współczesności (Wiesław Babik) ; 2.Zarządzanie i wiedza w świetle transformacji cyfrowej (Rafał Maciąg) ; 3.Teoria zarządzania informacją – ujęcie medialne (Bogusław Nierenberg) ; 4.Zarządzanie informacją w perspektywie medioznawczej (Ewelina Twardoch-Raś) ; 5.Podstawy prawne w zarządzaniu informacją w kontekście ochrony własności intelektualnej (Diana Pietruch-Reizes) ; 6.Zarządzanie informacją indywidualną (Remigiusz Sapa) ; 7.Zarządzanie informacją w grupie, zespole i organizacji (Marzena Świgoń) ; II.NARZĘDZIA ZARZĄDZANIA INFORMACJĄ: 8.Narzędzia zarządzania informacją w organizacji (Wanda Krystyna Roman) ; 9.Architektura informacji w praktyce zarządzania zasobami informacyjnymi (Stanisław Skórka) ; 10.Cytowanie narzędziem zarządzania informacją: teoria zachowań informacyjnych (Łukasz Opaliński) ; 11.Aplikacje mobilne jako narzędzia zarządzania informacją osobistą (Grzegorz Gmiterek) ; III.ZAGADNIENIA SZCZEGÓŁOWE: 12.Zarządzanie informacją w komunikacji naukowej (Marek Nahotko) ; 13.Efektywność indywidualnego zarządzania informacją z perspektywy zachowań informacyjnych człowieka (Monika Krakowska) ; 14.Zarządzanie informacją w warunkach wiedzy niedoskonałej (Katarzyna Materska) ; 15.Zarządzanie informacją online na przykładzie baniek informacyjnych (Magdalena Szpunar) ; 16.Zarządzanie informacją o polskich czasopismach otwartych (Natalia Pamuła-Cieślak) ; 17.Rola percepcji wizualnej w zarządzaniu i projektowaniu struktur informacji (Grzegorz Osiński, Wiesława Osińska) ; 18.Problemy zarządzanie informacją o polskich bibliotekach i repozytoriach cyfrowych. Implikacje płynące z jakości metadanych (Małgorzata Kowalska-Chrzanowska, Bożena Bednarek-Michalska, Piotr Malak, Veslava Osińska) ; 19.Zarządzanie bezpieczeństwem informacji (Hanna Batorowska) ; 20.Zarządzanie jakością informacji w Internecie (Adam Czerwiński) ; 21.Instytucjonalne determinanty zarządzania jakością informacji (Józef Oleński) ; 22.Dokumentacyjna wartość bibliometrii (Anna Osiewalska) ; 23.Zarządzanie informacją w systemach zarządzania treścią (Mariusz Jarocki) ; 24.Zarządzanie bezpieczeństwem infrastruktury informacyjnej w globalnej cyberprzestrzeni (Józef Oleński) ; 25.Osobiste archiwa cyfrowe. Indywidualne praktyki i narzędzia długotrwałego zarządzania zasobami cyfrowymi (Aneta Januszko-Szakiel, Paloma Korycińska) ; 26.Zarządzanie systemem organizacji wiedzy – problem formalnej spójności (Marcin Roszkowski).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108456 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Predictable results in unpredictable times".
Nikt wcześniej nie musiał stawiać czoła takiej rzeczywistości. Wielkie korporacje chwieją się w posadach. Ogromne gospodarki zdają się powstawać w ciągu jednego dnia. Dzisiejszy biznes to jak wędrówka rzeką o wartkim nurcie. Jak możesz osiągnąć przewidywalne rezultaty w tak nieprzewidywalnym świecie? Jedyną rzeczą pewną w prowadzeniu biznesu jest jego niepewność. Mimo to istnieją wspaniałe organizacje, którym udaje się regularnie osiągać wyśmienite wyniki, niezależnie od warunków. Niniejsza książka traktuje o osiąganiu przewidywalnych rezultatów, zarówno w dobrych jak i złych czasach, dzięki przestrzeganiu czterech głównych zasad: Bezbłędna realizacja. Zaufanie ze strony wszystkich interesariuszy. Osiąganie więcej mniejszą liczbą środków. Przekształcenie strachu w zaangażowanie. [www.azymut.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-65 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej