Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(109)
Forma i typ
Książki
(109)
Dostępność
dostępne
(121)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(46)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(66)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(3)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(4)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(4)
Filia 15 (Lwowska 60)
(2)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(1)
Autor
Garbarski Lechosław
(6)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(6)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(5)
Baran Radosław
(4)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(4)
Adamczyk Jan (1933-2021)
(3)
Chudoba Tadeusz
(3)
Grzegorczyk Wojciech
(3)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Mruk Henryk
(3)
Niestrój Roman
(3)
Turkowski Marek
(3)
Buczyńska Barbara
(2)
Butkiewicz Ewa
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Gratton Chris (1948- )
(2)
Grzywacz Jacek
(2)
Górska Grażyna (tłumacz)
(2)
Gębarowski Marcin
(2)
Jarosz Antoni
(2)
Kaczyński Krzysztof (ekonomia)
(2)
Kramer Teodor (1926- )
(2)
Mazur Marek
(2)
Mynarski Stefan (1935-2006)
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Payne Adrian
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Pindakiewicz Jan
(2)
Sznajder Andrzej
(2)
Szromnik Andrzej
(2)
Walesiak Marek (1957- )
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Ślusarczyk Stanisław (1952- )
(2)
Adamus Lucyna
(1)
Bartołd Robert
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929- )
(1)
Bobińska Anna
(1)
Bobińska Anna (marketing)
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Borsa Maciej
(1)
Budziński Franciszek (1923-1999)
(1)
Cap Piotr (1970- )
(1)
Castenow Dieter
(1)
Chyliński Marek
(1)
Curtis Tony (1945- )
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Datko Marek
(1)
Deszczyński Bartosz
(1)
Domański Tomasz (marketing)
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Dymitrowski Adam
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Frąckiewicz Ewa (organizacja i zarządzanie)
(1)
Gardzińska Anna
(1)
Gaworecki Władysław Włodzimierz
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Golnau Wiesław (1965- )
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Grzybek Maria (1952- )
(1)
Gung Bohdan
(1)
Holloway J. Christopher
(1)
Januszewska Małgorzata
(1)
Jeznach Maria
(1)
Jung Bohdan
(1)
Kaczmarczyk Stanisław
(1)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(1)
Kalinowski Marek (zarządzanie)
(1)
Kandefer Marcin
(1)
Kisiel Wiktor (tłumacz)
(1)
Kowalski Paweł
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kramer Teodor
(1)
Kramer Teodor (1926-2014)
(1)
Krzemińska-Wiśniewska Iwona
(1)
Ksykiewicz-Dorota Anna
(1)
Kudrycka Barbara (1956- )
(1)
Kulikowska Justyna
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Litwin Joanna (zarządzanie)
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Makarski Sylwester (1942- )
(1)
Mazurkiewicz Ludwik (marketing)
(1)
Małys Łukasz
(1)
Mielcarek Paweł
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Mróz Marek
(1)
Nickels William G
(1)
Niewiadomski Kazimierz
(1)
Noga-Bogomilski Artur
(1)
Nowacki Filip
(1)
Nowak Lilianna
(1)
Ostasz Grzegorz
(1)
Pałgan Ryszard
(1)
Peters B. Guy
(1)
Pluta-Olearnik Mirosława
(1)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(1)
Podstawka Krzysztof
(1)
Pomykalski Andrzej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(55)
1990 - 1999
(38)
1980 - 1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(105)
Język
polski
(101)
angielski
(1)
Temat
Marketing
(60)
Zarządzanie
(12)
Turystyka
(10)
Reklama
(7)
Usługi
(7)
Rynek
(6)
Promocja handlowa
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
Marketing międzynarodowy
(4)
Marketing polityczny
(4)
Marketing strategiczny
(4)
Marketing terytorialny
(4)
Przedsiębiorstwo usługowe
(4)
Banki
(3)
Ceny
(3)
Decyzje
(3)
Hotelarstwo
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Odpoczynek
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
Public relations
(3)
Wybory prezydenckie
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Gospodarka terenowa
(2)
Kultura
(2)
Kupno i sprzedaż
(2)
Marketing ekologiczny
(2)
Marketing personalny
(2)
Statystyka gospodarcza
(2)
Administracja
(1)
Agrobiznes
(1)
Akredytywa
(1)
Banki internetowe
(1)
Biblioteki dla dzieci i młodzieży
(1)
Biurokracja
(1)
Budżet
(1)
Budżet państwowy
(1)
Budżety terenowe
(1)
Crozier, Michel (1922- )
(1)
Czek
(1)
Czytelnictwo dzieci
(1)
Depozyt bankowy
(1)
Dochody państwowe
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarze
(1)
Dług publiczny
(1)
Ekonomia
(1)
Factoring
(1)
Fayol, Henri (1841-1925)
(1)
Finanse publiczne
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka żywnościowa
(1)
Gospodarstwo rolne
(1)
Gulick, Luther Halsey (1892-1993)
(1)
Handel
(1)
Informatyka
(1)
Inkaso
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Język angielski
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Karty płatnicze
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencja
(1)
Kontrola finansowa
(1)
Kredyt
(1)
Książka
(1)
Leasing
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing turystyczny
(1)
Marx, Karl (1818-1883)
(1)
Merchandising
(1)
Miasta
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Nieruchomości
(1)
Obsługa klienta
(1)
Opieka pielęgniarska
(1)
Opieka zdrowotna
(1)
Organizacja
(1)
Państwo
(1)
Pielęgniarstwo
(1)
Planowanie przestrzenne
(1)
Polityka
(1)
Polityka regionalna
(1)
Polityka regionalna UE
(1)
Popyt
(1)
Prawo handlowe
(1)
Rachunek bankowy
(1)
Rachunkowość
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Regiony (administracja)
(1)
Rolnictwo ekologiczne
(1)
Rozliczenia pieniężne
(1)
Temat: czas
1601-
(1)
1701-
(1)
1801-
(1)
1901-
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(53)
Podręcznik akademicki
(16)
109 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84541 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-73903 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-89378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84790 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 183-188.
1. Istota i znaczenie marketingu międzynarodowego. 2. Determinanty internacjonalizacji działań marketingowych przedsiębiorstwa. 3. Strategie wejścia i konkurencji na rynku międzynarodowym ; 4. Kształtowanie produktu międzynarodowego ; 5. Strategie cenowe na rynku międzynarodowym ; 6. Dystrybucja na rynku międzynarodowym ; 7. Promocja na rynku międzynarodowym ; 8. Komunikacja w biznesie na rynku międzynarodowym ; 9. Kierunki rozwoju marketingu międzynarodowego ; 10. Studium przypadków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94575 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 187-189.
CZĘŚĆ I: MARKETINGOWA OBSŁUGA TURYSTÓW: 1. Identyfikacja i korelacja potrzeb oraz motywów z podstawowymi rodzajami czynności 2. Rynek turystyczny i jego potencjał 3. Marketingowa struktura usług i procesu obsługi 4. Świadczenie usług w sposób marketingowy. CZĘŚĆ II: ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE: 5. Polska Organizacja Turystyczna 6. Analiza struktury turystyki metodą identyfikacji celów zarządzania turystyką 7. Formowanie regionalnych komplementarnych rynków turystycznych 8. Harmonizacja funkcjonowania lokalnych komplementarnych rynków turystycznych. CZĘŚĆ III: MARKETING IMPREZ TURYSTYCZNYCH: 9. Strategia marketingowa biur podróży i centrali POT 10. Struktura imprez jako produktu turystycznego 11. Powstawanie imprez turystycznych 12. Fazy imprez turystycznych 13. Pozostałe kierunki aktywności marketingowej 14. Niezbędne kierunki badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91693 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [187]-189.
Książka Marketing w turystyce zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych do- znań i przeżyć turystycznych. Obok części ogólnej,omawiającej naturę marketingu i zarzą- dzania zgodnego z jego duchem,książka zawiera dwie części przedstawiające fazy aktywności marketingowej.Autor potwierdza fakt,że najbardziej efektywnym środkiem zjednującym klientów jest dobra obsługa,tzw.marketing bierny,powodująca 40%wzro- stu ogólnego,a tylko 5-15%wzrostu to efekt prowadzenia kampa- nii marketingowych.Oznacza to konieczność włączenia procesu organizacyjnego imprez lub procesów świadczenia usług turystom jako istotnych składników działalności marketingowej. [CeDeWu, 2008]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-33 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. F.4-33
Brak informacji o dostępności: sygn. F.17-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. [227]-239.
1. Istota i zakres marketingu międzynarodowego ; 2. Podstawowe trendy we współczesnym międzynarodowym otoczeniu firmy ; 3. Współczesne procesy internacjonalizacji firmy ; 4. Proces internacjonalizacji konsumentów ; 5. Marketing partnerski (relationship marketing) na rynku międzynarodowym ; 6. Tworzenie, rozwój i komercjalizacja produktów na współczesnym rynku międzynarodowym ; 7. Współczesne dylematy standaryzacji produktu na rynkach zagranicznych ; 8. Koncepcje marki i pozycjonowania produktów na współczesnym rynku międzynarodowym ; 9. Technologie informacyjne i komunikacyjne na współczesnym rynku międzynarodowym ; 10. Etyka a marketing międzynarodowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. [227]-239.
R. 1. ISTOTA I ZAKRES MARKETINGU MIĘDZYNARODOWEGO: Pojęcie i specyfika marketingu międzynarodowego ; Rola nabywców instytucjonalnych i konsumentów w marketingu międzynarodowym ; R. 2. PODSTAWOWE TRENDY WE WSPÓŁCZESNYM MIĘDZYNARODOWYM OTOCZENIU FIRMY: Globalizacja otoczenia gospodarczego i globalna konkurencja ; Rozwój technologiczny ; Rola interesariuszy w konkurencyjności przedsiębiorstwa ; R. 3. WSPÓŁCZESNE PROCESY INTERNACJONALIZACJI FIRMY: Istota i zakres procesu internacjonalizacji firmy ; Przegląd wybranych modeli internacjonalizacji przedsiębiorstwa: Modele etapowe internacjonalizacji przedsiębiorstwa, Model eklektyczny internacjonalizacji przedsiębiorstwa, Model strategiczny internacjonalizacji przedsiębiorstwa, Modele internacjonalizacji przedsiębiorstwa oparte na podejściu sieciowym: Istota podejścia sieciowego, Model sieciowy J. Johansona i L.-G. Mattssona, Model sieciowy Uppsala 2009, Model sieciowy internacjonalizacji D. Blankenburg, Model sieciowy internacjonalizacji K. Fonfary ; R. 4. PROCES INTERNACJONALIZACJI KONSUMENTÓW: Rynek konsumencki i rynek przedsiębiorstw-ujęcie tradycyjne ; Zmiana charakteru międzynarodowego rynku konsumentów: Struktura rynku, Zachowania zakupowe, Praktyki marketingowe ; Powiązania sieciowe na międzynarodowym rynku konsumentów a rozwój technologiczny w systemach komunikacji ; BioWare - współpraca z konsumentami - case study ; R. 5. MARKETING PARTNERSKI [RELATIONSHIP MARKETING) NA RYNKU MIĘDZYNARODOWYM: Istota i zakres wykorzystania koncepcji marketingu partnerskiego na rynkach zagranicznych ; Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) na rynkach zagranicznych: Definicja CRM, Globalizacja zarządzania relacjami z klientami, Korzyści i zagrożenia stosowania CRM na rynkach międzynarodowych ; Narzędzia informatyczne wspierające zarządzanie relacjami z nabywcami ; Wdrażanie marketingu partnerskiego: Podstawowe bariery, Predyspozycje przedsiębiorstw do wdrożenia marketingu partnerskiego na rynku międzynarodowym ; Hard Rock Cafe - wdrożenie Globalnego Systemu Lojalnościowego - case study ; R. 6. TWORZENIE, ROZWÓJ I KOMERCJALIZACJA PRODUKTÓW NA WSPÓŁCZESNYM RYNKU MIĘDZYNARODOWYM: Istota i zakres produktu ; Struktura produktu ; Proces tworzenia produktu na współczesnym rynku międzynarodowym ; Międzynarodowy cykl życia produktu ; Międzynarodowy cykl życia produktu na przykładzie samochodu Volkswagen Santana - case study ; R. 7. WSPÓŁCZESNE DYLEMATY STANDARYZACJI PRODUKTU NA RYNKACH ZAGRANICZNYCH: Istota standaryzacji i adaptacji ; Standaryzacja produktu a globalizacja ; Standaryzacja a adaptacja - wpływ na politykę promocji, cen i dystrybucji ; Standaryzacja produktu na rynkach B2B i B2C ; Standaryzacja produktu: atut czy przeszkoda na współczesnym rynku międzynarodowym ; Standaryzacja produktu w branży motoryzacyjnej na przykładzie volkswagen aktiengesellschaft - case study ; R. 8. KONCEPCJE MARKI I POZYCJONOWANIA PRODUKTÓW NA WSPÓŁCZESNYM RYNKI MIĘDZYNARODOWYM: Istota i walory marki na współczesnym rynku międzynarodowym ; Produkować czy markować ; Co-branding ; Pozycjonowanie ; Ekspansja marki Vodafone na rynek Indii -case study ; R. 9. TECHNOLOGIE INFORMACYJNE I KOMUNIKACYJNE NA WSPÓŁCZESNYM RYNKU MIĘDZYNARODOWYM: Wpływ technologii informacyjnych i komunikacyjnych na działalność marketingową na rynku zagranicznym (produkt, dystrybucja, promocja, ceny): Marketing a technologie informacyjne i komunikacyjne - zagadnienia ogólne, Wpływ technologii informacyjnych i komunikacyjnych na produkt, Wpływ technologii informacyjnych i komunikacyjnych na dystrybucję, Wpływ technologii informacyjnych i komunikacyjnych na cenę, Wpływ technologii informacyjnych i komunikacyjnych na promocję, Alitalia - siła nabywców i zagrożenia dla przedsiębiorstw w dobie technologii informacyjnych i komunikacyjnych - case study ; Rola i wykorzystanie technologii informatycznych w badaniu potrzeb nabywców na rynkach zagranicznych: Wykorzystanie technologii informatycznych w poszukiwaniu szans rynkowych, Badania indywidualne, Badania trendów rynkowych ; R. 10. ETYKA A MARKETING MIĘDZYNARODOWY: Dominujące spojrzenie na etykę w biznesie ; Wielopoziomowość etyki ; Oddziaływanie etyki na politykę produktu, promocji, dystrybucji i cen oraz zakres nieetycznych zachowań firm na współczesnym rynku międzynarodowym ; Google - dylematy natury etycznej przy wejściu na rynek chiński - case study.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103148 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Marketing internetowy / Ewa Frąckiewicz. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2006. - 124 s. : il., rys., wykr. ; 24 cm + Marketing interentowy : prezentacje do wykładów : 1 dysk optyczny (CD-ROM).
Bibliogr. s.117-119. Indeks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90878 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Marketing internetowy / Ewa Frąckiewicz. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2006. - 124 s. : fot., rys., tab. ; 24 cm + dysk optyczny (CD-ROM).
Bibliogr. s. 117-119 i przy rozdz. Indeks.
I. CZYM JEST INTERNET DLA MARKETINGU?: 1. Ogólne informacje o sieci Internet - dlaczego warto się tym zająć?; 2. Rynek internetowy na świecie i w Polsce; 3. Strategie marketingowe w Internecie, II. OBSZARY WYKORZYSTANIA INTERNETU W MARKETINGU FIRMY: 4. Promocja w sieci; 5. Prowadzenie sprzedaży w sieci; 6. Badania marketingowe a Internet, III. INTERNET W MARKETINGU FIRM O RÓŻNYM PROFILU DZIAŁALNOŚCI I UWAGI PODSUMOWUJĄCE: 7. Marketing internetowy a profil działalności; 8. To, czego unikać, i to, na co należy zwrócić uwagę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.7 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing na rynkach zagranicznych / Wojciech Grzegorczyk. - Warszawa : Zarządzanie i Finanse, 1998. - 139 s., [2] s. tabl. : tab., wykr. ; 23 cm.
(Biblioteka Menedżera i Bankowca)
Bibliogr.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-80645 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86550 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338.48 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-77736 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 168-[177].
Dla studentów wydziałów nauk o żywieniu człowieka, technologii żywności i towaroznawstwa oraz dla producentów artykułów spożywczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90199 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-85813 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Bibliogr. s. 213-215.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość.)
Bibliogr. s. 213-215.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliogr. s. [372]-378. Indeks.
I. WPROWADZENIE DO MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI: Podstawy marketingu usług ; Rynek usług turystycznych i rekreacyjnych ; Zachowanie klienta na rynku turystycznym i rekreacyjnym ; Koncepcja marketingowa w turystyce i rekreacji ; II. STRUKTURA INSTRUMENTÓW MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI: Produkt jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji ; Cena jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji ; Dystrybucja jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji ; Promocja jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji ; Personel jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji ; III. WSPÓŁCZESNY MARKETING W TURYSTYCE I REKREACJI: Marketing terytorialny w turystyce ; Markowy produkt turystyczny ; Komunikacja marketingowa w turystyce i rekreacji ; Marketing relacji w turystyce i rekreacji ; Badania marketingowe w turystyce i rekreacji ; Strategie marketingowe w turystyce i rekreacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103048 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej