Soniewicki Marcin
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1661)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(793)
Soniewicki Marcin
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(665)
Doyle Arthur Conan
(642)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(584)
Zarawska Patrycja (1970- )
(517)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(492)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Shakespeare William
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Popławska Anna (filolog)
(441)
Dickens Charles
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(399)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Verne Jules
(391)
Fabianowska Małgorzata
(385)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(362)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(354)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(338)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(331)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
London Jack
(298)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
Dönges Günter
(286)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(248)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Montgomery Lucy Maud
(237)
May Karol
(235)
Conrad Joseph
(234)
Austen Jane
(233)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(229)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Stevenson Robert Louis
(219)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Kraszewski Józef Ignacy
(214)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Balzac Honoré de
(211)
Kipling Rudyard
(211)
Szal Marek
(211)
Voltz William
(211)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Marketing międzynarodowy
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. [227]-239.
R. 1. ISTOTA I ZAKRES MARKETINGU MIĘDZYNARODOWEGO: Pojęcie i specyfika marketingu międzynarodowego ; Rola nabywców instytucjonalnych i konsumentów w marketingu międzynarodowym ; R. 2. PODSTAWOWE TRENDY WE WSPÓŁCZESNYM MIĘDZYNARODOWYM OTOCZENIU FIRMY: Globalizacja otoczenia gospodarczego i globalna konkurencja ; Rozwój technologiczny ; Rola interesariuszy w konkurencyjności przedsiębiorstwa ; R. 3. WSPÓŁCZESNE PROCESY INTERNACJONALIZACJI FIRMY: Istota i zakres procesu internacjonalizacji firmy ; Przegląd wybranych modeli internacjonalizacji przedsiębiorstwa: Modele etapowe internacjonalizacji przedsiębiorstwa, Model eklektyczny internacjonalizacji przedsiębiorstwa, Model strategiczny internacjonalizacji przedsiębiorstwa, Modele internacjonalizacji przedsiębiorstwa oparte na podejściu sieciowym: Istota podejścia sieciowego, Model sieciowy J. Johansona i L.-G. Mattssona, Model sieciowy Uppsala 2009, Model sieciowy internacjonalizacji D. Blankenburg, Model sieciowy internacjonalizacji K. Fonfary ; R. 4. PROCES INTERNACJONALIZACJI KONSUMENTÓW: Rynek konsumencki i rynek przedsiębiorstw-ujęcie tradycyjne ; Zmiana charakteru międzynarodowego rynku konsumentów: Struktura rynku, Zachowania zakupowe, Praktyki marketingowe ; Powiązania sieciowe na międzynarodowym rynku konsumentów a rozwój technologiczny w systemach komunikacji ; BioWare - współpraca z konsumentami - case study ; R. 5. MARKETING PARTNERSKI [RELATIONSHIP MARKETING) NA RYNKU MIĘDZYNARODOWYM: Istota i zakres wykorzystania koncepcji marketingu partnerskiego na rynkach zagranicznych ; Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) na rynkach zagranicznych: Definicja CRM, Globalizacja zarządzania relacjami z klientami, Korzyści i zagrożenia stosowania CRM na rynkach międzynarodowych ; Narzędzia informatyczne wspierające zarządzanie relacjami z nabywcami ; Wdrażanie marketingu partnerskiego: Podstawowe bariery, Predyspozycje przedsiębiorstw do wdrożenia marketingu partnerskiego na rynku międzynarodowym ; Hard Rock Cafe - wdrożenie Globalnego Systemu Lojalnościowego - case study ; R. 6. TWORZENIE, ROZWÓJ I KOMERCJALIZACJA PRODUKTÓW NA WSPÓŁCZESNYM RYNKU MIĘDZYNARODOWYM: Istota i zakres produktu ; Struktura produktu ; Proces tworzenia produktu na współczesnym rynku międzynarodowym ; Międzynarodowy cykl życia produktu ; Międzynarodowy cykl życia produktu na przykładzie samochodu Volkswagen Santana - case study ; R. 7. WSPÓŁCZESNE DYLEMATY STANDARYZACJI PRODUKTU NA RYNKACH ZAGRANICZNYCH: Istota standaryzacji i adaptacji ; Standaryzacja produktu a globalizacja ; Standaryzacja a adaptacja - wpływ na politykę promocji, cen i dystrybucji ; Standaryzacja produktu na rynkach B2B i B2C ; Standaryzacja produktu: atut czy przeszkoda na współczesnym rynku międzynarodowym ; Standaryzacja produktu w branży motoryzacyjnej na przykładzie volkswagen aktiengesellschaft - case study ; R. 8. KONCEPCJE MARKI I POZYCJONOWANIA PRODUKTÓW NA WSPÓŁCZESNYM RYNKI MIĘDZYNARODOWYM: Istota i walory marki na współczesnym rynku międzynarodowym ; Produkować czy markować ; Co-branding ; Pozycjonowanie ; Ekspansja marki Vodafone na rynek Indii -case study ; R. 9. TECHNOLOGIE INFORMACYJNE I KOMUNIKACYJNE NA WSPÓŁCZESNYM RYNKU MIĘDZYNARODOWYM: Wpływ technologii informacyjnych i komunikacyjnych na działalność marketingową na rynku zagranicznym (produkt, dystrybucja, promocja, ceny): Marketing a technologie informacyjne i komunikacyjne - zagadnienia ogólne, Wpływ technologii informacyjnych i komunikacyjnych na produkt, Wpływ technologii informacyjnych i komunikacyjnych na dystrybucję, Wpływ technologii informacyjnych i komunikacyjnych na cenę, Wpływ technologii informacyjnych i komunikacyjnych na promocję, Alitalia - siła nabywców i zagrożenia dla przedsiębiorstw w dobie technologii informacyjnych i komunikacyjnych - case study ; Rola i wykorzystanie technologii informatycznych w badaniu potrzeb nabywców na rynkach zagranicznych: Wykorzystanie technologii informatycznych w poszukiwaniu szans rynkowych, Badania indywidualne, Badania trendów rynkowych ; R. 10. ETYKA A MARKETING MIĘDZYNARODOWY: Dominujące spojrzenie na etykę w biznesie ; Wielopoziomowość etyki ; Oddziaływanie etyki na politykę produktu, promocji, dystrybucji i cen oraz zakres nieetycznych zachowań firm na współczesnym rynku międzynarodowym ; Google - dylematy natury etycznej przy wejściu na rynek chiński - case study.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103148 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej