Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(109)
Forma i typ
Książki
(109)
Dostępność
dostępne
(121)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(46)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(66)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(3)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(4)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(4)
Filia 15 (Lwowska 60)
(2)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(1)
Autor
Garbarski Lechosław
(6)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(6)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(5)
Baran Radosław
(4)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(4)
Adamczyk Jan (1933-2021)
(3)
Chudoba Tadeusz
(3)
Grzegorczyk Wojciech
(3)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Mruk Henryk
(3)
Niestrój Roman
(3)
Turkowski Marek
(3)
Buczyńska Barbara
(2)
Butkiewicz Ewa
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Gratton Chris (1948- )
(2)
Grzywacz Jacek
(2)
Górska Grażyna (tłumacz)
(2)
Gębarowski Marcin
(2)
Jarosz Antoni
(2)
Kaczyński Krzysztof (ekonomia)
(2)
Kramer Teodor (1926- )
(2)
Mazur Marek
(2)
Mynarski Stefan (1935-2006)
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Payne Adrian
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Pindakiewicz Jan
(2)
Sznajder Andrzej
(2)
Szromnik Andrzej
(2)
Walesiak Marek (1957- )
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Ślusarczyk Stanisław (1952- )
(2)
Adamus Lucyna
(1)
Bartołd Robert
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929- )
(1)
Bobińska Anna
(1)
Bobińska Anna (marketing)
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Borsa Maciej
(1)
Budziński Franciszek (1923-1999)
(1)
Cap Piotr (1970- )
(1)
Castenow Dieter
(1)
Chyliński Marek
(1)
Curtis Tony (1945- )
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Datko Marek
(1)
Deszczyński Bartosz
(1)
Domański Tomasz (marketing)
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Dymitrowski Adam
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Frąckiewicz Ewa (organizacja i zarządzanie)
(1)
Gardzińska Anna
(1)
Gaworecki Władysław Włodzimierz
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Golnau Wiesław (1965- )
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Grzybek Maria (1952- )
(1)
Gung Bohdan
(1)
Holloway J. Christopher
(1)
Januszewska Małgorzata
(1)
Jeznach Maria
(1)
Jung Bohdan
(1)
Kaczmarczyk Stanisław
(1)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(1)
Kalinowski Marek (zarządzanie)
(1)
Kandefer Marcin
(1)
Kisiel Wiktor (tłumacz)
(1)
Kowalski Paweł
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kramer Teodor
(1)
Kramer Teodor (1926-2014)
(1)
Krzemińska-Wiśniewska Iwona
(1)
Ksykiewicz-Dorota Anna
(1)
Kudrycka Barbara (1956- )
(1)
Kulikowska Justyna
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Litwin Joanna (zarządzanie)
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Makarski Sylwester (1942- )
(1)
Mazurkiewicz Ludwik (marketing)
(1)
Małys Łukasz
(1)
Mielcarek Paweł
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Mróz Marek
(1)
Nickels William G
(1)
Niewiadomski Kazimierz
(1)
Noga-Bogomilski Artur
(1)
Nowacki Filip
(1)
Nowak Lilianna
(1)
Ostasz Grzegorz
(1)
Pałgan Ryszard
(1)
Peters B. Guy
(1)
Pluta-Olearnik Mirosława
(1)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(1)
Podstawka Krzysztof
(1)
Pomykalski Andrzej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(55)
1990 - 1999
(38)
1980 - 1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(105)
Język
polski
(101)
angielski
(1)
Temat
Marketing
(60)
Zarządzanie
(12)
Turystyka
(10)
Reklama
(7)
Usługi
(7)
Rynek
(6)
Promocja handlowa
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
Marketing międzynarodowy
(4)
Marketing polityczny
(4)
Marketing strategiczny
(4)
Marketing terytorialny
(4)
Przedsiębiorstwo usługowe
(4)
Banki
(3)
Ceny
(3)
Decyzje
(3)
Hotelarstwo
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Odpoczynek
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
Public relations
(3)
Wybory prezydenckie
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Gospodarka terenowa
(2)
Kultura
(2)
Kupno i sprzedaż
(2)
Marketing ekologiczny
(2)
Marketing personalny
(2)
Statystyka gospodarcza
(2)
Administracja
(1)
Agrobiznes
(1)
Akredytywa
(1)
Banki internetowe
(1)
Biblioteki dla dzieci i młodzieży
(1)
Biurokracja
(1)
Budżet
(1)
Budżet państwowy
(1)
Budżety terenowe
(1)
Crozier, Michel (1922- )
(1)
Czek
(1)
Czytelnictwo dzieci
(1)
Depozyt bankowy
(1)
Dochody państwowe
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarze
(1)
Dług publiczny
(1)
Ekonomia
(1)
Factoring
(1)
Fayol, Henri (1841-1925)
(1)
Finanse publiczne
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka żywnościowa
(1)
Gospodarstwo rolne
(1)
Gulick, Luther Halsey (1892-1993)
(1)
Handel
(1)
Informatyka
(1)
Inkaso
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Język angielski
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Karty płatnicze
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencja
(1)
Kontrola finansowa
(1)
Kredyt
(1)
Książka
(1)
Leasing
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing turystyczny
(1)
Marx, Karl (1818-1883)
(1)
Merchandising
(1)
Miasta
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Nieruchomości
(1)
Obsługa klienta
(1)
Opieka pielęgniarska
(1)
Opieka zdrowotna
(1)
Organizacja
(1)
Państwo
(1)
Pielęgniarstwo
(1)
Planowanie przestrzenne
(1)
Polityka
(1)
Polityka regionalna
(1)
Polityka regionalna UE
(1)
Popyt
(1)
Prawo handlowe
(1)
Rachunek bankowy
(1)
Rachunkowość
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Regiony (administracja)
(1)
Rolnictwo ekologiczne
(1)
Rozliczenia pieniężne
(1)
Temat: czas
1601-
(1)
1701-
(1)
1801-
(1)
1901-
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(53)
Podręcznik akademicki
(16)
109 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-83715 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Wyd. 1, dodr. 8. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2004. - 202, [2] s. : rys. ; 21 cm.
Bibliogr.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338.48 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-85823 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-78196 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
1. Marketing międzynarodowy 2. Marketing terytorialny 3. Marketing w handlu detalicznym 4. Marketing w internecie 5. Marketing w organizacjach niekomercyjnych 6. Marketing ekologiczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91438 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [433]-437.
1. Istota i znaczenie marketingu ; 2. Zachowanie nabywców na rynku ; 3. Segmentacja rynku ; 4. Produkt ; 5. Wprowadzanie na rynek nowych produktów ; 6. Cena ; 7. Dystrybucja ; 8. Hurt i detal ; 9. Promocja ; 10. Marketingowy system informacji ; 11. Zarządzanie marketingiem ; 12. Marketing na rynkach międzynarodowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzego Altkorna ; aut. J. Altkorn [et al.]. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1995. - 436 s. : rys., wykr. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 429-436.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wyd. 1. pt.: Marketing dla inżynierów, naukowców i technologów.
Bibliogr. s. [459]-461. Indeks.
Część pierwsza. Wprowadzenie w kontekst marketingu: 1. Czym jest marketing i do czego służy? ; 2. System marketingowy ; 3. Współczesne kwestie i konteksty marketingowe ; Część druga. Narzędzia marketingowe: 4. Produkt ; 5. Cena ; 6. Strategia dystrybucji ; 7. Promocja ; 8. Mieszanka marketingowa dla usług: ludzie, świadectwo materialne i proces ; Część trzecia. Niezbędne umiejętności: 9. Zbieranie informacji i zarządzanie nimi ; 10. Marketing a finanse ; 11. Zarządzanie ludźmi ; 12. Zarządzanie projektami ; 13. Konsulting ; Część czwarta. Synteza: 14. Rozwój nowych produktów ; 15. Jakość rynkowa ; 16. Plan marketingowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99803 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek. - [Wyd. 7]. - Warszawa : PWE, 1995. - 373, [3] s. : rys., wykr. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 373-[374]. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
1. Zrozumieć marketing; 2. Odkrywanie szans rynkowych; 3. Wybór obszaru i koncepcji działania; 4. Wykorzystywanie instrumentów marketingu; 5. Kształtowanie efektywności działań marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [350]-355.
I. ZROZUMIEĆ MARKETING: Istota marketingu ; Rola marketingu w przedsiębiorstwach i organizacjach niekomercyjnych ; Marketing a osiąganie przewagi konkurencyjnej ; II. ODKRYWANIE SZANS RYNKOWYCH: Analiza warunków działania ; Informacyjne podstawy podejmowania decyzji marketingowych ; Zachowania konsumentów i nabywców instytucjonalnych na rynku ; Zachowania konkurentów ; III. WYBÓR OBSZARU I KONCEPCJI DZIAŁANIA: Segmentacja rynku ; Wybór rynku docelowego ; Pozycjonowanie ; IV. WYKORZYSTYWANIE INSTRUMENTÓW MARKETINGU: Decyzje związane z produktem i marką ; Decyzje związane z kształtowaniem cen ; Decyzje związane z dystrybucją ; Decyzje związane z procesami komunikacji marketingowej ; Kształtowanie struktury marketingu-mix ; V. KSZTAŁTOWANIE EFEKTYWNOŚCI DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH: Koszty i efekty działań marketingowych ; Organizowanie, budżet i audyt działalności marketingowej ; Plan marketingowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks.
Bibliogr.
1. Istota marketingu 2. Marketing a warunki działania 3. Podstawy decyzji marketingowych 4. Postępowanie nabywców na rynku 5. Wybór rynku docelowego 6. Badania marketingowe 7. Produkt jako element marketingu 8. Działania związane z produktem 9. Cena jako element marketingu 10.Dystrybucja towarów jako element marketingu 11.Formy organizacyjne dystrybucji towarów 12.Aktywizacja sprzedaży jako element marketingu 13.Instrumenty aktywizacji sprzedaży 14.Kierowanie działalnością marketingową 15.Marketing w wybranych obszarach działalności
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Teodor Kramer. - Wyd. 3 zmien. - Warszawa : Polskie Wydaw.Ekonomiczne, 2000. - 238 s. : rys., tab. ; 20 cm.
Bibliogr. s.237-239.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Teodor Kramer. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1999. - 218, [2] s. : il. ; 21 cm.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Teodor Kramer. - Wyd. 3. - Warszawa : PWE, 1995. - 196 s. : il. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 195-[197].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
1. Cechy marketingu jako koncepcji działania na rynku 2. Otoczenie przedsiębiorstwa 3. Zachowania nabywców na rynku 4. Informacyjne podstawy marketingu 5. Produkt jako element merketingu mix 6. Ceny jako element marketingu mix 7. Dystrybucja produktów w marketingu 8. Promocja jako element marketingu mix 9. Strategie marketingowe przedsiębiorstwa 10. Zarządzanie procesami marketingowymi w przedsiębiorstwie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skuteczne Zarządzanie)
Bibliogr. s. 223-226.
I. Główne zasady i elementy marketingu ; II. Metody analizy możliwości rynkowych ; III. Budowanie strategii marketingowych ; IV. Węzłowe decyzje produktowe ; V. Determinanty i decyzje cenowe ; VI. Składniki i decyzje tworzące system dystrybucji ; VII. Promocja: formy i instrumenty oraz kluczowe decyzje ; VIII. Organizacja, wdrażanie i kontrola działalności marketingowej w przedsiębiorstwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing / Andrzej Wiśniewski. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, [2000]. - 301, [1] s. ; 21 cm.
Dla uczniów szkół ekonomicznych.
Tekst częśc. ang.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej