Marketing międzynarodowy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(3)
Autor
Fonfara Krzysztof
(2)
Adamczyk Jan (1933-2021)
(1)
Deszczyński Bartosz
(1)
Dymitrowski Adam
(1)
Grzegorczyk Wojciech
(1)
Małys Łukasz
(1)
Mielcarek Paweł
(1)
Nowacki Filip
(1)
Ratajczak-Mrozek Milena
(1)
Soniewicki Marcin
(1)
Wieczerzycki Marcin
(1)
Witek Lucyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Kobieta
(5234)
Literatura polska
(4583)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3984)
Przyjaźń
(3680)
Marketing międzynarodowy
(-)
Rodzina
(3654)
II wojna światowa (1939-1945)
(3055)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2547)
Relacje międzyludzkie
(2438)
Powieść polska
(2400)
Zwierzęta
(2380)
Tajemnica
(2104)
Powieść amerykańska
(2015)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1882)
Magia
(1865)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1661)
Dziewczęta
(1549)
Żydzi
(1535)
Pamiętniki polskie
(1479)
Rodzeństwo
(1442)
Nastolatki
(1336)
Śledztwo i dochodzenie
(1309)
Kultura
(1300)
Uczniowie
(1288)
Życie codzienne
(1245)
Literatura
(1200)
Polacy za granicą
(1171)
Małżeństwo
(1170)
Polityka
(1166)
Powieść angielska
(1137)
Dzieci
(1114)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1051)
Psy
(1037)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(987)
Wsie
(986)
Ludzie a zwierzęta
(982)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(970)
Nauka
(946)
Literatura dziecięca polska
(942)
Trudne sytuacje życiowe
(940)
Historia
(906)
Duchowieństwo katolickie
(886)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(870)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(851)
Zabójstwo
(848)
Opowiadanie polskie
(842)
Chłopcy
(829)
Turystyka
(824)
Koty
(816)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(809)
Dziecko
(792)
Policjanci
(787)
Sekrety rodzinne
(783)
Dziennikarze
(779)
Podróże
(726)
Polityka międzynarodowa
(718)
Szlachta
(717)
Wychowanie w rodzinie
(716)
Postawy
(709)
Osoby zaginione
(705)
Prywatni detektywi
(704)
Wybory życiowe
(692)
Uprowadzenie
(686)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(678)
Prawo
(668)
Młodzież
(667)
Przestępczość zorganizowana
(662)
Wojna
(654)
Przedsiębiorstwo
(651)
Poszukiwania zaginionych
(647)
Muzyka
(646)
Religia
(644)
Etyka
(639)
Miasta
(639)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(634)
Dramat polski
(629)
Nauczyciele
(629)
Relacja romantyczna
(624)
Topografia
(620)
Matki i córki
(612)
Walka dobra ze złem
(610)
Chrześcijaństwo
(603)
Powieść obyczajowa polska
(603)
Mężczyzna
(602)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(578)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(3)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 183-188.
1. Istota i znaczenie marketingu międzynarodowego. 2. Determinanty internacjonalizacji działań marketingowych przedsiębiorstwa. 3. Strategie wejścia i konkurencji na rynku międzynarodowym ; 4. Kształtowanie produktu międzynarodowego ; 5. Strategie cenowe na rynku międzynarodowym ; 6. Dystrybucja na rynku międzynarodowym ; 7. Promocja na rynku międzynarodowym ; 8. Komunikacja w biznesie na rynku międzynarodowym ; 9. Kierunki rozwoju marketingu międzynarodowego ; 10. Studium przypadków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94575 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. [227]-239.
1. Istota i zakres marketingu międzynarodowego ; 2. Podstawowe trendy we współczesnym międzynarodowym otoczeniu firmy ; 3. Współczesne procesy internacjonalizacji firmy ; 4. Proces internacjonalizacji konsumentów ; 5. Marketing partnerski (relationship marketing) na rynku międzynarodowym ; 6. Tworzenie, rozwój i komercjalizacja produktów na współczesnym rynku międzynarodowym ; 7. Współczesne dylematy standaryzacji produktu na rynkach zagranicznych ; 8. Koncepcje marki i pozycjonowania produktów na współczesnym rynku międzynarodowym ; 9. Technologie informacyjne i komunikacyjne na współczesnym rynku międzynarodowym ; 10. Etyka a marketing międzynarodowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. [227]-239.
R. 1. ISTOTA I ZAKRES MARKETINGU MIĘDZYNARODOWEGO: Pojęcie i specyfika marketingu międzynarodowego ; Rola nabywców instytucjonalnych i konsumentów w marketingu międzynarodowym ; R. 2. PODSTAWOWE TRENDY WE WSPÓŁCZESNYM MIĘDZYNARODOWYM OTOCZENIU FIRMY: Globalizacja otoczenia gospodarczego i globalna konkurencja ; Rozwój technologiczny ; Rola interesariuszy w konkurencyjności przedsiębiorstwa ; R. 3. WSPÓŁCZESNE PROCESY INTERNACJONALIZACJI FIRMY: Istota i zakres procesu internacjonalizacji firmy ; Przegląd wybranych modeli internacjonalizacji przedsiębiorstwa: Modele etapowe internacjonalizacji przedsiębiorstwa, Model eklektyczny internacjonalizacji przedsiębiorstwa, Model strategiczny internacjonalizacji przedsiębiorstwa, Modele internacjonalizacji przedsiębiorstwa oparte na podejściu sieciowym: Istota podejścia sieciowego, Model sieciowy J. Johansona i L.-G. Mattssona, Model sieciowy Uppsala 2009, Model sieciowy internacjonalizacji D. Blankenburg, Model sieciowy internacjonalizacji K. Fonfary ; R. 4. PROCES INTERNACJONALIZACJI KONSUMENTÓW: Rynek konsumencki i rynek przedsiębiorstw-ujęcie tradycyjne ; Zmiana charakteru międzynarodowego rynku konsumentów: Struktura rynku, Zachowania zakupowe, Praktyki marketingowe ; Powiązania sieciowe na międzynarodowym rynku konsumentów a rozwój technologiczny w systemach komunikacji ; BioWare - współpraca z konsumentami - case study ; R. 5. MARKETING PARTNERSKI [RELATIONSHIP MARKETING) NA RYNKU MIĘDZYNARODOWYM: Istota i zakres wykorzystania koncepcji marketingu partnerskiego na rynkach zagranicznych ; Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) na rynkach zagranicznych: Definicja CRM, Globalizacja zarządzania relacjami z klientami, Korzyści i zagrożenia stosowania CRM na rynkach międzynarodowych ; Narzędzia informatyczne wspierające zarządzanie relacjami z nabywcami ; Wdrażanie marketingu partnerskiego: Podstawowe bariery, Predyspozycje przedsiębiorstw do wdrożenia marketingu partnerskiego na rynku międzynarodowym ; Hard Rock Cafe - wdrożenie Globalnego Systemu Lojalnościowego - case study ; R. 6. TWORZENIE, ROZWÓJ I KOMERCJALIZACJA PRODUKTÓW NA WSPÓŁCZESNYM RYNKU MIĘDZYNARODOWYM: Istota i zakres produktu ; Struktura produktu ; Proces tworzenia produktu na współczesnym rynku międzynarodowym ; Międzynarodowy cykl życia produktu ; Międzynarodowy cykl życia produktu na przykładzie samochodu Volkswagen Santana - case study ; R. 7. WSPÓŁCZESNE DYLEMATY STANDARYZACJI PRODUKTU NA RYNKACH ZAGRANICZNYCH: Istota standaryzacji i adaptacji ; Standaryzacja produktu a globalizacja ; Standaryzacja a adaptacja - wpływ na politykę promocji, cen i dystrybucji ; Standaryzacja produktu na rynkach B2B i B2C ; Standaryzacja produktu: atut czy przeszkoda na współczesnym rynku międzynarodowym ; Standaryzacja produktu w branży motoryzacyjnej na przykładzie volkswagen aktiengesellschaft - case study ; R. 8. KONCEPCJE MARKI I POZYCJONOWANIA PRODUKTÓW NA WSPÓŁCZESNYM RYNKI MIĘDZYNARODOWYM: Istota i walory marki na współczesnym rynku międzynarodowym ; Produkować czy markować ; Co-branding ; Pozycjonowanie ; Ekspansja marki Vodafone na rynek Indii -case study ; R. 9. TECHNOLOGIE INFORMACYJNE I KOMUNIKACYJNE NA WSPÓŁCZESNYM RYNKU MIĘDZYNARODOWYM: Wpływ technologii informacyjnych i komunikacyjnych na działalność marketingową na rynku zagranicznym (produkt, dystrybucja, promocja, ceny): Marketing a technologie informacyjne i komunikacyjne - zagadnienia ogólne, Wpływ technologii informacyjnych i komunikacyjnych na produkt, Wpływ technologii informacyjnych i komunikacyjnych na dystrybucję, Wpływ technologii informacyjnych i komunikacyjnych na cenę, Wpływ technologii informacyjnych i komunikacyjnych na promocję, Alitalia - siła nabywców i zagrożenia dla przedsiębiorstw w dobie technologii informacyjnych i komunikacyjnych - case study ; Rola i wykorzystanie technologii informatycznych w badaniu potrzeb nabywców na rynkach zagranicznych: Wykorzystanie technologii informatycznych w poszukiwaniu szans rynkowych, Badania indywidualne, Badania trendów rynkowych ; R. 10. ETYKA A MARKETING MIĘDZYNARODOWY: Dominujące spojrzenie na etykę w biznesie ; Wielopoziomowość etyki ; Oddziaływanie etyki na politykę produktu, promocji, dystrybucji i cen oraz zakres nieetycznych zachowań firm na współczesnym rynku międzynarodowym ; Google - dylematy natury etycznej przy wejściu na rynek chiński - case study.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103148 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86550 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej