Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(9)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Czasopisma
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(10)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(2)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(7)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Autor
Anderson James C. (1953- )
(1)
Brogniez Jan (1965- )
(1)
Burnett Ken (1930- )
(1)
Hall Stacey (1965- )
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Kowalska Marzena
(1)
Kumar Nirmalya
(1)
Mitręga Maciej
(1)
Narus James A
(1)
Przybyś-Preiskorn Katarzyna
(1)
Rudolf Wawrzyniec
(1)
Wiechoczek Joanna
(1)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(1)
Zinserling Urszula
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Żyminkowska Katarzyna
(1)
Żyminkowski Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Marketing partnerski
(9)
Innowacje
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Obsługa klienta
(2)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo energetyczne państwa
(1)
Bezrobocie
(1)
Budżety rodzinne
(1)
Dostęp do oświaty
(1)
Ekorozwój
(1)
Elita ekonomiczna
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Gaz ziemny
(1)
Gazownictwo
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Holdingi
(1)
Instytucjonalizm
(1)
Integracja europejska
(1)
Jakość życia
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Klastry (ekonomia)
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Mieszkania
(1)
Narodowy Plan Rozwoju 2004-2006
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nauka
(1)
Nierówności społeczne
(1)
Obszary popegeerowskie
(1)
Organizacja
(1)
Oświata
(1)
Podmiotowość
(1)
Polityka gospodarcza
(1)
Polityka innowacyjna
(1)
Postawy
(1)
Prawo państwowe
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przemysł
(1)
Rolnictwo
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Rynek
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Sektor publiczny
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Społeczności lokalne
(1)
Spółdzielczość
(1)
Stypendia
(1)
Służba zdrowia
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Transport
(1)
Ubóstwo
(1)
Uczniowie
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Wiedza
(1)
Wsie
(1)
Współdziałanie
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Żywność
(1)
Temat: dzieło
Tygodnik Sanocki
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
2001-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Euroregion Karpaty
(1)
Gatunek
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Poradniki
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [221]-222.
Sześć standardów strategicznej synchroniczności ; Plan strategicznego przyciągania klientów ; Strategiczne przyciąganie w praktyce: 21 wskazówek na każdy dzień.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95333 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks.
1. Co wiadomo o zarządzaniu relacjami z kluczowymi klientami 2. Firma zorientowana na klienta 3. Co wiadomo o klientach 4. Budowa skutecznego systemu zarządzania relacjami z kluczowymi klientami 5. Planowanie działalności firmy 6. Kluczowi klienci jako źródło zysków 7. Jak stworzyć odpowiedni biznesplan dla każdego z kluczowych klientów 8. Skuteczność porozumiewania się 9. Zastosowanie technologii informacyjnej w zarządzaniu relacjami z klientami 10. Tworzenie motywacji i budowanie skutecznie działających zespołów do spraw klientów 11. Negocjacje z kluczowymi klientami 12. "Już nie przynosisz mi kwiatów" czyli utrata klienta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / [Uniwersytet Łódzki])
Bibliografia na stronach [225]-234.
2017-10
Streszczenie w języku angielskim.
R. I. EWOLUCJA ZARZĄDZANIA PUBLICZNEGO W KIERUNKU RELACYJNYM: 1. Różnice między zarządzaniem w sektorze publicznym i prywatnym ; 2. Ewolucja zarządzania publicznego w kierunku otwartości organizacji ; 3. Partnerskie zarządzanie publiczne ; R. II. MARKETING TERYTORIALNY W UJĘCIU TRANSAKCYJNYM I RELACYJNYM: 1. Marketing w sektorze publicznym ; 2. Geneza i rozwój marketingu terytorialnego ; 3. Marketing relacji w sektorze przedsiębiorstw ; 4. Marketing relacji w sektorze publicznym ; R. III. ROZWÓJ RELACJI MIĘDZYORGANIZACYJNYCH W SEKTORZE PUBLICZNYM: 1. Rola partnerstwa w rozwoju terytorialnym ; 2. Rodzaje relacji międzyorganizacyjnych i ich rozwój ; 3. Teorie opisujące współdziałania międzyorganizacyjne ; 4. Typologie współdziałania międzyorganizacyjnego ; R. IV. METODYKA BADAŃ EMPIRYCZNYCH: 1. Przesłanki prowadzonych badań i założenia badawcze ; 2. Operacjonalizacja pojęć ; 3. Uzasadnienie wyboru wielokrotnego studium przypadku jako metody badań ; 4. Etapy badania oraz wykorzystywane metody i narzędzia badawcze ; R. V. ORGANIZACJA TERYTORIALNA I JEJ RELACJE Z INTERESARIUSZAMI INSTYTUCJONALNYMI W KONTEKŚCIE PROWADZENIA POLITYKI ROZWOJU – WYNIKI BADAŃ EMPIRYCZNYCH: 1. Ocena otwartości organizacji terytorialnej i jej interesariuszy instytucjonalnych w opinii 2. Czynniki wpływające na współpracę zewnętrzną organizacji terytorialnej ; 3. Specyfika relacji organizacji terytorialnej na szczeblu regionu z lokalnymi JST ; R. VI. WSPÓŁDZIAŁANIE REGIONU I MIASTA W MARKETINGOWYCH PROCESACH POZYSKIWANIA MOBILNYCH CZYNNIKÓW WZROSTU – WYNIKI BADAŃ EMPIRYCZNYCH: 1. Rola miast i regionów w dysponowaniu zasobami ; 2. Klasyfikacja regionów ze względu na udział stolicy w zasobach regionu ogółem ; 3. Oceny potencjału stolicy w regionie z perspektywy atrakcyjności inwestycyjnej, turystycznej i akademickiej ; 4. Ocena współdziałania pomiędzy regionem a miastem w zakresie realizacji procesów marketingowych ; 5. Zestawienie wyników badań i ich interpretacja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105733 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 352-362.
1. W stronę zintegrowanej komunikacji, czyli ewolucja w marketingu 2. Zintegrowana komunikacja marketingowa w organizacji 3. Wpływ ZKM na tworzenie przewagi konkurencyjnej 4. Teoretyczne podstawy ZKM 5. Studia przypadków. ZKM w polskiej praktyce - wybrane projekty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91403 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sprzedaż, Obsługa Klienta, CRM)
Indeks.
Aby przedsiębiorca mógł czerpać zyski z wartości swojej oferty, musi umieć przekonująco wykazywać i dokumentować jej przewagę nad najlepszymi nawet propozycjami alternatywnymi. Autorzy książki przedstawiają szczegółowy, metodyczny opis zarządzania wartością dla klienta oraz wdrażania go w praktyce. Przybliżają zagadnienie pojęcia wartości i przechodzą dalej aż do kwestii zysków z dostarczanej klientom wartości. Podają również liczne przykłady firm z różnych branż i krajów w celu przejrzystego zilustrowania przedstawionej koncepcji. Dzięki książce można dowiedzieć się, jak; - formułować ofertę opartą na wartości, - uzasadniać i dokumentować wartość swojej oferty, - dostosowywać ofertę do klienta, - opierać sprzedaż na wartości, a nie na cenie. Publikacja pomoże dyrektorom, kierownikom działów marketingu i kierownikom działów sprzedaży czerpać korzyści z wartości oferowanej docelowym klientom przez własną propozycję rynkową, James C. Anderson, Nirmalya Kumar i James A, Narus, naukowcy specjalizujący się w dziedzinie marketingu, rozwijali i doskonalili sposoby podejścia do sprzedaży przez wiele lat, doradzając klientom z różnych rynków oraz badając praktyki zarządzania. [Wolters Kluwer Polska, 2013]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografia na stronach 215-222.
R. I. NOWOCZESNA KOMUNIKACJA W ZMIENIAJĄCYM SIĘ OTOCZENIU SPOŁECZNO-EKONOMICZNYM: 1. Istota komunikacji międzyludzkiej ; 2. Trendy w komunikacji społecznej i biznesowej u progu XXI wieku ; 3. Kluczowe czynniki w budowaniu skutecznej komunikacji firmy: Tożsamość firmy ; Wizerunek ; Reputacja ; 4. Strategiczni odbiorcy komunikacji firm: Duże przedsiębiorstwa ; Małe i średnie przedsiębiorstwa ; 5. Realizacja celów w strategicznych grupach odbiorców ; 6. Całościowy model skutecznej komunikacji ze strategicznymi grupami odbiorców ; R. II. SKUTECZNA KOMUNIKACJA W ŚRODOWISKU BIZNESOWYM - B2B: 1. Profesjonalna komunikacja w obsłudze klienta B2B: Otwieranie rozmowy z klientem ; Poznawanie potrzeb klienta ; Przedstawianie korzyści ; Asertywność ; Współpraca w sytuacji konfliktowej ; 2. Budowanie relacji w komunikacji przedsiębiorstw: Podejście partnerskie w komunikacji B2B ; Zarządzanie jakością (TQM - Total Quality Management) ; Koncepcja marketingu relacji ; Pracownicy organizacji jako part-time marketers ; Doskonała obsługa klienta ; Metody zdobywania wiedzy o klientach - lead generation ; Zarządzanie relacjami z klientem – CRM ; Budowa lojalności ; Zintegrowana komunikacja marketingowa w modelu B2B ; R. III . ZINTEGROWANA KOMUNIKACJA MARKETINGOWA Z ODBIORCĄ KOŃCOWYM - B2C: 1. Integralny charakter nowoczesnej komunikacji marketingowej: Nowa rola marketingu - od orientacji na firmę do orientacji na klienta i społeczeństwo ; Czy koncepcja 4P jest aktualna? Nowy mix marketingowy ; Integralny charakter nowoczesnej komunikacji z konsumentami ; Odbiorcy komunikacji B2C a B2B ; 2. Narzędzia nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej: Reklama ; Marketingowe public relations ; Promocja sprzedaży i POS ; Sprzedaż osobista ; Marketing bezpośredni ; Marketing internetowy ; Mobile marketing ; Marketing szeptany ; Sponsoring ; Event marketing ; 3. Integralne spojrzenie na media w nowoczesnym komunikowaniu marketingowym: Założenia strategii POE - spójne zarządzanie kanałami komunikacji ; Media Paid ; Media Owned ; Eedia Earned ; Odbiorcy i zakres oddziaływania poszczególnych mediów ; 4. Wybrane techniki i numery nowoczesnej komunikacji marketingowej: Content marketing ; Storytelling ; Autentyczność i podkreślanie pochodzenia ; Dostarczanie doświadczeń ; Komunikacja wideo w Internecie ; Retrokomunikacja: sentyment konsumentów ; R. IV. KOMUNIKACJA MOTYWACYJNA WEWNĄTRZ ORGANIZACJI: 1. Narzędzia komunikacji budujące motywację pracowników: Pochwała i wyrazy uznania ; Dystrybucja opinii klienta ; Wyrazy wdzięczności ; Wzajemna motywacja pracowników poprzez rozrywkę ; Wyjście poza rolę i schematy komunikacyjne ; Uświadomienie funkcji pełnionej w organizacji ; 2. Skuteczna komunikacja motywacyjna w zarządzaniu zespołem: Wyznaczanie i komunikowanie celów motywujących ; Deklaracja zobowiązania ; Efekt rozgrzeszenia ; Organizacja zebrań ; Plan realizacji celu ; Słowa komunikujące sukces lub porażkę ; Wizualizacja konsekwencji ; Monitoring progresu ; Udzielanie motywującej informacji zwrotnej ; R. V. CSR - ZINTEGROWANA KOMUNIKACJA SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI BIZNESU: 1. CSR - zobowiązania społeczne stawiane nowoczesnej firmie ; 2. Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu ; 3. Odpowiedzialność społeczna jako cel przedsiębiorstwa ; 4. Strategia odpowiedzialnego społecznie biznesu ; 5. CSR w komunikacji public relations ; 6. Narzędzia zarządzania społeczną odpowiedzialnością biznesu ; 7. Marketing społecznie zaangażowany - Cause Related Marketing (CRM).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105080 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing relacji : teoria i praktyka / Maciej Mitręga. - Wydanie IV. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 147 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 141-145.
Dla marketerów, kadry nauczającej i studentów marketingu.
R. I. PODSTAWY MARKETINGU RELACJI: 1. Korzenie i rozwój paradygmatu marketingu relacji ; 2. Przedsiębiorstwo jako strona relacji ; 3. Konsument jako strona relacji ; 4. Usługa jako przedmiot wymiany i konsumpcji ; 5. W stronę definicji marketingu relacji ; R II. ZASTOSOWANIE MARKETINGU RELACJI: 1. Poziomy realizacji marketingu relacji ; 2. Segmentacja nabywców w marketingu relacji ; 3. Etapy marketingu relacji ; 4. Wykorzystanie sieci relacji z otoczeniem ; 5. Wartość relacji z klientem - uwarunkowania, mierniki: Poprawa rentowności relacji ; Szeroka perspektywa wartości relacji ; R. III. METODYKA BADAŃ RELACJI POMIĘDZY PRZEDSIĘBIORSTWEM A KONSUMENTEM: 1. Relacje firma-klient jako obiekt badań ; 2. Poziomy analizy relacji ; 3. Siła jako kluczowa własność relacji ; 4. Mierniki siły relacji ; 5. Rodzaje relacji i etapy kształtowania się relacji ; 6. Metody gromadzenia danych z zakresu relacji ; 7. Metody analizy danych z zakresu relacji ; 8. Kwestionariusz wywiadu z klientem ; R. IV. UWARUNKOWANIA ZASTOSOWANIA MARKETINGU RELACJI: 1. Uwarunkowania makrootoczenia: Prawne aspekty marketingu relacji: Ochrona konsumenta i konkurencji ; Ochrona danych osobowych ; Ochrona handlu elektronicznego ; Infrastruktura teleinformatyczna kształtowania relacji ; Kultura jako uwarunkowanie marketingu relacji ; 2. Sektorowa specyfika relacji firma-klient w świetle badań: Ogólna charakterystyka analizowanych sektorów ; Sektorowe uwarunkowania rozwoju relacji. [CeDeWu, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-113000 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [173]-181.
Katarzyna Żyminkowska, R. 1. ŹRÓDŁA TEORETYCZNE, ISTOTA, FORMY ORAZ MODELE CUSTOMER ENGAGEMENT: 1. Koncepcje aktywizmu klienta w literaturze marketingowej ; 2. Definicje customer engagement ; 3. Wymiary i formy customer engagement ; 4. Modelowe ujęcia customer engagement ; Katarzyna Żyminkowska, R. 2. ZAŁOŻENIA I METODYKA BADAŃ EMPIRYCZNYCH: 1. Opis modelu badawczego customer engagement ; 2. Cele i metodyka badań empirycznych ; Joanna Wiechoczek, R. 3. WSPÓŁPRACA KLIENTÓW Z FIRMĄ LUB MARKĄ: 1. Współpraca klientów z firmą lub marką w ujęciu literatury marketingowej ; 2. Współpraca klientów z firmą lub marką - wyniki badań konsumentów poszczególnych kategorii produktowych: Odzież ; Piwo ; Telefony komórkowe ; Produkty bankowe ; 3. Porównanie współpracy klientów z firmą lub marką w przekroju czterech kategorii produktowych ; Małgorzata Kieżel, R. 4. KOMUNIKACJA MIĘDZY KLIENTAMI: 1. Komunikacja między klientami w teorii literatury ; 2. Komunikacja między klientami - wyniki badań konsumentów ogółem oraz dla oszczególnych kategorii produktowych: Produkty odzieżowe ; Piwo ; Telefony komórkowe ; Produkty bankowe ; 3. Porównanie komunikacji między klientami w przekroju czterech kategorii produktowych ; Tomasz Żyminkowski, R. 5. SKARGI KLIENTÓW: 1. Skargi klientów w literaturze marketingowej ; 2. Skargi klientów - wyniki badań konsumentów poszczególnych kategorii produktowych: Odzież ; Piwo ; Telefony komórkowe ; Produkty bankowe ; 3. Porównanie aktywności klientów w sferze skarg i reklamacji w odniesieniu do firm i/lub marek w przekroju czterech kategorii produktowych ; Małgorzata Kieżel, Joanna Wiechoczek, R. 6. ZAANGAŻOWANIE KLIENTÓW (CUSTOMER INVOLVEMENT): 1. Zaangażowanie klientów w ujęciu literatury marketingowej ; 2. Stosunek konsumentów do badanych kategorii produktowych w świetle wyników badań: Odzież ; Piwo ; Telefony komórkowe ; Produkty bankowe ; 3. Porównanie stosunku konsumentów wobec czterech kategorii produktowych ; Katarzyna Żyminkowska, R. 7. KORZYŚCI KONSUMENTÓW Z CUSTOMER ENGAGEMENT: 1. Podstawy teoretyczno-metodyczne badań korzyści z customer engagement ; 2. Korzyści z customer engagement - wyniki badań konsumentów poszczególnych kategorii produktowych: Odzież ; Piwo ; Telefony komórkowe ; Produkty bankowe ; 3. Porównanie korzyści z customer engagement w przekroju czterech kategorii produktowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107275 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Dot. m.in. Euroregionu Karpackiego, Stalowej Woli (s. 182-188), Doliny Lotniczej (s. 101-103), "Tygodnika Sanockiego" (s. 377-388) i Wytwórni Ciast i Lodów Santos (s. 640-651).
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang., ros.
Spis treści równol. pol. i ang., częśc. ros. i ang.
Streszcz. ang. przy pracach.
GLOBALNE UWARUNKOWANIA NIERÓWNOŚCI SPOŁECZNYCH: Michał Gabriel Woźniak: Strategiczne i instytucjonalne wyzwania dla Polski w kontekście globalizacji i regionalizacji; Zofia Chyra-Rolicz: Polska spółdzielczość wobec problemów globalizacji (Tezy do dyskusji); Teresa Bal-Woźniak: Struktury koordynacji sprzyjające innowacyjności; Pavel Ivanovič Ponomarenko: Problemy innovacionnogo puti razvitiâ ekonomiki Ukrainy; Dariusz Firszt: Rozwój potencjału technologicznego polskiej gospodarki jako wyzwanie globalizacji; Władysława Jastrzębska, Dorota Bobrecka-Jamro, Renata Tobiasz-Salach: Innowacyjność małych i średnich przedsiębiorstw w procesie globalizacji i integracji europejskiej; Tadeusz Kowalewski: Szanse i zagrożenia kształcenia permanentnego w obliczu regionalizacji i globalizacji; Małgorzata Lęcznar: Koncepcja klastrów a podnoszenie konkurencyjności regionu Podkarpackiego w dobie globalizacji; Radosław Puchała: Jaki powinien być kształt sprzyjającej wzrostowi polityki gospodarczej w Polsce w obliczu globalizacji?; Iwona Szczepaniak: Wpływ procesów globalizacji i integracji z UE na sektor MSP (małych i średnich firm spożywczych); Arkadiusz Tuziak: Regionalny kontekst procesów globalizacyjnych; Valentina Mihajlovna Šapoval, Natapâ Petrovna Dubrova: Urovni social'noj otvetstvennosti predprinimatel'stva v kontekste globalizacionnyh processov. REGIONALNE CZYNNIKI WZROSTU GOSPODARCZEGO: Kazimierz Fiedorowicz, Jacek Fiedorowicz: Cechy przestrzeni a wzrost gospodarczy (na przykładzie wybranych cech i obszarów Polski); Anna Karwińska: Działania na rzecz zmniejszania nierówności szans rozwojowych społeczności lokalnych w Polsce; Sławomir Zawisza, Aleksandra Rudzka: Strategia zrównoważonego rozwoju gminy w świetle badań wybranych województw północnej Polski; Jacek Duda: Narodowy plan rozwoju jako podstawa wykorzystania pomocy strukturalnej w krajach Europy Środkowo-Wschodniej; Mariusz Nyk, Michał Ferdzyn: Czynniki sprzyjające rozwojowi województwa łódzkiego; Paweł Frączek: Ocena bezpieczeństwa dostaw gazu ziemnego do Polski; Witosław J. Jasiński: Elity gospodarcze w gminie Gręboszów jako elity wpływu na samorząd terytorialny. Raport z badań terenowych w gminie Gręboszów; Marina Nikolaeva Padeva: Prodovol'stvennyj rynok Ukrainy: problemy i perspektivy razvitiâ; Piotr Rosik: Kapitał publiczny w procesie regionalnej konwergencji w Hiszpanii; Marek Smoleń: Społeczne skutki procesów transformacji gospodarczej w wymiarze lokalnym; Janusz Strojny: Ewolucja bankowości w kontekście rozwoju gospodarczego Euroregionu Karpackiego; Paweł Szura: Praktyka "WPR" a sytuacja rolnictwa jako główna determinanta stanu obszarów wiejskich w realiach Polski; Anetta Waśniewska: Województwo warmińsko-mazurskie na tle regionów sąsiadujących - wybrane zagadnienia. SPOŁECZNY WYMIAR NIERÓWNOŚCI: Tadeusz Janusz, Daniel Stos: Sytuacja sektora badań naukowych w Polsce; Tamara Tkacz: Człowiek i społeczeństwo w rozwoju oświaty; Jacek Woźniak: Kryteria oceny jakości kształcenia w szkole wyższej (na przykładzie ekonomii i zarządzania) jako czynnik wzmacniający nierówności społeczne; Anna Cywirenko: Prawo konstytucyjne wyborców i jego zabezpieczenie na Ukrainie; Wojciech Furman: Formy komunikowania się samorządu z ludnością (na przykładzie czasopisma samorządowego); Marie Gabryšová: Rola wykładowcy w kształtowaniu postaw prospołecznych; Marie Gabryšová, Halina Starzyczná: Metody zarządzania relacjami z klientem w świetle odpowiedzialności społecznej; Iwona Kowalska: Nierówności społeczne w kontekście systemu finansowania pomocy materialnej dla uczniów; Małgorzata Lechwar: Instytucje sektora publicznego a problem nierówności; Renata Marks-Bielska: Kapitał ludzki a kwestie ubóstwa w środowiskach popegeerowskich; Maria Miczyńska-Kowalska: Wirtualizacja konsumpcji w polskiej gospodarce rynkowej na progu XXI wieku; Zinovij Aleksandrovič Naduk: Vliânie kačestva medicinskoj pomosi na formirovanie rynka medicinskih uslug v Ukraine; Anna Nowak: Bariery dostępu do edukacji ludności wiejskiej a reforma edukacji; Tadeusz Pliszka: Wybrane aspekty nierówności społecznych wiedzy i postępu technicznego; Bogusław Ślusarczyk: Bezrobocie w Polsce i UE - najważniejszy element polityki zatrudnienia; Anatolij Tkacz: Nowy etap rozwoju instytucjonalnego w gospodarce transformacyjnej; Bożena Tuziak: Kapitał społeczny lokalnych wspólnot samorządowych; Katarzyna Włodarczyk-Śpiewak: Aspekty jakości życia a poziom satysfakcji życiowej Polaków; Ewa Wójcik, Anna Matras-Bolibok: Zmiany w strukturze zatrudnienia w przemyśle na tle pozostałych sekcji gospodarki narodowej. PODMIOTY GOSPODARCZE DETERMINUJĄCE PODZIAŁ DOCHODÓW: Andrzej Piotr Wiatrak: Wspomaganie rozwoju małych przedsiębiorstw w skali lokalnej; Zofia Wyszkowska: Kapitał finansowy w przedsiębiorstwach; Olga Leonidovna Fanina: Osobennosti trudovyh otnošenij na malom predpriâtii; Mirosław Gorczyca: Wydatki mieszkaniowe, zaległości w opłatach oraz dodatki mieszkaniowe gospodarstw domowych; Colin F. Hales, Andrzej Kamiński: Internet jako narzędzie badań marketingowych; Irina I. Kolesnikova: Development of Enterprise's Business Value in Belarus Region; Beata Onak-Szczepanik: Miejsce i rola sektora małych i średnich przedsiębiorstw w gospodarce Polski; Wojciech Pawnik: Podmiotowość w organizacji - fakt społeczny, czy postmodernistyczny postulat?; Marek Smoleń: Duży sukces firmy z małej miejscowości; Alina Szewc-Rogalska: Grupy kapitałowe w gospodarce polskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej