Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(20)
Forma i typ
Książki
(17)
Poradniki i przewodniki
(13)
Audiobooki
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(19)
wypożyczone
(5)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(12)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(8)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(1)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Autor
Tracy Brian (1944- )
(4)
Arden Ron
(2)
Dumińska Katarzyna
(2)
Malinowska-Parzydło Joanna
(2)
Michalak Robert (1968- )
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Accorsi Mariangela
(1)
Acker Mike
(1)
Bartosz Bogna (1962- )
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Cieśla-Korytowska Maria (1947- )
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Drewnowski Jacek (1974- )
(1)
Dziubińska Joanna (filolożka)
(1)
Frier Sarah
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Härter Gitte (1969- )
(1)
Irzykowski Jarosław
(1)
Jarosz Agnieszka
(1)
Kalka Violetta
(1)
Marzorati Simona
(1)
Nartowski Andrzej S. (1943-2022)
(1)
Nasher-Awakemian Jack G. O. (1979- )
(1)
Puchalska Iwona
(1)
Rychlik Magdalena (tłumaczka)
(1)
Schulman Seth
(1)
Siwiec Magdalena
(1)
Song Aimee
(1)
Spiechlanin Katarzyna
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Szymanderska Urszula
(1)
Taddia Federico
(1)
Weinger Erin
(1)
West Edie
(1)
Wąsik Dorota (tłumacz)
(1)
Zieliński Kamil (psychologia)
(1)
Öttl Christine (1960- )
(1)
Żaczek Beata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(19)
Język
polski
(18)
Odbiorca
Mówcy
(1)
Nauczyciele
(1)
Szkoleniowcy
(1)
Trenerzy
(1)
Temat
Autoprezentacja
(20)
Image
(4)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Kariera
(3)
Prezentacje i wystąpienia
(3)
Sukces
(3)
Instagram
(2)
Kompetencje kluczowe
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Marketing
(2)
Media społecznościowe
(2)
Negocjacje
(2)
Samorealizacja
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Asertywność
(1)
Beckett, Samuel (1906-1989)
(1)
Berlioz, Hector (1803-1869)
(1)
Blanchot, Maurice (1907-2003)
(1)
Brandys, Kazimierz (1916-2000)
(1)
Brzozowski, Stanisław (1878-1911)
(1)
Cervantes Saavedra, Miguel de (1547-1616)
(1)
Czechowicz, Józef (1903-1939)
(1)
Gautier, Théophile (1811-1872)
(1)
Gender
(1)
Giacometti, Alberto (1901-1966)
(1)
Gry i zabawy
(1)
Herbert, Zbigniew (1924-1998)
(1)
Homoseksualizm
(1)
Influencerzy
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Karłowicz, Mieczysław (1876-1909)
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Kompetencje miękkie
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikatory internetowe
(1)
Kreatywność
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Krytycyzm
(1)
Leśmian, Bolesław (1877-1937)
(1)
LinkedIn
(1)
Malczewski, Jacek (1854-1929)
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marka osobista
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(1)
Motywacja
(1)
Mozart, Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(1)
Mężczyzna
(1)
Narcyzm
(1)
Norwid, Cyprian Kamil (1821-1883)
(1)
Plath, Sylvia (1932-1963)
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Praca
(1)
Pracoholizm
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przejęcie przedsiębiorstwa
(1)
Psychologia różnic indywidualnych
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rossini, Gioacchino (1792-1868)
(1)
Rudnicki, Adolf (1912-1990)
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Równouprawnienie płci
(1)
Różewicz, Tadeusz (1921-2014)
(1)
Savoir-vivre
(1)
Schubert, Franz (1797-1828)
(1)
Seksizm
(1)
Socjotechnika
(1)
Spostrzeganie interpersonalne
(1)
Spotkania i imprezy biznesowe
(1)
Start-up
(1)
Stryjkowski, Julian (1905-1996)
(1)
Sztyrmer, Ludwik (1809-1886)
(1)
Szymanowski, Karol (1882-1937)
(1)
Słowacki, Juliusz (1809-1849)
(1)
Ubiór
(1)
Umysł
(1)
Valéry, Paul (1871-1945)
(1)
Wpływ społeczny
(1)
Wyspiański, Stanisław (1869-1907)
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie czasem
(1)
Zarządzanie sobą
(1)
Żmichowska, Narcyza (1819-1876)
(1)
Temat: czas
1801-
(1)
1901-
(1)
2001-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Śląsk, Dolny
(1)
Gatunek
Poradnik
(14)
Wydawnictwa popularne
(2)
Fotografia
(1)
Literatura
(1)
Literatura polska
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Poradniki
(1)
Publicystyka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Rozwój osobisty
(9)
Praca, kariera, pieniądze
(5)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Psychologia
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
20 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5dz-39 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sukces osobisty / Brian Tracy ; przekład Bartosz Sałbut. - Dodruk. - Warszawa : MT Biznes, 2019. - 109 stron ; 22 cm.
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Tytuł oryginału: "Personal success" 2016.
Publikacja dostępna również w formie książki mówionej.
Dlaczego jedni odnoszą większe sukcesy niż inni? Brian Tracy, światowej sławy ekspert od zwiększania efektywności, przez dziesięciolecia badał życiorysy i zachowania ludzi sukcesu. Na tej podstawie wyciągnął zaskakujący wniosek: nawet niewielkie korekty nastawienia i zachowań mogą przełożyć się na istotny wzrost osiąganych wyników. W tej krótkiej, acz inspirującej książce autor wyjaśnia, w jaki sposób wszyscy możemy: - wyznaczać jasne cele (bo nie da się osiągnąć celu, którego się nie widzi), - zmienić nastawienie pod kątem przyciągania nowych możliwości, - wyrzec się wszelkich przekonań, którymi sami się ograniczamy; - wzmacniać pewność siebie, - ćwiczyć się w sztuce odwagi (ludzie sukcesu nie boją się podejmować ryzyka), - wykorzystywać każdą okazję do nauki i rozwoju, - nawykowo prowadzić działania networkingowe, - opanować umiejętność planowania strategicznego, - i wiele więcej. Książka jest pełna prostych, lecz jednocześnie rewolucyjnych technik, dzięki którym nauczysz się przekuwać marzenia w konkretne efekty. [MT Biznes, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.923 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Audiobook
CD
W koszyku
Sukces osobisty [Dokument dźwiękowy] / Brian Tracy ; [tł. Bartosz Sałbut]. - Warszawa : MT Biznes, 2016. - 1 płyta CD (2 godz. 44 min 28 s.) : digital, stereo ; 12 cm.
(Audiobook / MT Biznes)
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Czas trwania: 2 godz. 44 min 28 s.
Tytuł oryginału: "Personal success".
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Czyta Robert Michalak.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
Dlaczego jedni odnoszą większe sukcesy niż inni? Brian Tracy, światowej sławy ekspert od zwiększania efektywności, przez dziesięciolecia badał życiorysy i zachowania ludzi sukcesu. Na tej podstawie wyciągnął zaskakujący wniosek: nawet niewielkie korekty nastawienia i zachowań mogą przełożyć się na istotny wzrost osiąganych wyników. W tej krótkiej, acz inspirującej książce autor wyjaśnia, w jaki sposób wszyscy możemy: wyznaczać jasne cele (bo nie da się osiągnąć celu, którego się nie widzi), zmienić nastawienie pod kątem przyciągania nowych możliwości, wyrzec się wszelkich przekonań, którymi sami się ograniczamy; wzmacniać pewność siebie, ćwiczyć się w sztuce odwagi (ludzie sukcesu nie boją się podejmować ryzyka), wykorzystywać każdą okazję do nauki i rozwoju, nawykowo prowadzić działania networkingowe, opanować umiejętność planowania strategicznego. Książka jest pełna prostych, lecz jednocześnie rewolucyjnych technik, dzięki którym nauczysz się przekuwać marzenia w konkretne efekty. [MT Biznes, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.KM/CD 1552 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Convinced! : how to prove your competence & win people over" 2018.
Bibliografia, netografia na stronach [255]-310. Indeks.
Dzięki tej książce otworzysz każde drzwi! W końcu dostaniesz to, czego oczekujesz od życia, kariery, innych ludzi. Znowu awansował kolega, który jest od ciebie słabszy? Przygotowałaś świetną prezentację, ale to twój szef zgarnął za nią pochwały? Kolejna rozmowa kwalifikacyjna za tobą, a telefon od wymarzonego pracodawcy jakoś nie dzwoni? Koniec z tym! Poznaj kilka prostych i skutecznych technik negocjacji, które pomogą zmienić ci swoje zawodowe życie. Efekt aureoli, power talking, zarządzanie oczekiwaniami czy moc nonkonformizmu to tylko niektóre z nich. Brzmią intrygująco? Poznaj je, zastosuj i… idź po swoje! To, co wiesz i umiesz, nie świadczy samo za siebie. Jack Nasher, światowej sławy ekspert do spraw negocjacji i autorytet w dziedzinie znajomości technik wpływania na ludzi, nauczy cię, jak przekonać innych, że jesteś utalentowany, godny zaufania i - TAK! - nawet genialny! [Znak, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Capture your style" 2016.
Indeks.
Chcesz się dowiedzieć, jak wyróżnić swoje zdjęcie wśród milionów selfi wrzuconych codziennie na Instagrama? Jak je edytować i tagować? Jak zdobyć aktywnych obserwatorów i współpracować z reklamodawcami? Jak zbudować na Instagramie własną markę i zostać influencerką? O tym wszystkim opowie ci Aimee Song, autorka bloga "Song of Style". Jest jedną z najbardziej znanych blogerek świata, uznaną przez "The Business of Fashion" za osobę kształtującą światowy rynek mody. Znalazła się na liście 30 największych biznesowych talentów przed trzydziestką magazynu "Forbes". Na pokazach mody zasiada w pierwszych rzędach. od lat współpracuje ze znanymi markami. Jej blog odwiedzają miesięcznie ponad 4 miliony osób, a konto ma Instagramie codziennie śledzą prawie 4 miliony obserwatorów. [Społeczny Instytut Wydawniczy Znak. 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104543 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Potęga osobistego uroku : jak zjednywać sobie ludzi / Brian Tracy & Ron Arden ; [przekład Katarzyna Dumińska]. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2017. - 1 płyta audio CD (3 godz. 17 min) : digital, stereo. ; 12 cm.
(Psychologia biznesu)
Czas trwania: 3 godz. 17 min.
Tytuł oryginału: "Power of charm : how to win anyone over in any situation" 2006.
Czyta Robert Michalak.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
Niezależnie od posiadanych przez ciebie zdolności, inteligencji czy doświadczenia 85 procent twoich szans na odniesienie sukcesu zależy wyłącznie od umiejętności zjednywania sobie ludzi i przekonywania ich - czyli od twojego uroku osobistego. Jeśli dziś uważasz się za osobę pozbawioną tej cechy, sięgnij po Potęgę osobistego uroku, a sam się przekonasz, do czego jesteś zdolny! Ta publikacja jest nadzieją dla wszystkich, którzy uważają, że brak im „tego czegoś” w kontaktach z innymi. W Potędze osobistego uroku przedstawiono sprawdzone, łatwe do opanowania techniki pomagające być bardziej czarującym w każdej sytuacji. Jeśli zastosujesz te wszystkie sekrety w swoim życiu, wkrótce otworzą się przed tobą drzwi, o których uchyleniu nawet nie śniłeś, a ty będziesz dostawał to, czego pragniesz - za każdym razem. [www.bonito.pl, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/1381/159.9 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Psychologia biznesu)
Tytuł oryginału: "Power of charm : how to win anyone over in any situation" 2006.
Publikacja dostępna również w formie książki mówionej.
Jaka jest najważniejsza cecha charakteru, której potrzebujemy, gdy chcemy sobie kogoś zjednać, czy to w życiu zawodowym, czy osobistym? To urok osobisty - umiejętność stworzenia specjalnej więzi z każdą osobą i sprawienia, że poczuje się ona w naszym towarzystwie jak ktoś naprawdę wyjątkowy. Być może myślisz, że z urokiem osobistym trzeba się urodzić, ale jest on czymś, czego można się nauczyć, nawet jeśli niektórzy zostali nim naturalnie obdarzeni. "Potęga osobistego uroku" zmieni twoje życie. Dzięki tej książce nauczysz się, jak: przykuć uwagę i zdobyć zaufanie każdego już w ciągu kilku pierwszych sekund spotkania, uzyskać wsparcie ludzi, którzy pomogą ci osiągnąć twój cel, udoskonalić mowę ciała oraz techniki słuchania, co pomoże ci dać odczuć innym, że jesteś na nich skupiony, układać lepsze i ciekawsze przemówienia i prezentacje, radykalnie poprawić twoje zdolności negocjacyjne, rozkręcić interes i dostać awans w pracy, i wiele, wiele więcej! [MT Biznes, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.923 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Zanim zaczniesz działać ; Zrozumieć Linkedln ; Profil osobisty na Linkedlnie ; Profil firmowy na Linkedlnie ; Biznesowe relacje na Linkedlnie ; Wartościowe treści.
Sprzedaż i marketing bez spamowania na LinkedIn! To książka z ćwiczeniami, czyli skuteczny mix praktycznej wiedzy oraz licznych zadań do wdrożenia. Obecnie LinkedIn jest nie tylko narzędziem wspierającym procesy rekrutacyjne, ale też skutecznym medium do pozyskiwania klientów i partnerów biznesowych. Żeby jednak móc z niego czerpać korzyści, trzeba najpierw wśród naszej grupy docelowej zbudować rozpoznawalność, reputację i zaufanie. Z tego właśnie powodu wszelkie sprzedażowe próby podejmowane już w pierwszej wiadomości w social mediach zwykle kończą się porażką. Bez zbudowania zaufania, a często i relacji, to nie ma szans się udać. Czytając LinkedIn w praktyce, krok po kroku dowiesz się, jak: zaprezentować swoją wiedzę ekspercką, zapraszać do kontaktu i nawiązywać relacje biznesowe z decydentami z całego świata, sprzedawać i przyciągać nowych klientów, a także promować swoją markę osobistą i firmową. Dzięki praktycznym wskazówkom oraz sprawdzonym metodom zbudujesz skuteczny profil osobisty w 10 i pół kroku, dowiesz się, jak prowadzić stronę firmową na LinkedIn, poznasz mało znane funkcje i ustawienia oraz dowiesz się, co i jak publikować, by budować zaangażowanie odbiorców. A także o czym należy pamiętać i jakie zasady netykiety znać, by nie skazać się na kryzys wizerunkowy, a jeśli już wybuchnie, to jak sobie z nim poradzić na LinkedIn. Jak zmienić wiedzę w działanie. W każdym z rozdziałów Linkedin w praktyce otrzymasz wskazówki ułatwiające nawigację po świecie social sellingu: PRO TIP – tego prawdopodobnie nie znajdziesz nigdzie indziej! DOBRE PRZYKŁADY – jak działają inni?! CHECKLISTA – sprawdź, czy na pewno wszystko masz! DO UZUPEŁNIENIA – zrób koniecznie! ĆWICZENIE – Ty decydujesz, ale pamiętaj, że ćwiczenie czyni mistrza! WAŻNE PYTANIA – bez tych odpowiedzi trudno będzie podjąć strategicznie dobrą decyzję! INSTRUKCJA – oficjalnie od LinkedIn! [MT Biznes, 2022]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-07 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111735 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sensus. Osobowość Odnowa)
Bibliografia na stronach [245]-246.
Poznaj siebie, żeby móc poznać innych ; Zamień się w osobę, którą musisz być ; Mistrzowskie podejście ; Spraw, żeby ludzie chcieli Ci pomóc ; Spraw, żeby chcieli Ci powiedzieć ; Zduś podstępne działalnia w zarodku ; Niech Twoje ciało mówi za Ciebie ; Popracuj nad swoją prezencją ; Wszystko razem.
Człowiek jest istotą społeczną. To, w jaki sposób się komunikuje i jak nawiązuje relacje, wpływa na wiele obszarów jego życia osobistego i zawodowego, a także na decyzje i zachowanie innych. Jednak, podobnie jak inne umiejętności, tak i te można wyćwiczyć. Paradoksalnie silny rozwój technologii sprawił, że ludzie coraz gorzej radzą sobie z nawiązywaniem kontaktów społecznych i ich pielęgnowaniem. Równocześnie obowiązujące od setek lat reguły życia społecznego są niszczone, tak że w efekcie skuteczna i empatyczna komunikacja staje się trudnym zadaniem. Co gorsza, przybywa osób, które skutecznie posługują się socjotechnikami w nieetycznych i niechlubnych celach. Ta książka ułatwi Ci zrozumienie zachowania człowieka i pozwoli na wykorzystanie zdobyczy inżynierii społecznej. Nauczysz się hakować ludzi i zaczniesz etycznie korzystać z tej supermocy. Wzmocnisz pewność siebie podczas nawiązywania kontaktów z ludźmi, będziesz umiejętnie używać mowy ciała i sygnałów niewerbalnych, świadomie kierować rozmową i wpływać na decyzje innych ludzi. Bez trudu zdemaskujesz manipulatorów i uchronisz się przed nimi. Dowiesz się, w jaki sposób odbierają Cię inni ludzie i jak się zachowywać, aby to wrażenie było lepsze. Znajdziesz tu również szereg cennych porad i wskazówek, a także interaktywne "misje" - ćwiczenia pozwalające przetestować zdobyte informacje i wyszlifować nowe umiejętności. [www.azymut.pl, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Selbst-Marketing" 2008.
Na stronie redakcyjnej data wydania i ISBN wydania 1.: 2009 ; 978-83-7243-761-7.
"Siedź cicho w kącie, znajdą cię"? Nic z tego! Nawet największe talenty czy dokonania przepadną, jeśli nie zostaną odpowiednio zaprezentowane. Ale bez obaw: umiejętne przedstawienie swoich atutów i osiągnięć nie jest na szczęście kwestią genów - tego można się nauczyć, pod warunkiem, że to, co robimy, pozostaje w zgodzie z naszą osobowością. Podkreśl swoje atuty. Dzięki zamieszczonym w książce testom i ćwiczeniom dowiesz się, jakie są twoje mocne strony i w jaki sposób możesz poprawić swój wizerunek. Sięgnij po techniki autopromocji. Opisaliśmy je w tym poradniku. Nauczysz się radzenia sobie ze swoimi słabościami i błędami, jasnego wyrażania swoich oczekiwań i celów oraz komunikowania się z innymi w sposób otwarty i bezpośredni. To wszystko pomoże ci zyskać większy szacunek u szefa, klientów oraz kolegów z pracy. Ucz się od innych. Przeanalizuj liczne przykłady, na których pokazano, jak w najrozmaitszych sytuacjach zawodowych przedstawiać własne osiągnięcia, umiejętności i przekonać innych do swojego zdania. [Wydawnictwo RM, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-159.9 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Elementarz wystąpień publicznych / Violetta Kalka. - Warszawa : Wydawnictwo SBM, copyright 2020. - 157, [3] strony : ilustracje kolorowe ; 22 cm.
Na okładce: Metody i formy prowadzenia wystąpień ; pierwsze wrażenie ; stres i sposoby na niego ; praktyczne rady ; mowa ciała.
Bibliografia na stronach [158-159].
Poradnik przeznaczony dla mówców, trenerów, szkoleniowców, nauczycieli.
"Elementarz wystąpień publicznych" - poradnik przeznaczony dla mówców, trenerów, szkoleniowców, nauczycieli. Idealna książka dla osób wykorzystujących autoprezentację, głos i słowo jako narzędzia pracy. Jak przygotować wystąpienie? Jak budować pewność siebie? Jak panować nad słuchaczami? Jak stworzyć interakcje w relacjach z grupą? Werbalne i pozawerbalne metody wzmacniania przekazu i sposoby budowania wizerunku profesjonalnego mówcy. Praktyczne przykłady i ćwiczenia. [Wydawnictwo SBM, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-159.9 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Szkolenia)
(HR)
Autoprezentacja. Otwarcie się na innych ; Ćwiczenia dla dużych grup ; Ćwiczenia dla tych, którzy nie lubią "rozluźniających" ćwiczeń ; Ćwiczenia dodające energii ; Ćwiczenia w plenerze ; Gimnastyka umysłu ; Integracja grupy ; Lepsze poznanie się ; Ożywienie długiej, monotonnej wypowiedzi ; Podział na mniejsze grupy ; Po prostu zabawa ; Podsumowanie ; Rozpoczecie spotkania ; Wprowadzenie tematu ; Wyciszenie i relaks ; Zapoznanie się.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-Instr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Etykieta wartości / Andrzej S. Nartowski ; [ilustracje Beata Żaczek]. - Warszawa : Difin, 2020. - 182 strony : ilustracje ; 20 cm.
Książka nominowana w konkursie ECONOMICUS 2020 w kategorii: najlepszy poradnik biznesowy. Książka adresowana jest do środowisk gospodarczych. Sednem biznesu jest transakcja, sednem transakcji porozumienie stron, sednem porozumienia – wzajemne zaufanie. Etykieta może wspomóc zaufanie, przysłużyć się porozumieniu. Na tym polega kreowana przez nią wartość. Autor wskazuje, na czym ta wartość polega i jak ją spożytkować. [https://ksiegarnia.difin.pl/etykieta-wartosci, dostęp 5.01.2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111822 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Bibliografia, netografia na stronach 325-328.
Publikacja dostępna również w formie książki mówionej.
Twój najcenniejszy kapitał Wbrew pozorom nie chodzi o to, czym się w życiu zajmujesz i jaki tytuł widnieje na Twojej wizytówce. To może się zmieniać. Rzecz w tym, jak się komunikujesz i jakie pozostawiasz po sobie ostatnie wrażenie. Ostatnie, bo pierwsze wrażenie ludzie nauczyli się już skutecznie weryfikować. Dążysz po trupach do celu? A może kroczysz przez życie we własnym tempie i okazujesz ludziom należną uwagę? Jakie wartości głosisz, a jakimi kierujesz się naprawdę? Jaki jest Twój wizerunek w oczach innych — jesteś postrzegany jako człowiek rzetelny i spójny czy jako wątpliwa, wystylizowana kopia Twojego idola? Budzisz zaufanie czy wywołujesz niepokój? Czego jesteś obietnicą? Wreszcie: ilu jest w Twoim życiu ludzi gotowych wystawić Ci pozytywne rekomendacje? Możliwe, że Twoja samoocena jako „jaguara” biznesu rozmija się z krążącą o Tobie opinią „wybrakowanego trabanta”. Innymi słowy: czy wiesz, jaką jesteś marką? Nie oburzaj się. Reputację każdy ma. Jakąś. I to „jakąś” czyni różnicę. Każdy z nas jest marką. Niestety tylko nieliczni świadomie nią zarządzają. To ludzie sukcesu, znani ze swoich pasji, dokonań, przyzwoitości i komunikacji opartej na szacunku. Każdego z nich kojarzymy z określonymi wartościami. Każdy z nich jest wiarygodnym autorytetem i realizuje własny pomysł na siebie. Każdy świeci wyjątkowym światłem wartościowego wnętrza, bez konieczności kreowania się na kogoś, kim nie jest. Wiesz już, o co chodzi? Zatem do pracy, choć to wyzwanie wyłącznie dla ambitnych! Wykorzystaj najlepszą wiedzę na temat strategicznego zarządzania firmą, marketingiem i ludźmi do świadomego realizowania własnej strategii życia i sukcesu. Zarządzaj swoją reputacją i swoją marką równie skutecznie jak Richard Branson i Martyna Wojciechowska. [www.azymut.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-159.9 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Jesteś marką : jak odnieść sukces i pozostać sobą / Joanna Malinowska-Parzydło. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - 1 płyta audio CD (7 godz. 47 min 17 s.) : digital, stereo. ; 12 cm.
(Onepress Exclusive)
Czyta Autorka.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
Reputację każdy ma. Jakąś. I to „jakąś” czyni różnicę. Każdy z nas jest marką. Niestety tylko nieliczni świadomie nią zarządzają. To ludzie sukcesu, znani ze swoich pasji, dokonań, przyzwoitości i komunikacji opartej na szacunku. Każdego z nich kojarzymy z określonymi wartościami. Każdy z nich jest wiarygodnym autorytetem i realizuje własny pomysł na siebie. Każdy świeci wyjątkowym światłem wartościowego wnętrza, bez konieczności kreowania się na kogoś, kim nie jest. Wiesz już, o co chodzi? Zatem do pracy, choć to wyzwanie wyłącznie dla ambitnych! Skorzystaj z użytecznych narzędzi oraz inspirujących historii do budowania swojej reputacji i marki osobistej równie skutecznie jak Richard Branson, Warren Buffett czy Martyna Wojciechowska, ambasadorka tej książki. [Wydawnictwo Helion, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/746/159.9 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Speak & meet virtually : go from Zoom fatigue, online meeting boredom, and impersonal presentations to engaging, efficient, and empowering web conferencing" 2021.
Komunikacja wirtualna zagościła w naszym życiu na dobre. Czy jesteś gotów, aby wyróżnić się spośród tłumu? Ludzie i przedsiębiorstwa, które przystosowały się do nowych okoliczności i przeniosły swoje biznesy na wirtualne platformy, mają największe szanse na sukces. Nowa codzienność wiąże się z tym, że w związku ze zmieniającymi się sposobami interakcji oraz zanikającymi ograniczeniami geograficznymi pracownicy oczekują większej elastyczności. Przed firmami i jednostkami, które okazały się gotowe zainwestować w unowocześnienie swoich biznesów, pojawiły się nowe możliwości. Firmy, które przystosowały się do nowej rzeczywistości, zyskują przewagę nad konkurencją, która nie radzi sobie z technologią, ponieważ stają się atrakcyjne dla pracowników, którzy nie chcą powracać do swojej starej rutyny pracy przy biurku czy w boksie biurowym. Jednostki, które zainwestują w siebie i staną się mistrzami komunikacji wirtualnej, będą się wyróżniać na tle tłumu zadowalającego się miernością. W swojej najnowszej książce, "Sztuka prowadzenia spotkań wirtualnych", autor bestselleru "Jak przemawiać bez strachu" pokazuje, w jaki sposób pokonać bariery i przestać bać się nudnych i bezosobowych spotkań na Zoomie, przekonując, że każdy może nauczyć się prowadzić wydajne i inspirujące webinaria. Wcale nie jest za późno, abyś został „gwiazdą Zooma" - nie marnuj ani jednej minuty więcej na niewydajne i bezosobowe spotkania wirtualne! [https://cedewu.pl/Sztuka-prowadzenia-spotkan-wirtualnych-p3187, dostęp 29.09.2022]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111169 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Instagram bez filtra / Sarah Frier ; przekład: Jarosław Irzykowski. - Łódź : Feeria Wydawnictwo, 2020. - 431, [1] strona : fotografia ; 21 cm.
Tytuł oryginału: "No filter : the inside story of Instagram" 2020.
Sarah Frier, czy pamiętasz jeszcze czasy sprzed powstania Instagrama i publikowania zdjęć w obrębie tego serwisu społecznościowego? Miało to miejsce stosunkowo niedawno, bo przed 2010 rokiem. Jak to się stało, że powstał Instagram? Jak jego twórcy walczyli o swoje miejsce w social mediach? O tym wszystkim przeczytasz w książce Instagram bez filtra, napisanej przez Sarah Frier. Krótka historia Instagrama W 2010 roku Kevin Systrom wraz z Mikiem Kriegerem uruchomili wspólnymi siłami fotograficzny serwis społecznościowy, który połączony był z prostą w obsłudze aplikacją mobilną. Nie minęło dużo czasu, a Instagram cieszył się już ogromną popularnością, wspieraną przez celebrytów entuzjastycznie podchodzących do perspektywy dzielenia się z fanami swoim życiem w ramach tej platformy. Być może orientujesz się, że już po dwóch latach od uruchomienia Instagrama został on przejęty przez giganta sfery social mediów, Facebook, za – bagatela – miliard dolarów. Wówczas w firmie zatrudnionych było zaledwie 13 osób. Tajemnice funkcjonowania Instagrama Jak to się stało, że idealistyczne podejście twórców Instagrama zaowocowało stworzeniem takiego popularnego serwisu? W jaki sposób z obecności na Instagramie korzystają celebryci i tzw. influencerzy? Sarah Frier w swojej książce Instagram bez filtra odsłania po kolei tajemnice funkcjonowania tego serwisu. Dowiedz się, jak wygląda uruchomienie startupu w słynnej Dolinie Krzemowej i poznaj zasady funkcjonowania usług, turystyki i handlu w ramach Instagrama. To książka, która pomoże Ci zrozumieć fenomen tego serwisu. [www.empik.com, 2022]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-07 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111803 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce i stronie tytułowej: Onepress.
Bibliografia i netografia na stronach 227-[229] i bibliografie przy rozdziałach.
I. Asertywność ; II. Autoprezentacja i wystąpienia publiczne ; III. Komunikacja ; IV. Kreatywność ; V. Krytyczne myślenie ; VI. Motywacja ; VII. Negocjacje ; VIII. Wywieranie wpływu i obrona przed manipulacją ; IX. Zarządzanie sobą w czasie ; X. Zarządzanie sobą w stresie.
Narzędziownik współczesnego człowieka Psychokompetencje? Bez nich trudno z powodzeniem radzić sobie we współczesnym świecie. Niestety, z jakiegoś powodu nie uczą ich w przedszkolu. Ani w szkole. Ba, takiego przedmiotu nie ma nawet na studiach. Oczywiście poza kierunkami związanymi z psychologią… Nie uczą? Trudno. W takim razie niezbędne kompetencje psychologiczne trzeba zdobyć samodzielnie. Szczęśliwie podręcznik do nauki jest już dostępny. Jak dobrze, że trzymasz go w ręku! Psychokompetencje to inaczej kompetencje miękkie. Należą do nich między innymi umiejętności: budowania relacji, komunikacyjne, negocjacyjne, myślenia kreatywnego i krytycznego, a także adaptacji do zmieniających się warunków czy rozwiązywania konfliktów. Bez ich opanowania trudno osiągnąć sukces w życiu zawodowym, a i życie prywatne osoby, która jest od nich "wolna”, prawdopodobnie nie będzie wyglądało różowo. Dlatego też na kolejnych stronach tej książki jej autor dzieli się wiedzą dotyczącą dziesięciu najważniejszych psychokompetencji i oferuje skuteczne narzędzia ich opanowania - zarówno na poziomie umiejętności, jak i odpowiednich postaw. [Helion & Company, 2022]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-159.923 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-111739 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Akademicka)
Bibliogr. przy pracach.
Spis treści także ang.
1. KOBIETY, MEŻCZYŹNI W PRZESTRZENIACH SPOŁECZNYCH: Czy kobiety są gorsze? Obrazy społeczne kobiet i innych kategorii społecznych ; Role społeczne kobiet i mężczyzn dawniej i współcześnie ; Kobiecość i męskość - współczesna rewizja stereotypu rodzaju ; Równość szans zaprzepaszczona: nowi obywatele i "starzy" nauczyciele ; Przekonania i preferencje polityczne kobiet i mężczyzn. Przegląd zagadnień ; Seksizm tradycyjny i współczesny a postrzeganie kobiet w polityce ; Czy "geje są jak kobiety"? Kobiecość i męskość w świetle definicji oraz autodefinicji lesbijek i gejów ; Społeczne i akceptowane kanony kobiecego piękna. 2. KOBIETY I MEŻCZYŹNI W RELACJACH: Różnice w strategiach autoprezentacji między kobietami i mężczyznami na portalu sympatia.onet.pl ; Męskość i kobiecość w wymiarze komunikowania się ; Czy wygląd mężczyzny ma znaczenie? Twarz jako wyznacznik sądów o osobie płci przeciwnej ; Dotyk, płeć i uległość ; Jak kłamią kobiety ; Sytuacyjne i podmiotowe uwarunkowania oceny sytuacji potencjalnego kontaktu z osobą tej samej płci i płci przeciwnej ; Płeć kierowcy i policjantka a taktyki wywierania wpływu w sytuacjach wykroczenia drogowego. 3. KOBIETY, MĘŻCZYŹNI NA RYNKU PRACY: Praca zawodowa w umyśle kobiet i mężczyzn. Zróżnicowanie zainteresowań zawodowych ; Kobiecość i męskość jako niespecyficzne kompetencje zawodowe ; Postrzeganie kobiecości i męskości w badaniach sondażowych studentów zarządzania ; Płeć i aktywność zawodowa jako determinanty postrzeganej jakości życia u osób pracujących w Polsce lub za granicą ; Jak to jest być naukowczynią? ; Nadmierna aktywność zawodowa współczesnej kobiety w ujęciu psychologii egzystencji ; Kobiecość na emeryturze. Konteksty negatywne ; Kobiecość i męskość w teorii ekonomii ; Problemy równego traktowania kobiet i mężczyzn w miejscu pracy. Koncepcja pomiaru ; Zróżnicowanie sytuacji kobiet i mężczyzn na dolnośląskim rynku pracy ; Sytuacja i perspektywy rozwoju zawodowego kobiet na rynku pracy województwa dolnośląskiego w świetle badań 2006-2007.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96772 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komparatystyka Polska - tradycja i współczesność)
Materiały z konferencji naukowej zorganizowanej przez Katedrę Komparatystyki Literackiej Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków, 17-19-października 2007 r.
Bibliogr. s. 513-514.
Streszcz. ang. przy art.
Teksty cytowane częśc. również w jęz. ang., fr., łac.
Narcyz i Plotyn: od piękna ku Pięknu ; O renesansowej Filautii ; Don Kichote - Narcyz i Cervantes - anty-Narcyz ; "Sadźmy, przyjacielu, róże..., czyli o optymizmie ; Obraz autora w lirykach lozańskich ; Ślad Mickiewicza ; Kilka uwag o hymnie "Smutno mi, Boże!..." Juliusza Słowackiego oraz o aporiach tłumaczenia ; Julisz Słowacki w "Podróży do Ziemi Świętej z Neapolu" i w "Beniowskim" ; Autoportret i cywilizacja parabola. Kreacja poety w dramatach współczesnych Cypriana Norwida ; Narcyz romantyczny, czyli co można zobaczyć w lustrze (proza Théophile'a Gautier) ; Oblicza Narcyzy. Czy romantyczna poetka jest poetką? O "Szczęściu poety" Narcyzy Żmichowskiej ; Deotyma - "ja" improwizatorki ; Zwierciadlane odbicia? Autor i wykonawca w dziewiętnastowiecznej kulturze ; W labiryntach własnej biografii. Ludwik Sztyrmer - Wincenty Pantofel - Eleonora Sztyrmer ; Odbicia i powtórzenia. Młodopolski "Traktat o Narcyzie" ; Miasto-zwierciadło: refleksja na temat sztuki ; O zacieraniu granic między fikcją a rzeczywistością: Gabriele D'Annunzio - mistrz autokreacji ; Kobieta przed lustrem. Reprezentacje narcystyczne Bolesława Leśmiana i Sylvii Plath ; Obcy albo wieloraki. Kilka rozważań na temat motywu tożsamości w powieściach pierwszej połowy XX wieku ; W lustrze postaci ; Sygnatury ukryte: Rudnicki, Stryjkowski, Brandys ; Refleksja miłosna: temat Narcyza u Valéry'ego i Herberta ; "a wszystko to ty". Narcyzm Czechowicza ; Zasnuwanie pustki. wokół projektu poetyckiego autoportretu Tadeusza Różewicza ; Spojrzenia negatywności (Blanchot, Giacometti, Beckett) ; Obecność autora w dziele filozoficznym: od metodologii - do metafizyki ; "Idee. Wstęp do filozofii dojrzałości dziejowej" Stanisława Brzozowskiego jako filozoficzny pamiętnik ; Rysy autora. Ślad jako nowa formuła obecności podmiotu w tekście ; Refleksje pisarzy na temat własnej obecności w tekstach literackich ; Czy krytyk musi być kochany, czyli o narcystycznych skłonnościach krytyki literackiej ; Obecność tłumacza w tekście - spojrzenie językoznawcy ; Oni, żony i sztuka. Jacka Malczewskiego i Stanisława Wyspiańskiego autoportrety małżeńskie ; Pustoszenie i ujarzmianie. Stanisław Wyspiański wobec umierania ; "Ja" w zwierciadle ogrodu. Kilka uwag o "Geniuszu ogrodowym" Brytyjczyków ; Kompozytor w zwierciadle liturgii, czyli kilka uwag o agnostyckich mszach. Mozart - Schubert - Rossini ; Autobiograficzne rysy twórczości Mieczysława Karłowicza ; Narcyz i echo. Obsesja muzyczna i fantazmat autobiograficzny we wczesnych pieśniach Karola Szymanowskiego ; Głos kompozytora w wierszu: o podmiotowości cyklu "Les Nuits d'Eté" Hectora Berlioza do słów Théophile'a Gautier.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92001 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej