Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(129)
Forma i typ
Książki
(124)
Czasopisma
(5)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(130)
wypożyczone
(9)
tylko na miejscu
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(37)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(5)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(92)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(6)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(2)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Autor
Ehrlich Andrzej
(5)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(5)
Bednarski Lech (1929-2006)
(4)
Stewart Dorothy M
(4)
Waśniewski Tadeusz (1928-2003)
(4)
Gierszewska Grażyna
(3)
Obłój Krzysztof (1954- )
(3)
Romanowska Maria (1947- )
(3)
Bednarek Mariusz
(2)
Bieniok Henryk
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Brzeziński Marek (1949- )
(2)
Chrościcki Zbigniew
(2)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(2)
DuBrin Andrew J
(2)
Dudek Krzysztof (tłumacz)
(2)
Flakiewicz Wiesław (1926-2001)
(2)
Foster Richard N
(2)
Gordon Thomas (1918-2002)
(2)
Hutt Michael D
(2)
Izdebski Zygmunt
(2)
Kahney Leander
(2)
Kaplan Sarah (1964- )
(2)
Kieżun Witold (1922- )
(2)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(2)
Kröger Fritz
(2)
Kwiatkowski Aleksander (finanse)
(2)
Kwiatkowski Stefan (1939- )
(2)
Makowska Alicja
(2)
Miron Jacek
(2)
Pacana Andrzej
(2)
Penc Józef
(2)
Popławska Wanda
(2)
Rusiński Michał
(2)
Speh Thomas W
(2)
Tudrej Jerzy
(2)
Vizjak Andrej
(2)
Wawrzyniak Bogdan
(2)
Afanas'ev Viktor Grigor'evič (1922- )
(1)
Afuah Allan
(1)
Antoszkiewicz Jan (ekonomista)
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Atkonis Florian
(1)
Baranowski Marian
(1)
Bieda Jolanta
(1)
Bieliński Przemysław (1977- )
(1)
Biliński Witold
(1)
Bittel Lester R. (1918- )
(1)
Blumenthal Karen
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (?-2004)
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Brilman Jean
(1)
Buczyńska Barbara
(1)
Bugiel Julian (1929- )
(1)
Butkiewicz Ewa
(1)
Büschgen Hans E
(1)
Carnegie Dale (1888-1955)
(1)
Chapska Joanna (1966- )
(1)
Chudy-Laskowska Katarzyna
(1)
Chyliński Marek
(1)
Convis Gary L
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Drozdowski Adam J
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Dziurdzik Andrzej
(1)
Essex Louellen
(1)
Fedan Roman (1937- )
(1)
Figiel Grzegorz
(1)
Filip Paulina
(1)
Fisk Peter
(1)
Frohn Gerhard
(1)
Gajdek Grażyna
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gokieli Marcin
(1)
Gościński Janusz Witold (1921-1994)
(1)
Gratton Chris (1948- )
(1)
Gros Urszula
(1)
Grzebyk Mariola
(1)
Gung Bohdan
(1)
Gębarowski Marcin
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Halicki Marcin
(1)
Hannaway Connor
(1)
Hanuszek Tadeusz
(1)
Heijden Kees A. van der
(1)
Hołówka Jacek (1943- )
(1)
Humble John William
(1)
Hunt Gabriel
(1)
Hydzik Paweł
(1)
Isaacson Walter (1952- )
(1)
Jakubczyc Janina
(1)
Jakubczyc Janina Anna
(1)
Jankowska-Mihułowicz Marzena
(1)
Jełowicki Marcin (1931-1998)
(1)
Kacprzyk Janusz (1947- )
(1)
Kaczyński Krzysztof (ekonomia)
(1)
Kadysz Piotr
(1)
Kajdy Jacek
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(24)
2000 - 2009
(37)
1990 - 1999
(41)
1980 - 1989
(9)
1970 - 1979
(13)
1960 - 1969
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(123)
Język
polski
(121)
Odbiorca
Inwestorzy indywidualni
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Zarządzanie
(99)
Przedsiębiorstwo
(53)
Marketing
(13)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(13)
Innowacje
(11)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(11)
Decyzje
(9)
Praca
(9)
Konkurencja
(8)
Zarządzanie jakością
(8)
Planowanie strategiczne
(7)
Zarządzanie ryzykiem
(7)
Zarządzanie strategiczne
(7)
Internet
(6)
Rachunkowość
(6)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(6)
Wzrost gospodarczy
(6)
Controlling
(5)
Klastry (ekonomia)
(5)
Menedżerowie
(5)
Organizacja
(5)
Rozwój regionalny
(5)
Apple Inc
(4)
Efektywność ekonomiczna
(4)
Ekorozwój
(4)
Fuzja przedsiębiorstw
(4)
Globalizacja
(4)
Kadry
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Nierówności społeczne
(4)
Planowanie gospodarcze
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Przemysł komputerowy
(4)
Rynek pracy
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Banki
(3)
Bezrobocie
(3)
Bibliotekarstwo
(3)
Budżety rodzinne
(3)
Cybernetyka
(3)
Etyka biznesu
(3)
Gospodarka
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Informatycy
(3)
Inwestycje
(3)
Inwestycje zagraniczne
(3)
Jobs, Steven Paul (1955-2011)
(3)
Konflikt społeczny
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Motywacja pracy
(3)
Negocjacje
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Pieniądz
(3)
Polityka gospodarcza
(3)
Polityka rolna
(3)
Prakseologia
(3)
Produkcja
(3)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(3)
Regionalizacja gospodarcza
(3)
Stosunki interpersonalne
(3)
Sukces
(3)
Służba zdrowia
(3)
Transfer technologii
(3)
Turystyka
(3)
Zakład pracy
(3)
Agroturystyka
(2)
Analiza fundamentalna (metoda ekonomiczna)
(2)
Biblioteki akademickie
(2)
Dochody indywidualne
(2)
Ekonometria
(2)
Ekonomia
(2)
Emerytura
(2)
Finanse
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Gospodarka materiałowa
(2)
Gospodarka narodowa
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Kapitał społeczny
(2)
Kariera
(2)
Komunikacja
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Korupcja
(2)
Kredyt
(2)
Metoda Delphi
(2)
Migracje
(2)
Motywacja
(2)
Nauka
(2)
Normy ISO 9001
(2)
Outsourcing
(2)
Partnerstwo publiczno-prywatne
(2)
Polityka społeczna
(2)
Praca zespołowa
(2)
Produktywność pracy
(2)
Prywatyzacja
(2)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(2)
Przejęcie przedsiębiorstwa
(2)
Przemysł
(2)
Przywództwo
(2)
Temat: czas
2001-0
(13)
1989-
(6)
2001-
(5)
1901-
(4)
1901-2000
(1)
1945-
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Województwo podkarpackie (1999- )
(3)
Bieszczady
(1)
Chiny
(1)
Czechy
(1)
Krzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Małopolska
(1)
Podlaskie, województwo
(1)
Recz (woj. zachodniopomorskie, pow. Choszczno)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Sanok (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Tomaszów Lubelski (woj. lubelskie)
(1)
Ukraina
(1)
Warszawa
(1)
Wielkopolska
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Podręcznik
(8)
Podręczniki akademickie
(8)
Materiały konferencyjne
(5)
Poradnik
(5)
Poradniki
(5)
Podręcznik akademicki
(4)
Audycje radiowe
(1)
Biografia
(1)
Biografie
(1)
Blogi
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Przypowieści ewangeliczne
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Inżynieria i technika
(1)
129 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [241]-243.
1. Analiza strategiczna - zakres i wykorzystanie; 2. Analiza makrootoczenia; 3. Analiza otoczenia konkurencyjnego; 4. Analiza potencjału strategicznego przedsiębiorstwa; 5. Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93428 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [241]-243.
1. Analiza strategiczna - zakres i wykorzystanie; 2. Analiza makrootoczenia; 3. Analiza otoczenia konkurencyjnego; 4. Analiza potencjału strategicznego przedsiębiorstwa; 5. Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-76371 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-76540 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 275-284.
Finansowanie: Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna (Warszawa)
R. I. PROBLEMATYKA WARTOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA: 1. Kategoria wartości w naukach ekonomicznych ; 2. Rodzaje wartości przedsiębiorstwa ; 3. Determinanty wartości przedsiębiorstwa ; 4. Koncepcja i model zarządzania wartością ; Istota i zakres monitorowania wartości przedsiębiorstwa ; R.II. METODY I MODELE POMIARU WARTOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA: 1. Istota i rola pomiaru wartości przedsiębiorstwa ; 2. Metody i modele pomiaru wartości przedsiębiorstwa ; 3. Pomiar wartości oparty na bilansie przedsiębiorstwa ; 4. Pomiar wartości oparty na przepływach pieniężnych ; 5. Pomiar wartości oparty na rachunku zysków i strat ; R. III. MIERNIKI MONITOROWANIA OSIĄGNIĘĆ PRZEDSIĘBIORSTWA W KSZTAŁTOWANIU WARTOŚCI: 1. Klasyfikacja mierników monitorowania wartości przedsiębiorstwa ; 2. Mierniki monitorowania wartości wewnętrznej przedsiębiorstwa: Mierniki księgowe ; Mierniki oparte na kategorii wartości dodanej z kapitału: Ekonomiczna wartość dodana, Wartość dodana dla właścicieli i gotówkowa wartość dodana ; Gotówkowa stopa zwrotu w monitorowaniu wartości wewnętrznej ; 3. Komparatystyka wartości wewnętrznej i rynkowej przedsiębiorstwa: Rynkowa wartość dodana: Relacja wartości rynkowej do księgowej i jej wykorzystanie ; 4. Empiryczne poszukiwania właściwych mierników monitorowania wartości ; 5. Dobór odpowiednich mierników monitorowania wartości przedsiębiorstwa ; 6. Metody sterowania wartością wewnętrzną przedsiębiorstwa ; R. IV. MONITOROWANIE DETERMINANT EKONOMICZNYCH WARTOŚCI WEWNĘTRZNEJ PRZEDSIĘBIORSTWA: 1. Istota i rola monitorowania determinant wartości ; 2. Przegląd modeli ilościowych identyfikacji determinant wartości przedsiębiorstwa ; 3. Metody monitorowania determinant operacyjnych: Stopa wzrostu, wzrost zrównoważony, graniczna stopa wzrostu ; Graniczne przychody ze sprzedaży dla utrzymania wartości przedsiębiorstwa ; Marża zysku operacyjnego i graniczna marża zysku ; 4. Monitorowanie determinant finansowych ; 5. Modele deterministyczne monitorowania czynników ekonomicznych kształtujących wartość przedsiębiorstwa ; 6. Metody i modele monitorowania determinant siły fundamentalnej przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-110887 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-60814 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-68440 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-77210 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks
Bibliogr.
1. Rozumienie strategii globalnej 2. Diagnozowanie potencjału globalizacyjnego sektora 3. Budowanie uczestnictwa w rynku globalnym 4. Projektowanie globalnych produktów i usług 5. Globalna lokalizacja działalności 6. Tworzenie marketingu globalnego 7. Globalne posunięcia konkurencyjne 8. Budowanie organizacji globalnej 9. Pomiar czynników globalizacji sektora i instrumentów strategii globalnej 10. Globalna analiza strategiczna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 239-241.
1. Pojęcie prognozowania i modelowania 2. Tworzenie bazy danych 3. Metody prezentacji danych 4. Wnioskowanie statystyczne 5. Analizy wielowymiarowe 6. Prognozowanie na podstawie szeregów czasowych 7. Analiza finansowych szeregów czasowych 8. Analiza decyzyjna w zarządzaniu służbą zdrowia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91504 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 273-[297].
W fascynującej, wypełnionej zdjęciami bibliografii Steve'a Jobsa Karen Blumenthal, znana amerykańska autorka i dziennikarka "The Wall Street Journal", pokazuje kim był i skąd czerpał pomysły, które zrewolucjonizowały nasze życie. Pasjonująco opisuje jego wynalazki, i opowiada, jak powstały pierwsze komputery osobiste, odtwarzacze muzyczne i tablety. Przedstawia Jobsa jako ucznia, studenta, męża, ojca, buddystę, wynalazcę, prezesa Apple'a i odsłania jego ekscentryczne zwyczaje, obsesje, napady wściekłości. Ale taki naprawdę był geniusz, który osiągnął sukces ciężką pracą, niespożytą energią, niesamowitą pomysłowością, wiernością swoim marzeniom i odwagą, by zawsze iść za głosem serca i intuicji. Może najważniejszą wskazówką, którą pozostawił, są słowa skierowane w 2005 roku do studentów Uniwersytetu Stanforda: "Bądź wciąż głodny. Głodny wiedzy."
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99301 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-78677/t.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spacer po Wall Street : [sprawdzona strategia skutecznego inwestowania] / Burton G. Malkiel ; przekład Bartosz Sałbut. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2023. - [2], 402 strony : fotografie, ilustracje, portret, wykresy ; 24 cm.
Tytuł oryginału: "A random walk down Wall Street : the best investment guide that money can buy" 1973.
Wydania wcześniejsze pt.: Błądząc po Wall Street : sprawdzona strategia skutecznego inwestowania. Na okładce: Nowe, 13 wydanie światowego bestsellera.
Na okładce: Nowe, 13 wydanie światowego bestsellera.
Indeks.
Dla doświadczonych i początkujących inwestorów indywidualnych.
To jedna z najważniejszych książek o inwestowaniu jakie kiedykolwiek napisano! Ponad 2 miliony sprzedanych egzemplarzy! -W jaki sposób inwestować, aby było to sposobem na życie? -Jakich metod używają zawodowi inwestorzy? -Jak stosować analizę techniczną i fundamentalną w praktyce? -Na czym polega teoria błądzenia losowego? -Które sposoby zarządzania ryzykiem są najlepsze? -Jak przewidywać rentowność akcji i obligacji? Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedź w najnowszym, 13 już wydaniu słynnego światowego bestsellera Burtona G. Malkiela. [Wydawnictwo Naukowe PWN, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-113233 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Etyka menedżera - społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa / Mirosława Rybak. - Wyd. 1, dodr. 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, cop. 2004 (2008). - 244 s. : rys. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [232]-241. Indeks.
1. Społeczna odpowiedzialność korporacji: aspekt historyczny i teoretyczny ; 2. Podstawowe modele społecznej odpowiedzialności ; 3. Odpowiedzialne zarządzanie korporacją: ujęcie wąskie i szerokie ; 4. Władanie przedsiębiorstwem: odpowiedzialność wobec akcjonariuszy a odpowiedzialność wobec interesariuszy ; 5. Zarządzanie interesariuszami w systemie zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem ; 6. Etyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem ; 7. Instytucjonalizacja etyki w zarządzaniu ; 8. Prawa człowieka jako podstawa odpowiedzialności wobec pracownika ; 9. Model kierowania ludźmi w kierunku społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa ; 10. Odpowiedzialność przedsiębiorstwa za środowisko naturalne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92121 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-68439 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału II - Nauk Historycznych i Społecznych / Łódzkie Towarzystwo Naukowe ; nr 50)
K.tyt. także w ang., ros.
Spis treści także w ang., ros.
Streszcz. ang., ros.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-45360 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka i gospodarka ; t. 2)
Materiały z konf., 8-9 listopada 2010 r., Kraków.
Bibliogr. przy ref.
KOMERCJALIZACJA BADAŃ NAUKOWYCH: 1. Źródła finansowania projektów badawczo-rozwojowych / Beata Domańska-Szaruga; 2. Instrumenty prawne umożliwiające komercjalizację badań naukowych / Magdalena Frańczuk; 3. Innowacyjna współpraca sfery naukowo-badawczej z sektorem przemysłu w zakresie komercjalizacji wyników badawczych na przykładzie Politechniki Śląskiej i PWiK Rybnik Sp. z o.o. / Janusz Karwot; 4. Współpraca nauki i biznesu w kontekście komercjalizacji wyników badań naukowych - wymiar krajowy i międzynarodowy / Marek Makowiec, Tomasz Kusio; 5. Rola parków technologicznych i inkubatorów przedsiębiorczości jako koordynatorów współpracy pomiędzy sektorem MŚP a ośrodkami naukowo-badawczymi / Tomasz Ochwat; 6. Przedsiębiorczość akademicka źródłem innowacji dla regionu / Łukasz Ozimek; 7. Rola uczelni i klastrów wiedzy w promowaniu komercjalizacji rezultatów prac badawczych, wiedzy i technologii / Ewa Stawiarska; 8. Współpraca sfery nauki i biznesu źródłem innowacji przedsiębiorstw / Maciej Tokarski; 9. Inkubator technologiczny - Model wspierania przedsiębiorczości technologicznej na przykładzie "Inqbatora" (Inkubatora Technologicznego Poznańskiego Parku Naukowo-Technologicznego Fundacji UAM) / Anna Tórz. WYBRANE KONCEPCJE I INSTRUMENTY ZARZĄDZANIA: 1. Ewolucja sieci www - semantyczna reprezentacja danych / Marcin Białek; 2. Polski model Metody Hoshin Kanri w świetle badań własnych / Marek Ćwiklicki, Hubert Obora; 3. Rosnące znaczenie Incentive Travel jako narzędzia motywowania w Polsce / Agnieszka Dybizbańska; 4. Rola koncepcji ekonomicznej wartości dodanej w procesie wyceny przedsiębiorstwa / Jagoda Gola; 5. Idea social lending na rynku polskim - zagrożenia oraz perspektywy rozwoju / Robert Jeżewski; 6. Outsourcing jako kluczowy element gospodarki opartej na wiedzy / Łukasz Kołodziejczyk, Mariusz Wasiak; 7. Kryteria oceny efektywności przedsiębiorstw / Katarzyna Krawczyk; 8. Wykorzystanie Balanced Scorecard w controllingu na przykładzie przedsiębiorstw amerykańskich i niemieckich / Anna Kujawa; 9. Granice odpowiedzialności prawnej e-przedsiębiorców w świetle najnowszej praktyki orzeczniczej Stanów Zjednoczonych / Joanna Kulesza; 10. Model regulacyjny Corporate Governance w spółkach Skarbu Państwa - praktyczne implikacje dla zarządzania / Igor Postuła, Tomasz Wołowiec; 11. Analiza zależności między stopami zwrotu z indeksów rynku akcji a tempem wzrostu PKB w Stanach Zjednoczonych / Tomasz Schabek; 12. Implementacja Balanced Scorecard w zarządzaniu na przykładzie przedsiębiorstwa sektora chemicznego / Małgorzata Siemionek; 13. Zasady wyboru metody rozliczania połączenia w Polsce / Joanna Toborek-Mazur; 14. Wykorzystanie modeli procesów biznesowych w działalności operacyjnej przedsiębiorstwa / Paweł Wieszała, Przemysław Jarocki; 15. Komunikacyjne wyzwania w dobie internacjonalizacji współpracy / Renata Winkler. Z TEORII I PRAKTYKI ZARZĄDZANIA KAPITAŁEM LUDZKIM I WIEDZĄ: 1. Aktywność uczniów szkół średnich w olimpiadach ekonomicznych jako motywator przedsiębiorczości / Krzysztof Aszkowski, Jerzy Kaźmierczyk, Damian Nowak; 2. Stres zawodowy a relacje interpersonalne we współczesnym przedsiębiorstwie / Agnieszka Izabela Baruk; 3. Rola edukacji menedżerskiej pracowników samorządowych w rozwoju regionalnym / Bernard Bińczycki; 4. Gospodarka oparta na wiedzy w polskich województwach. Wieloaspektowa analiza porównawcza województwa pomorskiego / Wojciech Bizon; 5. Badania rynku pracy w kontekście potrzeb informacyjnych pracodawców - perspektywa systemowa / Maciej Frączek, Stanisław Mazur; 6. Asymetria w oczekiwaniach pracodawców i pracobiorców na rynku pracy - studium analityczne / Janusz Fudaliński; 7. Szanse rozwoju kapitału ludzkiego w Małopolsce i jego znaczenie dla wzrostu konkurencyjności regionalnej / Maciej Jagódka; 8. Wartości we współczesnych przedsiębiorstwach / Monika Olszewska; 9. Uwarunkowania psychologiczne w procesie szkoleniowym pracowników / Alicja Szczygieł; 10. Rola kompetencji kadry menedżerskiej w kreowaniu efektywności organizacyjnej / Małgorzata Tyrańska; 11. Przykłady inicjatyw z zakresu zarzadzania talentami we współczesnych organizacjach / Marta Uznańska; 12. Wykorzystywanie wiedzy w praktyce działalności gospodarczej jako źródło rozwoju gospodarki narodowej / Sebastian Weber; 13. Wybrane instrumenty wspomagające rozwój wiedzy w przedsiębiorstwie / Kamil Wiśniewski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96092 (1 egz.)
Książka
W koszyku
M.in. dot. produktów terytorialnych gmin woj. podkarpackiego (s. 289-292).
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach. Spis treści również ang.
Działania marketingowe MŚP na polskim rynku ; Oczekiwania Polaków wobec wybranych marketingowych bodźców komunikacyjnych (na przykładzie jagnięciny) - wyniki badań empirycznych ; Determinanty racjonalnego prowadzenia sprzedaży osobistej na rynkach zagranicznych ; Działania marketingowe w rozwoju innowacyjnych form powiązań integracyjnych w agrobiznesie ; Znaczenie dystrybucji bezpośredniej w komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem ; Kształtowanie produktu przez operatorów logistycznych ; Technologia tworzenia poszerzonej rzeczywistości jako nowe narzędzie marketingowe ; Trudności pomiaru wybranych wymiarów marketingowej postawy oraz marketingowej wiedzy pracowników organizacji ; Pożądane, rzeczywiste i niechciane oblicza marketingu ; Znaczenie konsumenckiej aktywności on-line dla działań marketingowych przedsiębiorstw rynku IT ; Uwarunkowania wyróżniające marketing wielopoziomowy na rynku światowym ; City placement - istota zjawiska oraz znaczenie w działaniach promocyjnych polskich miast ; Polski rynek badań marketingowych - stan obecny i kierunki zmian w obszarze podmiotów i metod ; Zakupy grupowe a strategia budowania lojalności klienta ; Promocja projektów miast na przykładzie CIVITAS RENAISSANCE w Szczecinku ; Zastosowanie instrumentów promocji handlowej przez producentów sektora alkoholi wysokoprocentowych ; Turystyka a działalność marketingowa miasta ; Etyczne dylematy zarządzania działalnością reklamową w przedsiębiorstwie ; Podstawy koszalińskich konsumentów względem reklam telewizyjnych w świetle badania sondażowego ; Akademickie centra wspierające przedsiębiorczość jako szansa na kreowanie pozytywnego wizerunku i uzyskanie przewagi uczelni ; Działania z zakresubudowania długotrwałych relacji z klientami podejmowane przez przedsiębiorstwa produkcyjne prowadzące działalność na terenie Polski ; Efekty promocji marketingowej na przykładzie rozgłośni radiowej ; Wpływ mediów społecznościowych na zachowania konsumenckie na przykładzie portalu Facebook ; Przydatność wybranych mierników lojalności do predykcji reakcji klientów na podwyżkę opłaty za usługę bankową ; Rola event marketingu w kształtowaniu marki regionu ; Wizerunek instytucji finansowych na przykładzie PKO Banku Polskiego i Alior Banku ; Koncentracja na kliencie kluczem dobrej strategii marketingowej. Rozważania na przykładzie dwóch wybranych firm telekomunikacyjnych ; Kształtowanie i utrzymywanie wizerunku marki w dobie marketingu 3.0 ; Dystrybucja produktów w marketingu terytorialnym ; Polskie przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych. Architektura strategii marketingowych ; Cause Branding jako skuteczny sposób budowania wartości marki ; Nowe instrumenty skutecznej kampanii promocyjnej ; Sprzedaż bezpośrednia jako forma dywersyfikacji działalności rolników-przedsiębiorców ; Obraz rodziny w reklamach prasowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98584 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dziennikarstwo / Marek Chyliński, Stephan Russ-Mohl. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Polskapresse, cop. 2008. - 438 s. : faks., fot. kolor., rys. (gł. kolor.), wykr. ; 21 cm.
Na s. tyt. rok wyd.: 2007.
Bibliogr. s. 411-430.
1. Media w społeczeństwie 2. Środki pracy dziennikarskiej - Gatunki dziennikarskie - Język dziennikarski - Liczby i statystyka w pracy dziennikarskiej 3. Dziennikarskie procesy pracy - Selekcja informacji - Research - Praca nad tekstem - Formy prezentacji 4. Zarządzanie redakcją i działami - Redakcja w przedsiębiorstwie medialnym - Działy i obszary tematyczne w redakcji - Marketing redakcyjny i zarządzanie redakcją 5. Wpływy zewnętrzne - Dziennikrstwo i wpływy zewnętrzne - Dziennikarstwo i prawo - Etyka i normy zawodowe - Media potrzebują jakości 6. Perspektywy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91093 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Steve Jobs / Walter Isaacson ; przeł. Przemysław Bieliński i Michał Strąkow. - Wyd. 3. - Kraków : Insignis, cop. 2015 . - 735 s., [16] s. tabl. : fot. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 711-[712].
Opierając się na ponad czterdziestu wywiadach z Jobsem, przeprowadzonych na przestrzeni dwóch lat, a także na wywiadach z ponad setką członków rodziny, przyjaciół, przeciwników, konkurentów i kolegów Jobsa, Walter Isaacson napisał wciągającą opowieść o pełnym wzlotów i upadków życiu oraz płomiennej osobowości twórczego przedsiębiorcy, którego perfekcjonizm i nadludzka energia zrewolucjonizowały sześć branż: komputery osobiste, filmy animowane, muzykę, telefony, tablety i publikacje cyfrowe...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej