Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(207)
Forma i typ
Książki
(204)
Publikacje naukowe
(15)
Publikacje fachowe
(6)
Proza
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Poradniki i przewodniki
(4)
Audiobooki
(3)
Komiksy i książki obrazkowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(246)
wypożyczone
(25)
nieokreślona
(6)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(58)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(5)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(145)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(2)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(5)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(3)
Filia 2 (Fredry 5)
(3)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(3)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(10)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(3)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(17)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(3)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(8)
Filia 11 (Dębicka 170)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(3)
Filia 15 (Lwowska 60)
(2)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(3)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(1)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(2)
Filia 20 (Solarza 9a)
(2)
Autor
Machura Witold
(7)
Nowacki Robert
(6)
Lizak Jadwiga
(4)
Szczęsna Ewa
(4)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(3)
Strużycki Marian (1930- )
(3)
Albin Krzysztof
(2)
Barańska-Sereda Marzena
(2)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(2)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(2)
Cyr Donald G
(2)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Filip Grażyna
(2)
Gray Douglas A
(2)
Grochowski Robert (politologia)
(2)
Grzegorczyk Adam M
(2)
Gębarowski Marcin
(2)
Hofman Iwona
(2)
Hussak Tadeusz (1919-2014)
(2)
Jachnis Anna
(2)
Janiszewska Karolina
(2)
Jankowska Hanna (tłumaczka)
(2)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(2)
Jeziński Marek
(2)
Kasperec Stanisław
(2)
Kowalski Marek Arpad (1942- )
(2)
Kozłowska Anna (reklama)
(2)
Kwiatkowski Robert
(2)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(2)
Lane W. Ronald (1940- )
(2)
Majchrowska Justyna
(2)
Maksymiuk Renata
(2)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(2)
Mruk Henryk
(2)
Mulak Maciej S
(2)
Pawel Szarlota (1950-2018)
(2)
Perczak Judyta Ewa
(2)
Polak Rafał (1978- )
(2)
Russell Thomas (1941- )
(2)
Sobczak Jacek (1946- )
(2)
Sutherland Rory (1965- )
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
White Roderick
(2)
Wojtczak Ewa
(2)
Zatwarnicka-Madura Beata
(2)
Šmid Wacław
(2)
Adamik-Szysiak Małgorzata
(1)
Albigowski Marek
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Andres Zbigniew (1934- )
(1)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Arndt Karin
(1)
Atkinson Victoria
(1)
Babik Małgorzata
(1)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(1)
Bakan Joel (1959- )
(1)
Balczyńska-Kosman Alina
(1)
Baran Leszek (socjologia)
(1)
Barański Michał (prawo)
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Barfoot Caroline
(1)
Barlow Janelle (1943- )
(1)
Bartoszak Magdalena
(1)
Bartołd Robert
(1)
Bednarek Józef
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Bernacki Marek
(1)
Bernstein David (1928- )
(1)
Bielska-Brodziak Agnieszka
(1)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Bogołębska Barbara (1948- )
(1)
Bonek Tomasz
(1)
Borowiak Marlena
(1)
Braiter Paulina (1968- )
(1)
Brodzińska Barbara (politologia)
(1)
Bronowicz Monika
(1)
Brzozowska-Pasieka Monika
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Burian M
(1)
Burian Michał
(1)
Burtenshaw Ken
(1)
Błoński Krzysztof
(1)
Cap Piotr (1970- )
(1)
Caples John (1900-1990)
(1)
Chrobak Marzena
(1)
Ciszkowska Ewa (tłumacz)
(1)
Constantine Mildred
(1)
Cunningham Jane (1969- )
(1)
Cwynar Karolina
(1)
Cłapak Paweł
(1)
Daca Mariusz
(1)
Daniel Krystian
(1)
Daniłoś Magdalena
(1)
De Chernatony L
(1)
Diamond Ellen
(1)
Diamond Jay
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Drewnowski Jacek (1974- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(15)
2010 - 2019
(76)
2000 - 2009
(74)
1990 - 1999
(24)
1970 - 1979
(6)
1960 - 1969
(9)
1930 - 1939
(1)
1920 - 1929
(1)
1910 - 1919
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(32)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(195)
Niemcy
(3)
Wielka Brytania
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(194)
angielski
(2)
niemiecki
(2)
włoski
(1)
Odbiorca
9-13 lat
(4)
Dzieci
(4)
6-8 lat
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Menedżerowie produktu
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(4)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura angielska
(1)
Literatura rosyjska
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Temat
Reklama
(167)
Środki masowego przekazu
(29)
Marketing
(26)
Konsumenci (ekonomia)
(20)
Internet
(18)
Public relations
(16)
Komunikacja społeczna
(15)
Dziecko
(10)
Język polski
(10)
Przedsiębiorstwo
(10)
Reklama internetowa
(9)
Reklama prasowa
(9)
Reklama telewizyjna
(9)
Promocja handlowa
(8)
Reklama zewnętrzna
(8)
Marketing polityczny
(7)
Dziennikarstwo
(6)
Dziennikarze
(6)
Firma (nazwa)
(6)
Handel
(6)
Polityka
(6)
Psychologia dziecka
(6)
Zarządzanie
(6)
Znak towarowy
(6)
Kobieta
(5)
Prasa (wydawnictwa)
(5)
Wolność słowa
(5)
Zachowanie
(5)
Agresywność
(4)
Kampania wyborcza
(4)
Komunikacja polityczna
(4)
Komunikowanie marketingowe
(4)
Konkurencja
(4)
Książka
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Media społecznościowe
(4)
Semiotyka
(4)
Społeczeństwo informacyjne
(4)
Agencje reklamowe
(3)
Banki
(3)
Ceny
(3)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(3)
Edukacja medialna
(3)
Informacja wizualna
(3)
Konflikt
(3)
Kultura
(3)
Kultura audiowizualna
(3)
Kupno i sprzedaż
(3)
Liternictwo
(3)
Merchandising
(3)
Motywacja pracy
(3)
Multimedia
(3)
Nawyki konsumenckie
(3)
Portale internetowe
(3)
Praca
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Rachunkowość
(3)
Reklama społeczna
(3)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Sztuka
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Telewizja
(3)
Telewizyjne programy informacyjne
(3)
Twórczość
(3)
Usługi
(3)
Wystawy sklepowe
(3)
Architektura
(2)
Barwy
(2)
Copywriterzy
(2)
Cyberprzemoc
(2)
Decyzje
(2)
Fotografia
(2)
Globalizacja
(2)
Google Analytics
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Język
(2)
Język angielski
(2)
Językoznawstwo
(2)
Kampania wyborcza prezydencka
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
(2)
Księgarstwo
(2)
Kultura masowa
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Marketing bezpośredni
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing narodowy
(2)
Molestowanie seksualne
(2)
Młodzież
(2)
Obsługa klienta
(2)
Opakowania
(2)
Plakat
(2)
Popyt
(2)
Postawy
(2)
Pragmatyka lingwistyczna
(2)
Prawa człowieka
(2)
Temat: dzieło
Życie Warszawy (czasop.)
(3)
Przyjaciółka (czasop.)
(2)
Algorytm
(1)
Bieguni
(1)
Bombel
(1)
Byłam sekretarką Rumkowskiego
(1)
Co z tą Polską? (program telewizyjny)
(1)
Echo Miasta
(1)
Express Bydgoski
(1)
Fabryka muchołapek
(1)
Fabulant
(1)
MM Moje Miasto (czasop.)
(1)
Metal Hammer
(1)
Niespokojny umysł
(1)
Polska Zbrojna
(1)
SB a Lech Wałęsa
(1)
Stalker
(1)
Sędzia Anna Maria Wesołowska (program telewizyjny)
(1)
Tygodnik Powszechny (1945- )
(1)
Wariatka z Chaillot
(1)
Wysokie Obcasy (czasop.)
(1)
Łaskawe
(1)
Temat: czas
2001-
(13)
2001-0
(12)
1989-
(9)
1901-2000
(5)
1901-
(4)
1945-1989
(4)
1989-2000
(4)
1945-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(9)
Euroregion Tatry
(1)
Indie
(1)
Islandia
(1)
Japonia
(1)
Krym (Ukraina)
(1)
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Podhale
(1)
Rosja
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Zakopane (woj. małopolskie)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(16)
Poradniki
(12)
Podręcznik
(10)
Opracowanie
(8)
Poradnik
(7)
Monografia
(6)
Blogi
(5)
Materiały konferencyjne
(5)
Album
(3)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Raport z badań
(3)
Film
(2)
Gazety polskie
(2)
Grafika użytkowa
(2)
Komiks
(2)
Materiały pomocnicze dla szkół
(2)
Podręcznik akademicki
(2)
Poradniki dla rodziców
(2)
Powieść obyczajowa
(2)
Publicystyka
(2)
Publicystyka polska
(2)
Reportaż
(2)
Artykuły
(1)
Czasopisma elektroniczne
(1)
Czasopisma elektroniczne polskie
(1)
Czasopisma muzyczne
(1)
Czasopisma polskie
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Encyklopedie
(1)
Film amatorski polski
(1)
Komentarz prawny
(1)
Książki mówione
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Literatura
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Opowiadanie polskie
(1)
Pamiętniki angielskie
(1)
Podręczniki
(1)
Poradniki dla młodzieży
(1)
Powieść
(1)
Powieść polityczna
(1)
Powieść polska
(1)
Powieść przygodowa
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Punk rock
(1)
Romans
(1)
Rysunek
(1)
Spisy
(1)
Słowniki angielsko-polskie
(1)
Słowniki terminologiczne
(1)
Tezaurusy
(1)
Thriller
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(12)
Zarządzanie i marketing
(9)
Językoznawstwo
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Historia
(3)
Kultura i sztuka
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Psychologia
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
207 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-30231 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Die Mappe Bücherei)
Tekst w jęz. niem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-28033 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-83063 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-78216 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84535 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama : przekaz, odbiór, interpretacja / Krzysztof Albin. - Wyd. 2. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2002. - 254, [2] s. : fot. ; 24 cm.
Bibliogr.
Streszcz. ang.
Cz. I. Reklama - proces komunikacji i kreacji postaw : 1. Reklama jako element marketingu ; 2. Reklama - perspektywa "człowieka z ulicy" ; 3. Komunikacja - formuła klasyczna ; 4. Reklama jako forma komunikacji; 5. Komunikat reklamowy ; 6. Obraz produktu ; 7. Perswazja ; 8. Kampania reklamowa - aspekt komunikacyjny ; 9. Podsumowanie Cz. II. Wybrane elementy konstrukcji komunikatu reklamowego : 1. Obraz ; 2. Tekst ; 3. Slogan i związki obrazu z tekstem ; 4. Kampania reklamowa - krótka synteza ; 5. Dwanaście kampanii reklamowych (m.in. Idea, Mobil 1, Seat, Nationale Nederlanden, Polar, Frugo, OFE Kredyt Bank, Renault Scenic, Żywiec) ; 6. Reklama o reklamie ; 7. Wybrane problemy badań reklamy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Reklama : przekaz, odbiór, interpretacja / Krzysztof Albin. - Warszawa ; Wrocław : Wydaw. Naukowe PWN, 2000. - 254 s., [16] s. tabl. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.
Streszcz. ang.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-82414, A-81617 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - Wyd. 2. - Gdańsk : Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, 2004. - 146, [1] s. : il. ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie.)
Tyt. okł.: Język na sprzedaż czyli O tym, jak język służy reklamie i jak reklama używa języka.
Bibliogr. s. 141-143. Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5-81 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [535]-556, netogr. s. 556.
1. REKLAMA W SYSTEMIE KOMUNIKACJI: Istota i funkcje komunikacji: Definicje komunikacji ; Cechy komunikacji ; Poziomy komunikacji ; Komunikacja masowa ; 2. PRZEGLĄD MODELI KOMUNIKACJI: Wiele podejść do komunikacji ; Modele transmisji: Modele przepływu informacji ; Modele wzorcowe ; Modele efektu długoterminowego (modele drugiej generacji) ; Modele semiotyczne ; Modele rytualne (ekspresyjne) ; Modele rozgłosu (przyciągania uwagi) ; Modele recepcji ; Modele syntetyzujące ; 3. ISTOTA REKLAMY: Definicje reklamy ; Cele i funkcje reklamy ; Podziały reklamy ; Środki i nośniki reklamy ; Marka ; 4. REKLAMA W KOMUNIKOWANIU MARKETINGOWYM: Istota marketingu ; Marketing relacji ; Miejsce reklamy w koncepcjach marketingowych ; Zależności między pojęciami reklama, promocja i komunikacja marketingowa ; Zależności między reklamą, public relations, propagandą i rzecznikiem prasowym ; 5. REKLAMA JAKO KOMUNIKAT SYMBOLICZNY: Znak ; Kody (systemy znaków) ; Polisemiczność ; Kompetencje ; 6. KOMUNIKAT REKLAMOWY: Czym jest komunikat reklamowy ; Insight ; Temat ; Racjonalizm i emocje ; Techniczne aspekty komunikatu: Nagłówek ; Lid ; Treść zasadnicza ; Ilustracja ; Slogan ; Nazwa, znak graficzny, logo ; Schemat ; Kontekst ; Sensoryczne aspekty reklamy: Zmysł wzroku ; Zmysł dźwięku ; Zmysł węchu ; Zmysł dotyku ; Zmysł smaku ; Synestezja i styl reklamy ; Techniki prezentacji reklamy ; Styl życia w reklamie ; 7. UWARUNKOWANIA REKLAMY: Nowoczesność i ponowoczesność ; Reklama a kultura ; Reklama a ekonomia ; Efektywność i skuteczność reklamy ; Wokół modelu oddziaływania ; Modele oddziaływania reklamy, tzw. Mocne ; Modele oddziaływania reklamy, tzw. Słabe ; Zintegrowane modele oddziaływania reklamy (tzw. wieloaspektowe).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-100984 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Adam Grzegorczyk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 271 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [269]-271.
CZĘŚĆ I ROLA PROMOCJI W MARKETINGOWYM ZARZĄDZANIU PRZEDSIĘBIORSTWEM: 1. Funkcje promocji w działalności rynkowej przedsiębiorstwa ; 2. Narzędzia promocji ; 3. Reklama i jej cele ; 4. Rodzaje reklamy ; 5. Znaczenie marki w działalności promocyjnej ; 6. Komunikacja zintegrowana ; CZĘŚC II ODDZIAŁYWANIE REKLAMY: 7. Nośniki i środki reklamy ; 8. Planowanie mediów ; 9. Przekaz reklamowy ; 10. Perswazja w reklamie ; 11. Etyka w reklamie; 12. Ograniczenia prawne reklamy ; CZĘŚC III WIZUALNE ASPEKTY REKLAMY: 13. Tożsamość przedsiębiorstwa ; 14. Liternictwo ; 15. Projektowanie graficzne ; 16. Wystawiennictwo ; 17. Promocja w miejscu sprzedaży ; CZĘŚĆ IV ZARZĄDZANIE REKLAMĄ: 18. Struktura przemysłu reklamowego ; 19. Agencja reklamowa ; 20. Zarządzanie kampanią reklamową ; 21. Skuteczność i efektywność reklamy ; 22. Budżet reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera / Profesjonalna Szkoła Biznesu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-79373 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AF-78593 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poetyka reklamy / Ewa Szczęsna. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2003. - 236, [1] s., [15] s. tabl. : il. (gł. kolor.) ; 24 cm.
Indeks
Bibliogr.
1. Reklama i media : a) czym jest reklama? ; b) usytuowanie i rodzaj medium a poetyka reklamy 2. Znaki niewerbalne : a) poetyka obrazu ; b) poetyka ruchu ; c) poetyka dźwięku 3. Aspekt werbalny : a) specyfika wypowiedzi reklamowej ; b) struktura wypowiedzi reklamowej ; c) reklama jako pastisz form mówienia ; d) poligatunkowość reklamy ; e) poetyckość wypowiedzi reklamowej 4. Świat przedstawiony : a) między prawdą a fikcją - rzecz o reklamowości ; b) bohater w reklamie ; c) raj dla każdego, reinterpretacje czasu i przestrzeni ; c) narracja w reklamie 5. Reklama w kulturze : a) przesunięcia i przewartościowania pokonsumpcji ; b) wśród tekstów kultury
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-82.0 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-74910 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-78267 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama i propaganda książki. Cz. 1 / Tadeusz Hussak. - [Warszawa] : Państwowe Wydawnictwa Szkolnictwa Zawodowego, 1969. - 269, [1] s., [4] k. tabl., [1] k. tabl. złoż. : faks., fot. (w tym kolor.) ; 21 cm.
I. Liternictwo - wiadomości ogólne ; II. Liternictwo - techniki liternicze ; III. Litery plastyczne ; IV. Zastosowanie liternictwa w reklamie księgarskiej ; V. Grafika użytkowa ; VI. Znaczenie barw w reklamie ; VII. Podstawowe pojęcia z zakresu reklamy ; VIII. Środki i technika reklamy, wiadomości ogólne ; IX. Okno księgarskie - budowa, zadania, organizacja ; X. Okno księgarskie - technika i zasady dekoracji ; XI. Okno księgarskie - rodzaje wystaw ; XII. Reklama wewnątrz księgarni ; XIII. Reklama w rozmowie sprzedażowej ; XIV. Druki reklamowe ; XV. Plakat, afisz, wywieszka ; XVI. Reklama świetlna i inne formy reklamy wizualnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-11013/t.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama i propaganda książki. Cz. 2 / Tadeusz Hussak. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwa Szkolnictwa Zawodowego, 1970. - 301, [1] s.,[4] k. tabl. kolor. : il., fot., portr., rys. ; 21 cm.
REKLAMA RADIOWA, TELEWIZYJNA I FILMOWA. INNE FORMY REKLAMY DŹWIĘKOWEJ: Radio i telewizja - masowe środki upowszechniania kultury ; Formy reklamy radiowej i telewizyjne ; Reklama i propaganda książki w radio i telewizji ; Radiowęzły i ich rola w reklamie ; Nagrania dźwiękowe. Magnetofon w reklamie ; Reklama filmowa (kinowa) ; Inne formy reklamy dźwiękowej ; REKLAMA PRASOWA: Rola i znaczenie prasy ; Formy reklamy prasowej ; Reklama książki w prasie ; Recenzja i jej znaczenie ; Reklama firmy. "Public relation" ; POPULARYZACJA SZTUKI: Sztuka i jej znaczenie w życiu człowieka ; Wychowanie plastyczne ; Jak patrzeć na dzieło sztuki ; Sztuka w szkole, świetlicy, mieszkaniu ; Sztuka w asortymencie księgarskim ; Reklama wydawnictw artystyczno-graficznych ; WIADOMOŚCI O SZTUCE. PRZEGLĄD HISTORYCZNY: Charakterystyka ogólna środków wyrazu ; Geneza i rola sztuki ; Sztuka prehistoryczna ; Sztuka starożytnego Egiptu i Mezopotamii ; Sztuka starożytnej Grecji ; Sztuka rzymska ; Sztuka bizantyjska ; Architektura starożytna ; Rzeźba starożytna ; Malarstwo starożytne ; Sztuka średniowieczna ; Sztuka romańska ; Styl gotycki ; U progu sztuki nowożytnej ; Sztuka epoki odrodzenia ; Sztuka okresu baroku ; Sztuka XVIII wieku. Neoklasycyzm ; Sztuka XIX wieku ; Kubizm - kolejny przewrót ; Sztuka XX wieku ; Malarstwo polskie XIX i XX wieku ; Sztuka ludowa ; Sztuka w życiu codziennym ; WYSTAWY I TARGI. POKAZY KSIĄŻEK I REPRODUKCJI DZIEŁ SZTUKI: Potrzeba i znaczenie wystaw, targów i pokazów ; Organizacja wystaw ; Międzynarodowe Targi Książki ; Pokazy i przeglądy krajowe ; PSYCHOLOGIA W REKLAMIE: Wprowadzenie do tematu ; Potrzeba i znaczenie znajomości psychiki konsumenta ; Psychologia jako nauka ; Podstawowe procesy psychiczne ; Proces podejmowania decyzji ; Rola reklamy w kształtowaniu decyzji ; Sprzedawca - psychologiem ; ORGANIZACJA REKLAMY W RUCHU WYDANICZO-KSIĘGARSKIM: Założenia i podział zadań ; Zadania wydawcy w zakresie reklamy ; Zadania Składnicy Księgarskiej ; Zadania Centrali Księgarstwa "Dom Książki" ; Problemy współpracy i koordynacji ; ORGANIZACJA REKLAMY W PRZEDSIĘBIORSTWIE "DOM KSIĄŻKI": Komórka reklamy i jej zadania ; Pracownia plastyczna ; Baza do działalności ofertowej ; PLANOWANIE I FINANSOWANIE REKLAMY: O potrzebie planowania reklamy ; Planowanie reklamy w "Domu Książki" ; Finansowanie reklamy ; Analiza działalności reklamowej ; Znajomość przepisów w reklamie ; DZIAŁALNOŚĆ REKLAMOWA KSIĘGARNI: Zakres zadań ; Kwalifikacje pracowników ; Organizacja i planowanie reklamy w księgarni ; Informacje księgarni ; Współpraca z kolporterami ; Księgarnia a środowisko ; Kluby miłośników książki ; Reklama w księgarni specjalistycznej ; Organizacja reklamy w powiecie ; PROPAGANDA KSIŻĄKI I CZYTELNICTWA W ZAKŁADZIE PRACY: Zakład pracy - skupisko potencjalnych odbiorców książki ; Propaganda książki a sprawy postępu technicznego ; Kto w zakładzie pracy powinien współdziałać w organizowaniu propagandy czytelnictwa ; Środki i metody propagandy w zakładach pracy ; Obowiązki kolportera w zakresie reklamy i propagandy ; PROPAGANDA KSIĄŻKI I CZYTELNICTWA NA WSI. WSPÓŁPRACA KSIĘGARZA ZE SZKOŁĄ I BIBLIOTEKĄ: Środowisko wiejskie a sprawy propagandy czytelnictwa ; Sojusznicy księgarza ; Rola masowych środków przekazu ; Organizacja propagandy na wsi ; Reklama i propaganda w sieci pomocniczej ; Propagandowa rola klubów "Rolnika" i klubów "Ruchu" ; Szkoła a upowszechnianie czytelnictwa ; Współpraca księgarza i bibliotekarza ; KSIĘGARZ A ORGANIZACJE SPOŁECZNE: Organizacje społeczne i ich rola ; Związki Zawodowe ; Organizacje młodzieżowe ; Inne organizacje i stowarzyszenia ; Aktyw społęczny - przyjacielem księgarza ; PROPAGANDA CZYTELNICTWA POLSKIEJ LITERATURY WSPÓŁCZESNEJ. WSPÓŁPRACA Z PISARZAMI: Znaczenie i potrzeba propagandy polskiej literatury współczesnej ; Formy reklamy i propagandy literatury współczesnej ; Geneza i podstawy organizacyjne współpracy księgarzy z pisarzami ; Rodzaje i organizacje spotkań ; Szczegółowe obowiązki księgarń ; Znaczenie i korzyści współpracy ; MASOWE IMPREZY REKLAMOWO-PROPAGANDOWE POŚWIĘCONE KSIĄŻCE: Dni Oświaty, Książki i Prasy. Geneza, znaczenie, założenia ; Rola i meijsce księgarstwa w organizacji Dni Oświaty ; Kiermasze książek - cechy ogólne i znaczenie ; Organizacja kiermaszu ; Oprawa propagandowa kiermaszu ; Dni Książki i Prasy Technicznej ; Dni Książki Radzieckiej ; Dni Książki "Człowiek-Świat-Polityka" ; Różne akcje okolicznościowe ; Ogólnokrajowe konkursy czytelnicze ; Konkurs wystaw księgarskich ; Kampanie reklamowe specjalnych akcji sprzedażowych ; Loteria książkowa - organizacja i rola propagandowa ; SKUTECZNOŚĆ I EFEKTYWNOŚĆ REKLAMY: Podstawy skuteczności reklamy ; Badania skuteczności reklamy ; Efektywność finansowa reklamy ; Badania reklamy księgarskiej ; Badania naukowe i ich znaczenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-11013/t.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Retoryka reklamy / Piotr H. Lewiński. - Wrocław : Wydaw. Uniwersytetu Wrocławskiego, 1999. - 254 s. : fot., rys. ; 24 cm.
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; nr 2113)
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-87734 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Adam Grzegorczyk. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2010. - 271 s. : rys. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [269]-271.
I. ROLA PROMOCJI W MARKETINGOWYM ZARZĄDZANIU PRZEDSIĘBIORSTWEM: 1. Funkcje promocji w działalności rynkowej przedsiębiorstwa ; 2. Narzędzia promocji ; 3. Reklama i jej cele ; 4. Rodzaje reklamy ; 5. Znaczenie marki w działalności promocyjnej ; 6. Komunikacja zintegrowana. II. ODDZIAŁYWANIE REKLAMY: 1. Nośniki i środki reklamy ; 2. Planowanie mediów ; 3. Przekaz reklamowy ; 4. Perswazja w reklamie ; 5. Etyka w reklamie ; 6. Ograniczenia prawne reklamy. III. WIZUALNE ASPEKTY REKLAMY: 1. Tożsamość przedsiębiorstwa ; 2. Liternictwo ; 3. Projektowanie graficzne ; 4. Wystawiennictwo ; 5. Promocja w miejscu sprzedaży. IV. ZARZĄDZANIE REKLAMĄ: 1. Struktura przemysłu reklamowego ; 2. Agencja reklamowa ; 3. Zarządzanie kampanią reklamową ; 4. Skuteczność i efektywność reklamy ; 5. Budżet reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej