Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(207)
Forma i typ
Książki
(204)
Publikacje naukowe
(15)
Publikacje fachowe
(6)
Proza
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Poradniki i przewodniki
(4)
Audiobooki
(3)
Komiksy i książki obrazkowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(247)
wypożyczone
(24)
nieokreślona
(6)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(58)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(5)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(145)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(2)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(5)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(3)
Filia 2 (Fredry 5)
(3)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(3)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(10)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(3)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(17)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(3)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(8)
Filia 11 (Dębicka 170)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(3)
Filia 15 (Lwowska 60)
(2)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(3)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(1)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(2)
Filia 20 (Solarza 9a)
(2)
Autor
Machura Witold
(7)
Nowacki Robert
(6)
Lizak Jadwiga
(4)
Szczęsna Ewa
(4)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(3)
Strużycki Marian (1930- )
(3)
Albin Krzysztof
(2)
Barańska-Sereda Marzena
(2)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(2)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(2)
Cyr Donald G
(2)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Filip Grażyna
(2)
Gray Douglas A
(2)
Grochowski Robert (politologia)
(2)
Grzegorczyk Adam M
(2)
Gębarowski Marcin
(2)
Hofman Iwona
(2)
Hussak Tadeusz (1919-2014)
(2)
Jachnis Anna
(2)
Janiszewska Karolina
(2)
Jankowska Hanna (tłumaczka)
(2)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(2)
Jeziński Marek
(2)
Kasperec Stanisław
(2)
Kowalski Marek Arpad (1942- )
(2)
Kozłowska Anna (reklama)
(2)
Kwiatkowski Robert
(2)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(2)
Lane W. Ronald (1940- )
(2)
Majchrowska Justyna
(2)
Maksymiuk Renata
(2)
Marzec Krzysztof (informatyk)
(2)
Mruk Henryk
(2)
Mulak Maciej S
(2)
Pawel Szarlota (1950-2018)
(2)
Perczak Judyta Ewa
(2)
Polak Rafał (1978- )
(2)
Russell Thomas (1941- )
(2)
Sobczak Jacek (1946- )
(2)
Sutherland Rory (1965- )
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
White Roderick
(2)
Wojtczak Ewa
(2)
Zatwarnicka-Madura Beata
(2)
Šmid Wacław
(2)
Adamik-Szysiak Małgorzata
(1)
Albigowski Marek
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Andres Zbigniew (1934- )
(1)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Arndt Karin
(1)
Atkinson Victoria
(1)
Babik Małgorzata
(1)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(1)
Bakan Joel (1959- )
(1)
Balczyńska-Kosman Alina
(1)
Baran Leszek (socjologia)
(1)
Barański Michał (prawo)
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Barfoot Caroline
(1)
Barlow Janelle (1943- )
(1)
Bartoszak Magdalena
(1)
Bartołd Robert
(1)
Bednarek Józef
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Bernacki Marek
(1)
Bernstein David (1928- )
(1)
Bielska-Brodziak Agnieszka
(1)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Bogołębska Barbara (1948- )
(1)
Bonek Tomasz
(1)
Borowiak Marlena
(1)
Braiter Paulina (1968- )
(1)
Brodzińska Barbara (politologia)
(1)
Bronowicz Monika
(1)
Brzozowska-Pasieka Monika
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Burian M
(1)
Burian Michał
(1)
Burtenshaw Ken
(1)
Błoński Krzysztof
(1)
Cap Piotr (1970- )
(1)
Caples John (1900-1990)
(1)
Chrobak Marzena
(1)
Ciszkowska Ewa (tłumacz)
(1)
Constantine Mildred
(1)
Cunningham Jane (1969- )
(1)
Cwynar Karolina
(1)
Cłapak Paweł
(1)
Daca Mariusz
(1)
Daniel Krystian
(1)
Daniłoś Magdalena
(1)
De Chernatony L
(1)
Diamond Ellen
(1)
Diamond Jay
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Drewnowski Jacek (1974- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(15)
2010 - 2019
(76)
2000 - 2009
(74)
1990 - 1999
(24)
1970 - 1979
(6)
1960 - 1969
(9)
1930 - 1939
(1)
1920 - 1929
(1)
1910 - 1919
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(32)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(195)
Niemcy
(3)
Wielka Brytania
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(194)
angielski
(2)
niemiecki
(2)
włoski
(1)
Odbiorca
9-13 lat
(4)
Dzieci
(4)
6-8 lat
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Menedżerowie produktu
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(4)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura angielska
(1)
Literatura rosyjska
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Temat
Reklama
(167)
Środki masowego przekazu
(29)
Marketing
(26)
Konsumenci (ekonomia)
(20)
Internet
(18)
Public relations
(16)
Komunikacja społeczna
(15)
Dziecko
(10)
Język polski
(10)
Przedsiębiorstwo
(10)
Reklama internetowa
(9)
Reklama prasowa
(9)
Reklama telewizyjna
(9)
Promocja handlowa
(8)
Reklama zewnętrzna
(8)
Marketing polityczny
(7)
Dziennikarstwo
(6)
Dziennikarze
(6)
Firma (nazwa)
(6)
Handel
(6)
Polityka
(6)
Psychologia dziecka
(6)
Zarządzanie
(6)
Znak towarowy
(6)
Kobieta
(5)
Prasa (wydawnictwa)
(5)
Wolność słowa
(5)
Zachowanie
(5)
Agresywność
(4)
Kampania wyborcza
(4)
Komunikacja polityczna
(4)
Komunikowanie marketingowe
(4)
Konkurencja
(4)
Książka
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Media społecznościowe
(4)
Semiotyka
(4)
Społeczeństwo informacyjne
(4)
Agencje reklamowe
(3)
Banki
(3)
Ceny
(3)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(3)
Edukacja medialna
(3)
Informacja wizualna
(3)
Konflikt
(3)
Kultura
(3)
Kultura audiowizualna
(3)
Kupno i sprzedaż
(3)
Liternictwo
(3)
Merchandising
(3)
Motywacja pracy
(3)
Multimedia
(3)
Nawyki konsumenckie
(3)
Portale internetowe
(3)
Praca
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Rachunkowość
(3)
Reklama społeczna
(3)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Sztuka
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Telewizja
(3)
Telewizyjne programy informacyjne
(3)
Twórczość
(3)
Usługi
(3)
Wystawy sklepowe
(3)
Architektura
(2)
Barwy
(2)
Copywriterzy
(2)
Cyberprzemoc
(2)
Decyzje
(2)
Fotografia
(2)
Globalizacja
(2)
Google Analytics
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Język
(2)
Język angielski
(2)
Językoznawstwo
(2)
Kampania wyborcza prezydencka
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
(2)
Księgarstwo
(2)
Kultura masowa
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Marketing bezpośredni
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing narodowy
(2)
Molestowanie seksualne
(2)
Młodzież
(2)
Obsługa klienta
(2)
Opakowania
(2)
Plakat
(2)
Popyt
(2)
Postawy
(2)
Pragmatyka lingwistyczna
(2)
Prawa człowieka
(2)
Temat: dzieło
Życie Warszawy (czasop.)
(3)
Przyjaciółka (czasop.)
(2)
Algorytm
(1)
Bieguni
(1)
Bombel
(1)
Byłam sekretarką Rumkowskiego
(1)
Co z tą Polską? (program telewizyjny)
(1)
Echo Miasta
(1)
Express Bydgoski
(1)
Fabryka muchołapek
(1)
Fabulant
(1)
MM Moje Miasto (czasop.)
(1)
Metal Hammer
(1)
Niespokojny umysł
(1)
Polska Zbrojna
(1)
SB a Lech Wałęsa
(1)
Stalker
(1)
Sędzia Anna Maria Wesołowska (program telewizyjny)
(1)
Tygodnik Powszechny (1945- )
(1)
Wariatka z Chaillot
(1)
Wysokie Obcasy (czasop.)
(1)
Łaskawe
(1)
Temat: czas
2001-
(13)
2001-0
(12)
1989-
(9)
1901-2000
(5)
1901-
(4)
1945-1989
(4)
1989-2000
(4)
1945-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(9)
Euroregion Tatry
(1)
Indie
(1)
Islandia
(1)
Japonia
(1)
Krym (Ukraina)
(1)
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Podhale
(1)
Rosja
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Zakopane (woj. małopolskie)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(16)
Poradniki
(12)
Podręcznik
(10)
Opracowanie
(8)
Poradnik
(7)
Monografia
(6)
Blogi
(5)
Materiały konferencyjne
(5)
Album
(3)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Raport z badań
(3)
Film
(2)
Gazety polskie
(2)
Grafika użytkowa
(2)
Komiks
(2)
Materiały pomocnicze dla szkół
(2)
Podręcznik akademicki
(2)
Poradniki dla rodziców
(2)
Powieść obyczajowa
(2)
Publicystyka
(2)
Publicystyka polska
(2)
Reportaż
(2)
Artykuły
(1)
Czasopisma elektroniczne
(1)
Czasopisma elektroniczne polskie
(1)
Czasopisma muzyczne
(1)
Czasopisma polskie
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Encyklopedie
(1)
Film amatorski polski
(1)
Komentarz prawny
(1)
Książki mówione
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Literatura
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Opowiadanie polskie
(1)
Pamiętniki angielskie
(1)
Podręczniki
(1)
Poradniki dla młodzieży
(1)
Powieść
(1)
Powieść polityczna
(1)
Powieść polska
(1)
Powieść przygodowa
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Punk rock
(1)
Romans
(1)
Rysunek
(1)
Spisy
(1)
Słowniki angielsko-polskie
(1)
Słowniki terminologiczne
(1)
Tezaurusy
(1)
Thriller
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(12)
Zarządzanie i marketing
(9)
Językoznawstwo
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Historia
(3)
Kultura i sztuka
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Psychologia
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
207 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Reklama / Adam Grzegorczyk. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2010. - 271 s. : rys. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [269]-271.
I. ROLA PROMOCJI W MARKETINGOWYM ZARZĄDZANIU PRZEDSIĘBIORSTWEM: 1. Funkcje promocji w działalności rynkowej przedsiębiorstwa ; 2. Narzędzia promocji ; 3. Reklama i jej cele ; 4. Rodzaje reklamy ; 5. Znaczenie marki w działalności promocyjnej ; 6. Komunikacja zintegrowana. II. ODDZIAŁYWANIE REKLAMY: 1. Nośniki i środki reklamy ; 2. Planowanie mediów ; 3. Przekaz reklamowy ; 4. Perswazja w reklamie ; 5. Etyka w reklamie ; 6. Ograniczenia prawne reklamy. III. WIZUALNE ASPEKTY REKLAMY: 1. Tożsamość przedsiębiorstwa ; 2. Liternictwo ; 3. Projektowanie graficzne ; 4. Wystawiennictwo ; 5. Promocja w miejscu sprzedaży. IV. ZARZĄDZANIE REKLAMĄ: 1. Struktura przemysłu reklamowego ; 2. Agencja reklamowa ; 3. Zarządzanie kampanią reklamową ; 4. Skuteczność i efektywność reklamy ; 5. Budżet reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zastosowania Psychologii)
Bibliogr. s. 144-[157].
1. ŚWIAT WOKÓŁ NAS, CZYLI O WARUNKACH, W JAKICH ŻYJEMY: Nowe technologie i nowe media ; Zmiany na rynku zabawek ; Rola dorosłych. 2. MŁODY RYNEK, CZYLI O POTENCJALE KONSUMENCKIM DZIECI I MŁODZIEŻY: Rynek pierwotny ; Rynek wpływowy ; Rynek przyszły. 3. ROZWÓJ KONSUMENTÓW CZYLIO ZMIANACH POSTĘPUJACYCH Z WIEKIEM: Prawidłowości rozwoju dzieci ; Rozwój współczesnych nastolatków. 4. SOCJALIZACJA KONSUMENTA, CZYLI SKĄD DZIECI WIEDZĄ, JAK ROBIC ZAKUPY: Wpływ rodziny ; Rola rówieśników ; Oddziaływania mass mediów ; Rodzice, rówieśnicy, media i... - zasada synergii. 5. REKLAMA I INNE DZIAŁANIA PROMOCYJNE, CZYLI JAK MARKETERZY WPŁYWAJĄ NA KONSUMENTA: Podstawy marketingu mix ; Strategie wykorzystywane w marketingu młodzieżowym: Marketing szeptany ; Peer-to-peer promotions ; Marketing wirusowy ; Trendsetting ; Kluby nastolatków ; Wirtualne społeczności ; Reklamorozrywka ; Product placement w filmach i grach komputerowych ; Marketing zintegrowany i sieciowy. Etyczny marketing - edukacja i zaangażowanie społeczne. 6. REKLAMA DLA MŁODYCH KONSUMENTÓW, CZYLI O TWORZENIU REKLAM I ICH ODBIORZE PRZEZ NAJMŁODSZYCH: Dzieci jako odbiorcy reklam ; Młodzież jako odbiorcy reklam ; Dzieci w reklamie. 7. SPOŁECZNE ODDZIAŁYWANIE REKLAMY, CZYLI O WPŁYWIE NIEZAMIERZONYM: Pozytywne niezamierzone oddziaływanie reklamy: Dostarczanie rozrywki ; Wspieranie twórczości ; Inspiracja folkloru dziecięcego ; Edukacja konsumencka i nie tylko ; Promowanie zdrowego stylu życia ; Rozumienie zachowań i norm społecznych ; Źródło wartości estetycznych. Negatywne niezamierzone oddziaływanie reklamy: Postawa materialistyczna ; Prokonsumpcyjny model życia ; Konflikt z rodzicami ; Zagrożenie samooceny ; Niezdrowe nawyki żywieniowe ; Poczucie bycia oszukanym ; Deprecjacja języka ; Utrwalanie stereotypów ; Pozytywny stosunek wobec tytoniu i alkoholu ; Modelowanie zachowań antysocjalnych ; Wzorce zachowań autodestruktywnych. 8. CO I KOMU WOLNO, CZYLI O ZASADACH DZIAŁALNOŚCI REKLAMOWEJ: Marketerzy ; Organizacje rządowe i pożytku publicznego ; Srodowisko szkolne ; Rodzice i opiekunowie. 9. INTERWENCJA, CZYLI CO JESZCZE MOŻNA ZROBIĆ: Prawo ; Branża ; Społeczeństwo ; Szkoła ; Rodzina.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94752 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama jako proces komunikacji / Antoni Benedikt. - Wrocław : Astrum, 2004. - 170 s. ; 21 cm.
(Kreatywność)
Bibliogr. - Indeks.
1.Czym jest reklama 2.Istota i elementy procesu komunikacji 3.Człowiek w reklamie 4.Rola mediów w działaniach reklamowych 5.Język reklamy 6.Perswazja w reklamie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologiczne mechanizmy reklamy / Dariusz Doliński. - Wyd. 2. - Gdańsk : Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, 2008. - 320 s. : faks., wykr. ; 25 cm.
Na okł. podtyt.: język i nastrój reklamy, iluzja odporności na jej działanie, faktyczne zachowania konsumenckie.
Bibliogr. s. [288]-310. Indeksy.
1. Reklama - co może, a czego nie może 2. Ogólne determinanty skuteczności reklamy 3. Procesy poznawcze 4. Nastrój i emocje 5. Człowiek w reklamie 6. Zachowania komunikacyjne 7. Reklama polityczna i społeczna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91678 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Postępy Psychologii)
Indeksy
Bibliogr.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-83399 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oblicza Mediów)
Bibliogr. s. [123]-127.
I. ZAGADNIENIA TEORETYCZNE: METAFORA - AMALGAMAT ľ REKLAMA: 1. Koncepcja metafory pojęciowej: Wstępne założenia ; Funkcja systematyzująca metafory ; Wyidealizowany model kognitywny (Idealised Cognitive Model-ICM) ; Projekcja metaforyczna ; Zjawisko amalgamacji dziedziny źródłowej i docelowej ; Schematy wyobrażeniowe ; Inwariancja ; Typologia metafor pojęciowych: Metafory ontologiczne, strukturalne, orientacyjne i wyobrażeniowe ; Metafora prymarna i złożona ; Metafora konwencjonalna i nowa ; Metafora poetycka ; Metafory rodzajowe i szczegółowe ; Metafora obrazowa/wizualna (Pictorial/visual Metaphor) ; Metonimia pojęciowa ; Najważniejsze tezy kognitywnej teorii metafory ; Krótki przegląd prekursorów koncepcji metafory pojęciowej ; 2. Koncepcja amalgamacji pojęciowej: Jak powstaje myśl ; Przestrzenie mentalne według Gillesa Fauconniera ; Amalgamacja formalna ; Teoria integracji pojęciowej (Conceptual Blend Theory) ; Zagadka o Mnichu Buddyjskim ; Elementy składowe procesu amalgamacji ; Inne przykłady amalgamacji według Fauconniera i Turnera ; 3. Metafora pojęciowa i/czy amalgamat ; 4. Reklama jako komunikat: Wstępne uwagi ; Co to jest reklama? ; Elementy przekazu reklamowego ; Specyfika komunikatu reklamowego ; Obraz i słowo w reklamie ; Kreatywność przekazu reklamowego w świetle metaforyzacji i amalgamacji pojęciowej ; Reklama z punktu widzenia psychologii społecznej ; II. ANALIZA WYBRANYCH KOMUNIKATÓW REKLAMOWYCH: 1. Metafora w reklamie prasowej ; 2. Amalgamat w reklamie prasowej ; 3. Metaforyczny amalgamat w reklamie prasowej ; 4. Wnioski z analizy wybranych reklam.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100437 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. ADF-28422 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. A-Inf.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86925 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poetyka reklamy / Ewa Szczęsna. - Wyd. 1, dodr. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2003. - 236, [1] s., [15] s. tabl. : il. (gł. kolor.) ; 24 cm.
Indeks
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poetyka reklamy / Ewa Szczęsna. - Wyd. 1, dodr. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2003. - 236, [1] s., [15] s. tabl. : il. (gł. kolor.) ; 24 cm.
Indeks
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-85858 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Data wyd. wg strony internetowej wydawcy http://www.astrum.wroc.pl.
Bibliogr. s. 131.
CZĘŚĆ I. KOMUNIKACJA WIZUALNA: R. 1. Autoprezentacja i jej elementy: Wygląd zewnętrzny ; Głos ; Mowa ciała ; Otoczenie ; R. 2. Style autoprezentacji: Piękny i dobry ; Etyczni i kompetentni ; Kontrowersyjni ; R. 3. Ulegać czy nie ulegać stereotypom?: Ładnemu łatwiej ; Rodzina jest najważniejsza ; Starszy ma zawsze rację ; Pieniądze szczęścia nie dają ; Tacy ludzie się nie zmieniają ; R. 4. Wizerunek własny a wizerunek organizacji ; CZĘŚĆ II. PUBLIC RELATIONS: R.1. Co to jest Public Relations? ; R. 2. Kontakty z mediami: Prasa ; Internet ; Telewizja ; Radio ; R. 3. Udział w życiu społecznym: Tożsamość przedsiębiorstwa ; Human Relations ; Eventy towarzyskie ; Eventy branżowe ; Sponsoring ; Lobbing ; Sytuacje kryzysowe ; CZĘŚĆ III. REKLAMA: R 1. Co to jest reklama? ; R. 2. Krótka historia reklamy: Era przedmarketingowa ; Era informacji masowej ; Era badań ; R.3. Budowa przekazu reklamowego: Obraz ; Ruch ; Rekwizyty ; Słowa ; Dźwięki ; R. 4. Najpopularniejsze formy reklamy: Reklama telewizyjna ; Reklama prasowa ; Reklama internetowa ; Reklama radiowa ; Reklama zewnętrzna (outdoor) ; Reklama wystawiennicza ; Gadżety reklamowe ; CZĘŚĆ III. BRANDING: R.1. Co to jest branding?: Nazwa marki, czyli brand name ; Wyróżnik marki, czyli inner Brand ; Pozycjonowanie marki, czyli brand positioning ; Wartość marki, czyli brand eąuity ; Lojalność wobec marki, czyli brand loyality.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100435 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pionierzy i tytani polskiej reklamy / Piotr Wasilewski. - Kraków : Agencja Wasilewski, 1999. - 439 s. : fot. kolor., il.(w tym kolor.), portr. ; 25 x 26 cm.
Indeks
Streszcz ang., niem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110188 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Uniwersytetu Rzeszowskiego ; 253)
Bibliogr. s. 303-315.
Streszcz. ang.
1. Rys historyczny reklamy; 2. Czas współczesny reklamy; 3. Reklama jako tekst intersemiotyczny; 4. Reklama dla dzieci; 5. Reklama - makroakt i jego intencje cząstkowe; 6. Środki stylistyczno-językowe; 7. Językowy obraz dziecka w reklamie; 8. Wpływ reklamy na zachowania językowe dzieci; 9. Reklama dla dzieci - kilka studiów przypadku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. F.7-Met.65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Spectrum)
Indeks.
Czy rządy i instytucje publiczne dbają o to, by wszystko, co się nam oferuje w postaci usług i produktów, było bezpieczne? Czy możemy ufać ekspertyzom, wynikom badań, certyfikatom i normom? Nie, przekonuje Joel Bakan, ponieważ sfera publiczna coraz bardziej ulega wpływom działalności prowadzonej dla zysku, zatraca swoją prospołeczną orientację i daje przyzwolenie, by ze wszystkich grup społecznych - także z dzieci, które powinny być szczególnie chronione - uczynić obiekt bezwzględnego marketingu. O tym trzeba wiedzieć, to już przynosi katastrofalne skutki. Edukacja publiczna, która zamiast kształcić "produkuje" przyszłych pracowników, szkodliwa chemia w żywności, zabawkach, rzeczach codziennego użytku, uzależnienie od gier komputerowych, leki psychotropowe przepisywane dzieciom pod dyktando firm farmaceutycznych... Bakan ostrzega: ten proces jest równie niszczycielski jak katastrofa, która dotknęła środowisko naturalne, i choć pisze głównie o realiach amerykańskich, nie łudźmy się: to samo dzieje się także tu i teraz - na naszych oczach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99416 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiedza o reklamie / Karolina Janiszewska [et al.]. - Wyd. 2. - Warszawa ; Bielsko-Biała : Wydaw. Szkolne PWN, 2010. - 359 s. : il. (gł. kolor.) ; 25 cm.
Na okł. dodatek do tyt.: od pomysłu do efektu.
Bibliogr. przy rozdz.
I. DZIEJE REKLAMY: 1. Reklama na świecie; 2. Reklama w Polsce, II. TEORIA REKLAMY: 1. Język reklamy; 2. Podstawy psychologii reklamy; 3. Retoryka reklamy, III. REKLAMA W PRAKTYCE: 1. Agencje reklamowe i domy mediowe; 2. Badania marketingowe; 3. Strategia reklamowa; 4. Planowanie mediów; 5. Badanie skuteczności reklamy, V. PRAWO REKLAMY.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiedza o reklamie : [od pomysłu do efektu] / Karolina Janiszewska [et al.]. - Wyd. 2. - Warszawa : Wydawnictwo Szkolne PWN ; Bielsko-Biała : ParkEdukacja, 2010. - 359 s. : il. kolor. ; 25 cm.
Dodatek do tyt. z okł.
Bibliogr. przy rozdz.
I. DZIEJE REKLAMY: Reklama na świecie ; Reklama w Polsce. II. TEORIA REKLAMY: Język reklamy ; Podstawy psychologii reklamy ; Retoryka reklamy. III. REKLAMA W PRAKTYCE: Agencje reklamowe i domy mediowe ; Badania marketingowe ; Strategia reklamowa ; Planowanie mediów ; Badanie skuteczności reklamy. IV. PRAWO REKLAMY.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96001 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-78422 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
1. Teorie komunikacji marketingowej 2. Instrumenty komunikacji marketingowej 3. Reklama w mediach drukowanych 4. Reklama telewizyjna, radiowa i kinowa 5. Reklama zewnętrzna 6. Public relations i wizerunek firmy 7. Marka, opakowanie, merchandising wizualny 8. Wystawy i targi 9. Marketing bezpośredni i marketing na podstawie bazy danych 10. Promocja sprzedaży 11. Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą 12. Przyszłość komunikacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91483 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej