Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(97)
Forma i typ
Książki
(96)
Publikacje fachowe
(11)
Publikacje naukowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(3)
Proza
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(110)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(5)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(35)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(68)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(2)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(2)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(6)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(4)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(2)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Autor
Tworzydło Dariusz (1974- )
(23)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(11)
Machura Witold
(4)
Wojcik Krystyna
(4)
Furman Wojciech (1946- )
(3)
Gregory Anne
(3)
Kuca Paweł (1975- )
(3)
Murdoch Anna
(3)
Soliński Tomasz (1975- )
(3)
Soliński Tomasz (1975-)
(3)
Ali Moi
(2)
Bielawski Piotr (ekonomia)
(2)
Budzyński Wojciech
(2)
Bykowski Sebastian
(2)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(2)
Jabłoński Wojciech
(2)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(2)
Knecht Zdzisław (1938- )
(2)
Miotk Anna
(2)
Olędzki Jerzy (1945- )
(2)
Polak Rafał (1978- )
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Stasiuk-Krajewska Karina
(2)
Słodykiewicz Elżbieta
(2)
Żbikowska Agnieszka
(2)
Adamczyk Jan (1933-2021)
(1)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Augustyn Anna (ekonomia)
(1)
Bargiel Anna
(1)
Bartołd Robert
(1)
Bernstein David (1928- )
(1)
Black Sam (1915-1999)
(1)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Bobińska Anna
(1)
Bronowicz Monika
(1)
Cap Piotr (1970- )
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Chmielewski Zbigniew
(1)
Chrobak Marzena
(1)
Cianciara Jolanta
(1)
Ciszkowska Ewa (tłumacz)
(1)
Datko Marek
(1)
Dyczewski Leon (1936- )
(1)
Flis Jarosław
(1)
Gawroński Sławomir (1977- )
(1)
Giedrojć Kuba
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Goldmann Martin
(1)
Gołda-Sobczak Maria
(1)
Górska Grażyna (tłumacz)
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Hales Colin F
(1)
Hałaj Joanna Barbara
(1)
Henslowe Philip (1934- )
(1)
Hooffacker Gabriele
(1)
Jurczak Izabela
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kotliński Artur
(1)
Kowalczyk Ryszard
(1)
Krzyszkowski Jerzy
(1)
Kupiec Leszek (1936- )
(1)
Kuzborski Michał
(1)
Laermer Richard (1960- )
(1)
Leigh Rich
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Mich Włodzimierz (1956- )
(1)
Michałowski Stanisław (1951- )
(1)
Mincewicz Sławomir
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nickels William G
(1)
Ociepka Beata (1964- )
(1)
Okularczyk Elżbieta
(1)
Okupniak Liliana
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(1)
Pietrzak Henryk
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Pindakiewicz Jan
(1)
Polkowska-Nowak Grażyna
(1)
Prichinello Michael
(1)
Reczek Jarosław
(1)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(1)
Rychter Krzysztof J
(1)
Sajewicz Maciej
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Smektała Tymon (1977- )
(1)
Sobczak Jacek (1946- )
(1)
Szlis Izabela
(1)
Szuba Przemysław (organizacja i zarządzanie)
(1)
Szulich-Kałuża Justyna
(1)
Szwed Robert
(1)
Szymański Wojciech (marketing)
(1)
Urban Agnieszka
(1)
Uścińska Bożena
(1)
Vargas Llosa Mario (1936- )
(1)
Walulik Magdalena
(1)
Witek Ewelina
(1)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(1)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(23)
2000 - 2009
(56)
1990 - 1999
(12)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
1901-2000
(5)
1989-2000
(5)
Kraj wydania
Polska
(94)
Język
polski
(94)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura peruwiańska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Public relations
(93)
Komunikacja społeczna
(22)
Przedsiębiorstwo
(15)
Reklama
(14)
Środki masowego przekazu
(13)
Marketing
(10)
Samorząd terytorialny
(10)
Dziennikarstwo
(7)
Internet
(7)
Zarządzanie
(7)
Socjotechnika
(6)
Dziennikarze
(5)
Promocja handlowa
(5)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(5)
Kobieta
(4)
Komunikowanie marketingowe
(4)
Marketing polityczny
(4)
Marketing terytorialny
(4)
Sponsoring
(4)
Znak towarowy
(4)
Banki
(3)
Etyka biznesu
(3)
Gospodarka elektroniczna
(3)
Komunikacja polityczna
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Public relations w internecie
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Bezrobocie
(2)
Biblioteki akademickie
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Handel zagraniczny
(2)
Informacja
(2)
Informacja wizualna
(2)
Język angielski
(2)
Język polski
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Kupno i sprzedaż
(2)
Marketing bezpośredni
(2)
Miasta
(2)
Motywacja pracy
(2)
Plakat
(2)
Podatek
(2)
Polityka
(2)
Portale internetowe
(2)
Pragmatyka lingwistyczna
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(2)
Rachunkowość
(2)
Reklama zewnętrzna
(2)
Rynek pracy
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Spożycie
(2)
Słownictwo
(2)
Twórczość
(2)
Ubezpieczenia
(2)
Usługi
(2)
Wizualizacja (psychologia)
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
AIESEC
(1)
Administracja
(1)
Agencje reklamowe
(1)
Akcje (ekonomia)
(1)
Arbenz Guzmán, Jacobo (1913-1971)
(1)
Banki internetowe
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki cyfrowe
(1)
Biblioteki naukowe
(1)
Budżety rodzinne
(1)
CIA
(1)
COVID-19
(1)
Castillo Armas, Carlos (1914-1957)
(1)
Celebryci
(1)
Ceny
(1)
Czasopisma
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Deficyt budżetowy
(1)
Dochody indywidualne
(1)
Działalność charytatywna
(1)
Dziennikarstwo obywatelskie
(1)
Dług publiczny
(1)
ELSA
(1)
Edukacja medialna
(1)
Efektywność marketingu
(1)
Ekonomia
(1)
Emigracja zarobkowa
(1)
Epidemie
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Forum (informat.)
(1)
Fotografia prasowa
(1)
Franchising
(1)
Gazownictwo
(1)
Graffiti
(1)
Grupy producentów rolnych
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel hurtowy
(1)
Heineken Music Open'er Festiwal
(1)
Temat: dzieło
Echo Miasta
(1)
Express Bydgoski
(1)
Gazeta Wyborcza
(1)
MM Moje Miasto (czasop.)
(1)
Polityka (czasop. ; 1957- )
(1)
Temat: czas
2001-
(14)
1989-
(7)
2001-0
(6)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Gwatemala
(1)
Kołobrzeg (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Lębork (woj. pomorskie)
(1)
Niepołomice (woj. małopolskie, pow. wielicki)
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Ukraina
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(12)
Opracowanie
(6)
Podręcznik
(6)
Poradniki
(5)
Podręczniki akademickie
(4)
Poradnik
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Blogi
(3)
Monografia
(3)
Czasopisma elektroniczne
(1)
Czasopisma elektroniczne polskie
(1)
Encyklopedie
(1)
Gazety polskie
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki
(1)
Powieść
(1)
Powieść historyczna
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Raport z badań
(1)
Sensacja
(1)
Słowniki angielsko-polskie
(1)
Słowniki terminologiczne
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(17)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
97 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Public relations w administracji / Kuba Giedrojć. - Wyd. 2. - Ostrołęka : Alpha pro, [2004]. - 223 s. ; 23 cm.
I. Zagadnienia wstępne: 1. Definicja, 2. Public relations a propaganda, reklama, marketing, 3. Po co pisać o public relations w administracji? II. Cele, funkcje, odbiorcy: 1. Cele działań public relations w administracji, 2. Funkcje działań, 3. Odbiorcy działań. III. Główne instrumenty działań: 1. Media relations, 2. System informacji: obsługa klienta, wydawnictwa, Internet, 3. Sponsoring i wsparcie instytucjonalne, 4. Lobbing. IV. Planowanie, organizacja i realizacja działań: 1. Organizacja, kadry, budżet, 2. Podstawy prawne działań public relations, 3. Normy etyczne, 4. Strategie działań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [172]-176. - Indeks
Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations.
Autor rozszyfrowuje w niej takie terminy, jak: pseudowydarzenie, "czwarta władza", media relations, press relations, przekaz medialny, dziennikarze-eksperci itp. Kompleksowo omawia zagadnienia związane z tworzeniem i utrzymywaniem prawidłowych relacji z szeroko pojętymi mediami. Autor nie tylko porządkuje dotychczasową wiedzę na temat media relations, ale wprowadza do tej dziedziny również nowe elementy ľ m.in. nowy model uprawiania public relations i nowe aspekty procesu kreowania "wydarzeń" na użytek mediów. Książka oparta jest na bogatej literaturze polskiej i zagranicznej, zawiera wiele przykładów z praktyki. [PWN, 2007]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-77326/t.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikowanie polityczne i publiczne : podręcznik akademicki / Bogusława Dobek-Ostrowska. - Wyd. 1 (1 dodr.). - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2007. - 434, [1] s. : fot., rys. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 414-421 i przy rozdz. Indeksy.
I. KOMUNIKOWANIE SPOŁECZNE: 1. Nauka o komunikowaniu; 2. Komunikowanie - proces porozumiewania się ludzi; 3. Systemy komunikowania, II. KOMUNIKOWANIE POLITYCZNE - PERSPEKTYWA TEORETYCZNA: 4. Pojęcie procesu komunikowania politycznego; 5. Uczestnicy procesu komunikowania politycznego; 6. Propaganda polityczna jako forma komunikowania politycznego; 7. Kampanie polityczne i wyborcze jako forma komunikowania politycznego, III. NARZĘDZIA KOMUNIKOWANIA POLITYCZNEGO - PERSPEKTYWA TECHNICZNA: 8. Profesjonalizacja komunikowania politycznego; 9. Marketing polityczny i wyborczy; 10. Polityczne public relations; 11. Reklama polityczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Paradoks kłamcy / Michał Kuzborski. - Wrocław : Black Turtle, 2019. - 318, [2] strony ; 21 cm.
Paradoks kłamcy to książka zawieszona pomiędzy powieścią obyczajową a thrillerem. Książka opowiada historię S., trzydziestoletniego „zawodowego kłamcy” - specjalisty od brudnego PR, który tym razem ma okazję walczyć po właściwej stronie. Przynajmniej z pozoru. Akcja dzieje się w 2013 roku, w dużym mieście na południu Polski. Mecenas Żabota wciąga S. w sprawę wyciszenia szantażysty. Szybko okazuje się, że szantaż jest elementem większej gry, w którą uwikłane są siły ze styku biznesu, polityki i przestępczości. Wątki kryminalne to tylko część „Paradoksu kłamcy”. Prowadzona na kilku poziomach narracja powoli odkrywa skomplikowane relacje bohatera - z ciężko chorym ojcem, z kuzynem, który wstąpił do seminarium, z byłą narzeczoną. A także z nowo poznaną atrakcyjną dyrektor, z którą S. szybko wikła się w ryzykowny romans. [www.azymut.pl, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-pol. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes ; 3)
Seria gł.: Biblioteka Gazety Wyborczej
Bibliogr. s. 417. Indeks.
SPIS TREŚCI: 1.Przedsiębiorstwo i jego cele 2.Marka jako źródło przewagi firmy 3.Relacje z klientami 4.Planowanie 5.Merketing bezpośredni 6.Zarządzanie sprzedażą 7.Kampanie reklamowe 8.Działanie public relations 9.E-Biznes.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90965 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony [169]-172.
1. Badania w public relations ; 2. Badania w procesie oceny działań komunikacyjnych ; 3. Procedura realizacji badań ; 4. Tworzenie narzędzi badawczych ; 5. Aspekty realizacji procesu badawczego ; 6. Gromadzenie i obróbka danych ; 7. Prezentacja i promocja wyników badań ; 8. Badania w internecie ; 9. Praktyka w pomiarach efektywności działań media relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
Tekst częściowo w języku angielskim.
Bibliografia na stronach 181-183.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-77779 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
Tekst częściowo w języku angielskim.
Bibliografia na stronach [181]-183.
1. Dziennikarstwo a public relations ; 2. Formy pisarskie w public relations ; 3. Komunikat prasowy ; 4. Streszczenia ; 5. Szlifowanie stylu ; 6. Opis, opowiadanie, reportaż ; 7. Wywiady ; 8. Kalki językowe, makaronizmy i anglopolszczyzna, czyli jak umiejętnie czerpać z materiałów angielskojęzycznych ; 9. Warsztat pracy w PR ; 10. O elementach wizualnych, materiałach fotograficznych i druku ; 11. Współpraca z dziennikarzami ; 12. Listy ; 13. Teksty perswazyjne i prestiżowe ; Aneks I. Oryginalne teksty do streszczeń, Aneks II. Odpowiedzi do ćwiczeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. f.7-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R. 1. KRYZYS WIZERUNKOWY - PODSTAWY METODOLOGICZNE: 1.1. Wizerunek i reputacja ; 1.2. Błędy przyczyniające się do powstawania i eskalacji sytuacji kryzysowych. Studium przypadku: turbulencje wizerunkowe Boeinga ; 1.3. Klasyfikacja kryzysów. Studium przypadku: podważone fundamenty Avonu ; 1.4. Przygotowanie do wystąpienia kryzysów wizerunkowych ; 1.5. Strategie włączania zespołów w rozwiązywanie kryzysów ; 1.6. Podatność organizacji na kryzysy oraz poziomy jej przygotowania ; 1.7. Plan przygotowany przed i w trakcie kryzysu ; R. 2. ŹRÓDŁA, SYMPTOMY I SKUTKI KRYZYSU: 2.1. Źródła wizerunkowych sytuacji kryzysowych Studium przypadku: rodzinne konflikty w Druteksie ; 2.2. Rozpoznawanie kryzysów - symptomy i ich identyfikacja. Studium przypadku: Ikea ; 2.3. Operacyjne i strategiczne konsekwencje kryzysu. Studium przypadku: Green Caffc Nero ; R. 3. PRZYGOTOWANIE NA WYPADEK WYSTĄPIENIA SYTUACJI KRYZYSOWYCH: 3.1. Dysfunkcje systemu zarządzania kryzysowego ; 3.2. Kluczowe elementy procesu przygotowania ; 3.3. Audyt w przygotowaniu do wystąpienia sytuacji kryzysowych ; 3.4. Pole diagnostyczne w profilaktyce kryzysowej ; 3.5. Metody oparte na scenariuszach - opracowanie scenariuszy rozwoju sytuacji kryzysowej. Studium przypadku: strajk w PLL LOT ; R. 4. ZARZĄDZANIE W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH: 4.1. Procedury w zarządzaniu wizerunkiem ; 4.2. Strategie wykorzystywane w procesie rozwiązywania sytuacji kryzysowych. Studium przypadku: krakowski problem Ideo ; 4.3. Dystrybucja treści w kryzysie ; 4.4. Podręcznik działań antykryzysowych (manual) ; 4.5. Praktyka przygotowania księgi kryzysowej w polskich firmach ; 4.6. Sztab kryzysowy i zadania poszczególnych jego członków ; 4.7. Media i kryzys ; 4.8. Eskalacja kryzysu ; 4.9. Problematyczne poglądy i komentarze w mediach. Studium przypadku: kryzys społecznościowy w firmie Panasonic ; R. 5. ZARZĄDZANIE SKUTKAMI ZDARZEŃ: 5.1. Ograniczanie skutków kryzysu w procesach inwestycyjnych ; 5.2. Kryzys w czasie zmian w organizacji ; 5.3. Zarządzanie wizerunkiem po kryzysie Studium przypadku: sanacja wizerunku Maspeksu Wadowice ; 5.4. Dokumentacja sporządzana po kryzysie ; 5.5. Style menedżerskie w zarządzaniu kryzysowym ; 5.6. Nastawienie do kryzysu i emocje jako element skutecznego zarządzania. Studium przypadku: Szlachetna Paczka - na równi pochyłej.
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowych. W książce zaprezentowano autorskie, zweryfikowane empirycznie modele. W sposób kompleksowy przedstawiono cały proces począwszy od przygotowania na wypadek wystąpienia perturbacji wizerunkowych poprzez rozwiązywanie problemów, aż po działania konieczne do podjęcia już po wygaśnięciu kryzysu. Autor opisuje wiele case study, biorąc na warsztat sytuacje, z którymi musiały się zmierzyć takie firmy, jak: Boeing, Ikea, Panasonic, AVON, Green Caffe Nero czy Drutex. Materiał wieńczy bardzo dokładna, wielowątkowa i obszerna analiza kryzysu Szlachetnej Paczki. [Difin, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108183 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania przeprowadzono m.in. w woj. podkarpackim.
Bibliogr., netogr. s. [122]-124.
Definicje i zagadnienia wprowadzające ; Praktyka public relations w gminach ; Postawa i oczekiwania mieszkańców jako strony w dialogu z urzędem miasta i gminy ; Polityka informacyjna starostw powiatowych ; Polityka informacyjna samorządów wojewódzkich w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103526 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tekst częśc. ros.
M.in. dot. działalności gospodarczej rolników w woj. podkarpackim (s.581-586)
Bibliogr. przy niektórych ref.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84887 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84541 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-6717 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-44729 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The new rules of marketing & PR : how to use social media, online video, mobile applications, blogs, new releases, and viral marketing to reach buyers directly" 2020.
Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem się w tym cyfrowym bezładzie? Książka Nowe zasady marketingu i PR da ci wszystko, czego potrzebujesz, aby zwracać się bezpośrednio do swoich odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i generować jak największe zainteresowanie swoim biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do efektywnych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami. [MT Biznes, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-111368 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka)
M.in.: Spór o ulicę Władysława Kruczka w Rzeszowie jako przykład zlekceważenia działań public relations.
Bibliogr. przy ref.
PUBLIKACJE NAUKOWE: Koncentracja a pluralizm medialny ; Wartość dodana public relations - kapitał relacji ; Społeczna odpowiedzialność biznesu w Polsce - prawda czy mit? ; Autostradą do nieba. Rola planowania działań public relations na przykładzie szkoły wyższej ; Promocja miast czy gra pozorów ; Reklama w środkach masowego przekazu - identyfikacja cech na podstawie badania ankietowego ; Brunatny PR - internet relations organizacji skrajnie prawicowych ; Znaczenie blogów w działalności organizacji pozarządowych ; Instrumenty public relations w firmach farmaceutycznych w świetle badań bezpośrednich ; Identyfikacja wizualna jako obszar oddziaływania PR z perspektywy małej firmy ; Public relations a zarządzanie relacjami z klientami banku ; Komunikacja jako jedna z kluczowych kompetencji polityka ; Modele samorządowych lokalnych portali internetowych ; PR wewnętrzne w małych i średnich przedsiębiorstwach na Lubelszczyźnie ; Public relations jako profesja - o problemach tożsamościowych ; Wewnętrzne public relations przedsiębiorstwa. Wybrane przykłady ; Aktywność naukowa w zakresie PR w Polsce ; Corporate Social Responsibility (CSR) - zagrożenia i korzyści ; Formy komunikacji kancelarii prawnych z rynkiem ; Charakterystyka japońskiego stylu komunikacji biznesowej. ANALIZY PRZYPADKÓW: Spór o ulicę Władysława Kruczka w Rzeszowie jako przykład zlekceważenia działań public relations ; Percepcja sponsoringu w Polsce w świetle wyników badań empirycznych ; "Ludzie - bogactwo Rudy Śląskiej" ; Wykorzystanie instrumentów marketingu politycznego w kampanii wyborczej PiS do sejmu w 2007 roku ; Współpraca ze szkołami średnimi jako element public relations uczelni wyższej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92872 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Uniwersytetu Rzeszowskiego ; 1165)
Badania przeprowadzono m.in. w woj. podkarpackim.
Bibliografia, netografia strony [122]-124.
1. Definicje i zagadnienia wprowadzające ; 2. Praktyka public relations w gminach ; 3. Postawa i oczekiwania mieszkańców jako strony w dialogu z urzędem miasta i gminy ; 4. Polityka informacyjna starostw powiatowych ; 5. Polityka informacyjna samorządów wojewódzkich w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na podstawie rozprawy doktorskiej pt. "Model działań strategicznych agencji public relations w Polsce w zakresie zarządzania kryzysowego".
Bibliografia, netografia na stronach 230-242.
R. I. Zarządzanie komunikacją w sytuacjach kryzysowych przez agencje public relations - wybrane zagadnienia: 1. Struktura i opis rynku public relations w Polsce ; 2. Rynek agencji public relations w Polsce i jego potencjał w perspektywie międzynarodowej ; 3. Wady i zalety korzystania z usług agencji public relations ; 4. Zarządzanie kryzysowe jako sfera zadaniowa public relations w kontekście usług agencji PR ; 5. Czynniki zwiększające podatność organizacji na ryzyko wystąpienia kryzysu wizerunkowego ; Kluczowe zagadnienia poruszone w rozdziale ; R. II. Metodologia badań własnych: 1. Struktura modelu badawczego ; 2. Konceptualizacja kluczowych pojęć ; 3. Dobór próby, cele i hipotezy badawcze ; 4. Charakterystyka badanych ; 5. Wstępne założenia i ograniczenia badawcze ; Kluczowe zagadnienia poruszone w rozdziale ; R. III. Analiza działań agencji PR i znaczenie zarządzania kryzysowego w ofercie usługowej: 1. Parametr eksperckości w zarządzaniu kryzysowym ; 2. Specyfikacja agencji PR funkcjonujących na rynku usług doradczo-komunikacyjnych ; 3. Profil klientów korzystających ze wsparcia agencji PR ; 4. Wyróżniki kryzysowego public relations z punktu widzenia agencji PR ; Kluczowe zagadnienia poruszone w rozdziale ; R. IV. Doświadczenia zdobyte podczas pracy w agencji w kontekście wybranych aspektów funkcjonowania branży PR z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowych: 1. Doświadczenie atencjonalne jako element przewagi konkurencyjnej na rynku usług doradczo-komunikacyjnych ; 2. Ocena usług własnych - czyli jak agencja PR postrzegają swoją pracę ; 3. Występowanie i geneza kryzysów wizerunkowych w agencjach PR oraz w innych organizacjach zatrudniających PR-owców ; Kluczowe zagadnienia poruszone w rozdziale ; R. V. Analiza stron internetowych agencji PR oraz desk research w kierunku diagnozy sposobu ich działania: 1. Analizy porównawcze na podstawie desk research ; 2. Wyróżniki oferty usług agencji zrzeszonych w organizacji branżowej ; 3. Potencjał informacji na temat usług z zakresu zarządzania kryzysowego na podstawie analizy zawartości stron internetowych agencji SAPR i ZFPR ; 4. Profesjonalne prowadzenie strony internetowej szansą na zainteresowanie nowych klientów ; Kluczowe zagadnienia poruszone w rozdziale ; R. VI. Specyfika pracy w agencji PR - spojrzenie menedżerów zarządzających na PR kryzysowy oraz identyfikacja wymiarów współpracy z klientem: 1. Praca w agencji - główne wyzwania zarządzających ; 2. Usługi doradcze i potrzeby rynku w zakresie zarządzania kryzysowego ; 3. Komentarze ekspertów do wyników badań własnych z zakresu usług komunikacji kryzysowej ; Kluczowe zagadnienia poruszone w rozdziale.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-112293 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej