Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(54)
Forma i typ
Książki
(38)
Czasopisma
(15)
Publikacje naukowe
(8)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(57)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(16)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(39)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(3)
Autor
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(15)
Fedan Roman (1937- )
(2)
Meyer Erin (1971- )
(2)
Pawłowski Konrad (tłumacz)
(2)
Sobolewska Agnieszka
(2)
Strużycki Marian (1930- )
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Woźniak Leszek (1955- )
(2)
Andrusiewicz Andrzej (1940- )
(1)
Bernat Małgorzata
(1)
Buckingham Marcus
(1)
Coffman Curt
(1)
Collins Jim C. (1958- )
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Dejtrowski Tomasz
(1)
Dominik Piotr (technologia żywności)
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Doroba Anita
(1)
Drogoń Witold
(1)
Eichelberger Wojciech (1944- )
(1)
Gajos Leszek
(1)
Griffin Ricky
(1)
Grzebyk Mariola
(1)
Hastings Reed (1960- )
(1)
Huber Urszula
(1)
Hydzik Paweł
(1)
Ilczuk Dorota
(1)
Jaczewska Edyta
(1)
Januszkiewicz Włodzimierz (1944- )
(1)
Jaremczuk Kazimierz
(1)
Jeznach Andrzej (1954- )
(1)
Jonek-Kowalska Izabela
(1)
Jurgilewicz Marcin
(1)
Justyna Marlena
(1)
Kamińska Agata
(1)
Karkowski Tomasz Adam
(1)
Karpiński Tadeusz (1936- )
(1)
Kaźmierczak Jan
(1)
Kirk Randy W
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Ksykiewicz-Dorota Anna
(1)
Lubas Barbara
(1)
Magniszewski Marek
(1)
Mazurkiewicz Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Michalak Robert (1968- )
(1)
Miklaszewski Stanisław (1947- )
(1)
Mikołajczak Paweł (ekonomia)
(1)
Mikuła Bogusz (1966- )
(1)
Morgan Jacob (1983- )
(1)
Olejarz Tadeusz (logistyka)
(1)
Ostasz Grzegorz (1964- )
(1)
Piasny Beata
(1)
Pietrzak Bożena (medycyna)
(1)
Romanek Michał (1969- )
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Sarama Maria
(1)
Sobolewski Marek (nauki ekonomiczne)
(1)
Stewart Grant
(1)
Szewc-Rogalska Alina
(1)
Sznajder Andrzej (1965- )
(1)
Tarapata Jolanta
(1)
Teczke Janusz
(1)
Villa Dario (1977- )
(1)
Walsh Mike
(1)
Wojtczuk-Turek Agnieszka
(1)
Woźniak Jacek (organizacja i zarządzanie)
(1)
Wąsiel Marcin
(1)
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Łucki Zbigniew (tłumacz)
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Ślusarz Grzegorz (1955- )
(1)
Żurakowski Filip
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(24)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(1)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(24)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(53)
Język
polski
(51)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(6)
Menedżerowie
(4)
Przedsiębiorcy
(3)
Inżynierowie
(1)
Temat
Zarządzanie
(28)
Przedsiębiorstwo
(21)
Innowacje
(19)
Rozwój regionalny
(16)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(12)
Wzrost gospodarczy
(11)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(11)
Kultura organizacyjna
(10)
Organizacja
(10)
Zarządzanie wiedzą
(10)
Gospodarka
(9)
Klastry (ekonomia)
(8)
Menedżerowie
(8)
Nierówności społeczne
(8)
Gospodarka oparta na wiedzy
(7)
Polityka gospodarcza
(7)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(7)
Ekorozwój
(6)
Inwestycje zagraniczne
(6)
Jakość życia
(6)
Organizacja pracy
(6)
Organizacja ucząca się
(6)
Rozwój społeczny
(6)
Rynek pracy
(6)
Siła robocza
(6)
Specjalna strefa ekonomiczna
(6)
Służba zdrowia
(6)
Wiedza
(6)
Budżety rodzinne
(5)
Globalizacja
(5)
Kapitał społeczny
(5)
Kobieta
(5)
Konsumenci (ekonomia)
(5)
Polityka innowacyjna
(5)
Przedsiębiorczość (postawa)
(5)
Rolnictwo
(5)
Samorząd terytorialny
(5)
Turystyka
(5)
Współpraca transgraniczna
(5)
Zarządzanie ryzykiem
(5)
Zdrowie publiczne
(5)
Bezrobocie
(4)
Fuzja przedsiębiorstw
(4)
Gospodarstwo domowe
(4)
Kapitał ludzki
(4)
Kształcenie
(4)
Motywacja pracy
(4)
Niepełnosprawni
(4)
Ochrona środowiska
(4)
Organizacje
(4)
Praca
(4)
Przywództwo
(4)
Regionalizacja gospodarcza
(4)
Rynek
(4)
Sektor publiczny
(4)
Społeczeństwo informacyjne
(4)
Spółdzielczość
(4)
Szkolnictwo wyższe
(4)
Ubóstwo
(4)
Wykształcenie
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Agroturystyka
(3)
Banki
(3)
Bezpieczeństwo
(3)
Controlling
(3)
Dostęp do oświaty
(3)
Efektywność ekonomiczna
(3)
Ekonomia
(3)
Energetyka
(3)
Euroregiony
(3)
Fundusze strukturalne UE
(3)
Gospodarka terenowa
(3)
Gospodarstwo rolne
(3)
Handel zagraniczny
(3)
Informacja
(3)
Internet
(3)
Inwestycje
(3)
Kadry
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Konkurencja
(3)
Partnerstwo lokalne
(3)
Partnerstwo publiczno-prywatne
(3)
Pieniądz
(3)
Polityka regionalna
(3)
Prace badawczo-rozwojowe
(3)
Prywatyzacja
(3)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(3)
Przemysł rolno-spożywczy
(3)
Sukces
(3)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(3)
Transport
(3)
Uczniowie
(3)
Wartość
(3)
Wsie
(3)
Administracja elektroniczna
(2)
Agrobiznes
(2)
Decyzje
(2)
Dochód
(2)
Ekonometria
(2)
Temat: dzieło
Ekonomiczne i społeczne uwarunkowania transformacji rodziny
(1)
Książę
(1)
Tygodnik Sanocki
(1)
Temat: czas
2001-0
(13)
1989-
(12)
2001-
(9)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1501-
(1)
1601-
(1)
1701-
(1)
1801-
(1)
1901-
(1)
1918-
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(19)
Ukraina
(6)
Województwo podkarpackie (1999- )
(6)
Kraje Unii Europejskiej
(5)
Podlaskie, województwo
(2)
Pomorskie, województwo (od 1999)
(2)
Rzeszów (woj. podkarpackie ; okolice)
(2)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(2)
Zachodniopomorskie, województwo
(2)
Arktyka (region)
(1)
Białoruś
(1)
Czechy
(1)
Europa
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Euroregion Glacensis
(1)
Euroregion Karpaty
(1)
Gmina Brześć Kujawski (woj. kujawsko-pomorskie, pow. włocławski)
(1)
Góry Świętokrzyskie
(1)
Karpaty
(1)
Kaszuby
(1)
Kuba
(1)
Lwów (Ukraina ; okręg)
(1)
Lwów (Ukraina)
(1)
Polska (część północna)
(1)
Polska Wschodnia
(1)
Przemyśl (woj. podkarpackie)
(1)
Recz (woj. zachodniopomorskie, pow. Choszczno)
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Tanzania
(1)
Truskawiec (Ukraina)
(1)
Wielkopolska
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Włochy
(1)
ZSRR
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Śląsk, Dolny
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Poradnik
(7)
Opracowanie
(6)
Praca zbiorowa
(6)
Czasopismo ekonomiczne
(5)
Czasopismo naukowe
(5)
Podręcznik
(4)
Materiały konferencyjne
(3)
Poradniki
(3)
Księga pamiątkowa
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Audycje radiowe
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Książki mówione
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Przypowieści ewangeliczne
(1)
Szkice
(1)
Źródła
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(23)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Psychologia
(2)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Transport i logistyka
(1)
54 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Sztuka dla biznesu : wspieranie kreatywności w organizacji / redakcja naukowa Agnieszka Wojtczuk-Turek ; [recenzent prof. zw. dr hab. Dorota Ilczuk]. - Wydanie I - 2 dodruk. - Warszawa : PWN, 2019. - 312, [2] strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Dla badaczy zajmujących się teorią i praktyką zarządzania w kulturze, ekonomiką kultury, ekonomią doznań, badaniami z zakresu przywództwa, a także studentów i doktorantów zainteresowanych ekonomicznymi i zarządczymi kontekstami kultury.
Współfinansowanie: Mercedes-Benz Polska
Część tekstu tłumaczona z języka angielskiego. Streszczenia w języku angielskim.
Wprowadzenie Agnieszka, Wojtczuk-Turek ; CZĘŚĆ I SZTUKA DLA BIZNESU – W JAKI SPOSOB SZTUKA INSPIRUJE I POMAGA ROZWIĄZYWAĆ PROBLEMY W BIZNESIE: 01 Twórcze partnerstwa: łączenie sztuki i biznesu dla rozwoju organizacyjnego Giovanni Schiuma ; 02 Fenomen wizerunku biznesu. Sztuka w służbie Compagnie Internationale des Wagons-Lits. Szkic z psychologii reklamy i twórczości Cezary W. Domański ; 03 „Jazz w zarządzaniu”. W jaki sposób muzyka jazzowa może inspirować działalność biznesową, Dariusz Turek ; 04 Wiolinowy klucz do sukcesu! Klaudiusz Baran, Anna Proszowska-Sala ; 05 Etyka czy piękno: o istocie interwencji behawioralnych w biznesie Agnieszka Wincewicz-Price, Jonathan Price ; 06 Architektura a tożsamość organizacji. Czy architektura może wspierać wartości i cele organizacji? Krzysztof Zalewski ; 07 Art branding – projektowanie doświadczenia marki i jej tożsamości poprzez sztukę Igor Gałązkiewicz ; 08 „Projektowanie emocji”. W jaki sposób odpowiedni design może zwiększyć sprzedaż produktu Agnieszka Wojtczuk-Turek, Marek Lachowicz ; 09 Proces twórczy a rozwiązywanie problemow w biznesie i generowanie innowacji Agnieszka Wojtczuk-Turek, Dariusz Danilewicz ; 10 Twórcy i odbiorcy mediów w dobie Web 2.0, Big Data i algorytmizacji kultury Krzysztof Franek ; CZĘŚĆ II SZTUKA I LIDER, CZYLI JAK SZTUKA WSPIERA SUKCES PRZYWODZTWA: 11 Odnajdywanie piękna w rozszczepionym świecie: sztuka inspiruje liderów – liderzy zmieniają świat Nancy J. Adler ; 12 Lider w lustrze sztuki Magdalena Kąkolewska ; 13 Charyzma w biznesie – wykorzystanie wybranych technik sztuki aktorskiej w budowaniu wizerunku menedżera Beata Ciecierska-Zajdel ; 14 Fotografia – sztuka, która wspiera rozwój i przywództwo Dorota Raniszewska ; 15 Mandala radości zarządzania Kazimierz Kuciński.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108364 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Funkcjonowanie Przedsiębiorstwa)
Bibliogr.
V. Zagadnienia społeczno-prawne w zarządzaniu : 17. Prawo pracy oraz przepisy prawa cywilnego dotyczące świadczenia usług; 18. Bezpieczeństwo i higiena pracy; 19. Ubezpieczenia społeczne i zdrowotne. Podatek dochodowy VI. Przewodzenie : 20. Motywowanie; 21. Zdolności przywódcze kierownika. Style kierowania; 22. Kierowanie pracą zespołu VII. Informacja i kontrola : 23. Informacja i komunikacja w przedsiębiorstwie; 24. Kontrolowanie; 25. Zarządzanie jakością VIII. Marketing w zarządzaniu przedsiębiorstwem : 26. Strategia marketingowa. Planowanie marketingowe; 27. Organizacja działań marketingowych w przedsiębiorstwie; 28. Sprzedaż. Merchandising IX. Finanse w zarządzaniu : 29. Istota zarządzania finansami. Zarządzanie aktywami trwałymi; 30. Zarządzanie aktywami obrotowymi; 31. Zarządzanie kapitałami. Sprawozdania i analizy finansowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dotyczy m.in. województwa podkarpackiego.
Bibliografia przy pracach.
Streszczenie w języku angielskim.
Janusz Strojny - Predyspozycje, umiejętności menedżera podejmującego decyzje we współczesnej organizacji ; Anna Gładysz - Eksploracyjna analiza tekstu a analiza sentymentu - przegląd możliwości zastosowania w zarządzaniu ; Paweł Hydzik, Marek Sobolewski, Dariusz Wyrwa - Atrakcyjność inwestycyjna a potencjał badawczo-rozwojowy i innowacyjny województwa podkarpackiego - analiza wskaźnikowa ; Krzysztof Kud - Zarządzanie rozwojem obszarów wiejskich na terenach zalewowych jako innowacyjny element logistyki kryzysowej ; Wincenty Kulpa - Wybrane metody jakościowe w zarządzaniu ryzykiem operacyjnym w bankach ; Adam Laska - Historia rozwoju idei odpowiedzialności społecznej biznesu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108600 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R. I FORMY PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ: 1. Zagadnienia ogólne ; 2. Działalność prowadzona indywidualnie ; 3. Spółka cywilna ; 4. Spółka jawna ; 5. Spółka partnerska ; 6. Spółka komandytowa ; 7. Spółka komandytowo-akcyjna ; 8. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ; R. II FORMY OPODATKOWANIA ; R. III FAKTURY, NOTY KORYGUJĄCE ; R. IV ROZLICZENIA Z ZAKŁADEM UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ; R. V ZAWIESZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ: 1. Zagadnienia ogólne ; 2. Zawieszenie działalności gospodarczej a ZUS ; R. VI PODATEK OD CZYNNOŚCI CYWILNOPRAWNYCH ; R. VII PRAWO PRACY U MAŁEGO PRZEDSIĘBIORCY: 1. Rekrutacja ; 2. Nawiązanie stosunku pracy: Umowy o pracę, Umowy cywilnoprawne, Ustanie stosunku pracy, Świadectwo pracy, Ekwiwalent za urlop, Odprawy ; R. VIII ZAKAZ KONKURENCJI ; R. IX PRZEKSZTAŁCENIA KAPITAŁOWE (PRZEJŚCIE ZAKŁADU PRACY) ; R. X LIKWIDACJA I ZAKOŃCZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ: 1. Zagadnienia ogólne ; 2. Likwidacja działalności spółki i zaprzestanie działalności przez osobę fizyczną - opodatkowanie ; R. XI KONTROLA PRZEDSIĘBIORCY, INSPEKCJE ; R. XII POSTĘPOWANIE SĄDOWE ; R. XIII ZAGADNIENIA RÓŻNE.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103123 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Inżynieria produkcji / Tadeusz Karpiński. - Wydanie 1., 3. dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo WNT, 2015. - 173, [1] strona : rysunki, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronie [170]. Indeks.
Dla studentów wydziałów mechanicznych politechnik, głównie nietypowych profili i specjalności oraz dla studentów wielu kierunków pokrewnych do kierunku budowy i eksploatacji maszyn. Także dla inżynierów zatrudnionych w zakładach budowy maszyn.
1. WIADOMOŚCI WSTĘPNE: 1.1. Co to jest inżynieria produkcji?, 1.2. System wytwarzania wyrobów, 1.3. Proces produkcyjny, technologiczny i pojęcia wstępne ; 2. TECHNICZNE PRZYGOTOWANIE NOWYCH WYROBÓW: 2.1. System technicznego przygotowania nowej produkcji, 2.2. Metodologia projektowania konstrukcyjnego ; 3. TECHNIKI WYTWARZANIA STOSOWANE W BUDOWIE MASZYN - CHARAKTERYSTYKA OGÓLNA ORAZ KIERUNKI ICH ROZWOJU: 3.1. Odlewnictwo, 3.2. Obróbka plastyczna, 3.3. Spawalnictwo, 3.4. Obróbka skrawaniem, 3.5. Obróbki wykańczające, 3.6. Obróbki skoncentrowanymi strumieniami energii, 3.7. Obróbka cieplna i jej miejsce w procesie wytwarzania wyrobu, 3.8. Przetwórstwo tworzyw sztucznych, 3.9. Kształtowanie przyrostowe, 3.10. Technologie powłok ; 4. BUDOWA PROCESU TECHNOLOGICZNEGO: 4.1. Elementy składowe procesu technologicznego, 4.2. Określenie innych wielkości pomocniczych, 4.3. Struktura procesu technologicznego, 4.4. Miejsce operacji kontroli jakości i zasady jej projektowania, 4.5. Naddatki na obróbkę ; 5. METODYKA PROJEKTOWANIA PROCESU TECHNOLOGICZNEGO: 5.1. Dane wyjściowe do projektowania procesu technologicznego, 5.2. Zasady ustaleń przedmiotów przed obróbką, błędy ustaleń, 5.3. Zasady zamocowania przedmiotów, 5.4. Proces technologiczny obróbki, 5.5. Proces technologiczny montażu ; 6. RACHUNEK KOSZTÓW W WYTWARZANIU MASZYN: 6.1. Wiadomości wstępne, 6.2. Rodzaje kosztów i sposoby ich obliczenia, 6.3. Sposoby obliczania czasów robocizny bezpośredniej na przykładzie obróbki wiórowej, 6.4. Cena wyrobu, 6.5. Zysk producenta ; 7. PODSTAWY ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA: 7.1. Podstawy teoretyczne kształtowania struktury organizacyjnej, 7.2. Formy organizacyjne, 7.3. Zadania i struktura współczesnego zakładu, 7.4. Podstawy zarządzania ; 8. KOMPUTEROWE WSPOMAGANIE WYTWARZANIA: 8.1. Wprowadzenie, 8.2. Hardware i software w komputerowym wspomaganiu wytwarzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [357]-363.
Czas na zmiany Bądź całkowicie szczery. Pamiętaj, że firma to zespół, a nie rodzina. I nigdy, przenigdy nie staraj się zadowolić swojego szefa. Oto niektóre z podstawowych reguł, jakie obowiązują pracowników Netflixa. Działanie tego przedsiębiorstwa to kulturowy eksperyment, który zakończył się spektakularnym sukcesem: firma zajmująca się korespondencyjnym wypożyczaniem płyt DVD stała się streamingową potęgą. Ma obecnie 182 miliony subskrybentów i kapitalizację rynkową na poziomie Disneya. Reed Hastings - prezes i CEO Netflixa - po raz pierwszy dzieli się sekretami, które zrewolucjonizowały branżę rozrywkową i technologiczną. Wspólnie z Erin Meyer, profesor INSEAD Business School, ujawnia swoją filozofię przywództwa odrzucającą przekonania, zgodnie z którymi działa większość firm. Od nielimitowanych urlopów do rezygnacji z zatwierdzania wydatków pracowników - Netflix to zupełnie inny sposób prowadzenia organizacji, który najlepiej pasuje do zmieniającego się świata. "Gdy regułą jest brak reguł" to inspiracja do zmiany dla wszystkich, którzy poszukują źródeł produktywności, kreatywności i innowacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-111156 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The future leader : 9 skills and mindsets to succeed in the next decade" 2020.
Bibliografia, netografia na stronach [319]-330. Indeks.
Dzisiejszy sukces nie gwarantuje sukcesu jutro. Jedna na dwie osoby rezygnuje z pracy z powodu przełożonego. Tylko 15 procent pracowników na świecie angażuje się w swoją pracę 71 procent milenialsów planuje odejść z pracy w perspektywie dwóch lat z powodu szefa. Czas na zmianę! Jacob Morgan przeprowadził wywiady z dyrektorami generalnymi stojącymi na czele wiodących światowych organizacji, między innymi Unilevera, Audi, Mastercard, Microsoftu, a we współpracy z LinkedIn ankietę sondażową z udziałem prawie czternastu tysięcy użytkowników, by zweryfikować i określić najważniejsze cechy przywódcy. Uzyskane na tej podstawie dane posłużyły mu do stworzenia modelowego obrazu przywództwa i sformułowania praktycznych zaleceń na przyszłość. Dzięki tej książce można się dowiedzieć m.in., jak: -zaprzyjaźnić się z nowymi technologiami, sztuczną inteligencją i automatyzacją pracy, -wspierać pracowników w podnoszeniu kwalifikacji lub w ich zmianie, -przyciągać do firmy i zatrzymywać w niej wybitnie utalentowane osoby, -rozpoznawać kierunek zmian i być na nie gotowym. [Dom Wydawniczy Rebis, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Horyzonty Biznesu)
Indeks.
CZĘŚĆ I. ZANIM ZACZNIESZ: 1. Czym jest samozatrudnienie? 2. Czy masz odpowiednią osobowość? 3. Ile to będzie kosztować? 4. Podstawowe zasady tworzenia budżetu 5. Jaki rodzaj firmy? 6. Rodzaje działalności 7. Zakup działającej firmy 8. Wspólnicy 9. Możliwości pracy w niepełnym wymiarze godzin 10. Ustalenie celów a sukces. CZĘŚĆ II. ROZPOCZĘCIE DZIAŁALNOŚCI: 11. Osiąganie celów 12. Przygotowanie biznesplanu 13. Wielkie otwarcie 14. Pierwszy miesiąc 15. Miesiące od drugiego do szóstego. CZĘŚĆ III. PIERWSZE TRZY LATA: 16. Od czego zależy sukces w biznesie? 17. Dlaczego firma bankrutuje? 18. Wszechmocna gotówka 19. Personel 20. Rozwój sprzedaży. CZĘŚĆ IV. ZARZĄDZANIE SOBĄ I INNYMI: 21. Zarządzanie firmą 22. Zarządzanie menadżerami 23. Samomotywacja 24. Co robić, gdy odkryjesz, że to nie to 25. Określenie nowych celów. CZĘŚĆ V. ZARZĄDZANIE AKTYWAMI: 26. Czy się rozwijać? 27. Kupowanie rozwoju 28. Sprzedaż firmy 29. Sprzedaż części firmy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91681 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.65 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Zarządzanie sprzedażą [Dokument dźwiękowy] / Brian Tracy ; [tł. Aleksandra Samson-Banasik]. - Warszawa : MT Biznes, 2016. - 1 płyta CD (3 godz. 5 min 34 s.) : digital, stereo ; 12 cm.
(Audiobook / MT Biznes)
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Czas trwania: 3 godz. 5 min 34 s.
Tyt. oryg.: "Sales management".
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Czyta Robert Michalak.
Nagranie w formacie mp3.
Zadaniem menedżera sprzedaży jest pozyskanie wysoce skutecznego zespołu profesjonalnych handlowców, zarządzanie jego pracą i motywowanie go do osiągania ponadprzeciętnych wyników. Ten niewielki, ale treściwy poradnik ujawnia, co należy robić, by wywiązać się z tej roli. Brian Tracy, światowej sławy ekspert w kwestii zarządzania i przywództwa, poświęcił lata pracy, by odkryć, co odróżnia wybitnych menedżerów sprzedaży od całej reszty - a teraz podaje w pigułce szczegóły ich prostych, ale niezwykle skutecznych strategii. Z książki dowiesz się między innymi, jak: pozyskać bezkonkurencyjnych sprzedawców i zapewnić im jak najlepszy start, opracować plan działań sprzedażowych, obudzić w zespole poczucie wspólnego celu, właściwie motywować ludzi, podnosić ich samoocenę i tym samym zwiększać zyski, okazywać szacunek i uznanie, prowadzić twórcze dyskusje, przeprowadzać konstruktywne oceny pracownicze, świecić przykładem i być inspiracją dla swoich ludzi. Zacznij od zaraz: bądź inspiracją dla swoich sprzedawców, zwiększ wyniki całego zespołu i nadaj rozpęd swojej karierze! [MT Biznes, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.KM/CD 1553 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dotyczy m.in. Rzeszowszczyzny.
Bibliografia prac Andrzeja Gazdy na stronach 15-26 i bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych, orzecznictwo przy pracach.
Słowo wstępne ; Wybrane osiągnięcia naukowe Profesora Andrzeja Gazdy ; Paulina Bełch, Mierniki kosztowe w controllingu procesów logistycznych ; Paweł Bełch, Zarządzanie przedsiębiorstwem handlowo-transportowym z sektora paliw płynnych w warunkach kryzysu a jego konkurencyjność ; Fryderyk Czekaj, 10. Brygada Kawalerii – w czasie wojny zdała egzamin celująco ; Karolina Czerwińska, Andrzej Pacana, Analiza skuteczności instrumentarium zarządzania jakością w branży Automotive ; Karolina Czerwińska, Maciej Pruchniak, Łukasz Wałek, Dawid Jaworski, Andrzej Pacana, Analiza i zastosowanie controlingu produkcji metodą ABC/XYZ w branży Automotive ; Agata Gierczak, Braki w prawach człowieka: prawo do bycia niemanipulowanym – głos krytyki akcydentalnej ; Mieczysław Janowski, Subsydiarność i zaufanie społeczne – szlachetne idee, archiwalne pojęcia czy aktualne potrzeby ; Dorota Kamuda, Karnoprawna ochrona bezpieczeństwa transportu zwierząt ; Andrzej Kiełtyka, Planowanie śledztwa ; Marcin Kłak, Marek Magniszewski, Organizacja ucząca się jako nowoczesna forma funkcjonowania współczesnego przedsiębiorstwa ; Bolesław Kurzępa, Elżbieta Kurzępa, Odpowiedzialność administracyjna i karna za naruszenie obowiązków lub warunków przewozu określonych w ustawie o przewozie towarów niebezpiecznych ; Adam Laska, Cyberbezpieczeństwo w firmie logistycznej. Zagrożenia, ryzyko, zarządzanie podatnościami ; Arkadiusz Letkiewicz, Rola informacji w zarządzaniu Policją ; Grzegorz Lew, Rachunek kosztów logistyki w przedsiębiorstwach handlowych ; Wiesław Lewicki, Prakseologiczne uwarunkowania bezpieczeństwa energetycznego UE ; Justyna Lipińska, Komunikacja strategiczna w dokumentach NATO ; Jerzy Majka, Przysposobienie wojskowe i organizacje współpracujące z wojskiem w garnizonie rzeszowskim (1919–1938) ; Józef Mandziuk, Tomasz Stanisław Wolski (1700–1772) – polski podróżnik z czasów saskich ; Eugeniusz Moczuk, Arkadiusz D. Leśniak-Moczuk, Służby specjalne Polski i Belgii w ujęciu komparatystycznym ; Tadeusz Olejarz, Od kwatermistrzostwa do logistyki na przykładzie 9. Dywizji ; Izabela Oleksiewicz, Znaczenie instytucji i strategii w ochronie cyberbezpieczeństwa RFN ; Bogdan Olewiński, Kontrola operacyjna – jako metoda operacyjna ; Grzegorz Ostasz, Rola i zadania administracji rządowej i samorządowej w warunkach ekstremalnych. Analiza na przykładzie Okręgowej Delegatury Rządu na Kraj w Krakowie (1940-1945) ; Andrzej Pacana, Karolina Czerwińska, Analiza i metodyka modelowania systemów produkcyjnych w kontekście zmienności produkcji ; Andrzej Pacana, Dominika Siwiec, Metoda wspomagająca dobór oczekiwanych stanów kryteriów produktu z uwzględnieniem satysfakcji klientów ; Renata Piętowska-Laska, Współczesna polityka transportowa w świetle wyzwań XXI wieku ; Artur Polakiewicz, Problematyka patologii gospodarczych na podkarpackim pograniczu Polski i Ukrainy ; Marta Pomykała, Małgorzata Polinceusz, Zapewnienie bezpieczeństwa w transporcie drogowym jako zadanie administracji publicznej ; Zhanna Poplavska, Międzynarodowa konkurencyjność gospodarki narodowej ; Krzysztof Prendecki, Biurokracja i jej problemy ; Grzegorz Rosła, Przewaga informacyjna w walce z piractwem morskim ; Dominika Siwiec, Andrzej Pacana, Przewidywanie satysfakcji z jakości produktu z uwzględnieniem aktualnych oczekiwań klientów ; Justyna Stecko, Psychologiczno-społeczne aspekty pandemii COVID-19 ; Magdalena Szydełko, Projektowanie kanałów i strategii dystrybucji na przykładzie przedsiębiorstwa z branży spożywczej ; Iwona Ślęzak-Gładzik, Wyzwania zarządzania rozwojem zawodowym pracowników w świecie VUCA ; Bogusław Ślusarczyk, Patrycja Żegleń, Stan i kierunki doskonalenia systemu podatkowego w Polsce ; Lucyna Witek, Niespójność między postawami a zachowaniami nabywców na rynku produktów ekologicznych ; Joanna Woźniak, Logistyczna obsługa imprez masowych w dobie pandemii COVID-19 ; Leszek Woźniak, Współczesne zagrożenia życia lub jakości życia na ziemi. Suwerenność i bezpieczeństwo żywnościowe ; Dariusz Wyrwa, Zmiany na rynku pracy wobec rozwoju Przemysłu 4.0 ; Beata Zatwarnicka-Madura, Kreowanie wizerunku w administracji publicznej ; Agnieszka Zielińska, Niestandardowe formy promocji wydarzeń sportowych ; Norbert Życzyński, Międzykanałowa realizacja procesu zamówienia w strategii omnichannel.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110580 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The culture map : breaking through the invisible boundaries of global business" 2014.
Dla liderów, menedżerów i konsultantów.
Książka Erin Meyer - współautorki bestsellera Gdy regułą jest brak reguł - o tym, jak radzić sobie z trudnościami komunikacyjnymi w świecie biznesu. Dlaczego polskiemu menadżerowi tak trudno dogadać się z zespołem z Indii? Ile trwa piętnaście minut w Londynie, a ile w Dubaju? Co to znaczy, że Polacy, Francuzi i Niemcy są przedstawicielami „kultur kokosowych? Jak dobrze odczytać to, co tak naprawdę mówią nam ludzie z innych krajów i kultur? Niemiec od razu przejdzie do sedna sprawy, ale kiedy krytykuje cię szef z Wielkiej Brytanii, możesz tego nawet nie zauważyć. W skandynawskim zespole trudno odkryć, kto właściwie jest menadżerem, co jest nie do pomyślenia dla ceniących hierarchię Azjatów. Kiedy różne narody i kultury zaczynają wspólnie robić biznes, czasem naprawdę trudno się dogadać. Mapa kulturowa to obowiązkowa lektura dla każdego, kto pracuje w międzynarodowym zespole. To książka dla liderów, menadżerów, konsultantów i specjalistów, którzy odkryli, że można świetnie znać język, ale wciąż pozostawać niezrozumiałym. Erin Meyer, opierając się na badaniach i własnej praktyce, przedstawia krok po kroku, jak zrozumieć najczęściej występujące w biznesie trudności komunikacyjne wynikające z różnic kulturowych oraz daje praktyczne wskazówki, jak skutecznie sobie z nimi radzić. Międzynarodowy bestseller, który pomaga pokonać niewidzialne granice w biznesie. [www.azymut.pl, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-112770 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie przy rozdziałach.
Dla praktyków zaangażowanych w działalność organizacji pozarządowych, a także wykładowców i studentów uczelni ekonomicznych.
Współfinansowanie: Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań)
R. I. KIERUNKI ROZWOJU ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH I SEKTORA POZARZĄDOWEGO - Joanna Schmidt: 1. Przemiany sektora pozarządowego w Polsce po 1989 roku ; 2. Profesjonalizacja w kontekście przemian sektora pozarządowego ; 3. Rozwój organizacji pozarządowej - współczesne dylematy ; 4. Rozwój a profesjonalizacja organizacji pozarządowych w Polsce - wyniki badań ; R. II. KULTURA ORGANIZACYJNA ORGANIZACJI NON-PROFIT I JEJ WYMIAR INNOWACYJNOŚCI - Joanna Schmidt, Agnieszka Ziomek: 1. Kultura organizacyjna NGO ; 2. Kultura organizacyjna organizacji pozarządowych według Scheina ; 3. Uwarunkowania kultury innowacyjnej w organizacjach pozarządowych w Polsce ; 4. Porównanie cech kultury organizacyjnej NGO i jej wymiaru innowacyjności w badanych organizacjach pozarządowych ; R. III. FINANSOWE UWARUNKOWANIA DZIAŁALNOŚCI ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH - Paweł Mikołajczak: 1. Dylematy finansowania działalności NGO ; 2. Znaczenie dywersyfikacji źródeł przychodów w zrównoważonym rozwoju NGO ;3. Komercjalizacja NGO - szanse i krytyka: Komercjalizacja NGO a misja społeczna ; Komercjalizacja NGO versus misja społeczna – krytyka ; Promisyjny charakter komercjalizacji NGO ; 4. Finansowanie i majątek NGO - wyniki badania ; R. IV. ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI W ORGANIZACJACH POZARZĄDOWYCH - Aldona Andrzejczak: 1. Zmiany w podejściu do traktowania pracowników w organizacjach ; 2. Specyfika kapitału ludzkiego w organizacjach pozarządowych ; 3. Podstawowe obszary zarządzania zasobami ludzkimi i ich trendy rozwojowe ; 4. Procesy zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach pozarządowych - wyniki badania: Pozyskiwanie kandydatów do pracy ; Ocena pracy i zaangażowania ; Szkolenie i rozwój zasobów ludzkich ; Systemy motywacyjne w badanych organizacjach ; R. V. ROZWÓJ KOMPETENCJI WOLONTARIUSZY W ORGANIZACJACH POZARZĄDOWYCH - Magdalena Głowacka: 1. Wolontariat w Polsce ; 2. Zarządzanie kompetencjami wolontariuszy w NGO ; 3. Kierunki rozwoju wolontariatu ; 4. Sposoby wsparcia rozwoju kompetencji wolontariuszy - wyniki badania ; R. VI. MIĘDZYSEKTOROWE RELACJE ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH - Joanna Wiśniewska-Paluszak: 1. Charakterystyka relacji międzysektorowych ; 2. Typy relacji i renty relacyjne organizacji pozarządowych ; 3. Następstwa relacji organizacji pozarządowych z biznesem ; 4. Relacje z biznesem w świetle opinii kadry zarządzającej organizacjami pozarządowymi - wyniki badania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108416 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej: Monografia jubileuszowa wydana z okazji 25-lecia Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej (nr 4: inteligentne miasta, mobilność przyszłości). Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografie, netografie przy pracach.
Współfinansowanie: Wydział Organizacji i Zarządzania (Politechnika Śląska)
R. I. Zastosowanie Modelu Quintuple Helix w projektowaniu Smart Sustainable City (Aleksandra Kuzior): 1. Wprowadzenie ; 2. Model Quintuple Helix ; 3. Smart Sustainable City ; 4. Podsumowanie ; R. II. Ocena potencjału relacji miasto - uczelnia w zakresie kreowania inteligentnych miast w Polsce (Izabela Jonek-Kowalska, Jan Kaźmierczak): 1. Idea i rozwój inteligentnych miast w kontekście relacji miasto – uczelnia ; 2. Metodyka badań ; 3. Potrzeba współpracy polskich miast z uczelniami wyższymi. Wyniki badań ankietowych ; R III. Przedsiębiorczy kontekst inteligentnych miast (Anna Kwiotkowska, Magdalena Gębczyńska): 1. Wprowadzenie ; 2. Inteligentne miasto źródłem szans przedsiębiorczych ; 3. Kierunki badawcze w ramach relacji inteligentne miasto - działania przedsiębiorcze ; R. IV. Luki i aspekty logistyczne w strategiach polskich miast (Katarzyna Dohn, Marzena Kramarz, Edyta Przybylska): 1. Wprowadzenie ; 2. Problemy logistyczne w miastach a strategie miast ; 3. Identyfikacja luk i wyzwania strategiczne polskich miast dla inteligentnego rozwoju w obszarze logistyki ; R. V. Zrównoważona logistyka i transport odpadów w inteligentnym mieście (kontekst prawny, organizacyjny, innowacyjny) (Ewa Stawiarska, Paweł Sobczak): 1. Wprowadzenie ; 2. Zrównoważona logistyka i transport odpadów w inteligentnym mieście (kontekst prawny) ; 3. Zrównoważona logistyka i transport odpadów w inteligentnym mieście (kontekst organizacyjny) ; 4. Zrównoważona logistyka i transport odpadów w inteligentnym mieście (kontekst innowacyjny) ; R. VI. Smart City jako zadanie publiczne (Tomasz Szewc): 1. Koncepcja Smart City ; 2. Interesariusze Smart City ; 3. Samorząd terytorialny jako szczególny interesariusz Smart City ; 4. Zasada legalności działania administracji publicznej ; 5. Prawne uwarunkowania podejmowania przez gminy działań realizujących koncepcję Smart City ; R. VII. Inteligentne miasta a ich własność intelektualna. Status prawny oraz ochrona i korzystanie z nazw i herbów (Wojciech Kowalski): 1. Wprowadzenie ; 2.. Konstrukcja prawna miasta i jego praw ; 3. Status prawny nazwy miasta ; 7. Status prawny herbów ; 8. Korzystanie z nazw i herbów oraz ich ochrona ; 9. Kwestia ochrony herbów jako znaków towarowych ; R. VIII. Connexity jako element koncepcji Smart City - analiza wybranych aspektów na przykładzie polskich miast (Grażyna Osika): 1. Wprowadzenie ; 2. Connexity jako warunek zbiorowej inteligencji - założenia teoretyczne ; 3. Koncepcja Smart City a „connexity miasta" - analiza aplikacyjna ; 4. Connexity w kontekście polskich miast ; R. IX. Badanie złożonych zjawisk społecznych w kontekście inteligentnego miasta (Agnieszka Kowalska-Styczeń): 1. Wprowadzenie ; 2. Inteligentne miasto jako złożony system społeczny ; 3. Sposób prowadzenia badań złożonych zjawisk społecznych w kontekście inteligentnego miasta ; R. X. W stronę Human Smart City - praktyka partycypacji obywatelskiej w polskich miastach (Barbara Rożałowska): 1. Wprowadzenie ; 2. W poszukiwaniu istoty Human Smart City ; 3. Partycypacja jako model zachowań obywatelskich ; 4. Human Smart City a praktyka partycypacji w polskich miastach ; R. XI. Problematyka ochrony środowiska w kontekście tworzenia i rozwoju inteligentnych miast w Polsce - wybrane zagadnienia (Jolanta Ignac-Nowicka, Agnieszka Janik, Adam Ryszko, Marek Szafraniec) ; 1. Wprowadzenie ; 2. Istota inteligentnego miasta i jego związków z ochroną środowiska ; 3. Koncepcja i metodyka przeprowadzonych badań ;4. Prezentacja i dyskusja uzyskanych wyników badań ; R. XII. Badania świadomości i potrzeb mieszkańców dla idei Smart City w kontekście problemu zanieczyszczonego powietrza (Jolanta Ignac-Nowicka): 1. Wprowadzenie ; 2. Metodyka badań ; 3. Badania terenowe środowiska miejskiego pod kątem zanieczyszczenia powietrza : Czynniki wpływające na przemieszczanie się zanieczyszczeń powietrza ; Wyniki badań terenowych ; 4. Wyniki badań ankietowych ; 5. Podsumowanie i wnioski ; R. XIII. Norma ISO 37120 - nowe narzędzie do oceny i porównania inteligentnych miast (Katarzyna Midor, Grażyna Płaza): 1. Wprowadzenie ; 2. Międzynarodowa norma ISO 37120 ; 3. Certyfikacja miast zgodnie z normą PN-ISO 37120:2015 ; 4. Certyfikat uzyskany przez Polski Komitet Normalizacyjny ; R. XIV. Ocena polskich miast w świetle koncepcji inteligentnego miasta na podstawie opinii samorządów (Adam Sojda, Maciej Wolny, Tomasz Owczarek): 1. Wprowadzenie ; 2. Opis próby badawczej i przedmiotu badań ; 3. Ocena miast w obszarze infrastruktury informatycznej ; 4. Postrzeganie miasta jako Inteligentnego Miasta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110065 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dot. m.in. woj. podkarpackiego i Transgranicznego Centrum Inicjatyw Gospodarczych w Przemyślu (s. 459-468).
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang.
Cz. 1. PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ: Pierwotne i wtórne formy przedsiębiorczości w świetle regulacji prawnych Unii Europejskiej ; Dialektyczne nośniki przedsiębiorczości strategicznej ; Orientacja przedsiębiorcza a efektywność w polskich organizacjach - badania empiryczne ; Forfaiting jako nowoczesny instrument wspierania przedsiębiorczości ; Aktywność inwestycyjna przedsiębiorstw w województwie pomorskim ; Ocena wybranych obszarów konkurencyjności przedsiębiorstw ; Systemy społecznej odpowiedzialności w przedsiębiorstwach ; Zarządzanie strategiczne w małym przedsiębiorstwie ; Wirtualizacja jako strategia rozwoju przedsiębiorczości ; Zarządzanie kapitałem ludzkim jako determinanta rozwoju sektora MŚP ; Wsparcie rozwoju MSP w Polsce środkami publicznymi w ramach Narodowej Strategii Spójności 2007-2013 ; Zmiany postaw przedsiębiorczych na wsi w obliczu procesu integracji ; Zaufanie organizacyjne jako czynnik rozwoju przedsiębiorstwa - wybrane aspekty ; Ocena warunków funkcjonowania polskich przedsiębiorstw na jednolitym rynku Unii Europejskiej ; Transfer wiedzy na drodze partnerstwa biznesowego ; Zarządzanie sieciami dostaw jako zachowanie przedsiębiorcze ; Strategiczne aspekty zarządzania przedsiębiorstwem w ruchu ; Zarządzanie strategiczne rozwojem przedsiębiorstwa zorientowanego na kształtowanie relacji z klientami ; Finansowe wsparcie rozwoju przedsiębiorczości na obszarach wiejskich w latach 2004-2006 - próba oceny ; Determinanty przedsiębiorczości kobiet ; Cechy i motywy działania przedsiębiorcy jako czynniki decydujące o rozwoju małej firmy ; Wybory strategiczne globalnych przedsiębiorstw ; Aktywizacja osób niepełnosprawnych jako czynnik realizacji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw ; Determinanty przedsiębiorczości strategicznej ; Przedsiębiorczość na Pomorzu - analiza jakościowa. Cz. 2. INNOWACYJNOŚĆ: Organizacja ucząca się jako model przedsiębiorstwa w innowacyjnej gospodarce ; Znaczenie innowacyjności w przedsiębiorczości ; Innowacyjność i kooperacja jako czynniki internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw ; Zarządzanie projektami z wykorzystaniem systemu CMS ; Analiza dokumentów tekstowych jako przykład innowacyjnego podejścia sprzyjającego rozwojowi przedsiębiorstwa ; Metodyka mapowania procesów ; Innowacja oparta na nowej wiedzy ; Innowacyjność jako czynnik konkurencyjności regionu a rozwój trwały i zrównoważony ; Zakres partycypacji instytucji otoczenia biznesu w fazie przygotowania i wdrażania Dolnośląskiej Strategii Innowacji - implikacje systemowe ; Partnerstwo na rzecz innowacyjności regionu ; Systemy ERP a zarządzanie strategiczne rozwojem organizacji ; Innowacje i efekty ich wprowadzania wśród firm województwa podkarpackiego na przykładzie RSI ; Metodologia zarządzania projektami w jednostkach sektora finansów publicznych ; Potencjał innowacyjny firm sektora MŚP współpracujących z branżą morską regionu zachodniopomorskiego oraz źródła jego finansowania ; Innovations as inherent feater of the contemporary logistics ; Finansowanie inwestycji i innowacji jako czynnik rozwoju podmiotów gospodarczych w województwie podkarpackim ; Wsparcie innowacyjności sektora MSP - doświadczenia projektu BTT ; W poszukiwaniu uwarunkowań potencjału innowacyjnego województw Polski - studium porównawcze ; Znaczenie innowacji w rozwoju społeczno-gospodarczym ; Innowacyjność a konkurencyjność polskiego przemysłu spożywczego ; System informacyjny dla rozwoju transgranicznej współpracy gospodarczej ; Innowacyjność w wymiarze regionalnym. Aspekty społeczno-kulturowe ; Potencjał innowacyjny lokalnych wspólnot samorządowych w wymiarze kapitału społecznego. Na przykładzie badań w województwie podkarpackim ; Założenia polityki regionalnej w zakresie kształtowania innowacyjności przedsiębiorstw ; Rola funduszy strukturalnych we wspieraniu innowacyjności przemysłu spożywczego ; Innowacyjność i dyscyplina w procesie zarządzania strategicznego ; Wpływ klastrów na konkurencyjność i innowacyjność regionów ; Regionalna Strategia Innowacji jako instrument wspierania innowacyjności przedsiębiorstw w województwie podkarpackim ; Innowacyjność pomorskiego sektora MSP w świetle badań Pomorskiego Obserwatorium Gospodarczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99020/t.1 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 239-241.
1. Pojęcie prognozowania i modelowania 2. Tworzenie bazy danych 3. Metody prezentacji danych 4. Wnioskowanie statystyczne 5. Analizy wielowymiarowe 6. Prognozowanie na podstawie szeregów czasowych 7. Analiza finansowych szeregów czasowych 8. Analiza decyzyjna w zarządzaniu służbą zdrowia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91504 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Wprowadzenie: Kilka słów o "odporności" organizacji we współczesnym świecie (Jolanta Tarapata, Jacek Woźniak) ; 1. Wyzwania i uwarunkowania cyfryzacji współczesnych organizacji (Jolanta Tarapata, Celina Sołek-Borowska) ; 2. Determinanty bezpieczeństwa organizacji w warunkach gospodarki współdzielenia i cyfryzacji procesów (Jacek Woźniak) ; 3. Środowisko czwartej rewolucji przemysłowej w aspekcie elastyczności i mobilności współczesnej organizacji (Sebastian Łukasik, Piotr Zaskórski) ; 4. Działalność innowacyjna organizacji w warunkach cyfryzacji świata (Roman Tylżanowski) ; 5. Cyfryzacja organizacji a wyzwania zarządzania finansami (Kamil Gemra) ; 6. Współczesne koncepcje zarządzania kosztami a bezpieczeństwo finansowe przedsiębiorstw (Monika Szczerbak, Agnieszka Wikarczyk) ; 7. Narzędzia zarządzania bezpieczeństwem finansowym przedsiębiorstwa: rachunek kosztów klienta (Agnieszka Wikarczyk, Monika Szczerbak) ; 8. Kształtowanie przewagi konkurencyjnej banków w warunkach cyfryzacji usług finansowych (Stanisław Kasiewicz, Jacek Woźniak) ; 9. Cyfryzacja pracy zespołów rozwiązujących problemy kreatywnie (Katarzyna Gurmińska) ; 10. Zespoły oparte na kooperacji ludzi i inteligentnych maszyn: newralgiczne obszary pracy zespołowej (Magdalena Morze) ; 11. Bezpieczeństwo cyberprzestrzeni jako determinanta sprawności zarządzania w sytuacjach kryzysowych (Marcin Dąbrowski, Piotr Zaskórski) ; 12. Realizacja celów biznesowych i poczucie bezpieczeństwa organizacji w aspekcie cyberbezpieczeństwa (Grzegorz Mąkosa) ; 13. Zarządzanie cyberbezpieczeństwem w przedsiębiorstwach branży logistycznej (Joanna Antczak) ; 14. Czynniki zaufania do chatbotów w komunikacji organizacji z klientem (Aleksandra Popiel).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-005.7 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111829 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr.
1. Organizacja spedycji międzynarodowej w Polsce 2. Organizacja procesu spedycyjnego w Polskim handlu
zagranicznym 3. Nowoczesne metody zarządzania oraz możliwości
racjonalizacji pracy w spedycji międzynarodowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-37842 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-83990 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z konf., 17 kwietnia 2012 r., Stalowa Wola.
Dot. m.in. przedsiębiorstw podkarpackich (s. 59-76, 97-111) oraz Wytwórni Sprzętu Komunikacyjnego "PZL-Rzeszów" (s. 211-230).
Bibliogr. przy ref.
Tekst częśc. ang.
Spis treści równol. pol., ang.
Streszcz. ang.
Maria Borowska - Przedsiębiorstwo wczoraj, dziś i jutro ; Anna Jabłońska-Mazur - Rachunkowość instrumentów finansowych w obliczu globalnego kryzysu ; Waldemar Zadworny - Funkcjonowanie firm rodzinnych na Podkarpaciu w warunkach kryzysu gospodarczego - badania empiryczne ; Jarosław W. Przybytniowski - Zarządzanie ryzykiem w ekorozwoju. Wybrane zagadnienia ; Tomasz Dziechciarz, Mariusz Iskra - Zmiany strukturalne podmiotów gospodarczych Podkarpacia ; Paweł Dziekański - Analiza dyskryminacji w ocenie stanu finansowego przedsiębiorstw ; Roman Chorób - Strategie rozwojowe, marketingowe i promocyjne w innowacyjnych formach powiązań integracyjnych w agrobiznesie na tle procesów globalizacji ; Wiktor Reutow - Monopolizacja kapitałowa w korporacjach globalnych [w jęz. ang.] ; Rafał Marcin Borkowski - Kompetencje organizacji determinantą innowacyjności sektora MSP w warunkach globalizacji ; Judyta Jędrzejczak, Aleksandra Łopatka - Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw jako czynnik wpływający na koncentrację produkcji oraz siłę rynkową przedsiębiorstw ; Wiktor Czepurko, Larysa Czepurko - Wybór modelu zarządzania w regionalnych jednostkach firmy [w jęz. ang.] ; Jan Dzierga - Strategia rozwoju przedsiębiorstwa ; Michał Piekutowski - Internacjonalizacja małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce ; Weronika Gryszel - Przedsiębiorstwa jako partnerzy brandingu narodowego ; Wincenty Kulpa - Wybrane metody zarządzania ryzykiem bankowym we współczesnym banku komercyjnym ; Barbara Lubas, Beata Piasny - Kapitał ludzki jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstw ; Maria Borowska - Przedsiębiorczość kobiet w Polsce na początku XXI w. ; Katarzyna Słomiany - Agencje zatrudnienia formą wsparcia przedsiębiorstw ; Karolina Urban - Zarządzanie talentami, jako czynnik rozwoju przedsiębiorstwa w gospodarce opartej na wiedzy ; Maria Klonowska-Matynia, Anna Trzebińska - Rozwój wiedzy w sektorze msp na przykładzie przedsiębiorstwa branży energii wiatrowej ; Beata Pater - Społeczna odpowiedzialność biznesu w służbie ochrony przyrody w polskich parkach narodowych ; Grażyna Mańczak - Proces kierowania działalnością reklamową w przedsiębiorstwie ; Anna Irena Szymańska - Wybrane instrumenty promocyjne oraz ich oddziaływanie w badaniach empirycznych ; Iwona Codogni - Społeczna odpowiedzialność biznesu jako metoda budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101353 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
1. Wewnętrzne i zewnętrzne uwarunkowania rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce 2. Struktura wyróżników europejskich w zarządzaniu małymi i średnimi przedsiębiorstwami 3. Przedsiębiorczość w zarządzaniu i rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw 4. Doradztwo z zakresu zarządzania jako czynnik rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce 5. Działalność marketingowa polskich przedsiębiorstw sektora MSP w kontekście integracji z Unią Europejską 6. Finansowe uwarunkowania rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw na progu Unii Europejskiej 7. Monitoring finansowy w zarządzaniu małym i średnim przedsiębiorstwem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej