Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(64)
Forma i typ
Książki
(64)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(66)
wypożyczone
(4)
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(21)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(2)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(46)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(2)
Autor
Duliniec Elżbieta (1948- )
(3)
Mulak Maciej S
(3)
Sznajder Andrzej
(3)
Anderson Chris (1961- )
(2)
Cyr Donald G
(2)
Gray Douglas A
(2)
Hutt Michael D
(2)
Machura Witold
(2)
Maison Dominika (1966- )
(2)
Mynarski Stefan (1935-2006)
(2)
Niemczuk-Kobosko Magdalena
(2)
Noga-Bogomilski Artur
(2)
Popławska Wanda
(2)
Rusiński Michał
(2)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(2)
Sobczak Jacek (1946- )
(2)
Speh Thomas W
(2)
Stasiak Andrzej
(2)
Walesiak Marek (1957- )
(2)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(2)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borówka Ewa
(1)
Bracha Czesław
(1)
Buczkowska Karolina
(1)
Buczyńska Barbara
(1)
Butkiewicz Ewa
(1)
Büschgen Hans E
(1)
Chapska Joanna (1966- )
(1)
Chrobak Marzena
(1)
Chyliński Marek
(1)
Daniłoś Magdalena
(1)
Dobski Paweł
(1)
Drab Adam
(1)
Drozdowski Adam J
(1)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(1)
Dziewanowska Katarzyna
(1)
Figiel Grzegorz
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Godin Seth
(1)
Goldmann Martin
(1)
Gołda-Sobczak Maria
(1)
Gratton Chris (1948- )
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Gung Bohdan
(1)
Górska Grażyna (tłumacz)
(1)
Gębarowski Marcin
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Hermaniuk Tomasz
(1)
Hingston Peter
(1)
Hooffacker Gabriele
(1)
Kacprzak Agnieszka (zarządzanie)
(1)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(1)
Kaczyński Krzysztof (ekonomia)
(1)
Kowalska Marzena
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kröger Fritz
(1)
Kwiatkowski Aleksander (finanse)
(1)
Lubas Barbara
(1)
Makarski Sylwester (1942- )
(1)
Miklaszewski Stanisław (1947- )
(1)
Mikuła Bogusz (1966- )
(1)
Miron Jacek
(1)
Mącik Radosław
(1)
Niestrój Roman
(1)
Obłój Krzysztof (1954- )
(1)
Pacana Andrzej
(1)
Penc Józef
(1)
Penc-Pietrzak Ilona
(1)
Piasny Beata
(1)
Pluta-Olearnik Mirosława
(1)
Przybyłowski Krzysztof
(1)
Russ-Mohl Stephan
(1)
Siskind Barry (1946- )
(1)
Szczepankowski Piotr
(1)
Sztucki Tadeusz
(1)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(1)
Szuman-Dobska Monika
(1)
Vipperman Carol
(1)
Vizjak Andrej
(1)
Walulik Magdalena
(1)
Wanat Maria (tłumaczka)
(1)
Witek Lucyna
(1)
Withers Jean
(1)
Wojcik Krystyna
(1)
Yip George S
(1)
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Zydorowicz Alicja
(1)
Łukiewicz-Kostro Renata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(20)
1990 - 1999
(28)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(63)
Język
polski
(63)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Marketing
(53)
Przedsiębiorstwo
(15)
Zarządzanie
(14)
Reklama
(9)
Rynek
(9)
Komunikacja społeczna
(7)
Public relations
(6)
Decyzje
(4)
Handel
(4)
Konkurencja
(4)
Kupno i sprzedaż
(4)
Promocja handlowa
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Banki
(3)
Internet
(3)
Kultura
(3)
Targi i wystawy
(3)
Znak towarowy
(3)
Biblioteki akademickie
(2)
Ceny
(2)
Dziennikarstwo
(2)
Dziennikarze
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Fuzja przedsiębiorstw
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marketing bezpośredni
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Miasta
(2)
Muzealnictwo
(2)
Polityka cenowa
(2)
Produkt regionalny
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Przedsiębiorstwo usługowe
(2)
Socjotechnika
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Statystyka gospodarcza
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Teoria dystrybucji
(2)
Turystyka
(2)
Turystyka kulturowa
(2)
Usługi
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Agencje zatrudnienia
(1)
Analiza fundamentalna (metoda ekonomiczna)
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Biblioteka Raczyńskich (Poznań)
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Bibliotekarze
(1)
Bibliotekoznawstwo
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Czytelnictwo
(1)
Deficyt budżetowy
(1)
Dziennikarstwo obywatelskie
(1)
Edukacja medialna
(1)
Ekorozwój
(1)
Ekspedytorzy sprzedaży wysyłkowej
(1)
Etyka biznesu
(1)
Europejska Agencja Obrony
(1)
FMEA (metoda zarządzania)
(1)
Facebook
(1)
Globalizacja
(1)
Głusi
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Infobrokerzy
(1)
Informacja naukowa
(1)
Informacje niejawne
(1)
Innowacje
(1)
Integracja europejska
(1)
Jakość produktu
(1)
Kamieniarstwo
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kariera
(1)
Kibice
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Konflikt
(1)
Książnica Zamojska im. Stanisława Kostki Zamoyskiego (Zamość)
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Labortest
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Merchandising
(1)
Metoda DEA
(1)
Metoda QFD
(1)
Motywacja pracy
(1)
Muzeum (Łęczyca)
(1)
Muzeum Historii Żydów Polskich (Warszawa)
(1)
Muzeum Powstania Warszawskiego
(1)
Muzeum Sportu i Turystyki (Karpacz)
(1)
Negocjacje
(1)
Normy ISO 9001
(1)
Obsługa klienta
(1)
Temat: dzieło
MM Moje Miasto (czasop.)
(1)
Temat: czas
2001-0
(4)
2001-
(2)
1901-
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Kraków (woj. małopolskie)
(2)
Łódź (woj. łódzkie)
(2)
Bałtów (woj. świętokrzyskie)
(1)
Gliwice (woj. śląskie)
(1)
Kaszuby
(1)
Medynia Głogowska (woj. podkarpackie)
(1)
Polska
(1)
Pomorskie, województwo
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Warszawa
(1)
Wielkopolska
(1)
Śląsk
(1)
Świebodzice (woj. dolnośląskie)
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(7)
Poradnik
(4)
Poradniki
(4)
Materiały konferencyjne
(3)
Podręcznik
(2)
Audycje radiowe
(1)
Blogi
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Inżynieria i technika
(1)
64 wyniki Filtruj
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości)
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-77357 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-78721 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie, Ekonomia, Marketing / Zakamycze)
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-80297 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości)
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-73763 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
1. Jakościowe metody badań marketingowych; 2. Etnograficzne badania marketingowe; 3. Siedem pytań i odpowiedzi na temat technik projekcyjnych, czyli o ich stosowaniu w strategii marketingowej; 4. Badania jakościowe z udziałem dzieci; 5. Specyfika wybranych metod zbierania danych w badaniach ilościowych; 6. Badania trackingowe; 7. Metody doboru prób w badaniach marketingowych; 8. Eksperyment w badaniach marketingowych; 9. O badaniach reklamy, czyli jak na podstawie badań przewidzieć skuteczność reklamy i ocenić skuteczność przeprowadzonej kampanii; 10. Badania segmentacyjne; 11. Jakościowe badania elementów składowych marki; 12. Mystery Shopping - badanie jakości usług; 13. Stan obecny i kierunki rozwoju rynku badań marketingowych w Polsce i na świecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing usług : idee, zastosowania / Mirosława Pluta-Olearnik. - Wyd. 2. - Warszawa : PWE, 1994. - 127 s. : rys., 1 wykr. ; 21 cm.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-87515 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wykorzystanie Internetu w badaniach marketingowych / Radosław Mącik. - Lublin : Wydaw. UMCS, 2005. - 252 s. : fot., rys., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr.
I. Informacja marketingowa a podejmowanie decyzji w przedsiębiorstwie II. Internetowe badania źródeł wtórnych III. Bezpośrednie metody zbierania danych za pomocą Internetu : a) badania ankietowe ; b) panele internetowe ; c) wirtualne zogniskowane wywiady grupowe ; d) grupy i fora dyskusyjne ; e) pozostałe pierwotne internetoweźródła informacji ; f) wybrane aspekty metodologiczne badań internetowych pierwotnych źródeł informacji ; g) wykorzystanie pierwotnych interentowych źródeł informacji w badanych przedsiębiorstwach IV. Wykorzystanie badań internetowych źródeł informacji w przedsiębiorstwach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-004.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
1. Teorie komunikacji marketingowej 2. Instrumenty komunikacji marketingowej 3. Reklama w mediach drukowanych 4. Reklama telewizyjna, radiowa i kinowa 5. Reklama zewnętrzna 6. Public relations i wizerunek firmy 7. Marka, opakowanie, merchandising wizualny 8. Wystawy i targi 9. Marketing bezpośredni i marketing na podstawie bazy danych 10. Promocja sprzedaży 11. Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą 12. Przyszłość komunikacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91483 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Video marketing nie tylko na YouTube / Magdalena Daniłoś. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2016. - 222, [1] s. : il. ; 14x21 cm.
(Onepress Exclusive)
Obraz wart więcej niż tysiąc słów Tworzenie treści video jeszcze nigdy nie było takie proste! Dziś każdy może przecież nakręcić film zwykłym smartfonem, a znaczenie przekazu video w budowaniu świadomości marki jest nieprzecenione. To olbrzymie pole do popisu dla kreatywnego marketera. Czujesz to? Czujesz reklamowy potencjał tkwiący w dobrze nakręconym video? „No tak, ale emisja spotów reklamowych w telewizji sporo kosztuje” - pomyślisz pewnie i będziesz mieć rację. Ale kto powiedział, że chodzi o telewizję? Wykorzystanie platform takich jak YouTube, Facebook czy Instagram daje nieskończone możliwości nie tylko w kontekście realizowania kampanii reklamowych, ale przede wszystkim budowania świadomości marki. Musisz tylko wiedzieć, jak to robić, czyli jak za pomocą krótkiego materiału opowiedzieć historię marki w sposób, który porwie odbiorcę i sprawi, że będzie on chciał podzielić się nią ze znajomymi. O tym właśnie jest ta książka. [Helion, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104051 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Businessman Book)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks
I.Zarządzanie finansami : 1. Określenie celu uczestnictwa w targach; 2. Tworzenie budżetu i zarzadzanie finansami; 3. Wybór imprezy wystawienniczej. II.Realizacja projektu wystawienniczego: 4. Jak zrobić wrażenie na kliencie; 5. Budowa stoiska-zagadnienia praktyczne; 6. Zwiększanie atrakcyjności stoiska; 7. Działania promocyjne przed rozpoczęciem targów, III. Zarządzanie zasobami ludzkimi: 8. Szkolenie pracowników; 9. Cztery etapy rozwoju pracownika; 10. Przełamywanie pierwszych lodów; 11. Gromadzenie informacji; 12. Efektywna prezentacja na stoisku; 13. Zakończenie rozmowy z klientem; 14. Budowanie płaszczyzny porozumienia; 15. Jak sprawić, aby nawiązane podczas targów kontakty zaowocowały późniejszymi zamówieniami; 16. Wywiad strategiczny podczas targów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-77998 (1 egz.)
Książka
W koszyku
M.in. dot. produktów terytorialnych gmin woj. podkarpackiego (s. 289-292).
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach. Spis treści również ang.
Działania marketingowe MŚP na polskim rynku ; Oczekiwania Polaków wobec wybranych marketingowych bodźców komunikacyjnych (na przykładzie jagnięciny) - wyniki badań empirycznych ; Determinanty racjonalnego prowadzenia sprzedaży osobistej na rynkach zagranicznych ; Działania marketingowe w rozwoju innowacyjnych form powiązań integracyjnych w agrobiznesie ; Znaczenie dystrybucji bezpośredniej w komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem ; Kształtowanie produktu przez operatorów logistycznych ; Technologia tworzenia poszerzonej rzeczywistości jako nowe narzędzie marketingowe ; Trudności pomiaru wybranych wymiarów marketingowej postawy oraz marketingowej wiedzy pracowników organizacji ; Pożądane, rzeczywiste i niechciane oblicza marketingu ; Znaczenie konsumenckiej aktywności on-line dla działań marketingowych przedsiębiorstw rynku IT ; Uwarunkowania wyróżniające marketing wielopoziomowy na rynku światowym ; City placement - istota zjawiska oraz znaczenie w działaniach promocyjnych polskich miast ; Polski rynek badań marketingowych - stan obecny i kierunki zmian w obszarze podmiotów i metod ; Zakupy grupowe a strategia budowania lojalności klienta ; Promocja projektów miast na przykładzie CIVITAS RENAISSANCE w Szczecinku ; Zastosowanie instrumentów promocji handlowej przez producentów sektora alkoholi wysokoprocentowych ; Turystyka a działalność marketingowa miasta ; Etyczne dylematy zarządzania działalnością reklamową w przedsiębiorstwie ; Podstawy koszalińskich konsumentów względem reklam telewizyjnych w świetle badania sondażowego ; Akademickie centra wspierające przedsiębiorczość jako szansa na kreowanie pozytywnego wizerunku i uzyskanie przewagi uczelni ; Działania z zakresubudowania długotrwałych relacji z klientami podejmowane przez przedsiębiorstwa produkcyjne prowadzące działalność na terenie Polski ; Efekty promocji marketingowej na przykładzie rozgłośni radiowej ; Wpływ mediów społecznościowych na zachowania konsumenckie na przykładzie portalu Facebook ; Przydatność wybranych mierników lojalności do predykcji reakcji klientów na podwyżkę opłaty za usługę bankową ; Rola event marketingu w kształtowaniu marki regionu ; Wizerunek instytucji finansowych na przykładzie PKO Banku Polskiego i Alior Banku ; Koncentracja na kliencie kluczem dobrej strategii marketingowej. Rozważania na przykładzie dwóch wybranych firm telekomunikacyjnych ; Kształtowanie i utrzymywanie wizerunku marki w dobie marketingu 3.0 ; Dystrybucja produktów w marketingu terytorialnym ; Polskie przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych. Architektura strategii marketingowych ; Cause Branding jako skuteczny sposób budowania wartości marki ; Nowe instrumenty skutecznej kampanii promocyjnej ; Sprzedaż bezpośrednia jako forma dywersyfikacji działalności rolników-przedsiębiorców ; Obraz rodziny w reklamach prasowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98584 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania marketingowe : metody i techniki / Stanisław Kaczmarczyk. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2003. - 409, [1] s. : faks., rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Indeks
Bibliogr.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86094 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-73769 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-63770 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej