Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(757)
Forma i typ
Książki
(733)
Publikacje naukowe
(161)
Publikacje fachowe
(139)
Poradniki i przewodniki
(93)
Publikacje dydaktyczne
(75)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(20)
Publikacje popularnonaukowe
(20)
Audiobooki
(15)
Czasopisma
(10)
Proza
(3)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(850)
wypożyczone
(125)
tylko na miejscu
(24)
nieokreślona
(17)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(322)
Wypożyczalnia Główna - czytelnia (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(25)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(491)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(6)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(2)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(7)
Filia 2 (Fredry 5)
(6)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(9)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(18)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(2)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(36)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(10)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(4)
Filia 9 (Czackiego 5)
(6)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(16)
Filia 12 (Beskidzka 5)
(3)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(12)
Filia 15 (Lwowska 60)
(18)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(9)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(3)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(4)
Filia 20 (Solarza 9a)
(5)
Magazyn Rezerw
(1)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(15)
Pacana Andrzej
(11)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(10)
Garbarski Lechosław
(8)
Mruk Henryk
(8)
Sznajder Andrzej
(8)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(8)
Adamczyk Jan (1933-2021)
(7)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(7)
Sałbut Bartosz
(7)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(7)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(6)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(6)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(6)
Tracy Brian (1944- )
(6)
Bal-Woźniak Teresa
(5)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(5)
Gasper Dorota
(5)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(5)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(5)
Samson-Banasik Aleksandra
(5)
Baran Radosław
(4)
Belka Marek (1952- )
(4)
Dondziłło Grzegorz
(4)
Doroba Anita
(4)
Grzegorczyk Wojciech
(4)
Januszewska Małgorzata
(4)
Kuźniar Wiesława
(4)
Makarski Sylwester (1942- )
(4)
Mazurek Grzegorz
(4)
Morawski Cezary (1954- )
(4)
Witek Lucyna
(4)
Wojciechowska Maja
(4)
Zatwarnicka-Madura Beata
(4)
Zawiślak Marek
(4)
Zimon Dominik
(4)
Łuczkiewicz Grzegorz
(4)
Środa Jacek
(4)
Biernat Kamil
(3)
Borkowska Stanisława (1939- )
(3)
Buchelt Beata (1974- )
(3)
Cap Piotr (1970- )
(3)
Chudoba Tadeusz
(3)
Davies Peter
(3)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(3)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(3)
Falkowski Andrzej (1953- )
(3)
German Janusz (1974- )
(3)
Grzywacz Jacek
(3)
Górska Grażyna (tłumacz)
(3)
Gębarowski Marcin
(3)
Hall Hanna
(3)
Jaworowicz Magdalena
(3)
Jurgilewicz Marcin
(3)
Kardaszewski Jacek (1958-)
(3)
Kramer Teodor (1926- )
(3)
Król Henryk (1932-2014)
(3)
Lipa Michał
(3)
Ludwiczyński Antoni
(3)
Machura Witold
(3)
Maison Dominika (1966- )
(3)
Malinowska-Parzydło Joanna
(3)
Mazur Marek
(3)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(3)
Michalak Robert (1968- )
(3)
Mulak Maciej S
(3)
Nickels William G
(3)
Niestrój Roman
(3)
Opaliński Ireneusz (1948- )
(3)
Pardey David
(3)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(3)
Rzychoń Tomasz
(3)
Szromnik Andrzej
(3)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(3)
Thomas Michael J. (1933- )
(3)
Turkowski Marek
(3)
Wiktor Jan W
(3)
Wojcik Krystyna
(3)
Wojtczuk-Turek Agnieszka
(3)
Zimon Grzegorz
(3)
Zych Robert
(3)
Ślusarczyk Stanisław (1952- )
(3)
Ali Moi
(2)
Anderson Chris (1961- )
(2)
Bartołd Robert
(2)
Białecki Klemens Paweł (1929- )
(2)
Bień Magdalena (gospodarka przestrzenna)
(2)
Bonek Tomasz
(2)
Bucki Piotr
(2)
Buczyńska Barbara
(2)
Bugdol Marek (1966- )
(2)
Butkiewicz Ewa
(2)
Canwell Diane (1950- )
(2)
Catmull Edwin E
(2)
Cioczek Konrad
(2)
Cottam Angela
(2)
Cyr Donald G
(2)
Dixit Avinash K
(2)
Domagała Joanna (ekonomia)
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(150)
2010 - 2019
(319)
2000 - 2009
(163)
1990 - 1999
(113)
1980 - 1989
(4)
1970 - 1979
(7)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(366)
1901-2000
(20)
1989-2000
(13)
1945-1989
(7)
Kraj wydania
Polska
(735)
Stany Zjednoczone
(2)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(725)
angielski
(8)
włoski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(68)
Menedżerowie
(66)
Przedsiębiorcy
(22)
Specjaliści ds. marketingu
(17)
Handlowcy
(5)
Pracodawcy
(4)
Doradcy personalni
(3)
Logistycy
(3)
Studenci
(3)
Urzędnicy
(3)
14-17 lat
(2)
Analitycy ekonomiczni
(2)
Blogerzy
(2)
Dyrektorzy
(2)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(2)
Ekonomiści
(2)
Hotelarze
(2)
Kierownicy zakładów opieki zdrowotnej
(2)
Lekarze
(2)
Młodzież
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Politycy
(2)
Pracownicy działów personalnych
(2)
Programiści
(2)
Projektanci mody
(2)
Specjaliści ds. reklamy
(2)
Menedżerowie
(1)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Administratorzy bezpieczeństwa informacji
(1)
Analitycy rynku
(1)
Audytorzy jakości
(1)
Bibliotekarze
(1)
Coachowie
(1)
Copywriterzy
(1)
Doradcy finansowi
(1)
Dowódcy
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Dzieci
(1)
Dziennikarze
(1)
Ekolodzy (zawód)
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Informatycy
(1)
Inspektorzy ochrony danych
(1)
Inżynierowie
(1)
Kadra zarządzająca
(1)
Konsultanci jakości
(1)
Liderzy i zespoły sprzedaży
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Menedżerowie jakości
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Negocjatorzy biznesowi
(1)
Oficerowie
(1)
Pielęgniarki
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Pracownicy agencji badawczych
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Prezesi
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Sekretarki i sekretarze
(1)
Specjaliści ds. finansów
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(5)
Literatura amerykańska
(2)
Menedżerowie produktu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Temat
Marketing
(238)
Zarządzanie
(120)
Przedsiębiorstwo
(77)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(46)
Public relations
(37)
Marketing elektroniczny
(36)
Reklama
(36)
Innowacje
(33)
Konsumenci (ekonomia)
(29)
Marketing polityczny
(29)
Turystyka
(28)
Przywództwo
(24)
Sukces
(24)
Internet
(23)
Marketing terytorialny
(23)
Środki masowego przekazu
(20)
Zarządzanie jakością
(19)
Komunikacja społeczna
(18)
Kultura organizacyjna
(18)
Media społecznościowe
(18)
Techniki sprzedaży
(18)
Promocja handlowa
(17)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(17)
Komunikowanie marketingowe
(16)
Usługi
(16)
Handel elektroniczny
(15)
Menedżerowie
(15)
Rynek
(15)
Znak towarowy
(15)
Banki
(14)
Kampania wyborcza
(14)
Marketing społecznościowy
(14)
Zarządzanie strategiczne
(14)
Logistyka gospodarcza
(13)
Miasta
(13)
Decyzje
(12)
Gospodarka
(12)
Motywacja pracy
(12)
Samorząd terytorialny
(12)
Firma (nazwa)
(11)
Kultura
(11)
Marketing strategiczny
(11)
Organizacja
(11)
Komunikacja interpersonalna
(10)
Marka (ekonomia)
(10)
Obsługa klienta
(10)
Rachunkowość
(10)
Rozwój regionalny
(10)
Zarządzanie kryzysowe
(10)
Etyka biznesu
(9)
Handel
(9)
Komunikacja marketingowa
(9)
Marketing cyfrowy
(9)
Marketing partnerski
(9)
Społeczeństwo informacyjne
(9)
Zarządzanie wiedzą
(9)
Bibliotekarstwo
(8)
Kadry
(8)
Logistyka
(8)
Polityka
(8)
Praca zespołowa
(8)
Przedsiębiorczość (postawa)
(8)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(8)
Służba zdrowia
(8)
Globalizacja
(7)
Gospodarka elektroniczna
(7)
Gospodarka terenowa
(7)
Hotelarstwo
(7)
Kobieta
(7)
Konkurencja
(7)
Kupno i sprzedaż
(7)
Praca
(7)
Przedsiębiorcy
(7)
Przedsiębiorczość
(7)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(7)
Przedsiębiorstwo usługowe
(7)
Systemy informatyczne
(7)
Współdziałanie
(7)
Wzrost gospodarczy
(7)
Ceny
(6)
Coaching
(6)
Content marketing
(6)
Finanse
(6)
Gospodarka oparta na wiedzy
(6)
Informacja
(6)
Inteligentne miasta i wsie
(6)
Inwestycje
(6)
Kapitał ludzki
(6)
Kariera
(6)
Klastry (ekonomia)
(6)
Komunikacja polityczna
(6)
Konkurencyjność
(6)
Marketing bezpośredni
(6)
Marketing narodowy
(6)
Ocena pracowników
(6)
Organizacja pracy
(6)
Psychologia biznesu
(6)
Reklama internetowa
(6)
Socjotechnika
(6)
Szkolnictwo wyższe
(6)
Temat: dzieło
Bo to jest wieszcza najjaśniejsza chwała
(1)
Kamień na kamieniu
(1)
Królowa Niebios
(1)
Książę
(1)
MM Moje Miasto (czasop.)
(1)
Mojżesz
(1)
Nowy Dzień (czasop.)
(1)
Ptaki
(1)
Sonety krymskie
(1)
Tajemnice Soliny
(1)
Tygodnik Powszechny (1945- )
(1)
Tygodnik Sanocki
(1)
Wszystko dla pań
(1)
Za wrotami cudów
(1)
Zmierzch
(1)
Temat: czas
2001-
(172)
1901-2000
(34)
1989-2000
(24)
2001-0
(22)
1989-
(13)
1945-1989
(11)
1901-
(4)
1801-
(2)
1801-1900
(2)
1601-
(1)
1701-
(1)
1701-1800
(1)
1945-
(1)
1989-2011
(1)
Temat: miejsce
Polska
(89)
Stany Zjednoczone (USA)
(11)
Województwo podkarpackie (1999- )
(9)
Kraje Unii Europejskiej
(5)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(5)
Kraków (woj. małopolskie)
(4)
Chiny
(3)
Ukraina
(3)
Bieszczady
(2)
Kaszuby
(2)
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(2)
Mielec (woj. podkarpackie)
(2)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(2)
Warszawa
(2)
Łódź (woj. łódzkie)
(2)
Śląsk
(2)
Śląskie, województwo (od 1999)
(2)
Świętokrzyskie, województwo
(2)
Aarhus (Dania)
(1)
Arktyka (region)
(1)
Azja Środkowa
(1)
Bałtów (woj. świętokrzyskie)
(1)
Bielsko-Biała (woj. śląskie)
(1)
Cieszyn (woj. śląskie)
(1)
Czechowice-Dziedzice (woj. śląskie)
(1)
Czechy
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Europa
(1)
Europejskie Szlaki Kulturowe
(1)
Euroregion Karpaty
(1)
Galicja
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Gliwice (woj. śląskie)
(1)
Gmina Brześć Kujawski (woj. kujawsko-pomorskie, pow. włocławski)
(1)
Głogów (woj. dolnośląskie)
(1)
Jasło (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(1)
Kołobrzeg (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Kraków (woj. Małopolskie)
(1)
Krosno (woj. podkarpackie)
(1)
Lubelskie, województwo (od 1999)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Lębork (woj. pomorskie)
(1)
Mazowieckie, województwo (od 1999)
(1)
Małopolskie, województwo
(1)
Medynia Głogowska (woj. podkarpackie)
(1)
Mucharz (woj. małopolskie, pow. wadowicki, gm. Mucharz ; okolice)
(1)
Niemcy
(1)
Niepołomice (woj. małopolskie, pow. wielicki)
(1)
Nisko (woj. podkarpackie)
(1)
Ostrzeszów (woj. wielkopolskie)
(1)
Podhale
(1)
Podkarpacie Północne
(1)
Podlaskie, województwo
(1)
Polska (część północna)
(1)
Pomorskie, województwo
(1)
Przeworsk (woj. podkarpackie ; okręg)
(1)
Rosja
(1)
San Francisco (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Skawina (woj. małopolskie)
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Suczawa (Rumunia)
(1)
Syberia (Rosja)
(1)
Szlak Architektury Drewnianej
(1)
Sękowa (woj. małopolskie, pow. gorlicki, gm. Sękowa ; okolice)
(1)
Tarnobrzeg (woj. podkarpackie ; okręg)
(1)
Twitter
(1)
Ulanów (woj. podkarpackie, pow. niżański, gm. Ulanów ; okolice)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wałbrzych (woj. dolnośląskie)
(1)
Wielkopolska
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Włochy
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Znak Dziedzictwa Europejskiego
(1)
Świat
(1)
Świebodzice (woj. dolnośląskie)
(1)
Świnna Poręba
(1)
Gatunek
Poradnik
(145)
Opracowanie
(86)
Podręcznik
(72)
Monografia
(56)
Praca zbiorowa
(54)
Podręczniki akademickie
(53)
Poradniki
(31)
Materiały pomocnicze
(19)
Materiały konferencyjne
(17)
Podręcznik akademicki
(16)
Raport z badań
(11)
Reportaż
(9)
Podręczniki
(8)
Blogi
(5)
Case study (studium przypadku)
(5)
Księga pamiątkowa
(5)
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Czasopismo naukowe
(4)
Encyklopedie
(3)
Publikacja bogato ilustrowana
(3)
Wywiad dziennikarski
(3)
Felieton
(2)
Poradniki dla rodziców
(2)
Publicystyka
(2)
Słowniki angielsko-polskie
(2)
Słowniki terminologiczne
(2)
Wywiady
(2)
Wzory dokumentów
(2)
Analiza i interpretacja
(1)
Audycje radiowe
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Bibliografia
(1)
Blog
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Gazety brukowe polskie
(1)
Gry i zabawy
(1)
Informator
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Kompendium
(1)
Literatura
(1)
Literatura grozy
(1)
Literatura polska
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół zawodowych
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Poezja polska
(1)
Powieść
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Romans
(1)
Synteza
(1)
Wywiad etnograficzny
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(368)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(83)
Socjologia i społeczeństwo
(29)
Media i komunikacja społeczna
(28)
Psychologia
(25)
Informatyka i technologie informacyjne
(22)
Praca, kariera, pieniądze
(16)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(14)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(13)
Transport i logistyka
(13)
Historia
(12)
Kultura i sztuka
(9)
Rozwój osobisty
(9)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(8)
Edukacja i pedagogika
(8)
Medycyna i zdrowie
(7)
Inżynieria i technika
(6)
Nauka i badania
(4)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(3)
Językoznawstwo
(3)
Filozofia i etyka
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Religia i duchowość
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
757 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
M.in. dot. produktów terytorialnych gmin woj. podkarpackiego (s. 289-292).
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach. Spis treści również ang.
Działania marketingowe MŚP na polskim rynku ; Oczekiwania Polaków wobec wybranych marketingowych bodźców komunikacyjnych (na przykładzie jagnięciny) - wyniki badań empirycznych ; Determinanty racjonalnego prowadzenia sprzedaży osobistej na rynkach zagranicznych ; Działania marketingowe w rozwoju innowacyjnych form powiązań integracyjnych w agrobiznesie ; Znaczenie dystrybucji bezpośredniej w komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem ; Kształtowanie produktu przez operatorów logistycznych ; Technologia tworzenia poszerzonej rzeczywistości jako nowe narzędzie marketingowe ; Trudności pomiaru wybranych wymiarów marketingowej postawy oraz marketingowej wiedzy pracowników organizacji ; Pożądane, rzeczywiste i niechciane oblicza marketingu ; Znaczenie konsumenckiej aktywności on-line dla działań marketingowych przedsiębiorstw rynku IT ; Uwarunkowania wyróżniające marketing wielopoziomowy na rynku światowym ; City placement - istota zjawiska oraz znaczenie w działaniach promocyjnych polskich miast ; Polski rynek badań marketingowych - stan obecny i kierunki zmian w obszarze podmiotów i metod ; Zakupy grupowe a strategia budowania lojalności klienta ; Promocja projektów miast na przykładzie CIVITAS RENAISSANCE w Szczecinku ; Zastosowanie instrumentów promocji handlowej przez producentów sektora alkoholi wysokoprocentowych ; Turystyka a działalność marketingowa miasta ; Etyczne dylematy zarządzania działalnością reklamową w przedsiębiorstwie ; Podstawy koszalińskich konsumentów względem reklam telewizyjnych w świetle badania sondażowego ; Akademickie centra wspierające przedsiębiorczość jako szansa na kreowanie pozytywnego wizerunku i uzyskanie przewagi uczelni ; Działania z zakresubudowania długotrwałych relacji z klientami podejmowane przez przedsiębiorstwa produkcyjne prowadzące działalność na terenie Polski ; Efekty promocji marketingowej na przykładzie rozgłośni radiowej ; Wpływ mediów społecznościowych na zachowania konsumenckie na przykładzie portalu Facebook ; Przydatność wybranych mierników lojalności do predykcji reakcji klientów na podwyżkę opłaty za usługę bankową ; Rola event marketingu w kształtowaniu marki regionu ; Wizerunek instytucji finansowych na przykładzie PKO Banku Polskiego i Alior Banku ; Koncentracja na kliencie kluczem dobrej strategii marketingowej. Rozważania na przykładzie dwóch wybranych firm telekomunikacyjnych ; Kształtowanie i utrzymywanie wizerunku marki w dobie marketingu 3.0 ; Dystrybucja produktów w marketingu terytorialnym ; Polskie przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych. Architektura strategii marketingowych ; Cause Branding jako skuteczny sposób budowania wartości marki ; Nowe instrumenty skutecznej kampanii promocyjnej ; Sprzedaż bezpośrednia jako forma dywersyfikacji działalności rolników-przedsiębiorców ; Obraz rodziny w reklamach prasowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98584 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia marki krok po kroku, czyli Jak z marek małych zrobić marki wielkie / Krzysztof Wadas. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2022. - 225, [6] stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
(Onepress)
Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej i szybciej można wykreować brand, ale nie jest to ani jedyny, ani, co więcej, niezbędny czynnik sukcesu. Wszystko zależy od Ciebie - i od tego, czy budowanie marki zaczniesz od podstaw. Od tego, jak dobrze poukładasz klocki i czy będą one do siebie pasować. Tak samo jak dom budowany bez fundamentów, tak samo brand bez porządnej strategii przejdzie do historii, gdy tylko silniej zawieje wiatr. Chyba nie tego oczekujesz? Każdego dnia marki krzyczą do nas z reklam: wspaniała jakość, produkty premium, najwyższa klasa obsługi klienta... Tylko co z tego, jeśli za tymi przekazami zupełnie nic nie stoi. Jeśli to tylko wydmuszka, stworzona, by krzyczeć, bez pomysłu, bez podstaw... bez fundamentów. Ty je zbuduj. I przekonaj się, jak wiele korzyści może przynieść dobrze skonstruowana strategia marki. Nie idź na skróty. Nie powielaj schematów. Znajdź swoją drogę. Stwórz brand, który zajmie określone miejsce w świadomości konsumentów, dzięki czemu zdystansuje konkurencję i będzie czytelny, akceptowany, wreszcie - wybierany przez konsumentów. O tym właśnie jest ta książka. Celem tego poradnika jest przeprowadzenie Cię - krok po kroku - przez cały proces, w którym Ty podejmiesz decyzję, o czym powinna opowiadać Twoja marka. Nie ma to jednak być jedynie myśl czy pomysł. Ma to być wynikowa Twojej pracy, poznania rynku, konsumenta, konkurencji, swojej marki. Autor książki, doświadczony marketer, psycholog i trener biznesu, pokaże Ci, jak stworzyć brand, jak opracować zapis jego pozycjonowania. Odkryje przed Tobą, czym jest insight, przeprowadzi Cię przez świat archetypów, wskaże, kiedy warto pomyśleć o rebrandingu i dlaczego nie ogranicza się on wyłącznie do zmiany logo. Przekonasz się, jak ważna jest strategia marki i jaki ma wpływ na system identyfikacji wizualnej, a także strategię komunikacji. Zdobędziesz więc kompleksową wiedzę, dzięki której do budowania własnej marki podejdziesz przygotowany, z planem działania, ze świadomością, które rozwiązania są właściwe, a których należy unikać w procesie budowania marek i ich przekształcania - z małych w wielkie. "Marketing to sztuka wyboru. Jeśli masz pokusę, by w reklamie powiedzieć wszystko o swoich produktach czy usłudze, to jest pierwszy podstawowy błąd, którego musisz unikać. Reklama jest dźwignią handlu, ale by była skuteczna, trzeba wiedzieć, jak ją stworzyć i o jakie elementy zadbać." [Helion, 2022]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110983 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wyd. 2 poszerz. - Kraków ; Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2008. - 267 s. : rys., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [251]-260. Indeks.
1. Geneza i warunki rozwoju marketingu terytorialnego; 2. Marketing terytorialny jako rynkowa koncepcja pozyskiwania czynników rozwojowych jednostek przestrzenno-administracyjnych; 3. Przesłanki kształtowania orientacji marketingowej jednostek osadniczych; 4. Korzyści dla klientów - użytkowników jako podstawa koncepcji produktu w marketingu terytorialnym; 5. Marketingowy wizerunek jednostki osadniczej; 6. Marketing przedsiębiorstwa a marketing regionu - sprzężenie zwrotne; 7. Partnerstwo podmiotów działających na rynku miast i regionów - koncepcja marketingowa; 8. Targi jako srodek aktywizacji lokalnego środowiska gospodarczego; 9. Merketingowe instrumenty oddziaływania na inwestorów zagranicznych - zarys koncepcji marketingu mix miast i regionów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91870 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. A-Inf.-33
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeksy.
CZĘŚĆ I DEFINICJA MARKETINGU I PROCESU MARKETINGOWEGO: Marketing: tworzenie wartości dla klienta i pozyskiwanie wartości od klienta ; Strategia firmy i strategia marketingowa: partnerstwo w celu budowania relacji z klientem ; ZROZUMIEĆ RYNEK I KONSUMENTÓW: Analiza otoczenia marketingowego ; Zarządzanie informacją marketingową w celu zrozumienia klientów ; Zrozumienie zachowań klienta indywidualnego i nabywcy instytucjonalnego ; TWORZENIE STRATEGII MARKETINGOWEJ I ZESTAWU DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH ZORIENTOWANYCH NA KLIENTA: Strategia marketingowa zorientowana na klienta: tworzenie wartości dla klientów docelowych ; produkty (usługi) i marki: budowanie wartości dla klienta ; Opracowywanie nowych produktów i zarządzanie cyklem życia produktu ; strategia cenowa: zrozumienie i pozyskiwanie wartości od klienta ; Kanały marketingowe: dostarczanie wartości klientowi ; Handel detaliczny i hurtowy ; Komunikowanie wartości klientowi: reklama i public relations ; Sprzedaż osobista i promocja sprzedaży ; Marketing bezpośredni i e-marketing: budowanie bezpośrednich relacji z klientem ; ROZSZERZENIE MARKETINGU: Rynek globalny ; Marketing zrównoważony: społeczna odpowiedzialność i etyka biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AF-98239 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5-33 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Biznes)
Indeks.
Bez osobowości to unikatowy zbiór narzędzi, technik i wskazówek, które pomagają efektywnie przejść od teorii do działania, a także zestaw list kontrolnych, ankiet i innych cennych źródeł do wykorzystania w codziennej praktyce biznesowej. W nowej erze biznesu XXI wieku wielkie marki i produkty muszą mieć dynamiczną osobowość, aby zwrócić na siebie uwagę i przyciągnąć klientów. Wiele organizacji ukrywa jednak swoją osobowość za warstwami sloganów i reklam. Rohit Bhargava, specjalista w dziedzinie komunikacji społecznej, sprzeciwia się takiej filozofii. Przedstawia wiele pomysłów na to, jak pozbyć się martwej skorupy i ponownie odkryć duszę swojej marki. Dzieląc się refleksjami o różnych zagadnieniach - począwszy od etosu najdziwniejszego miasta świata, poprzez fenomen mangi, która opanowała branżę komiksów, aż po prezentację takich marek, jak Intel, Boeing, czy ING - wykazuje, dlaczego osobowość firmy ma znaczenie. Dzięki tej publikacji dowiesz się, jak: - rozpoznać mit, w który ślepo wierzy większość sprzedawców, i jak z nim skończyć, - odkryć osobowość swojej firmy i swojego produktu oraz opracować skuteczną strategię komunikacji, - stworzyć "marketingową historię" firmy, stosując techniki wypracowane przez najlepszych hollywoodzkich scenarzystów, - wykorzystać wpływ "przypadkowych rzeczników", - pokonać przeszkody ze strony szefów, współpracowników, inwestorów i prawników, bez ryzyka utraty pracy czy wypalenia zawodowego. [Wolters Kluwer, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.6-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w praktyce / Mirko Düssel ; [przekł. z jęz. niem. Beata Moryl]. - Wyd. 1, dodr. - Warszawa : Wydawnictwo BC.edu, 2010. - 441, [1] s. : il. ; 24 cm.
(BC.edu Biznes)
Tyt. oryg.: "Handbuch Marketingpraxis" 2006.
Na okł. podtyt.: praktyka (i teoria) biznesu : od analizy do strategii marketingowej, wypracowanie taktyki, praktyczne wdrożenie i kontrola realizacji.
Bibliogr. s. 431-436. Indeks.
PODSTAWY: Znaczenie marketingu ; Definicja: czym jest marketing? ; Klient ; Różne rodzaje marketingu ; Marketingowe mity ; Etyka a marketing ; Trójkąt strategiczny ; Realizacja - proces marketingowy ; Racja bytu - rynki i grupy docelowe ; ANALIZA: Badania marketingowe - przewaga dzięki informacji ; System marketingowo-informacyjny ; Proces badań marketingowych ; Metody prognozowania ; Zabezpieczenie przyszłości - trendy i zjawiska na rynkach ; Analiza strategiczna ; Analiza SWOT: Gdzie znajdują się wasze mocne i słabe strony? Gdzie powstają szanse i zagrożenia? ; Warsztat analizy trendów: Które trendy są dla was ważne? ; Analiza strukturalna sektora (analiza pięciu sił Portera): Jak wygląda wasza konkurencyjność? ; Technika scenariuszy ; Mapa rynku ; Listy sprawdzające: przyszłość marketingu ; STRATEGIA: Czym jest strategia? ; Ideał marketingowy ; Zasady sukcesu rynkowego ; Strategiczne jednostki biznesowe i rynki docelowe ; Decyzje strategiczne ; Pozycjonowanie strategiczne ; Zmiany strategiczne ; Lista sprawdzająca: Czy odrobiliście swoją strategiczną pracę domową? ; Marketing mix (kompozycja marketingowa) ; Polityka produktowa: unikalna oferta ; Polityka cenowa: aktywny pricing dla lepszych wyników ; Polityka dystrybucyjna: droga do klienta ; Polityka komunikacyjna: rozbudowa widocznych kompetencji ; ZARZĄDZANIE: Planowanie marketingowe i jego realizacja - tak działa marketing! ; Walcz z przeciętnością: synergie marketingowe i przewaga marketingowa ; Dwoistość wartości klienta ; Tworzyć większą wartość dla klienta dzięki zarządzaniu produktami ; Corporate identity: osobowość przedsiębiorstwa ; MATERIAŁY POMOCNICZE: Współpraca z zewnętrznymi usługodawcami i agencjami ; Środki komunikacji przyciągające uwagę - atrakcyjniejsza forma, lepsze działanie ; Odwaga w stosowaniu typografii: ABC konfiguracji ; Sformułowania, które pomagają sprzedawać: ABC pisania tekstów ; Telemarketing ; Planowanie udziału w targach ; Prawo marketingu ; POSŁOWIE: EFEKTYWNY MARKETINGOWIEC.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102734 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. [183]-192.
Cz. I. DLACZEGO WSPÓŁCZEŚNI KONSUMENCI PRAGNĄ DOŚWIADCZEŃ: 1. Społeczeństwo ponowoczesne ; 2. Konsumpcjonizm: 2.1. Tożsamość jednostki w społeczeństwie konsumpcyjnym, 2.2. Potrzeby, pożądanie i zachcianki, 2.3. Społeczeństwo doznań, 2.4. Stary i nowy materializm, 2.5. Konsumpcja impulsywna, 2.6. Konsumpcja na pokaz, 2.7. Konsumpcja przedmiotów materialnych a konsumpcja doświadczeń ; 3. Społeczeństwo spektaklu i karnawalizacja kultury ; 4. Indywidualizacja i plemienność ; 5. Demografia a rozwój gospodarki doświadczeń: 5.1. Pokolenie Y, 5.2. Pokolenie Silver tsunami. Cz. II. DZIAŁANIA MARKETINGOWE W GOSPODARCE DOŚWIADCZEŃ - KONCEPCJA I JEJ ZASTOSOWANIE: 6. Geneza gospodarki doświadczeń ; 7. Marketing doświadczeń ; 8. Definicja doświadczenia ; 9. Poziomy i rodzaje doświadczenia ; 10. Podejście modułowe do doświadczeń: 10.1. Moduł sensoryczny, 10.2. Moduł emocjonalny, 10.3. Moduł intelektualny, 10.4. Moduł behawioralny, 10.5. Moduł relacyjny, 10.6. Planowanie działań marketingowych w poszczególnych modułach ; 11. Inscenizowanie niezapomnianych doświadczeń: 11.1. Motyw przewodni doświadczenia, 11.2. Pozytywne wskazówki, 11.3. Negatywne wskazówki, 11.4. Pamiątki, 11.5. Zaangażowanie zmysłowe, 11.6. Wprowadzenie opłat za doznania ; 12. Autentyczność jako najważniejsza kompetencja biznesu: 12.1. Autentyczność naturalna, 12.2. Autentyczność oryginalna, 12.3. Autentyczność wyjątkowa, 12.4. Autentyczność referencyjna (odniesienia), 12.5. Autentyczność wpływowa ; 13. Przykłady zastosowania marketingu doświadczeń w różnych branżąch: 13.1. Marketing doświadczeń w usługach, 13.2. Marketing doświadczeń w branży dóbr szybkozbywalnych (FMCG), 13.3. Marketing doświadczeń na rynku dóbr trwałych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-75631 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zrozumieć nabywcę / Lechosław Garbarski. - Warszawa : PWE, 1994. - 163 s. : tab. ; 20 cm.
(Marketing Bez Tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-61093 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-81080 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; nr 2356)
Bibliogr. przy art.
Działania polityczne.Teoria i praktyka.Wprowadzenie do teorii marketingu politycznego.Marketing polityczny w USA:koncepcja i zastosowanie w kampaniach prezyden- ckich.Metody analizy i diagnostyki rynku politycznego. Wyborca na rynku politycznym.Strategie partii poli- tycznych.Public relations w polityce.Promocja i rekla- ma polityczna.Lobbing jako strategia promocji intere- sów grupowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-87743 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. tyt.: Na podstawie najnowszego 14. wyd. oryginału.
U dołu s. tyt. nazwa wydawcy oryginału: Pearson.
Indeksy.
Cz. I ZROZUMIEĆ ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE: 1 Koncepcja marketingu w XXI wieku ; 2. Budowanie strategii i planów marketingowych ; Cz. II ROZPOZNANIE RYNKU: 3. Zbieranie informacji i prognozowanie popytu ; 4. Prowadzenie badań marketingowych ; Cz. III RELACJE Z KLIENTAMI: 5. Budowanie relacji z klientami ; 6. Analiza rynku konsumenckiego ; 7. Analiza rynku przedsiębiorstw ; 8. Rozpoznawanie segmentów rynku i rynków docelowych ; Cz. IV BUDOWANIE SILNYCH MAREK: 9. Budowanie kapitału marki ; 10. Sztuka pozycjonowania marki ; 11. Dynamika konkurencji ; Cz. V KSZTAŁTOWANIE OFERTY RYNKOWEJ: 12. Ustalanie strategii produktu ; 13. Projektowanie usług i zarządzanie nimi ; 14. Tworzenie strategii i programów cenowych ; Cz. VI DOSTARCZANIE WARTOŚCI: 15. Projektowanie zintegrowanych kanałów marketingowych i zarządzanie nimi ; 16. Zarządzanie handlem detalicznym, hurtowym i logistyką ; Cz. VII KOMUNIKOWANIE WARTOŚCI: 17. Projektowanie zintegrowanej komunikacji marketingowej i zarządzanie nią ; 18. Zarządzanie komunikacją masową: reklama, promocja sprzedaży, wydarzenia i doświadczenia, public relations ; 19. Zarządzenie komunikacją osobistą: marketing bezpośredni i interaktywny, marketing szeptany, sprzedaż osobista ; Cz. VIII TWORZENIE PODSTAW SUKCESU I DŁUGOFALOWEGO WZROSTU: 20. Wprowadzenie nowych ofert rynkowych ; 21. Wykorzystanie rynków globalnych ; 22. Długofalowe zarządzanie holistyczną organizacją marketingową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej