Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(120)
Forma i typ
Książki
(113)
Publikacje naukowe
(16)
Czasopisma
(7)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje fachowe
(6)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(129)
wypożyczone
(19)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(46)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(3)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(76)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(2)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(3)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(11)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(3)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(2)
Autor
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(7)
Czarny Bogusław
(4)
Alberciak Paweł
(3)
Milewski Roman (1940-2001)
(3)
Mruk Henryk
(3)
Begg David K. H
(2)
Białoń Lidia (1935-2018)
(2)
Biernat Kamil
(2)
Burgiel Aleksandra
(2)
Cioczek Konrad
(2)
Cyrek Piotr
(2)
Dornbusch Rudiger (1942-2002)
(2)
East Robert (1940- )
(2)
Fischer Stanley (1943- )
(2)
Goleman Daniel (1946- )
(2)
Gutkowska Krystyna
(2)
Homa Dominik
(2)
Jachnis Anna
(2)
Jankowski Andrzej (anglista)
(2)
Jarecka Urszula
(2)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(2)
Kieżel Ewa
(2)
Księżyk Marianna
(2)
Kwiatkowski Eugeniusz (1947- )
(2)
Maison Dominika (1966- )
(2)
Maksymiuk Renata
(2)
Marciniak Stefan (1928-2017)
(2)
Monkiewicz Jan (1949- )
(2)
Mącik Radosław
(2)
Niedźwiedź Marek
(2)
Rapacki Ryszard
(2)
Rutkowska-Tomaszewska Edyta
(2)
Rybakiewicz Justyna
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Rączka Gabriela
(2)
Sapała Marta
(2)
Szajdziński Jakub
(2)
Szopiński Tomasz (ekonomia)
(2)
Szulczewski Piotr
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Trzeciak Paulina (prawo)
(2)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
Vanhuele Marc
(2)
Wright Malcolm (1963- )
(2)
Żegnałek Rafał
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Aldridge Alan E. (1947- )
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Barańczyk Izabela
(1)
Barańska-Sereda Marzena
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bartołd Robert
(1)
Beksiak Janusz (1929- )
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Brand Alicja
(1)
Bucki Piotr
(1)
Byczko Szymon
(1)
Bąk Krzysztof (prawo)
(1)
Bąk Krzysztof (psychologia)
(1)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Cieślik Andrzej
(1)
Cybula Piotr
(1)
Czech Tomasz (prawnik)
(1)
Czerewko Georgij
(1)
DeVrye Catherine
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Domański Stanisław Ryszard
(1)
Dutkiewicz Joanna
(1)
Dyczewski Leon (1936- )
(1)
Dyląg Anna (psychologia)
(1)
Dziura Małgorzata
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Foxall Gordon R
(1)
Gardian Kazimierz
(1)
Goldsmith Ronald Earl
(1)
Grabiwoda Barbara
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grzybek Maria (1952- )
(1)
Górnik-Durose Małgorzata (1960- )
(1)
Hostyński Lesław (1956- )
(1)
Janeta Jakub
(1)
Jankowska Hanna (tłumaczka)
(1)
Jurkowska-Zeidler Anna
(1)
Kaczkowska Monika
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Katner Przemysław (1977- )
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Kluska Michał
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kozielski Robert (1968- )
(1)
Kozłowska Anna (reklama)
(1)
Kołodziej Sabina
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Kraus Artur
(1)
Krugman Paul Robin (1953- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(63)
2000 - 2009
(40)
1990 - 1999
(5)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(30)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
1998-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(116)
Język
polski
(115)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(5)
Przedsiębiorcy
(2)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Handlowcy
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Liderzy i zespoły sprzedaży
(1)
Menedżerowie
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Prawnicy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Konsumenci (ekonomia)
(117)
Reklama
(19)
Rynek
(17)
Marketing
(16)
Popyt
(14)
Przedsiębiorstwo
(13)
Ekonomia
(11)
Konkurencja
(11)
Inflacja
(10)
Mikroekonomia
(10)
Rynek pracy
(10)
Spożycie
(10)
Wzrost gospodarczy
(10)
Zachowanie
(10)
Bezrobocie
(8)
Dochód narodowy
(8)
Innowacje
(8)
Internet
(8)
Koszty
(8)
Globalizacja
(7)
Monopol
(7)
Produkt globalny
(7)
Ceny
(6)
Decyzje
(6)
Gospodarka
(6)
Rozwój regionalny
(6)
Znak towarowy
(6)
Środki masowego przekazu
(6)
Gospodarstwo domowe
(5)
Handel elektroniczny
(5)
Handel międzynarodowy
(5)
Kapitał
(5)
Kultura
(5)
Pieniądz
(5)
Podatek
(5)
Rynek finansowy
(5)
Badania marketingowe
(4)
Budżet państwowy
(4)
Gospodarka oparta na wiedzy
(4)
Handel
(4)
Handel zagraniczny
(4)
Jakość życia
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Komunikowanie marketingowe
(4)
Makroekonomia
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Nierówności społeczne
(4)
Nieuczciwa konkurencja
(4)
Postawy
(4)
Praca
(4)
Psychologia społeczna
(4)
Ryzyko
(4)
Społeczeństwo informacyjne
(4)
Techniki sprzedaży
(4)
Turystyka
(4)
Ubóstwo
(4)
Usługi elektroniczne
(4)
Budżet
(3)
Cykl koniunkturalny
(3)
Dane osobowe
(3)
Firma (nazwa)
(3)
Gospodarka elektroniczna
(3)
Informatyzacja
(3)
Inwestycje
(3)
Media społecznościowe
(3)
Motywacja pracy
(3)
Obsługa klienta
(3)
Ochrona konsumenta
(3)
Polityka gospodarcza
(3)
Public relations
(3)
Rynek kapitałowy
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Uczucia
(3)
Usługi
(3)
Zakupy
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Zaufanie
(3)
Świadomość ekologiczna
(3)
Żywność
(3)
Agresywność
(2)
Banki
(2)
Bilans płatniczy
(2)
Bogactwo
(2)
Deficyt budżetowy
(2)
Dochody indywidualne
(2)
Dyskryminacja w zatrudnieniu
(2)
Dziecko
(2)
Ekologia
(2)
Ekonomiści
(2)
Gospodarka kapitalistyczna
(2)
Gospodarka odpadami
(2)
Informacja
(2)
Inicjatywa Trójmorza
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Jakość produktu
(2)
Kobieta
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Temat: dzieło
Gazeta Wyborcza
(1)
Książę
(1)
Polityka (czasop. ; 1957- )
(1)
Temat: czas
2001-
(18)
2001-0
(8)
1989-
(7)
1901-2000
(2)
1501-1600
(1)
1801-1900
(1)
1901-
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(15)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Ukraina
(4)
Województwo podkarpackie (1999- )
(3)
Białoruś
(2)
Europa
(2)
Dynów (woj. podkarpackie, pow. rzeszowski, gm. Dynów ; okolice)
(1)
Kuba
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Pogórze Dynowskie
(1)
Pogórze Przemyskie
(1)
Polska Wschodnia
(1)
Powiat poznański (woj. wielkopolskie)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
San (dopływ Wisły ; dolina)
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Tanzania
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(18)
Opracowanie
(8)
Raport z badań
(8)
Monografia
(6)
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Czasopismo naukowe
(4)
Poradnik
(4)
Poradniki
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Materiały konferencyjne
(3)
Podręcznik
(3)
Dane statystyczne
(2)
Felieton polski
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Poradniki dla rodziców
(2)
Audycje radiowe
(1)
Blogi
(1)
Komentarz do ustawy
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Synteza
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(19)
Socjologia i społeczeństwo
(10)
Zarządzanie i marketing
(9)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Psychologia
(3)
Językoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
120 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
W świecie reklamy i reklamożerców / Katarzyna Walotek-Ściańska. - Bielsko-Biała : Wyższa Szkoła Administracji, 2010. - 124 s. : il. (gł. kolor.), fot., rys., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [123]-124.
"Habeo, ergo sum", czyli kilka słów o społeczeństwie konsumpcyjnym ; Reklama jako znak kultury konsumpcyjnej ; Młodzi reklamożercy ; Przekonać kobiety ; Młody Konsument ; Niedoceniany konsument - senior.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97459 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
WPROWADZENIE: Dwadzieścia milionów okazji do zakupu ; Cz. I. AKTYWNA SPRZEDAŻ: 1 Szybkie zakupy: 80 % czasu klienta idzie na straty ; 2. Trzy chwile prawdy i trzy waluty ; 3. Schematy migracji wewnątrz sklepu: dokąd chodzą i co robią klienci ; 4. Aktywna sprzedaż: umieszczenie produktów na drodze klienta ; 5. Marki, sprzedawcy i klienci: dlaczego długi ogon dyktuje warunki ; Cz. II. ZAGŁĘBIĆ SIĘ W UMYSŁ KLIENTA: Paradoks szybkich zakupów: wywiad z Mikiem Twittym z firmy Unilever ; 7. Łączenie sprzedaży internetowej i tradycyjnej: wywiad z profesorem Peterem Faderem (Wharton School) i z profesorem Wendy Moe (Uniwersytet Marylandu) ; 8. Sprzedaż wielokulturowa: wywiad z Emilem Moralesem, wiceprezesem wykonawczym TNS Multicultural ; 9. Wgląd w działania: wywiad ze sprzedawcą Markiem Heckmanem z Marsh Supermarket ; Cz. III. WNIOSKI: 10. Internet w zakupach ; 11. Przełomowe zmiany w sprzedaży: manifest. Cz. IV. ZAŁĄCZNIK: Wieści o swiecie klientów, sprzedawców i producentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94769 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-36 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86947 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-346 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Webografia s. [237]. Indeks.
1. Ukryta cena tego, co kupujemy ; 2. "Zielone" jest mirażem ; 3. Czego nie wiemy ; 4. Inteligencja ekologiczna ; 5. Nowa matematyka ; 6. Luka informacyjna ; 7. Pełna jawność ; 8. Trajkotanie i wrzenie ; 9. Sprawiedliwie i uczciwie ; 10. Szlachetny cykl ; 11. Chemiczna zupa ; 12. Ciało migdałowate idzie na zakupy ; 13. Trudne pytania ; 14. Nieustanna modernizacja ; 15. Chwila refleksji ; 16. Rób dobre interesy dzięki czynieniu dobra.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-36 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [392]-411.
1. Wprowadzenie do psychologii i socjologii konsumenta ; 2. Procesy informacyjne (uwaga, spostrzeganie, kategoryzacja) ; 3. Procesy pamięci i uczenia się konsumenta ; 4. Procesy podejmowania decyzji konsumenckich ; 5. Procesy emocjonalne i motywacyjne konsumenta ; 6. Osobowość konsumenta ; 7. Satysfakcja konsumenta ; 8. Postawy konsumenta a reklama ; 9. Reklama jako komunikacja perswazyjna ; 10. Zachowanie konsumenta w grupie ; 11. Wpływ kultury na zachowanie konsumenta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92453 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika i Psychologia / Scriptorium)
Bibliogr. s. [103]-105.
Reklama ; Potrzeby psychiczne człowieka ; Osobowość klienta a reklama ; Emocje składnikiem przekazu reklamowego ; Oddziaływanie reklamy na klienta ; Reklama bazująca na potrzebach psychicznych człowieka i mająca wpływ na jego zachowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96140 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. nazwy trzech aut.: Aleksandra Płucienik, Michał Kluska, Grzegorz Wanio.
Bibliogr. s. [189]-190.
1. Zakres zastosowania ustawy o prawach konsumenta - umowy zawierane przez internet, wyłączenia z zakresu zastosowania ustawy ; 2. Świadczenia niezamówione przez konsumenta ; 3 . Obowiązki informacyjne przedsiębiorcy w umowach zawieranych na odległość: 1. Uwagi ogólne ; 2. Moment przekazania informacji konsumentowi ; 3. Sposób spełnienia obowiązku informacyjnego ; 4. Sankcje ; 4. Potwierdzenie zawarcia umowy na odległość ; 5. Umowy dotyczące usług finansowych zawierane na odległość ; 6. Odstąpienie od umowy zawieranej na odległość: 1. Prawo odstąpienia od umowy zawieranej na odległość - informacje ogólne ; 2. Termin na odstąpienie od umowy zawieranej na odległość ; 3. Forma odstąpienia od umowy zawieranej na odległość ; 4. Możliwość odstąpienia od umowy po rozpoczęciu świadczenia usług przez przedsiębiorcę ; 5. Obowiązki konsumenta związane z odstąpieniem od umowy zawieranej na odległość: Obowiązek zwrotu towaru - uwagi ogólne ; Termin na odesłanie przez konsumenta towaru do przedsiębiorcy ; Miejsce zwrotu towaru ; Obowiązek poniesienia kosztów odesłania towaru do przedsiębiorcy ; Możliwość odesłania używanego lub uszkodzonego towaru ; Brak obowiązku dołączenia do zwracanego towaru paragonu albo faktury ; 6. Obowiązki przedsiębiorcy związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy zawieranej na odległość: Obowiązek zwrotu płatności otrzymanych przez konsumenta - uwagi ogólne ; Obowiązek zwrotu kosztu dostawy towaru ; Sposób dokonania przez przedsiębiorcę zwrotu płatności ; 7. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy zawieranej na odległość ; 8. Odstąpienie od umowy a umowy dodatkowe ; 9. Najczęstsze błędy przedsiębiorców popełniane w związku z odstąpieniem przez konsumenta od umowy zawieranej przez internet ; 7. Treści cyfrowe: 1. Pojęcie treści cyfrowych ; 2. Szczególne obowiązki informacyjne związane z treściami cyfrowymi ; 3. Szczególne zasady odstąpienia od umowy o dostarczanie treści cyfrowych ; 8. Kontrola UOKiK: 1. Uwagi ogólne ; 2. Wszczęcie i upoważnienie do przeprowadzenia kontroli ; 3. Przeprowadzanie kontroli ; 4. Prawa i obowiązki kontrolującego ; 5. Obowiązki kontrolowanego przedsiębiorcy w toku kontroli ; 6. Zakończenie kontroli ; 7. Prawo sprzeciwu (zażalenie) ; 8. Odrębności kontroli prowadzonej w toku postępowania prowadzonego przed Prezesem UOKiK wynikające z ustawy SDG ; 9. Sankcje ; 9. Postępowanie przed Prezesem UOKiK w sprawach praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów: 1. Uwagi ogólne ; 2. Postępowanie wyjaśniające ; 3. Postępowanie w sprawach praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów: Podstawy wszczęcia postępowania ; Zaniechanie niedozwolonej praktyki ; Uprawnienia przedsiębiorcy w postępowaniu prowadzonym przed Prezesem UOKiK ; Możliwość uniknięcia kary pieniężnej. Decyzja zobowiązująca jako alternatywa sankcji finansowej ; Zakończenie postępowania ; Podstawy nałożenia na przedsiębiorcę kary pieniężnej i ustalenia jej wysokości ; Odwołanie od decyzji Prezesa UOKiK.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104438 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Spółdzielczego Instytutu Badawczego ISSN 02309-7188 ; nr 30)
Indeks
Streszcz. ang., fr., ros.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-47148 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes)
Indeks.
Czym jest trend i jak odróżnić go od sezonowej mody? Kto i w jaki sposób kształtuje nowe style? W jakim kierunku będą one zmierzały w przyszłości? Henrik Vejlgaard, znany pionier w dziedzinie socjologii trendów, przybliża zmiany stylów i gustów społeczeństw XX i XXI wieku. Śledząc historię m.in. takich zjawisk jak windsurfing, kultura hip-hopu, minimalizm w dekoracji wnętrz czy powszechne noszenie jeansów, autor wskazuje wzorce upowszechniania się nowych tendencji. Dzięki tej publikacji dowiesz się m.in.: - na czym polegał fenomen stylu Jackie Kennedy, - dlaczego indyjski tatuaż dłoni rozprzestrzenił się w USA, - jak przypadkowe zdarzenie może zapoczątkować nową modę, - skąd się wzięła metroseksualność, - jak się rozwijała popularność kulturystyki. Lektura książki pozwoli zrozumieć specyfikę powstawania, popularyzacji i zamierania mód i stylów w różnych dziedzinach życia. Poznasz rolę, jaką w ich kształtowaniu odgrywają tzw. trendsetterzy. Dowiesz się, jak rozpoznać i krytycznie ocenić zjawiska przedstawiane jako nowe trendy oraz jak przewidzieć przyszłe zmiany. [Wolters Kluwer Polska, 2012].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98241 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ekonomia : kurs podstawowy / Janusz Beksiak. - Warszawa : Wydaw. C.H. Beck, 2007. - XI, [1], 291 s. : rys., wykr. ; 24 cm.
(Academia Oeconomica)
Na okł. inf.: Wprowadzenie do ekonomii ; Mikroekonomia ; Makroekonomia ; Systemy gospodarcze i ich dynamika.
Indeks.
I. Wprowadzenie do ekonomii; II. Mikroekonomia; III. Makroekonomia; IV. Systemy gospodarcze i ich dynamika.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91858, A-90459 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliogr. przy pracach.
Część 1. OBLICZA SZCZĘŚCIA I JAKOŚĆ ŻYCIA W KULTURZE KONSUMPCJI: 1. Jakość życia - poszukiwanie współczesnego ujęcia ; 2. W supermarkecie szczęścia ; 3. Miejsce pracy w kulturze konsumpcji. Etos pasjonującej i interesującej pracy jako forma jej konsumpcji ; 4. Jak świętować, aby być zadowolonym z życia? ; Część 2. WYZNACZNIKI ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH - NOWE ZAGADNIENIA: 5. Wybory konsumenckie w sytuacjach niepewności i niewiedzy ; 6. Makiawelizm i inne osobowościowe uwarunkowania zachowań konsumenckich ; 7. Zakupy, zadowolenie z życia i aspiracje życiowe, czyli jakie zakupy i komu mogą podwyższać zadowolenie z życia? ; 8. Taksonomia leksykalna skojarzeń i struktura postrzegania konsumentów marek ; 9. Zachowania konsumenckie z perspektywy teorii opanowania trwogi ; 10. Postawy wobec pieniędzy a kupowanie impulsywne ; 11. Żyjąc z dnia na dzień lub myśląc o przyszłości. O finansowej perspektywie czasowej i jej determinantach ; Część III. AKTUALNE OBRZEŻA KONSUMPCJI - WYZWANIA DLA KONSUMENTA: 12. Religijność w kulturze konsumpcji. Jak religijni ludzie radzą sobie z konsumpcją, jak konsumenci radzą sobie z religią? ; 13. Prorocy Syjonu w konsumpcyjnym Babilonie - muzyka reggae jako wyraz sprzeciwu wobec współczesnej hegemonii pieniądza ; 14. Antykonsumpcja jako wyraz dbałości o jakość życia ; Zakończenie. Współczesna oferta supermarketu szczęścia - nowe zjawiska w zachowaniach konsumenckich. Trójgłos interdyscyplinarny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100703 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [313]-322.
I. UWARUNKOWANIA WPŁYWU TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH I KOMUNIKACYJNYCH NA ZACHOWANIA KLIENTÓW: Rozdział 1. Zmiany gospodarcze i społeczne wywołane ICT jako tło zmian zachowań konsumentów: Efekty zastosowania technologii informacyjnych i komunikacyjnych - wprowadzenie ; ICT jako czynnik zmian gospodarczych - ujęcie makroekonomiczne ; Wirtualizacja procesów gospodarczych w przedsiębiorstwach ; ICT jako czynnik zmian społecznych ; Wpływ ICT na zachowania konsumenta ; Rozdział 2. Teorie akceptacji technologii informacyjnych: Ogólne uwarunkowania akceptacji technologii informacyjnych ; Sekwencyjne podejście van Dijka - między wykluczeniem a e-integracją ; Model akceptacji technologii (TAM) i jego pochodne ; Jednolita teoria akceptacji i korzystania z technologii (UTAUT) ; Rozdział 3. Teoretyczne ujęcie czynników stałych i sytuacyjnych w kontekście zmian zachowań konsumentów pod wpływem ICT: Uwarunkowania osobowościowe ; Style podejmowania decyzji zakupowych ; Postawy wobec technologii i wyboru kanału zakupu ; II. WERYFIKACJA WPŁYWU TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH I KOMUNIKACYJNYCH NA PROCESY PODEJMOWANIA DECYZJI ZAKUPOWYCH PRZEZ KONSUMENTÓW: Rozdział 4. Metodyka badania zachowań konsumenckich w kontekście rozwoju technologii informacyjnych i komunikacyjnych: Metody i techniki badań własnych ; Pytania i hipotezy badawcze ; Analiza własności stosowanych skal pomiarowych ; Rozdział 5. Wybór kanału zakupu przez konsumenta: Charakterystyka kanałów fizycznego i wirtualnego ; Postrzeganie formatów handlu konwencjonalnego i internetowego ; Czynniki i sytuacje wyboru kanału - ujęcie modelowe ; Kanał fizyczny i wirtualny - substytucyjność i komplementarność ; Rozdział 6. Procesy zakupowe moderowane ICT - ujęcie jakościowe: Klasyczny i zmodyfikowany proces zakupowy ; Eksploracja wpływu ICT na poszczególne etapy procesu zakupowego ; Rekonstrukcja schematyczna procesów zakupowych ; Technologie informacyjne a zakupy osób niekorzystających z Internetu ; Rozdział 7. Analiza wybranych zachowań związanych z zakupami internetowymi: Transakcje w różnych formatach handlu elektronicznego ; Korzystanie z internetowych pomocy decyzyjnych w zakupach internetowych ; Internetowe zakupy grzecznościowe ; Rozdział 8. Zakupy internetowe - ujęcie modelowe: Modele oparte na TAM ; Modele oparte na UTAUT/UTAUT2 ; Porównanie używanych modeli ścieżkowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Wyd. 1 - 1 dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2015. - 458 s. : il. kolor. ; 24 cm.
(Akademia Psychologii)
Bibliogr. s. [431]-449. Indeksy.
1. Ewolucja czy rewolucja - zmiany w rozumieniu zachowań konsumentów. 2. Od nauki do praktyki - badania marketingowe jako źródło wiedzy o konsumentach. 3. Jak konsument widzi świat - o roli procesów spostrzegania. 4. O prawdziwej i fałszywej wiedzy konsumentów. 5. Procesy poznawcze w badaniach marketingowych - praktyka badań konsumenckich. 6. Serce na zakupach - procesy emocjonalne w ocenach i decyzjach konsumentów. 7. Każde działanie ma jakąś przyczynę - motywacja w zachowaniach konsumentów. 8. Postawy w zachowaniach konsumenckich. 9. Praktycznie o emocjach, motywacjach i postawach konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104006 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Dot. m.in. konsumentów z woj. podkarpackiego (s. 131-139, 150-160, 497-505)
Bibliogr. przy pracach.
Tyt. równol. w jęz. ang.: Social inequalities and economic growth.
Spis treści także ang. i ros.
Tekst częśc. w jęz. ang.
Streszcz. ang. i pol. przy pracach.
Beata Tarczydło - Konsument digitalny i jego zachowania. Przegląd badań ; Grzegorz Mazurek - Ewolucja wykorzystania mediów społecznościowych w marketingu ; Honorata Howaniec - Wpływ społecznej odpowiedzialności biznesu na lojalność konsumentów wobec marki ; Marcin Awdziej, Magdalena Krzyżanowska, Jolanta Tkaczyk - Motywowanie do współtworzenia wartości - rozważania na przykładzie platformy crowdfundingowej „Polakpotrafi.pl” ; Małgorzata Grzywińska-Rąpca, Mariola Grzybowska-Brzezińska - Zmiany wydatków konsumpcyjnych rolniczych gospodarstw domowych w latach 1993-2013 ; Marlena Piekut, Krystyna Gutkowska - Uwarunkowania wydatków na łączność w wiejskich gospodarstwach domowych ; Olgierd Witczak - Uwarunkowania społeczno-demograficzne korzystania z mediów cyfrowych w urządzeniach mobilnych ; Beata Sagan - Ochrona konsumenta w umowach zawieranych na odległość (zarys problemu) ; Mira Malczyńska-Biały - Alternatywne sposoby pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich w Polsce wobec digitalizacji rynku ; Agnieszka Niezgoda, Ewa Markiewicz, Beata Gierczak - Dywergencja zachowań konsumenckich na przykładzie rynku turystycznego ; Agnieszka Doczekalska, Jolanta Tkaczyk - Postawy konsumentów dóbr kultury w Internecie wobec prawa autorskiego na przykładzie fanów mangi ; Krzysztof Andruszkiewicz - Zachowania konsumentów na rynku produktów prozdrowotnych w dobie digitalizacji rynku ; Maciej Schulz - Oczekiwania konsumentów na rynku produktów prozdrowotnych i przyjaznych dla środowiska ; Maria Grzybek - Selected aspects of the behaviour of people who buy organic food as illustrated by the opinions of respondents from the Podkarpackie Voivodeship ; Maria Jeznach, Agnieszka Koperska - Wybrane aspekty zachowań nabywców innowacyjnych makaronów w świetle przeprowadzonych badań ; Sławomir Dybka - The importance of the country of origin of the products in the purchase decisions under globalisation and digitalisation of consumption ; Stanisław Sudoł - Nauki o zarządzaniu i marketing ; Mieczysław Adamowicz, Aneta Krasuska - Komunikacja marketingowa a zachowania nabywców na rynku towarów konsumpcyjnych ; Jacek Dziwulski - Strategie marketingowe w dobie społeczeństwa informacyjnego ; Marta Kawa - The marketing strategies of modern cooperative enterprises (as illustrated by cooperative banks) ; Robert Nowacki - Innowacyjność usług marketingowych a ich użyteczność w procesach zarządzania przedsiębiorstwem ; Krzysztof Adamowicz, Piotr Szczypa - Ujawnienia działań marketingowych w rachunku kosztów cyklu życia lasu ; Bogdan Wierzbiński - The significance of information and communication technologies in the development of the strategic advantage of SMEs in South-Eastern Poland ; Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska - Zastosowanie Internetu w kształtowaniu orientacji na klienta w świetle wyników badania ilościowego ; Wiesława Kuźniar, Wiesław Szopiński - The use of social media by local government units to communicate with stakeholders ; Joanna Petrykowska - Komunikacja marketingowa w „social media” jako przejaw digitalizacji ; Grzegorz Hajduk - Możliwości wykorzystania mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej w kontekście wzrostu ich popularności wśród młodych konsumentów ; Jacek Kall - Planowanie komunikacji mobilnej marki ; Tomasz Surmacz - Diversification of expectations and buying behaviours of Internet users in the context of brand activities in Social Media ; Paulina Zielińska - Rola zaangażowania nowoczesnych konsumentów w zarządzaniu marką ; Stanisław Kaczmarczyk - Metody zbierania danych ze źródeł pierwotnych przez internet w badaniach marketingowych ; Beata Marciniak - Digitalizacja procesu realizacji jakościowych badań marketingowych - szanse i zagrożenia ; Dawid Jan Szostek - Dostęp do informacji o organizacji na przykładzie sprzężenia zwrotnego z badania opinii pracowników ; Dariusz Dąbrowski - Sposoby zbierania informacji rynkowych przy kształtowaniu nowych produktów ; Marcin Lewicki - Informacja na stronie sklepu internetowego jako instrument kreowania wartości dla klienta ; Kazimierz Cyran - Online food distribution from the perspective of food producers ; Paweł Waniowski - Strategie cenowe sklepów internetowych ; Adam Rudzewicz - Reklama w Internecie w opinii internautów ; Agnieszka Rybowska - Wpływ reklamy na zachowania młodych i starszych konsumentów ; Iwona Oleniuch - Wykorzystanie stron internetowych w generycznej promocji żywności tradycyjnej w Polsce ; Wioletta Krawiec - Wykorzystanie koncepcji marketingu doświadczeń do budowania funkcjonalnych stron WWW ; Mariola Grzybowska-Brzezińska, Małgorzata Grzywińska-Rąpca - Viral marketing instruments and consumer attitudes towards brand ; Dariusz Oczachowski - Ograniczenia wielokanałowej komunikacji w podtrzymywaniu partnerskich relacji z klientami. Doświadczenia amerykańskiego rynku samochodowego ; Joanna Wyrwisz - Blogi korporacyjne w kreowaniu relacji z klientami ; Andrzej Bajdak - „Marketing automation” - systemy wspierające i łączące pracę działu marketingu i działu sprzedaży ; Alina Oczachowska - Wybrane działania marketingowe na rzecz obiektu turystycznego hotelu Aquarius SPA. Studium przypadku ; Tomasz Hermaniuk - The quality of insurance services package in the opinion of direct purchase insurance customers ; Andrzej Kowalkowski - Rola doradcy w sprzedaży produktu finansowego ; Magdalena Maciaszczyk - Konsument niepełnosprawny w dobie digitalizacji. Nasilenie postaw prosumenckich ; Piotr Cyrek - The recognisability of the fair trade idea in the context of universal access to information.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.45 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-78422 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 99-103.
Podstawy badania procesu postępowania konsumentów na rynku ; Metody i techniki badania konsumentów w procesie projektowania i rozwoju nowych produktów ; Metoda quality function deployment w projektowaniu i rozwoju produktów żywnościowych ; Badania preferencji konsumentów produktów żywnościowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99019 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania przeprowadzono w województwie podkarpackim.
Bibliografia, netografia na stronach 153-[159].
I. TEORETYCZNE I METODYCZNE PODSTAWY BADANIA CZYNNIKÓW WPŁYWAJĄCYCH NA DECYZJE FINANSOWE KONSUMENTÓW: 1.1. Pojęcie konsumenta i istota decyzji finansowych konsumenta w naukach ekonomicznych, 1.2. Typy i modele zachowania konsumenta, 1.3. Potrzeby konsumenta jako podstawa jego zachowania i bariery przy podejmowaniu decyzji finansowych, 1.4. Czynniki wpływające na proces decyzyjny konsumentów, 1.5. Metoda badania naukowego czynników wpływających na decyzje finansowe konsumentów ; II. WOJEWÓDZTWO PODKARPACKIE MIEJSCEM PODEJMOWANIA DECYZJI O CHARAKTERZE FINANSOWYM PRZEZ KONSUMENTA W SKALI REGIONALNEJ: 2.1. Ogólna charakterystyka województwa podkarpackiego, 2.2. Rozwój społeczno-gospodarczy Podkarpacia, 2.3. Warunki regionalne jako czynniki determinujące podejmowanie decyzji finansowych przez konsumenta na Podkarpaciu ; III. ANALIZA I OCENA CZYNNIKÓW WPŁYWAJĄCYCH NA DECYZJE O CHARAKTERZE FINANSOWYM PRZEZ KONSUMENTA NA PODKARPACIU W ŚWIETLE BADAŃ: 3.1. Organizacja badań własnych i charakterystyka respondentów, 3.2. Identyfikacja hierarchii potrzeb podkarpackich konsumentów w świetle wyników badań ankietowych, 3.3. Klasyfikacja czynników postępowania konsumentów na Podkarpaciu w procesie podejmowania decyzji - wyniki badań empirycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-12374 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [173]-181.
Katarzyna Żyminkowska, R. 1. ŹRÓDŁA TEORETYCZNE, ISTOTA, FORMY ORAZ MODELE CUSTOMER ENGAGEMENT: 1. Koncepcje aktywizmu klienta w literaturze marketingowej ; 2. Definicje customer engagement ; 3. Wymiary i formy customer engagement ; 4. Modelowe ujęcia customer engagement ; Katarzyna Żyminkowska, R. 2. ZAŁOŻENIA I METODYKA BADAŃ EMPIRYCZNYCH: 1. Opis modelu badawczego customer engagement ; 2. Cele i metodyka badań empirycznych ; Joanna Wiechoczek, R. 3. WSPÓŁPRACA KLIENTÓW Z FIRMĄ LUB MARKĄ: 1. Współpraca klientów z firmą lub marką w ujęciu literatury marketingowej ; 2. Współpraca klientów z firmą lub marką - wyniki badań konsumentów poszczególnych kategorii produktowych: Odzież ; Piwo ; Telefony komórkowe ; Produkty bankowe ; 3. Porównanie współpracy klientów z firmą lub marką w przekroju czterech kategorii produktowych ; Małgorzata Kieżel, R. 4. KOMUNIKACJA MIĘDZY KLIENTAMI: 1. Komunikacja między klientami w teorii literatury ; 2. Komunikacja między klientami - wyniki badań konsumentów ogółem oraz dla oszczególnych kategorii produktowych: Produkty odzieżowe ; Piwo ; Telefony komórkowe ; Produkty bankowe ; 3. Porównanie komunikacji między klientami w przekroju czterech kategorii produktowych ; Tomasz Żyminkowski, R. 5. SKARGI KLIENTÓW: 1. Skargi klientów w literaturze marketingowej ; 2. Skargi klientów - wyniki badań konsumentów poszczególnych kategorii produktowych: Odzież ; Piwo ; Telefony komórkowe ; Produkty bankowe ; 3. Porównanie aktywności klientów w sferze skarg i reklamacji w odniesieniu do firm i/lub marek w przekroju czterech kategorii produktowych ; Małgorzata Kieżel, Joanna Wiechoczek, R. 6. ZAANGAŻOWANIE KLIENTÓW (CUSTOMER INVOLVEMENT): 1. Zaangażowanie klientów w ujęciu literatury marketingowej ; 2. Stosunek konsumentów do badanych kategorii produktowych w świetle wyników badań: Odzież ; Piwo ; Telefony komórkowe ; Produkty bankowe ; 3. Porównanie stosunku konsumentów wobec czterech kategorii produktowych ; Katarzyna Żyminkowska, R. 7. KORZYŚCI KONSUMENTÓW Z CUSTOMER ENGAGEMENT: 1. Podstawy teoretyczno-metodyczne badań korzyści z customer engagement ; 2. Korzyści z customer engagement - wyniki badań konsumentów poszczególnych kategorii produktowych: Odzież ; Piwo ; Telefony komórkowe ; Produkty bankowe ; 3. Porównanie korzyści z customer engagement w przekroju czterech kategorii produktowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107275 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 319-330.
1. Geneza regulacji prawnych kształtujących pozycję usługobiorcy usług elektronicznych; 2. Informacja handlowa a ochrona praw usługobiorcy usług elektronicznych; 3. Przesyłanie usługobiorcy usług elektronicznych niezamówionej informacji handlowej; 4. Zagadnienie dóbr osobistych usługobiorcy usług elektronicznych w świetle ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; 5. Delikty nieuczciwej konkurencji na gruncie ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną w aspekcie ochrony praw usługobiorcy usług elektronicznych; 6. Obowiązek informacyjny względem usługobiorcy usług elektronicznych oraz prawo odstąpienia od umowy; 7. Ochrona danych osobowych usługobiorcy usług elektronicznych w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną; 8. Prawne aspekty ochrony usługobiorcy usług elektronicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-347 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej