Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(31)
Forma i typ
Książki
(29)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(5)
Publikacje naukowe
(5)
Proza
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Filmy i seriale
(1)
Publikacje dla niewidomych
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(51)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(15)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(16)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(1)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(2)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(2)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(3)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(2)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(5)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(3)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(1)
Autor
Gutowski Maksymilian
(2)
Makaruk Michał
(2)
Antas Anna
(1)
Asher Jay (1975- )
(1)
Beręsewicz Paweł (1970- )
(1)
Bonek Tomasz
(1)
Bębas Sylwester (1981- )
(1)
Cronenweth Jeff (1962- )
(1)
Cypryański Piotr (tłumacz)
(1)
Eisenberg Jesse (1983- )
(1)
Fincher David (1962- )
(1)
Flores Suzana E
(1)
Foroohar Rana (1970- )
(1)
Frenkel Sheera
(1)
Garfield Andrew (1983- )
(1)
Gębarowski Marcin
(1)
Kaczmarski Dominik
(1)
Kang Cecilia
(1)
Kortas Weronika
(1)
Koziarski Daniel (1979- )
(1)
Kreft Jan
(1)
Krzysztoń Karolina
(1)
Kulig-Kozłowska Agnieszka
(1)
Kułakowska Małgorzata
(1)
Mackler Carolyn (1973- )
(1)
Matuszewski Paweł
(1)
Mazurek Kamil Łukasz
(1)
McNamee Roger (1956- )
(1)
Mezrich Ben (1969- )
(1)
Mincer Weronika
(1)
Mojkowska Katarzyna
(1)
Mączka Iwona
(1)
Pasterska Jolanta
(1)
Pietschmann Claudia (1969- )
(1)
Reszelska Olga
(1)
Reznor Trent (1965- )
(1)
Roguski Artur
(1)
Ross Atticus (1968- )
(1)
Schmidt Łukasz
(1)
Shih Clara Chung-wai
(1)
Smaga Marta
(1)
Smulewska Maria
(1)
Sorkin Aaron (1961- )
(1)
Sosna Łukasz
(1)
Sosnowska Katarzyna (tłumaczka)
(1)
Suma Łukasz
(1)
Szyszka Michał
(1)
Słowiński Przemysław
(1)
Timberlake Justin (1981- )
(1)
Trejderowski Tomasz (1979- )
(1)
Vaidhyanathan Siva
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Walter Ekaterina
(1)
Williams Michael James
(1)
Witek Lucyna
(1)
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Załuski Daniel (lektor)
(1)
Zdziemborska Anna
(1)
Żarowska-Mazur Alicja
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(26)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(29)
angielski
(1)
Odbiorca
14-17 lat
(3)
Młodzież
(3)
9-13 lat
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Niewidomi
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(3)
Literatura polska
(2)
Film amerykański
(1)
Literatura niemiecka
(1)
Temat
Facebook
(26)
Portal społecznościowy
(13)
Facebook (portal społecznościowy)
(5)
Media społecznościowe
(5)
Internet
(4)
Zuckerberg, Mark (1984- )
(4)
Fake news
(2)
Forum (informat.)
(2)
Komunikatory internetowe
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Nasza Klasa (portal)
(2)
Polityka
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Społeczności internetowe
(2)
Wpływ społeczny
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Algorytmy
(1)
Amazon.com
(1)
Animacja komputerowa
(1)
Apple Inc
(1)
Atwood, Margaret (1939- )
(1)
Bezdomność
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Biblioteki
(1)
Big data
(1)
Bobkowski, Andrzej (1913-1961)
(1)
Bujnowski, Józef (1910-2001)
(1)
Chmielewski, Henryk Jerzy (1923-2021)
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Czytelnictwo
(1)
Demokracja
(1)
Dezinformacja
(1)
Edukacja medialna
(1)
Etyka biznesu
(1)
Facebook (portal)
(1)
Filologia polska
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Flash (program komputerowy)
(1)
Gates, Bill (1955- )
(1)
Google
(1)
Google LLC
(1)
Graffiti
(1)
Gretkowska, Manuela (1964- )
(1)
Gry komputerowe
(1)
Handel ludźmi
(1)
II wojna światowa (1939-1945)
(1)
Instagram
(1)
Inwektywy polskie
(1)
Inwigilacja
(1)
Jobs, Steven (1955-2011)
(1)
Język niemiecki
(1)
Język polski
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Kazirodztwo
(1)
Kobieta
(1)
Komizm
(1)
Komparatystyka
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Konkurencja
(1)
Korzeniowski, Józef (1797-1863)
(1)
Kotzebue, August von (1761-1819)
(1)
Krytyka społeczna
(1)
Kultura
(1)
Marketing
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Maxwell, Robert (1923-1991)
(1)
Metafora
(1)
Metody nauczania
(1)
Mezrich, Ben (1969- )
(1)
Mitologia grecka
(1)
Mobbing
(1)
Monopol
(1)
Murdoch, Rupert (1931- )
(1)
Musk, Elon (1971- )
(1)
Mężczyzna
(1)
Młynarski, Wojciech (1941-2017)
(1)
Nastolatki
(1)
Opór (postawa)
(1)
Osiecka, Agnieszka (1936-1997)
(1)
Pankowski, Marian (1919-2011)
(1)
Patologia społeczna
(1)
Pisarze
(1)
Platforma internetowa
(1)
Plebanek, Grażyna (1967- )
(1)
Podróże w czasie
(1)
Pornografia
(1)
Portale internetowe
(1)
Postawy
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Procesy sądowe
(1)
Programy graficzne
(1)
Projektowanie stron WWW
(1)
Promocja czytelnictwa
(1)
Promocja handlowa
(1)
Prostytucja
(1)
Temat: dzieło
Karpaccy górale
(1)
Lalki w ogniu
(1)
Miliarderzy z przypadku
(1)
My zdies' emigranty
(1)
Penelopiad
(1)
Przystupa
(1)
Sonnenjungfrau
(1)
Teoria czystej formy we własnym komentarzu Gombrowicza
(1)
Temat: czas
2001-
(12)
1901-2000
(4)
1989-2000
(4)
1701-
(1)
1801-
(1)
1901-
(1)
1918-
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(4)
Polska
(2)
Bieszczady
(1)
Sanok (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Ukraina
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Opracowanie
(8)
Poradniki
(3)
Poradnik
(2)
Powieść
(2)
Powieść obyczajowa
(2)
Adaptacja filmowa
(1)
Biografia
(1)
Czasopisma dla rodziców polskie
(1)
Dramat filmowy
(1)
Dramat niemiecki
(1)
Dramat polski
(1)
Esej
(1)
Film biograficzny
(1)
Film fabularny
(1)
Gry komputerowe
(1)
Heavy metal
(1)
Komiksy
(1)
Literatura
(1)
Literatura podróżnicza polska
(1)
Literatura polska
(1)
Literatura ukraińska
(1)
Opowiadanie polskie
(1)
Piosenka polska
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Powieść historyczna
(1)
Powieść kanadyjska
(1)
Powieść polska
(1)
Publicystyka
(1)
Raport z badań
(1)
Reportaż
(1)
Reportaż problemowy
(1)
Szkice literackie polskie
(1)
Thriller
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(9)
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Sfejsowani / Suzana E. Flores ; [przekład Katarzyna Mojkowska]. - Warszawa : Muza, 2017. - 298, [6] stron : ilustracje ; 23 cm.
Na okładce podtytuł: jak media społecznościowe wpływają na nasze życie, emocje i relacje z innymi.
Tytuł oryginału: "Facehooked : how Facebook affects our emotions, relationships and lives" 2014.
1. RELACJE Z INNYMI W ERZE CYFROWEJ: Przed zachodem słońca ; Wirtualny czy rzeczywisty? ; Występując dla mas ; Narodziny mediów społecznościowych ; Haczyk ; Tracąc kontakt z rzeczywistością. 2. CZY JA I MOJE ZDJĘCIE PROFILOWE TO JEDNO I TO SAMO: Facebook a nasze poczucie tożsamości ; Wyrażanie siebie czy retusz ; Nawiązywanie relacji, gdy zasłaniamy się maską ; Kontakt czy kontrola ; Facebookowy awatar - nowa gwiazda reality show ; I co teraz. 3. WSZYSTKO, CO UMIESZCZAM NA MOJEJ ŚCIANIE, JEST PRYWATNE, PRAWDA?: Prywatność a ustawienia Facebooka ; Co o mnie myślisz ; Czy to jest tego warte ; Niekontrolowana siła ; Wielki Brat ; Bang with friends ; Czy możemy prowadzić życie społeczne, zachowując prywatność ; I co teraz. 4. ILU MASZ ZNAJOMYCH: Nawiązywanie relacji w czasach mediów społecznościowych ; Kiedy przyjaźnie z Facebooka wywierają wpływ na te prawdziwe ; Rozwiązanie konfliktu ; Zaraz, zaraz! Wyrzucił mnie ze znajomych?! ; Zasady usuwania z listy znajomych ; Usuwać czy nie usuwać ; I co teraz. 5. ZWIĄZEK? "TO SKOMPLIKOWANE": Miłość, romans i flirt na Facebooku ; Catfish - nowa generacja oszustów ; Ale ona jest tylko moją "znajomą"! ; Miłość nie jest skomplikowana, ale ludzie już tak ; Zachowaj swoje prywatne życie dla siebie ; Facebook: wspieramy stalkerów od 2004 roku ; I co teraz. 6. NASTOLETNIE KLIKI KLIKAJĄ: Wyjątkowe wyzwania, jakie stawia Facebook przed nastolatkami ; "Cyfrowi Tubylcy" ; Nie tylko Facebook ; Nowy autoportret ; Seks, kłamstwa i osie czasu ; Millenialsi i śmierć prywatności ; Cyberprzemoc ; Gdy cyberprzemoc już się zacznie ; Co możemy zrobić my, rodzice ; I co teraz. 7. GDY MASZ TAKICH PRZYJACIÓŁ, PO CO CI WROGOWIE: Ciemna strona Facebooka: Manipulatorzy emocjonalni oraz psychiczne szkody, jakie wyrządzają ; Sabotażysta ; Narcyz ; Cierpiętnicy ; Uwodziciel ; Stalker ; Psychologiczne konsekwencje działania Manipulatorów Emocjonalnych ; I co teraz. 8. JAK SKOMBINOWAĆ DZIAŁKĘ FACEBOOKA: Uzależnienie w erze mediów społecznościowych ; Efekt automatu do gier ; FOMO ; Na krok za nowym "polubieniem" lub "obserwującym" ; Każdy jest fotografem ; Sfejsowani ; Prawo a uzależnienie ; Sprytny rozpraszacz ; Co ma z tym wspólnego mózg ; Psychologia uzależnienia ; Klatka Skinnera ; Co robić, jeśli jesteś sfejsowany ; To nie Facebook jest problemem; dowiedz się, co nim jest ; Chwila wytchnienia od Facebooka. 9. LUBISZ MNIE... NAPRAWDĘ MNIE LUBISZ!: Poszukiwanie aprobaty i potwierdzenia na Facebooku ; Porcja mocy dla ego ; Zdrowe dowartościowanie na Facebooku ; Czy dowartościowanie na Facebooku się liczy ; Niezdrowe dowartościowywanie się na Facebooku ; I co teraz. 10. ZAMELDOWAĆ SIĘ BEZ WYMELDOWANIA: Korzystaj z Facebooka tak, by on cię nie wykorzystał ; Domowe szczęście: pewien dobry uczynek, który stał się viralem w Stanach Zjednoczonych ; Wiedza to połowa walki ; Inwazja porywaczy ciał ; Prywatność: mój dom jest twoim domem ; To co, jestem czy nie jestem na moim zdjęciu profilowym ; I co teraz ; Nie istnieje żaden haczyk. ANEKS: Studia przypadków.
Media społecznościowe stały się nierozerwalną częścią naszego życia. Zapamiętale wpatrujemy się w ekrany komputerów, prawie odruchowo sprawdzamy powiadomienia na smartfonach, postujemy, rzucamy friendsom wirtualne wyzwania i sadzimy wirtualne ziemniaki na farmie. Najnowsze i największe jak dotąd badania sprawdzające skutki zdrowotne wykorzystywania mediów społecznościowych potwierdziły, że nieumiejętne korzystanie z nich ma destrukcyjny wpływ na nas! Ryzyko wzrasta wraz z wydłużenium czasu spędzanego w wirtualnych społecznościach, jak i zwiększającą się liczbą logowań do poszczególnych serwisów. [Muza, 2017]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104898 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja Nauczycielska Polonisty)
Bibliografia, netografia na stronach [229]-239. Indeks.
POTRZEBA EDUKACJI MEDIALNEJ W PERSPEKTYWIE KSZTAŁCENIA POLONISTYCZNEGO: "O mediach, przez media, do mediów" - założenia edukacji medialnej ; Edukacja medialna w zapisach podstawy programowej ; MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE JAKO NARZĘDZIE EDUKACYJNE: Historia - definicje - typologia ; Polonista podłączony do sieci czy polonista pod napięciem? - media społecznościowe według nauczycieli ; Dydaktyczny potencjał mediów społecznościowych ; Efektywność komunikacji wirtualnej w relacji nauczyciel - uczeń ; WSPÓŁCZESNY NASTOLATEK WIELOEKRANOWY A MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE: Od C do Z - alfabet nowych pokoleń ; Mozaikowa tożsamość "globalnych nastolatków" ; Doświadczenia medialne mlodych ludzi ; Idealna lekcja z wykorzystaniem internetu według uczniów ; EDUKACYJNY POTENCJAŁ MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH A DYDAKTYKA LITERATURY: Drama online jako sposób na aktywne poznawanie lektur w świecie cyfrowym ; Media społecznościowe w klasie: analogowo czy cyfrowo? ; LEKTURY NOWOMEDIALNE: Media społecznościowe oraz urządzenia przenośne w najnowszej literaturze dla dzieci i młodzieży ; Teksty nowomedialne na trzech etapach edukacyjnych - propozycje dydaktyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-37.016 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-37 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Nabici w Facebooka : przestroga przed katastrofą? / Roger McNamee. - Warszawa : Fundacja Edukacji Nowoczesnej, 2021. - 1 płyta audio CD : digital, stereo ; 12 cm.
(Książka dla Każdego)
Współfinansowanie: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
Nagranie w formacie DAISY.
Fascynująca osobista opowieść, ale też bardzo wnikliwa analiza sił, które mogą zniszczyć nasz świat. Książka opowiada o Facebooku i jego twórcach, a zarazem ukazuje historię biznesu związanego z nowymi technologiami oraz ludzi, którzy je tworzyli, a teraz zabrakło im odwagi, by stanąć oko w oko z demonami, które sami powołali do życia. Autor, Roger McNamee, doradca Zuckerberga w pierwszych latach działania Facebooka, potrzebował trochę czasu, by zrozumieć, co tak naprawdę się stało i co z tym zrobić. W rezultacie otrzymaliśmy książkę, która jasno i precyzyjnie wyjaśnia, dlaczego nowe technologie mogą zagrażać demokracji. [www.bonito.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM-KM/CD 3448 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 259-[276]. Spis ilustracji, spis wykresów, spis tabel. Kwestionariusze ankiet.
Wstęp ; Czytelnictwo w Polsce w dobie cyfrowej ; Cele badawcze, podstawowe założenia i zastosowana metodologia ; Badania użytkowników Facebooka na świecie i w Polsce. Przegląd piśmiennictwa ; Konstrukcja książki ; I. Charakterystyka serwisu Facebook: 1. Powstanie i rozwój serwisu ; 2. Opis działania produktów Facebooka ; 3. Media społeczne czy społecznościowe – problemy z nazewnictwem ; II. Metodologia badań internetowych: 1. Metody prowadzenia badań w Internecie: Internet jako narzędzie do badań ; Internet jako zbiór danych do badań ; Internet jako przedmiot badań ; 2. Metody badań UX a analiza użyteczności: Metody badań UX ; Badania użyteczności ; 3. Metodologia badań własnych: Etapy prowadzonych badań: Etap pierwszy. Ankieta ; Etap drugi. Netnografia ; Etap trzeci. Opracowanie obszarów i kryteriów oceny użyteczności ; Etap czwarty. Ocena użyteczności stron ; Etap piąty. Porównanie wyników analizy stron czytelniczych i stron bibliotek oraz badania netnograficznego ; III. Badanie polskiej społeczności czytelniczej na Facebooku: 1. Wyniki badań ankietowych ; 2. Wyniki badań netnograficznych ; 3. Podsumowanie ; IV. Użyteczność polskich książkowych stron i grup na Facebooku: 1. Badanie i ocena użyteczności wybranych polskich stron czytelniczych na Facebooku: Analiza treści i zaangażowania ; Rodzaje postów ; Reakcje na publikacje (ocena poziomu popularności) ; Recenzje/oceny strony ; Zaangażowanie w społeczność ; Przygotowanie poszczególnych stron dla użytkowników: Nazwa strony: Nazwa użytkownika ; Opis ; Informacje ; Dodatki ; Identyfikacja ; 2. Badanie i ocena użyteczności wybranych polskich stron bibliotek na Facebooku: Analiza treści i zaangażowania ; Rodzaje postów ; Reakcje na publikacje (ocena poziomu popularności) ; Recenzje/oceny strony ; Zaangażowanie w społeczność ; Przygotowanie poszczególnych stron dla użytkowników ; Nazwa strony ; Nazwa użytkownika ; Opis ; Informacje ; Dodatki ; Identyfikacja ; Porównanie wyników badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-113415 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Antisocial media : how Facebook disconnects us and undermines democracy" 2018.
Gdybyś ktoś chciał zbudować maszynę, która rozpowszechniałaby propagandę wśród milionów ludzi, odwracając ich uwagę od ważnych problemów, podsycała nienawiść i fanatyzm, niszczyła zaufanie społeczne, rujnowała solidne dziennikarstwo, rozsiewała zwątpienie w naukę, a na dodatek zajmowała się inwigilacją na masową skalę, stworzyłby coś w rodzaju Facebooka. Oczywiście, nie taki był plan. W "Antisocial Media Siva Vaidhyanathan" wyjaśnia, jak Facebook z niewinnego serwisu społecznościowego stworzonego przez studentów Harvardu przerodził się w siłę, która, choć uprzyjemnia nam życie, stanowi zarazem poważne wyzwanie dla demokracji. To opowieść o poczuciu misji oraz ideologii, która w nowoczesnej technologii upatruje rozwiązania wszystkich problemów ludzkości. A także o tym, jak media społecznościowe na całym świecie przyczyniają się do degradacji racjonalnej debaty i demokracji, ułatwiając manipulowanie polityką na najwyższych szczeblach i umacniając reżimy autorytarne. [Grupa Wydawnicza Foksal, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-reportaż (1 egz.)
Film
DVD
W koszyku
The Social Network / reżyseria David Fincher ; scenariusz Aaron Sorkin. - Wersja polska / tekst Dominik Kaczmarski. - Warszawa : Imperial CinePix, 2011. - 2 dyski optyczne (DVD) (115 min) : dźwiękowy, kolorowy ; 12 cm.
Oryginalny film wyprodukowano w 2010 r.
Na podstawie książki Bena Mezricha pt.: "Miliarderzy z przypadku".
Zdjęcia Jeff Cronenweth ; muzyka Trent Reznor.
Tekst polski czyta Daniel Załuski.
Obsada: Jesse Eisenberg, Justin Timberlake, Andrew Garfield [i inni].
DVD-Video.
Obraz: 16:9, dźwięk: Digital Surround.
Ścieżka dźwiękowa w języku angielskim. Napisy i głos lektora m.in. w języku polskim.
3 Oscarr 2011r.: Najlepszy scenariusz adaptowany ; Najlepsza muzyka Atticus Ross i Trent Reznor ; Najlepszy montaż ; 4 Złote Globy 2011 r.: Najlepszy dramat, Najlepszy reżyser, Najlepszy scenariusz, Najlepsza muzyka.
Wyreżyserowany przez Davida Finchera film "The Social Network" to fascynująca historia nowego rodzaju kulturowej ewolucji. To opowieść o młodym geniuszu, który zainicjował rewolucję i zmienił oblicze ludzkich interakcji nie tylko w swoim pokoleniu, ale być może na zawsze. Przesiąknięty emocjonalną brutalnością i swoistym humorem, ten mistrzowsko zrealizowany film jest kroniką powstawania portalu Facebook oraz zapiskiem z wojny o prawo do jego własności, która rozpętała się po nieoczekiwanym, spektakularnym sukcesie nowej strony internetowej. Wybitnie przenikliwy scenariusz Aarona Sorkina i genialna obsada, wśród której znajdują się Jesse Eisenberg, Andrew Garfield i Justin Timberlake to bezdyskusyjne atuty produkcji "The Social Network", dzięki której zobaczysz narodziny pomysłu, który utkał nową strukturę społeczną, rozplątując jednocześnie więzi przyjaźni między swoimi twórcami. [Imperial CinePix, 2011]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-F/357/B (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-filmy-104 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-filmy-89 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-filmy-98 (1 egz.)
Książka
W koszyku
M.in. dot. produktów terytorialnych gmin woj. podkarpackiego (s. 289-292).
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach. Spis treści również ang.
Działania marketingowe MŚP na polskim rynku ; Oczekiwania Polaków wobec wybranych marketingowych bodźców komunikacyjnych (na przykładzie jagnięciny) - wyniki badań empirycznych ; Determinanty racjonalnego prowadzenia sprzedaży osobistej na rynkach zagranicznych ; Działania marketingowe w rozwoju innowacyjnych form powiązań integracyjnych w agrobiznesie ; Znaczenie dystrybucji bezpośredniej w komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem ; Kształtowanie produktu przez operatorów logistycznych ; Technologia tworzenia poszerzonej rzeczywistości jako nowe narzędzie marketingowe ; Trudności pomiaru wybranych wymiarów marketingowej postawy oraz marketingowej wiedzy pracowników organizacji ; Pożądane, rzeczywiste i niechciane oblicza marketingu ; Znaczenie konsumenckiej aktywności on-line dla działań marketingowych przedsiębiorstw rynku IT ; Uwarunkowania wyróżniające marketing wielopoziomowy na rynku światowym ; City placement - istota zjawiska oraz znaczenie w działaniach promocyjnych polskich miast ; Polski rynek badań marketingowych - stan obecny i kierunki zmian w obszarze podmiotów i metod ; Zakupy grupowe a strategia budowania lojalności klienta ; Promocja projektów miast na przykładzie CIVITAS RENAISSANCE w Szczecinku ; Zastosowanie instrumentów promocji handlowej przez producentów sektora alkoholi wysokoprocentowych ; Turystyka a działalność marketingowa miasta ; Etyczne dylematy zarządzania działalnością reklamową w przedsiębiorstwie ; Podstawy koszalińskich konsumentów względem reklam telewizyjnych w świetle badania sondażowego ; Akademickie centra wspierające przedsiębiorczość jako szansa na kreowanie pozytywnego wizerunku i uzyskanie przewagi uczelni ; Działania z zakresubudowania długotrwałych relacji z klientami podejmowane przez przedsiębiorstwa produkcyjne prowadzące działalność na terenie Polski ; Efekty promocji marketingowej na przykładzie rozgłośni radiowej ; Wpływ mediów społecznościowych na zachowania konsumenckie na przykładzie portalu Facebook ; Przydatność wybranych mierników lojalności do predykcji reakcji klientów na podwyżkę opłaty za usługę bankową ; Rola event marketingu w kształtowaniu marki regionu ; Wizerunek instytucji finansowych na przykładzie PKO Banku Polskiego i Alior Banku ; Koncentracja na kliencie kluczem dobrej strategii marketingowej. Rozważania na przykładzie dwóch wybranych firm telekomunikacyjnych ; Kształtowanie i utrzymywanie wizerunku marki w dobie marketingu 3.0 ; Dystrybucja produktów w marketingu terytorialnym ; Polskie przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych. Architektura strategii marketingowych ; Cause Branding jako skuteczny sposób budowania wartości marki ; Nowe instrumenty skutecznej kampanii promocyjnej ; Sprzedaż bezpośrednia jako forma dywersyfikacji działalności rolników-przedsiębiorców ; Obraz rodziny w reklamach prasowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98584 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
PATOLOGIE SPOŁECZNE O CHARAKTERZE GLOBALNYM: Agresja i przemoc w środkach masowego przekazu jako współczesne oblicze patologii społecznej ; Osoby niepełnosprawne na rynku pracy - zjawisko bezrobocia ; Gry komputerowe jako potencjalne źródło zagrożeń ; "Bezwstydna sprzedaż". Pornografia i jej oblicza ; Uzależnienie od komputera i Internetu nową formą patologii społecznej ; Zjawisko "dzieci ulicy" - próba analizy ; Działania pomocowe na rzecz osób bezdomnych w Lublinie ; Rola nowych technologii informacyjnych w aspekcie patologii społecznych ; Sponsoring nowym uzależnieniem młodzieży ; Swoistość uzależnienia od Facebooka jako nowatorska forma patologii społecznej ; Uzależnienia chemiczne i czynnościowe. Analiza teoretyczna na przykładzie uzależnień od alkoholu, nikotyny, pracy i seksu ; PATOLOGIE SPOŁECZNE W GRUPACH SPOŁECZNYCH: Źródła, patologii społecznych a jakość życia człowieka z perspektywy psychologii pozytywnej ; Orientacja fenomenologiczna w badaniach współczesnych patologii społecznych ; Poczucie optymizmu subkultury heavy metalowców ; Młodzieżowa subkultura szalikowców jako przejaw zbiorowej formy niedostosowania społecznego ; Sekty i kulty - zagrożenie czy wolność wyznaniowa? ; Regulacje prawne zjawiska prostytucji w Polsce i w wybranych krajach europejskich ; Kościół a prostytucja - zarys problematyki ; Przyczyny, przebieg i skutki prostytucji ; INDYWIDUALNE PATOLOGIE SPOŁECZNE: Prawny i społeczny problem kazirodztwa ; Patologie seksualne skierowane przeciwko wolności seksualnej, prawu i obyczajowości ; Bezpieczeństwo lotnictwa i podróży lotniczych w czasach zagrożenia terroryzmem ; Handel ludźmi jako problem społeczny - aspekt socjopedagogiczny ; Samobójstwa i jego przyczyny ; Sexting - od zabawy do przestępstwa ; Patologiczne zachowania dzieci i nieletnich w ruchu drogowym ; Zjawisko mobbingu w zakładzie pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-97732 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 425-429. Indeks.
W książce "Nie czyń zła" Rana Foroohar, dziennikarka „Financial Times” zajmująca się globalną gospodarką, opowiada najważniejszą biznesową historię naszych czasów – o tym, jak Big Tech stracił duszę i zapędził nas w kozi róg. Książka stanowi wnikliwy akt oskarżenia pokazujący, w jaki sposób największe firmy technologiczne przejmują dzisiaj kontrolę nad naszymi danymi, naszymi źródłami utrzymania, naszą społeczną tkanką i naszymi myślami. Nie czyń zła to pierwsza korporacyjna zasada Google’a przyjęta w czasach jego młodości, kiedy kolorowe logo wciąż wyrażało utopijną wizję przyszłości, w której nikt nie miał wątpliwości co do tego, że technologia uczyni świat lepszym, bezpieczniejszym i dostatniejszym miejscem. Niestety, dawno minęły czasy, kiedy Google, jak i większość firm Big Tech, działał w zgodzie ze swoimi ideałami. Dzisiaj utopia, do której niegdyś dążyli ich założyciele, coraz bardziej przypomina dystopię – od cyfrowej inwigilacji i utraty prywatności przez szerzenie fałszywych informacji i mowę nienawiści po drapieżne algorytmy, których celem są bezbronni i słabi, oraz produkty, które zostały wymyślone w ten sposób, by manipulować naszymi pragnieniami. Jak to się stało, że znaleźliśmy się w tym miejscu? W jaki sposób te przedsięwzięcia, niegdyś idealistyczne i pełne animuszu, zamieniły się w pazerne monopole dysponujące siłą wystarczającą do wpływania na wyniki wyborów, wchłonięcia wszystkich należących do nas danych i zgarnięcia lwiej części korporacyjnego bogactwa, wymykając się równocześnie wszelkim regulacjom i unikając płacenia podatków? Dzięki reporterskiej wprawie i niezrównanemu dostępowi do informacji – zyskanym dzięki niemal trzydziestoletniemu relacjonowaniu spraw związanych z biznesem i technologią – autorka ujawnia w jakim faktycznie stopniu giganci tacy jak Google, Facebook, Apple i Amazon zamieniają na pieniądze zarówno nasze dane, jak i naszą uwagę, przy czym do nas nie trafia złamany grosz z tych kolosalnych zysków. Foroohar pokazuje również, jak możemy się temu sprzeciwić, tworząc rozwiązania wspierające innowacje, a równocześnie chroniące nas przed mroczną stroną cyfrowych technologii. [lubimyczytac.pl, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108932 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Jobs, Gates, Zuckerberg, Musk, Maxwell, Murdoch, Turner.
Bibliografia na stronach [410]-416. Indeks.
Oni wymyślili wiek XXI. Steve Jobs. Współzałożyciel firmy Apple, człowiek, który wprowadził na rynek komputery Macintosh. Przekonał przemysł muzyczny do sprzedawania pojedynczych hitów w internetowym sklepie iTunes - jako gotowy materiał dla odtwarzaczy iPod. Po iPhonie, który zrewolucjonizował rynek smartfonów, zdążył jeszcze zaprezentować światu tablet iPad. Bill Gates. Miliarder, zarobił fortunę na obecnym wszędzie oprogramowaniu należącej do niego firmy Microsoft, a teraz chce walczyć z przeludnieniem na Ziemi. Mark Zuckerberg. Najmłodszy miliarder świata, który przeorał media społecznościowe, wymyślając wraz z kolegami z Harvardu Facebooka. Elon Musk. Uchodzi za pomysłodawcę kolei super prędkości Hyperloop, właściciel SpaceX, pierwszej prywatnej firmy konstruującej rakiety nośne dla pojazdów kosmicznych, współzałożyciel Tesla Motors, potentata produkcji samochodów elektrycznych. Robert Maxwell. Współudziałowiec Agencji Reutera, Agence Centrale de Presse, wydawca „Daily Mirror”, przed którym drżały osobistości tego świata. Rupert Murdoch. Właściciel „The Times”, „New York Post” i tabloidu „Mirror” a także pierwszej prywatnej telewizji satelitarnej Sky, Fox Broadcasting Company i Fox News. Ted Turner. Twórca koncernu medialnego Turner Broadcasting System, w skład którego wchodzi m.in. CNN. Człowiek Roku 1991 według magazynu „Times”, którego jest współwłaścicielem. Skąd się wzięli, jakie są ich plany, czy mają ze sobą coś wspólnego? Nigdy na nich nie głosowaliśmy, a kierują naszym życiem. Dysponują ponadnarodową władzą i funduszami znacznie większymi niż budżety zamożnych państw. Dokąd nas prowadzą? Sprawdźmy, czy jest nam z nimi po drodze. [Fronda Pl, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107416 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Obszary Polonistyki)
M.in. dot. twórczości pisarzy ur. w Sanoku: Kalmana Segala i Mariana Pankowskiego.
Bibliogr., netogr. przy pracach. Indeks.
Streszcz. ang. przy pracach.
Językowy obraz pór dnia i nocy w opowiadaniach Brunona Schulza ; "Taki wielki kraj, a miłość nie ma się gdzie podziać": językowy obraz miłości w "Lalkach w ogniu" Pauliny Wilk ; Metafora "Życie to droga" w twórczości Agnieszki Osieckiej i Wojciecha Młynarskiego ; Językowy obraz wymiaru pośmiertnego i pozaziemskiego w tekstach polskich piosenek metalowych z lat osiemdziesiątych XX wieku ; "Brechtać, rechotać jak kapral, rozdziawiać dzioba": o synonimii i wieloznaczności w języku młodzieżowym ; Wyrazy huculskie oraz wyrazy pochodzenia ukraińskiego w dramacie Józefa Korzeniowskiego "Karpaccy górale" ; Nazwy określające człowieka w filmie animowanym "Ekstremalne kaczory" ; Inwektywa polityczna w kulturze : jak jest / jak być powinno ; Zrozumiałość języka polityki a społeczeństwo: analiza języka polityki na podstawie wybranych środków stylistycznych ; Metafory odzwierzęce w języku polskim i niemieckim w ujęciu kontrastywnym ; O języku werbalnym i pozawerbalnych środkach ekspresji w kwestii wyrażania uczuć ; Twitterodemokracja i językowe sposoby wyrażania sprzeciwu na portalach społecznościowych typu Facebook i Twister ; "Glamour" - magia czy mistyfikacja?: historia i definicja zjawiska w zarysie ; Ponowoczesny przekaz kultury na przykładzie prasy parentingowej ; Od cytatu do linku - kultura jako sieć, literatura jako fragment sieci ; Nowe tropy polonistyki, czyli Dlaczego polonista powinien badać gry komputerowe? ; Jak odstygmatyzować świat?: przełamywanie stereotypów płciowych wyzwaniem dla współczesnej polonistyki ; "Dziewica słońca" Augusta von Kotzebuego w świetle komparatystyki socjolingwistycznej ; Inscenizacja polskiego dramatu oraz prezentacja polskich profesjonalnych stowarzyszeń teatralnych na słowackiej scenie po 1989 roku ; Polsko-ukraiński dialog literacki w okresie międzywojnia - burzenie murów ; Gombrowicz i Czysta Forma: o zapomnianym szkicu Józefa Bujnowskiego ; Poetyckie mgławice snów: motywy oniryczne w wybranych utworach Józefa Bujnowskiego ; Bilet w jedną stronę: wyjazd Andrzeja Bobkowskiego do Ameryki Południowej i jego motywy ; Fascynacje pograniczem w polskiej prozie powojennej - Bieszczady i Ziemia Sanocka w twórczości Kalmana Segala i Mariana Pankowskiego ; Tożsamość kontra kultura: literackie próby samoidentyfikacji na przykładzie "My zdies' emigranty" Manueli Gretkowskiej i "Przystupy" Grażyny Plebanek ; Odbieranie spokoju Penelopie: mit opowiedziany na nowo w "Penelopiadzie" Margaret Atwood ; Polska beletrystyka i eseistyka w słowackich przekładach książkowych po roku 1989.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102439 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej