Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(55)
Forma i typ
Książki
(55)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Proza
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(65)
wypożyczone
(6)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(11)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(40)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(1)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(3)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(3)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(1)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(2)
Filia 11 (Dębicka 170)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(2)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(2)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(1)
Autor
Aronson Elliot (1932- )
(12)
Radzicki Józef
(11)
Machura Witold
(4)
Aronson Joshua
(2)
Gliński Mikołaj
(2)
Rybakiewicz Justyna
(2)
Arciuch Anatol
(1)
Banaszkiewicz Karina (1961- )
(1)
Białogłowski Edward (1947- )
(1)
Bieroń Tomasz (1963- )
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Bąk Krzysztof (psychologia)
(1)
Bębas Sylwester (1981- )
(1)
Dick Philip K. (1928-1982)
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Durham M. Gigi
(1)
Durham Meenakshi Gigi
(1)
Dyczewski Leon (1936- )
(1)
Dyląg Anna
(1)
Dyląg Anna (psychologia)
(1)
Dziadzia Bogusław
(1)
Godzic Wiesław (1953- )
(1)
Grotowicz Wiktor (1919-1985)
(1)
Grotowicz Wiktor (1958- )
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Hofman Iwona
(1)
Jelinek Elfriede (1946- )
(1)
Jędrzejewski Stanisław (1946- )
(1)
Kowalczyk Ryszard
(1)
Kozłowska Anna (reklama)
(1)
Krauß Ewa
(1)
Kubiak Hanna (pedagogika)
(1)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(1)
Leksy Karina
(1)
Lesiak-Laska Eugenia Iwona
(1)
Liberska Hanna (1955- )
(1)
Majkiewicz Anna
(1)
Malina Alicja (psychologia)
(1)
Marsollek Marcin
(1)
Mersch Dieter (1951- )
(1)
Ogonowska Agnieszka
(1)
Olak Antoni
(1)
Penkowska Grażyna (1955- )
(1)
Pietrzak Henryk (psychologia)
(1)
Rosa Hartmut (1965- )
(1)
Rulka Janusz
(1)
Sakowicz Tadeusz (1953- )
(1)
Schiller Herbert Irving
(1)
Schmidbauer Wolfgang (1941- )
(1)
Schnabel Ulrich (1962- )
(1)
Siudmak Wojciech (1942- )
(1)
Skarżyńska Krystyna
(1)
Sobczak Jacek (1946- )
(1)
Sokołowski Marek (1962- )
(1)
Stefański Ryszard (1967- )
(1)
Suwalska-Barancewicz Dorota
(1)
Szczepańczyk Urszula
(1)
Szulich-Kałuża Justyna
(1)
Szwed Robert
(1)
Tomkowski Jan (1954- )
(1)
Volkoff Vladimir
(1)
Winterhoff-Spurk Peter (1945- )
(1)
Wurmb-Seibel Ronja von (1986- )
(1)
Włodyga Piotr
(1)
Zamojski Adam (1970- )
(1)
Ziemska Joanna (1952- )
(1)
Znyk Paweł
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(23)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(3)
1970 - 1979
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
1901-2000
(4)
1945-1989
(4)
Kraj wydania
Polska
(52)
Język
polski
(52)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Dziennikarze
(1)
Edukatorzy
(1)
Menedżerowie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura austriacka
(1)
Temat
Środki masowego przekazu
(54)
Agresywność
(16)
Psychologia społeczna
(14)
Propaganda
(13)
Konformizm
(12)
Internet
(10)
Komunikacja społeczna
(10)
Miłość
(10)
Poznanie
(9)
Uprzedzenia
(9)
Telewizja
(7)
Społeczeństwo informacyjne
(6)
Wrażliwość (psychol., fizjol.)
(6)
Manipulacja (psychologia)
(5)
Młodzież
(5)
Reklama
(5)
Stereotyp
(5)
Dziecko
(4)
Kara (psychol.)
(4)
Kobieta
(4)
Nauczyciele
(4)
Praca
(4)
Stereotyp (psychol., socjol.)
(4)
Dziennikarze
(3)
Gry komputerowe
(3)
Informacja
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Molestowanie seksualne
(3)
Polityka
(3)
Public relations
(3)
Radiofonia
(3)
Rodzina
(3)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(3)
Wrażliwość
(3)
Zachowanie
(3)
Baudrillard, Jean (1929-2007)
(2)
Dziennikarstwo
(2)
Dziewczęta
(2)
Edukacja medialna
(2)
Film
(2)
Innis, Harold Adams (1894-1952)
(2)
Jakość życia
(2)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Kultura
(2)
Kultura masowa
(2)
Manipulacja (psychol.)
(2)
McLuhan, Marshall (1911-1980)
(2)
Motywacja pracy
(2)
Multimedia
(2)
Mężczyzna
(2)
Pokój
(2)
Postawy
(2)
Prawo
(2)
Psychologia
(2)
Psychologia dziecka
(2)
Samobójstwo
(2)
Samopoznanie
(2)
Spożycie
(2)
Studenci
(2)
Uczucia
(2)
Wartość
(2)
Wiara
(2)
Wpływ na zdrowie
(2)
Wychowanie
(2)
Wypalenie zawodowe
(2)
Zdrowotność
(2)
Świadomość społeczna
(2)
AIESEC
(1)
Adaptacja filmowa
(1)
Administracja
(1)
Adorno, Theodor Wiesengrund (1903-1969)
(1)
Alkoholizm
(1)
Anders, Günther (1902-1992)
(1)
Androgynia (psychologia)
(1)
Antropologia filozoficzna
(1)
Asystenci rodzin
(1)
Balázs, Béla (1884-1949)
(1)
Baudouin de Courtenay, Jan Niecisław (1845-1929)
(1)
Benedykt XVI (papież ; 1927- )
(1)
Benjamin, Walter (1892-1940)
(1)
Bezdomność
(1)
Blog
(1)
Brecht, Bertolt (1898-1956)
(1)
Bóg
(1)
Castells, Manuel (1942- )
(1)
Celebryci
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Czasopisma
(1)
Czytelnictwo
(1)
De Kerckhove, Derrick
(1)
De Kerkhove, Derrick (1944- )
(1)
Demokracja
(1)
Dojrzewanie
(1)
Dyskurs (filoz.)
(1)
Dywersja ideologiczna
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dzień Bezpiecznego Internetu
(1)
Eco, Umberto (1932-2016)
(1)
Temat: dzieło
Biblia
(1)
Echo Miasta
(1)
Express Bydgoski
(1)
Gazeta Wyborcza
(1)
Karta Praw Rodziny
(1)
Koniec człowieka
(1)
Nowy Dzień (czasop.)
(1)
Polityka (czasop. ; 1957- )
(1)
Wysokie Obcasy (czasop.)
(1)
Życie Warszawy (czasop.)
(1)
Temat: czas
2001-0
(4)
1901-
(3)
1989-
(2)
2001-
(2)
1801-
(1)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Kraje bałkańskie
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(7)
Opracowanie
(5)
Podręcznik
(5)
Monografia
(2)
Podręczniki
(2)
Powieść
(2)
Programy telewizyjne
(2)
Blogi
(1)
Czasopisma elektroniczne
(1)
Czasopisma elektroniczne polskie
(1)
Gazety brukowe polskie
(1)
Gazety polskie
(1)
Kazania
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Literatura
(1)
Literatura grozy
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Orędzia papieskie
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publicystyka
(1)
Science fiction
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(10)
Socjologia i społeczeństwo
(9)
Edukacja i pedagogika
(4)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Historia
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
55 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Etyka w Mediach ; vol. 8)
Bibliogr. przy niektórych pracach.
Manipulacja w mediach i poprzez media - analiza postaw dziennikarzy i reakcji ze strony prawa ; Deontologia mediów w kontekście zawodowego kodeksu etycznego mediów ; Misja i osobowość dziennikarza ; Prawo do informacji a utrwalanie wizerunku nagiej osoby bez jej zgody ; Wyzwania dla etyki dziennikarskiej w dobie funkcjonowania mediów społecznościowych ; Co w internecie piszczy... Analiza zawartości internetowych stron kobiecych na przykładzie portali: onet.pl, o2.pl, wp.pl i interia.pl ; Etyka, gdy przyjdzie, co z nią czynić... ; Doświadczenie: trzy serwisy w jeden wieczór ; Reklama socjalistyczna i jej racjonalność ; Psychofizjologia odbierania reklamy. Wzorce i zachowania ; Fenomen "Wysokich obcasów" na tle prasy kobiecej w Polsce w XXI w. ; Kodeksy etyczne międzynarodowych organizacji studenckich w Polsce na przykładzie AIESEC ; Course on international protection of human rights - protection of national minorities ; Trzy ogólnopolskie (medialne) konferencje opolskie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92827/vol.8 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Nauk Humanistycznych / Bydgoskie Towarzystwo Naukowe Seria A / Bydgoskie Towarzystwo Naukowe ; nr 16)
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-39741 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6.- 316-Czyt (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prasa kruszy demokrację. Dokąd wiodą nas media ; Media jako narzędzie kształtowania kultury politycznej w Polsce po 1989 roku ; Rola mediów w funkcjonowaniu "nowej dyplomacji" ; Wolne słowo na przetargu. Między misją a komercją ; Odcienie "wolnych mediów" - rozważania semantyczne ; Tabloidyzacja a mediatyzacja i logika mediów - wzajemne relacje pojęć ; Publiczność medialna i jej współczesne wymiary ; "Nowy Dzień" - nieudany eksperyment Agory ; Freepolboks, Dzieci Neo, Jasiu Śmietana, Arnold Buzdygan - bohaterowie nowych mediów, wolnych mediów? ; Medialne aspekty horroru ; Czy media są wolne od rzetelnego informowania? Przekazy komunikacji masowej w "kulturze typu instant" ; Kultura polityczna w kształtowaniu struktur społeczeństwa informacyjnego w Polsce ; Marines z palcami na... klawiaturach. Milblogi a swoboda wypowiedzi w internecie ; Przeszkody epistemologiczne w mediach ; Kim jest Rysio z Klanu? Medialne symulakra w dyskursie publicznym ; Rola mediów w kształtowaniu opinii na temat korupcji ; Mechanizmy medialne a wizerunek sądu w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95544/t.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Człowiek - istota społeczna / Elliot Aronson ; przełożył Józef Radzicki. - Wydanie 11. (2 dodruk). - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006. - 481, [2] strony ; 24 cm.
(Biblioteka Psychologii Współczesnej)
Tytuł oryginału: "The Social animal" 1972.
Indeksy.
1. Co to jest psychologia społeczna? ; 2. Konformizm ; 3. Środki masowego przekazu, propaganda i przekonywanie ; 4. Poznanie społeczne ; 5. Uzasadnienie własnego postępowania ; 6. Agresja u człowieka ; 7. Uprzedzenia ; 8. Sympatia, miłość i wrażliwość interpersonalna ; 9. Psychologia społeczna jako nauka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Człowiek istota społeczna / Elliot Aronson ; przełożył Józef Radzicki. - Wydanie 11. - 1. dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2005. - 481, [2] strony ; 24 cm.
(Biblioteka Psychologii Współczesnej)
Tytuł oryginału: "The Social animal" 1972.
Indeksy.
1. Co to jest psychologia społeczna? ; 2. Konformizm ; 3. Środki masowego przekazu, propaganda i przekonywanie ; 4. Poznanie społeczne ; 5. Uzasadnienie własnego postępowania ; 6. Agresja u człowieka ; 7. Uprzedzenia ; 8. Sympatia, miłość i wrażliwość interpersonalna ; 9. Psychologia społeczna jako nauka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. pod rozdz.
1. Praca - kariera - wypalenie zawodowe : a) współczesny rynek pracy ; b) szkolenia i kadra kierownicza ; c) motywacja, zadowolenie i stres w pracy ; d) "wypalenie" zawodowe i ożywienie kariery 2. Internet - szanse i zagrożenia : a) nowe możliwości komunikacji ; b) internetowa tożsamość i anonimowość ; c) atrakcyjność, sympatia i bliskość w Internecie ; d) Internet jako pułapka 3. Zachowania konsumenckie : a) człowiek w krainie zakupów ; b) stuyl życia, styl konsumpcji ; c) wybory konsumenckie ; d) kto decyduje o zakupach w rodzinie 4. W niewoli mass mediów : a) mechanizmy popularności mediów; b) media narzędziem manipulacji psychologicznej ; c) reklama - krwioobieg mediów ; d) potencjał mediów w tworzeniu dobra i zła 5. Agresja i przemoc - zło codzienne : a) istota i źródła agresji ; b) różne oblicza agresji i przemocy ; c) ofiary i ich prześladowcy ; d) molestowanie ; e) obrona przed agresją i przemocą
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Psychologii Współczesnej)
Indeksy.
1. Co to jest psychologia społeczna? 2. Konformizm 3. Środki masowego przekazu, propaganda i przekonywanie 4. Poznanie społeczne 5. Uzasadnienie własnego postępowania 6. Agresja u człowieka 7. Uprzedzenia 8. Sympatia, miłość i wrażliwość interpersonalna 9. Psychologia społeczna jako nauka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Człowiek - istota społeczna / Elliot Aronson ; przeł. Józef Radzicki. - Wyd. 11 (3 dodr.). - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2008. - 481, [1] s. ; 24 cm.
(Biblioteka Psychologii Współczesnej)
Indeksy.
1. Co to jest psychologia społeczna?; 2. Konformizm; 3. Środki masowego przekazu, propaganda i przekonywanie; 4. Poznanie społeczne; 5. Uzasadnienie własnego postępowania; 6. Agresja u człowieka; 7. Uprzedzenia; 8. Sympatia, miłość i wrażliwość interpersonalna; 9. Psychologia społeczna jako nauka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wydanie I ukazało się w 2002 roku nakładem wydawnictwa Zysk i S-ka.
Pod rządami owładniętego paranoją prezydenta Ferrisa Fremonta USA stają się państwem policyjnym. Pisarz powieści science fiction Philip K. Dick stara się być wierny sobie, a tymczasem jego przyjaciel odbiera tajemnicze transmisje od pozaziemskiego wyższego bytu, który przekazuje mu nietuzinkowe instrukcje, jak pokonać Ferrisa Fremonta… [Dom Wydawniczy Rebis]. „[…] choć książka powstawała ponad pół wieku temu, to umiejętność przewidywania biegu pewnych wydarzeń jest u Dicka zastraszająco precyzyjna. […] Pisarz nie poprzestaje jednak na opisie stanu rzeczy. Robi następny krok - próbuje zdiagnozować przyczyny. I tu z coraz większym niepokojem widzimy jak na dłoni mechanizmy działające teraz w Polsce i w świecie XXI wieku”. ze wstępu Wojciecha Manna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-fant. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 139-144. Netografia s. 144.
Streszcz. ang.
I. TELEWIZJA I INTERNET W ŻYCIU SPOŁECZNYM: 1. Współczesne zagrożenia. Internet w dobie globalizacji. 2. Bezpieczeństwo i zagrożenia społeczne. Rola telewizji i Internetu w życiu młodzieży. 3. Mass media i ich wpływ na agresywne zachowania dzieci. 4. Nowoczesne technologie komunikacyjne i ich destrukcyjny wpływ na dzieci i młodzież. II. ZAGROŻENIA MŁODZIEŻY WE WSPÓŁCZESNYM ŚWIECIE - CYBERPRZEMOC: 1. Cyberprzemoc w świetle literatury. 2. Szkolny system zapobiegania i reagowania na cyberprzemoc. 3. Zapobieganie, profilaktyka "Stop cyberprzemocy" 4. Prawna ochrona dzieci przed cyberprzemocą. III. DBi.pl JAKO PROFILAKTYKA NA RZECZ PRZECIWDZIAŁANIA ZAGROŻENIOM SPOŁECZNOŚCI INTERNETOWYCH W SIECI: 1. Informacje i dane dotyczące inicjatywy Akcji DBI.pl. 2. Sposoby przeciwdziałania zagrożeniom internetowym. 3. Ankieta ewaluacyjna zajęć "W Sieci".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100068 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The social animal" 1992.
Indeksy.
Podręcznik dla studentów psychologii, pedagogiki, socjologii i innych nauk społecznych.
1. Co to jest psychologia społeczna? ; 2. Poznanie społeczne ; 3. Uzasadnianie własnego postępowania ; 4. Konformizm ; 5. Środki masowego przekazu, propaganda i perswazja ; 6. Agresja u człowieka ; 7. Uprzedzenia ; 8. Sympatia, miłość, zrozumienie ; 9. Psychologia społeczna jako nauka.
Pierwsze wydanie książki Elliota Aronsona powstało w 1970 roku. Od tamtej pory stale aktualizowany podręcznik Człowiek istota społeczna jest jedną z najważniejszych publikacji wprowadzających w obszar psychologii społecznej. Elliot Aronson i Joshua Aronson prowadzą czytelnika przez najważniejsze zagadnienia psychologii społecznej. Definiują tę dyscyplinę jako naukowe badanie wpływu rzeczywistej, wyobrażonej lub założonej obecności innych na nasze myśli, emocje, przekonania i zachowania - oraz tego, w jaki sposób my wywieramy wpływ na innych. Przybliżają zagadnienia poznania społecznego, uzasadniania własnego postępowania, konformizmu, wpływu mediów oraz zjawiska zachodzące w relacjach międzyludzkich: agresję, uprzedzenia, sympatię i miłość. [www.azymut.pl, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-79200 (1 egz.)
Książka
DVD
W koszyku
Propaganda - współczesne oblicza : technologia zabójstwa medialnego / [Paweł Znyk]. - [Łódź] : Bracia Zybert APR "Gryf", 2011. - 249 stron : ilustracje ; 22 cm + 1 dysk optyczny (DVD).
Nazwa autora na okładce.
Bibliografia na stronach 247-249.
I. Manipulacja Perswazja Dezinformacja: Definicje skutecznej propagandy ; II. Technologia zabójstwa medialnego: Sterowanie percepcją widza ; III. Media jako narzędzie w walce politycznej: Manipulacja w teorii i praktyce ; IV. Standardy w dziennikarstwie: Na pensum polityki, biznesu i służb ; V. Dziennikarska "moralność": "Wyborcza" o manipulacji w "Fakcie" i "Super Expresie" ; IV. Oręż "Gazety Wyborczej": Manipulacja wizerunkiem papieża Jana Pawła II.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106631 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Psychologii Współczesnej)
Indeksy.
1. Co to jest psychologia społeczna? ; 2. Konformizm ; 3. Środki masowego przekazu, propaganda i przekonywanie ; 4. Poznanie społeczne ; 5. Uzasadnienie własnego postępowania ; 6. Agresja u człowieka ; 7. Uprzedzenia ; 8. Sympatia, miłość i wrażliwość interpersonalna ; 9. Psychologia społeczna jako nauka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-82417 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Psychologii Współczesnej)
Indeksy
1. Co to jest psychologia społeczna? ; 2. Konformizm ; 3. Środki masowego przekazu, propaganda i przekonywanie ; 4. Poznanie społeczne ; 5. Uzasadnienie własnego postępowania ; 6. Agresja u człowieka ; 7. Uprzedzenia ; 8. Sympatia, miłość i wrażliwość interpersonalna ; 9. Psychologia społeczna jako nauka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-81221 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-73400 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Psychologii Współczesnej)
Indeksy.
1. Co to jest psychologia społeczna? ; 2. Konformizm ; 3. Środki masowego przekazu, propaganda i przekonywanie ; 4. Poznanie społeczne ; 5. Uzasadnienie własnego postępowania ; 6. Agresja u człowieka ; 7. Uprzedzenia ; 8. Sympatia, miłość i wrażliwość interpersonalna ; 9. Psychologia społeczna jako nauka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93953 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wykłady z Psychologii ; t. 13)
Bibliogr. Indeks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-87525 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Spectrum)
Zawiera także wywiady z Wolfgangiem Schmidbauerem oraz Hartmutem Rosą.
Tytuł oryginału: "Was kostet ein Lächeln? : von der Macht der Emotionen in unserer Gesellschaft" 2015.
Jak umknąć emocjonalnych pułapek społeczeństwa konsumpcyjnego? Czujecie, jak mimowolnie się uśmiechacie, kiedy ktoś uśmiecha się do was? Jak opanowuje was ponury nastrój, gdy spojrzy na was ktoś z posępną miną? Wszyscy wprawdzie uważamy się za istoty samodzielne i indywidualne, ale w rzeczywistości nasze zachowanie w znacznym stopniu determinuje emocje, którymi jesteśmy otoczeni. Uczucia są zaraźliwe. My, ludzie, posiadamy bowiem zadziwiającą umiejętność wczuwania się z innych i jednocześnie podświadomie pozwalamy na to, aby ci inni nami sterowali. Dlatego właśnie o emocje ścierają się dzisiaj różnorodne interesy i wpływy. Na celowniku wzięły je nie tylko reklama i media. Również w miejscu pracy w miłości niezbędna jest inteligencja emocjonalna. Autor sporządził mapę uczuć, której codziennie używamy, by uniknąć emocjonalnych pułapek społeczeństwa konsumpcyjnego. Zdradza też tajemnicę długotrwałych związków i pokazuje sposoby, dzięki którym można uniknąć emocjonalnego wyczerpania w pracy zawodowej. [Muza, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105262 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej