Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(41)
Forma i typ
Książki
(41)
Dostępność
dostępne
(51)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(10)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(39)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(2)
Autor
Machura Witold
(7)
Sokołowski Marek (1962- )
(4)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(2)
Hofman Iwona
(2)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(2)
Michalczyk Stanisław
(2)
Sobczak Jacek (1946- )
(2)
Adamik-Szysiak Małgorzata
(1)
Dyczewski Leon (1936- )
(1)
Gardocka Teresa (prawo)
(1)
Gołda-Sobczak Maria
(1)
Jabłoński Wojciech
(1)
Jakubowicz Karol (1941- )
(1)
Jeziński Marek
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Karczewski Sebastian (1971- )
(1)
Kowalczyk Ryszard
(1)
Kożuch Artur (1972- )
(1)
Kudrycka Barbara (1956- )
(1)
Kulikowska Justyna
(1)
Kuś Michał
(1)
Mazurek Józef
(1)
Miżejewski Cezary (1964- )
(1)
Mrozowski Maciej (1949- )
(1)
Muszyński Wojciech (socjologia)
(1)
Mycielski Andrzej (1900-1993)
(1)
Ociepka Beata (1964- )
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Pataj Magdalena
(1)
Pawełczyk Piotr (1960- )
(1)
Peters B. Guy
(1)
Pietruszewska-Kobiela Grażyna
(1)
Piontek Dorota
(1)
Polak Rafał (1978- )
(1)
Regiewicz Adam (1972- )
(1)
Schulz Winfried (1938- )
(1)
Seklecka Aleksandra
(1)
Sierocka Halina
(1)
Sikora Ewa (socjolog)
(1)
Skarżyńska Krystyna
(1)
Stachyra Grażyna
(1)
Suwaj Patrycja Joanna
(1)
Szczepankowski Robert
(1)
Szulich-Kałuża Justyna
(1)
Szwed Robert
(1)
Tomala-Kaźmierczak Izabela
(1)
Żurawski Jakub
(1)
Żywiołek Artur (1963- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(24)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(2)
1970 - 1979
(2)
Kraj wydania
Polska
(40)
Język
polski
(39)
Temat
Środki masowego przekazu
(35)
Polityka
(16)
Komunikacja społeczna
(13)
Dziennikarze
(8)
Internet
(8)
Komunikacja polityczna
(8)
Wolność słowa
(6)
Dziennikarstwo
(5)
Kobieta
(5)
Public relations
(5)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(4)
Reklama
(4)
Marketing polityczny
(3)
Rozgłośnia radiowa
(3)
Telewizja publiczna
(3)
Celebryci
(2)
Cenckiewicz, Sławomir (1971- )
(2)
Edukacja medialna
(2)
Gontarczyk, Piotr (1970- )
(2)
Homoseksualizm
(2)
Informacja
(2)
Kampania wyborcza
(2)
Katastrofa smoleńska (2010)
(2)
Kościół katolicki
(2)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
(2)
Kultura
(2)
Kultura masowa
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Młodzież
(2)
Nauczyciele
(2)
Prasa (wydawnictwa)
(2)
Propaganda
(2)
Religia
(2)
Spożycie
(2)
Telewizja
(2)
Urzędnicy
(2)
Wolność prasy
(2)
Świadomość społeczna
(2)
AIESEC
(1)
Administracja
(1)
Afera Rywina
(1)
Agencje prasowe
(1)
Alkoholizm
(1)
Arłukowicz, Bartosz (1971- )
(1)
Atak terrorystyczny w Madrycie 2004 r.
(1)
Axel Springer Polska
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Biurokracja
(1)
Budżet
(1)
Budżet państwowy
(1)
Cenzura
(1)
Chrześcijaństwo
(1)
Crozier, Michel (1922- )
(1)
Czasopisma
(1)
Czasopisma katolickie polskie
(1)
Czasopisma polskie
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne norweskie
(1)
Czasopisma ukraińskie
(1)
Czasopisma zakładowe polskie
(1)
Demokracja
(1)
Dobra osobiste
(1)
Dochody państwowe
(1)
Domosławski, Artur (1967- )
(1)
Duchowieństwo katolickie
(1)
Dywersja ideologiczna
(1)
Dziecko
(1)
Dziennikarstwo internetowe
(1)
Dziennikarstwo obywatelskie
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Dług publiczny
(1)
Dźwięk
(1)
Dżihad
(1)
ELSA
(1)
Emigracja zarobkowa
(1)
Etyka
(1)
Etyka społeczna
(1)
Exposé
(1)
Fayol, Henri (1841-1925)
(1)
Film animowany
(1)
Film dla dzieci i młodzieży
(1)
Finanse publiczne
(1)
Forum (informat.)
(1)
Fotografia prasowa
(1)
Graffiti
(1)
Grodzka, Anna (1954- )
(1)
Gulick, Luther Halsey (1892-1993)
(1)
Heineken Music Open'er Festiwal
(1)
Humor
(1)
Ikonografia chrześcijańska
(1)
Ikonoklazm
(1)
Informacja naukowa
(1)
Informacje niejawne
(1)
Islam
(1)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(1)
Język polski
(1)
Kaczyński, Lech (1949-2010)
(1)
Kara śmierci
(1)
Kibice
(1)
Kolportaż
(1)
Temat: dzieło
SB a Lech Wałęsa
(2)
Gazeta Wyborcza
(1)
Gazeta Śląska
(1)
Kapuściński non-fiction
(1)
Koncyder (czasop.)
(1)
MM Moje Miasto (czasop.)
(1)
Nowiny (czasop.)
(1)
Nowy Dzień (czasop.)
(1)
Polityka (czasop. ; 1957- )
(1)
Polska Zbrojna
(1)
Super Nowości (czasop.)
(1)
Życie Warszawy (czasop.)
(1)
Temat: czas
1989-
(13)
2001-0
(12)
1601-
(2)
1901-
(2)
1001-
(1)
1101-
(1)
1201-
(1)
1301-
(1)
1401-
(1)
1501-
(1)
1701-
(1)
1801-
(1)
1918-
(1)
1945-
(1)
2001-
(1)
701-
(1)
801-
(1)
901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Euroregion Tatry
(1)
Hiszpania
(1)
Kołobrzeg (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Krym (Ukraina)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Szczecin (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Gatunek
Blogi
(6)
Materiały konferencyjne
(3)
Podręczniki akademickie
(2)
Programy telewizyjne
(2)
Publicystyka polska
(2)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Gazety brukowe polskie
(1)
Literatura grozy
(1)
Publicystyka
(1)
41 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Media a komunikowanie polityczne / red. nauk. Marek Sokołowski. - Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2009. - 366, [1] s. : faks., fot., wykr. ; 23 cm.
(Komunikacja Społeczna, Komunikacja Medialna, Komunikacja Sieci)
Streszcz. ang. przy rozdz.
I. KOMUNIKOWANIE POLITYCZNE: Public relations w polityce. Ujęcie krytyczne ; Polityczne public relations - o trudnościach pojęciowych ; Kultura polityczna elit jako determinanta manipulacji medialnej ; Błazen, bulterier, tygrysica. Strategie komunikacyjne politycznych ekstremistów ; Informacja w telewizyjnej reklamie politycznej ; Ewolucja medialnego wizerunku polityka na przykładzie zdjęć Andrzeja Leppera zawartych we "Wprost" oraz w "Przeglądzie" ; Barack Obama w ujęciu prasy francuskiej (dziennik "Le Monde") ; Językowa siła rażenia. Kaczyński i Tusk - analiza porównawcza exposé premierów ; Abdykacja rozumu. Czerwcowa debata na łamach "Gazety Wyborczej" o książce Sławomira Cenckiewicza i Piotra Gontarczyka "SB a Lech Wałęsa. Przyczynek do biografii" ; Manipulacje w mediach na przykładzie recepcji raportu o WSI w "Gazecie Wyborczej" ; Manipulacje nastrojami wojennymi w mediach hitlerowskich. II. POLITYCZNE ASPEKTY INTERNETU: Interent jako remedium na kryzys demokracji. Historia pewnego złudzenia ; Zarządzanie reputacją w Internecie - aspekty społeczne i polityczne ; "Tyle razy głosowałam i nic z tego nie wynika" - przyczyny absencji wyborczej osób młodych a wpływ Internetu na zwiększenie udziału w głosowaniu ; Internetowe portale informacyjne: analiza z użyciem zautomatyzowanych narzędzi badawczych (i pierwsze wyniki) ; Wikipedia jako scena walki politycznej: strategie politycznych ataków oraz obrony przed upolitycznieniem projektu ; Muzyka tożsamościowa jako przejaw aktywności społecznej w nowych realiach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92718 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prasa kruszy demokrację. Dokąd wiodą nas media ; Media jako narzędzie kształtowania kultury politycznej w Polsce po 1989 roku ; Rola mediów w funkcjonowaniu "nowej dyplomacji" ; Wolne słowo na przetargu. Między misją a komercją ; Odcienie "wolnych mediów" - rozważania semantyczne ; Tabloidyzacja a mediatyzacja i logika mediów - wzajemne relacje pojęć ; Publiczność medialna i jej współczesne wymiary ; "Nowy Dzień" - nieudany eksperyment Agory ; Freepolboks, Dzieci Neo, Jasiu Śmietana, Arnold Buzdygan - bohaterowie nowych mediów, wolnych mediów? ; Medialne aspekty horroru ; Czy media są wolne od rzetelnego informowania? Przekazy komunikacji masowej w "kulturze typu instant" ; Kultura polityczna w kształtowaniu struktur społeczeństwa informacyjnego w Polsce ; Marines z palcami na... klawiaturach. Milblogi a swoboda wypowiedzi w internecie ; Przeszkody epistemologiczne w mediach ; Kim jest Rysio z Klanu? Medialne symulakra w dyskursie publicznym ; Rola mediów w kształtowaniu opinii na temat korupcji ; Mechanizmy medialne a wizerunek sądu w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95544/t.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wykłady z Psychologii ; t. 13)
Bibliogr. Indeks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-87525 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Etyka w Mediach ; vol. 2)
O religii, prawie kanonicznym i wizerunkach; Czy istnieje islamskie zagrożenie dla Unii Europejskiej?; Prasa religijna w Polsce. Pisma poświęcone sprawom wiary pod koniec pierwszej dekady XXI wieku; Koraliki jednego różańca... Muzułmanie i islam przez pryzmat internetowych stron i portali poświęconych islamowi oraz ekumenizmowi; Tematyka religijna na łamach wybranych tytułów polskiej prasy samorządowej; Religijność w Niemczech. Analiza zagadnienia na podstawie materiałów publikowanych pod koniec pierwszej dekady XXI wieku w elektronicznych mediach polsko- i niemieckojęzycznych; Dżihad i jego znaczenie w islamie; Wartości w wychowaniu; Lider w polskim piekle; Komisja Etyki Poselskiej - użyteczne "narzędzie" dla potrzeb mediów czy próba egzekwowania przestrzegania norm etycznych w polityce?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92827/vol.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja Społeczna, Komunikacja Medialna, Komunikacja Sieci)
Bibliogr. s. [305]-322.
Część rozdz. i spis treści w jęz. ang.
I. WOKÓŁ TEORII I AKSJOLOGII MEDIÓW: 1. Nauka o mediach i komunikacji społecznej. W stronę integracji dyscypliny ; 2. Kultura i media. Nowe "mapy znaczeń" w XXI wieku ; 3. Manipulacja informacją z przekazach medialnych ; 4. Spojrzenie po latach. Medialne utopie McLuhana a współczesne teorie mediów ; 5. Komunikacja jako wartość w nauczaniu Jana Pawła II o mediach ; 6. Kościół katolicki wobec mediów. (Re)konstrukcja odniesień ; 7. Reporter, agent, mistyfikator? Wokół etycznego wymiaru biografii "Kapuściński non-fiction" Artura Domosławskiego. II. OBLICZA INTERNETU - DEFINIOWANIE WIRTUALNEGO ŚWIATA: 1. Internet jako nowoczesne medium komunikacyjne ; 2. Internet a tożsamość społeczna. Zarys problematyki ; 3. Internetoholizm. Fakty i mity ; 4. Zróbmy to razem. Internet a zachowania samobójcze młodzieży ; 5. Miłość w cyberprzestrzeni. Związki partnerskie zwierane on-line. III. OBRAZ POLSKIEJ RZECZYWISTOŚCI SPOŁECZNEJ W ZWIERCIADLE MEDIÓW: 1. Pluszak i bulterier. Rzecz o manipulacji, mediach, polityce ; 2. Między skandalem a spektaklem. Media wobec olsztyńskiej "seksafery". Studium przypadku ; 3. Kulturotwórcza i informacyjna rola prasy lokalnej na przykładzie "Tygodnika Ostrołęckiego" ; 4. Barwy tęczowego sztandaru. Problematyka homoseksualizmu w polskich mediach. Rekonesans badawczy ; 5. Seriale telewizyjne jako instrument medialny w budowaniu wizerunku polskich policjantów. IV. VARIA.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101731 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Międzynarodowa konferencja naukowa zorganizowana przez władze Wydziału Prawa Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej poświęcona problematyce tzw. IV władzy oraz kwestii wolności prasy i praktyce.
Cele i ograniczenia wolności prasy ; U podstaw doktrynalnych liberalnej koncepcji wolności prasy ; Współczesne standardy wolności słowa w Stanach Zjednoczonych ; Granice swobody dziennikarskiej w relacjonowaniu wyborów w świetle standardów europejskich ; O dziennikarstwie śledczym, czyli czy dziennikarzowi wolno wszystko? ; Wolność słowa i prasy a ochrona dóbr osobistych w Polsce - konflikt, czy konieczny kompromis? ; Naruszenie prywatności osób powszechnie znanych przez prasę ; Wolność informacji we współczesnej prasie - zakres i zagrożenia ; Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji - regulator czy wygodny parawan polityczny? (uwagi na tle ustaw z lat 2008 i 2009 zawetowanych przez Prezydenta RP) ; Próby zmiany systemu radiofonii i telewizji w Polsce ; Ograniczenia prawa do integralności dzieła a redakcja utworu dziennikarskiego ; Sprostowanie i odpowiedź w prasie w najnowszym orzecznictwie Sądu Najwyższego ; Futurystyczne perspektywy mediów audiowizualnych, czyli o zagrożeniu praw człowieka ; Charakter prawny zatrudniania dziennikarzy ; Zarządzanie przedsiębiorstwem medialnym ; Prawa pokrewne. Przedmiot ochrony ; Cenzura w PRL i jej zniesienie ; Środki społecznego przekazu w polskim prawie wyznaniowym ; Ewolucja ustawodawstwa regulującego działalność środków przekazu na terenie Białorusi ; Prawdziwość informacji i konsekwencje jej braku w ustawodawstwie hiszpańskim ; Mniejszości religijne w Bydgoszczy w dwudziestoleciu międzywojennym w świetle polskiej prasy lokalnej ; Tajemnica dziennikarska w systemie prasowym Stanów Zjednoczonych ; Dowód prawdy w postępowaniu karnym w sprawach o zniesławienie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96429 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera również artykuły przedstawione na I Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Wolność a/i odpowiedzialność : problemy współczesnych mediów", która odbyła się w listopadzie 2010 r. w Opolu.
Bibliogr. przy art.
Mediatyzacja życia społecznego i politycyzacja mediów ; Nowa regulacja prawna ochrony informacji niejawnych a realizacja prawa do informacji publicznej ; Podstawy prawne dziennikarskiego prawa do informacji publicznej ; Medialna władza nad wartościami ; Prawo do informacji a utrwalanie wizerunku nagiej osoby bez jej zgody ; Publikacja sprostowań i odpowiedzi - ustawowy obowiązek ingerujący w wolność mediów czy przejaw ich odpowiedzialności? Analiza prawno-etyczna ; Prawo do prywatności a wolność słowa i prasy ; Infotainment - analiza aksjologiczno-etyczna zjawiska ; Polityka a wolność słowa we włoskim sektorze telewizyjnym ; Techniki moderacji zachowań użytkowników serwisu internetowego gazety lokalnej ; Rola mediów w polityce ; Wybory prezydenckie 2010 w internecie - PR czy propaganda? Autoprezentacja głównych aktorów politycznych ; Media relations w erze social media ; Copywriting, public relations i dziennikarstwo ; Etyczne aspekty posługiwania się przez środki masowego przekazu informacją o przestępczości ; Problemy z anonimowością w dziennikarstwie społecznym ; Weryfikacja informacji źródłowych w świetle wybranych artykułów prasowych ; Prasa regionalna w serwisach społecznościowych - wybrane przykłady ; Współczesny plakat a odpowiedzialność (nie tylko) wizualna ; Polityczna Poprawność - w obronie wolności, czy przeciwko niej? ; Telewizja jako imperium XXI wieku. Dylematy i zagrożenia ; Przekaz medialny a rzeczywistość stadionowa. Rozważania na temat "wizerunku kibica piłkarskiego" ; "Skazy, zadry i szczerby"... Media w sporze o Sienkiewicza w kanonie szkolnym ; Nierzeczywisty obraz ubóstwa w mediach ; Wybrane aspekty prawne dotyczące granic wolności mediów w kontekście obowiązywania ciszy wyborczej ; Problem odpowiedzialności bibliotek akademickich za przekaz informacji naukowej ; Wolność a odpowiedzialność mediów w sytuacjach zagrożeń bezpieczeństwa ; Public Relations - ważna dziedzina zarządzania ; Edukacja medialna w warszawskich szkołach podstawowych ; Złożone uwarunkowania kryptoreklamy ; Wolność ekspresji artystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95899/t.2 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Etyka w Mediach ; vol. 4)
Na okł. ISBN: 83-929417-1-3.
Bibliogr. przy niektórych pracach.
Realizacja w praktyce konstytucyjnych wolności i praw jednostki ; Polityk w internecie czyli (political) Second Life w praktyce ; Etyka w reklamie ; Plagiaryzm ; Plagiat czy zapożyczenie? O prawno-autorskich problemach "twórczości apriopriatywnej". Studium przypadku na podstawie wyroku SN z dnia 23 listopada 2004 r. ; Świat kreowany. Polska wieś w języku tygodnika "Polityka" ; Bycie bez obramowania czyli zarys tożsamości ponowoczesnej na tle tendencji współczesnej kultury Zachodu. Szkic syntezy ; Moralność w polityce. Rozważania o politykach polskich przez pryzmat norm i wartości na podstawie analizy publikacji w mediach internetowych ; O etyce nauczyciela akademickiego ; Równość granicą i gwarancją wolności - trwałość koncepcji ; "Gdzie zapłaciliście największą łapówkę" czyli rozważania na kanwie zagadnienia odpowiedzialności mediów za słowo ; Charytatywność jako widomy znak dobra w człowieku. Analiza tematu pod kątem aktywności organizacji społecznych w internecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92827/vol.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [407]-427.
Autorka podjęła się wykazania, czy współcześnie ma miejsce modelowanie określonego wzorca demokracji wśród nadawców komunikatów medialnych. W zasięgu jej naukowych eksploracji znalazła się toruńska rozgłośnia Radia Maryja, dzięki czemu powstał obraz specyficznej instytucji, która ma niezwykłą moc oddziaływania na podstawy i zachowania słuchaczy. [...] Na podkreślenie zasługuje dobre rozłożenie akcentów przy połączeniu wielu wątków, które doprowadzają czytelnika do konkluzji i pytania o miejsce Radia Maryja w procesie przygotowania do demokratycznych reguł, bo jako medium rozgłośnia ta odpowiada także za przygotowanie człowieka do rozumienia otaczającej go rzeczywistości. [...] Stwierdzam, że książka jest znakomita, a ze względu na poruszaną problematykę, wagę i aktualność dla rozwoju współczesnej myśli społecznej jej publikacji jest w pełni pożądana. Wnosi ona niezaprzeczalnie spory wkład w rozwój nauki, głównie ze względu na dokumentalny charakter zawartego w niej materiału oraz niewątpliwe walory pogłębionej analizy problemów społecznych. Z recenzji dr hab. Marii Marty Urlińskiej, prof. UMK
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103073 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Societas ; 19)
Tyt. okł. i grzb.: Internet jako współczesny środek elektronicznej komunikacji wyborczej.
Bibliogr. s. [223]-234. Indeks.
Tyt. okł. i grzb.: Internet jako współczesny środek elektronicznej komunikacji wyborczej.
Elektroniczne środki masowego przekazu ; Medialne komunikowanie wyborcze ; Polityczne i prawne uwarunkowania kampanii wyborczych w Internecie ; Internet w polskich kampaniach parlamentarnych 1997-2005 ; Internet w kampanii parlamentarnej w 2007 r. - studium przypadku ; Trzy spojrzenia na rolę i wykorzystanie Internetu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96358 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W grudniu 2006 roku redakcja "Gazety Polskiej" zarzuciła arcybiskupowi Stanisławowi Wielgusowi współpracę z komunistyczną Służbą Bezpieczeństwa. W efekcie medialnej nagonki metropolita warszawski zrezygnował z urzędu. Cała sprawa była jednak wielką mistyfikacją. Nie ma bowiem żadnych wiarygodnych dowodów na to, iż Arcybiskup kiedykolwiek współpracował z SB. Istnieją natomiast dowody na to, że sprawa wysuniętych wobec niego oskarżeń została celowo sprowokowana i sprokurowana, a sposób jej przeprowadzenia dowodzi, iż była to zaplanowana akcja, w wyniku której mieliśmy do czynienia z jednym z największych kłamstw o Kościele katolickim w skali międzynarodowej... Książka Zamach na Arcybiskupa to wynik mozolnego dochodzenia do prawdy o wydarzeniach, które rozegrały się na przełomie 2006 i 2007 roku. Na podstawie zebranych dowodów, dokumentów i zeznań świadków, autor dokonuje rekonstrukcji zdarzeń i ukazuje kulisy niezwykle brutalnej ofensywy, skierowanej przeciwko abp. Stanisławowi Wielgusowi, która pod hasłami "walki o prawdę" posługiwała się kłamstwem. Ten skrupulatny zapis dziennikarskiego śledztwa nie tylko demaskuje kłamstwa i obnaża obłudę, ale pierwszy raz dotyka spraw, wokół których panowała dotąd zmowa milczenia. Zamach na Arcybiskupa powinien przeczytać każdy, kto nie chce zgodzić się na kreowaną przez media zafałszowaną rzeczywistość. Książka nie tylko pomoże uwolnić się od błędnych przekonań na temat sprawy abp. Stanisława Wielgusa, ale ułatwi również zdobywanie umiejętności bardziej krytycznego spojrzenia na działalność środków społecznego przekazu. [Veritatis Splendor, 2013]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101376 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja Społeczna, Komunikacja Medialna, Komunikacja Sieci)
Na s. red. wyłącznie błędny ISBN.
Streszcz. ang. przy pracach.
Na s. red. wyłącznie błędny ISBN.
Skąd przychodzimy, dokąd zmierzamy? Przemiany polskiego systemu medialnego. I. RYTUALNA KONCEPCJA KOMUNIKACJI W PRAKTYCE: Wizerunek Lecha Kaczyńskiego w mediach - przed i po katastrofie smoleńskiej ; Casus krzyża na Krakowskim Przedmieściu - wprawka do analizy dyskursu prasowego "Gazety Polskiej" ; Między strukturą a communitas: listy do telewizji w czasie żałoby. II. POLSCY CELEBRYCI - IDOLE POPKULTURY - MEDIALNE GWIAZDY: Idol pokultury w blogu młodzieżowym ; Ciąża i rodzicielstwo celebrytów w świetle plotkarskich portali internetowych ; Celebryci w roli życiowych przewodników. III. MEDIAL LOKALNE - STRATEGIE NA PRZETRWANIE: Prasa lokalna - jaka była, jest, będzie? Oczekiwania i... rozczarowania... ; Współczesne strategie rozwoju szczecińskich dzienników regionalnych - samodzielnie czy w ramach koncernu? ; Konflikt interesów a praca dziennikarza lokalnego. IV. PROBLEMY PRASY W NOWEJ RZECZYWISTOŚCI MEDIALNEJ W POLSCE: Nowe technologie w "starych" mediach. Kilka uwag o transformacji technologicznej prasy po 1989 roku ; Kolportaż w polskim rynku prasy po 1989 roku ; Konkurencja na polskim rynku prasowym na przykładzie Axel Springer Polska w latach 2000-2010 ; Kultura organizacyjna dziennikarzy i jej znaczenie dla zarządzania na rynku mediów ; Postrzeganie wizerunku i roli kobiety przez współczesną prasę masową w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96554 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Świat norm a codzienność / pod red. Witolda Machury. - Poznań ; Opole : Wydawnictwo Naukowe Scriptorium, 2010. - 181 s. : il., faks., wykr. ; 24 cm.
(Etyka w Mediach ; vol. 7)
Bibliogr. przy wybranych pracach.
Psychologiczne aspekty komunikacji interpersonalnej ; Europejskie prawo i bezprawie na przykładzie reklamy wyrobów tytoniowych ; Wizerunek urzędnika administracji publicznej w mediach ; Agresja jako cecha języka polityków ; Obnażanie ciała pedagogicznego. Obraz nauczyciela w kinie polskim ; Ezo(teryczna) telewizja ; Telewizja Publiczna w Polsce w latach 2005-2009: między misją a polityką ; W poszukiwaniu idelanych wiadomości telewizyjnych ; Przykład nadużycia praw autorskich przez dziennik "Życie Warszawy" ; Połykać życie czy je degustować czyli rozważania nad współczesnym "mieć czy być".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92827/vol.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 281-298.
1. Telewizja a polityka 2. Prawne konsekwencje transformacji telewizji po roku 1989 3. Nowe oblicze telewizji w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-075 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91575 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Książka stanowi rezultat dociekań badawczych uczestników I Ogólopolskiej Konferencji Studentów "Public relations - sztuka skutecznej komunikacji", zorganizowanej w dniu 27.05.2010 r. w Instytucie Neofilologii i Komunikacji Społecznej Politechniki Koszalińskiej przez Studenckie Koło Naukowe "Futura".
Pojęcie public relations w świadomości społecznej. Badania empiryczne ; Wizerunek branży public relations w polskich mediach ; Internet jako narzędzie public relations ; Blogi w politycznych public relations polskich polityków ; Rola public relations w kreowaniu wizerunku Aleksandra Kwaśniewskiego ; "Miej zasady, łam zasady" czyli kilka uwag o nieetycznych praktykach public relations ; Politycznie słaba płeć ; "Nie dla pieniędzy, ale nie bez pieniędzy". Public relations w organizacjach pozarządowych na przykładzie stowarzyszeń: ELSA i AIESEC ; Public relations miasta Kołobrzeg ; Jak zorganizować efektywny i efektowny event?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-95267 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Tożsamość Osób, Zbiorowości, Instytucji ; 4)
Materiały z konferencji pt.: "Tożsamość i komunikacja", zorganizowanej przez Katedrę Socjologii Kultury KUL w 2009 r.
I. KOMUNIKACYJNY WYMIAR TOŻSAMOŚCI: Informacyjna przestrzeń tożsamości ; Tożsamość jednostki a proces komunikowania ; Współczesna tożsamość narodowa jako wytwór działań politycznych i komunikacyjnych ; Komunikacja globalna a rozwój "kultury uczestnictwa" ; Wartości w procesie komunikowania się nauczyciela z uczniem ; Konsumpcja formą komunikowania tożsamości i przynależności społecznej jednostki ; Działania komunikacyjne odbiorcy oferty instytucji kulturalnej w Olsztynie ; O sensie i funkcjach fotografii dziennikarskiej. II. KREACJE TOŻSAMOŚCI W PRZEKAZACH MEDIALNYCH I W TWÓRCZOŚCI ARTYSTYCZNEJ: Tożsamość z poradnika? Kształtowanie obrazu współczesnej kobiety przez dyskurs terapeutyczny w wybranych programach TVN Style ; Rola tygodników opiniotwórczych w kształtowaniu tożsamości politycznej w Polsce w latach 1990-2005 ; Ku zmianie tożsamości polskiej rodziny w publikacjach "Gazety Wyborczej" i "Polityki": 2004-2005 ; Kształtowanie tożsamości narodowej poprzez muzykę - na przykładzie oper "Halka" i "Straszny Dwór" ; Czy istnieje tożsamość grafficiarza? III. WOKÓŁ NOWYCH, KONTROWERSYJNYCH TOŻSAMOŚCI: Ezopowa tożsamość dziennikarstwa ; Społeczności marki w kształtowaniu tożsamości konsumentów ; W poszukiwaniu tożsamości profesjonalnej. Przypadek public relations ; Wpływ Internetu na afirmację tożsamości płci u osób transseksualnych ; "Emamy są STRASZNIE miłe". Wpływ autorefleksji na poczucie tożsamości społeczności internetowej na przykładzie forum e-mama ; Wszystko na pokaz. Tożsamość w kulturze celebrytów. IV. TOŻSAMOŚĆ RELIGIJNA W MEDIACH: Elementy tożsamościowe mediów katolickich w nauczaniu Jana Pawła II ; Internet i tożsamość religijna (na przykładzie Ukrnetu).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96529 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Akademicka)
Bibliogr. przy rozdz.
Tekst częśc. tł.
Dział I. ADMINISTRACJA PUBLICZNA, SŁUŻBA PUBLICZNA, SEKTOR PUBLICZNY I NAUKA ADMINISTRACJI: ISTOTA I POJĘCIA: Rozdz. 1. Pojęcie administracji publicznej: 1.1. Administracja publiczna, różne sposoby rozumienia, 1.2. Administracja publiczna jako dyscyplina rozwijająca się, 1.3. Funkcja i obszary działania administracji publicznej; Rozdz. 2. Służba publiczna; Rozdz. 3. Administracja publiczna i sektor publiczny; Rozdz. 4. Nauka administracji. Różne sposoby nauczania o administracji publicznej: 4.1. Nauczanie administracji publicznej w państwach anglosaskich, 4.2. Nauczanie administracji publicznej w modelu kontynentalnym, 4.3. Nauczanie administracji publicznej w krajach skandynawskich, 4.4. Współczesne podejście do nauczania administracji publicznej. Dział II. HISTORIA ADMINISTRACJI: Rozdz. 1. Administracja państw absolutnych w XVII i XVIII wieku: 1.1. Absolutyzm klasyczny, 1.2. Absolutyzm oświecony, 1.3. Administracja w Polsce w czasach stanisławowskich; Rozdz. 2. Model administracji w państwie liberalnym: 2.1. Administracja we Francji w dobie rewolucji i reform napoleońskich (m.in. Administracja Księstwa Warszawskiego), 2.2. Administracja a konstrukcja państwa prawnego, 2.3. Samorząd terytorialny w Europie w XIX wieku, 2.4. Powstanie i rozwój sądownictwa administracyjnego w Europie; Rozdz. 3. Administracja II Rzeczypospolitej; Rozdz. 4. Administracja w państwach totalitarnych: 4.1. Administracja w Niemczech i Włoszech, 4.2. Administracja w Związku Radzieckim, 4.3. Administracja na ziemiach polskich pod okupacjami państw totalitarnych; Rozdz. 5. Administracja Polski Ludowej. Dział III. TEORIE NAUKI ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ OD POCZĄTKÓW NOWOŻYTNOŚCI DO RATIONAL CHOICE THEORY: Rozdz. 1. Biurokracja i biurokratyzm w administracji publicznej: 1.1. Materializm historyczny K. Marksa i F. Engelsa, 1.2. Idealny model biurokracji według Maxa Webera, 1.3. Krytyka biurokracji Michela Croziera; Rozdz. 2. Nowożytne podejście do administracji publicznej: 2.1. Koncepcja administracji według Lorenza von Steina, 2.2. Administracja i polityka w ujęciu Woodrowa Wilsona, 2.3. Organizatorskie podejście do administracji Henriego Fayola, 2.4. H. A. Simon o organizacji administracji i podejmowaniu decyzji, 2.5. Systemowe podejście do administracji L. Gulicka i L. Urwicka; Rozdz. 3. Teoria racjonalnego wyboru: 3.1. Teoria maksymalizacji, 3.2. Teoria "kształtowania urzędu". Dział IV. ZARZĄDZANIE PUBLICZNE: Rozdz. 1. Modele zarządzania publicznego; Rozdz. 2. Zarządzanie zasobami ludzkimi w administracji; Rozdz. 3. Zarządzanie jakością w administracji; Rozdz. 4. Strategiczne zarządzanie rozwojem; Rozdz. 5. Marketingowa orientacja jednostek administracji samorządowej: 5.1. Istota marketingu terytorialnego, 5.2. Struktura i wdrażanie strategii marketingowej. Dział V. ZNACZENIE PRAWA W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ: Rozdz. 1. Prawo jako determinanta organizacji i funkcjonowania administracji publicznej: Wprowadzenie, 1.1. Związanie administracji prawem, 1.2. Stosowanie prawa przez administrację publiczną, 1.3. Sądowa kontrola cywilnoprawnych form działania administracji, 1.4. Ustrój administracji publicznej; Rozdz. 2. Znaczenie procedur administracyjnych w funkcjonowaniu administracji publicznej; Rozdz. 3. Udział administracji w procesie tworzenia prawa. Dział VI. ADMINISTRACJA PUBLICZNA I POLITYKA PUBLICZNA: Rozdz. 1. Współczesne systemy polityczne - przegląd wybranych rozwiązań: 1.1. Ustrój polityczny państwa a administracja publiczna, 1.2. Administracja publiczna w różnych systemach rządów (1.2.1. System parlamentarno-gabinetowy - Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej, 1.2.2. Racjonalizacja systemu parlamentarno-gabinetowego - Republika Federalna Niemiec, 1.2.3. System prezydencki - Stany Zjednoczone Ameryki Północnej, 1.2.4. System mieszany - Republika Francuska, 1.2.5. Model nordycki); Rozdz. 2. Polityzacja życia publicznego: 2.1. Aparat polityczny a aparat biurokratyczny, 2.2. Wpływ polityki i polityków na administrację publiczną; Rozdz. 3. Polityka publiczna jako instrument administrowania; Rozdz. 4. Tworzenie polityki publicznej: 4.1. Uwarunkowania tworzenia polityki publicznej, 4.2. Aktorzy polityki publicznej, 4.3. Etapy polityki publicznej, "cykl" polityki publicznej, 4.4. Wybrane polityki sektorowe w krajach Unii Europejskiej (4.4.1. Polityka ochrony środowiska, 4.4.2. Polityka regionalna); Rozdz. 5. Wdrażanie polityki publicznej i jego paradoksy; Rozdz. 6. Ocena polityki publicznej. Dział VII. ADMINISTRACJA I SPOŁECZEŃSTWO: Rozdz. 1. Legitymacja demokratyczna pośrednia i bezpośrednia; Rozdz. 2. Networking - współpraca administracji ze społeczeństwem: 2.1. Formy współpracy, 2.2. Trzeci sektor - definicja i miejsce we współczesnym państwie demokratycznym, 2.3. Partnerstwo publiczno-prywatne, 2.4. Podmioty prywatne realizujące zadania publiczne - kontraktualizm; Rozdz. 3. Jawność życia publicznego: 3.1. Składowe elementy określające istotę zasady jawności życia publicznego, 3.2. Istnienie wolnych mediów, 3.3. Dostęp do informacji publicznej, 3.4. Nabór do urzędu, 3.5. Public watchdogs, 3.6. Prawo dostępu do informacji w ujęciu historycznym; Rozdz. 4. Rola mediów masowych w komunikowaniu publicznym; Rozdz. 5. Społeczny wymiar patologii w administracji publicznej. Dział VIII. FINANSE ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ: Rozdz. 1. Budżety publiczne: 1.1. Pojęcie budżetu publicznego, 1.2. Budżet publiczny a plan finansowy, 1.3. Cechy budżetu publicznego, 1.4. Funkcje budżetu publicznego, 1.5. Specyfika budżetu Wspólnot Europejskich, 1.6. Budżet publiczny w wybranych państwach; Rozdz. 2. Dochody publiczne; Rozdz. 3. Wydatki publiczne i ich efektywność; Rozdz. 4. Budżetowanie; Rozdz. 5. Zarządzanie budżetem; Rozdz. 6. Kontrola budżetu; Rozdz. 7. Budżety publiczne i budżetowanie w Polsce; Rozdz. 8. Dług publiczny w Polsce - wybrane aspekty; Dział IX. KADRY W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ: Rozdz. 1. Kadry sektora publicznego i administracji; Rozdz. 2. Zasoby ludzkie w administracji publicznej - rozwiązania prawne i organizacyjne: 2.1. Przemiany modelu służby cywilnej w Polsce, 2.2. Służby cywilne w wybranych państwach (w Wielkiej Brytanii, we Francji, w Niemczech), 2.3. Służby Unii Europejskiej; Rozdz. 3. Rekrutacja i selekcja - dwie strony medalu; Rozdz. 4. Podstawowe prawa i obowiązki urzędnika; Rozdz. 5. Odpowiedzialność urzędników; Rozdz. 6. Ocena, motywowanie i wynagradzanie kadr; Rozdz. 7. Szkolenie i rozwój - w stronę organizacji uczącej się. Dział X. ETYKA W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ: Rozdz. 1. Infrastruktura etyczna: 1.1. Wprowadzenie, 1.2. Budowanie i rola infrastruktury etycznej, 1.3. Zasoby infrastruktury etycznej, 1.4. Procesy infrastruktury etycznej na przykładzie whistleblowers, 1.5. Etyczne aspekty elektronicznego przetwarzania danych osobowych; Rozdz. 2. Sztuka podejmowania rozstrzygnięć etycznych; Rozdz. 3. Korupcja w administracji publicznej i inne patologie w administracji; Rozdz. 4. Etos urzędnika; Rozdz. 5. O roli kodeksów etycznych w administracji publicznej; Rozdz. 6. Wartości etyczne wobec globalizacji; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-351/354 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94922 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tekst częśc. ros.
I. MEDIA SFORMATOWANE - LOKALNE, ŚRODOWISKOWE: Norweska prasa lokalna - zarys problematyki ; Polityka informacyjna i promocyjna Związku Transgranicznego Euroregion Tatry ; Współczesna prasa mniejszości ukraińskiej w Polsce ; Działalność wydawnicza mniejszości nimieckiej w Polsce ; Ich własna przestrzeń. Polska prasa LGTB po 1989 roku ; Zmiany jakościowe w mediach zakładowych z perspektywy dwudziestolecia. II. WOLNE MEDIA NA UKRAINIE: Funkcionirovanie svobodnyh mass-media v Krymu: teoriâ i praktika ; Wolność słowa na Ukrainie ; Ujarzmione wolnością: radzieckie korzenie problemów wolności słowa na Ukrainie ; Prasa Tatarów krymskich w walce o zachowanie ojczystego języka. III. FORMA KOMUNIKATU MEDIALNEGO: Głosy językowych wynalazców odzwierciedlone w wypowiedziach prasowych ; Konstrukcja roli dyskursywnej jako strategia komunikacyjna na przykładzie dyskusji wokół książki "SB a Lech Wałęsa. Przyczynek do biografii" ; Agresja werbalna jako narzędzie komunikacji we współczesnej polskiej prasie ; Językowe sposoby asekuracji wypowiedzi polityków w blogach internetowych ; Jeszcze informacja czy już komentarz? Stopień realizacji funkcji perswazyjnej jako wyznacznik podziału tekstów prasowych na komentarz i informację ; Manipulacyjna funkcja gier językowych w reklamie komercyjnej ; "Nic, co ludzkie, nie jest mi obce" - o łamaniu tabu językowego w filmach animowanych dla dzieci ; Znaczenie dźwięków w obrazie telewizyjnym ; Gatekeeping i selekcja informacji jako narzędzie wolnych mediów - na przykładzie rynku prasowego Lublina ; Dziennikarskie formy medialne wobec koncepcji komputerowej organizacji danych ; Popularność dialogowych form dziennikarskich we współczesnych mediach ; Wolność od Sieci. Indeks gatunkowy Radia eR.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95544/t.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przestrzenie Życia Społecznego)
Streszcz. ang. przy pracach.
I. PRACA DLA RODZINY CZY RODZINA DLA PRACY? SZANSE I ZAGROŻENIA MAŁŻEŃSTWA I RODZINY: Demograficzne uwarunkowania polityki rodzinnej państwa ; Zróbmy to razem? Między deklaracją a realizacją obowiązków domowych ; Rodzina i praca - czy to się da pogodzić? Rozwiązania na rzecz łączenia ról rodzinnych i zawodowych ; Praca i rodzina w perspektywie temporalnej ; Kobieta w żywiole domowego ogniska ; Ryzyko pracoholizmu dla trwałości małżeństwa i rodziny ; Wielkokorporacyjny system pracy i jej wpływ na życie rodzinne ; Migracja - szansa czy zagrożenie rodziny ; Rodzice za granicą- perspektywa zmiany warunków bytowych a rozdzielenie systemu. Dylematy terapeutyczne ; Konsumpcyjny charakter rodziny w społeczeństwie ponowoczesnym ; Rodzina i soft skills. Jak zwyczajnie uczyć nadzwyczajnie potrzebnych "miękkich umiejętności". II. RODZINA W MEDIACH I MEDIA W RODZINIE. MIEJSCE RODZINY W KULTURZE MEDIALNEJ I ZNACZENIE MEDIÓW W ŻYCIU RODZINY: Obraz rodziny w polskich serialach telewizyjnych ; Problematyka rodziny wojskowej w tygodniku wojskowym "Polska Zbrojna" (2001-2007) ; Współczesne macierzyństwo w dyskursie medialnym - na przykładzie polskiej prasy ; Rodzina homoseksualna jako wartość i jako antywartość ; Małżeństwo i rodzina jako motywy inwencji retorycznej w reklamie. Konteksty antropologiczno-aksjologiczne. III. ANIOŁY CZY DEMONY? (NIE)KOCHANE DZIECI, (NIE)KOCHANI RODZICE: Wystarczająco dobrzy rodzice? Obraz i ideał rodzica w percepcji kobiet dwudziestoletnich ; Nie(kochane) dzieci w rodzinach zastępczych ; Niekochane dzieci - o kompensowaniu braków rodziny naturalnej u wychowanków placówek rodzinnych. Komunikat z badań własnych ; Rodzice w percepcji współczesnej młodzieży ; Deprywacja miłości jako imperatyw postaw kryminalnych -dorosłe dzieci źle kochających rodziców. IV. MIŁOŚĆ I RODZINA NA PERYFERIACH. WSPÓŁCZESNE PATOLOGIE RODZINY I PATOLOGIE W RODZINACH: Prawa dziecka w rodzinie ; Patologie rodziny współczesnej ; Wielowymiarowa dysfunkcjonalność współczesnej rodziny i jej wpływ na proces wychowania ; Potrzeby dzieci a wymagania współczesności w stosunku do dorosłych - narodziny patologii ; Retrospektywny obraz rozpadu rodziny w oczach dorosłych dzieci ; Deprywacja potrzeb dzieci żyjących w ubóstwie ; Współpraca nauczycieli i rodziców sposobem rozwiązywania sytuacji problemowych uczniów ; Konferencja Grupy Rodzinnej metodą uaktywniającą rodzinę i dziecko w rozwiązywaniu problemów społeczno-wychowawczych. V. PROBLEM ALKOHOLIZMU I PRZEMOCY W RODZINACH: Współczesne oblicze rodziny z problemem alkoholowym ; Miłość i dyscyplina w rodzinach z problemem alkoholowym ; Współuzależnienie i socjalizacja- analiza wzajemnych powiązań między koalkoholizmem a uspołecznianiem jednostki na podstawie wypowiedzi na forach i blogach ; Przemoc w rodzinie zagrożeniem niedostosowania społecznego młodzieży ; Preferencje wartości młodzieży licealnej doświadczającej przemocy w rodzinie ; Dom rodzinny młodocianych przestępców agresywnych ; Znaczenie rodziny w realizacji celów życiowych przez skazanych odbywających karę pozbawienia wolności korzystających z przepustek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95467 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej