Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Dostępność
dostępne
(8)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(6)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Autor
Czerwiński Kazimierz (edukacja)
(2)
Dyczewski Leon (1936- )
(1)
Dąbrowska Aleksandra (pedagogika)
(1)
Fiedor Marian
(1)
Kubiczek Jan
(1)
Maliszewski Wojciech J
(1)
Nowosad Inetta
(1)
Pietrań Klaudia
(1)
Podgórecki Józef
(1)
Szulich-Kałuża Justyna
(1)
Szwed Robert
(1)
Szymański Mirosław Józef (1942- )
(1)
Wosik-Kawala Danuta
(1)
Zaborowski Zbigniew (1926-2006)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(1)
1970 - 1979
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(6)
Temat
Stosunki interpersonalne
(7)
Komunikacja społeczna
(6)
Nauczyciele
(5)
Szkolnictwo
(3)
Internet
(2)
Konflikt
(2)
Stres
(2)
Studenci
(2)
Administracja
(1)
Celebryci
(1)
Czasopisma
(1)
Dziecko
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Eurosieroctwo
(1)
Forum (informat.)
(1)
Fotografia prasowa
(1)
Gimnazja
(1)
Graffiti
(1)
Interakcja wychowawcza
(1)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(1)
Kobieta
(1)
Komunikatory internetowe
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Mobbing
(1)
Mundurki szkolne
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Negocjacje
(1)
Opera
(1)
Oświata
(1)
Oświata dorosłych
(1)
Perswazja
(1)
Poczucie bezpieczeństwa
(1)
Przemoc w szkole
(1)
Przyjaźń
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Public relations
(1)
Spożycie
(1)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(1)
Uczniowie
(1)
Uczniowie klas początkowych
(1)
Współdziałanie
(1)
Wybór zawodu
(1)
Wychowanie
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zaufanie
(1)
Znak towarowy
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Temat: dzieło
Gazeta Wyborcza
(1)
Polityka (czasop. ; 1957- )
(1)
Temat: czas
2001-0
(3)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(1)
Programy telewizyjne
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [252]-266.
Tekst częśc. w jęz. czes. Streszcz. ang. przy art. Spis treści także ang.
1. ŹRÓDŁA KONFLIKTÓW W EDUKACJI : Zmiana edukacyjna jako naturalne źródło konfliktów ; Szkoła w sytuacji permanentnych konfliktów ; Aksjologiczne uwarunkowania konfliktów podmiotów edukacji gimnazjalnej. Wybrane aspekty problemu ; Sytuacje trudne w szkole w doświadczeniach nauczycieli ; Relacje nauczyciele - rodzice w sytuacjach trudnych ; Nietakt pedagogiczny w odniesieniu do możliwego konfliktu nauczyciela z uczniami ; Sytuacje zagrożeń bezpieczeństwa uczniów w rzeczywistości szkolnej ; Co nauczyciele czują i myślą na temat „eurosierot”? ; Oczekiwania zawodowe młodego nauczyciela a rzeczywistość szkolna. 2. SPOSOBY PRZEZWYCIĘŻANIA KONFLIKTÓW W SYTUACJACH SZKOLNYCH : Rozwój współpracy i przywiązanie organizacyjne wśród nauczycieli jako czynniki ograniczające konflikty w środowisku szkolnym ; Kompetencje emocjonalne uczniów i nauczycieli szansą na konsensus w szkole ; Kompetencje społeczne przyszłych i czynnych zawodowo nauczycieli a codzienność szkolna ; Hodnocení klícových kompetencí v kontextu vztahů subjektů školní edukace ; Szkoła konflikt podmiotów. Oferta działań na rzecz inicjowania współpracy i rozwoju podmiotów szkolnej edukacji ; Znaczenie wiarygodności nauczyciela akademickiego dla rodzących się konfliktów ze studentami ; Dziecko wychowane w rodzinie binacjonalnej w przestrzeni instytucji wczesnej edukacji ; Uczniowie romscy w szkole. W poszukiwaniu rozwiązań problemów społeczno-kulturowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104074 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja Społeczna w Edukacji)
Bibliogr. s. [253]-263.
Tekst częśc. równol. pol., ang. i ros., ang. Streszcz. ang., pol. przy pracach. Spis treści także ang.
1. OSOBOWE UWARUNKOWANIA BEZPIECZEŃSTWA W INTERAKCJACH KOMUNIKACYJNYCH: The perception and understanding in process of interpersonal communication (Percepcja i rozumienie w procesie komunikacji interpersonalnej) ; Doświadczenia komunikacyjne a poczucie bezpieczeństwa w kontekście wybranych aspektów komunikowania wzajemnego ; The spiritual safety of the rising generation as the pledge of a healthy nation of the XXI-st century (Duhovnaâ bezopasnost' podrastausego pokoleniâ kak zalog zdorovoj nacii XXI veka) ; Wyzwania i zagrożenia w komunikacji interpersonalnej - brak refleksji i koncentracja na "Ja" ; Ochrona praw podmiotowych w instytucji zasiedzenia w perspektywie komunikowania międzyludzkiego. 2. BEZPIECZEŃSTWO W EDUKACYJNYCH RELACJACH KOMUNIKACYJNYCH: Kreacja bezpiecznych więzi międzyludzkich w szkole. Perspektywa stylu komunikacji w środowisku edukacyjnym (do i dla wychowania) ; Empatia w procesie edukacji - potrzeba czy warunek? ; Wartość dobrego doświadczenia, czyli o potrzebie i znaczeniu przestrzeni arteterapeutycznej w szkole ponadpodstawowej. 3. BADANIA NAD KOMUNIKOWANIEM W SZKOLE W KONTEKŚCIE BEZPIECZEŃSTWA: Zagrożenia internetowe w świadomości przyszłych nauczycieli ; Niebezpieczne zabawy - młodzież z gimnazjum na wsi a uzależnienia ; Przypadkowe zdarzenia i ich znaczenie dla ludzkiej egzystencji. Kategoria przypadku jako atrakcyjny obszar komunikacyjny ; Wulgaryzmy jako swoisty rodzaj komunikacji - perspektywa ucznia ; Świetlica środowiskowa jako miejsce wyrównywania szans edukacyjnych dzieci i młodzieży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97015 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-49391 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja Społeczna w Edukacji)
Bibliogr. s. [235]-247.
Tekst częśc. słowac.
Streszcz. ang. przy pracach.
Spis treści także ang.
1. RELACJE INTERPERSONALNE W EDUKACJI I ICH ZAGROŻENIA: Konflikty i mobbing a bezpieczeństwo psychofizyczne jednostki w szkołach różnego szczebla ; Stres a komunikacja społeczna ; Dziecko w kulturze milczenia. Rozważania na temat przemocy w komunikacji między dorosłymi i dziećmi ; Koncepcje przyjaźni w adolescencji a zachowania podwyższonego ryzyka. Badania jakościowe ; Ukryty program w komunikacji niewerbalnej na przykładzie wprowadzenia obowiązku noszenia jednolitego stroju w gimnazjach - niebezpieczeństwa i zagrożenie ; Negatywne postawy nauczyciela przyczyną konfliktów komunikacyjnych prowadzących do napięć w procesie edukacyjno-wychowawczym dziecka ; Obraz nauczyciela w teorii i praktyce szkolnej. 2. KOMUNIKACJA I NEGOCJACJE - ZAGROŻENIA PSYCHOSPOŁECZNE I PROFILAKTYKA: Učitel' - zdroj bezpečia v školskom prostredi? ; Narracje - przemoc - negocjacje: trzy wymiary trójpodmiotowej komunikacji szkolnej w spojrzeniu fenomenologiczno-hermeneutycznym ; Relacje interpersonalne w szkole. Perspektywa kompetencji i umiejętności kierowniczych (nauczycielskich) w odniesieniu do sytuacji konfliktowych ; Komunikacja społeczna w przywództwie. Perspektywa zapobiegania konfliktom interpersonalnym w grupie ; Wykorzystanie koncepcji motywów poznawania świata i uczenia się ucznia w efektywnej komunikacji w szkole ; Zaufanie jako warunek efektywnej komunikacji interpersonalnej. Kategoria zaufania w opiniach studentów Wojskowej Akademii Technicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95258 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja Społeczna w Edukacji)
Bibliogr. s. [301]-316.
Tekst częśc. ang., czes.
Streszcz. ang., pol. przy rozdz.
I. KOMUNIKACJA - WYBRANE ZAGADNIENIA TEORETYCZNE: Attemmts to apply contemporary Communication Theories in pedagogy and psychology ; Dilemmas of education. II. KOMPETENCJE KOMUNIAKCYJNE NAUCZYCIELI - RÓŻNE PERSPEKTYWY: Kompetencje komunikacyjne nauczycieli prowadzących kształcenie w formie e-learningu ; Kompetencje psychologiczne nauczyciela jako niezbędna umiejętność w pełnieniu funkcji łącznika pomiędzy szkołą a środowiskiem społecznym ; Kompetencje językowe nauczyciela-wychowawcy warunkiem właściwej współpracy z rodzicami, uczniami oraz ich środowiskiem lokalnym ; Kompetencje komunikacyjne andragogów Republiki Czeskiej ; Kształtowanie umiejętności społecznych w relacji komunikacyjnej dziecko-dorosły (uczeń-nauczyciel) w kontekście teorii uczenia się ; Perswazja i manipulacja jako metody wywierania wpływu. III. KOMUNIKACJA - PRZYKŁADY ZASTOSOWAŃ: Nie wiem, o czym mówisz, proszę, powiedz to jeszcze raz - dziecko w młodszym wieku szkolnym a proces edukacji ; Opowieść jako sposób nawiązania przerwanej komunikacji ; Stany emocjonalne a komunikacja (w edukacji) ; Asertywność a posłuszeństwo wobec presji autorytetów ; Aspekty koučovaci metody Inner Game v komunikaci ; Styl wyjaśniania negatywnych i pozytywnych wydarzeń u dzieci rodziców emigrujących zarobkowo. IV. KOMUNIKACJA - MIĘDZY TEORIĄ A PRAKTYKĄ: Moralny czy kompetentny? Wizerunek dyrektorki/dyrektora szkoły w oczach podwładnych, przełożonych i partnerów ; Kierowanie jako element złożonego procesu zarządzania ; Kompetencje negocjacyjne studentów kierunku zarządzanie i marketing ; A trainer - sportsman's relation: a self-determination theory perspective ; Výkon státni správy ve vysokém školstvi ; Działalność szkoły na rzecz informowania ucznia o zawodach i możliwości dalszego kształcenia ; Życie towarzyskie on-line - próba charakterystyki grupy społecznej czatująych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96549 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Tożsamość Osób, Zbiorowości, Instytucji ; 4)
Materiały z konferencji pt.: "Tożsamość i komunikacja", zorganizowanej przez Katedrę Socjologii Kultury KUL w 2009 r.
I. KOMUNIKACYJNY WYMIAR TOŻSAMOŚCI: Informacyjna przestrzeń tożsamości ; Tożsamość jednostki a proces komunikowania ; Współczesna tożsamość narodowa jako wytwór działań politycznych i komunikacyjnych ; Komunikacja globalna a rozwój "kultury uczestnictwa" ; Wartości w procesie komunikowania się nauczyciela z uczniem ; Konsumpcja formą komunikowania tożsamości i przynależności społecznej jednostki ; Działania komunikacyjne odbiorcy oferty instytucji kulturalnej w Olsztynie ; O sensie i funkcjach fotografii dziennikarskiej. II. KREACJE TOŻSAMOŚCI W PRZEKAZACH MEDIALNYCH I W TWÓRCZOŚCI ARTYSTYCZNEJ: Tożsamość z poradnika? Kształtowanie obrazu współczesnej kobiety przez dyskurs terapeutyczny w wybranych programach TVN Style ; Rola tygodników opiniotwórczych w kształtowaniu tożsamości politycznej w Polsce w latach 1990-2005 ; Ku zmianie tożsamości polskiej rodziny w publikacjach "Gazety Wyborczej" i "Polityki": 2004-2005 ; Kształtowanie tożsamości narodowej poprzez muzykę - na przykładzie oper "Halka" i "Straszny Dwór" ; Czy istnieje tożsamość grafficiarza? III. WOKÓŁ NOWYCH, KONTROWERSYJNYCH TOŻSAMOŚCI: Ezopowa tożsamość dziennikarstwa ; Społeczności marki w kształtowaniu tożsamości konsumentów ; W poszukiwaniu tożsamości profesjonalnej. Przypadek public relations ; Wpływ Internetu na afirmację tożsamości płci u osób transseksualnych ; "Emamy są STRASZNIE miłe". Wpływ autorefleksji na poczucie tożsamości społeczności internetowej na przykładzie forum e-mama ; Wszystko na pokaz. Tożsamość w kulturze celebrytów. IV. TOŻSAMOŚĆ RELIGIJNA W MEDIACH: Elementy tożsamościowe mediów katolickich w nauczaniu Jana Pawła II ; Internet i tożsamość religijna (na przykładzie Ukrnetu).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96529 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej