Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(79)
Forma i typ
Książki
(71)
Publikacje naukowe
(19)
Publikacje fachowe
(14)
Poradniki i przewodniki
(10)
Czasopisma
(7)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Audiobooki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(80)
wypożyczone
(8)
tylko na miejscu
(5)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(15)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(5)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(64)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(5)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(1)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(2)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Autor
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(7)
Bezemer-Szefke Barbara
(2)
Catmull Edwin E
(2)
Fedan Roman (1937- )
(2)
Fischer Iwona
(2)
Hagoort Giep (1948- )
(2)
Jones Sue Jenkyn
(2)
Kinal Mariola
(2)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(2)
Krywan Tomasz
(2)
Liżewski Sławomir
(2)
Meyer Erin (1971- )
(2)
Mędrala Małgorzata
(2)
Nowakowski Andrzej (1951- )
(2)
Orzechowski Emil
(2)
Ostapowicz Ewa
(2)
Pacana Andrzej
(2)
Pawlik Kazimierz (1980- )
(2)
Perłakowska Ewa
(2)
Romkowska Ewa (tłumacz)
(2)
Rotkiewicz Marek
(2)
Sobolewska Agnieszka
(2)
Szocik Krzysztof
(2)
Słupski Jakub
(2)
Tyrakowski Sebastian
(2)
Wallace Amy (1962- )
(2)
Witkowska Magda
(2)
Wojciechowska Karolina Maria
(2)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(2)
Ambroziak Jolanta
(1)
Bajorek Wojciech
(1)
Bednárová Lucia
(1)
Bielec Grzegorz
(1)
Bjerke Björn (1941- )
(1)
Brawn Ross (1954- )
(1)
Bryar Colin
(1)
Buczyńska Barbara
(1)
Butkiewicz Ewa
(1)
Carr Bill
(1)
Chapska Joanna (1966- )
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Dobosz Piotr (1961- )
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Dragićević Šešic Milena (1954- )
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Eichelberger Wojciech (1944- )
(1)
Figiel Grzegorz
(1)
Furnham Adrian (1953- )
(1)
Gajda Janusz (prawnik)
(1)
Gawrońska-Baran Andrzela
(1)
German Janusz (1974- )
(1)
Gernsheimer Jack
(1)
Giza Andrzej (1975- )
(1)
Gratton Chris (1948- )
(1)
Gung Bohdan
(1)
Górny Witold
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Hamel Gary (1954- )
(1)
Hastings Reed (1960- )
(1)
Hsieh Tony (1973- )
(1)
Ilczuk Dorota
(1)
Iwaszkiewicz Michał (1942- )
(1)
Jaczewska Edyta
(1)
Janusz Małgorzata (nauki kultury fizycznej)
(1)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(1)
Jeznach Andrzej (1954- )
(1)
Johnson Gerry
(1)
Jurek Tomasz (1958- )
(1)
Kaczyński Krzysztof (ekonomia)
(1)
Kocój Ewa
(1)
Konieczniak Marek
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kotowska Agata
(1)
Kotulska Joanna
(1)
Kowal Jolanta (1974- )
(1)
Kowalewski Stanisław (1901-1984)
(1)
Kozień Adam
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Krawczyk-Antoniuk Olena
(1)
Król Marek
(1)
Kunikowski Michał
(1)
Kędziora Alicja
(1)
Kłapa Jan
(1)
Laloux Frederic (1969- )
(1)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(1)
Laycock J. (1941- )
(1)
Laycock Jolyon
(1)
Liker Jeffrey K
(1)
Lipska Dąbrówka
(1)
Lyons Dan (1960- )
(1)
MacRae Ian (1988- )
(1)
Makomaska Sylwia
(1)
Malcherek Monika
(1)
Malicki Krzysztof (1979- )
(1)
Mazur Anna (prawo)
(1)
Mikołajczak Paweł (ekonomia)
(1)
Mituś Ambroży
(1)
Mituś Ambroży (1975- )
(1)
Myjak Teresa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(22)
2010 - 2019
(38)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(4)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(43)
Kraj wydania
Polska
(78)
Język
polski
(78)
Odbiorca
Menedżerowie
(7)
Szkoły wyższe
(4)
Projektanci mody
(2)
Dyrektorzy HR
(1)
Handlowcy
(1)
Liderzy i zespoły sprzedaży
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Kultura organizacyjna
(36)
Zarządzanie
(35)
Kultura
(18)
Przedsiębiorstwo
(16)
Innowacje
(11)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(10)
Marketing
(7)
Instytucje kultury
(6)
Rozwój regionalny
(6)
Gospodarka
(5)
Praca
(5)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Gospodarka terenowa
(4)
Inwestycje zagraniczne
(4)
Kapitał ludzki
(4)
Konsumenci (ekonomia)
(4)
Kultura fizyczna
(4)
Organizacja
(4)
Polityka gospodarcza
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Rynek pracy
(4)
Samorząd terytorialny
(4)
Specjalna strefa ekonomiczna
(4)
Sukces
(4)
Twórczość
(4)
Wykluczenie społeczne
(4)
Wzrost gospodarczy
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Efektywność ekonomiczna
(3)
Globalizacja
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Gospodarstwo domowe
(3)
Informacja
(3)
Internet
(3)
Jakość życia
(3)
Kadry
(3)
Klastry (ekonomia)
(3)
Kobieta
(3)
Kreatywność
(3)
Kształcenie
(3)
Media społecznościowe
(3)
Menedżerowie
(3)
Motywacja pracy
(3)
Niepełnosprawni
(3)
Nierówności społeczne
(3)
Organizacja pracy
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Oświata
(3)
Prawo
(3)
Przywództwo
(3)
Rozwój społeczny
(3)
Sektor publiczny
(3)
Siła robocza
(3)
Spółdzielczość
(3)
Studenci
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Służba zdrowia
(3)
Turystyka
(3)
Wykształcenie
(3)
Zaufanie
(3)
Administracja
(2)
Bezrobocie
(2)
Biurokracja
(2)
Budżety rodzinne
(2)
COVID-19
(2)
Decyzje
(2)
Domy kultury
(2)
Dziedzictwo kulturowe
(2)
Ekonomia
(2)
Etyka biznesu
(2)
Euroregiony
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Kapitał
(2)
Kapitał społeczny
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Kultura pracy
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Mecenat
(2)
Mleczarstwo
(2)
Moda
(2)
Nauczanie
(2)
Nieruchomości
(2)
Ochrona zabytków
(2)
Organizacje
(2)
Pedagogika
(2)
Pedagogika kultury
(2)
Pedagogika rodziny
(2)
Pedagogika specjalna
(2)
Pedagogika społeczna
(2)
Pedagogika wczesnoszkolna
(2)
Pixar
(2)
Polityka innowacyjna
(2)
Polityka podatkowa
(2)
Postmodernizm
(2)
Praca kulturalno-oświatowa
(2)
Projektanci mody
(2)
Projektowanie mody
(2)
Temat: dzieło
Ekonomiczne i społeczne uwarunkowania transformacji rodziny
(1)
Książę
(1)
Mojżesz
(1)
Tajemnice Soliny
(1)
Za wrotami cudów
(1)
Temat: czas
2001-
(18)
2001-0
(11)
1989-
(6)
1901-2000
(5)
1901-
(3)
1801-1900
(2)
1918-
(2)
1989-2000
(2)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(14)
Stany Zjednoczone (USA)
(4)
Ukraina
(4)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Województwo podkarpackie (1999- )
(3)
Europa
(2)
Krosno (woj. podkarpackie)
(2)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(2)
Białoruś
(1)
Bieszczady
(1)
Cieszyn (woj. śląskie)
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Europejskie Szlaki Kulturowe
(1)
Galicja
(1)
Głogów (woj. dolnośląskie)
(1)
Japonia
(1)
Krościenko Wyżne (woj. podkarpackie, pow. krośnieński, gm. Krościenko Wyżne ; okolice)
(1)
Kuba
(1)
Lubelskie, województwo (od 1999)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Podlaskie, województwo
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Spytkowice (woj. małopolskie, pow. Wadowice ; okręg)
(1)
Szlak Architektury Drewnianej
(1)
Tanzania
(1)
Ulanów (woj. podkarpackie, pow. niżański, gm. Ulanów ; okolice)
(1)
Wadowice (woj. małopolskie)
(1)
Wałbrzych (woj. dolnośląskie)
(1)
Wilno (Litwa)
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Zawoja (woj. małopolskie, pow. suski, gm. Zawoja ; okolice)
(1)
Znak Dziedzictwa Europejskiego
(1)
Śląsk
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Poradnik
(13)
Opracowanie
(8)
Praca zbiorowa
(8)
Monografia
(6)
Podręczniki akademickie
(6)
Podręcznik
(5)
Czasopismo ekonomiczne
(3)
Czasopismo naukowe
(3)
Raport z badań
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Wzory dokumentów
(2)
Blogi
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Reportaż
(1)
Wywiady
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(34)
Kultura i sztuka
(10)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Psychologia
(5)
Historia
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Inżynieria i technika
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
79 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Kultura się Liczy!)
Bibliogr. s. 147-164. Indeksy.
Teorie wartości ; Kapitał kulturowy a idea równowagi ; Kultura a rozwój gospodarczy ; Ekonomiczne aspekty dziedzictwa kulturowego ; Ekonomika kreatywności ; Przemysły kultury ; Polityka kulturalna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97030 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kultura się Liczy!)
Bibliogr. s. 222-224. Indeks.
I. SPOŁECZEŃSTWO I KULTURA: Zarządzanie w kulturze ; Potrzeby kulturalne ; Polityka kulturalna ; II. PLANOWANIE ROZWOJU KULTURALNEGO: Rozwój kulturalny ; Zarządzanie przestrzenią publiczną a działalność kulturalna ; III> ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE: Sposoby zarządzania instytucją kultury ; Zarządzanie kadrami ; Przedsiębiorczość w kulturze ; IV. ZARZĄDZANIE DZIEDZINAMI KULTURY: Książka i literatura - zarządzanie ; Zatządzanie teatrem ; Zarządzanie w działalności muzycznej ; Zarządzanie sztukami wizualnymi ; Zarządzanie centrami kultury ; Zarządzanie dziedzictwem kulturowym ; V. ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI: Zarządzanie projektami ; Modele projektów w kulturze ; Projekty animacyjne ; VI. EKONOMIKA KULTURY: Marketing w kulturze ; Zarządzanie finansami w dziedzinie kultury ; Sponsoring w kulturze ; Fundraising ; VII. BADANIE KULTURY: Metody i techniki badań kultury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97031 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kultura się Liczy!)
Bibliogr. s. 542-561. Lit. polecana s. 581-583. Indeks.
1. Innowacje i przedsiębiorczość w sztuce 2. Zarządzanie strategiczne 3. Proces planowania strategicznego, metody i rodzaje planów 4. Myślenie strategiczne 5. Analiza strategiczna. Organizacja artystyczna i jej środowisko 6. Wybór strategii 7. Marketing, programy kreatywne i plan budowania bazy odbiorców 8. Plan zarządzania zasobami ludzkimi 9. Plan technologiczny i produkcyjny 1O. Plan finansowy i pozyskiwania funduszy 11. Realizacja, monitorowanie i refleksja strategiczna.
Niniejsza książka udostępnia nieprzebrane doświadczenia w wiedzę zgromadzoną przez autorkę oraz uczestników szkoleń, specjalistów i partnerów zaangażowanych w jej pracę. Bazuje ona na wiedzy zdobytej podczas pracy autorki, jako konsultantki szkoleń i praktycznych projektów współpracy, w które się angażowała. Publikacja ta nie jest po prostu kolejnym teoretycznym zarysem na potrzeby kwestii związanych z zarządzaniem sztuką lub kolejnym hipotetycznym ujęciem nauczania w sektorze sztuki. Ma ona na celu zarówno zaspokojenie potrzeb edukacji akademickiej, jak i profesjonalnych szkoleń w zarządzaniu, a nawet więcej: praktyczne zastosowanie w wymagających warunkach terenowych. (Isabelle Schwrz, Philipp Dietachmair Europejska Fundacja Kultury)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103417 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-008 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Publikacja wyd. w ramach projektu "Biblioteki w społeczeństwie wiedzy - strategie dla przyszłości".
CD-ROM zawiera dokumenty "Biblioteki w społeczeństwie wiedzy - strategie dla przyszłości" oraz "Strategie rozwoju wojewódzkich bibliotek publicznych w Polsce".
Bibliogr. s. 214-217.
Rozmowa jest działaniem / Joanna Orlik ; Zarządzanie strategiczne organizacją / Martyna Śliwa ; Instytucje kultury a uczestnicy kultury. Nowe relacje / Marek Krajewski ; Fotoreportaż - Bytomskie Centrum Kultury "Becek" ; W stronę kreatywnego regionu - nowa rola regionalnych instytucji kultury / Karol Wittels ; Regionalni operatorzy kultury - od upowszechniania kultury do zarządzania rozwojem kultury? Analiza modeli regionalnych ośrodków kultury ; Fotoreportaż - Europejskie Centrum Bajki im. Koziołka Matołka w Pacanowie ; Subiektywny alfabet dyrektora / Antoni Bartosz ; Pokerzysta i strateg - dyrektor jako lider instytucji kultury / Mariusz Wróbel ; Fotoreportaż - Zamek Cieszyn ; Instytucja budowania kapitałów dla rozwoju kultury / Marek Sztark ; Instytucja kultury w sieciach i partnerstwach / Andrzej Tyws ; Fotoreportaż - Staszowski Ośrodek Kultury ; Pomiędzy kulturą i przedsiębiorczością, tradycją i innowacyjnością / Ewa Gołębiowska ; Dialog strategiczny w instytucji kultury / Ryszard Stocki ; Fotoreportaż - Biblioteka Śląska ; Etyka pracy w instytucjach kultury / Jan Hartman ; Norweskie doświadczenia w tworzeniu i wdrażaniu strategii. Reforma bibliotek 2014 / Tone Moseid ; Fotoreportaż - Wojewódzki Dom Kultury im. Józefa Piłsudskiego w Kielcach ; Biblioteki w społeczeństwie wiedzy - strategie dla przyszłości / Magdalena Kubecka, Marzena Szewczyk ; Stratedzy i strategie polskich instytucji kultury: podsumowanie / Martyna Śliwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97104 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-81831 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 149-[162]. Indeksy.
ROLA I MIEJSCE NURTU KRYTYCZNEGO W NAUKACH O ZARZĄDZANIU: Critical Management Studies: powstanie nurtu ; Źródła nurtu krytycznego ; Założenia normatywne ; Metodologia nurtu krytycznego ; Płaszczyzny emancypacji ; Podsumowanie ; TEORIA ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA JAKO NAUKA KRYTYCZNA: Znaczenie refleksji epistemologicznej w naukach o zarządzaniu ; Teoria krytyczna w epistemologii nauk o zarządzaniu ; Paradygmatyczne usytuowanie nurtu krytycznego ; Podsumowanie ; DENATURALIZACJA PARADYGMATU FUNKCJONALIZMU W EPISTEMOLOGII KULTURY ORGANIZACYJNEJ: Paradygmaty w naukach o zarządzaniu ; Metafory w naukach o zarządzaniu ; Epistemologia nauk o zarządzaniu w perspektywie interesów poznawczych ; Paradygmaty kultury organizacyjnej a interesy kierujące poznaniem ; Krytyka funkcjonalizmu w badaniu i zarządzaniu kulturą organizacyjną ; Podsumowanie ; EDUKACJA MENEDŻERSKA W POLSCE Z PERSPEKTYWY CRITICAL MANAGEMENT EDUCATION: Patologie kulturowe w edukacji menedżerskiej w Polsce ; Krytyczna diagnoza kondycji kulturowej polskiego uniwersytetu ; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101422 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-48435 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. WPROWADZENIE DO PROBLEMATYKI DOTYCZĄCEJ STRATEGII: 1.1. Wprowadzenie ; 1.2. Co to jest strategia? ; 1.3. Zarządzanie strategiczne: 1.3.1. Pozycja strategiczna, 1.3.2. Wybory strategiczne, 1.3.3. Przyjęta strategia ; 1.4. Procesy opracowywania strategii ; Studium przypadku: Electrolux. 2. OTOCZENIE ORGANIZACJI: 2.1. Wprowadzenie ; 2.2. Makrootoczenie: 2.2.1. Układ odniesienia PESTEL, 2.2.2. Opracowywanie scenariuszy ; 2.3. Branża przemysłu albo sektor: 2.3.1. Siły konkurencji - układ pięciu sił, 2.3.2. Wnioski z analizy pięciu sił, 2.3.3. Główne zagadnienia dotyczące korzystania z układu pięciu sił, 2.3.4. Cykl życia sektora ; 2.4. Konkurenci i rynki: 2.4.1. Grupy strategiczne, 2.4.2. Segmenty rynku, 2.4.3. Rozpoznawanie klientów strategicznych, 2.4.4. Poznanie wymagań klientów - krytyczne czynniki sukcesu ; 2.5. Okazje i zagrożenia ; Studium przypadku: Siły globalne a europejski przemysł piwowarski. 3. ZDOLNOŚĆ STRATEGICZNA ORGANIZACJI: 3.1. Wprowadzenie ; 3.2. Podstawy zdolności strategicznej ; 3.3. Efektywność kosztowa ; 3.4. Zdolność zdobywania i utrzymywania przewagi konkurencyjnej ; 3.5. Ocena zdolności strategicznej ; Studium przypadku: Skuteczność eBaya. 4. ZAMIERZENIA STRATEGICZNE ORGANIZACJI: 4.1. Wprowadzenie ; 4.2. Sprawowanie nadzoru nad korporacją ; 4.3. Społeczna odpowiedzialność korporacji: 4.3.1. Leseferyzm, 4.3.2. Oświecony interes własny, 4.3.3. Forum współdziałania interesariuszy, 4.3.4. Kształtujący społeczeństwo ; 4.4. Oczekiwania interesariuszy: 4.4.1. Wykreślanie map interesariuszy ; 4.5. Wartości, misja, wizja i cele organizacji ; Studium przypadku: (PRODUCT) RED i Gap. 5. KULTURA ORGANIZACJI A JEJ STRATEGIA: 5.1. Wprowadzenie ; 5.2. Dryf strategiczny ; 5.3. Co to jest kultura organizacji i dlaczego jest ważna?: 5.3.1. Kultura narodowa i regionalna, 5.3.2. Kultura organizacji, 5.3.3. Subkultura organizacyjna, 5.3.4. Wpływ kultury na strategię, 5.3.5. Analizowanie kultury: sieć kulturowa, 5.3.6. Przeprowadzanie analizy kultury. 6. STRATEGIA NA POZIOMIE JEDNOSTEK BIZNESOWYCH; 6.1. Wprowadzenie ; 6.2. Podstawy przewagi konkurencyjnej: zegar strategii: 6.2.1. Strategie oparte na cenie (trasy 1 i 2), 6.2.2. Strategie (szerokiego) zróżnicowania produktów (trasa 4), 6.2.3. Strategia hybrydowa (trasa 3), 6.2.4. Skoncentrowane zróżnicowanie produktów (trasa 5) ; 6.3. Utrzymanie przewagi konkurencyjnej ; 6.4. Konkurencja i współpraca ; Studium przypadku: Madonna: wciąż panująca królowa popu? 7. KIERUNKI STATEGICZNE I STRATEGIA NA POZIOMIE KORPORACJI: 7.1. Wprowadzenie ; 7.2. Kierunki strategiczne: 7.2.1. Penetracja rynków, 7.2.2. Konsolidacja działalności, 7.2.3. Tworzenie produktów, 7.2.4. Rozwijanie rynków, 7.2.5. Dywersyfikacja działalności ; 7.3. Powody dywersyfikacji działalności ; 7.4. Tworzenie wartości a działania korporacji macierzystej ; 7.5. Macierze portfeli: 7.5.1. Macierz wzrostu/udziału (macierz BCG), 7.5.2. Macierz polityki kierunkowej (macierz GE-McKinsey) ; Studium przypadku: Grupa Virgin. 8. STRATEGIA MIĘDZYNARODOWA: 8.1. Wprowadzenie ; 8.2. Czynniki napędzające umiędzynarodowienie działalności ; 8.3. Krajowe i międzynarodowe źródła przewagi: 8.3.1. Krajowy romb Portera, 8.3.2. Międzynarodowa sieć wartości ; 8.4. Strategie międzynarodowe ; 8.5. Wybór rynku i wejście na rynek. 9. METODY WPROWADZANIA STRATEGII W ŻYCIE I JEJ OCENA: 9.1. Wprowadzenie ; 9.2. Metody wprowadzania strategii w życie: 9.2.1. Rozwój organiczny, 9.2.2. Fuzje i przejęcia, 9.2.3. Alianse strategiczne ; 9.3. Ocena strategii ; Studium przypadku: Tesco podbija świat? 10. STOSOWANIE PRZYJĘTEJ STRATEGII: 10.1. Wprowadzenie ; 10.2. Struktury organizacyjne: 10.2.1. Struktura funkcjonalna, 10.2.2. Struktura dywizjonalna, 10.2.3. Struktura macierzowa ; 10.3. Procesy organizacyjne: 10.3.1. Nadzór bezpośredni, 10.3.2. Procesy planowania, 10.3.3. Procesy kulturowe, 10.3.4. Procesy wyznaczania celów do osiągnięcia, 10.3.5. Procesy rynkowe ; 10.4. Zarządzanie zmianą strategiczną: 10.4.1. Role w zarządzaniu zmianami, 10.4.2. Style zarządzania zmianami, 10.4.3. Dźwignie zarządzania zmianą strategiczną ; Wykaz pojęć używanych w tekście.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96986 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-85186 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Controlling w instytucjach kultury / Paweł Wnuczak. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, ccopyright 2017. - 320, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
U góry 4 strony okładki: Finanse i Rachunkowość.
Zawiera załączniki.
Bibliografia na stronach [305]-318.
Rozdział I. CHARAKTERYSTYKA POLSKICH INSTYTUCJI KULTURY I ICH ROLI W GOSPODARCE I ŻYCIU SPOŁECZNYM: 1. Charakterystyka instytucji kultury prowadzących działalność w warunkach polskich ; 2. Rola i znaczenie instytucji kultury w gospodarce i życiu społecznym ; 3. Ocena kondycji publicznych instytucji kultury w Polsce ; Rozdział II. CONTROLLING JAKO SKUTECZNE NARZĘDZIE ZARZĄDZANIA INSTYTUCJĄ KULTURY: 1. Badanie efektywności instytucji kultury ; 2. Istota controllingu ; 3. Funkcje i zadania controllingu w instytucjach kultury ; 4. Kryteria systematyzacji controllingu ; 5. Controling funkcyjny w instytucjach kultury: Controlling finansowy w instytucji kultury ; Controlling zasobów ludzkich w instytucji kultury ; Controlling usług i projektów w instytucji kultury ; System controllingu w instytucji kultury – wnioski ; Rozdział III. NARZĘDZIA STOSOWANE W CONTROLLINGU ORAZ MOŻLIWOŚCI W ZAKRESIE ICH IMPLEMENTACJI W INSTYTUCJACH KULTURY: 1. Strategiczna karta wyników: Strategiczna karta wyników jako instrument implementacji strategii i pomiaru rezultatów ; Systemy pomiaru dokonań w instytucjach kultury w kontekście wdrożenia zrównoważonej karty wyników ; Zastosowanie zrównoważonej karty wyników w instytucjach kultury ; 2. Ocena opłacalności projektów kulturalnych ; 3. Budżetowanie jako narzędzie sterowania instytucją kultury ; 4. Rachunek kosztów instytucji kultury ; 5. Narzędzia controllingu w instytucjach kultury - podsumowanie ; Rozdział IV. CONTROLLING W INSTYTUCJACH KULTURY - WYNIKI BADAŃ EMPIRYCZNYCH: 1. Cel badania i zastosowana metodyka ; 2. Charakterystyka próby badawczej ; 3. Ocena systemów controllingu stosowanych przez polskie instytucje kultury ; Rozdział V. ZASTOSOWANIE NARZĘDZI CONTROLLINGU W ZARZĄDZANIU INSTYTUCJĄ KULTURY - STUDIUM PRZYPADKU: 1. Implementacja systemu controllingu w teatrze –studiumprzypadku: Wprowadzenie do studium przypadku ; Implementacja zrównoważonej karty wyników jako narzędzia usprawniającego proces tworzenia i kontroli realizacji strategii ; Proces tworzenia budżetu ; Zastosowanie rachunku kosztów i wyników w procesie podejmowania decyzji ; Podsumowanie ; Zakończenie ; Załącznik 1. Przykłady zastosowania zrównoważonej karty wyników w instytucjach kultury ; Załącznik 2. Badanie kosztów i korzyści społecznych generowanych przez biblioteki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105118 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie 263. Indeks.
Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście. Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy – nie tylko działu. Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1. Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu. Pomóż pracownikom rozwijać się – zarówno osobiście, jak i zawodowo. Staraj się zmienić świat. Aaa, i zarabiaj pieniądze… Brzmi jak kompletne szaleństwo? Są to wszystko standardowe procedury operacyjne w Zappos, internetowej firmie detalicznej, która zarabia ponad miliard dolarów w sprzedaży brutto rocznie. Po zadebiutowaniu w roku 2009 jako najwyżej plasująca się nowa firma na corocznej liście „Najlepsze firmy, dla których warto pracować” magazynu „Fortune” Zappos zostało przejęte przez Amazon w transakcji wycenionej na ponad 1,2 miliarda dolarów w dniu zamknięcia. "W Dawaj innym szczęście" dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się z czytelnikami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po powołanie do życia LinkExchange, zarządzanie Zappos i jeszcze więcej. Prowadzone w szybkim tempie i realistyczne "Dawaj innym szczęście" pokazuje, jak mocno odmienny rodzaj kultury korporacyjnej może być potężnym modelem dla osiągania sukcesu – i jak poprzez koncentrowanie się na szczęściu otaczających cię ludzi możesz radykalnie zwiększyć swoje szczęście. [www.azymut.pl, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-111752 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie : nowe otwarcie / Andrzej K. Koźmiński, Dariusz Jemielniak, Dominika Latusek, Anna Pikos. - Wydanie 1. - Warszawa : Poltext, 2023. - 379, [5] stron : ilustracje, tabele, wykresy ; 25 cm.
Bibliografia na stronach [361]-372. Indeks.
O autorach ; Wstęp ; CZ. I. WPROWADZENIE DO ZARZĄDZANIA: R. 1. Historia zarządzania ; R. 2. Zarządzanie i przywództwo ; R. 3. Zarządzanie etyczne i odpowiedzialne ; CZ. II. OTOCZENIE: R. 4. Otoczenie i interesariusze ; R. 5. Zarządzanie innowacjami i przedsiębiorczość ; R. 6. Zarządzanie międzynarodowe ; CZ. III. PLANOWANIE I ZARZĄDZANIE ZASOBAMI: R. 7. Zarządzanie Strategiczne ; R. 8. Zarządzanie wiedzą ; R. 9. Marketing ; CZ. IV. ORGANIZOWANIE I KONTROLOWANIE: R. 10. Formalizacja i struktura ; R. 11. Kultura organizacyjna ; CZ. V. KIEROWANIE LUDŹMI: R. 12. Zarządzanie ludźmi ; R. 13. Zarządzanie różnorodnością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-112749 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronie 115.
Książka „Jak zapowiadać wydarzenia kulturalne w internecie, by przyciągnąć przyciągnąć i zaangażować odbiorców. Webriting w kulturze” powstała na podstawie szkoleń prowadzonych przez autorkę w instytucjach kultury. Rozmowy z uczestnikami dowodzą, jak trudno połączyć subtelne treści kulturalne z językiem perswazji. Dlatego w książce znajduje się wiele inspirujących przykładów zaczerpniętych ze stron instytucji kultury polskich i zagranicznych. [lubimyczytac.pl, 2021]
R. 1. Content marketing i dystrybucja treści - czyli jak dobrać treści do kanałów dystrybucji ; R. 2. SEO- czyli jak zoptymalizować treść pod kątem wyszukiwarek ; R. 3. Webwriting - czyli jak skonstruować punkty krytyczne tekstu internetowego ; R. 4. Promowanie - czyli jak wykorzystać język perswazji w spisie oferty ; R. 5. Zapowiadanie - czyli zaciekawić Czytelnika wydarzeniami ; R. 6. Popularyzowanie - czyli jak tworzyć inspirujące mikrotreści w mediach społecznościowych ; R. 7. Lekki styl - czyli jak pisać, by dobrze się czytało.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109270 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Ta firma pracuje sama ; Czy to ma sens? ; Firma nie potrzebuje zarządcy ; Szef jest po to, aby decydował! ; Kto powinien decydować, jeśli nie szef? ; "Na dole" znaczy "u góry" ; Nie chodzi o delegowanie obowiązków - przekaż całą władzę ; Dokąd dążymy? Demokracja partnerska ; Czasy się zmieniają, ludzie także ; Sens i młodzi ludzie ; Sens - fundament działania firmy ; Sens jako idea wspólna - tęcza sensu ; Nie zawsze wszystko idzie zgodnie z planem ; Mój pracownik - mój konkurent? ; Dlaczego pracownicy zmieniają pracodawcę? ; Jak znaleźć dobrych ludzi? ; Prywatne życie pracowników - temat tabu? ; Konflikt pokoleń ; Nikt nie obiecywał, że będzie łatwo ; Czy można żyć bez budżetu i planowania? ; Zarządzanie przez cele (MBO) - sól ziemi czy sól w oku? ; Przywództwo przez sens ; Sprawiedliwa płaca ; Czy idea turkusowej firmy zwycięży?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Poradnik Światowego Dziedzictwa)
Tytuł oryginału: "Managing cultural world heritage" 2013.
Bibliografia na stronach 154-157.
Kontekst: zarządzanie dziedzictwem kulturowym ; Rozumienie zarządzania w kontekście światowego dziedzictwa ; Definiowanie, ocenianie i doskonalenie systemów zarządzania dziedzictwem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AF-106425 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-74962 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [136]-141.
Streszcz. ang.
Wizerunek przedsiębiorstwa ; Podstawy systemowego zarządzania jakością zgodnego z normami ISO serii 9000 ; System zarządzania środowiskowego ; Systemowe zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy ; Kultura i wymiary kultury ; Kultura korporacyjna ; Czynniki mające wpływ na kulturę korporacyjną ; Przejawy kultury korporacyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104697 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-74911 (1 egz.)
Książka
W koszyku
U dołu okł.: nowatorski model organizacji inspirowany kolejnym etapem rozwoju ludzkiej świadomości.
Tyt. oryg.: "Reinventing organizations" 2014.
Bibliogr. s. [403]-407.
1. Historyczna i rozwojowa perspektywa organizacji pracy; 2. Struktury, praktyki i kultury Organizacji Turkusy; 3. Wyłonienie się Organizacji Turkusu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej