Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(2)
Autor
Cap Piotr (1970- )
(1)
Dziedziczak Ignacy (1936- )
(1)
Jończak Edward
(1)
Malc Wiktor (1918- )
(1)
Nickels William G
(1)
Skraiński Tadeusz
(1)
Sztajer Jan
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(1)
1970 - 1979
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Komputery
(2)
Rachunkowość
(2)
Akcje (ekonomia)
(1)
Banki
(1)
Bezrobocie
(1)
Deficyt budżetowy
(1)
Dług publiczny
(1)
Ekonomia
(1)
Etyka biznesu
(1)
Franchising
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel hurtowy
(1)
Inflacja
(1)
Koszty
(1)
Marketing
(1)
Motywacja pracy
(1)
Obligacje
(1)
Ocena pracowników
(1)
Prawo handlowe
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przemysł
(1)
Public relations
(1)
Reklama
(1)
Ryzyko
(1)
Spółki
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr.
1. Problem organizacji księgowości informatycznej. 2. Synteza księgowości informatycznej. 3. Analiza i ocena księgowości informatycznej. 4. Projektowanie księgowości informatycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-41106 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-43245 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrozumieć biznes : uniwersalny podręcznik / William G. Nickels ; tł. Piotr Cap [i in.]. - Warszawa : Bellona : Rytm, cop. 1995. - 757 s. : fot., portr., rys., wykr. ; 26 cm.
I. TENDENCJE ODDZIAŁUJĄCE NA BIZNES I ŚRODOWISKO EKONOMICZNE : 1. Kapitalizm a biznes ; 2. Zagadnienia ekonomiczne oddziałujące na biznes. II. ORGANIZACJA BIZNESU : 3. Formy organizacji biznesu ; 4. Kierowanie małym biznesem ; 5. Przedsiębiorczość i franchising. III. PODSTAWY MARKETINGU: 6. Główne zasady marketingu; 7. Komunikacja marketingowa ; 8. Wytwarzanie i wycena produktu ; 9. Dystrybucja : hurt i detal ; 10. Marketing w dziedzinie usług oraz w dziedzinach nie nastawionych na osiągnięcie zysku.IV. ZARZĄDZANIE: 11. Zarządzanie i przywódczość ; 12. Zarządzanie produkcją i działalnością ; 13. Komputery, roboty i inne narzędzia stosowane w biznesie. V. KIEROWANIE ZASOBAMI LUDZKIMI : 14. Motywowanie pracowników ; 15. Zagadnienia pracownicze : związki zawodowe, płace na stanowiskach kierowniczych, wartość porównywalna. VI. RACHUNKOWOŚĆ : 16. Instytucje finansowe pieniądza i bankowości ; 17. Zarządzanie finansami ; 18. Akcje i obligacje ; 19. Planowanie finansów osobistych. VII. KONTROLOWANIE RYZYKA, ETYKA I BIZNES MIĘDZYNARODOWY
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-33 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej