Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(34)
Forma i typ
Książki
(33)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Czasopisma
(1)
Dostępność
dostępne
(36)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(1)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(26)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(1)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(3)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(2)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Autor
Putkiewicz Zygmunt
(3)
De Bono Edward (1933-2021)
(2)
Karolak Wiesław (1949- )
(2)
Lech Konstanty (1899-1973)
(2)
Madaliński Michał (tłumacz)
(2)
Andrukowicz Wiesław
(1)
Barłóg Krystyna
(1)
Braun Juliusz (1948- )
(1)
Bruner Jerome Seymour (1915- )
(1)
Brzezińska Anna (1949- )
(1)
Brzostowska-Tereszkiewicz Tamara
(1)
Ciechanowicz Anna
(1)
Delong Marek (1977- )
(1)
Dymon Mirosław
(1)
Hales Colin F
(1)
Ilczuk Dorota
(1)
Jurkowski Andrzej (1935-2006)
(1)
Kaczanowska Aniela (1944- )
(1)
Kalmanowicz Beata
(1)
Kowalski Stanisław (1904-1994)
(1)
Kubińska Olga
(1)
Kubiński Wojciech
(1)
Laskowska Joanna (1967- )
(1)
Mach Aleksandra
(1)
Mystkowska Halina
(1)
Nęcka Edward (1953- )
(1)
Okopiński Henryk
(1)
Pankowska Krystyna
(1)
Pochanke Henryk
(1)
Przetacznik-Gierowska Maria (1920-1995)
(1)
Ratajski Sławomir
(1)
Rusk Robert Robertson (1879-1972)
(1)
Skorny Zbigniew (1926-2012)
(1)
Solov'eva I.M
(1)
Spear-Swerling Louise
(1)
Sternberg Robert J
(1)
Strelau Jan (1931- )
(1)
Szybka Czesław
(1)
Słomkiewicz Stefan
(1)
Więckowski Ryszard
(1)
Wojnar Irena (1924- )
(1)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(1)
Włodarczyk Anna (1981- )
(1)
Zaborniak-Sobczak Małgorzata
(1)
Zak Anatol Z
(1)
Zielecki Alojzy (1933- )
(1)
Ziembiński Zygmunt
(1)
Łobocki Mieczysław (1929-2012)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(1)
1970 - 1979
(11)
1960 - 1969
(4)
1920 - 1929
(1)
Kraj wydania
Polska
(32)
Ukraina
(1)
Język
polski
(29)
Temat
Myślenie
(17)
Myślenie twórcze
(17)
Nauczanie
(12)
Metody nauczania
(7)
Dziecko
(5)
Uczenie się
(5)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(4)
Mowa
(4)
Psychologia dziecka
(4)
Psychologia wychowawcza
(4)
Kształcenie
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
Pamięć
(3)
Wychowanie przedszkolne
(3)
Arteterapia
(2)
Heurystyka
(2)
Historia
(2)
Inteligencja (psychol.)
(2)
Kształcenie politechniczne
(2)
Kultura
(2)
Osobowość
(2)
Pedagogika
(2)
Pedagogika kultury
(2)
Poznanie
(2)
Psychologia rozwojowa
(2)
Sztuka
(2)
Technika
(2)
Twórczość
(2)
Uczniowie
(2)
Wiedza o kulturze
(2)
Wychowanie estetyczne
(2)
Wyobraźnia
(2)
Zdolności
(2)
Antropologia społeczna
(1)
Baza danych
(1)
Czas pracy ucznia
(1)
Czasopisma katolickie polskie
(1)
Czytanie
(1)
Decyzje
(1)
Dziecko głuche
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko zdolne
(1)
Edukacja medialna
(1)
Gender
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Grupy rówieśnicze
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Inteligencja (socjol.)
(1)
Internet
(1)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(1)
Język polski
(1)
Katolicka nauka społeczna
(1)
Klasa szkolna (socjol.)
(1)
Klastry (ekonomia)
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Konwergencja mediów
(1)
Kościół katolicki
(1)
Kultura masowa
(1)
Lech, Konstanty (1909- )
(1)
Literatura
(1)
Logika
(1)
Marketing
(1)
Metoda problemowa
(1)
Motywacja
(1)
Muzealnictwo
(1)
Muzyka
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele wychowania estetycznego
(1)
Normy ISO 14001
(1)
Ochrona zabytków
(1)
Pisanie
(1)
Pojęcia
(1)
Poradnictwo zawodowe
(1)
Praca kulturalno-oświatowa
(1)
Praca ręczna
(1)
Praca zespołowa
(1)
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
(1)
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
(1)
Psychologia
(1)
Rozumowanie (log.)
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Socjologia
(1)
Socjometria
(1)
Spostrzeganie
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Strony WWW
(1)
Studenci
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Szkolnictwo
(1)
UNESCO
(1)
Wychowanie moralne
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Wykluczenie cyfrowe
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zmysły
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: dzieło
Chrześcijanin w Świecie
(1)
Przegląd Powszechny
(1)
Tygodnik Powszechny (1945- )
(1)
W drodze
(1)
Więź (czasop.)
(1)
Znak (czasop. ; 1946- )
(1)
Życie i Myśl
(1)
Temat: czas
1989-
(2)
Temat: miejsce
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Scenariusz z zajęć
(2)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Programy nauczania początkowego
(1)
Programy wychowania przedszkolnego
(1)
Zagadnienia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Kultura i sztuka
(2)
34 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-67659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania przeprowadzono wśród uczniów szkół w Przeworsku i Rzeszowie oraz studentów Instytutu Muzyki Uniwersytetu Rzeszowskiego.
Bibliogr. s. 234-240.
Streszcz. w jęz. ang.
ZARYS STRUKTURY SZKOLNICTWA W POLSCE: Reforma systemu oświaty ; System szkolnictwa artystycznego ; Kształcenie nauczycieli muzyki ; Zmiany w systemie kształcenia - nowa "Podstawa programowa" z 2009 r. ; TWÓTCZOŚĆ - POJĘCIE I PRÓBY DEFINICJI: Filozoficzny i estetyczny wymiar twórczości ; Twórczość w ujęciu psychologicznym ; twórczość w ujęciu pedagogicznym ; WIEDZA I UMIEJĘTNOŚCI W ZAKRESIE MUZYKI: "Program międzynarodowej oceny umiejętności uczniów" ; Raporty o stanie wiedzy i umiejętności muzycznych ; Standardy edukacji kulturalnej ; AKTYWNOŚĆ TWÓRCZA W MUZYCE: Kreatywność w przestrzeni europejskiej ; Aktywność twórcza jako samorealizacja ; Aktywne metody nauczania ; ZAŁOŻENIA METODYCZNE PRACY: Problematyka badawcza ; Podstawa teoretyczna i pytania problemowe ; Cel pracy i hipotezy szczegółowe ; Zmienne i wskaźniki badawcze ; Charakterystyka narzędzi badawczych ; Organizacja badań i osoby badane ; Statystyczne metody analizy wyników badań własnych ; ANALIZA WYNIKÓW BADAŃ WŁASNYCH: Ogólne wyniki w teście KAHN ; Ogólne wyniki heurystyki ; Ogólne wyniki algorytmu ; Ogólne wyniki nonkonformizmu ; Ogólne wyniki konformizmu ; Ogólne wyniki osiągnięć muzycznych ; Ogólne wyniki wiedzy muzycznej ; Ogólne wyniki umiejętności percepcyjnych ; REFLEKSJE DLA PEDAGOGIKI MUZYCZNEJ.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100537 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy art.
Streszcz. ang.
TWÓRCZOŚĆ I SZTUKA: Postrzeganie dzieł sztuki jako proces tworzenia ; Kilka uwag na temat twórczości i jej rezultatów ; Awangardowość tańca na przełomie XX i XXI wieku ; Realizacja postulatu "otwierania umysłu" w sztuce Zbigniewa Libery ; WYCHOWANIE PRZEZ SZTUKĘ I TWÓRCZOŚĆ: Historia i młodość w polskim kinie współczesnym ; Twórczość jako droga do pokoju ; Sztuka tworzenia ciała - eugenika symboliczna ; TWÓRCZOŚĆ I SZTUKA W SZKOLE: Szkoły twórcze Nowego Wychowania jako inspiracja dla współczesnej pedagogiki ; Szkoła Aktywności Twórczej - tradycja i współczesność.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103641 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [274]- 278.
GŁÓWNE ZAŁOŻENIA I PROBLEMY PUBLIKACJI: Zarys problematyki badawczej ; Ustalenie terminologii ; ORGANIZACJA BADAŃ NAD UKŁADEM I STRUKTURĄ HISTORII NAUCZANEJ W SZKOLE ORAZ MYŚLENIEM HISTORYCZNYM UCZNIÓW: Badania wstępne ; Ustalenie metodą grafów systemu materiału historycznego w szkole ponadpodstawowej i średniej ; Metody i narzędzia zastosowane w badaniach procesu myślenia historycznego uczniów ; Organizacja i przebieg badań ; UCZENIE SIĘ HISTORII: Główne kierunki psychologii uczenia się ; Uczenie się jako proces ; Warunki uczenia się ; Uczenie się jako działanie ukierunkowane ; Uczenie się jako rozwiązywanie problemów ; Uczenie się jako odbiór i przetwarzanie informacji ; STRUKTURA WIADOMOŚCI A MYŚLENIE: Układ i struktura wiadomości ; Badania nad układem i strukturą wiadomości historycznych jako przedmiot nauczania szkolnego ; Struktura historii nauczonej w szkole wyrażona grfem ; Struktura uczenia się historii ; PROCESY MYŚLENIA W UCZENIU SIĘ HISTORII: Proces myślenia ; Rodzaje myślenia, myślenie historyczne ; Myślenie rozwijane na historycznym materiale spostrzeżeniowym ; Myślenie rozwijane na historycznym materiale wyobrażeniowym ; Myślenie rozwijane na historycznym materiale pojęciowym ; KIEROWANIE PROCESEM MYŚLENIA: Tworzenie racjonalnych warunków uczenia się historii ; Samodzielne kierowanie myśleniem historycznym w uczeniu się ; Teza główna w świetle badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100234 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr.
I. Ogólne problemy myślenia technicznego II. Założenia, metody i organizacja badań III.Problemy, treści nauczania zajęć technicznych IV. Wielostronna aktywizacja uczniów w procesie
nauczania zajęć technicznych V. Treści i metody nauczania a sprawność myślenia
technicznego VI. Dydaktyczne warunki efektywności zajęć
technicznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-35426 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-40753 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Postępy Psychologii)
Indeksy
Bibliogr.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86689 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-46442 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nauczyciel i wychowanie estetyczne / Irena Wojnar. - Warszawa : Państwowe Zakłady Wydawnictw Szkolnych, 1968. - 147, [1] s., [24] s. tabl. : fot., rys. ; 21 cm.
(Biblioteka Nauczyciela. C, Treść i Metody Wychowania ; 4)
Bibliogr. s. 145-[148].
Część pierwsza: WYCHOWANIE ESTETYCZNE A WYCHOWANIE PRZEZ SZTUKĘ: I. Nowa pedagogiczna koncepcja sztuki ; II. Możliwości wychowawcze sztuki ; Część druga: ESTETYCZNA ORIENTACJA DZIAŁALNOŚCI WYCHOWAWCZEJ: III. Sztuka jako całościowy instrument wychowawczy ; IV. Integracja estetyczna ; Część trzecia: ESTETYCZNA RZECZYWISTOŚĆ WYCHOWAWCZA: V. Sztuka w szkole ; VI. Nauczyciel a sztuka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-8829 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Horyzonty Nowoczesności ; 44)
Na s. red. i 4 s. okł. błędnie zapisany ISBN: 97883-242-1267-5.
Wybrane ważne prace J. S. Brunera s. XIX.
Bibliogr. s. XX, nota bibliograficzna s. [255]-256. Indeksy.
Kultura, umysł i edukacja ; Pedagogika potoczna ; Złożoność celów kształcenia ; Nauczanie Teraźniejszego, Przeszłego i Możliwego ; Rozumienie i wyjaśnianie innych umysłow ; Narracje w nauce ; Narracyjna konstrukcja rzeczywistości ; Wiedzieć jako działać ; Następny rozdział w psychologii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95578 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Streszcz. rozdz. w jęz. ang.
Integracyjno-indywidualizacyjne konteksty wspierania uzdolnień dzieci i młodzieży ; Rozwój osobowości, a tendencje autodestrukcyjne ; Konteksty wspomagania rozwoju uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych ze szczególnym uwzględnieniem uczniów zdolnych, utalentowanych ; Metody wychowawcze preferowane przez rodziców a osiągnięcia szkolne dzieci ; Odkrywanie talentów. Mit czy rzeczywistość? ; Zabawa w nauce języka angielskiego w przedszkolu ; Wspieranie rozwoju uzdolnień przyrodniczych dziecka w kontekście wyzwań globalnych i lokalnych ; Wspierająca funkcja edukacji moralnej w wychowaniu i rozwijaniu talentów młodzieży ; Kompetencje zawodowe nauczycieli uczniów zdolnych ; Rola samooceny nauczyciela w kształtowaniu twórczych relacji z uczniami i rodzicami ; Rola i znaczenie relacji interpersonalnych w twórczej komunikacji pomiędzy uczniem i wychowawcą ; Rozwijanie aktywności twórczej uczniów kl I-III w propozycjach aktualnych programów kształcenia ; Moje doświadczenia w pracy z dzieckiem o wybitnych zdolnościach ogólnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97386 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Mapping w twórczym samorozwoju i arteterapii / Wiesław Karolak. - Łódź : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej, 2006. - 185, [2] sstrony, VII stron tablic : ilustracje kolorowe ; 21x21 cm.
Książka składa się z dwóch części. Część pierwsza to rozważana teoretyczne na temat myślenia twórczego oraz form i sposobów zapisu procesu myślowego. Część druga składa się z zestawu kilkudziesięciu ćwiczeń wraz z dokumentacją ich realizacji. Ćwiczenia przeznaczone są dla dzieci młodzieży i osób dorosłych. W każdym z nich podany jest cel, precyzyjne polecenia, opis przebiegu realizacji, forma prezentacji oraz materiały niezbędne do jego realizacji. Publikacja została uzupełniona kolorowymi fotografiami, co pozwala na dokładne zrozumienie ćwiczeń i odczucie ich atmosfery działania. Książka jest przeznaczona dla nauczycieli, metodyków, arteterapeutów oraz studentów wielu specjalności pedagogicznych, edukacji artystycznej i arteterapii. [Księgarni Edukacyjna, 2008]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mapping w twórczym samorozwoju i arteterapii / Wiesław Karolak. - Wydanie 2. poszerzone. - Łódź : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej, 2009. - 197, [2] strony, VII stron tablic : ilustracje kolorowe ; 21x21 cm.
Bibliografia na stronach 35-36.
"...Książka składa się z dwóch części. Część pierwsza to rozważania teoretyczne na temat myślenia twórczego oraz form i sposobów zapisu procesu myślowego. Część druga składa się z zestawu kilkudziesięciu ćwiczeń wraz z dokumentacją ich realizacji... Ćwiczenia przeznaczone są dla dzieci, młodzieży i osób dorosłych. Każde ćwiczenie sprawdzone zostało w działaniu wiele razy. Wielokrotnie dokonywałem zmian w scenariuszach, notowałem wszelkie uwagi i refleksje uczestników ćwiczeń. W publikacji tej, w każdym ćwiczeniu podany jest cel, prezyzyjne polecenia, opis przebiegu realizacji, forma prezentacji oraz materiały niezbędne do realizacji ćwiczenia. Pierwszy etap ćwiczenia zawiera wizualizację, relaksację bądź medytację. Ćwiczenia uzupełnione są fotografiami, co pozwala na dokładne ich zrozumienie i odczucie atmosfery działania oraz przybliżenia powstałych rezultatów. Tę książkę traktuję jako ofertę dla nauczycieli, metodyków, arteterapeutów, ale również dla studentów wielu specjalności pedagogicznych, edukacji artystycznej i arteterapii. Mam nadzieję, że korzystać z niej będą, jak z przewodnika, wszyscy, którzy prowadząc grupy, poszukują prostych i atrakcyjnych metod pracy, dającej uczestnikom radość tworzenia i efektywność działań twórczych..." [Fragment z Przedmowy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. Streszcz. ang.
I. Wprowadzenie II. Metodologiczne podstawy badań III. Charakterystyka nauczania problemowego IV. Praca grupowa uczniów jako forma organizacyjna
procesu nauczania V. Nauczanie problemowe, praca grupowa i wyrównawcza
a problem indywidualizacji VI. Nauczanie zróżnicowane jako indywidualizacja
zbiorowa VII. Struktura czynności rozumowania uczniów a problem
indywidualizacji VIII.Struktura społeczna klasy szkolnej a problem
indywidualizacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-34138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. AD-33142 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 294-[299].
Streszcz. w jęz. ang. i ros.
Wzajemna zależność myślenia bezpośredniego i słownego u dzieci w wieku przedszkolnym oraz metody jej badania ; Metody badań i problematyka niniejszej pracy ; Kulturowo-społeczne czynniki i fizjologiczne podstawy rozwoju mowy i myślenia dziecka ; Fazy rozwoju mowy i myślenia dziecka ze szczególnym uwzględnieniem wieku przedszkolnego ; Rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym jako funkcja uzupełniających się wpływów sytuacji społecznych przedszkola i rodziny ; Rozmowy dzieci nie kierowane przez wychowawczynię w rozmaitych sytuacjach przedszkola ; Opowiadania dzieci na rozmaite tematy w sprzyjających sytuacjach przedszkola ; Kierowanie rozwojen mowy dziecka w zajęciach dydaktycznych przedszkola.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-45305 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na okł.
Bibliogr. przy niektórych rozdz.
Nazwy aut. na okł.
Edukacja kulturalna w pracach UNESCO i organizacji europejskich. I. ROLA KULTURY W KSZTAŁTOWANIU SPOŁECZEŃSTWA KREATYWNEGO: Od reprodukcji kultury do kreacji ; Praktykowanie kultury. Szkic do problemu ; Kultura - media - edukacja ; Kultura - co to pojęcie dla nas znaczy? ; Ekonomika kultury jako dziedzina badawcza. II. NOWE WYZWANIA EDUKACYJNE: Edukacja artystyczna - perspektywy ; Antropologia, komunikacja, animacja - trzy wymiary "wiedzy o kulturze" ; Media w przemianach kulturowych - odniesienia edukacyjne ; Muzeum jako narzędzie edukacji ; Edukacja muzealna w praktyce Zamku Królewskiego w Warszawie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96495 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-46245 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okł. błędnie przypisany ISBN.
Bibliogr. s. 219-241. Indeks.
1. Środowisko "Więzi" wobec problematyki katolickiej nauki społecznej ; 2. Poglądy inteligencji katolickiej środowiska "Znak" ; 3. Problematyka katolickiej nauki społecznej na łamach "Tygodnika Powszechnego" ; 4. Zagadnienia nauczania społecznego Kościoła w "Przeglądzie Powszechnym" ; 5. "Chrześcijanin w Świecie" a współczesne problemy katolickiej nauki społecznej ; 6. Nauczanie społeczne Kościoła na łamach "Życia i Myśli" ; 7. Miesięcznik "W drodze" wobec nauki społecznej Kościoła.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93366 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Dot. m.in. struktur klastrowych w woj. podkarpackim (s. 64-73). Także zasady zarządzania jakością a wdrażanie systemu ISO 14001 w przedsiębiorstwach woj. podkarpackiego (s. 275-279).
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang.
Streszcz. ang., pol. przy pracach.
Marcin Krzesaj - Badanie poziomu internetowej aktywności informacyjnej podmiotów w biznesie internetowym ; Janusz Halik - Budowa społeczeństwa informacyjnego w Polsce na przykładzie realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ; Włodzimierz Deluga, Joanna Dyczkowska - E-commerce - bezpieczne zakupy ; Grażyna Śmigielska - Handel w gospodarce opartej na wiedzy ; Jan W. Owsiński, Aneta M. Pielak - ICT and rural municipalities: are their websites the cores of the local social networks? ; Roman Chorób - Innowacyjne struktury integracyjne jako element nowoczesnego potencjału gospodarczego Podkarpacia ; Hanna Hall - Internet jako źródło informacji dla kandydatów na studia i studentów ; Piotr Adamczewski - Kluczowe kompetencje ICT w organizacji zorientowanej na zarządzanie wiedzą ; Paweł Łukasik - Komunikacja i innowacyjność w gospodarce opartej na wiedzy ; Jan Kreft - Limity konwergencji - doświadczenia rynku mediów ; Jolanta Zawora, Paweł Zawora - Możliwości i bariery aktywnego uczestnictwa JST w rozwoju społeczeństwa informacyjnego na terenach wiejskich ; Leszek Porębski - Nowe technologie w funkcjonowaniu polskiego samorzadu lokalnego. Analiza zawartości witryn powiatów ziemskich ; Tomasz Norek - Platforma audytu innowacji jako przykład informatycznego narzędzia wspomagającego budowanie potencjału innowacyjnego regionu ; Magdalena Pokrzywa - Płeć kulturowa a technologie informacyjne i komunikacyjne ; Sławomir Wilk - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w ramach działania 8.3 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka ; Zbigniew E. Zieliński - Przestrzeń e-learningowa w systemie LMS ; Jolanta Wojnar - Regionalne zróżnicowanie wykorzystania technologii informacyjno-telekomunikacyjnych w przedsiębiorstwach ; Jan Madej - Strategie analizy ryzyka w opracowywaniu polityki bezpieczeństwa systemu informatycznego ; Ryszard Depta - Struktura systemu informacji marketingowej opartego na nowoczesnej technologii informacyjno-komunikacyjnej i komputerowych systemach zarządzania wiedzą ; Dariusz Put - Systemy gromadzenia danych dedykowane współczesnym organizacjom sieciowym ; Marek Makowiec - Technologie i systemy informatyczne w tworzeniu i transferze wiedzy w organizacji ; Grzegorz Mazurek - Wirtualne środowisko i jego potencjał ; Krzysztof Malicki - Wirtualne wspólnoty pamięci. Przeszłość i pamięć zbiorowa w przestrzeni Internetu ; Paweł Ziemba, Mateusz Piwowarski - Wspomaganie decyzji w doborze rozwiązań systemowych w kształceniu na odległość ; Barbara Fura, Mieczyslaw Jan Król - Zasady zarządzania jakością a wdrażanie systemu ISO 14001 w warunkach gospodarki opartej na wiedzy ; Agnieszka Janas - Zastosowanie agentów konwersacyjnych w nauczaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.22 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej