Brzezińska Anna (1949- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(16)
Forma i typ
Książki
(16)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(19)
wypożyczone
(6)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(6)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(9)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(1)
Filia 20 (Solarza 9a)
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1644)
Vandenberg Patricia
(1163)
Kotwica Wojciech
(793)
Brzezińska Anna (1949- )
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(788)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(665)
Doyle Arthur Conan
(647)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(584)
Zarawska Patrycja (1970- )
(515)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(507)
Cartland Barbara
(490)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Shakespeare William
(466)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(464)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Dickens Charles
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(444)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Prus Bolesław (1847-1912)
(403)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(398)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Roberts Nora (1950- )
(396)
Verne Jules
(391)
Fabianowska Małgorzata
(384)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(359)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(353)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(341)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(330)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(302)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
London Jack
(297)
Dönges Günter
(285)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Донцова Дарья
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(250)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Conrad Joseph
(237)
Montgomery Lucy Maud
(237)
May Karol
(235)
Austen Jane
(234)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(228)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Stevenson Robert Louis
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki Lucjan
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Palmer Roy
(215)
Oppenheim E. Phillips
(214)
Balzac Honoré de
(213)
Kraszewski Józef Ignacy
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Szulc Andrzej
(212)
Wells H. G
(212)
Kipling Rudyard
(211)
Voltz William
(211)
Szal Marek
(210)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(5)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(15)
Język
polski
(15)
Temat
Psychologia dziecka
(9)
Dziecko
(8)
Psychologia rozwojowa
(6)
Gry i zabawy
(2)
Mowa
(2)
Rodzina
(2)
Antropologia społeczna
(1)
Brzezińska, Anna (1949 - )
(1)
Czytanie
(1)
Kształcenie
(1)
Kultura
(1)
Myślenie
(1)
Nauczanie
(1)
Pedagogika kultury
(1)
Pisanie
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia kliniczna
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(4)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki
(1)
Publicystyka
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(1)
16 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Horyzonty Nowoczesności ; 44)
Na s. red. i 4 s. okł. błędnie zapisany ISBN: 97883-242-1267-5.
Wybrane ważne prace J. S. Brunera s. XIX.
Bibliogr. s. XX, nota bibliograficzna s. [255]-256. Indeksy.
Kultura, umysł i edukacja ; Pedagogika potoczna ; Złożoność celów kształcenia ; Nauczanie Teraźniejszego, Przeszłego i Możliwego ; Rozumienie i wyjaśnianie innych umysłow ; Narracje w nauce ; Narracyjna konstrukcja rzeczywistości ; Wiedzieć jako działać ; Następny rozdział w psychologii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95578 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-65399 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.922.7/.8 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.922.7/.8 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy niektórych rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-74461 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.922.7/.8 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-74127 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Psychologii Współczesnej)
Bibliogr. s. 325-347 i przy rozdz. Indeksy
Psychologia kliniczna jako dziedzina badań i praktyki; Orientacje, modele i teorie oraz ich znaczenie dla...; Orientacja patogenetyczna i salutogenetyczna...; Pojęcia normy, normalności i zdrowia; Psychologia kliniczna i psychopatologia - wzajemne zależności; Współczesna psychoanaliza i jej znaczenie dla...; Kierunki behawioralne i podejście poznawcze...; Kierunki egzystencjalno-humanistyczne...; Koncepcje interakcyjne i systemowe oraz ich znaczenie dla...; Psychologiczna diagnoza zdrowia i zaburzeń z perspektywy metodologii badań psychologicznych; Modele diagnozy psychologicznej; Psychologiczna diagnoza kliniczna - etapy postępowania diagnostycznego a wynik diagnozy; Metody stosowane w psychologicznej diagnozie klinicznej; Badania ewaluacyjne...; Pomoc psychologiczna w rozwiązywaniu problemów zdrowotnych; Promocja zdrowia i prewencja zaburzeń z perspektywy psychologii; Psychoterapia indywidualna i grupowa; Model zawodowy psychologa klinicznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86996/t.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ukazała się w 2015 r.
Bibliogr. s. [351]-372. Indeksy.
Co i jak bada psychologia rozwoju? ; Zmiana a rozwój ; Badania nad procesem i efektami rozwoju ; Rozwój w okresie prenatalnym i niemowlęcym ; Rozwój w okresie dzieciństwa ; Rozwój w okresie dorastania ; Rozwój w okresie dorosłości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.922 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-103206 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
(Pedagogika / Gdańskie Wydaw. Psychologiczne Edukacja)
Bibliogr. - Indeksy
1. Jak myślimy o rozwoju człowieka? / A.I. Brzezińska; 2. Jak przebiega rozwój człowieka? / A.I. Brzezińska; 3. Wiek niemowlęcy. Jak rozpoznać potencjał dziecka? / M. Czub; 4. Wiek niemowlęcy. Jak rozpoznać ryzyko i jak pomagać? / T. Czub; 5. Wiek poniemowlęcy. Jak rozpoznać potencjał dziecka? / K. Appelt; 6. Wiek poniemowlęcy. Jak rozpoznać ryzyko i jak pomagać? / J. Wojciechowska; 7. Wiek przedszkolny. Jak rozpoznać potencjał dziecka? / B. Smykowski; 8. Wiek przedszkolny. Jak rozpoznać ryzyko i jak pomagać? / B. Smykowski; 9. Wiek szkolny. Jak rozpoznać potencjał dziecka? / K. Appelt; 10. Wiek szkolny. Jak rozpoznać ryzyko i jak pomagać? / P. Wiliński; 11. Okres dorastania. Jak rozpoznać potencjał nastolatków? / M. Bardziejewska; 12. Okres dorastania. Jak rozpoznać ryzyko i jak pomagać? / B. Ziółkowska; 13. Okres wczesnej dorosłości. Jak rozpoznać potencjał młodych dorosłych? / B. Ziółkowska; 14. Okres wczesnej dorosłości. Jak rozpoznać ryzyko i jak pomagać? / J. Wojciechowska; 15. Środkowy okres dorosłości. Jak rozpoznać potencjał dojrzałych dorosłych? / K. Appelt; 16. Środkowy okres dorosłości. Jak rozpoznać ryzyko i jak pomagać? / B. Ziółkowska; 17. Okres późnej dorosłości. Jak rozpoznać potencjał ludzi w wieku podeszłym? / J. Janiszewska - Rain; 18. Okres późnej dorosłości. Jak rozpoznać ryzyko i jak pomagać? / A.I. Brzezińska i S. Hejmanowski; 19. Jak trafnie rozpoznawać problemy rozwojowe? / A.I. Brzezińska; 20. Jak skutecznie wspomagać rozwój? / A.I. Brzezińska
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-159.9 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Pedagogika / Gdańskie Wydaw. Psychologiczne)
Bibliogr. Indeksy
1.Jak myślimy o rozwoju człowieka?2.Jak przebiega rozwój człowieka?3.Wiek niemowlęcy.Jak rozpoznać potencjał dziecka?4.Wiek niemowlęcy.Jak rozpoznać ryzyko i jak pomagać?5.Wiek poniemowlęcy.Jak rozpoznać potencjał dziecka.6.Wiek poniemowlęcy.Jak rozpoznać ryzyko i jak pomagać?7.Wiek przedszkolny.Jak rozpoznać potencjał dziecka?8.Wiek przedszkolny.Jak rozpoznać ryzyko i jak pomagać?9.Wiek szkolny.Jak rozpoznać potencjał dziecka?10.Wiek szkolny.Jak rozpoznać ryzyko i jak pomagać?11.Okres dorastania.12.Okres wczesnej dorosłości.13.Środkowy okres dorosłości.14.Okres późnej dorosłości.15.Jak trafnie rozwiązać problemy rozwojowe?16.Jak skutecznie wspomagać rozwój?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-88798 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Społeczna psychologia rozwoju / Anna Brzezińska. - Warszawa : Scholar, cop. 2000. - 296 s. : rys., wykr. ; 24 cm.
(Wykłady z Psychologii ; t. 3)
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-81405 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Co to jest intymność? Jaki powinien być lider? Jak rozmawiać z dzieckiem? - na te i wiele innych pytań odpowiadają profesor Anna Brzezińska i Joanna Janiszewska-Rain. Autorki stworzyły pełną emocji i osobistego doświadczenia opowieść o rozwoju człowieka od niemowlęctwa do starości. Ta książka nie jest zwykłym poradnikiem -choć z pewnością może pełnić tę funkcję. Nie jest też suchym naukowym opracowaniem, bo w fascynujący sposób pokazuje zastosowanie teorii psychologicznych w codziennym życiu. Niezbędna dla rodziców, nauczycieli, studentów psychologii i wszystkich tych, których pasjonuje człowiek. [Społeczny Instytut Wydawniczy Znak, 2005]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 377-394 i przy rozdz. Indeksy.
1. Odkrywanie natury dziecka; 2. Istota dzieciństwa; 3. Początek życia; 4. Tworzenie związków; 5. Rozwój emocjonalny; 6. Dziecko jako naukowiec: Piagetowska teoria rozwoju poznawczego; 7. Dziecko jako praktykant: Wygotskiego społeczno-poznawcza teoria rozwoju; 8. Dzieci jako osoby przetwarzające informacje; 9. Posługiwanie się językiem; 10. Ku dojrzałości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.922.7/.8 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 377-394 i przy rozdz. Indeksy.
1. Odkrywanie natury dziecka 2. Istota dzieciństwa 3. Początek życia 4. Tworzenie związków 5. Rozwój emocjonalny 6. Dziecko jako naukowiec: Piagetowska teoria rozwoju poznawczego 7. Dziecko jako praktykant: Wygotskiego społeczno-poznawcza teoria rozwoju 8. Dzieci jako osoby przetwarzające informacje 9. Posługiwanie się językiem 10. Ku dojrzałości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 8 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-91669 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.1-159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-1 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-159.9 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.15-159.9 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.17-159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Psychologii Współczesnej.)
Bibliogr. s. 377-394 i przy rozdz. Indeksy.
Podręcznik dla studentów psychologii, pedagogiki i innych nauk społecznych, nauczycieli i wychowawców, osób zajmujących się wczesną interwencją, profilaktyką i terapią dzieci, także lekarzy, pielęgniarek oraz rodziców.
SPIS TREŚCI: Odkrywanie natury dziecka 2. Istota dzieciństwa 3. Początek życia 4. Tworzenie związków 5. Rozwój emocjonalny 6. Dziecko jako naukowiec: Piagetowska teoria rozwoju poznawczego 7. Dziecko jako praktykant: Wygotskiego społeczno-poznawcza teoria rozwoju 8. Dzieci jako osoby przetwarzające informacje 9. Posługiwanie się językiem 10. Ku dojrzałości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej