Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(130)
Forma i typ
Książki
(114)
Proza
(50)
Poradniki i przewodniki
(24)
Publikacje naukowe
(22)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(16)
Audiobooki
(11)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(6)
Filmy i seriale
(3)
Czasopisma
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje dla niewidomych
(1)
Publikacje religijne
(1)
Dostępność
dostępne
(372)
wypożyczone
(84)
nieokreślona
(3)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(66)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(51)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(10)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(18)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(16)
Filia 2 (Fredry 5)
(15)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(17)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(26)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(15)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(22)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(20)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(19)
Filia 9 (Czackiego 5)
(19)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(18)
Filia 11 (Dębicka 170)
(8)
Filia 12 (Beskidzka 5)
(10)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(30)
Filia 15 (Lwowska 60)
(14)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(19)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(13)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(17)
Filia 20 (Solarza 9a)
(16)
Autor
Kosior Filip (1992- )
(4)
Mróz Remigiusz (1987- )
(4)
Szamałek Jakub (1986- )
(4)
Moss Marcel
(3)
Szamałek Jakub (1986- ). Ukryta sieć
(3)
Berry Lucinda
(2)
Borowski Mateusz
(2)
Carter Chris (1965- )
(2)
Cichawa Paweł
(2)
Gajlewicz-Korab Katarzyna
(2)
Grzybczyk Katarzyna
(2)
Hansen Anders (1974- )
(2)
Jarosz Agnieszka
(2)
Jaskiernia Alicja
(2)
Kardaras Nicholas (1964- )
(2)
Karłowska Katarzyna
(2)
Kluza Mikołaj
(2)
Kotowska Agata
(2)
Malinowska-Parzydło Joanna
(2)
Pawlik Elżbieta (filolog)
(2)
Stawarz Barbara
(2)
Studziński Adam
(2)
Witkiewicz Magdalena (1976- )
(2)
Więdłocha Agnieszka (1986- )
(2)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(2)
Yrsa Sigurðardóttir (1963- )
(2)
Andryka Dagmara (1976- )
(1)
Andryka Dagmara (1976- ). Anna Maria Kier
(1)
Banasik Mirosław (wojskowość)
(1)
Barański Michał (prawo)
(1)
Barber Kathleen
(1)
Bardadyn Barbara
(1)
Batorowska Hanna
(1)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(1)
Bernaczyk Michał (1979- )
(1)
Biel Konrad (1980- )
(1)
Bielska-Brodziak Agnieszka
(1)
Biernacka Matylda
(1)
Bigoszewska Maria (1951- )
(1)
Blount Jeb (1966- )
(1)
Bobrowski Szymon (1972- )
(1)
Borycka-Zakrzewska Joanna
(1)
Boyega John (1992-)
(1)
Brooking Emerson T
(1)
Brunstrøm Thomas (1977- )
(1)
Brzozowska-Pasieka Monika
(1)
Bucki Piotr
(1)
Butkiewicz Magdalena (1986- )
(1)
Byczek Zuzanna
(1)
Christoffersen Thorbjørn (1978- )
(1)
Clooney Amal (1978- )
(1)
Cribb Victoria
(1)
Cronenweth Jeff (1962- )
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Davis Jon (1969- )
(1)
De Kock Kaat
(1)
Dorobkiewicz Justyna
(1)
Działowy Tomasz (1994- )
(1)
Dziedzic Olga (1986- )
(1)
Edwards Jim
(1)
Eggers Dave (1970- )
(1)
Eisenberg Jesse (1983- )
(1)
Elfman Danny (1953- )
(1)
Elżanowska Hanna
(1)
Fielding Helen (1958- )
(1)
Filip Grażyna
(1)
Fincher David (1962- )
(1)
Fisher Max
(1)
Flores Suzana E
(1)
Frenkel Sheera
(1)
Fuglehaug Randi (1980- )
(1)
Garfield Andrew (1983- )
(1)
Garrod Beth
(1)
Gasper Dorota
(1)
Ginalski Robert
(1)
Godzic Wiesław (1953- )
(1)
Gosztyła Krzysztof (1956- )
(1)
Grabowski Piotr (1968- )
(1)
Gretkowska Manuela (1964- )
(1)
Grysztar Paweł
(1)
Grzegrzółka Irmina
(1)
Guillén Mauro F. (1964-)
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Guzowska Marta (1967- )
(1)
Gąsior Tomasz (prawnik)
(1)
Hadj Moussa Iva (1979- )
(1)
Halvorsen Anne Gunn (1984- )
(1)
Halvorsen Anne Gunn (1984- ). Royalteen
(1)
Hanks Tom (1956- )
(1)
Hatalska Natalia
(1)
Higgins Eliot (1979- )
(1)
Holtz Paulina (1977- )
(1)
Horst Jørn Lier (1970- )
(1)
Jacaszek Michał (1972- )
(1)
Jackson Corrie
(1)
Jamrozik Iwona
(1)
Jurgenson Nathan
(1)
Kaczmarski Dominik
(1)
Kamenetz Anya
(1)
Kang Cecilia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(74)
2010 - 2019
(56)
Okres powstania dzieła
2001-
(125)
Kraj wydania
Polska
(129)
Ukraina
(1)
Język
polski
(126)
angielski
(3)
ukraiński
(1)
Odbiorca
14-17 lat
(11)
9-13 lat
(11)
Młodzież
(11)
Rodzice
(8)
Dzieci
(6)
6-8 lat
(4)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Blogerzy
(2)
0-5 lat
(1)
Copywriterzy
(1)
Gracze
(1)
Handlowcy
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Niewidomi
(1)
Pedagodzy
(1)
Prawnicy
(1)
Socjolodzy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(26)
Literatura amerykańska
(14)
Literatura angielska
(6)
Film amerykański
(2)
Literatura islandzka
(2)
Literatura norweska
(2)
Film arabski
(1)
Film polski
(1)
Literatura belgijska
(1)
Literatura czeska
(1)
Literatura duńska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Literatura niemiecka
(1)
Literatura włoska
(1)
Temat
Media społecznościowe
(123)
Internet
(26)
Dzieci
(9)
Rzeczywistość wirtualna
(9)
Społeczeństwo informacyjne
(9)
Środki masowego przekazu
(9)
Facebook
(8)
Młodzież
(8)
Nastolatki
(8)
Marketing społecznościowy
(7)
Portal społecznościowy
(7)
Cyberprzemoc
(6)
Dezinformacja
(6)
Kobieta
(6)
Mowa nienawiści
(6)
Relacje międzyludzkie
(6)
Seryjni zabójcy
(6)
Dziennikarstwo śledcze
(5)
Influencerzy
(5)
Komunikacja społeczna
(5)
Marketing elektroniczny
(5)
Uzależnienie od Internetu
(5)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(4)
Hakerzy
(4)
Image
(4)
Julita Wójcicka (postać fikcyjna)
(4)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Marketing cyfrowy
(4)
Przyjaźń
(4)
Uzależnienia medialne
(4)
Wpływ (politologia)
(4)
Bezpieczeństwo informacyjne
(3)
Content marketing
(3)
Cyberprzestępczość
(3)
Dziewczęta
(3)
Fake news
(3)
Fonoholizm
(3)
Informatyzacja
(3)
Jakość życia
(3)
Komunikacja elektroniczna
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Kultura
(3)
Manipulacja (psychologia)
(3)
Marka (ekonomia)
(3)
Marketing
(3)
Postawy
(3)
Przemoc emocjonalna
(3)
Społeczeństwo
(3)
Studenci
(3)
Uprowadzenie
(3)
Wpływ społeczny
(3)
Wychowanie w rodzinie
(3)
Śledztwo i dochodzenie
(3)
Aktorzy
(2)
Autoprezentacja
(2)
Boże Narodzenie
(2)
Depresja
(2)
Dojrzewanie
(2)
Domy kultury
(2)
Dziennikarstwo internetowe
(2)
Dziennikarze
(2)
Dziewictwo
(2)
Edukacja medialna
(2)
Ekonomia
(2)
Facebook (portal społecznościowy)
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka odpadami
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Informacja
(2)
Innowacje
(2)
Joanna Chyłka (postać fikcyjna)
(2)
Katolicka nauka społeczna
(2)
Kompetencje kluczowe
(2)
Kompetencje społeczne
(2)
Komputery
(2)
Kordian Oryński (postać fikcyjna)
(2)
Krytyka społeczna
(2)
Licea
(2)
Mózg
(2)
Młodzi dorośli
(2)
Netykieta
(2)
Obraz własnego ciała
(2)
Ofiary gwałtu
(2)
Okrucieństwo
(2)
Osoby w wieku starszym
(2)
Osoby zaginione
(2)
Oszustwo
(2)
Pisarze
(2)
Pokolenie Y
(2)
Policjanci
(2)
Polityka
(2)
Polityka międzynarodowa
(2)
Pornografia dziecięca
(2)
Portale internetowe
(2)
Pranie mózgu
(2)
Prawnicy
(2)
Prawo autorskie
(2)
Problemy małżeńskie
(2)
Propaganda
(2)
Temat: dzieło
Miliarderzy z przypadku
(1)
Temat: czas
2001-
(36)
1901-2000
(5)
1989-2000
(5)
1945-1989
(3)
Temat: miejsce
Polska
(15)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(10)
Stany Zjednoczone (USA)
(7)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Belgia
(1)
Białoruś
(1)
Brno (Czechy)
(1)
Cieszyn (woj. śląskie)
(1)
Europa
(1)
Filipiny
(1)
Hiszpania
(1)
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Norwegia
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(1)
Oslo (Norwegia)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Rosja
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Tanzania
(1)
Twitter
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Powieść
(29)
Poradnik
(26)
Thriller
(23)
Opracowanie
(16)
Powieść obyczajowa
(15)
Kryminał
(11)
Monografia
(9)
Praca zbiorowa
(7)
Esej
(5)
Publicystyka
(4)
Film fabularny
(3)
Powieść psychologiczna
(3)
Adaptacja filmowa
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Reportaż
(2)
Reportaż problemowy
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Antologia
(1)
Artykuły
(1)
Audycje radiowe
(1)
Blogi
(1)
Dramat filmowy
(1)
Fantastyka
(1)
Film biograficzny
(1)
Komentarz prawny
(1)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki
(1)
Powieść przygodowa
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Reboot
(1)
Satyra
(1)
Science fiction
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(37)
Socjologia i społeczeństwo
(25)
Zarządzanie i marketing
(14)
Informatyka i technologie informacyjne
(13)
Psychologia
(13)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(9)
Edukacja i pedagogika
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Praca, kariera, pieniądze
(5)
Kultura i sztuka
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(4)
Medycyna i zdrowie
(3)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Hobby i czas wolny
(2)
Językoznawstwo
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Historia
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Religia i duchowość
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
130 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Transformacja cyfrowa : perspektywa marketingu / Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - 303, [1] strona : ilustracje (w tym kolorowe) ; 25 cm.
Bibliografia na stronach 255-[284].
I. TRANSFORMACJA CYFROWA - ISTOTA I CHARAKTERYSTYKA: 1. Transformacja i cyfryzacja ; 2. Technologie informacyjno-komunikacyjne - fundament cyfrowej transformacji ; 3. Internet - od Web 1.0 do Web 4.0 - podbudowa procesów transformacyjnych ; 4. Transformacja cyfrowa - perspektywy rozważań ; 5. Ujęcie definicyjne transformacji cyfrowej - perspektywa przedsiębiorstwa ; 6. Strategia transformacji cyfrowej ; 7. Pomiar dojrzałości cyfrowej organizacji ; II. TECHNOLOGIE TRANSFORMACYJNE I ICH WPŁYW NA MARKETING: 1. Media społecznościowe ; 2. Wirtualna rzeczywistość ; 3. Rozszerzona rzeczywistość ; 4. Big data i chmura obliczeniowa ; 5. Internet rzeczy ; 6. Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe ; 7. Technologie mobilne i technologie noszone ; III. KONSEKWENCJE TRANSFORMACJI CYFROWEJ DLA MARKETINGU: 1. Ewolucja marketingu - imperatyw technologiczny ; 2. Technologie marketingowe (MarTech) - konsekwencje zarządcze ; 3. Wyzwania współczesnego marketingu w świetle badań naukowych ; 4. Współczesna rola marketingu w organizacji ; 5. Nowe koncepcje zarządzania działalnością marketingową ; 6. Organizacja działalności marketingowej w dobie transformacji cyfrowej ; 7. Nowe wyzwania dla marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107253 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia komunikacji w social mediach / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 219, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
Książka dostępna także jako e-book.
R. 1. DOWIEDZ SIĘ, KIM JESTEŚ: Czym jest strategia komunikacji w social mediach? ; Czym jest cel w komunikacji w social mediach? ; Tożsamość marki w mediach społecznościowych ; Analiza SWOT w mediach społecznościowych ; R. 2. POZNAJ WSZYSTKICH DOOKOŁA: Analiza konkurencji - na czym polega i jak ją wykonać? ; Buyer Persona - czym jest i jak można ją wykorzystać w social mediach? ; Określenie grupy docelowej w social mediach ; R. 3. ZNAJDŹ SWOJE MIEJSCE: Dopasuj portal społecznościowy do swojego biznesu ; Język komunikacji - jak go stworzyć i dlaczego jest tak ważny? ; Tworzenie treści w social mediach ; Przegląd najpopularniejszych formatów ; Działania spontaniczne i nieplanowane ; R. 4. ZACZNIJ TWORZYĆ: Budżet w social mediach ; Harmonogram publikacji ; Uzupełnienie strategii o reklamy ; Pomiar efektywności ; R. 5. DBAJ O RELACJE: Jak tworzyć i pielęgnować relacje z ambasadorami marki w social mediach? ; Współpraca z influencerami w social mediach Na co zwrócić uwagę przy wyborze influencera w marketingu w social mediach? ; Jak przygotować się do kryzysu w social mediach? ; Dlaczego warto korzystać z narzędzi do monitorowania social mediów?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111810 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Are you sleeping" 2017.
Josie przez ostatnie dziesięć lat próbowała uciec od wydarzeń z przeszłości. Jej ojca zamordowano we własnym domu, matka porzuciła dwie córki, by wstąpić do sekty, a siostra ją zdradziła. Kiedy Josie udało się wreszcie ułożyć życie w Nowym Jorku i znaleźć właściwego faceta, przeszłość powróciła w najgorszy z możliwych sposobów. Rodzinna tragedia nieoczekiwanie staje się tematem najpopularniejszego internetowego podcastu. Reporterka Poppy Parnell robi oszałamiającą karierę na śledztwie, które sprawia, że sekrety z życia Josie lądują na ekranach smartfonów ludzi w całym kraju. Jej przeszłość, tajemnice i nazwisko stają się hasztagami na Twitterze. Czy da się ocalić przyszłość, jeśli przeszłość stała się najpopularniejszym trendem w social mediach? Po północy nie dzieje się nic dobrego. Między północą a wschodem słońca pojawiają się tylko kłopoty. Kiedy o trzeciej nad ranem zadzwonił telefon, natychmiast przyszło mi do głowy, że stało się coś złego. Twój koszmar zacznie się, kiedy się obudzisz. [www.azymut.pl, 2019]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 13 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-amer. (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-lit.amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-lit.amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-lit.amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-lit.amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5-lit.amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-lit.amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-sens. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-lit.amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.9-lit.amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-lit.amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.17-lit.amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.18-lit.amer. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Szesnastoletnia Linda poznaje na Facebooku nieco starszego od siebie Brama. Czatują codziennie i odkrywają, że wiele ich łączy. Pewnego dnia Bram przekonuje ją, aby wysłała mu nieco odważniejsze selfie. Po długim wahaniu Linda spełnia jego prośbę. Jest zszokowana, gdy Bram zupełnie milknie. Jednak kiedy się już tego nie spodziewa, Bram i fotka znów nagle do niej powracają. Jej życie rozsypuje się jak domek z kart. Emocjonująca i zabawna powieść o miłości, przyjaźni i mediach społecznościowych dla dzisiejszych nastolatków i ich rodziców. [Arti, 2021]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-IV/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-IV/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-IV/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.17-IV/P (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media Początku XXI wieku ; t. 31)
Bibliografia przy rozdziałach.
Alicja Jaskiernia: Współczesna publiczność mediów - czynniki zmian i wyzwania dla badaczy. Artykuł wprowadzający ; Cz. I. ZMIANY W MEDIACH - ZMIANY W AUDYTORIACH: Beata Ociepka: Publiczność, użytkownicy, interesariusze w modelu nowej dyplomacji publicznej ; Ewa Jaska: Zmiany w odbiorze społecznym programu telewizyjnego ; Suitlana Ovcharova: Medium publiczne tworzone z inicjatywy obywatelskiej: mit czy rzeczywistość? (Przypadek niezależnej stacji telewizyjnej na Ukrainie w latach 2013-2016) ; Olga Łęcka: Odbiorcy prasy lokalnej w województwie mazowieckim KU drugiej dekadzie XXI wieku ; Dagmara Sidyk: Eiuolucja sposobów docierania do odbiorcy na współczesnym rynku telewizyjnym USA ; Cz. II. PUBLICZNOŚĆ LUOBEC OFERTY NOUJYCH MEDIÓUJ: Karolina Adamska: Publiczność mediów społecznościowych w Polsce ; Maria Bilińska: Dziennikarze i media na Twitterze i Facebooku - dla innych czy dla siebie? ; Krzysztof Kowalik: Narzędzia komunikacji LU serwisach internetowych samorządów terytorialnych. W poszukiwaniu cyfrowego audytorium ; Anita Ceglińska: Publiczność internetowych i mobilnych mediów informacyjnych w Szwecji ; Marta Majorek: YouTube jako narzędzie wyborczej rywalizacji na przykładzie kampanii prezydenckiej w USA w 2016 roku ; Cz. III. PUBLICZNOŚĆ - AKTORZY - INTERESARIUSZE: Grzegorz Furgał: Ograniczenia prawne i etyczne w dialogu z publicznością prawniczą ; Joanna Raflesz: Publiczność czy aktorzy? Analiza dyskursu medialnego na przykładzie Marszu Niepodległości 2015 ; Magdalena Ratajczak: Kryzys migracyjny w polskich mediach ; Jacek Mikucki: Rola reality tu we współczesnej ofercie programowej. Sukces formatów czy era megagatunku? ; Jacek A. Żuraiuski: Ocena zawodu dziennikarza przez publiczność mediów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105288 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Fazzoletti rossi" 2020.
Camilla jest niepewną siebie trzynastolatką, która jakiś czas temu straciła mamę i nie potrafi odnaleźć się w nowej rodzinie. Nie znajduje nici porozumienia ani z przyszywaną siostrą, ani z uczniami szkoły, do której trafia. Luna z kolei to klasowa gwiazda, popularna tiktokerka uwielbiana przez swoich fanów. Nic nie wskazuje na to, aby pomiędzy dziewczynami mogła nawiązać się nić porozumienia. Wszystko zmienia się, gdy do mediów społecznościowych trafia wideo, na którym Camilla opowiada o doświadczeniach związanych z pierwszą miesiączką. Wideo, którego sama tam nie umieściła… [:Dwukropek, 2021]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 12 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-III (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-III/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-III/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-III/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5-III/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-III/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-III/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.9-III/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.11-III/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.12-III/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-III/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-III/P (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Jedność dla Dzieci)
(# S.O.S. : edukacja emocjonalna w szkole i w domu)
Tytuł oryginału: "Plain Jane's perfect profile picture" 2020.
Dorosłym się wydaje, że dzieciństwo to czas beztroskiej zabawy, dlatego czasami bagatelizują kłopoty swoich pociech, uważając, że „to nic takiego” – nie jest to jednak prawda, dzieci miewają rozterki, przeżywają porażki, a także prawdziwe dramaty... Ta książka wychodzi naprzeciw jednemu z problemów współczesnych nastolatków, jakim jest chęć stworzenia idealnego zdjęcia na portale społecznościowe… Jej bohaterka stara się zrobić perfekcyjne selfie, ale wciąż jest niezadowolona z efektu końcowego! Brzmi znajomo? No właśnie, badania dowodzą, że już 10-letnie dzieci, głównie dziewczynki, używają filtrów, by poprawić swój wizerunek medialny! Powiedzmy STOP choremu perfekcjonizmowi! Ta książka to absolutny niezbędnik każdego młodszego nastolatka! Jej żywy współczesny język i nowoczesne ilustracje zapraszają dzieci i ich opiekunów do ważnych rozmów o życiu, szczęściu i wartościach. [www.azymut.pl, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Hashtag / Remigiusz Mróz. - Poznań : Czwarta Strona - Grupa Wydawnictwa Poznańskiego, copyright 2018. - 423, [1] strona ; 21 cm.
Publikacja dostępna również w formie książki mówionej.
"Twoja paczka już na ciebie czeka"! - brzmiała wiadomość, która wydawała się zwykłą pomyłką. Tesa nie spodziewała się żadnej przesyłki, niczego nie zamawiała w sieci - a nawet gdyby to zrobiła, z pewnością nie wybrałaby dostawy do paczkomatu. Jeśli nie musiała, nie wychodziła z domu. Postanowiła jednak sprawdzić tajemniczą przesyłkę - i okazało się to największym błędem, jakim kiedykolwiek popełniła. Wpadła bowiem w spiralę zdarzeń, która miała zupełnie odmienić jej życie... Gdy Tesa na nowo odkrywa swoją przyszłość, przez media społecznościowe przetacza się nowy trend. Kolejni internauci zamieszczają wpisy na hashtagiem #apsyda. I nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że osoby te od lat uznawane były za zagubione... [Wydawnictwo Poznańskie, 2018]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 17 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-pol. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.1-lit.pol.w. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.2-lit.pol.w. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.3-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5-lit.pol.w. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.6-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.9-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-sens. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.17-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.18-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-lit.pol.w. (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Hashtag / Remigiusz Mróz. - [Piaseczno] : Heraclon International. Storybox.pl, [2018]. - 1 płyta audio CD (11 godz. 7 min) : digital, stereo ; 12 cm.
Czas trwania: 11 godz. 7 min.
Czyta Szymon Bobrowski, Agnieszka Więdłocha.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
"Twoja paczka już na ciebie czeka"! - brzmiała wiadomość, która wydawała się zwykłą pomyłką. Tesa nie spodziewała się żadnej przesyłki, niczego nie zamawiała w sieci - a nawet gdyby to zrobiła, z pewnością nie wybrałaby dostawy do paczkomatu. Jeśli nie musiała, nie wychodziła z domu. Postanowiła jednak sprawdzić tajemniczą przesyłkę - i okazało się to największym błędem, jakim kiedykolwiek popełniła. Wpadła bowiem w spiralę zdarzeń, która miała zupełnie odmienić jej życie... Gdy Tesa na nowo odkrywa swoją przyszłość, przez media społecznościowe przetacza się nowy trend. Kolejni internauci zamieszczają wpisy na hashtagiem #apsyda. I nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że osoby te od lat uznawane były za zagubione. [Heraclon International, 2018]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/1085/S (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.KM/CD 2248 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Say no to social media" 2021.
Media społecznościowe są ważną częścią współczesnego życia, jednak często pozbawiają nas energii, rozpraszają i wprawiają w zły nastrój. A tak nie musi być! Ta książka zawiera wszystko, czego potrzebujesz, by odzyskać kontrolę nad swoją aktywnością w internecie. Dzięki przedstawionym tu 100 praktycznym wskazówkom zmienisz stare nawyki i nauczysz się czerpać z internetu to, co najlepsze. [Lingea, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-07 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na 4. stronie okładki: Sprzedaż. Marketing.
Zdobądź umiejętności, które pozwolą ci sprzedać cokolwiek komukolwiek. Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać więcej… o wiele więcej… Copywriting to sprzedaż. Bez względu na to, czy kampanię przeprowadzasz online, offline, za pomocą tradycyjnej poczty, na Facebooku czy w formie bezpośredniej prezentacji – copywriting to umiejętność dobrania takich słów, aby potencjalni klienci kliknęli w link, zadzwonili, wyciągnęli portfele i kupili sprzedawany przez ciebie produkt. Nieważne, czy zajmujesz się coachingiem, pisaniem, hakowaniem lejków marketingowych, e-handlem czy też obrotem nieruchomościami – od twojej zdolności tworzenia treści sprzedażowych, dzięki którym ludzie chcą kupować, zależy wysokość twojej wypłaty, twój styl życia i przyszłość twojej rodziny. [www.azymut.pl, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-07 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Likewar : the weaponization of social media" 2018.
WOJNA SIĘ ZACZYNA. WSTĘP DO NOWEGO RODZAJU WOJNY: Wojna rozprzestrzenia się ; Zderzacz internetowych światów ; Wojna na inne memy ; KAŻDY PRZEWÓD JEST JAK NERW. JAK INTERNET ZMIENIŁ ŚWIAT: Czym w ogóle jest internet? ; I oto ; Wyścig na polu komunikacji ; Społeczna science fiction ; Ewangelia wg św. Marka ; World Wide Web wkracza do komórek ; Koniec dzieciństwa ; PRAWDA JEST TAM. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE I KONIEC TAJEMNIC: Wszystko jest oświetlone ; Budzi się elektryczny mózg ; Nowy środek ; Sherlock Holmes pracuje w domu ; Prawdziwy zwolennik ; IMPERIUM KONTRATAKUJE. CENZURA, DEZINFORMACJA I UKRYTA PRAWDA: Kontrolować sygnał ; Kontrolować ciało ; Kontrolować ducha ; Otumanić i zdezorientować ; MASZYNA NIERZECZYWISTOŚCI. SPRAWA PRAWDZIWOŚCI A ROZPRZESTRZENIANIE SIĘ: Echo własnego ja ; Rozprzestrzenianie się kłamstw ; Witajcie, boty, nasi władcy ; ZDOBYĆ SIEĆ, WYGRAĆ. NOWE WOJNY O UWAGĘ... I WŁADZĘ...: Cyberrewolucjoniści siódmego wieku ; Narracja. Wysnuć opowieść ; Emocje. Porusz czułą strunę, podsyć złość ; Autentyczność. Władza bycia realnym ; Społeczność. Potęga innych ; Zalew. Zatopić sieć, kierować światem ; NOWY RODZAJ WOJNY. KONFLIKTY, KTÓRE NAPĘDZAJĄ SIEĆ I ŚWIAT: Memy i wojna memów ; Wojna na odkrytym terenie ; Niewidzialna wojna ; Wojna wszystkich ze wszystkimi ; WŁADCY WSZECHŚWIATA. NOWE REGUŁY I NOWI WŁADCY: Przypadkowi cesarze ; Paskudne początki cyfrowej wolności ; Śliski stok ; Społeczna warta i cyfrowi niewolnicy ; Wojny robotów ; WNIOSKI. CO WIEMY, CO MOŻEMY UCZYNIĆ.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108686 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Jeśli właśnie zakładasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna być Twoją lekturą do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz tu m.in. dane i informacje o funkcjach dostępnych w poszczególnych kanałach, ale przede wszystkim wiele porad, inspiracji i gotowych do zastosowania pomysłów na działanie. Dowiesz się, jak przygotować kampanię skrojoną idealnie na swoje potrzeby. Co więcej, powrócisz do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka. Przeczytasz o tym, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję. [Helion, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [287]-324.
Algorytm - (re)interpretacje ; Społeczna rola algorytmu ; Społeczeństwo algorytmiczne a zarządzanie algorytmiczne ; Demiurgowie znaczeń - czy Google, Facebook i Twitter to media? ; Korporacje medialno-technologiczne a koncentracja sztucznej inteligencji ; Mit i kapitalizm algorytmiczny ; Janusowe oblicze organizacji medialno-technologicznych ; Użytkownik wobec organizacji. Asymetria zależności w środowisku cyfrowych mediów ; Kolonizacja korporacyjna w mediach ; Big data i datyfikacja a organizacje medialno-technologiczne ; Ukryta algorytmiczna logika mediów społecznościowych ; Big data i nowa logika akumulacji ; Władza a media ; Władza algorytmów organizacji medialno-cyfrowych ; Autorytet algorytmiczny a śmieci informacyjne ; Algokracja, epistokracja a zarządzanie algorytmiczne ; Algorytmy i boty w (nie)ludzkim dziennikarstwie ; Władza algorytmów a fake news ; Wikipedia jako wzorcowa organizacja przyszłości.
To książka o niezwykłych relacjach ludzi i algorytmów Google i Facebooka. O nowej inkarnacji władzy – władzy społecznych algorytmów. Żyjemy w kulturze algorytmów, w czasach algokracji wpływającej na decyzje polityczne, kariery, na to, z kim się komunikujemy, co czytamy, oglądamy… Algorytmy społeczne mają wpływ na społeczny dobrostan, mogą kształtować formacje społeczne, oddziaływać kulturowo i bezpośrednio wpływać na indywidualne życie. Kreują dynamiczny przepływ symboli, są częścią nowego świata, w którym ludzki udział w przekazywaniu informacji nie jest już niezbędny. [Wydaw. UJ, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107668 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Kulturowe reprezentacje starości w kontekście przemian społecznych - deprecjacja czy aprecjacja? / Agata Kotowska ; Senior w kontekście zjawiska digital divide / Dorota Rynkowska ; Personal branding w nowych mediach. Case study kreowania i zarządzania wizerunkiem przez studentów / Sebastian Moskalski ; E-wizerunek administracji rządowej na portalu społecznościowym Facebook. Studium przypadków / Dominik Boratyn ; Zakupy online - specyfika zjawiska / Julia Wydrzyńska ; Terapia z Instagrama. Czy portal może stać się szansą dla chorych na anoreksję? / Klara Łukasiewicz ; Media społecznościowe a budowanie wizerunku i relacji międzyludzkich / Krystian Mularz ; Rola blogerów i youtuberów we współczesnym świecie / Sebastian Moskalski ; Miłość w czasach rewolucji cyfrowej. Nowoczesny związek a platformy randkowe / Agnieszka Kuźniar, Anna Żuraw, Katarzyna Molek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108546 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Egzorcyzmy księdza Wojciecha / Krzysztof Varga. - Warszawa : Wielka Litera, copyright 2017. - 267, [2] strony ; 21 cm.
Krzysztof Varga idzie ze śmiercią na udry. Dziesięć opowieści, których bohaterowie wystawieni są na ciężkie próby. Trudno powiedzieć, która z nich jest trudniejsza - próba życia, czy próba śmierci. Nieunikniony koniec zrównuje mieszkańców blokowisk, pracowników korporacji, bywalców modnych knajp, duchownych i wróżbitów. Nie chronią przed nim zasobne konta, uciechy cielesne, tarot, ani tym bardziej współczesny pęd do posiadania. Muszą się z nim zmierzyć biurowe androidy zaprogramowane na realizację celów, córki wiecznie pokłócone z matkami i zawsze za późno za nimi tęskniące, statystyczne polskie rodziny przy świątecznych stołach i niespełnieni kochankowie. A wszystkiemu towarzyszy natrętne uczucie, że to mogło wydarzyć się naprawdę. [Wielka Litera, 2017]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-lit.pol.w. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Listy pisane szeptem / Magdalena Witkiewicz. - Gdańsk : Flow Wydawnictwo, 2022. - 355, [5] stron ; 21 cm.
Listy pisane szeptem to opowieść o miłości. O miłości nieco zapomnianej, takiej, którą przez lata przykrył kurz niedopowiedzeń, smutki i milczenia. Aż trudno poznać, co pięknego kryje się pod nim...Karolina i Sławek są ze sobą tak długo, że już nie pamiętają tego dnia, w którym po raz pierwszy na siebie spojrzeli. Nie pamiętają również uczucia, które ich wtedy łączyło. Zapomnieli nawet o tym, by ze sobą rozmawiać. Ich dzieci wyjechały na studia, a brak czasu dla siebie jest wyłącznie wymówką. Oboje pod byle pretekstem spędzają wieczory przed komputerem i zanurzają się w wirtualnym, pozornie lepszym świecie. To tam znajdują kogoś, kto ich zawsze wysłucha, kto ich zawsze zrozumie i wesprze dobrym słowem.Piszą listy. W sekrecie. Listy pisane szeptem.Magdalena Witkiewicz, którą pokochaliście, przedstawia słodko-gorzką opowieść o tym, że czasem nie wystarczy posłuchać, ale trzeba też powiedzieć, bo nikt nie umie czytać w myślach. I nie tylko słowa, ale też uczucia są ulotne jak dmuchawiec – wystarczy powiew, by je bezpowrotnie stracić…Ta historia z pewnością będzie miała dobre zakończenie. Pytanie tylko, czy będzie ono dobre dla Karoliny czy dla Sławka, a może dla zupełnie kogoś innego? [Flow Wydawnictwo, 2022]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-pol. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.4-lit.pol.w. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.5-lit.pol.w. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.6-lit.pol.w. (2 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.15-lit.pol.w. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.16-lit.pol.w. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowa ekscytująca powieść Magdaleny Witkiewicz, jednej z najpopularniejszych polskich pisarek. „Wizjer” to znakomity, trzymający w napięciu thriller, który od samego początku wciąga w genialną intrygę, nie raz zaskoczy i sprawi, że na nowo spojrzysz na otaczającą cię rzeczywistość – zarówno tę realną, jak i wirtualną. Każdy z nas pewnie choć raz zastanawiał się, dlaczego pewne sprawy potoczyły się tak, a nie inaczej. A co, jeśli naszym życiem nie rządzi przypadek, ale można je zaplanować, kontrolować i przewidzieć? I jaką władzę może mieć nad tym jeden, z pozoru niewiele znaczący, człowiek? W życiu Laury, młodej samotnej matki, zaczynają dziać się niewiarygodne rzeczy. Niektórzy znajomi znikają bezpowrotnie bez zapowiedzi, inni ulegają dziwacznym wypadkom bądź popełniają samobójstwa. Czy podejrzana seria wydarzeń w jej życiu ma jakiś związek z pracą, którą kobieta wykonuje, czyli projektowaniem i prognozowaniem zachowań oraz potrzeb konsumentów? Czy istnieje „ktoś”, kto nami steruje? Kto to jest? No i najważniejsze – po co to robi? [www.azymut.pl, 2021]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-pol. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.4-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-lit.pol.w. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.16-thriller (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.20-lit.pol.w. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Viral : jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści / Piotr Bucki. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019. - 133, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Marketing)
Bibliografia na stronach 133-[134].
Dla marketingowców, specjalistów social media, pracowników kreatywnych, copywriterów, blogerów.
Co łączy miejskie legendy o czarnej wołdze, wirusowe memy i opowieści, które przekazujemy sobie z ust do ust? Wszystkie skutecznie niosą informację z siłą rażenia epidemii. Wszystkie też łączy pewien algorytm, który przebadano, zweryfikowano i który warto stosować tworząc zarówno treści marketingowe w mediach społecznościowych, jak i kreując kampanie społeczne. „Viral” to pierwsza na polskim rynku książka ukazująca zjawisko błyskawicznego rozprzestrzeniania się angażujących treści i motywy kierujące ludźmi, by przekazywać je dalej. Autor rozbija na czynniki pierwsze wirusowość treści, posługując się badaniami m.in. Dana i Chipa Heatha, Johana Bergera oraz nową dziedziną zwaną kartografią kulturową. Z lektury dowiesz się jak tworzyć treści, które poniosą idee, produkty i rozwiązania, zdecydowanie dalej. Interesujące, praktyczne i niezbędne źródło wiedzy dla marketingowców – w szczególności zajmujących się content marketingiem – specjalistów social media, pracowników kreatywnych, copywriterów, blogerów. Piotr Bucki precyzyjnie analizuje czynniki, które motywują nas do udostępniania treści w internecie, a także podaje gotowy przepis na to, by samemu tworzyć teksty, reklamy czy posty na FB, którymi nasi odbiorcy będą chcieli spontanicznie się podzielić. Janina Bąk Autor ma dar opowiadania historii. Naukowe odkrycia z dziedziny psychologii poznawczej czy socjologii przedstawia w lekkiej formie i nawet rozdziały nazwane „Funkcja tożsamościowo-twórcza treści” chcemy zaraz opowiedzieć znajomym. A o to chyba w viralu chodzi, prawda? Paweł Tkaczyk Oto krótka instrukcja czytania: Piotr pędzi i wymaga uważności, utrzymaj zatem skupienie. Czytaj przypisy, tutaj rozgrywa się bardzo wiele treści. Baw się co najmniej tak dobrze jak ja, a potem polecaj książkę dalej. Ja będę to robił. Ba, postaram się robić to wirusowymi metodami. Wszak teraz wiem jak. Rafał Żak
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107899 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Staying safe online" 2016.
Kolekcja książek w języku ukraińskim.
Tekst w języku ukraińskim.
Чи знаєте ви, як почуватися захищеними в інтернеті? Відповідь на це запитання можна знайти в книжці "Життя онлайн. Як уберегтися від кібербулінгу, вірусів та інших халеп в інтернеті". У виданні є низка практичних порад зі створення сторінок у соціальних мережах, правила поведінки з інформацією, приватними даними, взаємодії з користувачами й дотримання авторського права. Крім того, у книжці читач знайде інформацію та корисні підказки щодо секстингу, кібербулінгу та інтернет-шахрайства. [Knigolav, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-dz-004-obcojęz. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej