Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(26)
Forma i typ
Książki
(25)
Publikacje naukowe
(6)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(32)
wypożyczone
(4)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(8)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(24)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(2)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Autor
Jaworowicz Magdalena
(2)
Jaworowicz Piotr
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(2)
Awdziej Marcin
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Cyrek Piotr
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Drzazga Marek
(1)
Dyba Adam
(1)
Filip Paulina
(1)
Gawroński Sławomir (1977- )
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grochowski Robert (politologia)
(1)
Grzebyk Mariola
(1)
Górska Grażyna (tłumacz)
(1)
Janowicz Rafał (1977- )
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kisiel Leszek
(1)
Kowalska Marzena
(1)
Kozielski Robert (1968- )
(1)
Król Lech C
(1)
Król Mieczysław (matematyka)
(1)
Kuca Paweł (1975- )
(1)
Kuźniar Wiesława
(1)
Ludwiński Mariusz
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Malicki Krzysztof (1979- )
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Mruk Henryk
(1)
Mróz-Gorgoń Barbara
(1)
Pawlikowska-Poleszak Katarzyna (1967- )
(1)
Pomykalski Andrzej
(1)
Stopka Tomasz
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Woźniak Marian (ekonomia)
(1)
Wróblewski Łukasz (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(26)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Temat
Komunikowanie marketingowe
(26)
Przedsiębiorstwo
(6)
Komunikacja społeczna
(5)
Marketing
(5)
Internet
(4)
Konsumenci (ekonomia)
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Public relations
(4)
Reklama
(4)
Banki
(3)
Dziennikarze
(3)
Klastry (ekonomia)
(3)
Komunikacja wewnętrzna
(3)
Marketing terytorialny
(3)
Promocja handlowa
(3)
Sponsoring
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Marketing narodowy
(2)
Marketing partnerski
(2)
Marketing polityczny
(2)
Miasta
(2)
Produkt regionalny
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Technologia informacyjna (IT)
(2)
Turystyka
(2)
Współpraca transgraniczna
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Znak towarowy
(2)
Administracja
(1)
Agroturystyka
(1)
Allianz
(1)
Analiza hierarchiczna procesów
(1)
Architektura
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bezpieczeństwo energetyczne państwa
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Biomasa
(1)
Budżety gminne
(1)
Cieszyński Ośrodek Kultury - Dom Narodowy
(1)
Content marketing
(1)
Decyzje
(1)
Digitalizacja
(1)
Domy kultury
(1)
Działalność charytatywna
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Edukacja filmowa
(1)
Ekonomia
(1)
Emigracja zarobkowa
(1)
Europejska Stolica Kultury
(1)
Euroregiony
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Fundacja
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Giełda Papierów Wartościowych
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Górnośląski Związek Metropolitalny
(1)
Handel
(1)
Historycy sztuki
(1)
Imprezy kulturalne
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Infrastruktura techniczna
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje kultury
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kina
(1)
Komunikacja drogowa
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikowanie społeczne
(1)
Koncesja
(1)
Konkurencja
(1)
Konsulowie honorowi
(1)
Korupcja
(1)
Kraje BRIICS
(1)
Kultura
(1)
Leasing
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Macierze
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing regionalny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Mecenat
(1)
Media społecznościowe
(1)
Merchandising
(1)
Metoda Monte Carlo
(1)
Migracje
(1)
Muzyka
(1)
Nauka
(1)
Nicpoń, Henryk (1956- )
(1)
Obsługa klienta
(1)
Opakowania
(1)
Temat: dzieło
Tajemnice Soliny
(1)
Za wrotami cudów
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
2001-0
(5)
1989-
(2)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Bieszczady
(2)
Ukraina
(2)
Świętokrzyskie, województwo
(2)
Chiny
(1)
Cieszyn (woj. śląskie)
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Głogów (woj. dolnośląskie)
(1)
Krosno (woj. podkarpackie)
(1)
Lubelskie, województwo (od 1999)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Lwów (Ukraina ; okręg)
(1)
Podkarpacie Północne
(1)
Przeworsk (woj. podkarpackie ; okręg)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Tomaszów Lubelski (woj. lubelskie)
(1)
Ulanów (woj. podkarpackie, pow. niżański, gm. Ulanów ; okolice)
(1)
Wałbrzych (woj. dolnośląskie)
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Śląsk
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(3)
Monografia
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Poradnik
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Kultura i sztuka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
26 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Komunikacja marketingowa w architekturze / Rafał Janowicz. - Warszawa : Narodowe Centrum Kultury, 2012. - 190 s., [52] s. tabl. : il. (gł. kolor.) ; 25 cm.
Praca doktorska. Politechnika Gdańska.
Bibliogr., netogr. s. 163-173. Indeksy.
Streszcz. w jęz. ang.
R I. WSTĘP: 1. Uzasadnienie podjęcia tematu ; 2. Przedmiot pracy ; 3. Stan badań ; 4. Wprowadzenie ; R. II. KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W ARCHITEKTURZE WOBEC ZMIAN CYWILIZACYJNYCH: 1. Społeczeństwo nowoczesne i późna nowoczesność ; 2. Kultura masowa ; 3. Globalizacja ; 4. Wizualny charakter kultury ; R. III. ŹRÓDŁA KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ W ARCHITEKTURZE: 1. Komunikacja marketingowa ; 2. Architektura a model komunikacji marketingowej ; 3. Koncepcja marketing mix - instrumenty komunikacji marketingowej realizowane przez architekturę ; 4. Typologia potrzeb klienta - hierarchia potrzeb według Masłowa ; R. IV. ARCHITEKTURA JAKO ELEMENT KOMUNIKACJI PERSWAZYJNEJ: 1. Przestrzeń jako produkt ; 2. Komunikacja marketingowa wobec psychologii architektury ; 3. Architektura a mercbandising wizualny ; 4. Wstęp do interaktywności architektury ; 5. Fasady medialne - połączenie architektury i technologii medialnej ; 6. Komunikacja perswazyjna w architekturze ; R. V. ARCHITEKTURA A REKLAMA: 1. Historia rozwoju reklamy ; 2. Efektywność reklamy ; 3. Przestrzeń o wysokich walorach kulturowych a reklama ; 4. Uwarunkowania komunikacji marketingowej na obszarach podlegających ochronie dziedzictwa kulturowego ; 5. Reklama zasłaniająca obiekty zabytkowe ; 6. Efekt choinki we współczesnym mieście ; 7. Przyczyny, skutki i zapobieganie efektowi choinki ; 8. Podsumowanie ; 9. Architektura a reklama po zmierzchu ; R. VI. FUNKCJE MARKI W ARCHITEKTURZE: 1. Konsumenckie funkcje marki ; 2. Architektura jako produkt markowy ; 3. Konsumenckie funkcje marki zrealizowane w projekcie Autostadt w Wolfsburgu ; R. VII. KONKLUZJE, PROPOZYCJE ZASTOSOWAŃ PRAKTYCZNYCH KIERUNKÓW I DALSZYCH BADAŃ: 1. Konkluzje ; 2. Propozycje zastosowań praktycznych ; 3. Kierunki dalszych badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104751 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologiczne mechanizmy reklamy / Dariusz Doliński. - Wyd. 2. - Gdańsk : Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, 2008. - 320 s. : faks., wykr. ; 25 cm.
Na okł. podtyt.: język i nastrój reklamy, iluzja odporności na jej działanie, faktyczne zachowania konsumenckie.
Bibliogr. s. [288]-310. Indeksy.
1. Reklama - co może, a czego nie może 2. Ogólne determinanty skuteczności reklamy 3. Procesy poznawcze 4. Nastrój i emocje 5. Człowiek w reklamie 6. Zachowania komunikacyjne 7. Reklama polityczna i społeczna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91678 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-65 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 189-192.
1. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet a uwarunkowania społeczno-ekonomiczne ; 2. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet - wstęp do gender marketingu ; 3. Efektywna sprzedaż i obsługa klienta skierowane do kobiet.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96368 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W aneksie m.in. kwestionariusze ankiet.
Bibliogr. s. [107]-110.
CZĘŚĆ TEORETYCZNA: REKLAMA JAKO ZJAWISKO SPOŁECZNE: Historia reklamy ; Definicje reklamy ; Cele i funkcje komunikatu reklamowego ; Kanały i kody stosowane w reklamie ; Uczestnicy dyskursu reklamowego ; Konteksty w reklamie ; FUNKCJE INFORMACYJNE I EMOCJONALNE REKLAMY, WPŁYWAJĄCE NA JEJ WALOR PERSWAZYJNY: Definicje informacji ; Definicje emocji ; Proporcje w komunikacie reklamowym: Funkcja informacyjna ; Funkcja emocjonalna jako element perswazyjny w reklamie ; MANIPULACJA W PRZEKAZIE REKLAMOWYM ; POSTAWY WOBEC REKLAM: Dzieci ; Młodzież ; Dorośli ; CZYNNIKI WSPOMAGAJĄCE PROCES KOMUNIKACYJNY POMIĘDZY NADAWCĄ A ODBIORCĄ PRZEKAZU REKLAMOWEGO ; CZĘŚĆ BADAWCZA: Problemy i hipotezy ; Charakterystyka zmiennych niezależnych i zależnych ; Metoda badania ; Przebieg badań Podsumowanie - raport z badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99209 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 352-362.
1. W stronę zintegrowanej komunikacji, czyli ewolucja w marketingu 2. Zintegrowana komunikacja marketingowa w organizacji 3. Wpływ ZKM na tworzenie przewagi konkurencyjnej 4. Teoretyczne podstawy ZKM 5. Studia przypadków. ZKM w polskiej praktyce - wybrane projekty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91403 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Twoja Firma Widoczna w Internecie)
W świecie wszechobecnej reklamy odbiorcy stają się coraz bardziej odporni na tradycyjne metody marketingowe. Pomijają reklamy w czasopismach, ignorują reklamy telewizyjne, szerokim łukiem omijają osoby rozdające ulotki. Tradycyjne formy marketingu stają się coraz mniej skuteczne, ponieważ odbiorcy mają dość nachalnych reklam i ciągłego nakłaniania ich do zakupów. Rozwiązaniem problemu dotarcia do odbiorców może być Content Marketing. Mimo, iż pojęcie to istnieje już jakiś czas, dopiero stosukowo niedawno marketerzy zaczęli zauważać drzemiący w tym rozwiazaniu potencjał. Content Marketing to przede wszystkim zaangażowanie docelowej grupy odbiorców poprzez podsuwanie im pożądanej treści, prowadzenie dialogu, a nawet dostarczanie rozrywki. To sztuka komunikowania się z klientami z pominięciem bezpośredniej sprzedaży oparta na dość prostym zalożeniu - dostarczamy wartościowe, rzeczowe i atrakcyjne informacje i tym samym zyskujemy zaufanie i lojalność grupy docelowej. Jednocześnie kreujemy swój wizerunek jako eksperta w danej dziedzinie i pokazujemy, że rozumiemy potrzeby odbiorców, co powoduje, że potencjalni klienci są skłonni skorzystać z określonych usług lub zakupić produkt. Książka "Content Marketing. Dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj - sztuka pozyskiwania klientów za pomocą treści" to wyjątkowy zbiór praktycznych porad i sugestii opracowanych na podstawie 9-letniego doświadczenia Tomasza Stopki zdobytego w agencjach interaktywnych, portalu horyzontalnym oraz podczas prowadzenia własnej działalności, który możesz wykorzystać do promocji swojego biznesu w sieci. Ta publikacja odpowiada na najbardziej podstawowe pytania i przedstawia ciekawe rozwiązania dla tych nieco bardziej zaawansowanych. [Poltext, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105017 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Dot. m.in. konsumentów z woj. podkarpackiego (s. 131-139, 150-160, 497-505)
Bibliogr. przy pracach.
Tyt. równol. w jęz. ang.: Social inequalities and economic growth.
Spis treści także ang. i ros.
Tekst częśc. w jęz. ang.
Streszcz. ang. i pol. przy pracach.
Beata Tarczydło - Konsument digitalny i jego zachowania. Przegląd badań ; Grzegorz Mazurek - Ewolucja wykorzystania mediów społecznościowych w marketingu ; Honorata Howaniec - Wpływ społecznej odpowiedzialności biznesu na lojalność konsumentów wobec marki ; Marcin Awdziej, Magdalena Krzyżanowska, Jolanta Tkaczyk - Motywowanie do współtworzenia wartości - rozważania na przykładzie platformy crowdfundingowej „Polakpotrafi.pl” ; Małgorzata Grzywińska-Rąpca, Mariola Grzybowska-Brzezińska - Zmiany wydatków konsumpcyjnych rolniczych gospodarstw domowych w latach 1993-2013 ; Marlena Piekut, Krystyna Gutkowska - Uwarunkowania wydatków na łączność w wiejskich gospodarstwach domowych ; Olgierd Witczak - Uwarunkowania społeczno-demograficzne korzystania z mediów cyfrowych w urządzeniach mobilnych ; Beata Sagan - Ochrona konsumenta w umowach zawieranych na odległość (zarys problemu) ; Mira Malczyńska-Biały - Alternatywne sposoby pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich w Polsce wobec digitalizacji rynku ; Agnieszka Niezgoda, Ewa Markiewicz, Beata Gierczak - Dywergencja zachowań konsumenckich na przykładzie rynku turystycznego ; Agnieszka Doczekalska, Jolanta Tkaczyk - Postawy konsumentów dóbr kultury w Internecie wobec prawa autorskiego na przykładzie fanów mangi ; Krzysztof Andruszkiewicz - Zachowania konsumentów na rynku produktów prozdrowotnych w dobie digitalizacji rynku ; Maciej Schulz - Oczekiwania konsumentów na rynku produktów prozdrowotnych i przyjaznych dla środowiska ; Maria Grzybek - Selected aspects of the behaviour of people who buy organic food as illustrated by the opinions of respondents from the Podkarpackie Voivodeship ; Maria Jeznach, Agnieszka Koperska - Wybrane aspekty zachowań nabywców innowacyjnych makaronów w świetle przeprowadzonych badań ; Sławomir Dybka - The importance of the country of origin of the products in the purchase decisions under globalisation and digitalisation of consumption ; Stanisław Sudoł - Nauki o zarządzaniu i marketing ; Mieczysław Adamowicz, Aneta Krasuska - Komunikacja marketingowa a zachowania nabywców na rynku towarów konsumpcyjnych ; Jacek Dziwulski - Strategie marketingowe w dobie społeczeństwa informacyjnego ; Marta Kawa - The marketing strategies of modern cooperative enterprises (as illustrated by cooperative banks) ; Robert Nowacki - Innowacyjność usług marketingowych a ich użyteczność w procesach zarządzania przedsiębiorstwem ; Krzysztof Adamowicz, Piotr Szczypa - Ujawnienia działań marketingowych w rachunku kosztów cyklu życia lasu ; Bogdan Wierzbiński - The significance of information and communication technologies in the development of the strategic advantage of SMEs in South-Eastern Poland ; Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska - Zastosowanie Internetu w kształtowaniu orientacji na klienta w świetle wyników badania ilościowego ; Wiesława Kuźniar, Wiesław Szopiński - The use of social media by local government units to communicate with stakeholders ; Joanna Petrykowska - Komunikacja marketingowa w „social media” jako przejaw digitalizacji ; Grzegorz Hajduk - Możliwości wykorzystania mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej w kontekście wzrostu ich popularności wśród młodych konsumentów ; Jacek Kall - Planowanie komunikacji mobilnej marki ; Tomasz Surmacz - Diversification of expectations and buying behaviours of Internet users in the context of brand activities in Social Media ; Paulina Zielińska - Rola zaangażowania nowoczesnych konsumentów w zarządzaniu marką ; Stanisław Kaczmarczyk - Metody zbierania danych ze źródeł pierwotnych przez internet w badaniach marketingowych ; Beata Marciniak - Digitalizacja procesu realizacji jakościowych badań marketingowych - szanse i zagrożenia ; Dawid Jan Szostek - Dostęp do informacji o organizacji na przykładzie sprzężenia zwrotnego z badania opinii pracowników ; Dariusz Dąbrowski - Sposoby zbierania informacji rynkowych przy kształtowaniu nowych produktów ; Marcin Lewicki - Informacja na stronie sklepu internetowego jako instrument kreowania wartości dla klienta ; Kazimierz Cyran - Online food distribution from the perspective of food producers ; Paweł Waniowski - Strategie cenowe sklepów internetowych ; Adam Rudzewicz - Reklama w Internecie w opinii internautów ; Agnieszka Rybowska - Wpływ reklamy na zachowania młodych i starszych konsumentów ; Iwona Oleniuch - Wykorzystanie stron internetowych w generycznej promocji żywności tradycyjnej w Polsce ; Wioletta Krawiec - Wykorzystanie koncepcji marketingu doświadczeń do budowania funkcjonalnych stron WWW ; Mariola Grzybowska-Brzezińska, Małgorzata Grzywińska-Rąpca - Viral marketing instruments and consumer attitudes towards brand ; Dariusz Oczachowski - Ograniczenia wielokanałowej komunikacji w podtrzymywaniu partnerskich relacji z klientami. Doświadczenia amerykańskiego rynku samochodowego ; Joanna Wyrwisz - Blogi korporacyjne w kreowaniu relacji z klientami ; Andrzej Bajdak - „Marketing automation” - systemy wspierające i łączące pracę działu marketingu i działu sprzedaży ; Alina Oczachowska - Wybrane działania marketingowe na rzecz obiektu turystycznego hotelu Aquarius SPA. Studium przypadku ; Tomasz Hermaniuk - The quality of insurance services package in the opinion of direct purchase insurance customers ; Andrzej Kowalkowski - Rola doradcy w sprzedaży produktu finansowego ; Magdalena Maciaszczyk - Konsument niepełnosprawny w dobie digitalizacji. Nasilenie postaw prosumenckich ; Piotr Cyrek - The recognisability of the fair trade idea in the context of universal access to information.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.45 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej