Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(17)
Forma i typ
Książki
(17)
Dostępność
dostępne
(17)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(2)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(2)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(14)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Autor
Furmanek Waldemar (1945- )
(4)
Piecuch Aleksander Antoni (1963- )
(4)
Abelson Harold
(1)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Bednarek Józef
(1)
Berezowski Eustachy
(1)
Bobrowicz Wojciech
(1)
Boryczka Bożena
(1)
DiSessa Andrea A
(1)
Gajek Elżbieta
(1)
Godlewski Michał (1917- )
(1)
Juszczyk Stanisław (1951- )
(1)
Karwat Tadeusz
(1)
Kazimierski Wacław
(1)
Kołkowski Ludwik (1918-2001)
(1)
Kubiak Mirosław J
(1)
Lesiak-Laska Eugenia Iwona
(1)
Lipiński Edmund
(1)
Nowacki Tadeusz Wacław (1913-2011)
(1)
Nowicki Janusz
(1)
Osiński Zbigniew (1960- )
(1)
Podwysocki Tadeusz
(1)
Sepko-Guzicka Elżbieta
(1)
Suchanek Adam
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(1)
1970 - 1979
(3)
Kraj wydania
Polska
(17)
Język
polski
(16)
Temat
Komputery
(14)
Internet
(8)
Nauczanie na odległość
(5)
Informatyka
(4)
Metody nauczania
(3)
Multimedia
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Edukacja medialna
(2)
Nauczanie
(2)
Nauczanie programowane
(2)
Nauczyciele
(2)
Uzależnienie od komputera
(2)
Absolwenci szkół wyższych
(1)
Agresywność
(1)
Algorytmy
(1)
Automatyka
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Bibliotekarstwo dla chorych i niepełnosprawnych
(1)
Biblioterapia
(1)
Cybernetyka
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Cyberterroryzm
(1)
Dojrzałość szkolna
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Erasmus (program)
(1)
Geometria
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Grafika żółwia
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Innowacje
(1)
Języki
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Książki dla niewidomych
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Matematyka
(1)
Mobbing
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Oświata dorosłych
(1)
Pedagogika
(1)
Pedagogika kultury
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Przemoc
(1)
Przemoc w szkole
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Strukturalizm
(1)
Symulacja
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Sztuka
(1)
Uniwersytet Warszawski. Wydział Geologii
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(2)
Podręczniki akademickie
(1)
17 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-58938 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
Bibliogr.
1.Technologia informacyjna a edukacja szkolna. 2.Komputer i internet w pracy nauczyciela humanisty. 3.Komputer i internet w gronie środków dydaktycznych. 4.E-learning w szkole.5.Współpraca nauczycieli ze szkolnymi informatykami.6.Przygotowanie nauczycieli w zakresie posługiwania się technologią informacyjną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-89068 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wirtualna edukacja / Mirosław J. Kubiak. - Warszawa : Mikom, 2000. - 241 s. ; 24 cm.
(Szkoła, Internet, Intranet)
Indeks
Bibliogr.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-37 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-Oddz. Komp. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(BKZ Biblioteka Kształcenia Zawodowego / red. Tadeusz Nowacki ; Związek Nauczycielstwa Polskiego)
Nauczanie programowane i zadania dydaktyczne ; Niektóre problemy użycia tekstów programowanych ; Charakterystyka maszyn dydaktycznych ; Ocena i kontrola za pomocą do nauczania ; Opis eksperymentu dydaktycznego - nauczanie programowane podstaw teletechniki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-31863 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-514 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-78722 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cyborgi w szkole / Tadeusz Podwysocki. - Warszawa : Iskry, 1977. - 205, [1] s. ; 17 cm.
(Życie i Nowoczesność)
Częśc. reg.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-49308 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 171-183.
1. Charakterystyczne cechy współczesnej kultury medialnej ; 2. Komputery i Internet w edukacji - szanse i zagrożenia ; 3. Miejsce i rola amatorskiej twórczości ; 4. Główne cechy charakteryzujące badanych w korzystaniu z Internetu ; 5. Aktywność kulturalna badanych użytkowników Internetu ; 6. Edukacyjne funkcje internetowej oferty kulturalnej ; 7. Związki pomiędzy edukacyjnymi funkcjami Internetu a typem i poziomem uczestnictwa w kulturze internautów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95716 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dydaktyka Informatyki, ISSN 2083-3156 ; 10 (2015))
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. słowac.
Streszcz. ang. przy pracach.
INFORMATYKA W SPOŁECZEŃSTWIE: Technologiczny radar CISCO 2014 ; Jak oswoić osobę starszą z komputerem - aspekty dydaktyczne i psychologiczne ; Geneza i rozwój wykorzystania komputerów i Internetu przez dzieci i młodzież w Stanach Zjednoczonych i niektórych krajach Unii Europejskiej. Aspekty porównawcze ; Edukacja dorosłych w programie ERASMUS+ ; TECHNOLOGIE INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNE W EDUKACJI: Analfabetyzm cyfrowy wyzwaniem dla dydaktyki informatyki ; Kształcenie informatyczne w szkole średniej - 30 lat później ; Obszary kultury technicznej pomijane w kształceniu ICT ; Technologia BYOD w polskich szkołach ; Kształcenie techniczne w ujęciu komputerowo zintegrowanego wytwarzania CIM ; Nauczanie programowania w polskim szkolnictwie ; Zastosowanie aplikacji pomiarowych w nauczaniu metrologii ; IKT vo výučbe predmetu technika na základnej škole ; Perspektíva reálnych experimentov vo vzdelávaní ; Platformy e-learningowe oraz ich znaczenie dla procesu kształcenia ; Platformy e-learningowe - serwis internetowy o profilu dydaktycznym ; Platformy e-learningowe a kursy edukacyjne ; Automatyzacja procesu archiwizacji przyrostowej danych z wykorzystaniem Git ; Bezpieczeństwo systemu informatycznego jako proces ; Kontrola integralności kluczowych elementów systemu informatycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103426 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Propozycje i Materiały / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich = Contributions and Materials / Polish Librarians Association ; 79)
S. tyt. także ang.
Spis treści także ang.
I. E-LEARNING W TEORII: E-learning w edukacji ; Elementy prawa autorskiego w e-learningu ; E-learning w bibliotece jako wartość dodana ; Czy kultura informacyjna może być wartością dodaną e-learningu? ; Jakość szkoleń e-learningowych: standardy i ewaluacja. II. E-LEARNING W KSZTAŁCENIU I DOSKONALENIU BIBLIOTEKARZY: Potrzeby zdalnego kształcenia bibliotekarzy w perspektywie de-konstrukcji bibliotek ; Budujemy e-szkołę. Krótki przegląd możliwości ; Narzędzia platformy Moodle ; Kształcenie bibliotekarzy online: od klasyki do awangardy. III. E-LEARNING W PRAKTYCE: Biblioteczne Centrum Zdalnej Edukacji - nowy trend w edukacyjnej działalności bibliotek ; Szkolenie biblioteczne online w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie w kontekście globalnej sieci cyfrowej ; Wykorzystanie platformy edukacyjnej Moodle w Bibliotece Pedagogicznej Kujawsko-Pomorskiego Centrum Edukacji Nauczycieli we Włocławku ; E-learning w akademickim kształceniu bibliotekarzy i pracowników informacji - na przykładzie wykorzystania platformy zdalnego nauczania w Instytucie Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Jagiellońskiego ; Klub Bibliotekobywalców 2009.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-Instr. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93375 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dydaktyka Informatyki, ISSN 2083-3156 ; 9 (2014))
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang.
Streszcz. ang. przy pracach.
ZAGROŻENIA DLA INFORMATYKI I PRZEZ INFORMATYKĘ: Wykorzystanie technologii informacyjnej a zagrożenia „dla informatyki i przez informatykę” ; Zagrożenia wynikające z rozwoju technologii informacyjnych ; Uzależnienie od komputera i Internetu (technologii internetowych) ; Nowoczesne technologie informatyczne – możliwości i zagrożenia ; Zapobieganie i zwalczanie zagrożeń za strony cyberprzestrzeni ; Jakość kształcenia a cyfrowa edukacja ; "Cyfrowa szkoła" – szansa, czy zagrożenie dla edukacji? ; W głębi Internetu – inne zastosowania informatyki ; Uzależnienia od Internetu ; WiFi WPA/WPA2 i bezpieczeństwo komunikacji ; WiFi WEP i bezpieczeństwo komunikacji. TECHNOLOGIE INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNE W SZKOLE: Najnowsze teorie uczenia w epoce cyfrowej ; Postawa nauczyciela wykorzystującego w swojej pracy komputer ; Umiejętności informatyczne jednostki a jej wolność we współczesnej cyberprzestrzeni ; Rola systemu edukacji w kształtowaniu osobowości ucznia wobec wirtualizującego się świata ; Technologia informatyczna stosowana przez nauczyciela w edukacji matematycznej ; Remote Experiment in Terms of View of Didactics of Education ; Development and validation of multimedia teaching programs ; Związki technologii informacyjnych z neuroestetyką. Weryfikacja eyetrackingowa nieistniejących obrazów – przygotowanie badań ; Internet i e-learning w procesie kształcenia – w opinii użytkowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102334 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach.
I. W KIERUNKU SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO: Wpływ informatyki na różne dziedziny życia ; Definicje, właściwości i funkcje społeczeństwa informacyjnego ; O nauczaniu informatyki stosowanej ; Wybrane problemy społeczeństwa informacyjnego ; Społeczeństwo informacyjne - nowy wymiar informacji ; Społeczeństwo informacyjne w rozwoju cywilizacyjnym ludzkości. II. EDUKACYJNY WYMIAR SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO: Świadomość prawno-etyczna w Internecie wśród studentów Szkoły Głównej Handlowej ; Postrzeganie technologii informacyjnych w polskim szkolnictwie ; Technologie informacyjne w procesie całożyciowego uczenia się ; Idea nauczania programowanego w perspektywie rozwoju form kształcenia wykorzystujących społeczną przestrzeń Internetu ; Pakiety dydaktyczne w edukacji ogólnotechnicznej i informatycznej ; Jak przybliżać studentom problemy społeczeństwa informacyjnego?. III. TECHNOLOGIE SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO: Zastosowania pakietu Microsoft Expression Studio do wyświetlania treści multimedialnych ; Informacja i systemy informacyjne w działalności gospodarczej ; Informatyzacja procesów przygotowania produkcji i jej praktyczne konsekwencje ; Technologia Web 2.0 jako środowisko dydaktyczne w szkole społeczeństwa wiedzy ; Dydaktyka e-biznesu, studencka przygoda z ekonomią ; Komputerowe gry dydaktyczne w procesie nauczania ; Symulacje komputerowe przekazu podprogowego sygnału sinusoidalnego przez równoległy układ neuronów z użyciem szumu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96674 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dydaktyka Informatyki, ISSN 2083-3156 ; 7 (2012))
M.in. badania wśród nauczycieli woj. podkarpackiego (s. 111-120).
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. słowac.
Streszcz. ang. przy pracach.
CZ. I. PRZYSZŁOŚĆ TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH I MULTIMEDIALNYCH W EDUKACJI: Problemy efektywności edukacji informatycznej i informacyjnej ; Technologie informacyjne i multimedialne szansą edukacji XXI wieku ; Uwarunkowania techniczno-ekonomiczne i społeczne wprowadzania technologii informacyjnych i multimedialnych w polskim systemie edukacji ; Technologie informacyjne w kształceniu technicznym ; Počítač vo vzdelávani deti predškolského veku. CZ. 2. EFEKTYWNOŚĆ DYDAKTYCZNA TECHNOLOGII INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNYCH: Obserwacje spontanicznego wykorzystania komputerowego narzędzia przeznaczonego do samodzielnego eksploracyjnego zdobywania wiedzy na temat sieci neuronowych ; Nauczyciele a efektywność technologii informacyjnych ; Efektywność dydaktyczna uczenia się - nauczania elektrotechniki w wirtualnym laboratorium ; Technologie multimedialne wspierające dydaktykę języków obcych. CZ. 3. TECHNOLOGIE INFORMACYJNE I MULTIMEDIALNE W PRAKTYCE: Związki Internetu ze sferą edukacji w opiniach użytkowników ; Nahradí simulovaný experiment reálny? ; Stan infrastruktury informatycznej w polskich szkołach plastycznych ; Multimédia a e-learning - trend súčasného vzdelávania ; Výsledky experimentu využitia multimédií vo výučovani predmetu technika.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100134 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-52206 (1 egz.)
Książka
W koszyku
M.in. badania przeprowadzone wśród uczniów i nauczycieli w woj. podkarpackim (s. 97-101, 126-133) oraz wśród dzieci uczęszczających na zajęcia plastyczne w Świetlicy Socjoterapeutycznej w Rzeszowie (s. 114-121).
Bibliogr. przy art.
Tekst częśc. słowac.
Krystyna Żuchelkowska - Kompetencje nauczyciela przedszkola w zmieniającym się świecie ; Jan Kida - Komunikacja językowa i artystyczna w kształceniu wartości humanistycznych ; Alicja Kubik - Z badań nad nabywaniem kompetencji fonologicznej dzieci rozpoczynających naukę czytania ; Krystyna Węgrzyn-Białogłowicz - Edukacyjne programy komputerowe środkiem wspomagania rozwoju kompetencji językowych dziecka przedszkolnego ; Elżbieta Szefler - Czy literatura dla dzieci traci na aktualności? Wizerunek nauczyciela i szkoły w wybranych pozycjach z literatury dla dzieci II połowy XX i początku XXI wieku ; Anna Bajorek - Rola nauczyciela we wspomaganiu rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym ; Ewa Swoboda - Kształcenie myślenia matematycznego dzieci w wieku przedszkolnym ; Małgorzata Świdrak - Gotowość szkolna dzieci rozpoczynających naukę w klasie pierwszej ; Elżbieta Socha - Przemoc wśród uczniów w młodszym wieku szkolnym ; Sławomira Pusz - Zadania nauczyciela przedszkola w diagnozowaniu ryzyka dysleksji ; Anna Steliga - Funkcje zajęć plastycznych w terapii przedszkolnego dziecka niepełnosprawnego psychoruchowo ; Danuta Ochojska - Nauczyciel przedszkola wobec integracji dzieci niepełnosprawnych umysłowo i zdrowych ; Agnieszka Łaba - Efektywność wczesnych programów terapeutycznych w kształtowaniu umiejętności komunikacyjnych dzieci z zespołem Downa ; Gabriela Paprotna - Trudności w procesie kształcenia nauczycieli przedszkola ; Teresa Piątek, Bogumiła Wańczyk, Ewa Pokorska - Samoświadomość nauczyciela w kontekście podejmowanych przez niego działań pedagogicznych ; Ewa Szadzińska - Zróżnicowanie wiedzy o procesie kształcenia jako podstawy działań nauczyciela klas I-III i wychowawcy przedszkola ; Anna Struzik - Wybór i ocena programów do kształcenia zintegrowanego ; Alicja Ungeheuer-Gołąb - Metody pracy z tekstem poetyckim a wychowanie przez sztukę ; Marta Uberman - Dziecko w świecie sztuki. Wychowanie przez plastykę w edukacji zintegrowanej ; Jerzy Tomala - Wychowanie przez plastykę w klasach początkowych ostatniego trzydziestolecia w Polsce ; Marzena Staszewska - Szkolne konkursy plastyczne rekompensatą braku lekcji plastyki w liceum ogólnokształcącym ; Michal Tokár - Učitel, žiak a ilustrácia ; Irena Medňanská - Nové kompetencie učitel'a hudobnej výchovy ; Joanna B. Hałaj - Kompetencje interpersonalne nauczycieli różnych szczebli nauczania ; Zbigniew Ruszaj - Społeczno-administracyjne uwarunkowania rozwoju kompetencji zawodowych nauczyciela ; Maria Butrymowicz - Podmiotowość nauczyciela a mobbing w miejscu pracy ; Beata Zięba - Trudności opiekuna-wychowawcy w placówce socjalizacyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96397 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Streszcz. prac w jęz. ang.
Cz. I. MOŻLIWOŚCI CYBERŚWIATA - Rozdz. I. Teoretyczne i metodologiczne podstawy badań nad człowiekiem w cyberprzestrzeni: 1. Aktualność i ważność problematyki człowieka w cyberprzestrzeni, 2. Istota i charakterystyka cyberprzestrzeni, 3. Nowy wymiar terroryzmu w cyberprzestrzeni, 4. Podstawy teoretyczne edukacji medialnej i cyberprzestrzeni, 5. Założenia metodologiczne badań nad człowiekiem w cyberprzestrzeni; Rozdz. II. Edukacja medialna a cyberprzestrzeń: 1. Założenia edukacji czytelniczo-medialnej, 2. Edukacja czytelniczo-medialna jako program nauczania, 3. Szkolne centrum informacji, 4. Biblioteka szkolna jako centrum informacji; Rozdz. III. Nauka języków obcych w cyberprzestrzeni: 1. Założenia europejskie, 2. Przydatność edukacji językowej w cyberprzestrzeni, 3. Metody nauczania języków obcych, 4. Internetowe kursy języków obcych w Polsce; Rozdz. IV. Usługi bibliotek naukowych w dostarczaniu informacji elektronicznej w edukacji na odległość: 1. Polskie biblioteki cyfrowe (w wyborze), 2. Systemy elektronicznego dostarczania dokumentów; Rozdz. V. Reklama intemetowa, jej odbiorcy oraz kierunki rozwoju: 1. Charakterystyka reklamy internetowej, 2. Nowe strategie rozwoju reklamy, 3. Reklama internetowa a jej odbiorcy, 4. Oczekiwania odbiorców reklamy internetowej; Rozdz. VI. Możliwości robotyki we współczesnym świecie i edukacji: 1. Nowe technologie a społeczeństwo z perspektywy edukacji, 2. Znaczenie sztucznej inteligencji w procesie edukacji, 3. Roboty a futurystyczna wizja człowieka. Cz. II. ZAGROŻENIA CYBERŚWIATA - Rozdz. VII. Komunikatory internetowe zagrożeniem dla dzieci: 1. Istota komunikacji internetowej, 2. Kultura języka w sieci, 3. Komunikacja międzyludzka w dobie internetu, 4. Wpływ komunikatorów internetowych na dzieci, 5. Komunikatory internetowe - niebezpieczeństwem dla dzieci; Rozdz. VIII. Świat wirtualny - kreatorem rzeczywistości dziecka: 1. Teoretyczny kontekst cyberprzestrzeni - wirtualnej rzeczywistości, 2. Komputer łącznikiem ze światem wirtualnym, 3. Internet wirtualną otchłanią, 4. Świat wirtualny - sposobem na życie; Rozdz. IX. Media a problem uzależnień: 1. Istota i mechanizmy uzależnienia, 2. Media jako czynnik kształtowania osobowości uzależnionej, 3. Media jako obiekt uzależnień, 4. Kształtowanie uzależnionej osobowości we współczesnym systemie edukacyjnym, 5. Wychodzenie z uzależnień od mediów elektronicznych; Rozdz. X. Zagrożenia dla osób niepełnosprawnych związane z korzystaniem z mediów elektronicznych: 1. Zagrożenia dla zdrowia somatycznego i sprawności motorycznej osób niepełnosprawnych, 2. Zagrożenia dla dobrostanu i zdrowia psychicznego osób niepełnosprawnych; Rozdz. XI. Ryzyko uzależnień dzieci i młodzieży od mediów cyfrowych: 1. Istota i specyfika uzależnienia, 2. Rodzaje i charakterystyka uzależnień, 3. Przyczyny uzależnień, 4. Objawy i przebieg uzależnień; Rozdz. XII. Problem agresji i przemocy w multimediach elektronicznych - aspekty psychologiczne i etyczne: 1. Agresja i przemoc - wyjaśnienie terminologiczne, 2. Multimedia elektroniczne jako źródło agresji i przemocy, 3. Argumenty wskazujące na korzyści psychologiczno-społeczne związane z agresją i przemocą zawartą w przekazach multimedialnych, 4. Argumenty wskazujące na konsekwencje psychologiczno-społeczne związane ze zjawiskiem agresji i przemocy multimedialnej, 5. Pedagogiczny kontekst problemu agresji i przemocy zawartej w przekazach multimedialnych; Rozdz. XIII. Agresja w filmach rysunkowych dla dzieci - aspekty psychologiczne i pedagogiczne: 1. Psychologiczno-pedagogiczne ujęcie agresji w programach telewizyjnych, 2. Filmy animowane źródłem agresji, 3. Prezentowanie agresji w spotach reklamowych; Rozdz. XIV. Cyberpornografia i cyberseks: 1. Istota i specyfika cyberprzestępczości, 2. Pojęcie i charakterystyka przestępstw seksualnych, 3. Pornografia w internecie, 4. Cyberseks naturalnym elementem ciągle zmieniającej się rzeczywistości; Rozdz. XV. Gry i gierki w komunikacji społecznej. Informacyjne uwikłania i zależności: 1. Źródła, 2. Kręgi na powierzchni, 3. Pływanie w oceanie; Rozdz. XVI. Cyberterrorystyczna internetyzacja: 1. Klasyfikacja terroryzmu i miejsce zajmowane przez cyberterroryzm, 2. Cyberterroryzm i infoterroryzm, 3. Symulacje cyberterrorystyczne i próby ataku, 4. Rodzaje ataków cybernetycznych; Rozdz. XVII. Prawne aspekty przestępczości teleinformatycznej: 1. Przestępstwa przeciwko ochronie informacji, 2. Przestępstwa przeciwko mieniu prywatnemu i publicznemu, 3. Przestępstwa przeciwko wiarygodności dokumentów, 4. Przestępstwa przeciwko bezpieczeństwu powszechnemu w tym Rzeczpospolitej Polskiej, 5. Łamanie praw autorskich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93593 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej