Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(11)
Forma i typ
Książki
(8)
Poradniki i przewodniki
(7)
Audiobooki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(11)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(9)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(4)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(3)
Autor
Samson-Banasik Aleksandra
(11)
Dondziłło Grzegorz
(3)
Gordon Jon (1971- )
(3)
Tracy Brian (1944- )
(3)
Michalak Robert (1968- )
(2)
Smith Mike (1959- )
(2)
Barker Eric
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Conley Randy
(1)
German Janusz (1974- )
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Van Edwards Vanessa
(1)
Ziglar Zig (1926-2012)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Sukces
(6)
Przywództwo
(3)
Praca zespołowa
(2)
Psychologia
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(2)
Współdziałanie
(2)
Bliskie związki międzyludzkie
(1)
Cele życiowe
(1)
Handel
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Kontrola
(1)
Marketing
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja
(1)
Pantomima
(1)
Postawy
(1)
Posługa
(1)
Produktywność pracy
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Public relations w internecie
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Zaufanie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(8)
Poradniki
(2)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Książki mówione
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Praca, kariera, pieniądze
(4)
Rozwój osobisty
(2)
Językoznawstwo
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Komunikacja)
Tytuł oryginału: "Plays Well with Others : the surprising science behind why everything you know about relationships is (Mostly) wrong
Bibliografia i netografia na stronach 287-341
Relacje budują lub rujnują nasze życie. Eric Barker wnikliwie zbadał konwencjonalną wiedzę o związkach międzyludzkich, wplatając zdumiewające fakty naukowe w porywającą narrację. Wszystko po to, aby pomóc ci zbudować lepsze przyjaźnie, na nowo rozpalić uczucia i stworzyć satysfakcjonujące więzi ze wszystkimi osobami obecnymi w twoim życiu. To napisany z humorem poradnik o sztuce budowania lepszych relacji, panaceum na jedne z największych bolączek naszych czasów - narastający dystans emocjonalny i samotność. Jednak autor książki stwierdza bez ogródek: „Znienawidzisz mnie […] nie jest to typowa książka o związkach, optymistyczny poradnik, w którym autor mówi to, co czytelnik chce usłyszeć, żeby poprawić mu samopoczucie i zaoszczędzić dyskomfortu. Nie wszystko, co przeczytasz, przypadnie ci do gustu… Ostrzegam zawczasu. Prawda cię wyzwoli, ale najpierw porządnie cię wkurzy”. Ludzie próbują dogadywać się ze sobą od tysięcy lat i wciąż nie potrafią robić tego dobrze. Barker analizuje popularne maksymy i sprawdza, czy można na nich polegać z naukowego punktu widzenia. Dowiesz się więc: „Czy można oceniać książkę po okładce?” ; „Czy miłość wszystko zwycięża?” ; „Czy prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie?” ; „Czy człowiek naprawdę nie jest samotną wyspą?”. Autor dogłębnie analizuje każdy problem, zanim wyda ostateczny werdykt. Prawda, którą ujawnia może całkowicie zmienić sposób, w jaki nawiązujesz relacje z ludźmi. Jedyne, co naprawdę liczy się w życiu, to nasze relacje z innymi. Najszczęśliwsze chwile są związane z ludźmi. Te najbardziej bolesne również. [MT Biznes, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-113084 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Tytuł oryginału: "Brian Tracy success library : marketing" 2014.
Wprowadzenie ; 1. Prawdziwy cel biznesu ; 2. Skuteczny marketing w czterech odsłonach ; 3. Trzy niezbędne pytania w marketingu ; 4. Wywiad rynkowy ; 5. Marketing zorientowany na klienta ; 6. Dlaczego ludzie kupują ; 7. Analiza konkurencji ; 8. Osiąganie przewagi konkurencyjnej ; 9. Marketing mix ; 10. Strategie pozycjonowania marki ; 11. Cztery filary strategii marketingowej ; 12. Wybór pola bitwy ; 13. Zasady sztuki wojennej w strategii marketingowej ; 14. Marketingowe taktyki zniechęcania i dywersji ; 15. Kto pierwszy i liczniejszy, ten lepszy ; 16. Strategia białych przestrzeni, czyli uderz tam, gdzie ich nie ma ; 17. Zdominuj niszę rynkową ; 18. Kreatywne strategie rozwoju rynku ; 19. Wykorzystaj inne formy sprzedaży ; 20. Koncepcja wiązki zasobów ; 21. Czterydrogi do zmian w twoim biznesie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Tytuł oryginału: "Sales management" 2015.
Wprowadzenie ; 1. Rola menedżera sprzedaży ; 2. Zbuduj wybitny zespół sprzedażowy ; 3. Wybieraj zwycięzców ; 4. Daj sprzedawcom dobre podstawy ; 5. Zarządzaj przez cele sprzedażowe ; 6. Psychologia sukcesu w sprzedaży ; 7. Stosuj sprawdzoną formułę efektywności ; 8. Udoskonal swój styl przywództwa ; 9. Nagradzaj wyniki ; 10. Kreuj zwycięzców ; 11. Planuj działania sprzedażowe ; 12. Zaspokajaj podstawowe potrzeby sprzedawców ; 13. Nie pozwól sprzedawcom się nudzić ; 14. Wyznawaj filozofię kaizen ; 15. Wykorzystuj potencjał burzy mózgów ; 16. Utrzymuj dyscyplinę ; 17. Pożegnaj się z najsłabszymi ; 18. Dawaj dobry przykład ; 19. Zawór sterujący wynikami ; 20. Cztery podstawy wspierania rozwoju sprzedawców ; 21. Odwaga podstawą sukcesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Wykaz źródeł na stronach [299]-323. Indeks.
Sygnały niewerbalne ; Sygnały wokalne, werbalne i wizualne ; Sygnały wizualne.
Subtelne komunikaty, które nieustannie przekazujemy poprzez język ciała, mimikę, dobór słów i modulację głosu, mają ogromny wpływ na odbiór naszych pomysłów i na to, jak jesteśmy postrzegani. Te pozornie niewinne sygnały mogą wzmocnić nasze przesłanie albo je osłabić. Jeśli kiedykolwiek przerwano ci podczas spotkania, nie dostrzeżono twojego potencjału lub zignorowano twoje pomysły, problem może tkwić w sygnałach, które nieświadomie wysyłasz innym. Vanessa van Edwards odkrywa przed nami sekretny język i uczy, jak pokazać siłę, charyzmę i skuteczne przywództwo oraz wzbudzać zaufanie i sympatię. Z jej książki dowiesz się: jak mową ciała przekazać: „Jestem liderem. Oto dlaczego powinieneś do mnie dołączyć”; które sygnały wokalne sprawiają, że brzmisz bardziej przekonująco; jakich komunikatów werbalnych użyć w CV, brandingu i wiadomościach e-mail, aby wzbudzić w odbiorcy zaufanie i ekscytację na myśl o waszym spotkaniu; jakie sygnały wizualne wysyłasz poprzez swój ubiór, zdjęcia profilowe i markę korporacyjną. Niezależnie od tego, czy negocjujesz ofertę pracy, próbujesz przekonać potencjalnego inwestora czy prowadzisz trudną rozmowę ze współpracownikiem, ta książka pomoże ci poprawić relacje, wyrazić empatię i nawiązać kontakty, które będą miały trwały pozytywny wpływ na twoje życie. [www.azymut.pl, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The new rules of marketing & PR : how to use social media, online video, mobile applications, blogs, new releases, and viral marketing to reach buyers directly" 2020.
Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem się w tym cyfrowym bezładzie? Książka Nowe zasady marketingu i PR da ci wszystko, czego potrzebujesz, aby zwracać się bezpośrednio do swoich odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i generować jak największe zainteresowanie swoim biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do efektywnych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami. [MT Biznes, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-111368 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozwój Osobisty)
CODZIENNE PRAKTYKI SPRZYJAJĄCE REALIZACJI CELÓW. Legendarny mówca i autor Zig Ziglar uświadamia nam, że nie sposób zrealizować celu, którego się nie ma. Każdy może być lepszy, każdy może mieć i robić więcej. ALE… „Nie da się tego zrobić, błądząc we mgle niezdecydowania. Trzeba dążyć do konkretnego celu”. Po fascynującej analizie 4 powodów, które powstrzymują ludzi przed wyznaczaniem sobie celów, Zig prowadzi nas drogą 9 kroków wiodących do sprecyzowania życiowych dążeń i składa nam obietnicę, że „dobrze wyznaczony cel to połowa sukcesu”. Wtedy można od razu przejść do DZIAŁANIA! Ziglar proponuje formułę obejmującą 13 przełomowych praktyk, które każdego dnia będą cię przybliżać do realizacji twoich zamierzeń. [www.azymut.pl, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-159.9 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-111736 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Bibliografia na stronach 153-154.
Tytuł oryginału: "Simple truths of leadership : 52 ways to be a servant leader and build trust" 2022.
PRZYWÓDZTWO SŁUŻEBNE: Istota przywództwa służebnego ; Sekrety jednominutowego menedżera ; Sytuacyjne podejście do przywództwa służebnego ; Tworzenie motywującego środowiska ; Cechy przywódców służebnych ; Co powinni wiedzieć przywódcy służebni ; BUDOWANIE ZAUFANIA: Zaufanie w przywództwie ; Zaufanie w relacjach ; Cechy liderów cieszących się zaufaniem ; Zaufanie i kontrola ; Odbudowywanie zaufania ; Zdrowy rozsądek w przywództwie i w codziennym życiu.
Przywództwo nie jest tym, co lider narzuca pracownikom, lecz tym, co osiąga wspólnie z nimi. Skuteczne przywództwo to proces wywierania wpływu, w którym liderzy poprzez konsekwentne wdrażanie zdroworozsądkowych praktyk pomagają ludziom i organizacjom odnosić sukcesy. Niestety, w większości miejsc pracy z niezrozumiałych przyczyn ignoruje się te podstawowe zasady. Dlatego w niniejszej książce legendarny ekspert w dziedzinie przywództwa i autor bestsellerów Ken Blanchard oraz jego współpracownik Randy Conley postanowili podzielić się 52 prostymi wskazówkami, które pomogą liderom uczynić zdroworozsądkowe przywództwo powszechną praktyką. "Proste prawdy o przywództwie" są dwuczęściową kompilacją przemyśleń Blancharda i Conleya na temat servant leadership i budowania zaufania. To świadectwo przenikliwej, zapadającej w pamięć, a miejscami sprzecznej z intuicją mądrości przywódczej. Czytelnicy dzięki niej odkryją: kiedy należy stosować różne podejścia (style przywódcze) do różnych – i do tych samych osób, co sprawia, że przywódcy służebni są gotowi przyjąć odpowiedzialność za swoje błędy, jak zachęcać ludzi do autonomii poprzez wyznaczanie granic, co jest wyznacznikiem skuteczności zaufanego przywódcy służebnego , dlaczego kluczem do wspierania rozwoju ludzi jest „przyłapywanie” ich na robieniu czegoś dobrze. Proste prawdy o przywództwie pozwolą każdemu liderowi wzbogacić swój styl przywódczy o proste, lecz nieodzowne praktyki, budować zaufanie poprzez servant leadership i wywierać pozytywny wpływ na otaczających go ludzi. [MT Biznes, 2022]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-331.101:159.9 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-111741 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "You win in the locker room first : 7 C's to build a winning team in sports, business and life" 2015.
Publikacja dostępna również w formie książki mówionej.
"Mecz wygrywa się w szatni!" to zapis bezcennych doświadczeń Mike’a Smitha - trenera drużyny NFL Atlanta Falcons i Jona Gordona - wybitnego konsultanta wielu uczelnianych i profesjonalnych drużyn sportowych, ukazujący siedem fundamentalnych zasad, dzięki którym liderzy każdej instytucji, firmy, jednostki oświatowej czy drużyny sportowej mogą zdopingować swój zespół. Ich błędy i niepowodzenia, tak jak i zwycięstwa, stanowią bezcenne lekcje, z których możemy czerpać, by wzbogacać własne organizacje. Krok po kroku autorzy wprowadzają nas w tajniki budowania dobrze prosperującej organizacji, oferując jasną strategię działania oraz praktyczne narzędzia, dzięki którym zwierzchnicy mogą stworzyć doskonałą kulturę organizacyjną, inspirować swoją postawą, wzmacniać relacje, usprawniać pracę zespołową, osiągać imponujące wyniki oraz unikać błędów, które nazbyt często paraliżują organizacje i niweczą działania ich liderów. Bez względu na charakter grupy - czy jest to drużyna sportowa, kierownictwo najwyższego szczebla, jednostka wojskowa, grono pedagogiczne, czy szpitalny oddział ratunkowy - skuteczni liderzy to ci, którzy szkolą, motywują, służą radą i wspierają rozwój członków swojego zespołu. Dzięki takiej postawie umacnia się nie tylko zespół, ale również sam lider, jego relacje zawodowe i cała organizacja. "Mecz wygrywa się w szatni!" to książka, która nie tylko oferuje nieoceniony wgląd za kulisy jednej z najbardziej stresujących i obciążonych największą presją funkcji kierowniczych na świecie, ale również podpowiada, jak każdy lider może wykorzystać opisane w niej doświadczenia, by doprowadzić swój własny zespół do zwycięstwa. [http://www.mtbiznes.pl/b2073-mecz-wygrywa-sie-w-szatni.htm, dostęp 14.10.2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Audiobook
CD
W koszyku
Nie narzekaj! : pozytywne sposoby pozbycia się negatywnej energii w pracy / Jon Gordon ; [przekład Aleksandra Samson-Banasik]. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2018. - 1 płyta audio CD (2 godz. 44 min 22 sek.) : digital, stereo. ; 12 cm.
Czas trwania: 2 godz. 44 min. 22 s.
Tytuł oryginału: "The no complaining rule : positive ways to deal with negativity at work" 2008.
Czyta Robert Michalak.
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Nagranie w formacie mp3.
Prawdziwa historia o tym, jak dzięki pozytywnemu nastawieniu można obrócić niezadowolenie w skuteczne działanie, innowacje i sukces. Jon Gordon opowiada kolejną inspirującą i pouczającą historię walki z największą bolączką biznesu i życia w ogóle - z negatywnym nastawieniem, które pochłania miliardy dolarów, obniża morale, zmniejsza produktywność i osłabia kondycję nie tylko jednostek, ale i całych zespołów. Wszystkim osobom, które chcą przekształcić negatywną energię w pozytywne rozwiązania, Nie narzekaj! oferuje zestaw niezawodnych reguł oraz praktyczny plan działania, pozwalający stoczyć zwycięską walkę z szeroko pojętą negatywnością w organizacji. Kiedy ludzie przestają narzekać, poświęcają mniej czasu i energii na roztrząsanie problemów, a zdecydowanie więcej na znalezienie rozwiązań. [MT Biznes, 2018]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/991/159.9 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.KM/CD 2345 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Zarządzanie sprzedażą [Dokument dźwiękowy] / Brian Tracy ; [tł. Aleksandra Samson-Banasik]. - Warszawa : MT Biznes, 2016. - 1 płyta CD (3 godz. 5 min 34 s.) : digital, stereo ; 12 cm.
(Audiobook / MT Biznes)
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Czas trwania: 3 godz. 5 min 34 s.
Tyt. oryg.: "Sales management".
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Czyta Robert Michalak.
Nagranie w formacie mp3.
Zadaniem menedżera sprzedaży jest pozyskanie wysoce skutecznego zespołu profesjonalnych handlowców, zarządzanie jego pracą i motywowanie go do osiągania ponadprzeciętnych wyników. Ten niewielki, ale treściwy poradnik ujawnia, co należy robić, by wywiązać się z tej roli. Brian Tracy, światowej sławy ekspert w kwestii zarządzania i przywództwa, poświęcił lata pracy, by odkryć, co odróżnia wybitnych menedżerów sprzedaży od całej reszty - a teraz podaje w pigułce szczegóły ich prostych, ale niezwykle skutecznych strategii. Z książki dowiesz się między innymi, jak: pozyskać bezkonkurencyjnych sprzedawców i zapewnić im jak najlepszy start, opracować plan działań sprzedażowych, obudzić w zespole poczucie wspólnego celu, właściwie motywować ludzi, podnosić ich samoocenę i tym samym zwiększać zyski, okazywać szacunek i uznanie, prowadzić twórcze dyskusje, przeprowadzać konstruktywne oceny pracownicze, świecić przykładem i być inspiracją dla swoich ludzi. Zacznij od zaraz: bądź inspiracją dla swoich sprzedawców, zwiększ wyniki całego zespołu i nadaj rozpęd swojej karierze! [MT Biznes, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.KM/CD 1553 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Czas trwania: 4 godz. 21 min. 46 s.
Tytuł oryginału: "You win in the locker room first. 7 C's to build a winning team in sports, business and life" 2015.
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Czyta Janusz German.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
ZWYCIĘSKIE STRATEGIE SPORTOWE, KTÓRE SPRAWDZAJĄ SIĘ W KAŻDEJ INNEJ DZIEDZINIE! Mecz wygrywa się w szatni! to zapis bezcennych doświadczeń Mike'a Smitha - trenera drużyny NFL Atlanta Falcons i Jona Gordona - wybitnego konsultanta wielu uczelnianych i profesjonalnych drużyn sportowych, ukazujący siedem fundamentalnych zasad, dzięki którym liderzy każdej instytucji, firmy, jednostki oświatowej czy drużyny sportowej mogą zdopingować swój zespół. Krok po kroku autorzy wprowadzają nas w tajniki budowania dobrze prosperującej organizacji, oferując jasną strategię działania oraz praktyczne narzędzia, dzięki którym zwierzchnicy mogą stworzyć doskonałą kulturę organizacyjną, inspirować swoją postawą, wzmacniać relacje, usprawniać pracę zespołową, osiągać imponujące wyniki oraz unikać błędów, które nazbyt często paraliżują organizacje i niweczą działania ich liderów. [MT Biznes, 2017]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/1101/005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.KM/CD 2344 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej