Pedagogika medialna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(16)
Forma i typ
Książki
(16)
Dostępność
dostępne
(17)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(4)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(10)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(2)
Autor
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(6)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(3)
Bednarek Józef
(1)
Chodkowska Maria
(1)
Juszczyk Stanisław (1951- )
(1)
Mach Aleksandra
(1)
Miąso Janusz
(1)
Ogonowska Agnieszka
(1)
Siemieniecka-Gogolin Dorota
(1)
Sokołowski Marek (1962- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(11)
Kraj wydania
Polska
(15)
Język
polski
(15)
Temat
Kobieta
(5234)
Literatura polska
(4583)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3984)
Przyjaźń
(3680)
Pedagogika medialna
(-)
Rodzina
(3654)
II wojna światowa (1939-1945)
(3055)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2547)
Relacje międzyludzkie
(2438)
Powieść polska
(2400)
Zwierzęta
(2380)
Tajemnica
(2104)
Powieść amerykańska
(2015)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1882)
Magia
(1865)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1661)
Dziewczęta
(1549)
Żydzi
(1535)
Pamiętniki polskie
(1479)
Rodzeństwo
(1442)
Nastolatki
(1336)
Śledztwo i dochodzenie
(1309)
Kultura
(1300)
Uczniowie
(1288)
Życie codzienne
(1245)
Literatura
(1200)
Polacy za granicą
(1171)
Małżeństwo
(1170)
Polityka
(1166)
Powieść angielska
(1137)
Dzieci
(1114)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1051)
Psy
(1037)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(987)
Wsie
(986)
Ludzie a zwierzęta
(982)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(970)
Nauka
(946)
Literatura dziecięca polska
(942)
Trudne sytuacje życiowe
(940)
Historia
(906)
Duchowieństwo katolickie
(886)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(870)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(851)
Zabójstwo
(848)
Opowiadanie polskie
(842)
Chłopcy
(829)
Turystyka
(824)
Koty
(816)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(809)
Dziecko
(792)
Policjanci
(787)
Sekrety rodzinne
(783)
Dziennikarze
(779)
Podróże
(726)
Polityka międzynarodowa
(718)
Szlachta
(717)
Wychowanie w rodzinie
(716)
Postawy
(709)
Osoby zaginione
(705)
Prywatni detektywi
(704)
Wybory życiowe
(692)
Uprowadzenie
(686)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(678)
Prawo
(668)
Młodzież
(667)
Przestępczość zorganizowana
(662)
Wojna
(654)
Przedsiębiorstwo
(651)
Poszukiwania zaginionych
(647)
Muzyka
(646)
Religia
(644)
Etyka
(639)
Miasta
(639)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(634)
Dramat polski
(629)
Nauczyciele
(629)
Relacja romantyczna
(624)
Topografia
(620)
Matki i córki
(612)
Walka dobra ze złem
(610)
Chrześcijaństwo
(603)
Powieść obyczajowa polska
(603)
Mężczyzna
(602)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(578)
Temat: czas
1801-
(1)
1901-
(1)
2001-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(5)
Podręcznik akademicki
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
16 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliogr. przy rozdz.
1. SPOŁECZNE KOMPETENCJE MEDIALNO-INFORMACYJNE W KONTEKŚCIE BEZPIECZEŃSTWA W CYBERPRZESTRZENI I ŚWIATA WIRTUALNEGO (Józef Bednarek): Wstęp ; Jakie są przesłanki największych przemian cywilizacyjnych? ; Jakie są nowe przemiany w edukacji ustawicznej i w pracy zawodowej? ; Dlaczego cyberprzestrzeń i świat wirtualny są niebezpieczne? ; Jakie społeczne kompetencje komunikacyjno-medialne są szczególnie ważne? ; 2. GRY WIDEO JAKO KOMPLEMENTARNE NARZĘDZIE EDUKACJI (Dominika Urbańska-Galanciak): Wstęp ; Gry wideo ľ dobre i złe strony ; Edukacyjne walory gier wideo ; Czego uczą gry? ; 3. TECHNOLOGIE INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNE WYZWANIEM NIE TYLKO DLA MŁODEGO POKOLENIA (Renata Tomaszewska-Lipiec): Wstęp ; Technologie informacyjno-komunikacyjne w perspektywie rozwoju kultury prefiguratywnej ; Technologie informacyjno-komunikacyjne nie tylko szansą, ale i zagrożeniem ; Kompetencje informatyczne warunkiem właściwego funkcjonowania we współczesnym świecie ; 4. EDUKACYJNE MOŻLIWOŚCI STOSOWANIA ROBOTÓW HUMANOIDALNYCH (Sebastian Koczy): Ewolucja maszyn i urządzeń technologii informacyjnych ; Roboty jako najnowsza generacja technologii informacyjnych ; Relacje człowiek ľ robot a wizja przyszłości ; Wpływ robotyzacji na wspomaganie nauczania i uczenia się ; Koegzystencja człowieka i robota w przyszłości ; 5. UCZEŃ W CYFROWEJ SZKOLE ľ SZANSE I ZAGROŻENIA (Waldemar Grądzki): Określenie niezbędnego zakresu wiedzy i umiejętności nauczycieli, w tym kompetencji medialnych, do wprowadzenia elementów cyfrowej szkoły oraz tworzenia i wykorzystywania elektronicznych zasobów edukacyjnych ; Określenie szans i zagrożeń uczniów, jakie niesie powszechność wprowadzania obecnie elementów cyfrowej szkoły ; Przewidywane zmiany form i metod kształcenia w powszechnym systemie oświaty szkolnej i odchodzenie od systemu klasowo-lekcyjnego na rzecz indywidualizacji kształcenia uczniów w sieci ; 6. EDUKACJA I NOWOCZESNE TECHNOLOGIE W SPOŁECZEŃSTWIE WIEDZY (Leszek Zakrzewski): Komunikacja ľ Informacja ľ Wiedza ; Nauczyciel w społeczeństwie wiedzy ; Wykluczenie cyfrowe ; Certyfikacja a doskonalenie nauczycieli ; 7. KOMPETENCJE SPOŁECZNE MŁODZIEŻY W KONTEKŚCIE WYZWAŃ MEDIÓW CYFROWYCH (Weronika Kowalska): Kompetencje społeczne ; Kształtowanie kompetencji społecznych 7.3. Internet ľ komunikacja w sieci ; 8. KONSTRUKTYWIZM PEDAGOGICZNY A TECHNOLOGIE INFORMACYJNE W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ (Nataliya Woźniak) ; 9. FUNKCJONOWANIE CZŁOWIEKA W CYBERPRZESTRZENI ľ ŚWIAT WIRTUALNY W REALIACH SECOND LIFE (Przemysław Zapędowski): Znaczenie Internetu w życiu współczesnych ludzi ; Wirtualne światy ; Reguły funkcjonowania w wirtualnych światach ; Świat wirtualny a świat rzeczywisty ; 10. äMEDIA LITERACYö JAKO ODPOWIEDŹ NA ZAGROŻENIA ZWIĄZANE ZE ŚWIATEM MEDIÓW (Marta Czerwiec): Media a społeczeństwo ; Niebezpieczne treści ; Seks w mediach ľ jak o tym rozmawiać? ; Przedszkolak jako świadomy widz ; 11. NOWY WYMIAR PIŚMIENNOŚCI WIZUALNEJ GENERACJI DIGITAL NATIVES. WYZWANIA EDUKACYJNE (Krzysztof Lewandowski): Neurodydaktyczne aspekty procesu uczenia się generacji Digital Natives ; Ewolucja pojęcia piśmienności wizualnej ; Diagnoza stanu umiejętności wizualnych generacji Cyfrowych tubylców ; Rekomendacje dla edukacji wizualnej ; Refleksje autora wynikające z doświadczeń zdobytych podczas wykonywania pracy nauczyciela na kursach komputerowych dla dorosłych ; 12. KOMUNIKACJA SPOŁECZNA W ŚWIECIE REALNYM, W CYBERPRZESTRZENI ORAZ W RZECZYWISTOŚCI WIRTUALNEJ (Jacek Frenczel): Kilka słów o społeczeństwie ; Komunikacja jako styl, proces i wpływ ; Komunikacja interpersonalna ľ liczy się nie tylko treść.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100430 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest rezultatem dwudniowych obrad polsko-słowackiego sympozjum naukowego, które odbyło się w Rzeszowie w dniach 29-30 kwietnia 2009 r.
Badania przeprowadzono m.in. w woj. podkarpackim, pow. przemyskim i wśród studentów Uniwersytetu Rzeszowskiego.
Bibliogr. przy ref.
Tekst częśc. słowac.
Streszcz. ang. przy ref.
I. W POSZUKIWANIU SPOSOBÓW PRZECIWDZIAŁANIA PROBLEMOM MARGINALIZUJĄCYM SYTUACJĘ SPOŁECZNĄ JEDNOSTEK I GRUP: Z doświadczeń historycznych pedagogicznego działania na rzecz wsparcia osób zagrożonych marginalizacją ; Pedagogika wobec wyzwań przeciwdziałania marginalizacji i wykluczeniu ; Pedagogika wobec wyzwań przeciwdziałania marginalizacji i wykluczeniu ; Proces wyłaniania się pewnych marginalnych grup społecznych, jak i przeistaczanie się niektórych jednostek na obszary ekskluzji ; Rodina ako nenahraditelná inštitúcia v sociáľnom systeme organizácie (Rodzina jako podstawowa jednostka organizacyjna w społeczeństwie obywatelskim) ; Migracje zarobkowe młodych Polaków a ich zagrożenie marginalizacją w ojczyźnie ; Úloha univerzít pri predchádzaní marginálizácie osôb prostredníctvom saturácie edukačných potrieb (Rola edukacyjna uniwersytetów w zapobieganiu marginalizacji). II. WYBRANE KWESTIE MARGINALIZACJI W ŚWIETLE BADAŃ DIAGNOSTYCZNYCH: Výber vhodného sociálnodiagnostického prístupu v kontexte posúdenia životnej situácie klienta-rodiny. Možnosti súčasnej teórie a praxe. (Dobór właściwego postępowania socjalnodiagnostycznego w kontekście oceny sytuacji życiowej rodziny - klienta. Współczesne możliwości w teorii i praktyce) ; Edukacja osób zagrożonych społecznym wykluczeniem jako metoda i proces budowania gotowości do zmiany ; Przejawy marginalizacji w zakresie uczestnictwa w kulturze niektórych grup i środowisk osób dorosłych z terenu województwa podkarpackiego (w świetle badań diagnostycznych) ; Diagnozowanie w skali regionu potrzeb byłych więźniów, ich sytuacji egzystencjalnej, możliwości wsparcia społecznego jako elementu systemowych oddziaływań zapobiegających marginalizacji i wykluczeniu społecznemu ; Relacje pomiędzy kapitałem ludzkim a rozwojem gospodarczym ; Stan kompetencji obywatelskich młodych dorosłych - na przykładzie opinii studentów pedagogiki Uniwersytetu Rzeszowskiego ; Perspektywy życiowe uczniów szkół średnich i ich szkolne determinanty. III: INSTYTUCJONALNE I ŚRODOWISKOWE WSPIERANIE JEDNOSTEK I GRUP ZAGROŻONYCH MARGINALIZACJĄ: K problematike otvorenosti univerzit voči potrebám učiaceho sa regiónu (Uczelnie wyższe wsparciem dla rozwoju ekonomicznego regionu) ; Społeczeństwo informacyjne, medialne, sieciowe determinantem transformacji społecznych - potrzeba pedagogiki medialnej ; Aktywizacja zawodowa a problem marginalizacji osób niepełnosprawnych powiatu przemyskiego ; Punkty konsultacyjne jako jedna z form pomocy środowiskom zagrożonym marginalizacją ; Udział towarzystw dobroczynnych w przeciwdziałaniu marginalizacji ubogich dzieci, młodzieży oraz osób dorosłych - aspekt historyczny ; Przeciwdziałanie marginalizacji osób starszych poprzez edukacyjną ofertę uniwersytetów trzeciego wieku ; Znaczenie edukacji w przeciwdziałaniu marginalizacji społecznej osób bezdomnych ; Bezdomność jako powód marginalizacji i wykluczenia społecznego ; Rola doradztwa zawodowego w przeciwdziałaniu marginalizacji osób bezrobotnych ; Wspieranie osób bezrobotnych poprzez ofertę pedagogicznych studiów podyplomowych ; Trh práce z pohľadu sociológie, ekonómie a ekonomickej sociológie (Rynek pracy w kontekście socjologii, ekonomii i socjologii gospodarczej). IV: ŚRODOWISKOWE UWARUNKOWANIA ZAGROŻENIA MARGINALIZACJĄ ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM SYTUACJI KOBIET: Monitorowanie przemocy w rodzinie - "Niebieska Karta" ; Pedagogika socjalna a potrzeby społeczne rodziny ; Dziejowy model edukacji kobiet - marginalizacja w procesie kształcenia ; Przeciw społecznemu wykluczeniu kobiet doświadczających przemocy w rodzinie ; Stygmatyzacja a ryzyko marginalizacji osób niepełnosprawnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96665 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
Bibliogr. przy ref.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-37 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-82716 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 265-272.
Streszcz. w jęz. ang.
I. Środki społecznego przekazu w zarysie historycznym ; II. Zarys dziejów i stan aktualny radiofonii katolickiej ; III. Podstawy pedagogiki katolickiej rozgłośni radiowej ; IV. Pastoralne aspekty radiofonii katolickiej ; V. Koncepcja i struktura organizacyjna radiofonii katolickiej ; VI. Propozycja programowa katolickiej rozgłośni radiowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94693 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, ISSN 0239-6025 ; nr 646)
Bibliogr., netogr. s. [246]-260. Indeksy.
Edukacja medialna: wprowadzenie do debaty ; Wzory nauczania w edukacji medialnej na świecie ; Kultura medialna i kompetencje medialne ; Kultura i kompetencja wizualna w kontekście wybranych zagadnień współczesnej humanistyki ; Edukacja medialna: między pedagogiką a mediami ; Media w kształtowaniu pamięci i tożsamości: perspektywa kulturowa ; Edukacja medialna wobec wyzwań edukacji w XXI wieku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99478 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ROZDZIAŁY LUB ARTYKUŁY TEJ KSIĄŻKI SKATALOGOWANO POD WŁASNYMI TYTUŁAMI. DOSTĘPNE POD TYTUŁEM PRACY ZBIOROWEJ.
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach.
Spis treści także ang.
KULTUROWE I SPOŁECZNE ASPEKTY MEDIÓW: Janusz Gajda - Kulturowe i społeczne aspekty mediów na przykładzie telewizji i Internetu (Refleksje dotyczące aktualnych problemów szans i zagrożeń) ; Dorota Siemieniecka - Od konsumentów do twórców informacji ; Małgorzata Skibińska - Czy pokolenia cyfrowe potrzebują edukacji informacyjnej? ; Stanisław Juszczyk - Pedagogiczne refleksje na temat postmediów i kultury wizualnej ; Anna Brosch - Medialny wizerunek kobiecego ciała w percepcji dzieci w wieku przedszkolnym ; Bassam Aouil, Maria Kajdasz-Aouil - Cyberprzemoc wśród dzieci i młodzieży w środowisku szkolnym ; Marlena Pieniążek - Wykorzystanie mediów w promowaniu zachowań prospołecznych na przykładzie wybranych organizacji pozarządowych ; Andrzej Wołodźko - Rola mediów w aktywizacji społeczności lokalnych. MEDIA W EDUKACJI - PERSPEKTYWY, PROBLEMY I STAN BADAŃ: Anna Kamińska - Czy nowe technologie w szkole zastąpią metody tradycyjne? ; Maria Kozielska - Wpływ Internetu na aktywność mózgu i procesy poznawcze człowieka ; Marcin Musioł - Alfabetyzacja medialna w świadomości kandydatów na nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej ; Kamila Majewska - Problemy oraz oczekiwania pedagogów związane z wprowadzeniem tablicy interaktywnej do procesu kształcenia ; Eunika Baron-Polańczyk - Osiągnięcia i niepowodzenia nauczycieli w obszarze wykorzystywania ICT (raport z badań) ; Wioletta Kwiatkowska - Trendy w badaniach nad edukacją na odległość. Przegląd wybranej literatury ; Magdalena Andrzejewska, Anna Stolińska, Władysław Błasiak, Paweł Pęczkowski, Roman Rosiek, Bożena Rożek, Mirosława Ewa Sajka, Dariusz Wcisło - Zastosowanie badań eye-trackingowych w neurodydaktyce. NOWE TECHNOLOGIE W DYDAKTYCE I KOMPUTEROWYM WSPOMAGANIU KSZTAŁCENIA: Małgorzata Bartoszewicz, Hanna Gulińska - Rola mobilnych technologii w nauczaniu chemii ; Jakub Czopek - 140 znaków narzędziem do wszystkiego - „Twitter” jako idealne medium cyfrowej współczesności? ; Elżbieta Szala E-learning w terapii pedagogicznej ; Krystyna Żuchelkowska - Edukacyjne programy komputerowe w kształtowaniu prawidłowej wymowy u dzieci przedszkolnych ; Anna Waligóra-Huk - Programy multimedialne jako narzędzia wykorzystywane przez nauczycieli w terapii logopedycznej ; Krzysztof Służewski, Grzegorz Karwasz - Multimedia online w dydaktyce fizyki ; Joanna Kandzia - Kompetencje informatyczno-komunikacyjne w rozwoju zainteresowań matematycznych uczniów (część 1) ; Kamilla Wasilewska - Komputerowe wspomaganie matematyki w szkole ponadgimnazjalnej - minimalizowanie niepowodzeń szkolnych uczniów ; Hanna Gulińska, Małgorzata Bartoszewicz - Przykład scenariusza lekcji chemii metodą wyprzedzającą z perspektywy ucznia szkoły ponadgimnazjalnej ; Zbigniew Kruszewski - Walidacja nakładu pracy studenta z wykorzystaniem systemu informatycznego. EDUKACJA MEDIALNA W KSZTAŁCENIU: Marek Sokołowski - Nowe Horyzonty Edukacji Filmowej, czyli jak nowocześnie uczyć filmu ; Tomasz Huk - PR LAB - przykład działalności Związku Harcerstwa Polskiego w zakresie realizacji treści edukacji medialnej ; Ewa Nowicka - Edukacja medialna w kształceniu wczesnoszkolnym ; Marek Hallada - Eye-tracking w badaniach nad edukacją medialną. VARIA: Kinga Szymańska - Związek diety z nastrojem człowieka w wybranych aspektach uczenia się ; Monika Delmanowicz - Innowacyjna jakość edukacji w środowisku rolnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104027 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. oraz s. 317-336. Indeks.
I. MEDIA A CYWILIZACJE: 1. Komunikacja a społeczeństwo; 2. Media w wymiarze społecznym i indywidualnym; 3. Media wytworem i kreatorem współczesnej kultury - kulturowe uwarunkowania mediów, II. MEDIA W PEDAGOGICE: 1. Przedmiot i zadania mediów w komunikacji; 2. Media w katalogu środków dydaktycznych; 3. Wybrane modele komunikowania; 4. Wychowanie a media; 5. Media a patologie; 6. Metodologia badań w pedagogice medialnej, III. ZARYS KOGNITYWISTYCZNO-KONSTRUKTYWISTYCZNEJ TEORII PEDAGOGIKI MEDIALNEJ: 1. Problemy pedagogiki medialnej; 2. Teoria kognitywistyczna w edukacji wspieranej mediami; 3. Konstruktywizm w edukacji wspieranej mediami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-37(07) (2 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. oraz s. 246-262. Indeksy.
I. TECHNOLOGIA INFORMACYJNA W EDUKACJI: 1. Komputery a humanizm w edukacji; 2. Cele i zadania technologii informacyjnej i edukacji medialnej; 3. Taksonomie zastosowań technologii informacyjnej w edukacji; 4. Technologia informacyjna w procesie kształcenia, dokształcania i samodoskonalenia; 5. Zastosowania technologii informacyjnej w pedagogice specjalnej; 6. Komputer w zarządzaniu informacją oraz w szkolnictwie zawodowym; 7. Technologia informacyjna w badaniach nauczycielskich; 8. Technologia informacyjna a twórczość; 9. Internet w edukacji; 10. Edukacja na odległość, II. METODYKA KSZTAŁCENIA EDUKACJI MEDIALNEJ I TECHNOLOGII INFORMACYJNEJ: 1. Cele i założenia metodyki kształcenia edukacji medialnej i technologii informacyjnej; 2. Treści i program edukacji medialnej i technologii informacyjnej; 3. Projektowanie procesu dydaktycznego w edukacji medialnej i technologii informacyjnej; 4. Organizacja pracy w pracowni komputerowej, III. NAUCZYCIEL EDUKACJI MEDIALNEJ I TECHNOLOGII INFORMACYJNEJ:1. Kwalifikacje nauczycieli edukacji medialnej i informatycznej; 2. Funkcje nauczyciela edukacji medialnej i informatycznej; 3. Doskonalenie zawodowe nauczycieli edukacji medialnej i informatycznej; 4. Koncepcje kształcenia nauczycieli edukacji medialnej i informatycznej; 5. Metodyka wykorzystania technologii informacyjnej i edukacji medialnej w kształceniu nauczycieli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-37(07) (2 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90816/1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90816/2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeksy.
Bibliogr. przy rozdz. oraz s. 317-336.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeksy.
Bibliogr. przy rozdz. oraz s. 246-271.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [235]-251. Indeks.
Spis treści także ang.
I. PODEJŚCIA BADAWCZE W MEDIOZNAWSTWIE: 1. Komunikacja społeczna a komunikacja medialna. Zagadnienia terminologiczne ; 2. Komunikacja polityczna ; 3. Filozofia mediów ; 4. Nauka o komunikowaniu. Przedmiot, cel i zakres ; 5. Prasoznawstwo ; 6. Polski wkład w badania nad mediami ; 7. Przekaz w mediach ; 8. Komunikacja masowa ; 9. Analiza tekstów medialnych ; 10. Podejście psychoanalityczne ; 11. Filmoznawstwo ; 12. Teoria literatury. II. DYSCYPLINY NAUKOWE BADAJĄCE MEDIA: 1. Socjologia prasy ; 2. Studia nad propagandą ; 3. Radioznawstwo ; 4. Socjologia filmu ; 5. Socjologia telewizji ; 6. Studia feministyczne a media ; 7. Socjologia wizualna ; 8. Pedagogika medialna ; 9. Brytyjskie studia kulturowe nad mediami ; 10. Psychologia mediów. III. TEORETYCY I BADACZE KOMUNIKOWANIA: 1. Harold Lasswell i amerykańska szkoła badań nad mediami ; 2. Robert Merton i rozwój mass media resarch ; 3. Teoria mediów Dennisa McQuaila ; 4. Rola mediów w rozwoju cywilizacji. Koncepcja Harolda Innisa ; 5. Medialne utopie Marshalla McLuhana ; 6. Filozofia mediów Derrica de Kerkhove'a ; 7. Interakcjonizm Ervinga Goffmana a badania mediów ; 8. Semiotyczny model komunikowania Umberto Eco ; 9. Krytyka telewizji Neila Postmana ; 10. Jeana Baudrillarda koncepcja rozumienia mediów ; 11. Talcott Parson i amerykański funkcjonalizm w nauce o komunikowaniu ; 12. Teoria działania komunikacyjnego Jürgena Habermasa ; 13. Socjologia Internetu. Badania Manuela Castellsa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93925 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książce błędna nazwa wydawcy, poprawna: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.
Bibliogr. s. 360-378 oraz przy rozdz. Indeksy.
Tekst częśc. tł. z niem., wł.
14. Pedagogika społeczna / Franz Hamburger; 15. Edukacja dorosłych / Duccio Demetrio; 16. Pedagogika pracy / Stefan M. Kwiatkowski; 17. Pedagogika opiekuńcza / Zdzisław Dąbrowski; 18. Pedagogika resocjalizacyjna / Wiesław Ambrozik; 19. Pedagogika mediów / Wielisława Osmańska - Furmanek, Marek Furmanek; 20. Pedagogika specjalna / Jacek Błeszyński; 21. Pedagogika zdrowia / Tadeusz Szewczyk
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-37(07) (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Na książce błędna nazwa wydawcy: Gdańskie Wydawnictwo Pedagogiczne.
Bibliogr. s. 360-378 oraz przy rozdz. Indeksy
1. Pedagogika społeczna; 2. Edukacja dorosłych; 3. Pedagogika pracy; 4. Pedagogika opiekuńcza; 5. Pedagogika resocjalizacyjna; 6. Pedagogika mediów; 7. Pedagogika specjalna; 8. Pedagogika zdrowia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-89159/t.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [360]-378 oraz przy rozdz. Indeksy.
Tekst częśc. tł. z niem., wł.
14. Pedagogika społeczna / Franz Hamburger ; 15. Edukacja dorosłych / Duccio Demetrio ; 16. Pedagogika pracy / Stefan M. Kwiatkowski ; 17. Pedagogika opiekuńcza / Zdzisław Dąbrowski ; 18. Pedagogika resocjalizacyjna / Wiesław Ambrozik ; 19. Pedagogika mediów / Wielisława Osmańska-Furmanek, Marek Furmanek ; 20. Pedagogika specjalna / Jacek Błeszyński ; 21. Pedagogika zdrowia / Tadeusz Szewczyk.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej