Media społecznościowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(123)
Forma i typ
Książki
(108)
Proza
(50)
Poradniki i przewodniki
(22)
Publikacje naukowe
(21)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(13)
Audiobooki
(10)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Filmy i seriale
(3)
Czasopisma
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje religijne
(1)
Dostępność
dostępne
(364)
wypożyczone
(82)
nieokreślona
(3)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(62)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(48)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(9)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(18)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(16)
Filia 2 (Fredry 5)
(15)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(17)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(26)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(15)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(22)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(20)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(19)
Filia 9 (Czackiego 5)
(19)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(18)
Filia 11 (Dębicka 170)
(8)
Filia 12 (Beskidzka 5)
(10)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(28)
Filia 15 (Lwowska 60)
(14)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(19)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(13)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(17)
Filia 20 (Solarza 9a)
(16)
Autor
Kosior Filip (1992- )
(4)
Mróz Remigiusz (1987- )
(4)
Szamałek Jakub (1986- )
(4)
Moss Marcel
(3)
Szamałek Jakub (1986- ). Ukryta sieć
(3)
Berry Lucinda
(2)
Borowski Mateusz
(2)
Carter Chris (1965- )
(2)
Cichawa Paweł
(2)
Gajlewicz-Korab Katarzyna
(2)
Grzybczyk Katarzyna
(2)
Hansen Anders (1974- )
(2)
Jarosz Agnieszka
(2)
Jaskiernia Alicja
(2)
Kardaras Nicholas (1964- )
(2)
Karłowska Katarzyna
(2)
Kluza Mikołaj
(2)
Kotowska Agata
(2)
Malinowska-Parzydło Joanna
(2)
Pawlik Elżbieta (filolog)
(2)
Stawarz Barbara
(2)
Studziński Adam
(2)
Witkiewicz Magdalena (1976- )
(2)
Więdłocha Agnieszka (1986- )
(2)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(2)
Yrsa Sigurðardóttir (1963- )
(2)
Andryka Dagmara (1976- )
(1)
Andryka Dagmara (1976- ). Anna Maria Kier
(1)
Banasik Mirosław (wojskowość)
(1)
Barański Michał (prawo)
(1)
Barber Kathleen
(1)
Bardadyn Barbara
(1)
Batorowska Hanna
(1)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(1)
Bernaczyk Michał (1979- )
(1)
Biel Konrad (1980- )
(1)
Bielska-Brodziak Agnieszka
(1)
Biernacka Matylda
(1)
Bigoszewska Maria (1951- )
(1)
Blount Jeb (1966- )
(1)
Bobrowski Szymon (1972- )
(1)
Borycka-Zakrzewska Joanna
(1)
Boyega John (1992-)
(1)
Brooking Emerson T
(1)
Brunstrøm Thomas (1977- )
(1)
Brzozowska-Pasieka Monika
(1)
Bucki Piotr
(1)
Butkiewicz Magdalena (1986- )
(1)
Byczek Zuzanna
(1)
Christoffersen Thorbjørn (1978- )
(1)
Clooney Amal (1978- )
(1)
Cribb Victoria
(1)
Cronenweth Jeff (1962- )
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Davis Jon (1969- )
(1)
De Kock Kaat
(1)
Dorobkiewicz Justyna
(1)
Działowy Tomasz (1994- )
(1)
Dziedzic Olga (1986- )
(1)
Edwards Jim
(1)
Eggers Dave (1970- )
(1)
Eisenberg Jesse (1983- )
(1)
Elfman Danny (1953- )
(1)
Elżanowska Hanna
(1)
Fielding Helen (1958- )
(1)
Filip Grażyna
(1)
Fincher David (1962- )
(1)
Fisher Max
(1)
Fuglehaug Randi (1980- )
(1)
Garfield Andrew (1983- )
(1)
Garrod Beth
(1)
Gasper Dorota
(1)
Ginalski Robert
(1)
Godzic Wiesław (1953- )
(1)
Gosztyła Krzysztof (1956- )
(1)
Grabowski Piotr (1968- )
(1)
Gretkowska Manuela (1964- )
(1)
Grysztar Paweł
(1)
Grzegrzółka Irmina
(1)
Guillén Mauro F. (1964-)
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Guzowska Marta (1967- )
(1)
Gąsior Tomasz (prawnik)
(1)
Hadj Moussa Iva (1979- )
(1)
Halvorsen Anne Gunn (1984- )
(1)
Halvorsen Anne Gunn (1984- ). Royalteen
(1)
Hanks Tom (1956- )
(1)
Hatalska Natalia
(1)
Holtz Paulina (1977- )
(1)
Horst Jørn Lier (1970- )
(1)
Jacaszek Michał (1972- )
(1)
Jackson Corrie
(1)
Jamrozik Iwona
(1)
Jurgenson Nathan
(1)
Kaczmarski Dominik
(1)
Kamenetz Anya
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Karłowski Jan
(1)
Kerth Maria
(1)
Kinal Jarosław (1985- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(70)
2010 - 2019
(53)
Okres powstania dzieła
2001-
(118)
Kraj wydania
Polska
(122)
Ukraina
(1)
Język
polski
(119)
angielski
(3)
ukraiński
(1)
Odbiorca
14-17 lat
(11)
9-13 lat
(11)
Młodzież
(11)
Rodzice
(8)
Dzieci
(6)
6-8 lat
(4)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Blogerzy
(2)
0-5 lat
(1)
Copywriterzy
(1)
Gracze
(1)
Handlowcy
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Pedagodzy
(1)
Prawnicy
(1)
Socjolodzy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(26)
Literatura amerykańska
(14)
Literatura angielska
(6)
Film amerykański
(2)
Literatura islandzka
(2)
Literatura norweska
(2)
Film arabski
(1)
Film polski
(1)
Literatura belgijska
(1)
Literatura czeska
(1)
Literatura duńska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Literatura niemiecka
(1)
Literatura włoska
(1)
Temat
Kobieta
(5261)
Literatura polska
(4588)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3980)
Przyjaźń
(3696)
Media społecznościowe
(-)
Rodzina
(3682)
II wojna światowa (1939-1945)
(3074)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2565)
Relacje międzyludzkie
(2457)
Zwierzęta
(2401)
Powieść polska
(2389)
Tajemnica
(2128)
Powieść amerykańska
(1980)
Wojsko
(1923)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1880)
Magia
(1877)
Pisarze polscy
(1788)
Język polski
(1666)
Dziewczęta
(1563)
Żydzi
(1542)
Pamiętniki polskie
(1477)
Rodzeństwo
(1448)
Nastolatki
(1344)
Śledztwo i dochodzenie
(1313)
Uczniowie
(1302)
Kultura
(1301)
Życie codzienne
(1251)
Literatura
(1198)
Polacy za granicą
(1173)
Małżeństwo
(1172)
Polityka
(1168)
Dzieci
(1122)
Powieść angielska
(1120)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1054)
Psy
(1047)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(996)
Wsie
(994)
Ludzie a zwierzęta
(986)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(968)
Trudne sytuacje życiowe
(952)
Nauka
(948)
Literatura dziecięca polska
(940)
Historia
(901)
Duchowieństwo katolickie
(891)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(877)
Literatura młodzieżowa polska
(869)
Boże Narodzenie
(858)
Zabójstwo
(858)
Arystokracja
(856)
Chłopcy
(844)
Opowiadanie polskie
(839)
Turystyka
(825)
Koty
(818)
Politycy
(816)
Kościół katolicki
(813)
Sekrety rodzinne
(796)
Policjanci
(794)
Dziecko
(789)
Dziennikarze
(783)
Podróże
(734)
Polityka międzynarodowa
(719)
Szlachta
(718)
Postawy
(716)
Wychowanie w rodzinie
(715)
Osoby zaginione
(706)
Prywatni detektywi
(705)
Wybory życiowe
(698)
Uprowadzenie
(689)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(677)
Młodzież
(668)
Prawo
(668)
Przestępczość zorganizowana
(663)
Wojna
(659)
Przedsiębiorstwo
(652)
Poszukiwania zaginionych
(649)
Muzyka
(647)
Etyka
(642)
Miasta
(642)
Religia
(642)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(633)
Nauczyciele
(631)
Dramat polski
(629)
Relacja romantyczna
(625)
Topografia
(620)
Matki i córki
(618)
Walka dobra ze złem
(615)
Chrześcijaństwo
(603)
Mężczyzna
(603)
Sztuka polska
(603)
Powieść obyczajowa polska
(598)
Szkolnictwo
(584)
Ruch oporu
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Temat: dzieło
Miliarderzy z przypadku
(1)
Temat: czas
2001-
(32)
1901-2000
(5)
1989-2000
(5)
1945-1989
(3)
Temat: miejsce
Polska
(15)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(10)
Stany Zjednoczone (USA)
(5)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Belgia
(1)
Białoruś
(1)
Brno (Czechy)
(1)
Cieszyn (woj. śląskie)
(1)
Europa
(1)
Filipiny
(1)
Hiszpania
(1)
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Norwegia
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(1)
Oslo (Norwegia)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Rosja
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Tanzania
(1)
Twitter
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Powieść
(29)
Poradnik
(24)
Thriller
(23)
Powieść obyczajowa
(15)
Opracowanie
(14)
Kryminał
(11)
Monografia
(9)
Praca zbiorowa
(7)
Esej
(4)
Publicystyka
(4)
Film fabularny
(3)
Powieść psychologiczna
(3)
Adaptacja filmowa
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Reportaż problemowy
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Antologia
(1)
Artykuły
(1)
Audycje radiowe
(1)
Blogi
(1)
Dramat filmowy
(1)
Fantastyka
(1)
Film biograficzny
(1)
Komentarz prawny
(1)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki
(1)
Powieść przygodowa
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Reboot
(1)
Satyra
(1)
Science fiction
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(30)
Socjologia i społeczeństwo
(22)
Informatyka i technologie informacyjne
(13)
Psychologia
(13)
Zarządzanie i marketing
(13)
Edukacja i pedagogika
(8)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Kultura i sztuka
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(4)
Medycyna i zdrowie
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Językoznawstwo
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Historia
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Religia i duchowość
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
123 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Stanowi cz. 2 cyklu "Weronika Nowacka". Cz. 1 pt.: Kiedyś cię odnajdę, cz. 3. pt.: Opowiem ci bajkę, cz. 4 pt.: Krzyk za oknem.
Weronika Nowacka jest szkolnym pedagogiem. Gdy wśród uczniów dochodzi do konfliktu, kobieta podejmuje się mediacji między ich rodzinami. Nie wie, że wkrótce przyjdzie jej zmierzyć się z jedną z najtrudniejszych spraw w zawodowej karierze. Tuż przed feriami dochodzi do tragedii. Śledztwo prowadzą policjanci Szymon Pawelec i Krystyna Szuba. W wyniku podjętych czynności wychodzą na jaw fakty związane z funkcjonowaniem uczniów. Szkolne tajemnice i zawiłe relacje między nastolatkami wpływają na przebieg śledztwa. Czy w świecie, w którym ciągle walczy się o popularność, a internet jest najważniejszym hobby, jest miejsce na przyjaźń? [Skarpa Warszawska, copyright 2021]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 11 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-lit.pol./K (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-krym. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.4-krym. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.6-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-krym. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-krym. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.9-krym. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-krym. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.17-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-lit.pol.w. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrozumieć social media / Artur Roguski. - Gliwice : Onepress - Wydawnictwo Helion, copyright 2020 - 291 stron ; 21 cm.
Facebook na kozetce. Każdy z nas w pewien sposób z nich korzysta. Piszemy posty i komentarze na Facebooku, wrzucamy zdjęcia na Instagrama, tweetujemy, dzielimy się filmikami na TikToku. Nie masz konta w żadnym z portali społecznościowych i uważasz, że jesteś całkowicie wolny od ich wpływu? Mylisz się. Skoro bowiem z Facebooka, Twittera, albo YouTube'a korzystają ludzie wokół Ciebie, Twoja rodzina, znajomi, politycy i dziennikarze, którzy komentują w telewizji otaczającą Cię rzeczywistość, to i tak masz na co dzień do czynienia z mediami społecznościowymi. A ponieważ są to potężne narzędzia kreowania trendów, wywierania presji politycznej, społecznej i sprzedażowej, dobrze, by każdy z nas wiedział, jak działają i jak się pod ich wpływem zmieniamy. Sięgnij po książkę Artura Roguskiego i dowiedz się między innymi: -Dlaczego w ogóle korzystamy z mediów społecznościowych ; -Co powoduje, że się od nich uzależniamy, czy możemy się przed tym bronić ; -Jak firmy i politycy wykorzystują to, czym dzielimy się w sieci dla swoich celów ; -W jaki sposób mądrze używać mocy mediów społecznościowych. [Wydawnictwo Helion, 2020]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-07 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108854 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dzienniki Nikki / Rachel Renée Russell ; [14])
Tytuł oryginału: "Dork Diaries. Tales rrom a not-so-best friend forever" 2019.
Stanowi cz. 14 cyklu "Dzienniki Nikki ".
Nikki i jej kumple z zespołu nie mogą doczekać się NIESAMOWITEJ letniej trasy koncertowej Bad Boyz, kapeli znanej na CAŁYM świecie! Nikki jest trochę ZANIEPOKOJONA, kiedy jej WRÓG, MacKenzie Hollister dostaje stanowisko STAŻYSTKI zajmującej się mediami społecznościowymi zespołu podczas trasy. Ale gdy dowiaduje się, że to z nią ma dzielić swój POKÓJ, wpada w prawdziwą FURIĘ! Czy trasa koncertowa będzie dla Nikki spełnieniem marzeń, czy raczej zamieni się z NIESAMOWITEJ w STRASZNĄ?! [Akapit Press, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-III/P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Jarosław Kinal, Zbigniew Rykiel - Przedmowa. Wirtualność jako realność. Wojciech Retkiewicz - Przestrzenna natura cyberprzestrzeni. Katarzyna Sobczak - Tożsamość czy tożsamości? „Ja” w świecie cyberrealnym. Renata Dopierała - Ekspresja „Ja” w sieci – wymiar prywatny i emocjonalny. Łucja Kapralska - Etnosieć. Internet jako przestrzeń społeczna grup etnicznych. Michał Wójcik - Reprodukcja nierówności społecznych w kontekście upow­szech­nienia internetu. Justyna Krasowska - Pornografizacja wizerunku kobiet w mediach i jej wpływ na kreację wizerunku przez nastolatki na portalu fotka.pl. Gabriela Brzozowska - Sztuki plastyczne w ujęciu socjologizmu estetycznego. Agnieszka Chwiałkowska - Znaczenie mediów społecznościowych w marketingu relacji na tle innych kanałów komunikacji z klientem. Aleksandra Ciejka - Nowe formy reklamowania w internecie. Studium badań nad zja­wiskiem "trendsettingu". Monika Gruba - Kreowanie stylu w sieci na przykładzie działalności polskich blogerek. Jarosław Kinal - Nowe przestrzenie reklamowe w internecie. Rafał Waśko - Efekt trzeciej osoby a percepcja reklamy internetowej. Marcin Lustofin - Nowe media a sfera publiczna. Rewitalizacyjny potencjał inter­netu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102328 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rewolucja social media / [Michał Sadowski]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2013. - 214, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
Na okładce: monitoring marki, social media roi, obsługa klienta online, wsparcie sprzedaży, social business, ochrona reputacji.
Rewolucja, która sprzyja przystosowanym. Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta. Modyfikacji uległ też wzór utrzymywania relacji. Pojawiły się nowe sposoby mierzenia efektywności przekazu reklamowego, a dialog z klientem online stał się ważniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Wszystkim rządzi wszechwładny konsument, którego jeden wpis może decydować o losach dużych i małych marek czy produktów. Monitoring marki Social Media ROI Obsługa klienta online Wsparcie sprzedaży. Social Business Ochrona reputacji. [www.empik.com, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-110511 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Kwartalnik
M.in. artykuł dotyczący agrobiznesu na terenie woj. podkarpackiego (s. 155-163). Także w innych artykułach informacje dotyczące m.in.: woj. podkarpackiego (s. 222-228, 295) i Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie (s. 266-274).
Bibliografia, netografia przy artykułach.
Siedem artykułów w języku angielskim.
Spis treści także w języku angielskim.
Streszczenie w języku angielskim i polskim przy artykułach.
Tytuł równoległy w języku angielskim: Social Inequalities and Economic Growth.
Józefa Famielec, Stanisław Famielec - Znaczenie informacji w ekonomii. Kilka kontrowersji ; Gabriel Nowacki - Komunikacja strategiczna w erze społeczeństwa informacyjnego ; Elżbieta Skrzypek - Pomiar zasobów niematerialnych w organizacji z wykorzystaniem BSC ; Katarzyna Garwol - Stopień umiejętności korzystania z technologii cyfrowych a wykluczenie społeczne na przykładzie osób niepełnosprawnych, starszych i ubogich ; Tomasz Zalega - Dimensions of the influence of the virtualisation of consumption on the decision-making of young Polish consumers ; Małgorzata Adamska-Chudzińska, Magdalena Huculak - Wzajemne dopasowanie pracownik-organizacja jako czynnik wykorzystania kapitału ludzkiego dla zintegrowanego rozwoju ; Piotr Adamczewski - Digital transformation of business entities in competitive environment ; Irina Kolesnikova - Research of the efficiency of the use of innovative resources organizations in Belarus ; Lidia Kaliszczak, Jadwiga Pawłowska-Mielech - Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne jako determinanta rozwoju MSP ; Barbara Fura - Uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstw - analiza zróżnicowania wybranych determinant ; Roman Chorób - Confidence as a determinant of establishing and developing innovative integration connections in agribusiness ; Grzegorz Grela - Uwarunkowania podejmowania decyzji o insourcingu w organizacji ; Teresa Mendyk-Krajewska - Kontrola tożsamości użytkowników e-usług wobec rozwoju informatyzacji sektora publicznego ; Ewa Prałat - Public e-procurement tools in European Union ; Jolanta Sala, Halina Tańska - Kreowanie i przygotowywanie systemów informatycznych w przedsiębiorstwach MMSP jako główne czynniki rozwoju polskiego społeczeństwa informacyjnego ; Flavia Alex Bonga - Trends and challenges of m-commerce using mobile money in Tanzania ; Dorota Jankowska, Agnieszka Majka - Interakcje pomiędzy poziomem życia a innowacyjnością w aspekcie regionalnym ; Anatoliy Tkach - Lifelong learning as integrational resource of knowledge economy ; Sylwia Sagan - Ułatwienia organizacyjne dzielenia się wiedzą w przedsiębiorstwach województwa lubelskiego ; Grzegorz Krzos, Janusz Kolbusz - Geneza i rozwój działalności badawczo-rozwojowej w sektorze e-usług - wyniki badań ; Adam Czerwiński - Ocena wiarygodności internetowych serwisów wybranych polskich wyższych uczelni niepublicznych ; Daniel Rodzeń - Wykorzystanie modelu PESO do pomiaru poziomu ekspozycji i zaangażowania w prowadzonych w mediach społecznościowych działaniach promocyjnych pośredników w obrocie nieruchomościami ; Krzysztof Hauke - Wspieranie działań innowacyjnych przez technologię ICT w domach kultury ; Józefa Famielec, Krzysztof Wąsowicz, Renata Żaba-Nieroda, Stanisław Famielec - Informacyjne uwarunkowania gospodarki odpadami komunalnymi w gminie. Studium przypadku ; Mieczysław Jan Król, Joanna Trybuła - Internet w życiu młodzieży licealnej - statystyczna analiza na podstawie badania ankietowego ; Marcin Krzesaj - Pomiar wybranych kryteriów jakości informacji na stronach WWW - studium przypadku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.58 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The new rules of marketing & PR : how to use social media, online video, mobile applications, blogs, new releases, and viral marketing to reach buyers directly" 2020.
Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem się w tym cyfrowym bezładzie? Książka Nowe zasady marketingu i PR da ci wszystko, czego potrzebujesz, aby zwracać się bezpośrednio do swoich odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i generować jak największe zainteresowanie swoim biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do efektywnych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami. [MT Biznes, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-111368 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "My Secret Youtube Life" 2018.
Wiek: 12+.
Co zrobisz, jeśli konto twojej idolki okaże się największym oszustwem na YouTubie? LilyLoves, popularna youtuberka, ma wszystko: dizajnerskie mieszkanie, własną linię kosmetyków i miłość gwiazdy rocka. Melissa, jej szesnastoletnia fanka, posunie się naprawdę daleko, żeby zdobyć to samo! Czy życie w kłamstwie – zarówno w necie, jak i w realu – jest warte każdej ceny? [Zielona Sowa, 2019]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 19 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-IV (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-IV/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-IV/P (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-IV/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-IV/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5-IV/P (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-IV/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-IV/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-IV/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.9-IV/P (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.10-IV/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.11-IV/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.12-IV/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-IV/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-IV/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-IV/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.17-IV/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.18-IV/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-IV/P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The new childhood : raising kids to thrive in a connected world" 2018.
Bibliografia na stronach 293-[298].
Nasz opór przed cyfrową zabawą jest jak opór Sokratesa przed słowem pisanym. Jest daremny. Twoje dzieci potrzebują twojej pomocy. I łatwo ją zapewnić. Rodzice, dzieci i rodziny po prostu muszą zacząć bawić się razem w cyfrowym świecie. Jordan Shapiro, „Nowe cyfrowe dzieciństwo”. Prowokujące spojrzenie na nowy zdigitalizowany krajobraz dzieciństwa ze wskazówkami, jak się w nim poruszać. Opierając się na przełomowych badaniach w dziedzinie ekonomii, psychologii, filozofii oraz edukacji, Jordan Shapiro w „Nowym dzieciństwie” pokazuje, jak technologia prowadzi ludzkość w kierunku świetlanej przyszłości, w której nasze dzieci będą mogły tworzyć nowe, lepsze modele globalnego zaangażowania obywatelskiego, łączności i społeczności. Shapiro oferuje konkretne, praktyczne rady, jak efektywnie wychowywać i edukować dzieci w zglobalizowanym nowym świecie oraz zapewnia narzędzia i techniki wykorzystywania technologii do komunikowania się z dziećmi i pomagania im w nauce i rozwoju. Porównuje on obecny okres do innych wielkich technologicznych rewolucji w historii ludzkości i przedstawia zabawne mikro-historie elementów kultury takich jak piaskownica, malowanie palcami, rodzinny obiad i inne. „Nowe dzieciństwo” prezentuje dający nadzieję kontrapunkt dla bojaźliwego załamywania rąk, które charakteryzuje współczesną narrację dotyczącą dzieci i technologii i przedstawia aktualny, inspirujący i pozytywny obraz dzisiejszych dzieci, które będą gotowe stworzyć świat postępowy, różnorodny, znaczący i połączony na wiele różnych sposobów, świat, którego dzisiejsi dorośli nie są w stanie sobie wyobrazić. [www.azymut.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Inspektor Parma / Christopher Siemieński ; t. 3)
(Latawiec)
Ilustracje kolorowe na wyklejkach.
Stanowi cz. 3 cyklu "Inspektor Parma". Cz. 1 pt.: Inspektor Parma i spisek żywnościowy, cz. 2 pt.: Inspektor Parma i afera środowiskowa.
Detektyw Parma wraca do akcji! Ktoś chce zniszczyć elektrownię w Jagodnie. Szantażyści żądają stumilionowego okupu. Miastu grozi paraliż, a jego mieszkańcy jak zahipnotyzowani wpłacają pieniądze na nieznane konto. Inspektor Parma i jej wspólnik Szperek muszą uratować swoje miasto i cały kraj przed nieznanym wrogiem. A może tym wrogiem jest internet? Może rzeczywiście nowe technologie są złe i zamieniają nas w smartfonowe zombie? Trzecie śledztwo zgranego detektywistycznego duetu znów dotyczy ważnych spraw. Po zdrowym żywieniu i ekologii świnka Parma i szczur Szperek poznają plusy i minusy nowych technologii i mediów społecznościowych, które mogą być wykorzystane do niecnych, a nawet zbrodniczych celów. [Poradnia K, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Likewar : the weaponization of social media" 2018.
WOJNA SIĘ ZACZYNA. WSTĘP DO NOWEGO RODZAJU WOJNY: Wojna rozprzestrzenia się ; Zderzacz internetowych światów ; Wojna na inne memy ; KAŻDY PRZEWÓD JEST JAK NERW. JAK INTERNET ZMIENIŁ ŚWIAT: Czym w ogóle jest internet? ; I oto ; Wyścig na polu komunikacji ; Społeczna science fiction ; Ewangelia wg św. Marka ; World Wide Web wkracza do komórek ; Koniec dzieciństwa ; PRAWDA JEST TAM. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE I KONIEC TAJEMNIC: Wszystko jest oświetlone ; Budzi się elektryczny mózg ; Nowy środek ; Sherlock Holmes pracuje w domu ; Prawdziwy zwolennik ; IMPERIUM KONTRATAKUJE. CENZURA, DEZINFORMACJA I UKRYTA PRAWDA: Kontrolować sygnał ; Kontrolować ciało ; Kontrolować ducha ; Otumanić i zdezorientować ; MASZYNA NIERZECZYWISTOŚCI. SPRAWA PRAWDZIWOŚCI A ROZPRZESTRZENIANIE SIĘ: Echo własnego ja ; Rozprzestrzenianie się kłamstw ; Witajcie, boty, nasi władcy ; ZDOBYĆ SIEĆ, WYGRAĆ. NOWE WOJNY O UWAGĘ... I WŁADZĘ...: Cyberrewolucjoniści siódmego wieku ; Narracja. Wysnuć opowieść ; Emocje. Porusz czułą strunę, podsyć złość ; Autentyczność. Władza bycia realnym ; Społeczność. Potęga innych ; Zalew. Zatopić sieć, kierować światem ; NOWY RODZAJ WOJNY. KONFLIKTY, KTÓRE NAPĘDZAJĄ SIEĆ I ŚWIAT: Memy i wojna memów ; Wojna na odkrytym terenie ; Niewidzialna wojna ; Wojna wszystkich ze wszystkimi ; WŁADCY WSZECHŚWIATA. NOWE REGUŁY I NOWI WŁADCY: Przypadkowi cesarze ; Paskudne początki cyfrowej wolności ; Śliski stok ; Społeczna warta i cyfrowi niewolnicy ; Wojny robotów ; WNIOSKI. CO WIEMY, CO MOŻEMY UCZYNIĆ.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108686 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Hejt / Monika Sławecka. - Bielsko-Biała : Wydawnictwo Pascal, 2021. - 238, [1] strona ; 21 cm.
Młody, stary, mniej lub bardziej wykształcony. Z dużego miasta albo małej wsi. Nastolatek z pobliskiego podwórka, uśmiechnięta pani przedszkolanka, troskliwy ojciec lub ukochana babcia. Internet wyzwala w nich najgorsze instynkty, a anonimowość daje poczucie bezkarności. Na odległość dokonują egzekucji – czasem bezmyślnie wyładowując frustrację, a czasem z rozmysłem niszcząc komuś życie. Monika Sławecka, autorka poruszających reportaży Balet, który niszczy, Alkohol. Piekło kobiet i Porwania, rozmawia z ofiarami hejterów, które na własnej skórze przekonały się, jak okrutne potrafią być ich ataki. Są wśród nich celebryci, aktywiści, osoby znane i rozpoznawalne, ale też zwykli śmiertelnicy, na których miejscu mógłby się znaleźć każdy z nas. Gdzie leży cienka granica między krytyką a hejtem? O czym musimy pamiętać, by nie zostać internetowymi oprawcami? Co możemy zrobić, by chronić siebie i bliskich przed mową nienawiści? [Pascal, 2021]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-36 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
#Instaświęta / Natasza Socha. - Wydanie pierwsze. - Kraków : Wydawnictwo Literackie, 2023. - 266, [5] stron ; 21 cm.
Święta w krainie mediów społecznościowych Mistrzyni świątecznych opowieści powraca w ciepłej historii o szaleństwie internetowej popularności i znaczeniu głębokich relacji międzyludzkich Grudniowy Poznań przykryty śnieżną pierzyną. Przedświąteczne zakupy. A w samym środku tego szaleństwa Julka, która dorabia sobie jako dekoratorka bożonarodzeniowych choinek u najbogatszych mieszkańców miasta. Jej tegorocznymi klientkami są cztery influencerki: Alex, Inez, Anna i Ewa. Każda z nich ma zamiar wygrać nieoficjalny konkurs na najpiękniejsze #instaświęta. Mimo blichtru i luksusu pokazywanego w mediach społecznościowych, wszystkie dźwigają własny bagaż problemów. Kłopoty z dorastającymi dziećmi, nieudane małżeństwo, samotność... A jednak istnieje dom Julki i jej dziadka, w którym kobiety odkryją, jak łatwo można być sobą i odnaleźć prawdziwe rodzinne ciepło. Natasza Socha w ujmujący sposób pisze o sile rodzinnych więzi i rozgrzewa serca prawdziwie świąteczną atmosferą. #Instaświęta przypomina, że rzeczywistość często bywa piękniejsza niż instagramowe ujęcia. [www.azymut.pl, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-lit.pol. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz-García. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - 180 stron : ilustracje, wykresy, fotografie ; 24 cm.
(E-marketing)
Na okładce: nowe wydanie.
Bibliografia, netografia na stronach 177-178.
R. 1. KUCHNIA. WSTĘP DO CONTENT MARKETINGU: 1. Zbuduj dom dla swojej marki... w Internecie ; 2. Czym jest content marketing ; 3. Rynek content marketingu w Polsce ; 4. Mity na temat content marketingu ; R. 2. PRZEDPOKÓJ. BUDOWANIE PERSONY: 1. Do kogo kierujesz swoją komunikację ; 2. Czy to koniec demografii ; 3. Jak budować personę ; 4. Persony w procesie zakupowym ; 5. Z czego powinna składać się persona ; 6. Stwórz mapę empatii dla persony ; 7. Jaki jest współczesny konsument ; R. 3. GABINET. WEBWRITING - JAK PISAĆ TEKSTY DO INTERNETU: 1. Treści internetowe rozszyfrowane ; 2. Jak czytamy w Internecie ; 3. Copywriting internetowy ; 4. Zasady webwritingu ; 5. Google is king ; 6. Idealna długość treści w Internecie ; 7. Sposoby na tytuły internetowe ; 8. Jak zbudować księgę stylu w strategii content marketingowej ; 9. Zasady copywritingu produktowego, czyli content marketing w e-commerce ; R. 4. JADALNIA. STRATEGIA CONTENT MARKETINGOWA: 1. Serce domu i marketera - strategia ; 2. Audyt i analiza ; 3. Potrzeby grupy docelowej - budowa person ; 4. Cele działań content marketingowych i wskaźniki pomiaru ; 5. Kalendarz redakcyjny ; 6. Realizacja i pomiar działań ; 7. Storytelling w content marketingu ; 8. Od storytellingu do life-story ; 9. Content marketing w personal branding ; 10. Content marketing marek luksusowych ; 11. CSR w content marketingu ; R. 5. WARSZTAT. NARZĘDZIA CONTENT MARKETINGOWE: 1. Najpopularniejsze narzędzia ; 2. Marketing momentów i komunikacja wizualna ; 3. Social media w content marketingu ; 4. Blog firmowy ; 5. Jak wykorzystać content marketing przy organizacji eventu ; 6. Jak zwiększyć zaangażowanie w social media ; R. 6 OGRÓD. DYSTRYBUCJA TREŚCI: 1. Narzędzia dystrybucji treści ; 2. Recykling treści ; 3. SEO a dystrybucja treści ; 4. Influencer marketing ; 5. Publikacje u wydawców ; 6. Zautomatyzowana dystrybucja treści ; 7. Jak zwiększać ruch na stronie internetowej ; 8. Growth Hawking ; 9. Ego bait ; R. 7. GARDEROBA. CONTENT MARKETING SKIEROWANY DO KOBIET: 1. Kobieta to Twój kluczowy klient ; 2. Jaką konsumentką jest kobieta ; 3. Kobiety mają głos? ; 4. jakich przekazów oczekuje kobieta w komunikacji ; 5. Don‘t think pink! ; 6. Womanology ; R. 8. PODDASZE. PRZYSZŁOŚĆ CONTENT MARKETINGU: 1. Podsumowanie ; 2. Trendy na najbliższe lata ; 3. Trendy na nieco dalszą przyszłość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-105879 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz-García. - Wydanie 2. - 1 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - 180 stron : ilustracje, wykresy, fotografie ; 24 cm.
(E-marketing)
Na okładce: nowe wydanie.
Bibliografia, netografia na stronach 177-178.
R. 1. KUCHNIA. WSTĘP DO CONTENT MARKETINGU: 1. Zbuduj dom dla swojej marki... w Internecie ; 2. Czym jest content marketing ; 3. Rynek content marketingu w Polsce ; 4. Mity na temat content marketingu ; R. 2. PRZEDPOKÓJ. BUDOWANIE PERSONY: 1. Do kogo kierujesz swoją komunikację ; 2. Czy to koniec demografii ; 3. Jak budować personę ; 4. Persony w procesie zakupowym ; 5. Z czego powinna składać się persona ; 6. Stwórz mapę empatii dla persony ; 7. Jaki jest współczesny konsument ; R. 3. GABINET. WEBWRITING - JAK PISAĆ TEKSTY DO INTERNETU: 1. Treści internetowe rozszyfrowane ; 2. Jak czytamy w Internecie ; 3. Copywriting internetowy ; 4. Zasady webwritingu ; 5. Google is king ; 6. Idealna długość treści w Internecie ; 7. Sposoby na tytuły internetowe ; 8. Jak zbudować księgę stylu w strategii content marketingowej ; 9. Zasady copywritingu produktowego, czyli content marketing w e-commerce ; R. 4. JADALNIA. STRATEGIA CONTENT MARKETINGOWA: 1. Serce domu i marketera - strategia ; 2. Audyt i analiza ; 3. Potrzeby grupy docelowej - budowa person ; 4. Cele działań content marketingowych i wskaźniki pomiaru ; 5. Kalendarz redakcyjny ; 6. Realizacja i pomiar działań ; 7. Storytelling w content marketingu ; 8. Od storytellingu do life-story ; 9. Content marketing w personal branding ; 10. Content marketing marek luksusowych ; 11. CSR w content marketingu ; R. 5. WARSZTAT. NARZĘDZIA CONTENT MARKETINGOWE: 1. Najpopularniejsze narzędzia ; 2. Marketing momentów i komunikacja wizualna ; 3. Social media w content marketingu ; 4. Blog firmowy ; 5. Jak wykorzystać content marketing przy organizacji eventu ; 6. Jak zwiększyć zaangażowanie w social media ; R. 6 OGRÓD. DYSTRYBUCJA TREŚCI: 1. Narzędzia dystrybucji treści ; 2. Recykling treści ; 3. SEO a dystrybucja treści ; 4. Influencer marketing ; 5. Publikacje u wydawców ; 6. Zautomatyzowana dystrybucja treści ; 7. Jak zwiększać ruch na stronie internetowej ; 8. Growth Hawking ; 9. Ego bait ; R. 7. GARDEROBA. CONTENT MARKETING SKIEROWANY DO KOBIET: 1. Kobieta to Twój kluczowy klient ; 2. Jaką konsumentką jest kobieta ; 3. Kobiety mają głos? ; 4. jakich przekazów oczekuje kobieta w komunikacji ; 5. Don‘t think pink! ; 6. Womanology ; R. 8. PODDASZE. PRZYSZŁOŚĆ CONTENT MARKETINGU: 1. Podsumowanie ; 2. Trendy na najbliższe lata ; 3. Trendy na nieco dalszą przyszłość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Staying safe online" 2016.
Kolekcja książek w języku ukraińskim.
Tekst w języku ukraińskim.
Чи знаєте ви, як почуватися захищеними в інтернеті? Відповідь на це запитання можна знайти в книжці "Життя онлайн. Як уберегтися від кібербулінгу, вірусів та інших халеп в інтернеті". У виданні є низка практичних порад зі створення сторінок у соціальних мережах, правила поведінки з інформацією, приватними даними, взаємодії з користувачами й дотримання авторського права. Крім того, у книжці читач знайде інформацію та корисні підказки щодо секстингу, кібербулінгу та інтернет-шахрайства. [Knigolav, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-dz-004-obcojęz. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nie zostawaj influencerem / Janek Strojny. - Wydanie I. - Kraków : Znak Litera Nova, 2024. - 308, [11] stron ; 21 cm.
Pokażę wam świat social mediów, jakiego nie znacie. Mam na imię Janek. Byłem influencerem. Widziałem ludzi, którzy dla zasięgów robili z siebie idiotów, porzucali swoje miłości i oszukiwali najbliższych. Bywałem na imprezach, gdzie cukiernice z kokainą przechodziły z rąk do rąk, a milionowe kontrakty dostawali tylko ci, którzy ćpali. Byłem po drugiej stronie świata, w którym influencerzy zdejmowali maski i wszyscy, co do jednego, wierzyli, że są bogami. Wiem, jak wspiąć się na ten Olimp. Stałem na jego szczycie i chciałem skoczyć na główkę. Gdybym nie zwariował, byłbym dzisiaj warszawskim landlordem z niezłą bryką. Ale zamiast tego trafiłem do szpitala psychiatrycznego. Nie wytrzymałem tego patoświata social mediów. Chciałem się wylogować. Dosłownie. W realu. Mam na imię Janek. Byłem influencerem. Takim zabawnych gościem w różnokolorowych czapeczkach beanie. Nagrywałem filmiki na TikToka. W najlepszym miesiącu miały osiemdziesiąt milionów wyświetleń. Słowem: wiem, jak zarobić w internecie kupę szmalu. Powiem wam, jak to zrobić. Ale przede wszystkim pokażę, dlaczego nie warto [Społeczny Instytut Wydawniczy Znak, 2024].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-113662 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Czwarta władza szóstej B / Adam Studziński. - [Piaseczno] : Heraclon International. Storybox.pl ; [Katowice] : w porozumieniu z Wydawnictwem Dreams, copyright 2020. - 1 płyta audio CD (2 godz. 30 min) : digital, stereo ; 12 cm.
Czas trwania: 2 godz. 30 min.
Czyta Konrad Biel.
Nagranie w formacie mp3.
Szkolny portal informacyjny? Ale nuda! Kto by chciał go prowadzić? Nowy! On jeden wiedział, jaką władzę dają media. Można mieć wpływ nie tylko na sprawy innych uczniów, lecz także na decyzje dyrektora szkoły. A może nawet na ujęcie groźnego przestępcy…? Współczesne media są pełne manipulacji. Dlaczego tak jest i jak się przed nią bronić? To opowieść, która obnaża mechanizmy społecznego przekazu, pokazuje wartość krytycznego myślenia i przestrzega przed bezmyślnym przyjmowaniem sensacyjnych newsów. [Heraclon International, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. F.18-km-080 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poznajcie Tolę, dziewczynkę, która chce dostawać lajki. Mnóstwo lajków. W tej historii będzie też dużo wiewiórek i jedna piła mechaniczna. Pojawi się również król Hugon, piękne księżniczki i bardzo rozkojarzony krawiec. Wiewiórczy Z@kątek to opowieść o mediach społecznościowych. O tym, jak dzięki nim można zmieniać świat na lepszy, ale i o tym, jak poprzez nieumiejętne korzystanie z nich można wpaść w poważne kłopoty. Wiewiórczy Z@kątek to lektura obowiązkowa przed pierwszym zalogowaniem się do jakiegokolwiek serwisu społecznościowego! [Dreams, 2019]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 19 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-II (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-II/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-II/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-II/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-II/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5-II/P (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-II/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-II/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-II/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.9-II/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-II/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.11-II/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.12-II/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-II/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-II/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-II/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.17-II/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.18-II/P (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-II/P (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ukryta sieć / Jakub Szamałek ; 3)
Stanowi cz. 3 cyklu "Ukryta sieć". Cz. 1 pt.: Cokolwiek wybierzesz, cz. 2 pt.: Kimkolwiek jesteś.
Publikacja dostępna również w formie książki mówionej.
Wielki finał bestsellerowej serii „Ukryta sieć”. Jesień 2020 roku. Dochodzi do katastrofalnego wycieku na terenie kopalni miedzi. W ręce analityków złośliwego oprogramowania trafia tajemniczy wirus. Julita Wójcicka odkrywa, że złoczyńcy, których śledzi od dwóch lat, zainteresowali się nagle… zbiorami bibliotecznymi. Te wszystkie wątki zazębiają się ze sobą, a mianownikiem, który je łączy, jest sztuczna inteligencja. „Trzecia, ostatnia, część przygód Julity Wójcickiej pokazuje, że cyberataki i bezpieczeństwo w sieci to coś więcej niż strata konta w portalu społecznościowym. Kradzież tożsamości, szpiegowanie, przejęcie kryptowaluty - potrafią zniszczyć życie. I to dosłownie. Niezbędna lektura w tych czasach.”
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 18 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-pol. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Wyp-IV/D (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-krym. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-sens. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.9-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.12-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-krym. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-sens. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.17-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.18-lit.pol.w. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-lit.pol.w. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej