Sałbut Bartosz
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(37)
Forma i typ
Książki
(33)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(13)
Poradniki i przewodniki
(6)
Publikacje popularnonaukowe
(6)
Publikacje fachowe
(5)
Audiobooki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
dostępne
(58)
wypożyczone
(11)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(20)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(15)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(3)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(1)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(2)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(3)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(3)
Filia 9 (Czackiego 5)
(2)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(2)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(5)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(4)
Filia 20 (Solarza 9a)
(3)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2478)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1663)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(793)
Sałbut Bartosz
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(787)
Kowalska Dorota
(671)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(666)
Doyle Arthur Conan
(642)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(600)
Wallace Edgar
(584)
Zarawska Patrycja (1970- )
(517)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(505)
Cartland Barbara
(492)
Kochanowski Jan
(484)
Shakespeare William (1564-1616)
(471)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(463)
Shakespeare William
(462)
Christie Agatha (1890-1976)
(444)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(443)
Dickens Charles
(440)
Popławska Anna (filolog)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(403)
Prus Bolesław (1847-1912)
(402)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(399)
Roberts Nora (1950- )
(397)
Chopin Fryderyk (1810-1849)
(396)
Verne Jules
(391)
Fabianowska Małgorzata
(385)
Drewnowski Jacek (1974- )
(376)
Konopnicka Maria
(373)
Twain Mark
(362)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(354)
Steel Danielle (1947- )
(349)
May Karl
(345)
Poe Edgar Allan
(339)
Bach Johann Sebastian (1685-1750)
(336)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(331)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(318)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(308)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(305)
Ludwikowska Jolanta
(305)
Tuwim Julian (1894-1953)
(301)
London Jack
(298)
Rzehak Wojciech (1967- )
(298)
Dönges Günter
(286)
Mahr Kurt
(284)
Boy-Żeleński Tadeusz
(283)
Darlton Clark
(280)
Leśmian Bolesław
(279)
Ewers H.G
(278)
Beethoven Ludwig van (1770-1827)
(271)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Sienkiewicz Henryk
(257)
Mozart Wolfgang Amadeus (1756-1791)
(254)
Zimnicka Iwona (1963- )
(254)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(249)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(247)
Krasicki Ignacy
(243)
King Stephen (1947- )
(241)
Francis H.G
(240)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(239)
Montgomery Lucy Maud
(237)
Conrad Joseph
(234)
Austen Jane
(233)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(233)
Goscinny René (1926-1977)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
May Karol
(230)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(229)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(228)
Chávez José Pérez
(222)
Ławnicki Lucjan
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Szancer Jan Marcin (1902-1973)
(220)
Stevenson Robert Louis
(219)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Kraszewski Józef Ignacy
(213)
Szulc Andrzej
(213)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(213)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(212)
Wells H. G
(212)
Balzac Honoré de
(211)
Kipling Rudyard
(211)
Szal Marek
(211)
Voltz William
(211)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(209)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(23)
Okres powstania dzieła
2001-
(28)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(35)
Język
polski
(35)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
14-17 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Młodzież
(1)
Programiści
(1)
Projektanci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(3)
Literatura amerykańska
(2)
Temat
Sukces
(8)
Trump, Donald (1946- )
(4)
Inwestycje
(3)
Kariera
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Zarządzanie
(3)
Autoprezentacja
(2)
Bokserzy
(2)
Działalność gospodarcza
(2)
Fury, Tyson (1988- )
(2)
Kampania wyborcza prezydencka
(2)
Mecze piłkarskie
(2)
Piłka nożna
(2)
Politycy
(2)
Polityka
(2)
Prezydentura (urząd)
(2)
Przywódcy i głowy państw
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Ryzyko inwestycyjne
(2)
Samorealizacja
(2)
Urzędnicy
(2)
Uzależnienie (nałóg)
(2)
Zawody sportowe
(2)
Akcje (ekonomia)
(1)
Aktorzy amerykańscy
(1)
Analiza fundamentalna (metoda ekonomiczna)
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Analiza techniczna (metoda ekonomiczna)
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Aplikacja internetowa
(1)
Archeologia
(1)
Badania polarne
(1)
Behawioryzm
(1)
Boks
(1)
Brawn, Ross (1954- )
(1)
Buffett, Warren (1930- )
(1)
Celebryci
(1)
Człowiek neandertalski
(1)
Demokracja
(1)
Dobro wspólne
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Elita społeczna
(1)
Epoka kamienia
(1)
FIFA
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Finanse publiczne
(1)
Fisher, Philip
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Graham, Benjamin (1894-1972)
(1)
Grand Prix (wyścigi samochodowe)
(1)
Harris, Neil Patrick (1973- )
(1)
Innowacje
(1)
Interfejs użytkownika
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Inwestycje giełdowe
(1)
Islam
(1)
Kluby sportowe
(1)
Kobieta
(1)
Konkurencyjność
(1)
Korupcja
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Ludy pierwotne
(1)
Lynch, Peter S.
(1)
Marketing doświadczeń
(1)
McCrae, Lindsay
(1)
Merytokracja
(1)
Munger, Charles (1924- )
(1)
Muzyka amerykańska
(1)
Muzyka rozrywkowa
(1)
Neff, John
(1)
Niepowodzenie
(1)
Nierówności społeczne
(1)
Nowojorska Giełda Papierów Wartościowych
(1)
Organizacje sportowe
(1)
Paleoantropologia
(1)
Pingwin cesarski
(1)
Piosenkarze amerykańscy
(1)
Piłkarze nożni
(1)
Pochodzenie człowieka
(1)
Polityka gospodarcza
(1)
Pop (muzyka)
(1)
Populizm (ideologia)
(1)
Prakseologia
(1)
Prawa kobiet
(1)
Praworządność
(1)
Programowanie neurolingwistyczne
(1)
Projektowanie
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przyroda
(1)
Próba samobójcza
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Real Madrid Club de Fútbol
(1)
Reprezentacja narodowa
(1)
Rola społeczna
(1)
Ronaldo, Cristiano (1985- )
(1)
Samowychowanie
(1)
Spears, Britney (1981- )
(1)
Spier, Guy (1966- )
(1)
Temat: czas
2001-
(15)
1901-2000
(6)
1945-1989
(5)
1989-2000
(5)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(7)
Afryka
(1)
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Antarktyda
(1)
Arabia Saudyjska
(1)
Azja
(1)
Europa
(1)
Grecja
(1)
Hiszpania
(1)
Katar
(1)
Madryt (Hiszpania)
(1)
Portugalia
(1)
Rosja
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Poradnik
(11)
Opracowanie
(6)
Reportaż
(4)
Pamiętniki i wspomnienia
(3)
Biografia
(2)
Podręcznik
(2)
Poradniki
(2)
Publicystyka
(2)
Autobiografia
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Książki mówione
(1)
Pamiętniki południowoafrykańskie
(1)
Relacja z podróży
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wywiady
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Zarządzanie i marketing
(7)
Kultura fizyczna i sport
(6)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(6)
Historia
(5)
Rozwój osobisty
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Kultura i sztuka
(2)
Psychologia
(2)
Archeologia
(1)
Biologia
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
37 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Classic)
(Prawa sukcesu według Napoleona Hilla ; [t. 3])
Tytuł oryginału: "Law of success" 2003.
Stanowi t. 3 cyklu "Prawa sukcesu". T. 1 pt.: Zasady potęgi osobistej, t. 2 pt.: Zasady samodoskonalenia, t. 4 pt.: Zasady wiedzy i władzy.
Nigdy wcześniej dzieło Hilla nie ukazało się w tak pełnej i aktualnej postaci, jak w niniejszym wydaniu. Książka „Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady pracy nad sobą” to niepowtarzalna okazja, by poznać klasyczne techniki pracy nad sobą, które nie przestały być aktualne. Do dziś sprawnie radzą sobie w towarzystwie nowoczesnych, popartych naukowymi badaniami koncepcji odnoszenia sukcesu w życiu osobistym i zawodowym. Poznaj cztery złote prawa sukcesu w drodze do doskonałości: IX. Nawyk robienia więcej niż to, za co Ci płacą Pierwsze prawo mówi o tym, jak nauczyć się czerpać satysfakcję ze swojej pracy i jak bardzo możesz rozwinąć się, robiąc to, co naprawdę kochasz. Poznaj sekret ludzi wytrwałych i dowiedz się, jak znaleźć źródła wewnętrznej motywacji. Przekonaj się, że miłość, którą wkładasz w pracę, zwróci Ci się w dwójnasób. X. Miła osobowość Drugie prawo uświadomi Ci, jak wiele sekretów zdradza Twój wygląd i strój, Twoja mowa ciała i mimika. Dowiedz się, czym jest osobisty magnetyzm i jak sprawić, by ludzie Ci zaufali i byli lojalni wobec Ciebie . Naucz się robić na innych pozytywne wrażenie i zjednywać sobie przyjaciół oraz zwolenników. XI. Poprawne myślenie Trzecie prawo będzie dla Ciebie szczególnie cenną lekcją. Pokaże Ci, jak ważne są w codziennym życiu zasady logiki, a także umiejętność wyznaczania priorytetów i gromadzenia wartościowych informacji. Naucz się posługiwać autosugestią, przekonaj się, czym jest kreatywne myślenie i jak możesz zacząć korzystać z potęgi bezgranicznej inteligencji. XII. Koncentracja Czwarte prawo pozwoli Ci wykształcić w sobie nawyki, dzięki którym będziesz mógł z łatwością osiągać wyznaczone cele. Odkryj, jak wielki potencjał tkwi w Twoim umyśle i jak wiele możesz zrobić dzięki kontrolowaniu własnej uwagi i skupianiu jej na problemie tak długo, aż zostanie rozwiązany. Naucz się w pełni panować nad sobą i swoimi myślami. [https://lubimyczytac.pl/ksiazka/146836/prawa-sukcesu-wedlug-napoleona-hilla-zasady-pracy-nad-soba, 16.01.2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: "The Start-up of you : adapt to the future, invest in yourself and transform your career" 2012.
Współczesny rynek pracy to prawdziwa rzeź niewiniątek. Coraz trudniej wyróżnić się w tłumie i przekonać potencjalnych pracodawców, że jesteś kandydatem doskonałym. Jakim cudem w tak nieprzyjaznym środowisku można zwiększyć tempo rozwoju kariery zawodowej? To proste - wykaż się przedsiębiorczością i zarządzaj swoją karierą tak, jak zarządza się startupem, a wkrótce staniesz się najatrakcyjniejszym kąskiem na rynku. Pamiętaj - to nie jest książka o szukaniu pracy. Nie znajdziesz tu wskazówek, jak tworzyć CV, ani sztuczek przydatnych na rozmowach kwalifikacyjnych. Zamiast tego poznasz strategie, które pomogą Ci rozbudować sieć kontaktów, zdobyć przewagę konkurencyjną i wychwycić najlepsze okazje do rozwoju zawodowego. Nauczysz się też pozyskiwać dane i informacje, dzięki którym podejmiesz najlepsze decyzje zawodowe, a przede wszystkim przetrwasz, rozkwitniesz i zrealizujesz najśmielsze plany zawodowe. Gotowy na przejęcie kontroli nad przyszłością? [Helion, 2014]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-113816 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "UX strategy : how to devise innovative digital products that people want" 2015.
Na okładce i stronie tytułowej także nazwa wydawcy oryginału: O'Reilly. Na stronie redakcyjnej także ISBN oryginału.
Indeks.
Dla projektantów UX lub UI, menedżerów produktu, członków zespołów projektowych.
Strategia wrażeń użytkownika (UX) wymaga umiejętnego połączenia strategii biznesowej oraz projektowania UX. Niestety jak dotąd brakowało łatwego w zastosowaniu modelu łączenia tych dwóch dziedzin w praktyce. Ten niezwykle praktyczny podręcznik zawiera nieskomplikowane narzędzia i techniki strategiczne, które pomogą Twojemu zespołowi i Tobie w tworzeniu innowacyjnych produktów cyfrowych, z których inni faktycznie będą chcieli korzystać. Bez względu na to, czy jesteś przedsiębiorcą, projektantem UX lub UI, menedżerem produktu, czy też jednym z członków wewnętrznego zespołu przedsiębiorczego, znajdziesz tutaj metody o różnym stopniu zaawansowania, które będziesz mógł z miejsca wykorzystać w codziennej pracy. Autorka przedstawia tu także biznesowe analizy przypadków, kontekst historyczny i przykłady z życia wzięte, a ponadto dokłada zapis rozmów z wybitnymi strategami, którzy wyjaśniają, jak oni widzą zagadnienie strategii UX. Zdefiniuj i zweryfikuj docelową grupę użytkowników z wykorzystaniem prowizorycznych profili klienta oraz technik rozpoznania rynku. Przeprowadź badania i analizę konkurencji w celu lepszego poznania zatłoczonego rynku lub stworzenia na nim jakiejś niepowtarzalnej wartości. Pomóż członkom swojego zespołu skoncentrować się na podstawowej użyteczności produktu oraz modelu biznesowym poprzez prowadzenie uporządkowanych eksperymentów na prototypach. Projektuj lejki UX zwiększające zaangażowanie klientów poprzez łączenie pożądanych działań użytkowników z odpowiednimi wskaźnikami. [https://helion.pl/ksiazki/strategia-ux-jak-tworzyc-innowacyjne-produkty-cyfrowe-ktore-spotkaja-sie-z-uznaniem-rynku-jaime-levy,suxjti.htm#format/d, dostęp 20.08.2018]
1. Strategia UX - co to takiego? ; 2. Cztery elementy składowe strategii UX ; 3. Weryfikacja propozycji wartości ; 4. Badania na potrzeby analizy konkurencji ; 5. Analiza konkurencji ; 6. Innowacja w zakresie wartości na scenopisie obrazkowym ; 7. Tworzenie prototypów na potrzeby eksperymentów ; 8. Partyzanckie badania z udziałem użytkowników ; 9. Projektowanie pod kątem konwersji ; 10. Stratedzy w swoim środowisku naturalnym ; 11. Na zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spacer po Wall Street : [sprawdzona strategia skutecznego inwestowania] / Burton G. Malkiel ; przekład Bartosz Sałbut. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2023. - [2], 402 strony : fotografie, ilustracje, portret, wykresy ; 24 cm.
Tytuł oryginału: "A random walk down Wall Street : the best investment guide that money can buy" 1973.
Wydania wcześniejsze pt.: Błądząc po Wall Street : sprawdzona strategia skutecznego inwestowania. Na okładce: Nowe, 13 wydanie światowego bestsellera.
Na okładce: Nowe, 13 wydanie światowego bestsellera.
Indeks.
Dla doświadczonych i początkujących inwestorów indywidualnych.
To jedna z najważniejszych książek o inwestowaniu jakie kiedykolwiek napisano! Ponad 2 miliony sprzedanych egzemplarzy! -W jaki sposób inwestować, aby było to sposobem na życie? -Jakich metod używają zawodowi inwestorzy? -Jak stosować analizę techniczną i fundamentalną w praktyce? -Na czym polega teoria błądzenia losowego? -Które sposoby zarządzania ryzykiem są najlepsze? -Jak przewidywać rentowność akcji i obligacji? Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedź w najnowszym, 13 już wydaniu słynnego światowego bestsellera Burtona G. Malkiela. [Wydawnictwo Naukowe PWN, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-113233 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Porażka nie będzie całkowitą porażką, jeśli czegoś się dzięki niej nauczysz. Miałeś kiedyś poczucie, że rodzice czy nauczyciele stawiają ci niesamowicie wysokie oczekiwania i za nic mają nawet to, że się ich po prostu nie da spełnić? Zdarzyło ci się kiedyś przegrać, choć bardzo ci zależało na wygranej? Czy zdarzyło ci się marzyć, aby móc cofnąć czas i zacząć wszystko od nowa? Co się dzieje, kiedy ci coś nie wyjdzie? Czy ogarnia cię wtedy poczucie beznadziejności? Czy wydaje ci się, że już się nigdy po tej porażce nie pozbierasz? Jeśli na którekolwiek z tych pytań odpowiadasz twierdząco, to ta książka jest właśnie dla ciebie. Skoro musisz się mierzyć z niepowodzeniem – a musisz, bo każdy czasem musi – to może warto zacząć na tym korzystać? Niby jak? Wyciągając wnioski. Zmarnowana szansa nie będzie całkiem zmarnowana, jeśli się dzięki niej czegoś nauczysz. Każde niepowodzenie – przegrana w zawodach, zły stopień, zerwany związek czy nieudane przesłuchanie – może jednak stanowić krok naprzód, o ile tylko posiada się odpowiednie narzędzia i umie wyciągać wnioski. W książce "Czasem wygrywasz, a czasem się uczysz. Dla nastolatków", która stanowi adaptację pierwotnego ogólniejszego tekstu, autor, bestsellerowy pisarz i ekspert w dziedzinie przywództwa, John C. Maxwell, dzieli się refleksjami na temat własnych niepowodzeń, przedstawia interaktywne ćwiczenie polegające na prowadzeniu dziennika i przytacza zupełnie nowe historie o wpływowych ludziach, takich jak przedsiębiorca Steve Jobs, złota medalistka olimpijska Gabby Douglas czy laureatka Pokojowej Nagrody Nobla Malala Yousafzai. Maxwell pomaga młodym czytelnikom w rozwijaniu jedenastu umiejętności niezbędnych zwycięzcy i pokazuje wszystkim nastolatkom – począwszy od przeciętnych uczniów, poprzez kapitanów drużyn sportowych, a na przyszłych liderach biznesu skończywszy – jak w każdej porażce dostrzec szansę na przyszły sukces. [MT Biznes, 2021]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110083 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5dz-1 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20dz-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Fascynująca relacja z wyprawy na drugi koniec świata i niepowtarzalny portret najbardziej wyjątkowych mieszkańców Antarktydy. Podczas antarktycznej zimy dzieją się rzeczy niesamowite. Gdy temperatura spada do minus sześćdziesięciu stopni, a morze wokół południowego kontynentu zamarza, pingwiny cesarskie - największe ze wszystkich pingwinów - rozpoczynają wielokilometrową wędrówkę po lodzie, aby dotrzeć tam, gdzie mają przyjść na świat ich młode. Żadne inne zwierzęta nie rozmnażają się w tak surowych, niesprzyjających warunkach. Matki i ojcowie wymieniają się rolami, a samce poszczą przez ponad sto dni najstraszliwszej zimy, aby wysiedzieć jaja i bezpiecznie sprowadzić młode pisklęta na skuty lodem świat. Rok wśród pingwinów to opowieść o wyprawie na kraniec świata. Lindsay McCrae, ceniony i wielokrotnie nagradzany twórca filmów przyrodniczych, należący do ekipy sir Davida Attenborough operator, przez 337 dni podziwiał unikatowe piękno Antarktydy i śledził z bliska życie jedenastu tysięcy pingwinów cesarskich. Ta książka to fascynująca kronika życia, śmierci i ponownych narodzin tych wyjątkowych ptaków, a także opowieść o niezwykłym doświadczeniu człowieka, który spędził blisko rok w najbardziej ekstremalnych warunkach, jakie tylko sobie wyobrazić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109948 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Profit first : transform your business from a cash-eating monster to a money-making machine" 2014.
Wyobraź sobie, że to nie ty służysz swojej firmie, lecz ona służy tobie. Wyobraź sobie, że na kolejnej inwestycji wreszcie zarobisz. Wyobraź sobie, że możesz sobie tę rentowność zagwarantować. To wszystko jest możliwe, a osiągnięcie takiego stanu rzeczy jest łatwiejsze, niż mogłoby ci się wydawać. Mike Michalowicz opracował nieszablonowy system zarządzania przepływami środków pieniężnych, dzięki któremu dziesiątki małych firm wyrwały się ze spirali śmierci i momentalnie osiągnęły rentowność. Dzięki tej książce - teraz możesz to zrobić i ty! Ludzie, dla których zysk ma znaczenie drugorzędne, a najważniejszy jest wzrost, zwykle szybko bankrutują. Michalowicz dokładnie pokazuje dlaczego tradycyjna reguła znana z rachunkowości, czyli przychody - koszty = zysk, jest sprzeczna z naturą ludzkich zachowań. Przekonuje, że wzór ten należy zaliczyć do mitów - że wpędza nas on w spiralę zwiększania sprzedaży i jednoczesnego zmniejszania rentowności. W niniejszej książce przedstawia behawioralne podejście do księgowości, które przejawia się w przekształceniu powyższego wzoru do postaci: przychody - zysk = koszty. Jak wszyscy wiemy, jedną z najskuteczniejszych strategii tracenia na wadze jest ograniczanie spożywanych porcji poprzez używanie mniejszych talerzy. Na podobnej zasadzie Michalowicz pokazuje, w jaki sposób najpierw osiągnąć zysk, a na wydatki przeznaczyć tylko tyle pieniędzy, ile zostanie. Ta jedna zmiana powoduje, że twoja firma momentalnie przekształci się z potwora przejadającego pieniądze w maszynkę do ich zarabiania. Z tej książki dowiesz się również, dlaczego: przestrzeganie sformułowanych tu czterech zasad upraszcza rachunkowość i ułatwia prowadzenie rentownej działalności biznesowej, a wszystko wyłącznie dzięki analizie wyciągów bankowych, osiąganie w pierwszej kolejności zysku sprzyja oszczędności oraz inspiruje do tworzenia innowacji zdolnych odmieniać całe branże, mała, ale regularnie rentowna firma może być warta znacznie więcej niż firma duża, która ma problemy z utrzymaniem się na powierzchni, firmy wcześnie osiągające trwałą rentowność mają większe szanse na długoterminowy, dynamiczny wzrost. Dzięki dziesiątkom analiz przypadków, szczegółowym poradom oraz charakterystycznemu dla niego poczuciu humoru Michalowicz może pomóc ci już na zawsze odmienić kondycję finansową twojej firmy. [MT Biznes, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Neanderthals rediscovered : how modern science is rewriting their story" 2013.
Bibliografia, netografia na stronach [225]-233. Indeks.
Nasze postrzeganie neandertalczyków - dzięki przełomowym odkryciom i coraz większym możliwościom nauki - nieustannie się zmienia. Okazuje się, że neandertalczycy wykazywali zachowania zaskakująco podobne do zachowań współczesnych ludzi: chowali swoich zmarłych, dbali o chorych, polowali na duże zwierzęta, pozyskiwali owoce morza, a także porozumiewali się ze sobą za pomocą mowy. Nie byli wcale istotami prymitywnymi, nie mieli nic wspólnego z naszymi wcześniejszymi wyobrażeniami o nich. Skoro jednak tak dobrze sobie radzili, to dlaczego wymarli, a przetrwał Homo sapiens? W tej ważnej i niezwykle ciekawej książce autorzy prowadzą nas przez świat neandertalczyków, jakim go postrzegamy dzisiaj. Zgłębiając jego tajemnice, zgłębiają też jedno z najważniejszych stojących przed nami pytań: co to właściwie znaczy być człowiekiem? [Prószyński i S-ka, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111279 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The tyranny of merit : what's become of the common good?" 2020.
Wprowadzenie. Dostać się ; R. 1. Zwycięzcy i przegrani ; R. 2. "Great because good", krótka historia moralna merytokracja ; R. 3. Retoryka awansu ; R. 4. Kredencjalizm - ostatnie akcntowane urządzenie ; R. 5. Etyka sukcesu ; R. 6. Maszyna sortująca ; R. 7. Uznanie dla pracy ; Podsumowanie. Zasługi a dobro wspólne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108919 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. Zarządzanie)
Cz. I. Teoria skutecznego wprowadzania zmiany: 1. Zmiana w organizacji, 2. Teoria skutecznego wprowadzania zmiany ; Cz. II. Wprowadzanie zmiany: 3. Powszechne zaangażowanie i wspólna diagnoza, 4. Zmiana wzorca organizacyjnego, 5. Zmiana w obszarze zasobów ludzkich ; Cz. III. Szersze spojrzenie: 7. Przewodzenie zmianie, 8. Na zielono.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.95/.96 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Czas trwania: 7 godz. 54 min. 55 s.
Tyt. oryg.: " The education of a value investor : my transformative quest for wealth, wisdom, and enlightment".
Czyta Janusz German.
Nagranie w formacie mp3.
Fascynująca i inspirująca historia człowieka, która odkryje przed tobą tajemnice skutecznego inwestowania w wartość. Najważniejsza lekcja płynąca z tej książki dotyczy jednak znajomości samego siebie jako narzędzia umożliwiającego oczyszczenie procesu myślowego i podejmowania lepszych decyzji inwestycyjnych - decyzji, które nie będą motywowane rywalizacją, zawiścią, niepewnością lub lękiem. Guy Spier od siedemnastu lat prowadzi fundusz hedgingowy Aquamarine Fund, osiągający rewelacyjne zwroty, znacznie przekraczające wyniki szerokiego rynku. [MT Biznes, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.KM/CD 1408 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W wyjątkowo interesujący sposób autor opisuje sytuację z jaką mamy obecnie do czynienia na całym świecie. Wielkie, międzynarodowe korporacje zdobywają dominujące pozycje w wielu obszarach gospodarki, czego efektem jest galopująca nierówność i spowolnienie rozwoju. Stiglitz nie poprzestaje jednak na ukazaniu nam naszego trudnego położenia, opisuje też w jaki sposób możemy jeszcze z niego wybrnąć. Jeżeli obywatele będą wywierali na rządzących presję, domagając się rozwiązań, które pozwolą korzystać z benefitów oferowanych przez wolny rynek, jednocześnie rugując jego nadużycia, jeżeli będziemy wspierali edukację, postęp technologiczny i ideę państwa prawa, uda nam się stworzyć nowy model progresywnego kapitalizmu, który będzie służył nam wszystkich, nie tylko wybranemu procentowi. [PWN, 2020] "Zdobyta wiedza oraz doświadczenie dobitnie uświadomiły mi, że ekonomii i polityki nie można rozdzielić, a już z pewnością nie w Ameryce, gdzie motorem napędowym polityki są pieniądze. Książka ta w dużej mierze koncentruje się na naszych bieżących realiach ekonomicznych. Byłoby z mojej strony jednak zaniedbaniem, gdybym nie wspomniał również o polityce. Wiele elementów mojej diagnozy to już dzisiaj koncepcje znane, jak choćby nadmierne ufinansowienie, źle zarządzana globalizacja czy rosnąca potęga rynków. Pokazuję zatem, w jaki sposób są one powiązane i w jaki sposób wszystkie razem tłumaczą zarówno anemiczny wzrost gospodarczy, jak i wielce nierówny podział owoców tegoż niewielkiego wzrostu. Nie chodzi jednak tylko o to, żeby postawić diagnozę. Musimy wiedzieć, co możemy zrobić, żeby ruszyć we właściwym kierunku (...). Nadchodzi czas na wielkie zmiany. Drobne korekty kursu politycznego i ekonomicznego nie wystarczą, aby stawić czoła czekającym nas wyzwaniom. Potrzebujemy odważnych decyzji, takich jak te, do których podjęcia wzywam na kartach tej książki. Żadna ze zmian nie będzie jednak możliwa bez silnej demokracji, która oprze się sile politycznej najzamożniejszych. Przed reformą gospodarczą będzie musiała zatem nastąpić reforma polityczna." Ze wstępu Autora
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108861 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 459-[464].
Arabia Saudyjska to jeden z najbardziej tajemniczych krajów świata. Szczególnie dotyczy to życia kobiet, które dla człowieka Zachodu przedstawia tylko zbiór stereotypowych wyobrażeń. Nicola Sutcliff postanowiła naocznie przekonać się, co kryje się za nikabem. Przez cztery lata mieszkała w Arabii Saudyjskiej, pracowała tam i widywała się z kobietami. Spotykała się ze znanymi na całym świecie saudyjskimi aktywistkami walczącymi o prawa kobiet, rozmawiała z żonami z poligamicznych rodzin, poznawała księżniczki i żyjące na pustyni Beduinki. Ze szczerych, pełnych emocji rozmów wyłania się prawdziwy, zupełnie nieznany portret Saudyjki. Od religii i polityki przez problemy dnia codziennego, poligamiczne małżeństwa, niezrozumiały dla ludzi Zachodu system opiekuna prawnego aż po seksualność, rozmówczynie autorki opisują świat, który Europejczykowi wydaje się czymś obcym. To prawdziwa, inspirująca i odważna opowieść, która obala wiele stereotypów i ukazuje intymne myśli oraz szczegóły z codziennego życia kobiet w tym najbardziej intrygującym ze wszystkich krajów. [https://www.proszynski.pl/Jestem_Saudyjka__Swiat_oczami_kobiet_z_Arabii_Saudyjskiej-p-36566-.html, dostęp 4.11.2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-reportaż (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The umami strategy : stand out by mixing business with experience design" 2021.
Odkrywanie przewagi konkurencyjnej płynącej z doświadczeń ; Definiowanie Strategii Umami ; Startegia Umami - narzędzia praktyczne ; Nastawienie Umami.
Jeżeli chcesz wyróżnić się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi klienci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują doświadczenia. Co więcej, w najbliższych latach doświadczenia staną się fundamentem tworzenia wyjątkowej wartości rynkowej i głównym źródłem przewagi strategicznej. Jak to zrobić? Musisz zbudować potężną, ale wykonalną strategię i skutecznie wdrożyć ją w całej organizacji. Aga Szóstek określa tę strategię jako umami, które jest piątą kategorią smaku (obok słodkiego, kwaśnego, słonego i gorzkiego) i nadaje potrawom wyjątkowy smak. W realiach biznesowych umami rozumiane jest jako doświadczenie, którego klienci nigdy nie mają dość i o którym sami z siebie opowiadają innym, jako czynnik, dzięki któremu nasza oferta przestaje być „w porządku”, a staje się czymś unikalnym i zapadającym w pamięć. [www.azymut.pl, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111744 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sukces osobisty / Brian Tracy ; przekład Bartosz Sałbut. - Dodruk. - Warszawa : MT Biznes, 2019. - 109 stron ; 22 cm.
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Tytuł oryginału: "Personal success" 2016.
Publikacja dostępna również w formie książki mówionej.
Dlaczego jedni odnoszą większe sukcesy niż inni? Brian Tracy, światowej sławy ekspert od zwiększania efektywności, przez dziesięciolecia badał życiorysy i zachowania ludzi sukcesu. Na tej podstawie wyciągnął zaskakujący wniosek: nawet niewielkie korekty nastawienia i zachowań mogą przełożyć się na istotny wzrost osiąganych wyników. W tej krótkiej, acz inspirującej książce autor wyjaśnia, w jaki sposób wszyscy możemy: - wyznaczać jasne cele (bo nie da się osiągnąć celu, którego się nie widzi), - zmienić nastawienie pod kątem przyciągania nowych możliwości, - wyrzec się wszelkich przekonań, którymi sami się ograniczamy; - wzmacniać pewność siebie, - ćwiczyć się w sztuce odwagi (ludzie sukcesu nie boją się podejmować ryzyka), - wykorzystywać każdą okazję do nauki i rozwoju, - nawykowo prowadzić działania networkingowe, - opanować umiejętność planowania strategicznego, - i wiele więcej. Książka jest pełna prostych, lecz jednocześnie rewolucyjnych technik, dzięki którym nauczysz się przekuwać marzenia w konkretne efekty. [MT Biznes, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.923 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Sukces osobisty [Dokument dźwiękowy] / Brian Tracy ; [tł. Bartosz Sałbut]. - Warszawa : MT Biznes, 2016. - 1 płyta CD (2 godz. 44 min 28 s.) : digital, stereo ; 12 cm.
(Audiobook / MT Biznes)
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Czas trwania: 2 godz. 44 min 28 s.
Tytuł oryginału: "Personal success".
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Czyta Robert Michalak.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
Dlaczego jedni odnoszą większe sukcesy niż inni? Brian Tracy, światowej sławy ekspert od zwiększania efektywności, przez dziesięciolecia badał życiorysy i zachowania ludzi sukcesu. Na tej podstawie wyciągnął zaskakujący wniosek: nawet niewielkie korekty nastawienia i zachowań mogą przełożyć się na istotny wzrost osiąganych wyników. W tej krótkiej, acz inspirującej książce autor wyjaśnia, w jaki sposób wszyscy możemy: wyznaczać jasne cele (bo nie da się osiągnąć celu, którego się nie widzi), zmienić nastawienie pod kątem przyciągania nowych możliwości, wyrzec się wszelkich przekonań, którymi sami się ograniczamy; wzmacniać pewność siebie, ćwiczyć się w sztuce odwagi (ludzie sukcesu nie boją się podejmować ryzyka), wykorzystywać każdą okazję do nauki i rozwoju, nawykowo prowadzić działania networkingowe, opanować umiejętność planowania strategicznego. Książka jest pełna prostych, lecz jednocześnie rewolucyjnych technik, dzięki którym nauczysz się przekuwać marzenia w konkretne efekty. [MT Biznes, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.KM/CD 1552 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Fire and fury : inside the Trump White House" 2018.
Kontynuację książki stanowi: "Trump pod ostrzałem".
Indeks.
Publikacja dostępna również w formie książki mówionej.
Najbardziej sensacyjna premiera 2018 roku! Biały Dom robił wszystko, by nie dopuścić do ukazania się tej książki… Jeszcze przed swą przyspieszoną premierą książka Michaela Wolffa zyskała ogromny rozgłos i wzbudziła wiele emocji i kontrowersji, a prezydent USA Donald Trump usiłował wstrzymać jej publikację. Bezskutecznie. Ogień i furia natychmiast stała się bestsellerem w Stanach Zjednoczonych, a prawa do niej wykupują wydawnictwa z całego świata. Przez osiemnaście miesięcy autor przeprowadził ponad dwieście rozmów z pracownikami Białego Domu, członkami amerykańskiej administracji i samym Trumpem, dzięki czemu dogłębnie poznał kulisy działania najbardziej kontrowersyjnej prezydentury naszych czasów. Michael Wolff opowiada pasjonującą historię o tym, w jaki sposób Trump rozpoczął kadencję tak nieprzewidywalną i wybuchową jak on sam. W książce, która wstrząsnęła posadami Białego Domu, znajdziemy odpowiedzi na wiele intrygujących pytań, m.in.: Czy Trump rzeczywiście nie chciał zostać prezydentem? Czy cała kampania wyborcza miliardera miała być tylko zabiegiem marketingowym, poprzedzającym otwarcie nowej stacji telewizyjnej? Po co syn prezydenta i szef jego kampanii wyborczej spotkali się przed wyborami z przedstawicielem Kremla? Co o prezydencie Trumpie tak naprawdę myślą pracownicy Białego Domu? Co oznaczają tajemnicze powiązania Trumpa z ludźmi Putina? Czemu Steve Bannon, szef kampanii wyborczej Trumpa i jego były doradca ds. strategicznych, określa prezydenta jako „umysłowo niezdolnego” do kierowania Białym Domem? Czy Trump zostanie odsunięty od władzy? Nigdy przedtem prezydentura tak bardzo nie podzieliła narodu amerykańskiego. Znakomicie zrelacjonowana i zdumiewająco świeża, Ogień i furia Michaela Wolffa pokazuje nam sensacyjne kulisy prezydentury Donalda Trumpa. [www.azymut.pl, 2018]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 9 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-32 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-32 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-32 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-32 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-32 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.9-32 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-32 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-32 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-32 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Czas trwania: 14 godz. 47 min.
Tytuł oryginału: "Fire and fury : inside the Trump White House" 2018.
Kontynuację książki stanowi: "Trump pod ostrzałem".
Czyta Leszek Filipowicz.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
NAJBARDZIEJ SENSACYJNA PREMIERA 2018 ROKU! BIAŁY DOM ROBIŁ WSZYSTKO, BY NIE DOPUŚCIĆ DO UKAZANIA SIĘ TEJ KSIĄŻKI… Autor przeprowadził ponad dwieście rozmów z pracownikami Białego Domu, członkami amerykańskiej administracji i Donaldem Trumpem, dzięki czemu poznał kulisy działania najbardziej nieprzewidywalnej prezydentury w dziejach Stanów Zjednoczonych. W książce znajdziemy odpowiedzi na wiele intrygujących pytań, m.in.: Czy Trump rzeczywiście nie chciał zostać prezydentem? Czy cała kampania wyborcza miliardera miała być tylko zabiegiem marketingowym, poprzedzającym otwarcie nowej stacji telewizyjnej? Po co syn prezydenta i szef jego kampanii wyborczej spotkali się przed wyborami z przedstawicielem Kremla? Co oznaczają tajemnicze powiązania Trumpa z ludźmi Putina? Czemu Steve Bannon, szef kampanii wyborczej Trumpa i jego były doradca do spraw strategicznych, określa prezydenta jako "umysłowo niezdolnego" do kierowania Białym Domem? Czy Trump zostanie odsunięty od władzy? [Prószyński Media, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/736/32 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Czas trwania: 15 godz. 41 min.
Tytuł oryginału: "Siege : Trump under fire" 2019.
Na opakowaniu: Kontynuacja bestselleru "Ogień i furia".
Czyta Leszek Filipowicz.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
Podobnie jak wydania poprzedniej książki Michaela Wolffa, także i publikacji tej prezydentowi Trumpowi nie udało się zablokować. Dzięki temu dostajemy unikalny i najświeższy - autor skończył swoje śledztwo pod koniec lutego - wgląd w to, jak wyglądają dziś kulisy rządzenia najpotężniejszym państwem świata. To, o czym prokurator Mueller napisał w swoim chłodnym raporcie, otrzymujemy w formie soczystego reportażu, pełnego smaczków z pierwszej linii frontu, jak wtedy, gdy dowiadujemy się, kto najczęściej wygrywa w Białym Domu konkurs na najbardziej nieszczęśliwego pracownika. Ale ta książka to dużo więcej. Żadnemu innemu dziennikarzowi nie udało się tak dogłębnie przejrzeć Trumpa, gdy ten wraz ze swoją ekipą próbował zablokować śledztwo na temat rosyjskich wpływów na kampanię prezydencką. Żaden nie ujawnił tylu zakulisowych szczegółów dotyczących pokrętnego handlu nieruchomościami w rodzinie Trumpa. I przede wszystkim - żaden nie pokazał tak wymownie szaleństwa ogarniającego Biały Dom i narastającej bezradności jego pracowników, którzy albo stamtąd uciekają, albo przestają wykonywać polecenia swojego szefa. [Prószyński Media, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/1447/32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Siege : Trump under fire" 2019.
Na stronie tytułowej i okładce: Kontynuacja bestselleru "Ogień i furia".
Indeks.
Publikacja dostępna również w formie książki mówionej.
Podobnie jak wydania poprzedniej książki Michaela Wolffa, także i publikacji tej prezydentowi Trumpowi nie udało się zablokować. Dzięki temu dostajemy unikalny i najświeższy - autor skończył swoje śledztwo pod koniec lutego - wgląd w to, jak wyglądają dziś kulisy rządzenia najpotężniejszym państwem świata. To, o czym prokurator Mueller napisał w swoim chłodnym raporcie, otrzymujemy w formie soczystego reportażu, pełnego smaczków z pierwszej linii frontu, jak wtedy, gdy dowiadujemy się, kto najczęściej wygrywa w Białym Domu konkurs na najbardziej nieszczęśliwego pracownika. Ale ta książka to dużo więcej. Żadnemu innemu dziennikarzowi nie udało się tak dogłębnie przejrzeć Trumpa, gdy ten wraz ze swoją ekipą próbował zablokować śledztwo na temat rosyjskich wpływów na kampanię prezydencką. Żaden nie ujawnił tylu zakulisowych szczegółów dotyczących pokrętnego handlu nieruchomościami w rodzinie Trumpa. I przede wszystkim - żaden nie pokazał tak wymownie szaleństwa ogarniającego Biały Dom i narastającej bezradności jego pracowników, którzy albo stamtąd uciekają, albo przestają wykonywać polecenia swojego szefa. [Prószyński Media, 2019]
1. W samo sedno ; 2. Powtórka ; 3. Prawnicy ; 4. Donald sam w domu ; 5. Robert Mueller ; 6. Michael Cohen ; 7. Kobiety ; 8. Michael Flynn ; 9. Wybory uzupełniające ; 10. Kushner ; 11. Hannity ; 12 Trump za granicą ; 13. Trump i Putin ; 14. Sto dni ; 15. Manafort ; 16. Pecker, Cohen, Weisselberg ; 17. McCain, Woodward i anonim ; 18. Kavanaugh ; 19. Chaszukdżi ; 20. Październikowe niespodzianki ; 21. Szósty listopada ; 22. Shutdown ; 23. Mur ; Epilog - Raport.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-32 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej