Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(80)
Forma i typ
Książki
(80)
Dostępność
dostępne
(118)
tylko na miejscu
(9)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(37)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(9)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(52)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(3)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(2)
Filia 2 (Fredry 5)
(2)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(2)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(4)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(3)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(2)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(1)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(3)
Filia 15 (Lwowska 60)
(3)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(2)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(2)
Filia 20 (Solarza 9a)
(2)
Autor
Tworzydło Dariusz (1974- )
(8)
Kaszuba Krzysztof
(6)
Furman Wojciech (1946- )
(4)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(4)
Drozdowski Marian Marek (1932- )
(3)
Kaszuba-Perz Adriana
(3)
Soliński Tomasz (1975- )
(3)
Soliński Tomasz (1975-)
(3)
Gasparski Wojciech (1936- )
(2)
Hajder Mirosław
(2)
Kieżun Witold (1922- )
(2)
Knecht Zdzisław (1938- )
(2)
Loutskii Heorhii
(2)
Muszyński Jerzy (1930- )
(2)
Nowak Edward (1951- )
(2)
Ruśkowski Eugeniusz
(2)
Sokół Zofia (1938- )
(2)
Stręciwilk Wiesław
(2)
Szromnik Andrzej
(2)
Woytowicz-Neymann Monika
(2)
Wyższa Szkoła Zarządzania w Rzeszowie
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Augustyn Anna (ekonomia)
(1)
Bartoszcze Roman (1960-2004)
(1)
Berdel-Dudzińska Marta
(1)
Biliński Jacek
(1)
Cenker Ewa Małgorzata
(1)
Chmaj Artur
(1)
Chłopecki Jerzy (1936-2014)
(1)
Cierpiał-Wolan Marek
(1)
Ciesielska Ewa (filolog)
(1)
Cwynar Andrzej
(1)
Cwynar Wiktor (ekonomia)
(1)
Datko Marek
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Gawroński Sławomir (1977- )
(1)
Gazda Andrzej
(1)
Grzybowski Marian (1945- )
(1)
Hałaj Joanna Barbara
(1)
Iwanek Tadeusz
(1)
Juszczyk Stanisław (1951- )
(1)
Kaliszewski Andrzej (1954- )
(1)
Klasik Andrzej
(1)
Kopczuk Anatoliusz
(1)
Kornak Aleksander Stefan
(1)
Kosikowski Cezary (1942- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Krupa Jan (1955- )
(1)
Kubin Jerzy
(1)
Kubin Jerzy (1924-2009)
(1)
Kuc Bolesław Rafał
(1)
Kupiec Leszek (1936- )
(1)
Kwiatkowski Eugeniusz
(1)
Lee Nancy (1932- )
(1)
Mazur Barbara (zarządzanie)
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Niedźwiecki Arkadiusz M
(1)
Niewiadomski Kazimierz
(1)
Niewiadomski Kazimierz (ekonomia)
(1)
Nowak-Jeziorański Jan (1913-2005)
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Ostrowska Anna
(1)
Paszczyński Stanisław (1950-2014)
(1)
Paszkowski Jerzy
(1)
Peszko Adam (1938- )
(1)
Pietrzak Henryk
(1)
Pomianek Tadeusz
(1)
Proniewski Marek
(1)
Proniewski Marek (1958- )
(1)
Rzerzycha Małgorzata
(1)
Sangajło Ryszard
(1)
Sawaryn Daria
(1)
Sosnowska Honorata
(1)
Szczepankowski Piotr
(1)
Szczepankowski Piotr J
(1)
Szpunar Magdalena
(1)
Szubert-Zarzeczny Urszula
(1)
Szydełko Alfred
(1)
Słupek Lucyna
(1)
Targalski Jan
(1)
Trala Bronisław
(1)
Welc Bernadeta
(1)
Zin Wiktor (1925-2007)
(1)
Zioło Zbigniew (1935- )
(1)
Świda Jarosław
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(77)
1990 - 1999
(3)
Kraj wydania
Polska
(79)
Język
polski
(77)
Temat
Public relations
(15)
Zarządzanie
(8)
Informatyka
(7)
Przedsiębiorstwo
(7)
Dziennikarstwo
(6)
Polska
(6)
Szkolnictwo wyższe
(6)
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania (Rzeszów)
(5)
Komunikacja społeczna
(4)
Turystyka
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Decyzje
(3)
Gospodarka
(3)
Kwiatkowski, Eugeniusz (1888-1974)
(3)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(3)
Agrobiznes
(2)
Deficyt budżetowy
(2)
Dług publiczny
(2)
Ekonomiści
(2)
Etyka biznesu
(2)
Finanse
(2)
Internet
(2)
Marketing
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Państwo
(2)
Rachunkowość
(2)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(2)
Zmiana społeczna
(2)
Świadomość społeczna
(2)
Agroturystyka
(1)
Architektura polska
(1)
Budżety terenowe
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Dziennikarze
(1)
Finanse publiczne
(1)
Harmonizacja prawa
(1)
Historia gospodarcza
(1)
ICN Polfa Rzeszów S.A.
(1)
Innowacje
(1)
Integracja europejska
(1)
Inwestycje
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Koszty
(1)
Literatura
(1)
Marketing ekologiczny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Nauki społeczne
(1)
Negocjacje
(1)
Obsługa klienta
(1)
Pamiętniki polskie
(1)
Policealne Studium Zawodowe Stowarzyszenia Promocji Przedsiębiorczości (Rzeszów)
(1)
Powieść polska
(1)
Prawo
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo finansowe
(1)
Programy pomocowe UE
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Reklama
(1)
Reportaż polski
(1)
Rolnictwo ekologiczne
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Rynek pieniężny
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Sektor publiczny
(1)
Sponsoring
(1)
Spółki akcyjne
(1)
Szkolnictwo zawodowe
(1)
Telewizja publiczna
(1)
Turystyka zdrowotna
(1)
Unia Europejska
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
Uzdrowiska
(1)
Wspólna polityka rolna UE
(1)
Wybory
(1)
Własność przemysłowa
(1)
Zarządzanie różnorodnością
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Znak towarowy
(1)
Temat: dzieło
Interwencja (program telewizyjny)
(1)
Uwaga (program telewizyjny)
(1)
Temat: czas
1989-
(7)
2001-0
(3)
1801-
(2)
1901-
(2)
Temat: miejsce
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(5)
Polska
(3)
Kłodzko (woj. dolnośląskie ; okolice)
(1)
Podkarpacie Północne
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Rzeszów (woj.podkarpackie)
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(10)
Podręczniki akademickie
(8)
Podręcznik
(5)
Sprawozdania
(4)
Albumy
(1)
Dane statystyczne
(1)
Fotografia polska
(1)
Poradniki
(1)
Reportaż polski
(1)
80 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-81076 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
M.in. dot. lokalnej prasy w województwie podkarpackim
I.Świadomość społeczeństwa polskiego w okresie 1989-2005.Czego Polacy oczekiwali, a co się okazało? II.Poetyka reportażu polskiego po 1989 roku.Zarys problematyki.III. Reportaż prasowy z filozoficznej perspektywy.IV.Poetyka telewizyjnych reportaży interwencyjnych.Przypadek "Uwagi" i "Interwencji". V.Śladem tajemnicy-o reportażach Wojciecja Tochmana. VI.Pamięć i magia.Wokół reportażu Mariusza Szczygła "Dowód miłości".VII.Rozwój marketingu politycznego w Polsce po 1989 roku.Jak politycy próbują uwodzić nas swoim wizerunkiem.VIII.Infobrokering.Nowe wyzwanie dla dziennikarzy w społeczeństwie informacyjnym.IX. Transformacja modelu radia.X.Elementy reportażu w technikach public relations.XI.Reportaż radiowy w rozgłośni lokalnej po 1989 r. na przykładzie Radia Jedność i Radia Plus w Kielcach.XII.Reportaż radiowy w szkole-możliwości i korzyści.XIII.Wpływ przemian społecznych po roku 1989 na działalność prasowo -wydawniczą w Sandomierzu.XIV.Lokalna prasa województwa podkarpackiego (1989-1998).XV.Reportaż a współczesne spory polityczne na Ukrainie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-87845 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86775 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86778 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86779 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 348-355 oraz przy rozdz. Indeks.
I. PODSTAWY PUBLIC RELATIONS: 1. Public relations w komunikacji społecznej; 2. Psychospołeczne podstawy public relations; 3. Public relations w instytucjach publicznych i organizacjach pozarządowych; 4. Relacje wewnętrzne; 5. Pomiar efektywności działań public relations; 6. Odpowiedzialność w działaniach public relations - zasady etyczne, II. PUBLIC RELATIONS W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ: 7. Zintegrowane komunikowanie marketingowe; 8. Marka a public relations, III. PUBLIC RELATIONS - IMLIKACJA W PRAKTYCE: 9. Polityczne public relations a kreowanie informacji. Analiza krytyczna; 10. Public relations instytucji finansowych i giełdowych; 11. Zarządzanie informacją w sytuacjach kryzysowych; 12. Praktyka public relations. Organizacja działu public relations i biura prasowego w firmie; 13. Praktyka public relations. Budżetowanie kampanii public relations.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-84758 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86765 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Praktyczna Edukacja)
Bibliogr. przy rozdz.
1. Wartość spółki i jej kreacja; 2. Koszt kapitału spółki; 3. Struktura kapitału spółki; 4. Wypłaty dla akcjonariuszy: dywidenda i wykup akcji; 5. Program motywacyjnego wynagradzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-87535 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86766 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86575 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86771 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86784 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-84090 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wharton School Publishing)
Indeks.
I. Rola marketingu w sektorze publicznym 1. Zwiększenie efektywności sektora publicznego dzięki wykorzystywaniu okazji do zaspokajania potrzeb obywateli 2. Zrozumienie marketingowego sposobu myślenia II. Stosowanie narzędzi marketingu w sektorze publicznym 3. Opracowanie i doskonalenie popularnych programów i usług 4. Wyznaczanie motywacyjnych cen oraz zachęt i instrumentów zniechęcających 5. Optymalizowanie kanałów dystrybucji 6. Tworzenie i podtrzymywanie pożądanej tożsamości marki 7. Skuteczna komunikacja z kluczowymi grupami adresów 8. Ulepszanie obsługi klienta i zwiększanie jego zadowolenia 9. Wpływanie na pozytywne zachowania społeczeństwa: marketing społeczny 10. Wchodzenie w partnerskie związki strategiczne III. Zarządzanie procesem marketingu 11. Zbieranie od obywateli danych, poglądów i informacji zwrotnych 12. Monitorowanie i ocena wyników 13. Opracowanie atrakcyjnego planu marketingowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91326 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. F.4-33
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej