Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(247)
Forma i typ
Książki
(205)
Publikacje naukowe
(49)
Czasopisma
(36)
Publikacje fachowe
(25)
Publikacje dydaktyczne
(19)
Poradniki i przewodniki
(17)
Publikacje popularnonaukowe
(9)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(8)
Audiobooki
(5)
Filmy i seriale
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(266)
wypożyczone
(26)
nieokreślona
(5)
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(71)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(4)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(196)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(2)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(3)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(7)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(2)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(1)
Filia 9 (Czackiego 5)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(2)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(3)
Filia 15 (Lwowska 60)
(4)
Filia 20 (Solarza 9a)
(1)
Autor
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(36)
Fedan Roman (1937- )
(4)
Hales Colin F
(4)
Sarama Maria
(4)
Gasper Dorota
(3)
Sałbut Bartosz
(3)
Woźniak Leszek (1955- )
(3)
Bal-Woźniak Teresa
(2)
Bródka Sylwia
(2)
Cap Piotr (1970- )
(2)
Czarny Bogusław
(2)
Dixit Avinash K
(2)
Domiński Wojciech
(2)
Dondziłło Grzegorz
(2)
Doroba Anita
(2)
Flakiewicz Wiesław (1926-2001)
(2)
Foster Richard N
(2)
Golińska-Pieszyńska Małgorzata
(2)
Grzebyk Mariola
(2)
Górska Grażyna (tłumacz)
(2)
Głuszyński Jerzy
(2)
Jaremczuk Kazimierz
(2)
Jeżak Jan
(2)
Kaplan Sarah (1964- )
(2)
Kim W. Chan
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Marks Stephen G
(2)
Mauborgne Renée
(2)
Michalak Robert (1968- )
(2)
Minc Bronisław (1913-2004)
(2)
Nalebuff Barry J. (1958- )
(2)
Nickels William G
(2)
Niemiec Witold
(2)
Olesiński Zbigniew (1947- )
(2)
Ostasz Grzegorz (1964- )
(2)
Pacana Andrzej
(2)
Rapacki Ryszard
(2)
Samuelson William F
(2)
Strużycki Marian (1930- )
(2)
Szewc-Rogalska Alina
(2)
Wagner Dariusz
(2)
Ślusarz Grzegorz (1955- )
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Adair John Eric (1934- ). Anatomia biznesu
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Atkonis Florian
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Badora Aleksandra
(1)
Baj Beata
(1)
Balcerowicz Mateusz
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bartołd Robert
(1)
Bednarski Adam (1947- )
(1)
Berger Jonah
(1)
Bernat Małgorzata
(1)
Bernatowicz Łukasz
(1)
Białoń Lidia (1935-2018)
(1)
Bielecki Jędrzej
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Biernat Kamil
(1)
Bogacz-Miętka Olga
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (?-2004)
(1)
Borkowski Tadeusz (1918-2006)
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Brigham Eugene F. (1930- )
(1)
Brzezowska Agnieszka
(1)
Bucki Piotr
(1)
Błaszczyk Tomasz
(1)
Caban Wiesław (1928- )
(1)
Casnocha Ben
(1)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Chorób Roman
(1)
Chrobak Jacek
(1)
Ciecińska Barbara
(1)
Cieślewska Joanna
(1)
Cottam Angela
(1)
Czarnecki Leszek (1962- )
(1)
Czekaj Jan (1950- )
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Czekałowski Karol Konrad
(1)
Czerkas Krzysztof
(1)
Czermiński Alfred (1923-2011)
(1)
Czerwonka Leszek
(1)
Czołpińska Ewa
(1)
Czudec Adam (1952- )
(1)
Daszkiewicz Jakub
(1)
Daszkiewicz Nelly (1968- )
(1)
De Cremer David (1972- )
(1)
Dejtrowski Tomasz
(1)
Dereziński Paweł
(1)
Dobija Mieczysław (1943- )
(1)
Doktór Kazimierz (1935- )
(1)
Dominik Piotr (technologia żywności)
(1)
Dornfeld Agnieszka
(1)
Dresler Zbigniew
(1)
Drogoń Witold
(1)
Drozdowski Marian Marek (1932- )
(1)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(47)
2010 - 2019
(87)
2000 - 2009
(49)
1990 - 1999
(30)
1980 - 1989
(14)
1970 - 1979
(19)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(98)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(244)
Słowacja
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(236)
angielski
(6)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(16)
Menedżerowie
(12)
Przedsiębiorcy
(9)
Analitycy ekonomiczni
(2)
Ekonomiści
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Menedżerowie
(1)
Analitycy giełdowi
(1)
Biegli rewidenci
(1)
Doradcy finansowi
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Handlowcy
(1)
Hotelarze
(1)
Informatycy
(1)
Inwestorzy giełdowi
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Księgowi
(1)
Liderzy i zespoły sprzedaży
(1)
Maklerzy giełdowi
(1)
Politycy
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Pracodawcy
(1)
Specjaliści ds. finansów
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Urzędnicy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Zarządzanie
(99)
Przedsiębiorstwo
(71)
Innowacje
(41)
Gospodarka
(36)
Wzrost gospodarczy
(30)
Gospodarka oparta na wiedzy
(25)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(25)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(25)
Rozwój regionalny
(24)
Decyzje
(23)
Nierówności społeczne
(22)
Zarządzanie wiedzą
(22)
Marketing
(21)
Klastry (ekonomia)
(17)
Szkolnictwo wyższe
(15)
Inwestycje zagraniczne
(13)
Rynek pracy
(13)
Zarządzanie strategiczne
(13)
Ekonomia
(12)
Globalizacja
(12)
Internet
(12)
Konsumenci (ekonomia)
(12)
Ochrona środowiska
(12)
Siła robocza
(12)
Zarządzanie ryzykiem
(12)
Budżety rodzinne
(11)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(11)
Kultura organizacyjna
(11)
Polityka gospodarcza
(11)
Samorząd terytorialny
(11)
Społeczeństwo informacyjne
(11)
Turystyka
(11)
Współpraca transgraniczna
(11)
Bezrobocie
(10)
Finanse publiczne
(10)
Gospodarka terenowa
(10)
Kapitał społeczny
(10)
Polityka innowacyjna
(10)
Polska
(10)
Rozwój społeczny
(10)
Usługi
(10)
Controlling
(9)
Dochody indywidualne
(9)
Energetyka
(9)
Inwestycje
(9)
Jakość życia
(9)
Konkurencja
(9)
Nauka
(9)
Praca
(9)
Przedsiębiorczość (postawa)
(9)
Ekorozwój
(8)
Finanse
(8)
Fundusze strukturalne UE
(8)
Pieniądz
(8)
Planowanie strategiczne
(8)
Płaca
(8)
Rachunkowość
(8)
Specjalna strefa ekonomiczna
(8)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(8)
Systemy informatyczne
(8)
Ubóstwo
(8)
Wiedza
(8)
Wsie
(8)
Handel elektroniczny
(7)
Kobieta
(7)
Komunikowanie marketingowe
(7)
Kształcenie
(7)
Menedżerowie
(7)
Rolnictwo
(7)
Rynek kapitałowy
(7)
Spożycie
(7)
Systemy informatyczne zarządzania
(7)
Zarządzanie finansami
(7)
Banki
(6)
Emerytura
(6)
Gospodarka elektroniczna
(6)
Gospodarka narodowa
(6)
Gospodarstwo domowe
(6)
Handel zagraniczny
(6)
Kapitał ludzki
(6)
Koszty
(6)
Nieruchomości
(6)
Organizacja
(6)
Organizacja ucząca się
(6)
Planowanie gospodarcze
(6)
Polityka społeczna
(6)
Polityka spójności UE
(6)
Postęp techniczny
(6)
Produkcja
(6)
Przedsiębiorczość
(6)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(6)
Public relations
(6)
Rynek
(6)
Systemy informacyjne
(6)
Służba zdrowia
(6)
Współpraca gospodarcza
(6)
Wykształcenie
(6)
Zarządzanie jakością
(6)
Zarządzanie kryzysowe
(6)
Zatrudnienie
(6)
Temat: dzieło
Dokąd zmierza świat
(1)
Ekonomiczne i społeczne uwarunkowania transformacji rodziny
(1)
Konstytucja Polski (1997)
(1)
Książę
(1)
Tajemnice Soliny
(1)
Tygodnik Sanocki
(1)
Za wrotami cudów
(1)
Temat: czas
2001-
(51)
2001-0
(35)
1989-
(22)
1901-2000
(13)
1989-2000
(9)
1945-1989
(6)
1901-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(63)
Województwo podkarpackie (1999- )
(16)
Kraje Unii Europejskiej
(13)
Ukraina
(11)
Europa
(5)
Chiny
(4)
Białoruś
(3)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(3)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Świat
(3)
Świętokrzyskie, województwo
(3)
Bieszczady
(2)
Lubelskie, województwo (od 1999)
(2)
Niemcy
(2)
Podlaskie, województwo
(2)
Pomorskie, województwo (od 1999)
(2)
Rzeszów (woj. podkarpackie ; okolice)
(2)
Zachodniopomorskie, województwo
(2)
Śląskie, województwo (od 1999)
(2)
Afryka Subsaharyjska
(1)
Arktyka (region)
(1)
Białystok (woj. podlaskie)
(1)
Cieszyn (woj. śląskie)
(1)
Czechowice-Dziedzice (woj. śląskie)
(1)
Czechy
(1)
Drohobycz (Ukraina, obw. lwowski, rej. drohobycki)
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Dębowiec (woj. podkarpackie, pow. Jasło ; okręg)
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Euroregion Glacensis
(1)
Euroregion Karpaty
(1)
Francja
(1)
Gmina Brześć Kujawski (woj. kujawsko-pomorskie, pow. włocławski)
(1)
Góry Świętokrzyskie
(1)
Głogów (woj. dolnośląskie)
(1)
Indie
(1)
Jarosław (woj. podkarpackie ; okręg)
(1)
Karpaty
(1)
Kaszuby
(1)
Kraje OECD
(1)
Kraje rozwinięte
(1)
Krosno (woj. podkarpackie)
(1)
Krzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Kuba
(1)
Kujawsko-pomorskie, województwo
(1)
Lubenia (woj. podkarpackie, pow. rzeszowski, gm. Lubenia ; okolice)
(1)
Lublin (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Lubuskie, województwo
(1)
Lwów (Ukraina ; okręg)
(1)
Małopolska
(1)
Ostrzeszów (woj. wielkopolskie)
(1)
Pakistan
(1)
Podkarpacie Północne
(1)
Polska (część północna)
(1)
Polska Wschodnia
(1)
Przeworsk (woj. podkarpackie ; okręg)
(1)
Recz (woj. zachodniopomorskie, pow. Choszczno)
(1)
Rosja
(1)
Sanok (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Strzegom (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Słowacja
(1)
Tanzania
(1)
Tomaszów Lubelski (woj. lubelskie)
(1)
Turcja
(1)
Ulanów (woj. podkarpackie, pow. niżański, gm. Ulanów ; okolice)
(1)
Warszawa
(1)
Watykan
(1)
Wałbrzych (woj. dolnośląskie)
(1)
Wielkopolska
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo opolskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Śląsk
(1)
Śląsk, Dolny
(1)
Gatunek
Opracowanie
(28)
Monografia
(23)
Poradnik
(23)
Praca zbiorowa
(19)
Czasopismo ekonomiczne
(10)
Czasopismo naukowe
(10)
Podręcznik
(10)
Podręczniki akademickie
(9)
Materiały konferencyjne
(7)
Materiały pomocnicze
(6)
Reportaż
(3)
Dane statystyczne
(2)
Księga pamiątkowa
(2)
Publicystyka
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Raport z badań
(2)
Analiza i interpretacja
(1)
Audycje radiowe
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Dokumenty audiowizualne
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Felieton
(1)
Film dokumentalny
(1)
Film polski
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół
(1)
Poradniki
(1)
Przypowieści ewangeliczne
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(104)
Zarządzanie i marketing
(77)
Socjologia i społeczeństwo
(15)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(7)
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Transport i logistyka
(6)
Historia
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Psychologia
(2)
Religia i duchowość
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Fizyka i astronomia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
247 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategie rozwoju firmy / Zdzisław Pierścionek. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 1997. - 341 s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości)
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-76262 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Impuls : wydanie finalne / Richard H. Thaler, Cass R. Sunstein ; przełożyła Justyna Grzegorczyk. - Wydanie I w tej edycji. - Poznań : Zysk i S-ka Wydawnictwo, copyright 2023. - 438 stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 22 cm.
Indeks.
Nagroda Nobla, 2017
PRZEDMOWA DO WYDANIA FINALNEGO ; WPROWADZENIE ; CZ. I. Ludzie i ekoni: 1. Błędy poznawcze i wpadki ; 2. Odporność na pokusę ; 3. Pójście za stadem ; CZ. II. Narzędzia architekta wyboru: 4. Kiedy potrzeba nam zachęty? ; 5. Architektura wyboru ; 6. Czekaj, jest coś jeszcze ; 7. Inteligentne ujawnianie ; 8. #Szlam ; CZ. III. Pieniądze: 9. Jutro oszczędzaj więcej ; 10. Czy impulsy trwają wiecznie? Może w Szwecji ; 11. Dzisiaj pożyczaj więcej: hipoteki i karty kredytowe ; 12. Ubezpieczenia: nie przejmuj się drobiazgami ; CZ. IV. Społeczeństwo: 13. Dawstwo narządów: iluzja rozwiązania domyślnego ; 14. Ratowanie planety ; CZ. V. Departament zażaleń: 15. Wiele hałasu o impulsy.
Przełomowa książka o wykorzystaniu zdobyczy nowej nauki – architektury wyboru – do podejmowania lepszych życiowych decyzji Impuls zmienił sposób, w jaki patrzą na świat poszczególni ludzie, spółki i rządy - i dzięki temu stał się jedną z najważniejszych książek XXI wieku. Aktualne wydanie finalne oferuje bogactwo nowych spostrzeżeń na takie tematy, jak pandemia Covid-19, dieta, finanse osobiste, oszczędności emerytalne, opieka zdrowotna, dawstwo narządów i zmiana klimatu. Codziennie podejmujemy decyzje dotyczące tego, co kupujemy i co jemy, jakich dokonujemy inwestycji i w jaki sposób spędzamy czas, jak dbamy o swoje zdrowie i naszą planetę. Niestety, często te wybory są nietrafione. Poznając jednak to, w jaki sposób myślą ludzie, możemy im ułatwić podejmowanie najlepszych dla nich decyzji. Autorzy z przenikliwą bystrością i wysmakowanym dowcipem demonstrują, jak można najlepiej popchnąć nas we właściwym kierunku, nie ograniczając absolutnie naszej wolności wyboru. „O niewielu książkach można powiedzieć, że zmieniły świat, ale Impuls faktycznie to zrobił. Najnowsze wydanie jest zachwycające: zabawne, pożyteczne i mądre”. Daniel Kahneman, autor Pułapek myślenia. O myśleniu szybkim i wolnym Zmienione i uaktualnione wydanie jednej z najbardziej wpływowych książek XXI wieku NAGRODA NOBLA 2017 [www.znak.com.pl, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-113321 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 137-146.
Książka kierowana jest przede wszystkim do studentów kierunków: logistyka, zarządzanie i ekonomia, na których wykładane są przedmioty takie jak: marketing, logistyka, logistyczna obsługa klienta, badania rynkowe oraz badania naukowe. Książka jest również ważnym źródłem wiedzy dla praktyków - pracowników firm koordynujących procesy marketingowe i logistyczne.
R. I. Założenia i ewolucja zrównoważonego rozwoju (Adam Sadowski): 1. Filozofia zrównoważonego rozwoju. Źródła i przyczyny powstania ; 2. Ewolucja pojęcia i zasady zrównoważonego rozwoju ; 3. Zasady zrównoważonego rozwoju ; R. II. W kierunku marketingu zrównoważonego (Sabina Kauf): 1. Trendy i tendencje rozwojowe w marketingu ; 2. Marketing 3.0 jako wyraz "uspołecznienia" gospodarki ; 3. Marketing zrównoważony jako odpowiedź na potrzeby współczesnych konsumentów ; R. III. Współczesne wyzwania logistyki (Marzena Kramarz): 1. Kierunki zmian w zarządzaniu przepływami materiałowymi ; 2. Wpływ megatrendów na logistykę i łańcuchy dostaw ; 3. Zrównoważony rozwój jako wyzwanie dla współczesnej logistyki ; R. IV. Marketing i logistyka w strukturze zarządzania przedsiębiorstwem - współczesne wyzwania z perspektywy zrównoważonego rozwoju (Sabina Kauf, Marzena Kramarz): 1. Kreowanie wartości jako podstawa integracji marketingu i logistyki ; 2. Wkomponowanie marketingu i logistyki w strukturę zarządzania przedsiębiorstwem ; 3. Usieciowienie jako główna przesłanka integracji marketingu i logistyki w zarządzaniu przedsiębiorstwem i łańcuchem dostaw ; 4. Zarządzanie marketingowo-logistyczne wobec wyzwań zrównoważonego rozwoju ; R. V. Model zarządzania marketingowo-logistycznego z perspektywy zrównoważonego rozwoju - próba identyfikacji (Sabina Kauf, Marzena Kramarz, Adam Sadowski): 1. Konceptualizacja modelu zrównoważonego zarządzania marketingowo- -logistycznego ; 2. Instrumenty zrównoważonego zarządzania marketingowo-logistycznego ; 3. Efekty i obszary zastosowań zrównoważonego zarządzania marketingowo-logistycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107403 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka = Science - Didactics - Practice ; 48)
Streszcz. ang.
Bibliogr. s. 113-119
Druga s. tyt. i spis treści także w jęz. ang.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-83194 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [257]-268.
I. ISTOTA MARKETINGU WE WSPÓŁCZESNEJ GOSPODARCE: 1. Ewolucja definiowania marketingu ; 2. istota marketingu społecznego ; 3. Stopień zaangażowania organizacji w działalność społeczną ; 4. Orientacje rynkowe organizacji ; 4. Instrumenty marketingu ; II. OTOCZENIE ORGANIZACJI: 1. Otoczenie instytucjonalne ; 2. Makrootoczenie (otoczenie dalsze) ; 3. Mikrootoczenie (otoczenie bliższe, konkurencyjne) ; 4. Modele zarządzania w zmiennych warunkach otoczenia ; III. BADANIA MARKETINGOWE W ŻYCIU GOSPODARCZYM: 1. Wprowadzenie ; 2. Ewolucja systemów zbierania informacji marketingowej ; 3. Rodzaje badań marketingowych ; 4. Źródła informacji w badaniach marketingowych ; 5. Proces badań marketingowych ; 6. Metody badań marketingowych ; IV. RYNKOWE ZACHOWANIA KONSUMENTÓW: 1. Gospodarstwo domowe jako jednostka gospodarująca ; 2. Zachowania konsumentów indywidualnych na rynku ; 3. Wybrane teorie motywacji człowieka ; 4. Osobowość jako determinanta zachowań konsumenta ; 5. Styl życia - wyrażanie siebie przez konsumenta ; 6. Wybrane prawidłowości dotyczące konsumpcji w gospodarstwach domowych ; 7. Rola członków gospodarstwa domowego w podejmowaniu decyzji zakupu ; V. ANALIZA STRATEGICZNA ORGANIZACJI: 1. Analiza SWOT ; 2. Analiza Portfolio - macierz Boston Consulting Group (BCG) ; 3. Macierz Ansoffa - narzędzie analizy rynków i produktów ; VI. PRODUKT W KONCEPCJI MARKETINGU: 1. Marketingowa interpretacja produktu ; 2. Istota produktu w interpretacji teorii dóbr publicznych ; 3. Nowy paradygmat produktu ; 4. Koncepcja cyklu życia produktu ; 5. Cykl innowacyjny a cykl życia produktu ; 6. Łańcuch wartości przedsiębiorstwa w koncepcji produktu ; 7. Opakowanie jako atrybut produktu ; 8. Opakowanie w odniesieniu do instrumentów marketingu ; 9. Pojęcie i klasyfikacja nowych produktów ; 10. Marka produktu ; 11. Produkt jako przedmiot analizy marketingowej ; VII. CENA W KONCEPCJI MARKETINGOWEJ: 1. Związek ceny i użyteczności ; 2. Polityka cenowa dla produktów istniejących na rynku ; 3. Jakość jako kryterium wyznaczenia ceny ; 4. Postrzeganie ceny produktu przez pryzmat jego wartości ; 5. Określenie wysokości cen dla produktów ; 6. Cenowa elastyczność popytu ; 7. Analiza punktu krytycznego (punktu rentowności) ; 8. Zarządzanie ceną a zależność pomiędzy innymi instrumentami ; VIII. DYSTRYBUCJA JAKO ELEMENT KONCEPCJI MARKETINGU: 1. Dystrybucja w działaniach marketingowych ; 2. Pojęcie kanału dystrybucji ; 3. Wybór kanałów dystrybucji ; 4. Optymaijzacja kosztów dystrybucji ; 5. Relacja między dystrybucją a obsługą klienta w koncepcji marketingu ; 6. Wybrane wskaźniki oceny systemu dystrybucji ; 7. Dystrybucja w Internecie ; IX. PROMOCJA JAKO ELEMENT KONCEPCJI MARKETINGU MIX: 1. Cele i znaczenie promocji ; 2. Instrumenty promocji ; 3. Wykorzystanie Internetu w celach promocyjnych ; 4. Metody oceny efektów działań promocyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105833 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Dot. m.in. woj. podkarpackiego.
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang.
Streszcz. ang., pol. przy pracach.
Piotr Adamczewski - Holistyczne ujęcie uwarunkowań ICT w organizacjach inteligentnych społeczeństwa informacyjnego ; Ewa Badzińska - Media interaktywne warunkiem skutecznej komunikacji społecznej ; Ivanna Bakushevych, Iryna Martyniak - Cluster infrastructure networking model for the knowledge economy development in Ukraine ; Karolina Beyer - Funkcjonowanie przedsiębiorstw w gospodarce opartej na wiedzy ; Magdalena Borys, Małgorzata Plechawska-Wójcik - Badanie użyteczności oraz dostępności interfejsu w aplikacjach mobilnych ; Roman Chorób - Wpływ marki produktu na kształtowanie wartości klastra rolno-spożywczego ; Adam Czerwiński - Gospodarka informacyjna a wielkość sektora informacyjnego w wybranych krajach ; Tomasz Dziechciarz - Wzrost znaczenia firm informatycznych dla gospodarki Podkarpacia ; Michał Flieger - Dojrzałość procesowa gmin w świetle współczesnych paradygmatów zarządzania publicznego. Zastosowanie zarządzania procesowego w urzędach gmin - wyniki badań ; Mykola Gabrel, Josef Khromyak, Nataliya Lysyak - Social potential in spatial organization and urban development in terms of forming of informational society ; Beata Gontar - Cyfrowa rewolucja w muzeach ; Zbigniew Gontar - Uwagi na temat inteligentnej sieci dystrybucji energii i trzeciej rewolucji przemysłowej ; Adam Górny - Informacja w społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa ; Grzegorz Grela - Ocena poziomu dojrzałości procesowej organizacji ; Colin F. Hales - Second-level Digital Divide (DD2): An investigation into online users’ skills ; Volodymyr Havran, Ihor Novakivskyi - Formation of enterprise organizational management systems in terms of information economy ; Mariusz Hofman - Reorganizacja systemu procesów - studium przypadku na przykładzie INSTAL Lublin Sp. z o.o. ; Katarzyna Huk - Wzrost znaczenia człowieka w gospodarce opartej na wiedzy - od zarządzania zasobami ludzkimi do zarządzania kapitałem ludzkim ; Aleksander Jurga - Wybrane aspekty niwelacji luki informacyjnej oraz jej wpływ na użyteczność informacji. Case study ; Beata Kasprzyk - Klasyfikacja krajów UE-27 w zakresie poziomu rozwoju społeczeństwa informacyjnego w 2011 roku ; Nila Khrushch, Pavlo Grygoruk - Methodology of integral evaluation of enterprise financial potential in the information society ; Marcin Krzesaj - Czynniki kształtujące poziom aktywności informacyjnej w kontekście konkurencyjności przedsiębiorstw działających w Internecie ; Krzysztof Kubiak - Wpływ technologii informatycznej na przepływ wiedzy w przedsiębiorstwach high-tech.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.35 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Dot. m.in. woj. podkarpackiego.
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang.
Streszcz. ang., pol. przy pracach.
Paweł Szura - Analiza wyposażenia gospodarstw domowych w powiatach ziemskich Podkar­pacia w sprzęt ICT ; Maciej Laskowski - Wykorzystanie czynników grywalizacyjnych w tworzeniu aplikacji użyteczno­ści publicznej ; Małgorzata Golińska-Pieszyńska - Polityka wiedzy a działalność badawczo-rozwojowa organizacji ; Małgorzata Kieżel - Płatności bezgotówkowe w Polsce w kontekście rozwoju społeczeństwa infor­macyjnego i gospodarki opartej na wiedzy ; Karol Kuczera - Modelowanie preferencji decydentów firm w zakresie modeli biznesu ; Anna Kwiecień - Pracownik wiedzy - kluczowa postać przedsiębiorstw Nowej Ekonomii ; Monika Leśnik - Gospodarka oparta na wiedzy (GOW) w województwie lubelskim ; Marek Miłosz, Elżbieta Miłosz - Analiza obszarów wykluczenia cyfrowego w województwie lubelskim ; Gabriel Nowacki - Znaczenie informacji w obszarze bezpieczeństwa narodowego ; Anna Pamuła - Inteligentne sieci elektroenergetyczne - uwarunkowania rozwoju dla grupy klientów indywidualnych ; Beata Piasny - Zarządzanie wiedzą i kreowanie kapitału intelektualnego we współczesnym przedsiębiorstwie ; Krystyna Polańska - New trends in the electronic economy ; Arkadiusz Potocki - Wybrane metody badania zmęczenia psychoumysłowego w procesach prze­twarzania informacji ; Ewa Prałat - M-commerce - rozwój na świecie i w Polsce ; Danuta Rozpędowska-Matraszek - New Economics in the health care sector ; Jolanta Sala, Halina Tańska - Pomiędzy oficjalnym wizerunkiem a prawdą wykorzystania ICT w gospo­darce ; Anna Scheibe - Rodzaj serwisu internetowego a ocena wiarygodności zamieszczanych w nim informacji nieoficjalnych ; Sebastian Skolik - Od kontrkultury do konformizmu. Ewolucja relacji jednostka - internetowa wspólnota działań na przykładzie Wikipedii ; Alicja Smolbik-Jęczmień - Rozwój kariery zawodowej przedstawicieli pokolenia X i Y w warunkach go­spodarki opartej na wiedzy ; Urszula Szulczyńska, Natalia Jeż - Postrzeganie przez internautów wybranych form promocji internetowej - wy­niki badań ankietowych ; Anna Wallis - Rola zarządzania wiedzą w rozwijaniu kompetencji organizacyjnych ; Grażyna Paulina Wójcik, Magdalena Rybicka - Współpraca transgraniczna służb celnych Polski i Litwy przy użyciu technolo­gii informacyjno-komunikacyjnych - obecnie stosowane systemy i kierunki rozwoju ; Katarzyna Żak - Rola mediów elektronicznych w komunikacji sprzedawcy z nabywcą w kon­cepcji kreowania wartości ; Marcel Kamba-Kibatshi - Unemployment as the socio-economic effect against labour market turbulence ; Nadia Mała, Olga Hrabelska - Informacja i komunikacja w zarządzaniu personelem ; Yaroslav Matviychuk, Olexandra Hasko, Roman Hasko - Creation of third generation e-learning systems using telepresence robot and specialised visual programming language ; Natalia Melnikova, Natalya Shakhovska - Analysis of decision-making methods in patients' treatment ; J. Khromyak, Yu. Slyusarchuk, L. Tsymbal, V.M. Tsymbal - Concepts and models of nonlinear economic dynamics ; Mykhaylo Voynarenko - Institutional Environment Evaluation of Economic Network Transformations in terms of Knowledge Formation ; Wykaz osób recenzujących teksty zgłoszone do publikacji w roczniku 2013 czasopisma „Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy" - zeszyty nr 30-36.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.36 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 213-[229].
I. CYWILIZACYJNE WYZNACZNIKI ŻYCIA, PRACY I WIEDZY: 1. Relacje życie - praca - wiedza w cywilizacji agrarnej i przemysłowej. 2. Wyznaczniki cywilizacji wiedzy. 3. Globalizacja, kapitalizm państwowy i metropolizacja. 4. Zmiany rynku i charakteru pracy w cywilizacji wiedzy. II. ROZWIJANIE KAPITAŁU LUDZKIEGO: 1. Istota kapitału ludzkiego. 2. Znaczenie kapitału ludzkiego i kapitału intelektualnego. 3. Udział edukacji szkolnej w kształtowaniu kapitału ludzkiego. 4. Rola szkolnictwa wyższego w rozwoju kapitału ludzkiego. 5. Kapitał ludzki osób pracujących wyznacznikiem organizacji uczącej się i zarządzania wiedzą. III. ZNACZENIE KAPITAŁU SPOŁECZNEGO: 1. Historyczne uwarunkowania kapitału społecznego w Polsce. 2. Wartości podstawą kapitału społecznego. 3. Ewolucja pojęcia kapitału społecznego. 4. Rozwój czy erozja kapitału społecznego w praktyce wychowawczej szkoły. 5. Zerwanie więzi społecznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100121 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Prosta Droga do Wiedzy)
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Tytuł oryginału: "Blue ocean strategy : how to create uncontested market space and make the competition irrelevant" 2015.
Czyta Janusz German.
Nagranie w formacie mp3.
Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces. "Strategia błękitnego oceanu" przekonuje, że zaciekła konkurencja prowadzi wyłącznie do powstania krwawego czerwonego oceanu, w którym rywale walczą o stale kurczącą się pulę zysków. Opierając się na przykładach ponad 150 posunięć strategicznych (obejmujących ponad 100 lat i 30 branż), autorzy twierdzą, że trwały sukces nie bierze się ze zwycięskich walk z konkurencją, ale ze stworzenia "błękitnego oceanu" - niewykorzystanej dotąd przez nikogo nowej przestrzeni rynkowej, w której możliwy jest wzrost. Książka "Strategia błękitnego oceanu" przedstawia systematyczne podejście do tego, jak sprawić, by konkurencja stała się nieistotna oraz prezentuje reguły i narzędzia do wykorzystania przez każdą organizację w tworzeniu i zajmowaniu jej własnych błękitnych oceanów. Ta bestselerowa książka będąca punktem zwrotnym zmieniającym tradycyjne myślenie o strategii, śmiało wyznacza nową drogę do wygrania przyszłości. Obierz ją za swojego przewodnika w tworzeniu niekwestionowanej przestrzeni rynkowej i sprawianiu, by konkurencja stała się nieistotna. [MT Biznes, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-KM/1659/339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [400]-407. Indeks.
Dla menedżerów logistyki, archtektów i projektantów.
1. Rola magazynu ; 2. Rola menedżera magazynu ; 3. Procesy magazynowe: przyjęcie i odstawienie towaru ; 4. Procesy magazynowe: przygotowanie pobrania ; 5. Strategie pobrania i sprzęt ; 6. Metody kompletacji zamówień ; 7. Procesy magazynowe - od uzupełnienia po wysyłkę i dalej ; 8. Systemy zarządzania magazynem (WMS) ; 9. Rozplanowanie magazynu ; 10. Wyposażenie do przechowywania i przeładunku ; 11. Zarządzanie zasobami w magazynie ; 12. Koszty magazynu ; 13. Zarządzanie wydajnością ; 14. Obsługa zewnętrzna (outsourcing) ; 15. Bezpieczeństwo i higiena pracy ; 16. Magazyn a środowisko ; 17. Magazyn przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-75630 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 129-138.
Publikacja dla studentów kierunków finanse, zarządzanie i ekonomia. Przydatna też dla praktyków - analityków finansowych i przedsiębiorców.
1. KAPITAŁ OBROTOWY W PRZEDSIĘBIORSTWIE: 1.1. Kluczowe pojęcia związane z zarządzaniem kapitałem obrotowym, 1.2. Definicja kapitału obrotowego i jego poziom, 1.3. Rola kapitału obrotowego w przedsiębiorstwie, 1.5 [!]. Zarządzanie kapitałem obrotowym ; 2. PODSTAWOWE SKŁADNIKI KAPITAŁU OBROTOWEGO: 2.1. Zapasy i narzędzia wspierające proces zarządzania nimi, 2.2. Należności krótkoterminowe i narzędzia wspierające proces zarządzania nimi, 2.3. Iwestycje krótkoterminowe i narzędzia wspierające proces zarządzania nimi, 2.4. Zobowiązania krótkoterminowe i narzędzia wspierające proces zarządzania nimi, 2.5. Metody i narzędzia wspierające proces zarządzania kapitałem obrotowym ; 3. WSKAŹNIKI I METODY OCENY ZARZĄDZANIA KAPITAŁEM OBROTOWYM: 3.1. Ustalenie wielkości kapitału obrotowego netto, 3.2. Zapotrzebowanie na kapitał obrotowy, 3.3. Wstępna analiza finansowa, 3.4. Wskaźniki zarządzania kapitałem obrotowym, 3.5. Analiza wskaźnikowa ; 4. STRATEGIE ZARZĄDZANIA KAPITAŁEM OBROTOWYM: 4.1. Klasyczne strategie zarządzania kapitałem obrotowym, 4.2. Koszty zarządzania kapitałem obrotowym, 4.3. Strategie zarządzania kapitałem obrotowym w przedsiębiorstwie handlowym, 4.4. Strategie zarządzania kapitałem obrotowym w przedsiębiorstwie usługowym, 4.5. Strategie zarządzania kapitałem obrotowym w przedsiębiorstwie produkcyjnym, 4.6. Uniwersalna strategia zarządzania kapitałem obrotowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-108159 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gospodarowanie wodami : korzystanie, zgody oraz usługi wodne / Mateusz Balcerowicz. - Warszawa : Infor, copyright 2020. - 123, [3] strony : ilustracje ; 24 cm.
Na okładce: Wzory wniosków i stawki opłat.
Publikacja przedstawia najważniejsze rozwiązania dla podmiotów, które korzystają z zasobów wodnych, użytkują te zasoby w ramach tzw. usług wodnych lub prowadzą działalność gospodarczą w zakresie gospodarowania wodami. Wyjaśnia, jak obecnie działa system zgód wodnoprawnych i jakie są zasady uzyskiwania decyzji administracyjnych, które umożliwiają korzystanie z zasobów wodnych, usług wodnych oraz w innym zakresie są związane z gospodarowaniem wodami. Opracowanie przystępnie objaśnia kwestie dotyczące m.in.: pojęcia oceny wodnoprawnej, które funkcjonuje na gruncie Prawa wodnego od początku 2018 r.; modyfikacji funkcjonujących już wcześniej pojęć zgłoszenia wodnoprawnego i pozwolenia wodnoprawnego; opłat za usługi wodne - nowego rozwiązania w polskim porządku prawnym, które weszło w życie w 2018 r. i przez pierwsze dwa lata funkcjonowania było źródłem wielu wątpliwości i pytań użytkowników wód. Książka wyjaśnia krok po kroku, jak uzyskać pozwolenie wodnoprawne lub dokonać zgłoszenia wodnoprawnego. Zawiera także zbiór wzorów wniosków i oświadczeń niezbędnych w systemie zgód wodnoprawnych wraz z przykładami ich wypełnienia oraz stawki opłat za usługi wodne obowiązujące w 2020 r.
R. I. Korzystanie z wód ; R. II. Zgody wodnoprawne ; R. III. Opłata za usługi wodne ; R. IV. Wzory wniosków i oświadczeń ; Wykaz aktów prawnych ; Wykaz rachunków bankowych i tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-55 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-108715 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-68440 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [333]-335. Indeks.
1. Przetrwanie i działanie w epoce nieciągłości ; 2. Na czym polega twórcza destrukcja: Upadek East River Savings Bank ; 3. Blokada kulturowa ; 4. Działania operacyjne a działania kreatywne: przypadek firmy Storage Technology ; 5. Wichry destrukcji ; 6. Równoważenie destrukcji i kreacji ; 7. Zaprojektowany, by móc się zmieniać ; 8. Kierowanie twórczą destrukcją ; 9. Dziesięciokrotny wzrost możliwości twórczych ; 10. Kontrola, swoboda i ryzyko ; 11. Tempo i zakres zmian ; 12. Wszechobecność twórczej destrukcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92057 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-57706 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Bibliogr. s. [542]-570. Indeks.
I. NAUKOWE I PRAWNE UWARUNKOWANIA GOSPODAROWANIA ŚRODOWISKIEM PRZYRODNICZYM: Środowisko przyrodnicze jako przedmiot badań naukowych i przestrzeń działań gospodarczych ; Podstawy prawne gospodarowania środowiskiem przyrodniczym ; Źródła informacji przyrodniczej ; II. CHARAKTERYSTYKA KOMPONENTÓW ŚRODOWISKA PRZYRODNICZEGO I ZASADY ICH WYKORZYSTANIA: Budowa geologiczna ; Ukształtowanie powierzchni terenu ; Gleby ; Wody podziemne i powierzchniowe ; Powietrze atmosferyczne i klimat ; Komponenty biotyczne ; III. OCENY ŚRODOWISKA PRZYRODNICZEGO DO CELÓW GOSPODARCZYCH: Metodologiczne podstawy ocen środowiska przyrodniczego ; Waloryzacja środowiska przyrodniczego ; Problematyka przyrodnicza w dokumentach strategicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103053 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-74277 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej