Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(27)
Forma i typ
Książki
(27)
Proza
(20)
Publikacje naukowe
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poezja
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(56)
wypożyczone
(41)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(4)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(3)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(13)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(4)
Filia 2 (Fredry 5)
(2)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(3)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(6)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(4)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(9)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(5)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(4)
Filia 9 (Czackiego 5)
(5)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(7)
Filia 11 (Dębicka 170)
(1)
Filia 12 (Beskidzka 5)
(2)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(6)
Filia 15 (Lwowska 60)
(3)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(5)
Filia 17 (Paderewskiego 154)
(3)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(5)
Filia 20 (Solarza 9a)
(3)
Autor
Głowińska Anita
(4)
Głowińska Anita. Kicia Kocia
(3)
Kledzik Emilia (1982- )
(2)
Schneider Liane
(2)
Steinhauer Annette
(2)
Studziński Adam
(2)
Wanat Dariusz
(2)
Berkane Nadia (1973- )
(1)
Berkane Nadia (1973- ). Marysia
(1)
Brignaud Pierre
(1)
Bucki Piotr
(1)
Depratto Marcel
(1)
Derecka-Sitnik Paulina (1991- )
(1)
Dewdney Anna
(1)
Dumińska Katarzyna
(1)
Dybvig Per
(1)
Flanders Cait (1985- )
(1)
Grabiwoda Barbara
(1)
Grochola Jakub (1992- )
(1)
Gruca Magdalena (pedagog)
(1)
Gruca Magdalena (pedagog). Dobre zachowanie
(1)
Gruca Magdalena (pedagog). Przygody Fenka
(1)
Grzywaczewska-Stewart Ewa
(1)
Głowińska Anita. Kicia Kocia i Nunuś
(1)
Hill Eric (1927-2014)
(1)
Jaszecka Karolina
(1)
Kmak Paulina (1991- )
(1)
Kosik Rafał (1971- )
(1)
Krzak Elżbieta
(1)
Kurek Izabela
(1)
Liput Przemysław (1985- )
(1)
Losantos Cristina
(1)
Mabire Grégoire (1975- )
(1)
Majcher Sylwia
(1)
Mann Wojciech (1948- )
(1)
Michalczuk Anna
(1)
Nadeau Nicole (1956- )
(1)
Nesbø Jo (1960- )
(1)
Nesme Alexis
(1)
Nesme Alexis. Marysia
(1)
Ostapowicz Anna
(1)
Paliś Beata
(1)
Panak Aleksandra
(1)
Przylipiak Wojciech
(1)
Ring Anna (1992- )
(1)
Roca Elisenda
(1)
Roque Caroline
(1)
Saar Anti (1980- )
(1)
Stewart Keith
(1)
Wierzbicka Katarzyna (pisarka)
(1)
Wołoszyn Wiola
(1)
Wołoszyn Wiola. Jano i Wito : codzienne sprawy
(1)
Zarawska Patrycja (1970- )
(1)
Zimnicka Iwona (1963- )
(1)
Zontek Ewa (ilustrator)
(1)
Świerczek Aga
(1)
Świerczek Aga. Rysia ratuje świat
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(15)
2010 - 2019
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(26)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(26)
angielski
(1)
Odbiorca
Dzieci
(22)
0-5 lat
(17)
6-8 lat
(7)
9-13 lat
(4)
Menedżerowie
(1)
Młodzież
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Urzędnicy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(12)
Literatura francuska
(2)
Literatura niemiecka
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura angielska
(1)
Literatura estońska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Literatura katalońska
(1)
Literatura norweska
(1)
Temat
Zakupy
(27)
Kicia Kocia (postać fikcyjna)
(4)
Rodzeństwo
(4)
Finanse
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Marketing
(2)
Matki i córki
(2)
Oszczędność
(2)
Sklepy
(2)
Ucieczki
(2)
Zuzia (postać fikcyjna)
(2)
Badania marketingowe
(1)
Banany
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Bracia
(1)
Bunt
(1)
Chłopcy
(1)
Decyzje
(1)
Dostępność produktów
(1)
Ekonomia behawioralna
(1)
Flanders, Cait (1985- )
(1)
Handel detaliczny
(1)
Internet
(1)
Kajtuś (postać fikcyjna)
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Koty
(1)
Lamy (ssaki)
(1)
Maciuś i Leon (postacie fikcyjne)
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Miasta
(1)
Misia Marysia (postać fikcyjna)
(1)
Motywacja
(1)
Myszy
(1)
Nastolatki
(1)
Nauka czytania
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Nieposłuszeństwo
(1)
Noc
(1)
Odpowiedzialność
(1)
PRL
(1)
Pokolenie Z
(1)
Postawy proekologiczne
(1)
Posłuszeństwo
(1)
Potwory
(1)
Produkt turystyczny
(1)
Przedszkolaki
(1)
Przyjaźń
(1)
Psy
(1)
Recykling
(1)
Reklama
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rodzina
(1)
Segregacja odpadów
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Sprzedaż
(1)
Strach
(1)
Supermarkety i hipermarkety
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Technologie mobilne
(1)
Turystyka miejska
(1)
Turystyka zakupowa
(1)
Wynalazcy i odkrywcy
(1)
Wyroby i towary
(1)
Zabawki
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Zachowanie
(1)
Zakupoholizm
(1)
Zaopatrzenie kartkowe
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Świadomość ekologiczna
(1)
Święty Mikołaj
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Kanada
(1)
Oslo (Norwegia)
(1)
Gatunek
Opowiadania i nowele
(16)
Monografia
(2)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(2)
Książka obrazkowa
(1)
Książki dla małych dzieci
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Powieść
(1)
Powieść przygodowa
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Raport z badań
(1)
Reportaż
(1)
Wiersze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Psychologia
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
27 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Marysia / Nadia Berkane, Alexis Nesme)
Tytuł oryginału: "Bébé Koala fait les courses" 2014.
Z cyklu "Marysia".
Misia Marysia wybiera się z rodzicami na zakupy do supermarketu. W dużym sklepie dużo się może zdarzyć. I rzeczywiście... Kto się zgubi, a kto zrobi komuś miłą niespodziankę? [Debit]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 10 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp-I (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-I/N (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.2-I/N (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-I/N (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-I/N (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5-I/N (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.6-I/N (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-I/N (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-I/N (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-I/N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Maciuś i Leon chcą nową zabawkę / [tekst:] Katarzyna Wierzbicka ; [ilustracje: Paulina Kmak]. - Wydanie I. - Warszawa : Zielona Sowa, 2023. - [12] stron : ilustracje kolorowe ; 19 cm.
Opis według okładki.
Okładka wliczona w numerację książki.
Wiek: 1+.
Maciuś i Leon idą z tatą zrobić zakupy. Gdy przechodzą obok działu z zabawkami, Maciuś wpatruje się z zachwytem w półki. Ile tu kolorowych autek, pudełek z klockami, mięciutkich przytulanek! Nagle smoczek widzi na półce niebieskiego robota! Takiego samego Jaś przyniósł ostatnio do przedszkola. Robot potrafi jeździć do przodu i do tyłu. Maciuś nagle czuje, że bardzo, ale to bardzo chce go mieć! “Maciuś i Leon” to seria stworzona w duchu rodzicielstwa bliskości. Książki zawierają krótkie, napisane prostym językiem teksty oraz urocze, kolorowe ilustracje. Bohaterami opowieści jest rodzeństwo małych smoków. Wspólnie przeżywają różne przygody i mierzą się z problemami, które spotykają każdego malucha. [www.azymut.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.18-I (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 365-[382].
Sapiens decyduje ; Sapiens czyta i słucha ; Sapiens i inni ; Sapiens czuje ; Sapiens czeka, poluje i myśli o przyszłości ; Sapiens dba o czystość i zdrowie ; Na dobry koniec i jeszcze lepszy początek.
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta – przez pryzmat najnowszych badań, w szczególności z obszaru ekonomii behawioralnej. To książka, która obnaża słabość myślenia modelami rodem z klasycznej ekonomii, która jest piękna jako model teoretyczny, ale zupełnie nie sprawdza się w praktyce. Autor wskazuje na źródła zachowań konsumenckich związane z emocjami i naszymi instynktami. Przedstawia czytelne i praktyczne sposoby wdrażania wiedzy z badań w sprzedaży i marketingu. To książka dla ciekawskiego i ciekawskiej Sapiens, którzy lubią się inspirować. Którzy oczekują niespodzianek, wiedzy, rzetelnych badań i którzy sami chcą wyciągać wnioski. [www.azymut.pl, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Turystyka zakupowa w miastach / Beata Paliś. - Warszawa : Difin, 2022. - 426 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na podstawie rozprawy doktorskiej.
Bibliografia, netografia na stronach [379]-410.
Dla pracowników biur podróży, osób zarządzających miastami i promujących miasta na rynku turystycznym, a także pracowników i menedżerów centrów handlowych i innych placówek handlu detalicznego.
Rozdział 1. Miasto jako przestrzeń turystyczna: Miasto w ujęciu marketingu terytorialnego ; Klasyfikacje i współczesne koncepcje rozwoju miast ; Handel w strukturze funkcji miasta ; Wielowymiarowość miast – w kierunku fenomenu turystyki miejskiej. Rozdział 2. Uwarunkowania rozwoju turystyki miejskiej i jej wpływ na rozwój miasta: Pojęcie i formy turystyki miejskiej ; Wybrane klasyfikacje uwarunkowań rozwoju turystyki ; Czynniki podażowe rozwoju turystyki miejskiej; Czynniki popytowe rozwoju turystyki miejskiej ; Czynniki uniwersalne rozwoju turystyki miejskiej ; Rola interesariuszy w kreowaniu miejskiego produktu turystycznego ; Obszary wpływu turystyki na rozwój miasta. Rozdział 3. Istota, cechy i rola turystyki zakupowej w miastach: Pojęcie turystyki zakupowej ; Produkt turystyki zakupowej ; Światowe destynacje zakupowe ; Ruch turystyczny motywowany zakupami w Polsce i na świecie ; Współczesne trendy w zachowaniach konsumentów a nowe wymiary sprzedaży detalicznej. Rozdział 4. Metodyczno-organizacyjne aspekty badań determinant rozwoju turystyki zakupowej: Cele i hipotezy badawcze ; Zakres badania ; Zastosowane metody badawcze ; Organizacja i przebieg badania ; Charakterystyka respondentów – uczestników (konsumentów) turystyki zakupowej ; Charakterystyka respondentów – interesariuszy turystyki zakupowej ; Profile turystów zakupowych. Rozdział 5. Elementy produktu turystyki zakupowej jako podażowe determinanty kształtujące decyzje jego nabywców: Czynniki atrakcyjności miejsc zakupowych ; Destynacje i miejsca koncentracji turystów zakupowych oraz kupowane przez nich produkty ; Źródła informacji o miejscach zakupowych ; Preferowane środki transportu w podróżach zakupowych. Rozdział 6. Zachowania turystów w podróży motywowanej zakupami jako popytowe czynniki rozwoju turystyki zakupowej: Motywy podróży w celach zakupowych ; Częstotliwość podróżowania ; Organizacja turystycznych wyjazdów zakupowych ; Osoby towarzyszące w czasie podróży zakupowej ; Wydatki turystów zakupowych ; Perspektywy rozwoju turystyki zakupowej według badanych respondentów. Rozdział 7. Determinanty kształtujące rozwój turystyki zakupowej w opinii jej kreatorów: Miasta zakupowe oraz czynniki rozwoju turystyki zakupowej ; Działania miejskich destynacji turystycznych na rzecz rozwoju turystyki zakupowej – wybrane przykłady z Polski i ze świata ; Perspektywy rozwoju turystyki zakupowej w opinii jej kreatorów ; Rekomendacje w zakresie planowania rozwoju turystyki zakupowej w polskich miastach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338.48 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111880 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The year of less : how I stopped shopping, gave away my belongings, and discovered life is worth more than anything you can buy in a store" 2018.
To nie jest kolejna książka o tym, jak żyć w duchu minimalizmu - to prawdziwa historia, która pokazuje jak piękne jest życie bez rzeczy, których nie potrzebujesz. Cait Flanders szukała ucieczki od codziennych problemów nagradzając się kolejnymi zakupami. Kupowała pod wpływem impulsu myśląc, że dzięki nowym rzeczom poczuje się spełniona. Gdy zauważyła, że szczęście nie nadchodzi, a rośnie tylko dług, powiedziała sobie „dość” i zdecydowała się wstrzymać od zakupów aż przez rok. "Królowa oszczędzania" to zapis doświadczeń Cait z dwunastu miesięcy niezwykłego eksperymentu. W tym czasie ograniczyła do minimum niezbędne zakupy, pozbyła się siedemdziesięciu procent rzeczy ze swojego mieszkania, odkryła zalety ruchu zero-waste i nauczyła się naprawiać przedmioty, zamiast je wyrzucać. Wkrótce odkryła, że im mniej kupuje, tym bardziej jest szczęśliwa. Poznaj praktyczne sposoby na oszczędzanie i przekonaj się, co tak naprawdę jest dla ciebie w życiu najważniejsze! [http://www.wydawnictwokobiece.pl/produkt/krolowa-oszczedzania/#, dostęp 26.06.2019]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-36 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zakupy w PRL : w kolejce po wszystko / Wojciech Przylipiak. - Wydanie I. - Warszawa : MUZA - Sport i Turystyka, 2023. - 381, [3] strony : faksymilia, fotografie, ilustracje ; 22 cm.
Bibliografia, filmografia, netografia na stronach 379-381.
Czy stojący na wystawie orzeł z kalesonów naprawdę zachęcał do kupowania? Jak można było w zimie przetrwać dwa dni w kolejce po kredens? Od kiedy w sklepach była Coca-cola? Czy naprawdę kioskarki dziurawiły prezerwatywy? Więcej kupowało się książek czy wódki? Jaki ciuch kosztował tyle, co połowa Syrenki i czym pachniało w sklepach Baltony? Gdzie kupujących witały postaci z baśni Ali Baba i czterdziestu rozbójników? Gdzie można było usłyszeć: „czeńcz many”, a gdzie: „E, cwany gapa, nie bądź pan taki specjalista z miodem w uszach, pan tu nie stał!”? Reportaż Wojciecha Przylipiaka to barwna opowieść o zakupowej rzeczywistości okresu 1945-1989. To świat wiejskich GS-ów i przeszklonych domów handlowych, prywatny handel i państwowe molochy. Pewex, Moda Polska i towary spod lady. Autor oddaje głos ludziom po obu stronach lady: kupującym i sprzedawcom. Nie powiela mitów o epoce wiecznego niedoboru, ale buduje z fragmentów zasłyszanych historii świat rzeczywisty, niepozbawiony oryginalności, społecznej inicjatywy, codziennej ekscytacji. To także świat ponadczasowego polskiego designu, mody, która wciąż zachwyca, fantastycznych haseł reklamowych czy neonów. Bywa sentymentalnie, często zabawnie, nieraz przerażająco. Zawsze za to - prawdziwie. [Muza, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-113254 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-65/69 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-konsumenci jutra : pokolenie Z i technologie mobilne / Barbara Grabiwoda. - [Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2018. - 310 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach [293]-298. Netografia na stronach 299-310.
R. I. POKOLENIE Z W DOBIE EKSPANSJI NOWYCH TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH: 1. Rozwój nowych technologii informacyjnych jako zjawisko ery postindustrialnej przełomu XX i XXI w. ; 2. Kryteria wyodrębniania pokoleń ; 3. Definicje pokolenia Z ; 4. Pokolenie Z w Polsce ; R. II. PROCES PODEJMOWANIA DECYZJI ZAKUPOWYCH JAKO ELEMENT ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH: 1. Definicja i elementy zachowań konsumenckich ; 2. Definicja i elementy procesu podejmowania decyzji zakupowych ; 3. Proces podejmowania decyzji zakupowych na tle przemian wynikających z wirtualizacji ; R. III. TECHNOLOGIE MOBILNE I ICH WPŁYW NA PROCES PODEJMOWANIA DECYZJI ZAKUPOWYCH WŚRÓD PRZEDSTAWICIELI POKOLENIA Z: 1. Charakterystyka urządzeń mobilnych ; 2. Specyfika rynku technologii mobilnych i m-commerce ; 3. Charakterystyka użytkowników technologii mobilnych ; 4. Przedstawiciele pokolenia Z w świecie technologii mobilnych na rynku globalnym i w Polsce ; 5. Specyficzne zachowania użytkowników z wykorzystaniem technologii mobilnych ; R. IV. WYKORZYSTYWANIE TECHNOLOGII MOBILNYCH PRZEZ POLSKICH REPREZENTANTÓW POKOLENIA Z W PROCESIE PODEJMOWANIA DECYZJI ZAKUPOWYCH - WYNIKI BADAŃ EMPIRYCZNYCH: 1. Cele i założenia metodyczne przeprowadzonych badań empirycznych ; 2. Charakterystyka społeczno-demograficzna respondentów ; 3. Charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych w życiu codziennym ; 4. Metody wykorzystywania technologii mobilnych w procesie dokonywania decyzji zakupowych przez reprezentantów pokolenia Z ; 5. Wpływ wykorzystywania technologii mobilnych przez firmy na proces podejmowania decyzji zakupowych ; R. V. ZNACZENIE TECHNOLOGII MOBILNYCH W PROCESIE PODEJMOWANIA DECYZJI ZAKUPOWYCH WŚRÓD REPREZENTANTÓW POKOLENIA Z W POLSCE: 1. Hipoteza badawcza w świetle przeprowadzonych badań empirycznych oraz analiz badań wtórnych i literatury ; 2. Segmentacja konsumentów z pokolenia Z pod względem wykorzystania technologii mobilnych w procesie podejmowania decyzji zakupowych ; R. VI. DZIAŁANIA MARKETINGOWE SKIEROWANE DO PRZEDSTAWICIELI POKOLENIA Z Z WYKORZYSTANIEM TECHNOLOGII MOBILNYCH – REKOMENDACJE I PRZYKŁADY: 1. Funkcje natywne urządzeń mobilnych w działaniach marketingowych ; 2. Mobilne działania reklamowe ; 3. Serwisy społecznościowe w mobilnej komunikacji marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-107075 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej