Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(35)
Forma i typ
Książki
(31)
Poradniki i przewodniki
(12)
Publikacje fachowe
(10)
Audiobooki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(43)
wypożyczone
(5)
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(21)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(14)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(7)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 15 (Lwowska 60)
(2)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(2)
Autor
Tracy Brian (1944- )
(3)
Gębarowski Marcin
(2)
Kawszyn Roman
(2)
Michalak Robert (1968- )
(2)
Morawski Cezary (1954- )
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Szaran Adam
(2)
Zych Robert
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Anderson James C. (1953- )
(1)
Bednarski Arkadiusz
(1)
Berger Jonah
(1)
Blount Jeb (1966- )
(1)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Błaż Agata
(1)
Chwałek Jacek (1953- )
(1)
Czajkowski Adam
(1)
Dickman Robert
(1)
Durand Barbara
(1)
Ehrlich Emil
(1)
Fijor Jan M. (1948- )
(1)
Fortuna Paweł (1970- )
(1)
Fournies Ferdinand F
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Górniak Stefan (1900-1983)
(1)
Górska Grażyna (tłumacz)
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Hodorowicz Łukasz
(1)
Iannarino Anthony
(1)
Jędrzejewska Dorota
(1)
Kumar Nirmalya
(1)
Lees Dan
(1)
Lipa Michał
(1)
Machnik Marcin
(1)
Maxwell Richard
(1)
Mirecka Halina
(1)
Moulinier René
(1)
Narus James A
(1)
Niemczyk Rafał (1982- )
(1)
Pabian Arnold
(1)
Paszkiewicz Ireneusz
(1)
Pawlikowska-Poleszak Katarzyna (1967- )
(1)
Piotrowska Dorota (tłumacz)
(1)
Piotrowska Monika (ekonomia)
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Sasin Maciej
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna (1967- )
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Soames Nicole
(1)
Sorensen Herb
(1)
Thornely Nick
(1)
Trzcińska-Hildebrandt Agata
(1)
Vaknin Shlomo
(1)
Winch Anna
(1)
Winch Sławomir
(1)
Witek Lucyna
(1)
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Załuski Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(20)
Kraj wydania
Polska
(35)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(35)
Odbiorca
Handlowcy
(5)
Menedżerowie
(3)
Negocjatorzy biznesowi
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Temat
Techniki sprzedaży
(35)
Obsługa klienta
(6)
Marketing
(5)
Perswazja
(5)
Konsumenci (ekonomia)
(4)
Promocja handlowa
(4)
Reklama
(3)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Marketing bezpośredni
(2)
Merchandising
(2)
Negocjacje
(2)
Sprzedaż
(2)
Sukces
(2)
Ceny
(1)
Copywriting
(1)
Decyzje
(1)
Facebook
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel wysyłkowy
(1)
Handlowcy
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Marketing szeptany
(1)
Marketing wirusowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Motywacja pracy
(1)
Negocjacje biznesowe
(1)
Opakowania
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Public relations
(1)
Reklama prasowa
(1)
Reklama radiowa
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Reklama zewnętrzna
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rozgłośnia radiowa
(1)
Sklep
(1)
Sponsoring
(1)
Targi i wystawy
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Znak towarowy
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(17)
Poradniki
(8)
Podręcznik
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Psychologia
(3)
Media i komunikacja społeczna
(1)
35 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Czym są techniki sprzedaży ?; 2. Porozumiewać się lepiej; 3. Ty jako sprzedawca; 4. Działaj, aby wywrzeć wpływ. Psychologia klienta; 5. Zrozumieć się. Postawy rządzące komunikacją; 6. Wyznacz sobie cel; 7. Zaczynamy rozmowę; 8. Mowa ciała; 9. Przygotuj rozpoznanie; 10. Nakłoń do mówienia. Techniki komunikacji; 11. Od rozpoznania do wyrażenia potrzeby; 12. Przygotuj argumentację; 13. Twoja propozycja; 14. Argumentacja; 15. Mów; 16. Przyczyny i sposoby reagowania na sprzeciw i przeszkody; 17. Techniki obrony i odpowiedzi na zarzuty. Przykłady; 18. Obrona ceny; 19. Targowanie się; 20. Jak zakończyć sprawę; 21. Zakończenie. W centrum sukcesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Jak sprzedawać towary / Stefan Górniak, Emil Ehrlich. - Warszawa : Wydaw. Andrzej Bonarski, 1990. - 170 s. : faks., fot., portr. ; 20 cm.
(Biznes ; 2)
Przedr. fotooffs., oryg. : Lwów ; Warszawa : Książnica "Atlas", [1938]. - Tyt. okł. oraz tyt. na dodatkowej k. tyt. : Jak sprzedać
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-69484 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Poradnik Doskonały)
1. Doskonała firma 2. Doskonały produkt 3. Doskonały sprzedawca 4. Doskonała organizacja 5. Doskonały klient 6. Motywacja w doskonałej sprzedaży 7. Klient z doskonałą motywacją 8. Doskonałe badania 9. Doskonałe nastawienie 10 Doskonałe pierwsze wrażenie 11.Doskonała prezentacja 12.Doskonała demostracja 13.Doskonałe sposoby radzenia sobie z zastrzeżeniami 14.Doskonałe zakończenie transakcji 15.Doskonałe pożegnanie 16.Doskonałe notatki 17.Doskonali CDN-i i inne wyzwania 18.Doskonałe sposoby przełamywania schematów 19.Doskonałe budowanie biznesu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95340 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowoczesny sklep / Jacek Chwałek. - Warszawa : WSziP, 1993. - 138 s., [8] k.tabl. : fot.kolor., rys. ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Poprz. wyd. pt.: Handlowanie to gra czyli Od namawiania i żebrania do zaspokojenia potrzeb klienta.
CZĘŚĆ I PODSTAWOWE REGUŁY GRY HANDLOWEJ: 1. Jak zrozumieliśmy, że handlowanie to gra? ; Dlaczego klienci grają? ; 2. Filozofia handlowania: najważniejsze jest zadowolenie klienta: Pozytywna transakcja handlowa ; Rozmawiaj o potrzebach i obawach klienta. Zrozum jego interesy ; 3. Najważniejsze "narzędzia" poznawania i rozumienia interesów klienta: Trudne pytania. Nie daj się zbyć byle czym ; Parafraza. Jak słuchać i nie wchodzić z klientem w polemikę? ; Parafraza. I co dalej? ; CZĘŚĆ II DEBIUTY HANDLOWE: 4. Pierwszy kontakt z klientem ; 5. Zbuduj ludzki kontakt i zainteresuj się potrzebami klienta ; 6. Debiutowe gry klienta: Gra "Nie mam czasu" ; Gra "To mnie nie interesuje" ; Przejmowanie klienta od konkurencji ; Gra "Interesuje mnie wyłącznie..." ; 7. Typy klienta. Jak je rozpoznać i dopasować się do nich?: Komu pozostawiać wybór, a komu polecać? (JA - INNI) ; Komu przypominać o jego celach, a komu dawać gwarancje? (CELE - PROBLEMY) ; Jak radzić sobie z klientem, który gotów jest kupić wszystko i jak docenić klienta krytykującego? (ZGODNY - NEGUJĄCY) ; Klient SYSTEMATYCZNY i klient CHAOTYCZNY ; Klient OSOBISTY i klient RZECZOWY ; CZĘŚĆ III GRA ŚRODKOWA. CO OSŁABIA HANDLOWCA I JAK WYKORZYSTUJĄ TO KLIENCI?: 8. Mity i stereotypy działania handlowca: Mit pośledniości zawodu sprzedawcy ; Stereotyp obowiązującej postawy ; Mit ceny ; Jak przeciwstawiać się mitowi ceny? ; Mit, że konkurencja jest tylko zagrożeniem ; Mit, że klient ma nieograniczone możliwości wyboru ; 9. Trudne zagrywki klienta wykorzystujące stereotypy i lęki handlowca: Straszenie konkurencją ; Mamienie dużym i długotrwałym kontraktem ; Ultimatum, czyli "ostateczne warunki" ; Presja czasu ; Osobisty atak na handlowca lub jego firmę ; Jaką mam pewność, że mi się to opłaca? ; Niezwykłe mamienie kontraktem (Wspólne lizanie loda) ; Rozmiękczenie i niespodziewany atak (Dr Jeckyll i Mr. Hyde) ; Odwołanie się do lojalności i honoru handlowego (Twój wspólnik już mi obiecał) ; Wykorzystanie interesów handlowca (Nie mam żadnych zastrzeżeń, ale...) ; Fałszywa informacja (Zostawiony notes) ; Co nas najbardziej trafia w zagrywkach klienta? ; 10. Zachowania asertywne. Sposoby radzenia sobie z typowymi grami klienta: Stawianie granic klientowi ; Asertywne stawianie granic ; Kiedy musisz lub chcesz odmówić klientowi (Zdarta płyta handlowca) ; Asertywne, profesjonalne reakcje na krytykę klienta ; Zasady postępowania wobec uzasadnionej reklamacji klienta ; Ogólną krytykę sprowadzaj do konkretów (Poszukiwanie krytyki) ; Co robić, gdy klient czepia się szczegółów i osłabia Cię, wytykając niedoskonałości? (Zamglanie) ; Zamiana oceny na opinię ; CZĘŚĆ IV KOŃCÓWKI W NEGOCJACJACH. ZAPOMNIANA SZTUKA TARGOWANIA: 11. Targuj się, dając klientowi satysfakcję ; CZĘŚĆ V JAK UTRZYMAĆ ENTUZJAZM HANDLOWY?: 12. Osłabiony handlowiec. Co z nim robić?: "Zatrucie handlowe" ; "Osłabiacze" w firmie ; 13. Jak budować pozytywne nastawienie? ; Umiejętności i aktywność ; Masz tyle, ile myślisz, że masz (Wiara czyni cuda) ; Odporność na "śmieć informacyjny" ; Mierz wysoko i podejmuj nowe wyzwania ; Bierz odpowiedzialność za swój rozwój zawodowy ; Kilka sposobów na przeciwdziałanie "zatruciu" handlowca ; Złote myśli smerfów-ważniaków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-101932 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [290]-300.
1. Promocja w działalności marketingowej organizacji; 2. Media na usługach promocji; 3. Reklamowe formy promocyjnego oddziaływania na rynek; 4. Promocyjne narzędzia public relations; 5. Podnoszenie wartości ofert za pośrednictwem promocji sprzedaży; 6. Techniki sprzedaży i komunikacji w marketingu bezpośrednim; 7. Promocja osobista w procesach sprzedaży; 8. Wybrane aspekty integrowania narzędzi oraz działań promocyjnych; 9. Zarządzanie zintegrowaną działalnością promocyjną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91815 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Psychologiczna gra sprzedaży ; 2. Wyznacz i osiągnij wszystkie swoje cele w sprzedaży ; 3. Dlaczego ludzie kupują? ; 4. Kreatywna sprzedaż ; 5. Umawiać więcej spotkań ; 6. Siła sugestii ; 7. Zamykanie sprzedaży ; 8. 10 sposobów na sukces w sprzedaży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-97919 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sprzedaż bez sprzedawania : psychologia dobrego wpływu na klienta / Paweł Fortuna. - Wydanie 1. - 5. dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - 364, [2] strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 359-[365].
Nie dziw się, że klient reaguje jak kupiec, skoro ty zachowujesz się jak sprzedawca. W psychologii sprzedaży roi się od samozwańczych guru proponujących mniej lub bardziej wyrafinowane techniki sprzedawania i wywierania wpływu na klienta. Metody te z wiedzą naukową nie mają wiele wspólnego, a i ich skuteczność pozostawia wiele do życzenia (kto z nas nie zbył telemarketera dzwoniącego z ofertą bezkonkurencyjnego ubezpieczenia albo fantastycznej oferty telewizji kablowej?). Paweł Fortuna, doświadczony psycholog biznesu i trener, pokazuje, że skuteczna komunikacja z klientem wcale nie musi polegać na manipulacji. Zamiast wyświechtanych trików i sztuczek proponuje sprzedawcom grę w „białe szachy” – sprzedaż etyczną i świadomą, wspólne z klientem poszukiwanie najlepszych rozwiązań. Sprzedaż bez sprzedawania oznacza realizację w przestrzeni handlu takich wartości jak uczciwość i prawda, działanie pozbawione manipulowania i ukrytych intencji, a także sposób na tworzenie społeczności zadowolonych klientów. [Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111623 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej