Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(36)
Forma i typ
Książki
(31)
Poradniki i przewodniki
(9)
Proza
(5)
Audiobooki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Druki ulotne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(37)
wypożyczone
(4)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(15)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(3)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(14)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(4)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(4)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(1)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Autor
Deutsch Stacia
(4)
Deutsch Stacia. Dziewczyny Kodują
(4)
Muszyńska-Rosłan Katarzyna
(4)
Gordon Jon (1971- )
(2)
Pioterek Paweł
(2)
Raczyło Paulina (1987- )
(2)
Samson-Banasik Aleksandra
(2)
Smith Mike (1959- )
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Bahcall Safi (1968- )
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Begiert Michał
(1)
Bielenda Aleksander (1954- )
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Bloch Michał (psycholog)
(1)
Carew Donald
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Collins-Sussman Ben
(1)
Czerwińska Ewa (tłumacz)
(1)
Dhawan Erica
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Dzierzgowski Jan
(1)
Dziubak Stefan
(1)
Essex Louellen
(1)
Fitzpatrick Brian
(1)
Galata Stanisław
(1)
German Janusz (1974- )
(1)
Gokieli Marcin
(1)
Grela Joanna
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Hardy Benjamin
(1)
Heidema James M. (1946- )
(1)
Johnson Ron (1937- )
(1)
Jóźwiak Michał (tłumacz)
(1)
Kacprzak Katarzyna
(1)
Kandefer-Winter Katarzyna
(1)
Katzenbach Jon R. (1932- )
(1)
Kmiotek Krystyna
(1)
Kusy Mitchell
(1)
Lipa Michał
(1)
Little Matt
(1)
Macios Tomasz
(1)
Mackin Deborah
(1)
Malinowska-Parzydło Joanna
(1)
McKenzie Carol A
(1)
Miller Douglas (1966- )
(1)
Mińska Barbara
(1)
Murray Andy (1987- )
(1)
Nadskakuła-Kaczmarczyk Olga (1982- )
(1)
Pacana Andrzej
(1)
Parisi-Carew Eunice
(1)
Pawłowski Konrad (tłumacz)
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Sennett Richard (1943- )
(1)
Shenk Joshua Wolf
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Siemianowski Roch (1950- )
(1)
Smith Douglas K
(1)
Sochacka Iwona
(1)
Strumińska Dorota
(1)
Sullivan Dan (1944- )
(1)
Szewczak Rafał
(1)
Wageman Ruth
(1)
Wanat Dariusz
(1)
Więckowski Ryszard
(1)
Wocław Wojciech S. (1986- )
(1)
Zdziemborska Anna
(1)
Łasiński Gabriel
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(1)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(30)
Odbiorca
9-13 lat
(5)
Dzieci
(5)
Szkoły wyższe
(3)
6-8 lat
(2)
Coachowie
(1)
Doradcy personalni
(1)
Menedżerowie
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(4)
Literatura polska
(1)
Temat
Praca zespołowa
(36)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(9)
Przywództwo
(7)
Zarządzanie
(6)
Przyjaźń
(5)
Nauka
(4)
Programowanie (informatyka)
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Sukces
(4)
Współdziałanie
(3)
Bibliotekarstwo
(2)
Biblioteki naukowe
(2)
Chorzy w rodzinie
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konkursy szkolne
(2)
Menedżerowie
(2)
Praca
(2)
Psychologia
(2)
Relacje biznesowe
(2)
Roboty mobilne
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Szyfry
(2)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(2)
Wyższa Szkoła Bankowa (Poznań)
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Asertywność
(1)
Cele życiowe
(1)
Coaching
(1)
Decyzje
(1)
Delegowanie uprawnień
(1)
Grupy rówieśnicze
(1)
Innowacje
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Klasa szkolna (socjol.)
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Kreatywność
(1)
Kultura
(1)
Metoda problemowa
(1)
Metoda projektów
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Metody nauczania
(1)
Miejsce pracy
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja pracy
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Młodzież wiejska
(1)
Nauczanie
(1)
Netykieta
(1)
Pedagogika
(1)
Poszukiwania zaginionych
(1)
Praca hybrydowa
(1)
Praca zdalna
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Regionalizm
(1)
Rozumowanie (log.)
(1)
Samokształcenie
(1)
Samorealizacja
(1)
Savoir-vivre
(1)
Socjologia
(1)
Socjometria
(1)
Strach na wróble
(1)
Szkolnictwo
(1)
Twórczość
(1)
Wakacje
(1)
Współzawodnictwo
(1)
Wycieczki
(1)
Wynalazki
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie partycypacyjne
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zespół projektowy
(1)
Zima
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(2)
2001-0
(2)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Poznań (woj. wielkopolskie)
(2)
Gmina Lubenia (woj. podkarpackie)
(1)
Polska
(1)
Sołonka (woj. podkarpackie, pow. rzeszowski, gm. Lubenia)
(1)
Gatunek
Poradnik
(12)
Poradniki
(4)
Powieść obyczajowa
(4)
Opracowanie
(3)
Gry i zabawy
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręcznik
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki
(1)
Powieść
(1)
Powieść przygodowa
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Sensacja
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Praca, kariera, pieniądze
(6)
Rozwój osobisty
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Nauka i badania
(1)
Psychologia
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
36 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-82099 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [241]-244.
1. PRAKTYCZNY I POZNAWCZY ASPEKT LUDZKICH DZIAŁAŃ: 1.1. Pojęcie i rodzaje działań. 1.2. Schematyczny obraz podmiotu działania. 1.3. Model strukturalny działań zorganizowanych. 1.4. Moralny wymiar ludzkiego działania. 2. EGZOGENNE UWARUNKOWANIA LUDZKICH REAKCJI NA BODŹCE: 2.1. Siła i zakres oddziaływania jako kryteria wyróżnienia. 2.1.1. Otoczenie. 2.1.1.1. Globalizacja. 2.1.1.2. System społeczny. 2.1.1.3. System organizacyjny. 2.1.2. Zagrożenia. 2.1.2.1. Realia, mity i utopie. 3. CZYNNIKI ENDOGENNE W ZACHOWANIU SIĘ LUDZI: 3.1. Osobowość. 3.2. Kondycja psychofizyczna jednostki. 3.2.1. Typy umysłu. 3.2.2. Wiek i płeć. 3.2.3. Temperament. 3.2.4. Inteligencja. 3.2.5. Intuicja. 3.3. Aspiracje i ambicje. 4. CZYNNIKI NIEIDENTYFIKOWALNE: 4.1. Granice poznania. 4.2. Teorie paranaukowe. 4.2.1. Tajemnicze energie. 4.2.2. Koewolucja. 4.2.3. Teoria pól bioenergetycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96790 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
PODSTAWY: Zaangażowanie kierownictwa ; Rodzaje zespołów ; Podstawy funkcjonowania zespołów ; Przydzielanie ról członkom zespołu ; Najważniejsze cechy najskuteczniejszych zespołów ; Przyczyny porażek zespołów ; zespoły w zakładzie związkowym ; Rozwiązywanie zespołu ; ZEBRANIE ZESPOŁU: Typowe problemy napotykane podczas zebrań ; Przygotowanie agendy zebrania ; Role podczas spotkań ; Obowiązki osoby odpowiedzialnej za pilnowanie czasu (timekeepera) ; Organizacja przebiegu spotkania ; Facylitacja zebrań zespołu ; Ważne zagadnienia związane z prowadzeniem zebrań ; ZACHOWANIE ZESPOŁU: Zasady zachowania członków zespołu ; Zachowanie członków zespołu ; Zachowanie facylitatora ; Zarządzanie konfliktami w zespole ; Wyrażanie krytyki i reagowanie na nią ; Zasady postępowania w razie konfliktu ; Mediatorzy wewnątrzzakładowi ; Postępowanie dyscyplinarne ; Typowe trudności związane z pracą w grupach ; ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZESPOŁU I PODEJMOWANIA DECYZJI: Odpowiedzialność osobista członków zespołu ; Zespołowe podejmowanie decyzji ; Proces podejmowania decyzji ; Podejmowanie decyzji na drodze dążenia do konsensusu ; Wskazówki dotyczące osiągania konsensusu ; Postępowanie umożliwiające skuteczne podejmowanie decyzji ; Zjawiska utrudniające podejmowanie decyzji ; ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW - PROCES I NARZĘDZIA: Prosty system rozwiązywania problemów ; Umiejętności zespołowe konieczne do rozwiązywania problemów ; Gromadzenie pomysłów w celu znalezienia problemu do rozwiazania ; Szeregowanie pomysłów ; Analizowanie pomysłów ; Wybieranie pośród wielu rozwiązań ; Narzędzia organizacyjne ; Rozwiązywanie problemów: porady ; TABLICE WYNIKÓW I OCENA WYDAJNOŚCI ZESPOŁU: Systemy pomiaru wydajności zespołu ; Dzielenie się informacjami zwrotnymi z oceny ; Pomiar wyników a rola kierownictwa ; Badanie efektywności pracy zespołowej ; Ocena działalnosci we wczesnej fazie istnienia zespołu ; Formalna ocena działań zespołu ; Ocena działań poszczególnych członków ; Procesy oceny działń zespołu samozarządzającego ; Rozwiązywanie problematycznych sytuacji wynikającyxch z oceny pracowników ; Usuwanie członka z zespołu ; PLAN ROZWOJU STRUKTURY ZESPOŁOWEJ: Wywoływanie niezadowolenia ze "status quo" ; Tworzenie zachecającej wizji przyszłości ; Zakładanie zespołu projektowego ; Menedżer rozoju/wydajności struktury organizacyjnej ; Zespoły wirtualne ; Plan rozwoju poszczególnych zespołów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98235 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-39975 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Debugging teams : better productivity through collaboration" 2016.
Na okładce także nazwa wydawcy oryginału: O'Reilly. Na stronie redakcyjnej także ISBN oryginału.
Bibliografia na stronach [201]-202. Indeks.
Programiści i inżynierowie oprogramowania spędzają mnóstwo czasu na zgłębianiu tajników algorytmów, kodu czy technik budowy aplikacji. Bardzo mało uwagi poświęcają jednak takim zagadnieniom, jak komunikacja, skuteczna praca w zespole czy prowadzenie wspólnych projektów. Tymczasem programowanie jest jednym z zadań, które realizuje się w grupie. Oznacza to, że sposób pracy zespołu ma bezpośredni i znaczący wpływ na produktywność i zadowolenie jego członków. Zaniedbanie tej kwestii stało się przyczyną niepowodzenia wielu obiecujących projektów. Niniejsza książka, choć pozornie adresowana do liderów zespołów programistów, tak naprawdę przyda się każdemu, kto bierze udział w dowolnym twórczym grupowym przedsięwzięciu: począwszy od studenckiego klubu, na korporacji architektów skończywszy. Znalazły się tu bardzo praktyczne wskazówki dotyczące efektywnego kierowania zespołem, poruszania się w ramach organizacji oraz budowania zdrowych relacji z użytkownikami. Nie zabrakło porad dotyczących różnych sposobów komunikowania się i skutecznego wpływania na drugiego człowieka, a także metod radzenia sobie z trudnymi ludźmi. Jest to znakomita lektura dla każdego twórczego człowieka! W tej książce: wzorce komunikacyjne a kultura zespołu, przywództwo: wzorce i antywzorce, skuteczne strategie współpracy z innymi zespołami w ramach organizacji, identyfikacja i zażegnywanie zagrożeń związanych z komunikacją, zarządzanie opinią publiczną. [Helion, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-331 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Anatomia Biznesu)
Bibliogr. Indeks.
I. Rozumienie grup i jednostek : 1. Grupy 2. Niektóre cechy grup roboczych 3. Role 4. Funkcje członków 5. Jednostka 6. Potrzeby życia grupowego 7. Procesy grupowe 8. Grupy w obrębie grup II. Budowanie i utrzymanie wielkiego zepsołu : 9. Zespoły 10.Przywódca 11.Budowanie zespołu 12.Twórcze rozwiązywanie problemów 13.Utrzymywanie zespołu 14.Rewizja ról 15.Lista kontrolna dla liderów grupy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
(Poradnik Doskonały)
1. Dlaczego praca zespołowa 2. Jaka praca zespołowa 3. Umiejętności pracy zespołowej 4. Zespół zarządzający 5. Zaangażowanie kierowników 6. Wielkość zespołu 7. Wyniki i nagrody 8. Struktura i wsparcie 9. Klimat 10.Komunikacja 11.Zaangażowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90490 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 283-284.
Budowanie zespołu z pasją to praktyczny poradnik dla tworzących zespół pracowników i ich szefów. Zgrane zespoły to źródło dumy i sukcesów całej firmy, ale także satysfakcja i entuzjazm pojedynczego człowieka, który czerpie zadowolenie z pracy. Autorzy przedstawiają nowe możliwości nawiązywania pozytywnych relacji ze współpracownikami, a co za tym idzie - rozwoju firmy i większej konkurencyjności. Książka zawiera mnóstwo praktycznych rad na temat budowania efektywnych zespołów oraz przykładów z życia ułatwiających zrozumienie istoty problemów. [Rebis, 2006]Budowanie zespołu z pasją to praktyczny poradnik dla tworzących zespół pracowników i ich szefów. Zgrane zespoły to źródło dumy i sukcesów całej firmy, ale także satysfakcja i entuzjazm pojedynczego człowieka, który czerpie zadowolenie z pracy. Autorzy przedstawiają nowe możliwości nawiązywania pozytywnych relacji ze współpracownikami, a co za tym idzie - rozwoju firmy i większej konkurencyjności. Książka zawiera mnóstwo praktycznych rad na temat budowania efektywnych zespołów oraz przykładów z życia ułatwiających zrozumienie istoty problemów. [Rebis, 2006]Budowanie zespołu z pasją to praktyczny poradnik dla tworzących zespół pracowników i ich szefów. Zgrane zespoły to źródło dumy i sukcesów całej firmy, ale także satysfakcja i entuzjazm pojedynczego człowieka, który czerpie zadowolenie z pracy. Autorzy przedstawiają nowe możliwości nawiązywania pozytywnych relacji ze współpracownikami, a co za tym idzie - rozwoju firmy i większej konkurencyjności. Książka zawiera mnóstwo praktycznych rad na temat budowania efektywnych zespołów oraz przykładów z życia ułatwiających zrozumienie istoty problemów. [Rebis, 2006]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 209-[214].
I. JAK STWORZYĆ DOSKONAŁY ZESPÓŁ: 1. Wszystko zaczyna się od jednostki ; 2. Relacje w zespole ; 3. Czym jest błyskotliwy zespół? ; 4. Zespoły i przywództwo ; 5. Formułowanie celów zespołu ; 6. Zebrania zespołu ; 7. 10 pułapek czyhających na zespoły. II. ZESPOŁY O OKREŚLONEJ CHARAKTERYSTYCE : 1. Zespoły kreatywne i rozwiązujące problemy ; 2. Zespoły projektowe ; 3. Zespoły rozproszone.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-331 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Pierwsze wyd. ukazało się pod tyt.: Zarządzanie zespołami liderów : metody zwiększania ich efektywności.
Bibliogr. s. [215]-218. Indeks.
Upadek prezesa bohatera i powstanie zespołu liderów ; WARUNKI PODSTAWOWE: Czy zespół naprawdę jest potrzebny? ; Cel motywujący zespół ; Dobór właściwych ludzi do zespołu ; WARUNKI WSPOMAGAJĄCE: Zespół potrzebuje struktury do właściwego funkcjonowania ; Zespół potrzebuje wsparcia do osiągnięcia sukcesu ; Coaching zespołu: czas ma kluczowe znaczenie ; ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM LIDERÓW: Rozwijanie umiejętności zarządzania zespołem ; Tworzenie wybitnego zespołu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98243 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Inżynieria Produkcji / [Politechnika Rzeszowska])
Na okładce: Inżynieria Produkcji.
Bibliografia, netografia na stronach [125]-128.
I. WPROWADZENIE DO ZAGADNIEŃ PRACY ZESPOŁOWEJ: 1. Istota pracy zespołowej ; 2. Terminologia ; 3. Zalety i wady pracy zespołowej ; II. KLASYFIKACJE ZESPOŁÓW: 1. Modelowy podział zespołów ; 2. Pozostałe klasyfikacje zespołów ; III. MODELE BUDOWY ZESPOŁÓW: 1. Klasyczna struktura zespołu ; 2. Inne klasyfikacje struktur zespołu ; IV. ETAPY PRACY ZESPOŁOWEJ: 1. Cykl życia zespołu ; 2. Dobór członków zespołu ; 3. Model tworzenia zespołu i postawy członków zespołu ; V. WYBRANE ASPEKTY PRACY ZESPOŁOWEJ: 1. Komunikacja ; 2. Mowa ciała ; 3. Motywowanie ; 4. Konflikty ; 5. Zarządzanie czasem ; VI. LIDERZY I PRZYWÓDZTWO: 1. Lider w zespole ; 2. Koncepcje przywództwa ; 3. Role zespołowe ; 4. Zachowania w zespole ; VII. WYBRANE METODY I TECHNIKI STOSOWANE W PRACY ZESPOŁOWEJ: 1. Burza mózgów ; 2. Metody zbliżone do burzy mózgów ; 3. Metoda ABCD (Suzuki) ; 4. Istota diagramu Ishikawy ; 5. Diagram SIPOC ; 6. Metoda dlaczego-dlaczego ; 7. Mapa pojęciowa ; 8. Inne metody.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [141]-142. Indeks.
Wprowadzanie zmian ; Współdziałanie i praca zespołowa ; Zarządzanie efektywnością ; Zarządzanie konfliktem ; Polityka organizacyjna firmy ; Zdobywanie pozycji lidera.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95707 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Spectrum)
Indeks.
Razem. Współpraca, jej polityka, przyjemności i rytuały to kontynuacja Etyki dobrej roboty Sennetta, który zastanawia się, jak możemy nauczyć się współpracy we współczesnej kulturze coraz bardziej zmuszającej nas do konkurowania i dbania wyłącznie o własne interesy. Współżycie z ludźmi, którzy różnią się od nas rasą, przynależnością etniczną, wyznaniem lub statusem majątkowym, to wyzwanie stojące dziś przed społeczeństwem obywatelskim. Zdaniem Sennetta współpraca jest fachem, a podstawą dla udanego współdziałania jest nauczenie się słuchania i dyskutowania z innymi, nie zaś prowadzenia debat. Autor pisze o naturze współpracy, o tym, dlaczego została zachwiana i w jaki sposób można ją ponownie wzmocnić. Bada i opisuje współpracę w Internecie i na ulicy, w szkołach i w pracy. Śledzi ewolucję rytuałów wspólnego działania od średniowiecza po dziś, by przekonać nas, że musimy nauczyć się fachu współpracy, jeśli chcemy, by nasze złożone społeczeństwa rozkwitały. Cel ten możemy osiągnąć, zdolność do współpracy jest bowiem zakorzeniona w ludzkiej naturze. [Muza, 2013]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101733 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pierwsza książka na temat komunikacji i budowania zespołu, w której autorka mierzy się z problemami, obnażonymi przez pandemię i pracę zdalną. Bestseller „The Wall Street Journal” Erica Dhawan – autorytet w zakresie komunikacji i pracy zespołowej w realiach XXI wieku – przedstawia zasady skutecznej komunikacji w cyfrowym świecie. Opierając się na najnowszych badaniach, napisała wypełniony praktycznymi radami przewodnik niezbędny w świecie pracy zdalnej i hybrydowej. Dzięki niemu zrozumiesz, czym jest nowa empatia, dowiesz się, jak uniknąć nieporozumień i frustracji, a przede wszystkim poznasz cztery zasady cyfrowej mowy ciała. - Dlaczego powinniśmy na nowo nauczyć się stawiać kropki i wykrzykniki? - Jak powinien wyglądać skuteczny e-mail? - Czemu krótkie wiadomości potrafią być tak bardzo stresujące? - Kiedy napisać e-mail, a kiedy sięgnąć po telefon? - Jak wykorzystać moc emotikonów? Kiedy spotykamy się z kimś twarzą w twarz, nawet 80% informacji przekazujemy za pomocą mowy ciała. W świecie cyfrowej komunikacji jesteśmy jej pozbawieni. Ta książka podpowie ci, czym skutecznie zastąpić kontakt wzrokowy, kiwnięcie głową lub zwykły uśmiech. [Znak Litera Nova, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The way of tortoise : why you have to take the slow lane to get ahead" 2021.
Wszyscy bierzemy udział w jakimś wyścigu, zmuszeni do rywalizacji; żyjemy w przekonaniu, że trzeba pędzić, by nie zostać w tyle. Jednak podobnie jak w bajce także w życiu to żółw wygrywa wyścigi. Dlaczego? Jakie cechy dają mu przewagę nad konkurentami? Czy do osiągnięcia sukcesu niezbędne są pewność siebie i skłonność do ryzyka? Dzięki tej książce dowiesz się, czy jesteś typem żółwia czy zająca, i nauczysz się rozwijać w sobie cechy takie jak wytrwałość, komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej. Stosując autorską metodę światowej sławy trenera, nauczysz się: wyrabiać w sobie codzienne nawyki, które pomogą ci odnieść sukces, radzić sobie z presją i porażkami oraz wyciągać z nich konstruktywne wnioski, zarządzać zmianami w pracy i w życiu, rozwijać swoje naturalne talenty i predyspozycje, unikać wypalenia i ciągle szukać inspiracji do systematycznego tworzenia najlepszej wersji siebie! Pełna przykładów Metoda żółwia pokaże ci, jak dzięki praktycznym ćwiczeniom, technikom i strategiom uzyskać niezwykłe, a przede wszystkim trwałe rezultaty, które będą procentować przez całe twoje życie. [Znak Koncept, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-159.9 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Etykieta w biznesie, czyli Jak ułatwić sobie życie w pracy / Wojciech S. Wocław. - Piaseczno : Heraclon International. Storybox.pl, [2021]. - 1 płyta audio CD (17 godz.) : digital, stereo ; 12 cm.
Czas trwania: 17 godz.
Czyta Roch Siemianowski.
Nagranie w formacie mp3.
„Etykieta w biznesie” w praktyczny sposób skupia się przede wszystkim na zewnętrznych formach dobrego wychowania w pracy, prezentuje normy i zasady. Umiejętne posługiwanie się nimi będzie jednak miało sens tylko wtedy, gdy będzie poparte prawdziwą wrażliwością na drugiego człowieka. O tym, co to znaczy, jak to rozwinąć i pielęgnować, opowiada literatura, poezja, muzyka, teatr, film, opera, a przede wszystkim nasze codzienne, dobrze przemyślane i przedyskutowane relacje z innymi. Nie da się być profesjonalistą w pracy, nie dbając o swój rozwój na tym polu. Przedstawione tu zasady mogą być punktem wyjścia dla tych wszystkich, którzy dopiero rozpoczynają swoją karierę zawodową, jak również dla tych, którzy na tej ścieżce postawili już parę kroków. [Heraclon International, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM-KM/CD 3118 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jednominutowy Menedżer buduje wydajne zespoły / Ken Blanchard, Donald Carew, Eunice Parisi-Carew ; przekład Dorota Strumińska. - Wydanie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : MT Biznes, 2019. - 123, [1] strona : rysunki, wykresy ; 22 cm.
Tytuł oryginału: "The One Minute Manager builds high performing teams" 1990.
Nigdy dotychczas koncepcja pracy zespołowej nie miała tak istotnego znaczenia dla funkcjonowania i sukcesu organizacji. Ken Blanchard, współautor bestselleru "Nowy Jednominutowy Menedżer" wraz z Donaldem Carewem i Eunice Parisi-Carew opisuje cztery etapy rozwoju, jakie przechodzą wszystkie zespoły w drodze do osiągnięcia wysokiej wydajności - rozpoznanie, niezadowolenie, integrację i produkcję. Autorzy wyjaśniają, w jaki sposób powinien działać menedżer, by każda grupa stała się w pełni efektywna szybko i praktycznie bezstresowo. Każdy nowy zespół na drodze do skuteczności pokonuje cztery fazy rozwoju: fazę orientacji, fazę niezadowolenia, fazę integracji, fazę rezultatów. Ty jako dobry menedżer zespołu musisz wiedzieć, na czym polega każda z faz. Musisz rozumieć dynamikę grupy i prowadzić swoich ludzi, nie działając wbrew ich naturalnym ludzkim tendencjom. Dobrze prowadzony zespół rozwiązuje trudniejsze problemy, podejmuje lepsze decyzje i, co najważniejsze, wykazuje większe zaangażowanie przekładające się na wyniki pracy. Zatem do dzieła! [http://www.mtbiznes.pl/b2403-jednominutowy-menedzer-buduje-wydajne-zespoly.htm, dostęp 26.07.2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.95/.96 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Książka
W koszyku
Na okł. podtyt.: Lennon & McCartney, Tolkien & Lewis, de Beauvoir & Sartre, Matisse & Picasso, Jobs & Wozniak, Skłodowska-Curie & Curie.
Tyt. oryg.: "Powers of two. Finding the essence of innovation in creative pairs" 2014.
Bibliogr. s. 331-[346]. Indeks.
Nagle pojawia się przyspieszenie. Nagle przestrzeń między nami jest bardziej mostem niż przepaścią. Nagle nie wiemy, co powiedzieć, ponieważ tak wiele jest do powiedzenia. Albo na odwrót, dokładnie wiemy, co powiedzieć, ponieważ w jakiś przedziwny sposób miliardy impulsów zaangażowanych w myśli i mowę nagle się łączą, odnajdując właściwą drogę. Czasami spotykasz kogoś, kto może zmienić twoje życie. Czasami czujesz, w obecności innej osoby ty sam trafiasz na nową orbitę, że ziemia pod twoimi stopami bardziej przypomina trampolinę, że jesteś w stanie - z tą nową osobą - tworzyć rzeczy piękniejsze i użyteczniejsze, bardziej fantastyczne i realne niż kiedykolwiek wcześniej. [Wydawnictwo Naukowe PWN, 2016]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104009 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [287]-288.
Zespół to nie tylko grupa ludzi mających wspólny cel w firmowej rzeczywistości. Zespołem może być także klasa w szkole, grupa wolontariuszy albo rodziców realizujących jakieś zadanie, dla którego trzeba się zjednoczyć i działać razem. A wszędzie tam, gdzie pojawiają się zespoły i wyzwania, jakie przed nimi stają, rodzą się nie tylko dobre pomysły, ale i nieporozumienia. By uniknąć powszechnego zniechęcenia i rezygnacji, działającym razem ludziom potrzebna jest pomoc, której na imię coaching zespołowy. Autorzy tej książki to coachowie z wieloletnim doświadczeniem. Za jej pośrednictwem dzielą się wiedzą z zakresu wspierania zespołów w rozwoju, w rozwiązywaniu konfliktów, w kryzysach, ale też w powstawaniu, integrowaniu czy odradzaniu się grupy projektowej. W kolejnych pięciu częściach tego poradnika wprowadzają w temat, krok po kroku prezentują schemat prawidłowo przebiegającego procesu coachingu zespołowego, pokazują modele, techniki i narzędzia, jakimi w swojej pracy posługuje się coach zespołowy, poruszają temat coachingowej superwizji oraz przytaczają konkretne przykłady udanych procesów coachingu zespołowego, jakie sami przeprowadzili. [Helion, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej