Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(25)
Forma i typ
Książki
(23)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Czasopisma
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(31)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(9)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(18)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(4)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(1)
Autor
Duda Joanna
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Krzywda Sebastian
(2)
Szajna Renata
(2)
Ziaja Alina
(2)
Ławniczak Danuta
(2)
Anderson James C. (1953- )
(1)
Barlow Janelle (1943- )
(1)
Burnett Ken (1930- )
(1)
Błaż Agata
(1)
Chapska Joanna (1966- )
(1)
Czarniecka-Skubina Ewa
(1)
DeVrye Catherine
(1)
Figiel Grzegorz
(1)
Fournies Ferdinand F
(1)
Fugiel Marcin
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Horovitz Jacques (1947- )
(1)
Kaczkowska Monika
(1)
Kawszyn Roman
(1)
Kumar Nirmalya
(1)
Lee Nancy (1932- )
(1)
Lipa Michał
(1)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(1)
Marshall Colin
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Moller Claus (1942- )
(1)
Narus James A
(1)
Pawlikowska-Poleszak Katarzyna (1967- )
(1)
Piotrowska Dorota (tłumacz)
(1)
Przybyś-Preiskorn Katarzyna
(1)
Rosak-Szyrocka Joanna
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Siemieniako Dariusz
(1)
Simbierowicz Hanna
(1)
Sokół Aneta (ekonomia)
(1)
Szaran Adam
(1)
Szelągowska Magdalena
(1)
Urban Wiesław
(1)
Woźniak Michał Gabriel (1949- )
(1)
Zitek Franciszek
(1)
Zych Robert
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Łukaszewicz Józef (1927- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(15)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Obsługa klienta
(24)
Techniki sprzedaży
(6)
Gastronomia
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Hotelarstwo
(2)
Kelnerstwo
(2)
Kelnerzy
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marketing
(2)
Marketing partnerski
(2)
Audyt wewnętrzny
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Bezrobocie
(1)
Biblioteka Raczyńskich (Poznań)
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Bibliotekarze
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Bibliotekoznawstwo
(1)
Budżety rodzinne
(1)
Budżety terenowe
(1)
Ceny
(1)
Controlling
(1)
Czytelnictwo
(1)
Decyzje
(1)
Emerytura
(1)
Energetyka
(1)
Finanse publiczne
(1)
Globalizacja
(1)
Głusi
(1)
Handlowcy
(1)
Infobrokerzy
(1)
Innowacje
(1)
Jakość
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kołodko, Grzegorz W. (1949- )
(1)
Kreatywność
(1)
Kryzys finansowy
(1)
Książnica Zamojska im. Stanisława Kostki Zamoyskiego (Zamość)
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Matematyka
(1)
Modele matematyczne
(1)
Nauczyciele
(1)
Nierówności społeczne
(1)
Pieniądz
(1)
Planowanie przestrzenne
(1)
Polityka podatkowa
(1)
Procesy Markowa
(1)
Procesy stochastyczne
(1)
Prosumpcja
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Płaca
(1)
Rachunek prawdopodobieństwa
(1)
Reklama
(1)
Reklamacja
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Rynek finansowy
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Sektor publiczny
(1)
Spożycie
(1)
Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich
(1)
Szczęście
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Służba informacyjna biblioteczna
(1)
Tranzyt
(1)
Upadłość
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. Hieronima Łopacińskiego (Lublin)
(1)
Wydatki budżetowe
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie talentami
(1)
Znak towarowy
(1)
Związek Zawodowy Bibliotekarzy i Pracowników Bibliotek
(1)
Temat: dzieło
Dokąd zmierza świat
(1)
Temat: czas
2001-0
(2)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Białystok (woj. podlaskie)
(1)
Kujawsko-pomorskie, województwo
(1)
Niemcy
(1)
Polska
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Gatunek
Podręcznik dla szkół zawodowych
(4)
Poradnik
(3)
Poradniki
(3)
Blogi
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Podręczniki
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
25 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Publikacja wpłynęła do biblioteki w 2021 r.
Bibliografia, netografia, wykaz norm na stronach 147-158.
Dla pracowników naukowych, studentów i właścicieli przedsiębiorstw.
1. ZNACZENIE WARTOŚCI DLA KLIENTA: 1.1. Wartość i źródła wartości - perspektywa klienta, 1.2. Kreowanie wartości dla klienta - perspektywa przedsiębiorstwa, 1.3. Obszary kreowania wartości ; 2. JAKOŚĆ W KSZTAŁTOWANIU WARTOŚCI DLA KLIENTA: 2.1. Znaczenie jakości w kreowaniu wartości, 2.2. Klient w Systemie Zarządzania Jakością, 2.3. Transformacja potrzeb klientów w obliczu konkurencji oraz pandemii, 2.4. Jakość obsługi klienta w kontekście relacji klient - przedsiębiorstwo, 2.5. Doskonalenie jakości w aspekcie wartości dla klienta ; 3. KREATYWNOŚĆ A WARTOŚĆ DLA KLIENTA: 3.1. Kreatywność w przedsiębiorstwie, 3.2. Produkt kreatywny - próba deskrypcji pojęcia, 3.3. Cechy produktu kreatywnego, 3.4. Czynniki wpływające na kreatywność produktu w przedsiębiorstwie ; 4. WARTOŚĆ W OPINII KONSUMENTÓW I PRZEDSIĘBIORCÓW: 4.1. Wartość w opinii konsumentów i przedsiębiorców - case study, 4.2. Charakterystyka badanych, 4.3. Hipotezy i pytania badawcze, 4.4. Rezultat i wnioski z badań ilościowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-86778 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wharton School Publishing)
Indeks.
I. Rola marketingu w sektorze publicznym 1. Zwiększenie efektywności sektora publicznego dzięki wykorzystywaniu okazji do zaspokajania potrzeb obywateli 2. Zrozumienie marketingowego sposobu myślenia II. Stosowanie narzędzi marketingu w sektorze publicznym 3. Opracowanie i doskonalenie popularnych programów i usług 4. Wyznaczanie motywacyjnych cen oraz zachęt i instrumentów zniechęcających 5. Optymalizowanie kanałów dystrybucji 6. Tworzenie i podtrzymywanie pożądanej tożsamości marki 7. Skuteczna komunikacja z kluczowymi grupami adresów 8. Ulepszanie obsługi klienta i zwiększanie jego zadowolenia 9. Wpływanie na pozytywne zachowania społeczeństwa: marketing społeczny 10. Wchodzenie w partnerskie związki strategiczne III. Zarządzanie procesem marketingu 11. Zbieranie od obywateli danych, poglądów i informacji zwrotnych 12. Monitorowanie i ocena wyników 13. Opracowanie atrakcyjnego planu marketingowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91326 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. F.4-33
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszcz. ang.
Spis treści także ang.
Czytelnik czy klient - implikacje podejścia do użytkownika biblioteki dla procesu obsługi ; ka Czy czytelnik może być zbawiony? - grzechy, nawyki, oczekiwania współczesnego czytelnika ; Komunikacja interpersonalna w praktyce bibliotecznej i jej wpływ na postrzeganie jakości biblioteki przez użytkowników ; Biblioteka w procesie uspołeczniania na przykładzie komunikacji interpersonalnej w środowisku bibliotecznym ; Komunikacja interpersonalna w bibliotece - wybrane zagadnienia ; Kontakt i komunikacja z czytelnikiem niesłyszącym ; Zarządzanie nowoczesną biblioteką, czyli co jest podstawą sukcesu każdej współczesnej organizacji? ; Filozofia KAIZEN w bibliotece akademickiej ; Broker informacji - ewolucja zawodu bibliotekarza? ; Aktywność młodych pracowników bibliotek w organizacjach zawodowych ; Kultura w budowaniu jakości biblioteki ; Badania marketingowe szansą na poznanie potrzeb czytelnika ; Budowanie wizerunku biblioteki na przykładzie Książnicy Zamojskiej ; Wizerunek WBP im. H. Łopacińskiego w Lublinie na łamach prasy w latach 2005-2009 ; Zbiory specjalne Biblioteki Raczyńskich i ich czytelnicy ; Biblioteka naukowa w społeczeństwie informacyjnym ; Blogi w bibliotekach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-Instr. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96235 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang. i ros.
Streszcz. ang., pol. i 2 ros. przy pracach.
Franciszek Piontek - „Koncepcja przestrzennego zagospodarowania kraju 2030” w aspekcie spójności społeczno-gospodarczej i rozwiązań kryzysogennych. Część I: Założenia i zakres przedmiotowy dokumentu ; Wioletta Nowak - The Effect of Stabilization Programmes on Economic Growth ; Marcel Kamba-Kibatshi - The Role and Influence of the State on Shaping Flexible and Safe Financial Market in Relation to Polish Integration with European Union ; Victor Reutov - Global Regionalization as a Way to Counteraction the Global Financial Threats ; Volodymyr Tokar - Transformation Tendencies of the Global Monetary System ; Daniel Kucharek - Oddziaływanie kryzysu finansów publicznych na koniunkturę giełdową w wybranych krajach Unii Europejskiej ; Wojciech Kozioł - System emerytalny zgodny z modelem kapitału ludzkiego ; Iwona Lubimow-Burzyńska, Ewaryst Kowalczyk - Wdrożenie efektywnego modelu zarządzania finansami publicznymi w regulacjach prawnych dotyczących kontroli zarządczej ; Łukasz Jabłoński - O nowym programie badawczym nad nierównościami społeczno-ekonomicznymi ; Magdalena Cyrek - Przestrzenny wymiar nierówności w zakresie konsumpcji ; Jakub Bartak - Ograniczenie budżetowych transferów socjalnych a niwelowanie nierówności ekonomicznych ; Małgorzata Leszczyńska - Polityka fiskalna państwa a dochody polskich gospodarstw domowych ; Barbara Wojsznis - Ocena realizacji zadań własnych przez władze samorządowe na przykładzie miasta Białystok ; Marlena Piekut - Wydatki publiczne na badania i rozwój w czasach kryzysu ; Yevgen Panchenko, Olga Luk’yanenko, Alina Zhevago, Marina Kiriakova - Finansirovanie innovacij v Ukraine ; Irina I. Kolesnikova - Scientific and Technological Problems of National Security ; Anna Mazurkiewicz - Makroekonomiczne uwarunkowania zarządzania talentami ; Ivan Rekun - Knowledge Society and Lifelong Learning ; Mariusz Franciszek Kaszubowski - Płaca progowa pracowników naukowo-dydaktycznych polskich wyższych uczelni publicznych w warunkach hipotetycznego kontraktu ; Katarzyna Puchalska - Zagraniczne przepływy kapitału w warunkach kryzysu finansów publicznych - sytuacja Polski ; Vladislava V. Lyfar' - Problemy i perspektivy ispol'zovaniâ tranzitnogo potenciala meždunarodnyh transportnyh koridorov Ukrainy ; Paweł Frączek - Doświadczenia Finlandii w modernizacji sektora energii ; Ryszarda Bolonek - Wpływ kryzysu finansów publicznych na koncepcję ukierunkowanej terytorialnie polityki spójności regionalnej w kontekście raportu Fabrizio Barca ; Stefania Środa-Murawska - Przestrzenne zróżnicowanie poziomu rozwoju społeczno-gospodarczego Niemiec ; Małgorzata Wosiek - Uwarunkowania rozwoju regionów peryferyjnych w Polsce w czasach kryzysu finansów publicznych - wnioski dla spójności społeczno-ekonomicznej ; Sylwester Piszczek - Zróżnicowanie przestrzenne poziomu rozwoju społeczno-gospodarczego obszarów wiejskich województwa kujawsko-pomorskiego, Elżbieta Szul - Prosumpcja jako aktywność współczesnych konsumentów - uwarunkowania i przejawy ; Tomasz Potocki, Tomasz Świst - Stopa bezrobocia a poziom szczęścia w obliczu światowego kryzysu finansowego ; Małgorzata Adamska-Chudzińska - Prospołeczne stymulowanie zaangażowania organizacyjnego jako aspekt działań ekonomicznych w warunkach kryzysu ; Justyna Pawlak - Kryzys kontraktu psychologicznego między pracownikiem a organizacją jako wynik kryzysu finansów publicznych na przykładzie pracowników oświaty ; Zuzana Chodasová, Zuzana Tekulová, Anna Jacková - Controlling - the Current Management Tools in the Enterprise ; Mariola Wiater - Upadłość przedsiębiorstw sektora prywatnego a spowolnienie gospodarcze w Polsce w latach 2008-2012 ; Dawid Kuraś - Obsługa klienta jako wartość w zarządzaniu relacjami przedsiębiorstwo - klient ; Michał Gabriel Woźniak - O potrzebie nowej ekonomii w kontekście książki „Dokąd zmierza świat. Ekonomia polityczna przyszłości” Grzegorza W. Kołodki, Prószyński i s-ka, Warszawa 2013, ss. 447.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95349/z.31 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej