Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(53)
Forma i typ
Książki
(52)
Publikacje naukowe
(16)
Publikacje dydaktyczne
(15)
Publikacje fachowe
(6)
Mapy
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(63)
wypożyczone
(5)
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(29)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(40)
Autor
Gołembska Elżbieta (1946- )
(6)
Pacana Andrzej
(5)
Ciesielski Marek
(4)
Zimon Dominik
(4)
Bentyn Zbigniew
(2)
Blaik Piotr
(2)
Długosz Jan (zarządzanie)
(2)
Gazda Andrzej
(2)
Szymonik Andrzej (1952- )
(2)
Zimon Grzegorz
(2)
Łunarski Jerzy
(2)
Bachorz Piotr
(1)
Bajdor Paula
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Bielecki Maciej (zarządzanie)
(1)
Christopher Martin
(1)
Cybulska Daria
(1)
Dziedzic Dorota (organizacja i zarządzanie)
(1)
Gadomski Rafał
(1)
Gołembski Marcin
(1)
Gąsowska Magdalena K
(1)
Hall Hanna
(1)
Harrison Alan (1944- )
(1)
Hoek Remko I. van
(1)
Jacyna Marianna (1961- )
(1)
Jacyna-Gołda Ilona
(1)
Janyga Jerzy
(1)
Jeszka Anna Maria
(1)
Kisperska-Moroń Danuta
(1)
Kordel Zdzisław (1950- )
(1)
Krawczyk Stanisław Marian
(1)
Krupa Agnieszka
(1)
Krzyżaniak Stanisław (1954- )
(1)
Kubka Janina
(1)
Kupiec Leszek (1936- )
(1)
Kuriata Andrzej
(1)
Lewczuk Konrad (1982- )
(1)
Liberko Igor
(1)
Lus Tomasz
(1)
Maciaszczyk Paweł
(1)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(1)
Makarski Sylwester (1942- )
(1)
Malindžák Dušan (1951- )
(1)
Miler Ryszard (ekonomia)
(1)
Mytlewski Adam
(1)
Nowak Iwo
(1)
Nowakowska-Grunt Joanna
(1)
Ocicka Barbara
(1)
Ostrowski Jerzy (1938- )
(1)
Pac Bohdan
(1)
Pfohl Hans-Christian
(1)
Richards Gwynne
(1)
Rokicki Wojciech
(1)
Sarjusz-Wolski Zdzisław (1936- )
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Skoczylas Krystyna
(1)
Starostka-Patyk Marta
(1)
Stochaj Justyna
(1)
Stolarski Jarosław
(1)
Szczypa Piotr
(1)
Szołtysek Jacek
(1)
Szymczak Maciej
(1)
Sęp Jarosław
(1)
Sławińska Maria (1946- )
(1)
Tarski Ignacy
(1)
Tundys Blanka
(1)
Twaróg Sebastian
(1)
Wasiak Mariusz (transport)
(1)
Ziółko Monika
(1)
Śliwka Radosław
(1)
Śliżewska Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(36)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(4)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(25)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(51)
Język
polski
(51)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(11)
Menedżerowie
(4)
Technikum
(4)
Logistycy
(3)
Menedżerowie
(1)
Menedżerowie spedycyjni
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Studenci
(1)
Szkoły średnie
(1)
Temat
Logistyka gospodarcza
(49)
Zarządzanie
(10)
Przedsiębiorstwo
(9)
Zarządzanie jakością
(8)
Łańcuch dostaw
(7)
Transport
(6)
Controlling
(2)
Elektroniczna wymiana danych
(2)
Innowacje
(2)
Magazyn
(2)
Marketing
(2)
Przedsiębiorstwo spedycyjne
(2)
Branża TSL
(1)
COVID-19
(1)
ERP (informat.)
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia
(1)
Excel
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Geografia (przedmiot szkolny)
(1)
Gospodarka magazynowa
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarka odpadami
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Jakość usług
(1)
Kody kreskowe
(1)
Komunikacja miejska
(1)
Konkurencyjność
(1)
Koszty
(1)
Kultura
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospodarcza międzynarodowa
(1)
Ludność
(1)
MRP
(1)
Miasta
(1)
Międzynarodowa logistyka gospodarcza
(1)
Modele ekonomiczne
(1)
Opakowania
(1)
Oświata
(1)
Podatek
(1)
Postęp techniczny
(1)
Prawo podatkowe
(1)
Prognozy gospodarcze
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Przemysł
(1)
RFID
(1)
Rachunkowość
(1)
Rachunkowość finansowa
(1)
Rolnictwo
(1)
Rozliczenia międzynarodowe
(1)
Rozwój gospodarczy
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Technologie mobilne
(1)
Transport drogowy
(1)
Transport morski
(1)
Transport samochodowy
(1)
Usługi
(1)
Usługi logistyczne
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Zintegrowane systemy informatyczne
(1)
Znak towarowy
(1)
Łączność bezprzewodowa
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Europa
(1)
Szczecin (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(13)
Podręczniki akademickie
(12)
Monografia
(6)
Praca zbiorowa
(4)
Kompendia i repetytoria
(3)
Materiały pomocnicze
(3)
Opracowanie
(2)
Poradnik
(2)
Atlas geograficzny
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Mapa gospodarcza
(1)
Mapa ludnościowa
(1)
Mapa statystyczna
(1)
Mapa szkolna
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Dziedzina i ujęcie
Transport i logistyka
(19)
Zarządzanie i marketing
(13)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Edukacja i pedagogika
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
53 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [61].
1. Znaczenie logistyki w zarządzaniu organizacją ; 2. Problemy jakości w działaniach logistycznych ; 3. Zapewnienie jakości w logistyce z pomocą standardów zarządzania ; 4. Wytyczne zarządzania jakością według normy ISO 9001 ; Projektowanie i wdrażanie systemu zarządzania jakością ; Doskonalenie systemu zarządzania jakością w logistyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93349 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [61].
1. Znaczenie logistyki w zarządzaniu organizacją ; 2. Problemy jakości w działaniach logistycznych ; 3. Zapewnienie jakości w logistyce z pomocą standardów zarządzania ; 4. Wytyczne zarządzania jakością według normy ISO 9001 ; Projektowanie i wdrażanie systemu zarządzania jakością ; Doskonalenie systemu zarządzania jakością w logistyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98175 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [143]-145.
Istota logistyki ; Definicja logistyki ; Hierarchiczne poziomy logistyki ; Kierunki rozwoju logistyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98486 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka : koncepcja zintegrowanego zarządzania / Piotr Blaik. - Wydanie 4. zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2017. - 400 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach [385]-394. Indeks.
Dla studentów kierunków ekonomicznych, menedżerów, przedsiębiorców i logistyków.
I. ISTOTA ORAZ PRZEWARTOŚCIOWANIA POJĘCIA I KONCEPCJI LOGISTYKI: 1. Przegląd i interpretacja znaczących definicji logistyki ; 2. Ewolucja i przewartościowania przedmiotu, celów i instrumentów logistyki jako podstawowych wyznaczników pojęcia logistyki ; 3. Logistyka jako kategoria zintegrowanego zarządzania ; 4. Teoretyczne koncepcje logistyki ; II. TRENDY I DETERMINANTY ROZWOJU I ZMIAN W LOGISTYCE: 1. Wyznaczniki rozwoju logistyki - ujęcie ogólne ; 2. Geneza oraz modelowanie faz rozwoju logistyki - próba systematyki ; 3. Czynniki determinujące rozwój logistyki - próba klasyfikacji i hierarchizacji ; 4. Czynniki kształtujące zmiany w logistyce w świetle badań w krajach zachodnich ; 5. Stan rozwoju i zakres stosowania koncepcji logistyki w praktyce przedsiębiorstw ; III. PODSTAWOWE WYMIARY NOWOCZESNEJ KONCEPCJI LOGISTYKI: 1. Relacje i właściwości nowoczesnej koncepcji logistyki ; 2. Zasady kształtowania nowoczesnej koncepcji logistyki ; 3. Podstawowe aspekty i orientacje nowoczesnej koncepcji logistyki ; IV. SYSTEMOWY WYMIAR LOGISTYKI ORAZ PROBLEMY IDENTYFIKACJI I KSZTAŁTOWANIA SYSTEMÓW LOGISTYCZNYCH: 1. Podejście systemowe jako podstawa interpretacji i kształtowania orientacji i struktur współczesnej logistyki ; 2. Podstawowe kryteria i przekroje klasyfikacji systemów logistycznych ; 3. Powiązania między systemami logistycznymi - wstępna identyfikacja ; 4. Kształtowanie i wdrażanie systemów logistycznych ; 5. System logistyczny przedsiębiorstwa jako przejaw rozwoju i pełnej integracji w skali mikroekonomicznej ; V. ORIENTACJA PRZEPŁYWOWA ORAZ PRZEJAWY JEJ INTEGRACJI I WDRAŻANIA W STRUKTURĘ ZARZĄDZANIA W PRZEDSIĘBIORSTWIE W ASPEKCIE ODDZIAŁYWANIA NA EFEKTY/SUKCES PRZEDSIĘBIORSTWA: 1. Właściwości i znaczenie orientacji przepływowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem ; 2. Czynniki i parametry określające zakres orientacji przepływowej oraz stopień jej wdrożenia w podstawowych podsystemach zarządzania w przedsiębiorstwie ; 3. Przejawy wpływu wdrożenia orientacji przepływowej na efekty/koszty logistyki i efekty/sukces przedsiębiorstwa w świetle badań empirycznych w krajach zachodnich ; 4. Identyfikacja związków między wdrożeniem koncepcji logistyki a zmianami w zarządzaniu w przedsiębiorstwach w Polsce w świetle badań empirycznych ; VI. STRUKTURA PROCESÓW LOGISTYCZNYCH I PROBLEMY JEJ KSZTAŁTOWANIA: 1. Istota i znaczenie orientacji na procesy w zintegrowanym zarządzaniu ; 2. Pojęcie i podstawowe właściwości procesu ; 3. Kryteria i przekroje klasyfikacji procesów ; 4. Klasyfikacja i strukturyzacja procesów logistycznych w aspekcie zarządzania i tworzenia wartości ; 5. Modelowanie kluczowych procesów logistycznych w przedsiębiorstwie ; 6. System i procesy transformacji logistycznej w aspekcie tworzenia wartości ; 7. Proces cyrkulacji logistycznej ; VII. IDENTYFIKACJA STRUKTURY I PRZEJAWÓW WDRAŻANIA PROCESU ZARZĄDZANIA LOGISTYCZNEGO: 1. Istota i funkcje procesu zarządzania logistycznego ; 2. Podstawowe orientacje procesu zarządzania logistycznego - próba systematyki ; 3. Założenia koncepcji zintegrowanego zarządzania logistycznego ; 4. Logistyka w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstw ; 5. Koncepcja "nawigatora" zarządzania logistycznego jako przykład całościowej orientacji logistycznej w badaniach i w praktyce zarządzania w przedsiębiorstwach ; VIII. KONCEPCJA LOGISTYCZNIE ZORIENTOWANEGO ZINTEGROWANEGO ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM: 1. Tendencje integracyjne w logistyce i przewartościowania jej strategicznych funkcji zarządczych : 2. Założenia i struktura koncepcji logistycznie zorientowanego zintegrowanego zarządzania przedsiębiorstwem ; 3. Opcje strategiczne logistyki ; 4. Proces logistycznie zorientowanego zarządzania strategicznego i operacyjnego ; XI. KONCEPCJA ZARZĄDZANIA ŁAŃCUCHEM DOSTAW (SCM) JAKO WYMIAR I PRZEJAW INTEGRACJI ZARZĄDZANIA LOGISTYCZNEGO MIĘDZY PRZEDSIĘBIORSTWAMI: 1. Integracja jako istotny wymiar rozwoju logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw ; 2. Istota i rozwój koncepcji zarządzania łańcuchem dostaw i siecią logistyczną ; 3. Modele integracji i dojrzałości łańcucha dostaw i sieci logistycznej ; 4. Potencjały efektów i korzyści wdrażania koncepcji zarządzania łańcuchem dostaw ; X. LOGISTYKA A INNE PRZEKROJOWE KONCEPCJE ZARZĄDZANIA: 1. Ogólne założenia integracji logistyki z innymi współczesnymi koncepcjami zarządzania w zintegrowanym zarządzaniu przedsiębiorstwem ; 2. Koncepcja zarządzania logistyczno-marketingowego jako przejaw rozwoju i integracji logistyki i marketingu ; 3. Logistyka a zarządzanie wyszczuplające (LM) ; 4. Logistyka a kompleksowe zarządzanie jakością (TQM) ; 5. Logistyka a zarządzanie kategorią czasu (TBM) ; 6. Logistyka a efektywna obsługa klienta (ECR) ; 7. Logistyka a zarządzanie innowacjami (IM) ; 8. Przejawy wpływu wdrażania przekrojowo zorientowanych koncepcji zarządzania na efekty/sukces przedsiębiorstwa ; XI. PODSTAWY I KONCEPCJE IDENTYFIKACJI ORAZ TENDENCJE KSZTAŁTOWANIA SIĘ POZIOMU KOSZTÓW LOGISTYKI JAKO PRZEJAWU JEJ EFEKTYWNOŚCI: 1. Istota i ogólna struktura kosztów logistyki ; 2. Koncepcje i metody identyfikacji i kwantyfikacji kosztów w sferze logistyki ; 3. Kształtowanie się poziomu i struktury kosztów logistyki jako przejawu jej efektywności w świetle badań w skali światowej ; 4. Poziom kosztów logistyki w skali światowej a miejsce krajów w rankingu Logistics Performance Index (LPI) ; 5. Zakres i kierunki racjonalizacji i wzrostu efektywności kosztów logistyki ; 6. Zakres wdrożenia logistyki w przedsiębiorstwach a zmiany w poziomie kosztów logistyki i efektywności przedsiębiorstw w świetle badań w krajach zachodnich ; XII. WYZWANIA WSPÓŁCZESNEJ LOGISTYKI I ZARZĄDZANIA ŁAŃCUCHEM DOSTAW (SCM) ORAZ WIZJA ROZWOJU LOGISTYKI W PRZYSZŁOŚCI”: 1. Wyzwania współczesnej logistyki jako przejawy jej rozwoju i integracji w interakcji z modelowaniem zarządzania przedsiębiorstwem i struktur sieciowych ; 2. Katalog kluczowych wyzwań logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw (SCM) ; 3. Wyzwania logistyki/SCM w praktyce zarządzania przedsiębiorstwem w świetle badań w krajach zachodnich ; 4. Wizja rozwoju logistyki w przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105745 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
1. Wprowadzenie do logistyki ; 2. Podstawy logistyki przedsiębiorstw ; 3. Zarządzanie logistyczne w przedsiębiorstwie ; 4. Instrumentarium zarządzania w logistyce ; 5. System zarządzania jakością w logistyce ; 6. System zarządzania środowiskowego oraz bezpieczeństwa i higieny pracy w przedsiębiorstwach logistycznych ; 7. Obsługa klienta ; 8. Przepływy logistyczne ; 9. System informacyjny ; 10. Formy organizacji komórek logistycznych ; 11. Controlling.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98179 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Inżynieria Produkcji / [Politechnika Rzeszowska])
Bibliografia przy rozdziałach.
I. LOKALIZACJA OGNIW ŁAŃCUCHA LOGISTYCZNEGO: 1. Wprowadzenie do wyboru lokalizacji placówki logistycznej ; 2. Podstawowe czynniki wpływające na lokalizację obiektu logistycznego ; 3. Lokalizacja pojedyncza i wielokrotna ; 4. Lokalizacja obiektu w zależności od zasięgu oddziaływania ; 5. Prezentacja metod optymalizacji sieci dystrybucji: Metoda środka ciężkości ; Metoda grawitacji detalu Reilly'ego ; 6. Przykłady: Przykład określania zakresu oddziaływania miast ; Przykład określania lokalizacji nowego zakładu produkcyjnego ; 7. Literatura do rozdziału pierwszego ; II. SFORMALIZOWANE PROCESY ZAOPATRZENIA: 1. Istota zaopatrzenia ; 2. Metody oceny jakości dostaw ; 3. Metody oceny i wyboru dostawców ; 4. Przykłady: Instrukcja Zasady kwalifikowania i wyboru dostawców ; Karta bieżącej oceny dostawcy ; Ankiety dostawcy ; 5. Literatura do rozdziału drugiego ; III. ZASTOSOWANIE WYBRANYCH METOD ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ DO DOSKONALENIA USŁUG LOGISTYCZNYCH: 1. Jakość produktu/usługi - wprowadzenie teoretyczne ; 2. Kwestionariusz Kano: Założenia Kwestionariusza Kano ; Tok postępowania w metodzie Kano ; Przykład zastosowania kwestionariusza Kano dla wybranej usługi logistycznej ; 3. Metoda QFD (Quality Function Deploment): Założenia QFD ; Tok postępowania w przypadku analizy usług logistycznych ; Przykład zastosowania metody QFD do optymalizacji wybranej usługi logistycznej ; 4. Literatura do rozdziału trzeciego ; IV. METODY ANALIZY FINANSOWEJ W PRZEDSIĘBIORSTWIE LOGISTYCZNYM: Analiza finansowa, klasyfikacje i przegląd literatury ; Sprawozdanie finansowe źródłem informacji dla analizy finansowej ; Wstępna analiza finansowa w przedsiębiorstwie logistycznym ; Analiza wskaźnikowa w przedsiębiorstwie logistycznym: Płynność finansowa ; Wskaźniki obrotowości, sprawności ; Wskaźniki zadłużenia (wskaźniki wypłacalności długoterminowej) ; Wskaźniki rentowności (zyskowności) ; Wskaźniki kapitału obrotowego ; 5. Literatura do rozdziału czwartego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.51 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-107678 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
1. Współczesna logistyka; 2. System logistyczny w przedsiębiorstwie; 3. Zarządzanie zapasami w przedsiębiorstwie; 4. Rachunek kosztów logistyki; 5. Logistyka zaopatrzenia; 6. Logistyka produkcji; 7. Logistyka dystrybucji; 8. Sieci dostaw; 9. Rynek usług logistycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.51 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-89277 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 147-[152].
I . ODPADY: Źródła i przyczyny powstawania odpadów ; Gospodarowanie odpadami ; Klasyfikacja odpadów ; II. EKOLOGICZNE, EKONOMICZNE I PRAWNE UWARUNKOWANIA GOSPODARKI ODPADAMI: Ekologiczne podejście do gospodarowania zasobami ; Ekonomiczne uzasadnienie zagospodarowania odpadów ; Prawne uwarunkowania gospodarki odpadami ; III. LOGISTYKA W KSZTAŁTOWANIU STRUMIENI ZWROTNYCH: Od modelu liniowego do zamykania cyklu gospodarowania ; Logistyka zwrotna jako koncepcja kształtowania przepływów odpadów ; Przedmiot, cele i zadania logistyki zwrotnej ; System logistyczny gospodarowania odpadami ; IV. ZADANIA LOGISTYKI ZWROTNEJ W SYSTEMACH GOSPODARKI ODPADAMI: Zadania logistki zwrotnej w systemach gromadzenia odpadów ; Zadania logistyki zwrotnej w zakresie transportu odpadów ; Zadania logistyki zwrotnej w sytemach gospodarowania odpadów ; V. LOGISTYKA ZWROTNA W ŁAŃCUCHACH DOSTAW: Łańcuch dostaw a działania logistyki zwrotnej ; Rola logistyki zwrotnej w konfigurowaniu łańcuchów dostaw ; Logistyka zwrotna a strategia "pull-push" - praktyka gospodarowania odpadami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104323 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością w logistyce / Dominik Zimon. - Warszawa : CeDeWu, 2013. - 127 stron : rysunki ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 117-123.
Rozdz. 1. JAKOŚĆ I SYSTEMY ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ - PRZEGLĄD PIŚMIENNICTWA: 1.1. Rys historyczny, 1.2. Główne postacie i koncepcje w teorii jakości: 1.2.1. Walter A. Shewhart, 1.2.2. William E. Deming, 1.2.3. Joseph M. Juran, 1.2.4. Philip B. Crosby, 1.2.5. Armand V. Feigenbaum, 1.2.6. Genichi Taguchi, 1.2.7. Kaoru Ishikawa, 1.3. Współczesne systemy zarządzania jakością: 1.3.1. System zarządzania jakością według normy ISO 9001, 1.3.2. Znaczenie kompleksowego zarządzania jakością TQM w organizacji ; Rozdz. 2. JAKOŚĆ W LOGISTYCE ZAOPATRZENIA: 2.1. Wybór i ocena dostawcy, 2.2. Formy kontroli dostawców, 2.3. Budowanie współpracy z dostawcami, 2.4. Minimalizacja poziomu zapasów i zarządzanie procesami przepływu: 2.4.1. Just in Time, 2.4.2. VMI - Zarządzanie zapasami przez dostawcę, 2.4.3. PPAP - Proces zatwierdzania części do produkcji, 2.5. Współpraca i integracja obszarów w organizacji ; Rozdz. 3. JAKOŚĆ W LOGISTYCE DYSTRYBUCJI: 3.1. Klasyfikacja klientów, 3.2. Analiza potrzeb i wymagań klientów, 3.3. Opracowanie polityki obsługi klienta, 3.4. Projektowanie wyrobu i realizacja usługi zgodnie z wymaganiami klienta: 3.4.1. Kwestionariusz Kano, 3.4.2. QFD (Quality Function Deployment), 3.4.3. FMEA (Failure Mode and Effect Analysis), 3.4.4. Jakość usług logistycznych, 3.5. Badanie satysfakcji klienta, 3.6. Ciągłe doskonalenie ; Rozdz. 4. JAKOŚĆ W LOGISTYCE PRODUKCJI: 4.1. Kanban, 4.2. 5S, 4.3. Poka-Yoke, 4.4. Lean Management, 4.5. Six Sigma.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-005.51 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100511 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszczenie w języku angielskim.
1. Podstawy logistyki przedsiębiorstw. 2. Wybrane zasady wykorzystywane do doskonalenia procesów. 3. Wybrane metody wykorzystywane do doskonalenia procesów logistycznych. 4. Wybrane narzędzia wykorzystywane do doskonalenia procesów logistycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-113840 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [400]-407. Indeks.
Dla menedżerów logistyki, archtektów i projektantów.
1. Rola magazynu ; 2. Rola menedżera magazynu ; 3. Procesy magazynowe: przyjęcie i odstawienie towaru ; 4. Procesy magazynowe: przygotowanie pobrania ; 5. Strategie pobrania i sprzęt ; 6. Metody kompletacji zamówień ; 7. Procesy magazynowe - od uzupełnienia po wysyłkę i dalej ; 8. Systemy zarządzania magazynem (WMS) ; 9. Rozplanowanie magazynu ; 10. Wyposażenie do przechowywania i przeładunku ; 11. Zarządzanie zasobami w magazynie ; 12. Koszty magazynu ; 13. Zarządzanie wydajnością ; 14. Obsługa zewnętrzna (outsourcing) ; 15. Bezpieczeństwo i higiena pracy ; 16. Magazyn a środowisko ; 17. Magazyn przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 159-[169].
I. ŁAŃCUCH DOSTAW: 1. Logistyka i sieci logistyczne ; 2. Pojęcie "łańcucha dostaw" 3. Proces zarządzania łańcuchem dostaw ; 4. Klasyfikacja łańcuchów dostaw ; II. TRANSPORT W ŁAŃCUCHU DOSTAW: 1. Pojęcie "usługi transportowej" ; 2. Proces transportowy przewozowy oraz proces technologiczny w transporcie ; 3. Środki transportu stosowane do realizacji zadań przewozowych w łańcuchu dostaw ; 4. Organizacja transportu w łańcuchu dostaw ; III. KOSZT TRANSPORTU W ŁAŃCUCHU DOSTAW: 1. Pojęcie "kosztu" ; 2. Koszty logistyczne ; 3. Koszty transportu a łańcuch dostaw ; 4. Koszty wytwarzania usług transportu drogowego ; IV. IDENTYFIKACJA KOSZTÓW TRANSPORTU DROGOWEGO I ZASADY ICH OBLICZANIA: 1. Założenia identyfikacji kosztów transportu drogowego w łańcuchu dostaw ; 2. Bezpośrednie koszty stałe wytworzenia usług przewozowej ; 3. Bezpośrednie koszty zmienne wytworzenia usługi przewozowej zależne od przebiegu ; 4. Bezpośrednie koszty zmienne wytworzenia usługi przewozowej zależne od czasu ; 5. Bezpośrednie dodatkowe koszty zmienne wytworzenia usługi przewozowej ; 6. Koszty ogólnozakładowe oraz ogólnowydziałowe ; 7. Koszty w całopojazdowym transporcie drogowym w prostych cyklach przewozowych ; 8. Koszty w całopojazdowym transporcie drogowym w złożonych cyklach przewozowych ; 9. Koszty w częściowym oraz dowozowym i rozwozowym transporcie drogowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-656 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105724 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [166]-169.
R. I. INTERNACJONALIZACJA JAKO NOWY PARADYGMAT LOGISTYKI W USŁUGACH: 1. Determinanty współczesnych zadań produkcji i dystrybucji usług: Wzrastająca rola internacjonalizacji działalności usługowej ; Zwiększający się proces dywersyfikacji w produkcji usług ; Gwałtowny wzrost popytu na e-uslugi ; 2. Ważniejsze kryteria klasyfikacji usług: Świadczenia usług a ich cechy - kryterium pierwsze ; Wielkość i zakres świadczenia usług - kryterium drugie ; Międzynarodowa wymiana usług a międzynarodowa migracja czynników wytwórczych - kryterium trzecie ; 3. Znaczenie infrastruktury komunikacyjnej w świadczeniu usług ; R. II. STOPIEŃ HYBRYDYZACJI USŁUG: 1. Atrybuty logistyczne usługi: Badania cech usług ; 2. Niematerialność usług i jej konsekwencje: Pomiar jakości usług ; Transport w usługach ; Magazynowanie w usługach ; 3. Elementy łańcucha wartości w procesie świadczenia usług ; R. III. EWOLUCJA LOGISTYCZNEJ OBSŁUGI USŁUG MASOWYCH: 1. Rola logistyki w obsłudze usług masowych ; 2. Ocena działalności logistycznej w firmach świadczących usługi masowe, wyniki badań ; 3. Strategiczne i operacyjne metody zarządzania logistyką w usługach ; R. IV. OPERACJONALIZACJA LOGISTYCZNA USŁUG SPECJALISTYCZNYCH: 1. Cele i zasady operacjonalizacji usług w praktyce przedsiębiorstw ; 2. Wyniki badań operacjonalizacji usług w praktyce przedsiębiorstw ; 3. Czynniki stymulujące i ograniczające operacjonalizację usług: Wyposażenie techniczne ułatwiające świadczenie usługi ; Środowisko świadczenia usługi ; R. V. CENTRA USŁUG WSPÓLNYCH JAKO PRZYKŁAD INTERNACJONALIZACJI DZIAŁALNOŚCI USŁUGOWEJ: 1. Istota, rola i zadania CUW: Typy i rodzaje CUW ; 2. Przykłady funkcjonowania CUW - stan obecny, perspektywy, uwarunkowania: Rodzaje procesów realizowanych w CUW ; 3. Ważniejsze kierunki rozwoju CUW w nowoczesnej gospodarce ; R. VI. LOGISTYCZNE PODSTAWY MODELOWANIA USŁUG W XXI WIEKU: 1. Standaryzacja czy uniwersalizacja usług?: Zasoby i materiały wykorzystywane w procesie usługowym ; Gospodarowanie zapasami ; Dostępna infrastruktura logistyczna ; Logistyczny system informacji ; 2. Zakres podmiotowy i przestrzenny modelowania usług ; 3. Ważniejsze zasady modelowania logistyki w usługach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.51 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104687 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Transport i łańcuchy dostaw w czasie pandemii / Monika Ziółko, Dorota Dziedzic (red.). - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 251 stron : fotografie, ilustracja, mapy, wykresy ; 24 cm.
Bibliografie, netografie przy pracach.
Współfinansowanie: Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków)
R. 1. Eksploracyjna analiza mobilności ludności w trakcie pandemii, Paweł Ociepka ; R. 2. Rynek i logistyka usług kurierskich w obliczu pandemii COVID-19, Maria Tenerowicz ; R. 3. Porównanie podróżowania przed pandemią oraz w czasie jej trwania, Patrycja Smoleń, Aleksandra Szczęśniak, Magdalena Tatka, Zuzanna Tomaszek, Joanna Wojtunik, Zuzanna Zimońska ; R. 4. Wpływ pandemii na zmiany w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej i zachowania pasażerów w Krakowie, Magdalena Sneka, Sylwia Sroka, Katarzyna Szady, Paulina Świst, Agnieszka Ziętara, Taras Tryhuba ; R. 5. Wpływ pandemii koronawirusa na transport w Chinach, Wojciech Domagała ; R. 6. Zdrowie psychiczne kierowców w międzynarodowym transporcie drogowym rzeczy w dobie pandemii, Wiktoria Zielińska ; R. 7. Badanie opinii osób korzystających z transportu lotniczego w dobie epidemii COVID-19, Agnieszka Słota, Natalia Snuzik, Katarzyna Sułek, Karolina Werońska, Natalia Wiklańska, Aleksandra Zuba ; R. 8. Loty repatracyjne w czasie pandemii na przykładzie akcji „Lot do domu", Konrad Czopek, Izabela Foszczka, Katarzyna Gajewska, Valeriia Verbitska ; R. 9. Konsekwencje pandemii COVID-19 na branżę lotniczą w Ukrainie, Liana Khimich ; R. 10. Transportowanie ładunków medycznych w dobie pandemii COVID-19, Agabekov Eldar, Boichuk Kristina, Mykytyn Karina, Ponomarenko Valentyn, Sapel Tatiana, Suprunenko Yuliia ; R. 11. Lotniczy transport medyczny w czasie pandemii, Konrad Gdański ; R. 12. Funkcjonowanie przedsiębiorstw logistycznych w dobie pandemii COVID-19, Konrad Smoleń ; R. 13. Poczta Polska w czasach pandemii COVID-19, Gabriela Dutkiewicz, Katarzyna Górka, Mateusz Bańka, Paulina Gawlak, Paulina Guździk ; R.14. Analiza wpływu pandemii COVID-19 na zachowania konsumenckie w kierunku wyboru opakowań oraz gospodarowania odpadami, Katarzyna Momot, Damian Pawlak ; R. 15. Ocena usług świadczonych przez fi rmę InPost na terenie miasta Kraków, Barbara Papiż, Anna Legutki, Michał Pałys, Kinga Sawczuk, Wojciech Oleksy, Jukub Michalczyk ; R.16. Usługi kurierskie fi rmy InPost przed i w czasie pandemii COVID-19, Dominika Grocholska, Dorota Jachym, Aleksandra Karp, Izabela Kotapka, Marlena Skicka ; R. 17. Wpływ pandemii na decyzje zakupowe konsumentów branży odzieżowej, Dawid Bartosz, Wojciech Biłan, Aleksandra Górowska, Joanna Grześko, Aleksandra Irla, Aleksandra Zyznawska ; R. 18. Preferencje konsumentów dotyczące zakupów i usług kosmetycznych w obliczu pandemii COVID-19, Maria Tenerowicz, Aleksandra Tarczoń ; R.19. Logistyka ostatniej mili w branży spożywczej, Gabriela Grabowska, Gabriel Hanusik, Aleksandra Jankowska, Katarzyna Kucharz ; R. 20. Rozwój subskrypcji programów wysyłkowych na przykładzie programu Allegro Smart - ocena poglądu konsumenta oraz ich wpływ na decyzje zakupowe, Jakub Stachnik, Damian Strojny ; R. 21. Logistyczne wyzwania w sporcie podczas pandemii COVID-19 na przykładzie amerykańskiej ligi koszykarskiej NBA, Adrian Gniewek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-110064 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka : koncepcja zintegrowanego zarządzania / Piotr Blaik. - Wyd. 3. zm. - Warszawa : PWE, 2010. - 476 s. : rys., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [461]-470. Indeks.
Rozdz. 1. ISTOTA I PRZEWARTOŚCIOWANIA POJĘCIA LOGISTYKI: 1.1. Przegląd i interpretacja znaczących definicji logistyki ; 1.2. Ewolucja i przewartościowania przedmiotu, celów i instrumentów logistyki jako podstawowych wyznaczników pojęcia logistyki ; 1.3. Logistyka jako kategoria zintegrowanego zarządzania ; 1.4.Teoretyczne koncepcje logistyki. Rozdz. 2. TRENDY I DETERMINANTY ROZWOJU I ZMIAN W LOGISTYCE: 2.1. Geneza oraz fazy i kierunki rozwoju logistyki ; 2.2. Czynniki determinujące rozwój logistyki - próba klasyfikacji i hierarchizacji ; 2.3. Czynniki kształtujące zmiany w logistyce w świetle badań w krajach zachodnich ; 2.4. Megatrendy i determinanty określające popyt i możliwości podaży w sferze/zakresie logistyki i usług logistycznych w świetle badań w Europie Zachodniej ; 2.5. Czynniki stymulujące i ograniczające rozwój logistyki w Polsce ; 2.6. Wizja rozwoju logistyki: 2.6.1. Podstawy oraz przejawy diagnozowania i projektowania wizji rozwoju logistyki, 2.6.2. Scenariusze wizji logistyki w 2015 roku, 2.6.3. Scenariusze wizji przyszłości mobilności i transportu w Niemczech w 2025 roku. Rozdz. 3. PODSTAWOWE WYMIARY NOWOCZESNEJ KONCEPCJI LOGISTYKI: 3.1. Relacje i właściwości nowoczesnej koncepcji logistyki ; 3.2. Podstawowe zasady kształtowania nowoczesnej koncepcji logistyki ; 3.3. Podstawowe aspekty i orientacje nowoczesnej koncepcji logistyki: 3.3.1. Logistyka jako system i koncepcja zarządzania przepływami towarów i informacji oraz podsystem przepływowo zorientowanego zarządzania przedsiębiorstwem, 3.3.2. Logistyka jako sieć (struktura) kluczowych procesów zarządzania i transformacji w systemie przepływów w skali przedsiębiorstwa, 3.3.3. Logistyka jako koncepcja zorientowana na wymogi rynku, wspomagająca i wzbogacająca marketingowy proces tworzenia wartości, 3.3.4. Logistyka jako systemowa orientacja i determinanta efektywności w skali przedsiębiorstwa i rynku, 3.3.5. Logistyka jako koncepcja i determinanta zorientowanej na przepływy organizacji i transformacji modelowej przedsiębiorstwa. Rozdz. 4. IDENTYFIKACJA I KSZTAŁTOWANIE SYSTEMÓW LOGISTYCZNYCH: 4.1. Podejście systemowe jako podstawa interpretacji i kształtowania orientacji i struktur współczesnej logistyki ; 4.2. Podstawowe kryteria i przekroje klasyfikacji systemów logistycznych ; 4.3. Powiązania między systemami logistycznymi - wstępna identyfikacja ; 4.4. Kształtowanie i wdrażanie systemów logistycznych ; 4.5. System logistyczny przedsiębiorstwa jako przejaw rozwoju i pełnej integracji w skali mikroekonomicznej. Rozdz. 5. STRUKTURA PROCESÓW LOGISTYCZNYCH I PROBLEMY JEJ KSZTAŁTOWANIA: 5.1. Istota i znaczenie orientacji na procesy w zintegrowanym zarządzaniu ; 5.2. Pojęcie i podstawowe właściwości procesu ; 5.3. Kryteria i przekroje klasyfikacji procesów ; 5.4. Klasyfikacja i strukturyzacja procesów logistycznych w aspekcie zarządzania i tworzenia wartości ; 5.5. Modelowanie kluczowych procesów logistycznych w przedsiębiorstwie ; 5.6. Poziomy oraz sposoby analizy i oceny procesów logistycznych ; 5.7. System i procesy transformacji logistycznej w aspekcie tworzenia wartości ; 5.8. Proces cyrkulacji logistycznej. Rozdz. 6. IDENTYFIKACJA STRUKTURY I PRZEJAWÓW WDRAŻANIA PROCESU ZARZĄDZANIA LOGISTYCZNEGO: 6.1. Istota i funkcje procesu zarządzania logistycznego ; 6.2. Kompleksowość logistycznych sytuacji decyzyjnych ; 6.3. Podstawowe orientacje procesu zarządzania logistycznego - próba systematyki ; 6.4. Założenia koncepcji zintegrowanego zarządzania logistycznego ; 6.5. Koncepcja "nawigatora" zarządzania logistycznego jako przykład całościowej orientacji logistycznej w badaniach i w praktyce zarządzania w przedsiębiorstwach. Rozdz. 7. KONCEPCJA LOGISTYCZNIE ZORIENTOWANEGO ZINTEGROWANEGO ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM: 7.1. Tendencje integracyjne w logistyce i przewartościowania strategicznych funkcji zarządzania logistycznego ; 7.2. Założenia i struktura koncepcji logistycznie zorientowanego zintegrowanego zarządzania przedsiębiorstwem ; 7.3. Zakres i możliwości oddziaływania koncepcji zarządzania logistycznego na podstawowe sfery zarządzania w przedsiębiorstwie ; 7.4. Opcje strategiczne logistyki ; 7.5. Proces logistycznie zorientowanego zarządzania strategicznego ; 7.6. Proces logistycznie zorientowanego zarządzania operacyjnego. Rozdz. 8. ZARZĄDZANIE ŁAŃCUCHEM DOSTAW (SCM) JAKO PRZEJAW INTEGRACJI ZARZĄDZANIA LOGISTYCZNEGO MIĘDZY PRZEDSIĘBIORSTWAMI: 8.1. Istota i rozwój koncepcji zarządzania łańcuchem dostaw (SCM) ; 8.2. Modele integracji zarządzania łańcuchem dostaw ; 8.3. Potencjały efektów związane z rozwojem koncepcji zarządzania łańcuchem dostaw ; 8.4. Korzyści wdrażania koncepcji SCM w świetle badań w przedsiębiorstwach w krajach zachodnich ; 8.5. Przesłanki i przejawy integracji zarządzania łańcuchem dostaw (SCM) i zarządzania relacjami z klientami (CRM). Rozdz. 9. LOGISTYKA A INNE PRZEKROJOWE KONCEPCJE ZARZĄDZANIA: 9.1. Ogólne założenia integracji logistyki z innymi współczesnymi koncepcjami zarządzania w zintegrowanym zarządzaniu przedsiębiorstwem ; 9.2. Koncepcja zarządzania logistyczno-marketingowego jako przejaw rozwoju i integracji logistyki i marketingu ; 9.3. Logistyka a zarządzanie wyszczuplające (LM) ; 9.4. Logistyka a kompleksowe zarządzanie jakością (TQM) ; 9.5. Logistyka a zarządzanie kategorią czasu (TBM) ; 9.6. Logistyka a efektywna obsługa klienta (ECR) ; 9.7. Logistyka a zarządzanie innowacjami (IM) ; 9.8. Przejawy wpływu wdrażania przekrojowo zorientowanych koncepcji zarządzania na oczekiwane efekty i sukces przedsiębiorstwa. Rozdz. 10. ORGANIZACJA LOGISTYKI W PRZEDSIĘBIORSTWIE: 10.1. Podstawowe koncepcje i zasady kształtowania organizacji logistyki w przedsiębiorstwie ; 10.2. Czynniki wpływające na organizację logistyki w przedsiębiorstwie ; 10.3. Formy organizacyjne logistyki w przedsiębiorstwie: 10.3.1. Logistyka w funkcjonalnej strukturze organizacyjnej, 10.3.2. Logistyka w dywizjonalnej strukturze organizacyjnej, 10.3.3. Logistyka w macierzowej strukturze organizacyjnej ; 10.4. Logistyka w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa w świetle badań i doświadczeń w krajach zachodnich. Rozdz. 11. PROBLEMY IDENTYFIKACJI I RACJONALIZACJI STRUKTURY KOSZTÓW LOGISTYKI: 11.1. Istota i kierunki racjonalizacji kosztów logistyki ; 11.2. Zagadnienie wyodrębnienia i identyfikacji kosztów logistyki ; 11.3. Zadania, zakres i przekroje rachunku kosztów logistyki ; 11.4. System rachunku kosztów procesów ; 11.5. Target costing jako instrument rynkowo zorientowanego zarządzania kosztami logistyki ; 11.6. Tendencje rozwojowe i struktura kosztów logistyki w świetle badań w krajach zachodnich. Rozdz. 12. PODSTAWY SYSTEMOWEJ KONCEPCJI EFEKTYWNOŚCI LOGISTYKI W ASPEKCIE ZARZĄDCZYM ORAZ LOGISTYCZNE POTENCJAŁY EFEKTÓW I TWORZENIA WARTOŚCI: 12.1. Założenia systemowej koncepcji efektywności logistyki w aspekcie zarządzania: 12.1.1. Kategoria efektywności - problemy interpretacji, 12.1.2. Istota i przewartościowania w strukturze koncepcji efektywności logistyki w aspekcie systemowym i zarządczym, 12.1.3. Proces kształtowania efektywności w systemie logistyki, 12.1.4. Logistics Performance Measurement jako koncepcja systemowej analizy i pomiaru wyników osiąganych w logistyce ; 12.2. Efektywność potencjalna logistyki w aspekcie zarządczym ; 12.3. Identyfikacja logistycznych potencjałów oczekiwanych efektów: 12.3.1. Istota i strategiczne znaczenie potencjałów efektów i tworzenia wartości, 12.3.2. Klasyfikacja i strukturyzacja logistycznych potencjałów efektów i tworzenia wartości, 12.3.3. Koncepcja trójwymiarowego efektu i potencjału strategicznego logistyki, 12.3.4. Model korzyści przedsiębiorstwa z tytułu przewagi konkurencyjnej ; 12.4. Zakres wdrożenia koncepcji logistyki w przedsiębiorstwie a poziom efektywności w świetle badań w krajach zachodnich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.51 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego. Monografie i Opracowania ; nr 7.)
Bibliogr. s. 226-[238].
1. Wartość produktu jako podstawa konkurencyjności rynkowej firm ; 2. Konkurencyjność a logistyka w strategii kanału marketingowego ; 3. Zarządzanie jakością z wykorzystaniem norm ISO jako narzędzie realizacji strategii przedsiębiorstwa ; 4. Komunikacja marketingowa w budowaniu wartości marki ; 5. Znaczenie dystrybucji w kształtowaniu wartości produktu ; 6. Zarządzanie kategorią produktu w handlu detalicznym ; 7. Procesy integracyjne w łańcuchach dostaw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93764 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesna logistyka / Andrzej Szymonik, Iwo Nowak. - Warszawa : Difin, 2018. - 351 stron : rysunki, wykresy ; 23 cm.
Bibliografia, netografia na stronach [338]-347.
Przede wszystkim dla studentów takich kierunków kształcenia, jak: logistyka, inżynieria produkcji, zarządzanie, transport, ekonomia, finanse i rachunkowość, stosunki międzynarodowe, w których są specjalności "czysto logistyczne" i z "przedmiotami logistycznymi".
1. ISTOTA, GENEZA I ROZWÓJ LOGISTYKI: 1.1. Istota i cele logistyki, 1.2. System logistyczny, 1.3. Etapy rozwoju logistyki, 1.4. Uwarunkowania wpływające na rozwój i funkcjonowanie logistyki ; 2. PROCESY LOGISTYCZNE: 2.1. Racjonalne gospodarowanie a procesy logistyczne, 2.2. Procesy przepływu dóbr rzeczowych, 2.3. Procesy informacyjno-decyzyjne, 2.4. Procesy utrzymania zapasów rzeczowych, 2.5. Infrastruktura strumieni logistycznych, 2.6. Koszty procesów logistycznych ; 3. FUNKCJONALNY PODZIAŁ LOGISTYKI: 3.1. Logistyczny system transportu, 3.2. Logistyczny system kształtowania zapasów, 3.3. Logistyczny system magazynowy, 3.4. System logistyczny obsługi zamówień i klienta, 3.5. System logistyczny obsługi opakowań ; 4. FAZOWY PODZIAŁ LOGISTYKI: 4.1. Logistyka zaopatrywania, 4.2. Logistyka produkcji, 4.3. Logistyka dystrybucji ; 5. GOSPODARKA MAGAZYNOWA: 5.1. Zadania magazynu w systemie logistycznym, 5.2. Nowoczesny magazyn, 5.3. Koszty związane z utrzymaniem magazynu, 5.4. Bezpieczeństwo magazynu ; 6. ZARZĄDZANIE ZAPASAMI: 6.1. Zapas i jego kategorie, 6.2. Prognozowanie zapasów, 6.3. Metody sterowania zapasami ; 7. OPAKOWANIA W LOGISTYCE: 7.1. Funkcje opakowań, 7.2. Gospodarowanie opakowaniami i odpadami opakowaniowymi, 7.3. Innowacyjne opakowania w branży spożywczej, 7.4. System wspomagający dobór opakowań ; 8. INFORMATYKA W LOGISTYCE: 8.1. Wybrane technologie wspierające i integrujące przepływ informacji, 8.2. Elektroniczna wymiana danych dla potrzeb logistyki, 8.3. Informatyka w e-commerce, 8.4. Traceability w logistyce, 8.5. Telematyka w transporcie, 8.6. Bezpieczeństwo strumienia informacji ; 9. ZARZĄDZANIE ŁAŃCUCHEM DOSTAW: 9.1. Istota łańcucha dostaw, 9.2. Strategie zarządzania łańcuchem dostaw, 9.3. Model zintegrowanego łańcucha dostaw, 9.4. Czynniki integrujące działania w łańcuchu dostaw ; 10. EKOLOGISTYKA W SYSTEMIE ŚRODOWISKA NATURALNEGO: 10.1. Bezpieczeństwo środowiska naturalnego, 10.2. Istota ekologistyki, 10.3. Gospodarka odpadami, 10.4. Ekologistyka w "czystej produkcji" ; Wykaz podstawowych pojęć i terminów logistycznych ; Załączniki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.51 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka a konkurencyjność przedsiębiorstwa / Magdalena K. Gąsowska. - Warszawa : Difin, 2018. - 313 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach [265]-293.
Książka została dofinansowana ze środków MNiSW na utrzymanie potencjału badawczego (25065/E-561/S/2017)
Rozdział 1. Ewolucja poglądów na temat konkurencyjności przedsiębiorstwa w naukach ekonomicznych: 1.1. Pojęcie konkurencji i konkurencyjności przedsiębiorstwa. 1.2. Elementy systemu konkurencyjności przedsiębiorstwa. 1.3. Uwarunkowania budowania i umacniania konkurencyjności przedsiębiorstwa. 1.4. Efektywność a konkurencyjność przedsiębiorstwa. Rozdział 2. Implikacje logistyki dla budowania konkurencyjności przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych: 2.1. Definicje logistyki, jej miejsce w naukach ekonomicznych i istota w zarządzaniu przedsiębiorstwem. 2.2. Perspektywa zarządcza i badawcza systemów logistycznych przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych. 2.3. Logistyczne elementy systemu konkurencyjności w przedsiębiorstwach produkcyjnych i handlowych – podstawy teoretyczne. 2.4. Strategiczne i operacyjne zarządzanie procesami logistycznymi a konkurencyjność przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych. Rozdział 3. Metodyka badań uwarunkowań i znaczenia logistyki w budowaniu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw: 3.1. Logistyka jako determinanta konkurencyjności w polskich przedsiębiorstwach – przegląd badań empirycznych. 3.2. Koncepcja przyjętego logistycznego modelu konkurencyjności przedsiębiorstwa. 3.3. Metodyka badań empirycznych służących weryfikacji przyjętego logistycznego modelu konkurencyjności przedsiębiorstwa. 3.3.1. Cele i przedmiot badań empirycznych. 3.3.2. Metody badawcze. 3.3.3. Charakterystyka próby badawczej. Rozdział 4. Logistyka a konkurencyjność polskich przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych – wyniki badań empirycznych: 4.1. Wybrane uwarunkowania logistyki w zarządzaniu badanymi polskimi przedsiębiorstwami produkcyjnymi i handlowymi w latach 2014–2016. 4.2. Logistyczny potencjał konkurencyjności jako element potencjału konkurencyjności badanych polskich przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych w latach 2014–2016. 4.3. Działania i rozwiązania logistyczne a źródła przewagi konkurencyjnej badanych polskich przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych w latach 2014–2016. 4.4. Strategie i instrumenty logistyczne jako narzędzie budowania pozycji konkurencyjnej badanych polskich przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych w latach 2014–2016. 4.5. Logistyka a konkurencyjność przedsiębiorstwa w świetle badań przeprowadzonych w polskich przedsiębiorstwach produkcyjnych i handlowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111894 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Inżynieria Produkcji / [Politechnika Rzeszowska])
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych przy rozdziałach.
Jakość obsługi klienta w branży logistycznej ; Metoda Servqual ; Indeks satysfakcji klienta SCI ; Metoda FMEA ; Wybrane metody analizy profilu pobytu ; Wybrane narzędzia finansowe i metody rachunkowości wspomagające proces zarządzania kosztami logistyki. Przykłady.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-106663 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 242-[253].
CZ. I. TRENDY ROZWOJOWE W LOGISTYCE I ZARZĄDZANIU ŁAŃCUCHEM DOSTAW ; R. 1. Wprowadzenie do logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw w odliczaniu trendów XXI w. ; R. 2. Wpływ technologii mobilnych na logistykę i zarządzanie łańcuchem dostaw ; CZ. II. ZASTOSOWANIE TECHNOLOGII MOBILNYCH - STUDIA PRZYPADKÓW: R. 3. Mobilna perspektywa rozwoju partnerstwa Grupy Raben z klientami na innowacyjnej platformie myRaben.com ; R. 4. Nowoczesne technologie w magazynowaniu w świetle koncepcji Internet of Things ; R. 5. Zastosowanie aplikacji mobilnej w zarządzaniu relacjami z klientami w chmurze na przykładzie enxoo mobilo ; R. 6. Technologiczne tajniki obsługi klienta w kanale m-commerce ; R. 7. Rozwój technologii mobilnych na rynku przesyłek kurierskich, ekspresowych i paczkowych na przykładzie działalności DHL Parcel Polska ; R. 8. Mobilny potencjał Inteligentnego Systemu Transportowego firmy Sprint S.A. w Łodzi ; CZ. III. STAN OBECNY I PERSPEKTYWY ROZWOJU TECHNOLOGII MOBILNYCH W PRZYSZŁOŚCI - WYWIADY Z EKSPERTAMI: R. 9. Obecny i przyszły zakres zastosowań technologii mobilnych w świetle polskiej praktyki gospodarczej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-105727 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej