Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(150)
Forma i typ
Książki
(140)
Poradniki i przewodniki
(57)
Publikacje fachowe
(10)
Publikacje naukowe
(10)
Audiobooki
(9)
Publikacje dydaktyczne
(9)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(7)
Proza
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Filmy i seriale
(1)
Publikacje dla niewidomych
(1)
Dostępność
dostępne
(192)
wypożyczone
(60)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(56)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(60)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(6)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(6)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(4)
Filia 2 (Fredry 5)
(4)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(5)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(13)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(4)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(22)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(7)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(3)
Filia 9 (Czackiego 5)
(8)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(15)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(13)
Filia 15 (Lwowska 60)
(10)
Filia 16 (Gromskiego 10c)
(7)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(3)
Filia 20 (Solarza 9a)
(7)
Autor
Carnegie Dale (1888-1955)
(5)
Erikson Thomas (1965- )
(5)
Maruszkin Małgorzata
(5)
Miller Katarzyna (1962- )
(5)
Banasiak Jan
(4)
Garvin Charles D. (1929- )
(4)
Chapman Gary D. (1938- )
(3)
Czerwiński Kazimierz (edukacja)
(3)
Giżyńska Suzan
(3)
Gut-Orłowska Magdalena
(3)
Głogowski Bartosz (1979- )
(3)
Kubiak Jolanta
(3)
Papadopoulos Linda (1971- )
(3)
Suchecki Jacek (1950- )
(3)
Adler Ronald B. (1946- )
(2)
Borg James
(2)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(2)
Błaż Agata
(2)
Cialdini Robert B. (1945- )
(2)
Czernik Jakub
(2)
Czerwińska Ewa (tłumacz)
(2)
Davis Martha (1947- )
(2)
Fanning Patrick
(2)
Goldstein Noah J
(2)
Gray John (1951- )
(2)
Gryżewski Andrzej (psycholog)
(2)
Lilienfeld Scott O. (1960- )
(2)
Lipa Michał
(2)
Makara-Studzińska Marta
(2)
Maksymowicz-Hamann Jowita
(2)
Malinowska-Parzydło Joanna
(2)
Martin Steve J
(2)
McKay Matthew
(2)
Mikołajewska Agnieszka
(2)
Poznański Juliusz
(2)
Proctor Russell F
(2)
Rosenfeld Lawrence B. (1944- )
(2)
Sagan Dariusz
(2)
Seabury Brett A
(2)
Seabury Brett A. (1942- )
(2)
Skoczylas Grażyna
(2)
Solecki Bogusław
(2)
Waller-Pach Katarzyna
(2)
Zaborowski Zbigniew (1926-2006)
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Adams Linda
(1)
Argyle Michael (1925- )
(1)
Arnkil Tom Erik (1950- )
(1)
Bartoszewicz Hanna
(1)
Barwiński Waldemar (1973- )
(1)
Basu Rintu
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Bergmann Tom (1977-)
(1)
Bernasiewicz Wojciech
(1)
Beyerstein Barry L. (1949- )
(1)
Bigaj Laura
(1)
Blount Jeb (1966- )
(1)
Boghossian Peter (1966- )
(1)
Bonilla Rocio (1970- )
(1)
Braun-Bereś Monika
(1)
Brent Mike
(1)
Brzeziński Miłosz
(1)
Burch Noël (1932- )
(1)
Błachowicz Ewa
(1)
Carello Rosario (1973- )
(1)
Carnegie Dorothy (1912- )
(1)
Chamielec Grażyna
(1)
Chang Jill
(1)
Chawziuk Tadeusz
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Cichawa Paweł
(1)
Cooper Ian
(1)
Cyrklaff-Gorczyca Magdalena
(1)
Cęcelek Grażyna
(1)
Dent Fiona Elsa
(1)
Domachowski Waldemar (1948- )
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Dreeke Robin
(1)
Dudzik Katarzyna (tłumaczka)
(1)
Dyczewski Leon (1936- )
(1)
Dzierzgowski Jan
(1)
Dziewońska Dorota
(1)
Dąbrowska Aleksandra (pedagogika)
(1)
Eichelberger Wojciech (1944- )
(1)
Emery Roxanne
(1)
Fiedor Marian
(1)
Fonfara Andrzej
(1)
Fry Collin
(1)
Gabor Don
(1)
Ganobis Joanna
(1)
Gałka Dominika (pisarka)
(1)
Gałuszka Anita
(1)
Giblin Les
(1)
Godula Patrycja
(1)
Golec Danuta
(1)
Gordon Thomas (1918-2002)
(1)
Gray Carol (1952- )
(1)
Greene Ross W
(1)
Griffin Todd
(1)
Grzesiuk Lidia (1942- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(51)
2010 - 2019
(62)
2000 - 2009
(23)
1990 - 1999
(10)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(84)
1901-2000
(10)
1989-2000
(4)
1945-1989
(2)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(143)
Język
polski
(141)
angielski
(1)
Odbiorca
Rodzice
(9)
6-8 lat
(7)
Dzieci
(7)
Nauczyciele
(7)
Psychoterapeuci
(6)
0-5 lat
(5)
Menedżerowie
(4)
Pedagodzy
(2)
9-13 lat
(1)
Handlowcy
(1)
Kobieta
(1)
Kobiety
(1)
Mówcy
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Niewidomi
(1)
Politycy
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Psycholodzy
(1)
Szkoleniowcy
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Trenerzy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Film amerykański
(1)
Literatura angielska
(1)
Literatura hiszpańska
(1)
Literatura włoska
(1)
Temat
Komunikacja interpersonalna
(116)
Komunikacja społeczna
(38)
Stosunki interpersonalne
(36)
Relacje międzyludzkie
(32)
Osobowość
(10)
Perswazja
(10)
Rozwiązywanie konfliktów
(10)
Rozmowa
(9)
Kobieta
(8)
Mężczyzna
(8)
Uczucia
(8)
Małżeństwo
(7)
Miłość
(7)
Nauczyciele
(7)
Internet
(6)
Konflikt
(6)
Zarządzanie
(6)
Dziecko autystyczne
(5)
Negocjacje
(5)
Opieka społeczna
(5)
Rodzina
(5)
Typologia psychologiczna
(5)
Asertywność
(4)
Autoprezentacja
(4)
Kompetencje komunikacyjne
(4)
Media społecznościowe
(4)
Motywacja
(4)
Przyjaźń
(4)
Psychologia społeczna
(4)
Relacja romantyczna
(4)
Sukces
(4)
Teoria systemów
(4)
Agresywność
(3)
Choroby psychiczne
(3)
Dzieci
(3)
Image
(3)
Inteligencja (psychologia)
(3)
Interakcje społeczne
(3)
Kompetencje społeczne
(3)
Komunikacja niewerbalna
(3)
Komunikacja werbalna
(3)
Lekarze a pacjenci
(3)
Manipulacja (psychol.)
(3)
Marketing
(3)
Mobbing
(3)
Organizacja
(3)
Pamięć
(3)
Porozumienie bez przemocy
(3)
Problemy małżeńskie
(3)
Przemoc w szkole
(3)
Samorealizacja
(3)
Samowychowanie
(3)
Socjotechnika
(3)
Spostrzeganie
(3)
Szkolnictwo
(3)
Techniki samopomocy
(3)
Uczniowie
(3)
Zaufanie
(3)
Autyzm
(2)
Bliskie związki międzyludzkie
(2)
Chorzy
(2)
Empatia
(2)
Interakcja wychowawcza
(2)
Jakość życia
(2)
Kompetencje emocjonalne
(2)
Kompetencje kluczowe
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Konflikt interpersonalny
(2)
Leczenie
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Menedżerowie
(2)
Metody wychowawcze
(2)
Mózg
(2)
Ontogeneza
(2)
Pięć języków miłości
(2)
Postawy
(2)
Praca
(2)
Praca społeczna
(2)
Praca zespołowa
(2)
Przywództwo
(2)
Psychologia
(2)
Psychologia dziecka
(2)
Psychologia wychowawcza
(2)
Public relations
(2)
Reklama
(2)
Relacje biznesowe
(2)
Rozwój osobowości
(2)
Satysfakcja ze związku
(2)
Spożycie
(2)
Starzenie się
(2)
Stres
(2)
Studenci
(2)
Szczęście
(2)
Słuchanie
(2)
Służba zdrowia
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Telewizja
(2)
Uczenie się
(2)
Więź małżeńska
(2)
Współdziałanie
(2)
Temat: dzieło
Gazeta Wyborcza
(1)
Life, animated
(1)
Polityka (czasop. ; 1957- )
(1)
Życie Warszawy (czasop.)
(1)
Temat: czas
2001-0
(3)
2001-
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(62)
Poradniki
(11)
Opracowanie
(8)
Materiały pomocnicze
(5)
Podręcznik
(4)
Podręczniki akademickie
(4)
Wydawnictwa popularne
(4)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(3)
Publicystyka
(3)
Wywiad dziennikarski
(3)
Dokumenty dźwiękowe
(2)
Książki mówione
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Podręczniki
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Adaptacja filmowa
(1)
Blogi
(1)
Film animowany
(1)
Film dokumantalny
(1)
Kompendium
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Opowiadania i nowele psychologiczne
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręcznik akademicki
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Wydawnictwa dla dzieci
(1)
Wywiad-rzeka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(38)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(33)
Rozwój osobisty
(14)
Edukacja i pedagogika
(10)
Socjologia i społeczeństwo
(10)
Medycyna i zdrowie
(7)
Zarządzanie i marketing
(6)
Językoznawstwo
(5)
Praca, kariera, pieniądze
(5)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Historia
(2)
Religia i duchowość
(2)
Hobby i czas wolny
(1)
150 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Sensus)
Tytuł oryginału: "How to have rewarding relationships win trust and influence people".
Na okładce i stronie tytułowej: Autor bestsellera "Jak pokonać zmartwienia i poradzić sobie ze stresem".
Przeczytaj, co zrobić i jakie cechy w sobie wykształcić, aby stać się osobą charyzmatyczną, wywierającą niemal magiczny wpływ na innych. Dowiedz się, co zrobić, by jako osoba pogodna, szanowana i atrakcyjna zawsze napotykać szeroko otwarte drzwi i wszędzie być mile widzianym. Już wkrótce Twoja obecność będzie kojąco wpływać na otoczenie. Będziesz przekonywać innych do swoich racji, nie używając przy tym zbyt wielu słów. Kariera, reputacja czy Twój osobisty sukces zależą w głównej mierze od tego, jakie wrażenie zrobisz na innych ludziach. Dlatego to tak istotne, by rozwinąć charyzmatyczną i silną osobowość! Zdobądź zaufanie, zyskaj szacunek, stań się naturalnym przywódcą! Jak zawierać nowe znajomości i utrzymywać już istniejące? Jak oceniać i zrozumieć charakter innych ludzi? Jak reagować na trudne zachowania? Jak odmawiać, nie będąc przy tym nieuprzejmym czy niemiłym? Jak rozpoznawać swoje emocje i panować nad nimi? [Helion, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sensus)
Tytuł oryginału: "How to have rewarding relationships win trust and influence people".
Na okładce i stronie tytułowej: Autor bestsellera "Jak pokonać zmartwienia i poradzić sobie ze stresem".
Przeczytaj, co zrobić i jakie cechy w sobie wykształcić, aby stać się osobą charyzmatyczną, wywierającą niemal magiczny wpływ na innych. Dowiedz się, co zrobić, by jako osoba pogodna, szanowana i atrakcyjna zawsze napotykać szeroko otwarte drzwi i wszędzie być mile widzianym. Już wkrótce Twoja obecność będzie kojąco wpływać na otoczenie. Będziesz przekonywać innych do swoich racji, nie używając przy tym zbyt wielu słów. Kariera, reputacja czy Twój osobisty sukces zależą w głównej mierze od tego, jakie wrażenie zrobisz na innych ludziach. Dlatego to tak istotne, by rozwinąć charyzmatyczną i silną osobowość! Zdobądź zaufanie, zyskaj szacunek, stań się naturalnym przywódcą! Jak zawierać nowe znajomości i utrzymywać już istniejące? Jak oceniać i zrozumieć charakter innych ludzi? Jak reagować na trudne zachowania? Jak odmawiać, nie będąc przy tym nieuprzejmym czy niemiłym? Jak rozpoznawać swoje emocje i panować nad nimi? [Helion, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-316 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Otoczeni przez idiotów / Thomas Erikson ; tłumaczenie Małgorzata Maruszkin. - [Warszawa] : Wielka Litera, copyright 2017. - 1 płyta audio CD (7 godz. 51 min) : digital, stereo ; 12 cm.
Czas trwania: 7 godz. 51 min.
Tytuł oryginału: "Omgiven av idioter : hur man förstår dem som inte går att förstå" 2014.
Na okładce podtytuł: jak dogadać się z tymi, których nie możesz zrozumieć.
Publikacja dostepna również w formie drukowanej.
Czyta Bartosz Głogowski.
Nagranie w formacie mp3.
Najpopularniejszy skandynawski poradnik, który pozwoli zaoszczędzić niepotrzebnych nerwów. Czy dopadają cię spóźnione refleksje: "Trzeba było mu powiedzieć to i to, wtedy może by zrozumiał"? Czy zdarzyło ci się uczestniczyć w spotakniu, na którym nie dało się pojąć toku myślenia żadnej osoby? Idioci są wszędzie i niestety jakoś musimy z nimi żyć. [Wielka Litera, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.KM/CD 1994 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Otoczeni przez idiotów / Thomas Erikson ; [tłumaczenie Małgorzata Maruszkin]. - Warszawa : Wielka Litera : Audioteka.pl, copyright 2018. - 1 płyta audio CD (7 godz. 51 min) : digital, stereo. ; 12 cm.
Czas trwania: 7 godz. 51 min.
Tytuł oryginału: "Omgiven av idioter. Hur man förstår dem som inte går att förstå" 2014.
Na okładce podtytuł: jak dogadać się z tymi, których nie możesz zrozumieć.
Publikacja dostepna również w formie drukowanej.
Czyta Bartosz Głogowski.
Nagranie w formacie mp3.
Tekst tłumaczony z języka angielskiego.
Czy dopadają cię spóźnione pointy w stylu: „Powinienem był mu powiedzieć to i to, wtedy może by zrozumiał"? Czy zdarzyło ci się uczestniczyć w zebraniu, na którym nie byłeś w stanie zrozumieć toku myślenia żadnej osoby? Czy frustruje cię, że nikt nie rozumie twojego jakże klarownego wywodu? Idioci są wszędzie i niestety jakoś musimy z nimi żyć. Możemy pozostać przy przekonaniu, że jesteśmy otoczeni przez idiotów, ale tak naprawdę otaczają nas ludzie o czterech różnych typach osobowości. Wystarczy umieć je zidentyfikować, a praca, życie i współdziałanie z nimi będzie jak bułka z masłem. A ile nam to zaoszczędzi niepotrzebnych nerwów! [Wielka Litera, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-KM/896/159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce podtytuł: jak dogadać się z tymi, których nie możesz zrozumieć.
Publikacja dostępna również w formie książki mówionej.
Czy dopadają cię spóźnione pointy w stylu: „Powinienem był mu powiedzieć to i to, wtedy może by zrozumiał"? Czy zdarzyło ci się uczestniczyć w zebraniu, na którym nie byłeś w stanie zrozumieć toku myślenia żadnej osoby? Czy frustruje cię, że nikt nie rozumie twojego jakże klarownego wywodu? Idioci są wszędzie i niestety jakoś musimy z nimi żyć. Możemy pozostać przy przekonaniu, że jesteśmy otoczeni przez idiotów, ale tak naprawdę otaczają nas ludzie o czterech różnych typach osobowości. Wystarczy umieć je zidentyfikować, a praca, życie i współdziałanie z nimi będzie jak bułka z masłem. A ile nam to zaoszczędzi niepotrzebnych nerwów! [Wielka Litera, 2017]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-159.923 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.4-159.9 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.10-159.9 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.13-159.9 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Po)rozum się, czyli O co im wszystkim chodzi / Sławomir Przyklęk. - Brzezia Łąka : Wydawnictwo Poligraf, copyright 2021. - 171, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
„Po prostu o komunikacji” - tak można by streścić tę książkę. Nie ma w niej tabel, wykresów i zanudzania (bez urazy). Jeśli zdarza ci się rozmawiać z kimś i wszystko wydaje się w porządku, a potem okazuje się, że jednak się nie zrozumieliście - to ta książka jest dla ciebie. Przeczytasz w niej między innymi o tym, co pomaga w zrozumieniu innych ludzi, a co przeszkadza. W jakie pułapki często wpadamy i dlaczego „migawki” to niekoniecznie jest to, co myślisz. Czy pies to dla każdego taki sam pies. Czy „tam, gdzie zawsze” dla wszystkich znaczy to samo. Kiedy jest się skutecznym w komunikacji. I w ogóle po co się wysilać, przecież to takie proste. Co zrobić, gdy pojawią się emocje - które nie zawsze pomagają - i jak je wykorzystać (w dobrym celu oczywiście). Co się może wydarzyć, gdy nie umyjesz naczyń, a co, gdy w pobliżu, podczas rozmowy przejedzie tramwaj. No i na koniec, po co właściwie mamy się dogadywać, może kłóćmy się dalej, przecież jesteśmy w tym nieźli. Przyjemnej i owocnej lektury. PS Wiesz, jakie jest najbardziej polskie słowo…? Znajdziesz je w środku. [Wydawnictwo Poligraf, Karol Kuczyński, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.15-316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: "Virtual selling : a quick-start guide to leveraging video, technology, and virtual communication channels to engage remote buyers and close deals fast" 2020.
Na okładce nazwa oryginalnego wydawcy: Wiley.
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, SMS-ów, czatów i mediów społecznościowych, skonstruowany tak, aby zwiększyć produktywność i skrócić cykl sprzedaży. Książka przedstawia zasady, których przestrzeganie pozwala na uzyskanie dużej skuteczności podczas korzystania z kanałów komunikacji wirtualnej, a także zaawansowane strategie pokonywania obiekcji klientów, co skutkuje szybszym zawieraniem umów. Opanowanie zaprezentowanych w niej technik zapewni Ci wyraźną przewagę konkurencyjną! W książce między innymi: sposoby wywierania wpływu na rozmówcę podczas wideokonferencji, zasady tworzenia wciągających wirtualnych prezentacji, efektywne strategie docierania do trudno dostępnych interesariuszy, różne kanały wirtualne w sprzedaży bezpośredniej, pięć C sprzedaży społecznościowej, łączenie zalet kanałów wirtualnych i realnego podejścia do sprzedaży. [Helion, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja w zarządzaniu projektami / Olga Nadskakuła, Katarzyna Kandefer-Winter. - Wydanie IV. - Warszawa : CeDeWu, 2024. - 334 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 323-328.
Komunikacja w zarządzaniu projektami ; Komunikacja w standardach zarządzania projektami ; Wpływ uwarunkowań organizacyjnych na komunikację w projekcie ; Podstawowe środki przekazu wykorzystywane w środowisku projektowym ; Podstawy komunikacji w projektach ; Komunikacja w zespole projektowym ; Komunikacyjne przykazania kierownika projektu ; Narzędzia i dokumenty wspierające komunikację w projekcie ; Komunikacja w projektach - wyniki badań.
Zarządzanie zespołem projektowym różni się znacząco od zarządzania zespołem operacyjnym. Zadaniem zespołu projektowego jest stworzenie unikalnego produktu lub zmodyfikowanie istniejącej procedury, procesu, systemu. Dlatego w pracy projektowej od zespołu wymagana jest elastyczność, kreatywność i efektywna koordynacja działań. Skuteczna komunikacja jest fundamentem pracy zespołu projektowego. Autorki przedstawiły strukturę procesów komunikacji w różnych metodykach zarządzania projektami. Dołączone do książki szablony, listy kontrolne i schematy z powodzeniem mogą być wykorzystane przez kierowników projektów do usprawnienia pracy zespołów i poprawy rezultatów. Jak pokazały badania, kierownicy projektów w Polsce dostrzegają wagę i złożoność problemów komunikacyjnych w zarządzaniu projektami. Ta książka stanowi nieoceniona pomoc dla wszystkich chcących udoskonalić zarządzanie komunikacją w projektach. [www.azymut.pl, 2024]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zdrowy język : dla lekarza, dla pacjenta / Jerzy Bralczyk, Artur Mamcarz. - Wydanie I. - Warszawa : PWN : PZWL, 2023. - 336 stron : ilustracje ; 22 cm.
Każdemu, nawet lekarzowi, zdarza się być pacjentem. Ale czy każdy potrafi opowiedzieć o swoim problemie ze zdrowiem tak, aby lekarz dobrze go zrozumiał i dzięki temu postawił właściwą diagnozę, a potem dokonał wyboru właściwej terapii? Czy każdy lekarz potrafi dowiedzieć się od swojego pacjenta tego, co ważne dla jego zdrowia? Co służy prawdziwemu porozumieniu między pacjentem a lekarzem? Kluczowy jest język, którego używamy. Słowo ma bowiem wielką siłę, a sama rozmowa może mieć działanie terapeutyczne. Zdrowie jest obecne w wielu powiedzeniach, przysłowiach, życzeniach i codziennych zwrotach i jest jedną z najwyżej cenionych wartości. Ale czy dobrze je rozumiemy i potrafimy o nim rozmawiać? - Warto to sobie uświadomić. O języku medycyny, jakim posługują się lekarze i pacjenci, rozmawiają językoznawca - prof. Jerzy Bralczyk oraz lekarz - prof. Artur Mamcarz. Mówią oni o pochodzeniu słów związanych ze zdrowiem, o tym, jak zmieniał się ich wydźwięk oraz jakie jest ich obecne znaczenie. Zastanawiają się wspólnie, jaki powinien być język środowiska medycznego, aby porozumienie z pacjentem było rzeczywiste, a nie pozorne i aby jego efektem było bezpieczne i skuteczne leczenie. Prof. J. Bralczyk występuje tu w podwójnej roli: jako znawca języka, ale i jako pacjent. Opowiada o zawiłościach związanych z językiem medycyny i zdrowia ze zwykłą sobie erudycją, swadą i poczuciem humoru. To jedyna na rynku książka o komunikacji w obszarze służby zdrowia w ujęciu językoznawczym i zainteresuje nie tylko lekarzy i osoby zainteresowane językiem, ale także pacjentów. To prawdziwa uczta intelektualna dla tych, którym bliskie są sprawy zdrowia i języka! [PWN : PZWL, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-81 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-113095 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "How to win friends and influence people" 1936.
Sekretem sukcesu tej książki jest jej prostota. Każda rada w niej zawarta wydaje nam się oczywista. Wiedza o życiu, człowiecza mądrość tkwi w naszej podświadomości. Sztuką jest wydobycie tej mądrości i zastosowanie w działaniu. Niewielu to potrafi. Carnegie tak. Po mistrzowsku. Jest prawie pewne, że studiując jego dzieło, kierując się opisanymi w nim regułami odniesiesz sukces. Bo któż nie chciałby: - być człowiekiem nietuzinkowym, - mieć grono sprawdzonych przyjaciół i ludzkie zaufanie, - umieć zjednać sobie ludzi, - zyskać popularność, - być dobrym mówcą? Ta książka ułatwi ci swobodne poruszanie się w biznesie. Przyda się w życiu rodzinnym i towarzyskim. Sprawdziła się w wielu krajach świata. Z całą pewnością i w Polsce zyskają wszyscy, którzy ją przeczytają. Zawarte w niej reguły to nie tylko teoria. One działają magicznie. Wierz w to albo nie - ich stosowanie całkowicie odmieniło życie wielu osób. [Studio Emka, 2022]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-159.9 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.6-159.9 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.9-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce podtytuł: jak dogadać się z tymi, których nie możesz zrozumieć.
Publikacja dostępna również w formie książki mówionej.
Czy dopadają cię spóźnione pointy w stylu: „Powinienem był mu powiedzieć to i to, wtedy może by zrozumiał"? Czy zdarzyło ci się uczestniczyć w zebraniu, na którym nie byłeś w stanie zrozumieć toku myślenia żadnej osoby? Czy frustruje cię, że nikt nie rozumie twojego jakże klarownego wywodu? Idioci są wszędzie i niestety jakoś musimy z nimi żyć. Możemy pozostać przy przekonaniu, że jesteśmy otoczeni przez idiotów, ale tak naprawdę otaczają nas ludzie o czterech różnych typach osobowości. Wystarczy umieć je zidentyfikować, a praca, życie i współdziałanie z nimi będzie jak bułka z masłem. A ile nam to zaoszczędzi niepotrzebnych nerwów! [Wielka Litera, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.9-159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-36 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-36 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sensus. Osobowość Odnowa)
Bibliografia na stronach [245]-246.
Poznaj siebie, żeby móc poznać innych ; Zamień się w osobę, którą musisz być ; Mistrzowskie podejście ; Spraw, żeby ludzie chcieli Ci pomóc ; Spraw, żeby chcieli Ci powiedzieć ; Zduś podstępne działalnia w zarodku ; Niech Twoje ciało mówi za Ciebie ; Popracuj nad swoją prezencją ; Wszystko razem.
Człowiek jest istotą społeczną. To, w jaki sposób się komunikuje i jak nawiązuje relacje, wpływa na wiele obszarów jego życia osobistego i zawodowego, a także na decyzje i zachowanie innych. Jednak, podobnie jak inne umiejętności, tak i te można wyćwiczyć. Paradoksalnie silny rozwój technologii sprawił, że ludzie coraz gorzej radzą sobie z nawiązywaniem kontaktów społecznych i ich pielęgnowaniem. Równocześnie obowiązujące od setek lat reguły życia społecznego są niszczone, tak że w efekcie skuteczna i empatyczna komunikacja staje się trudnym zadaniem. Co gorsza, przybywa osób, które skutecznie posługują się socjotechnikami w nieetycznych i niechlubnych celach. Ta książka ułatwi Ci zrozumienie zachowania człowieka i pozwoli na wykorzystanie zdobyczy inżynierii społecznej. Nauczysz się hakować ludzi i zaczniesz etycznie korzystać z tej supermocy. Wzmocnisz pewność siebie podczas nawiązywania kontaktów z ludźmi, będziesz umiejętnie używać mowy ciała i sygnałów niewerbalnych, świadomie kierować rozmową i wpływać na decyzje innych ludzi. Bez trudu zdemaskujesz manipulatorów i uchronisz się przed nimi. Dowiesz się, w jaki sposób odbierają Cię inni ludzie i jak się zachowywać, aby to wrażenie było lepsze. Znajdziesz tu również szereg cennych porad i wskazówek, a także interaktywne "misje" - ćwiczenia pozwalające przetestować zdobyte informacje i wyszlifować nowe umiejętności. [www.azymut.pl, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikowanie się w organizacji / Janina Stankiewicz. - Wyd. 3. - Wrocław : Wydaw. Astrum, 2006. - 195 s. : portr., rys. ; 23 cm.
(Kreatywność)
Bibliogr. s. 183-188. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90161 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Training International : polski menedżer w anglojęzycznej korporacji)
Na okł.: W dwóch językach: po polsku i po angielsku.
Bibliogr. s. 192.
Równolegle tekst pol. i angielski.
Czy zdarzało się Wam, że musieliście prowadzić swobodną rozmowę z kolegami czy partnerami biznesowymi i chcieliście zrobić na nich dobre wrażenie? Ta książka pokazuje, jakich technik rozmowy należy użyć, by osiągnąć zamierzony cel i jak za pomocą mowy ciała udoskonalić swój wizerunek. Ponadto można w niej znaleźć informacje o konwencjach, jakich należy przestrzegać podczas prowadzenia rozmów towarzyskich. [BC Edukacja, 2008]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-31 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-Czyt.316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy wiesz, że firmy i organizacje mają swoje kolory? Mogą być czerwone, bursztynowe, pomarańczowe, zielone albo turkusowe. I nie, wcale nie chodzi o logo, które reprezentuje daną firmę czy organizację. Tajemnica tych barw tkwi w przyjętym stylu zarządzania. O tej typologii świat po raz pierwszy usłyszał w 2014 roku dzięki przełomowej publikacji Frederica Lalouxa zatytułowanej Reinventing Organizations. Według klasyfikacji zaproponowanej przez autora kolor przypisany organizacji odpowiada przyjętemu w niej modelowi zarządzania - opresyjnemu w organizacjach czerwonych, sformalizowanemu w bursztynowych, zmechanizowanemu w pomarańczowych, nastawionemu na dialog w zielonych oraz płaskiemu w turkusowych. Ta książka stanowi zbiór metod właściwych do zarządzania komunikacją w zależności od koloru firmy. Autorka, doradczyni i trenerka od wielu lat współpracująca z polskimi firmami, wskazuje w niej, jak zdefiniować dominującą barwę własnej organizacji. Podpowiada, jak określić preferowany styl komunikacji, zarówno organizacyjny, jak i osobisty, zwiększać efektywność i komfort pracy oraz zapobiegać niepożądanym zjawiskom (jałowe dyskusje, przemoc słowna czy mobbing). Co istotne, książka odnosi się do rodzimych realiów, a podane w niej przykłady różnych strategii radzenia sobie z problemami komunikacyjnymi pochodzą z życia - faktycznie wystąpiły w którejś z polskich firm lub organizacji. [Helion, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W wyd. oryg. i na okł. odmienna kolejność aut.: Matthew McKay, Martha Davis, Patrick Fanning.
Bibliogr. s. [333]-336.
I. UMIEJĘTNOŚCI PODSTAWOWE: 1. Sztuka słuchania ; 2. Odsłanianie się ; 3. Ekspresja. II. UMIEJĘTNOŚCI NA POZIOMIE ZAAWANSOWANYM: 4. Język ciała ; 5. Parajęzyki metakomunikaty ; 6. Ukryte programy ; 7. Analiza transakcyjna ; 8. Precyzowanie wypowiedzi ; 9. Kultura i rodzaj. III. SZTUKA RADZENIA SOBIE W SYTUACJACH KONFLIKTOWYCH: 10. Trening asertywności ; 11. Uczciwa kłótnia ; 12. Negocjacje. IV. SZTUKA KOMUNIKOWANIA SIĘ W SYTUACJACH TOWARZYSKICH: 13. Przedwczesne osądy ; 14. Nawiązywanie kontaktu. V. SZTUKA POROZUMIEWANIA SIĘ W RODZINIE: 15. Sztuka rozmawiania o seksie ; 16. Sztuka komunikowania się z dziećmi ; 17. Komunikowanie się w rodzinie. VI. UMIEJĘTNOŚĆ WYWIERANIA WPŁYWU NA LUDZI: 18. Wywieranie wpływu ; 19. Małe grupy ; 20. Przemawianie na forum publicznym ; 21. Rozmowa-wywiad.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-91920 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Bądź najlepszą wersją siebie / Linda Adams - Warszawa : Fundacja Edukacji Nowoczesnej, 2020. - 1 płyta audio CD : digital, stereo ; 12 cm.
(Książka dla Ciebie)
Współfinansowanie: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
Nagranie w formacie DAISY.
Opanuj sztukę skutecznej komunikacji ; Popraw swoje relacje z bliskimi ; Naucz się mówić "nie" bez poczucia winy ; Realizuj własne potrzeby ; Skutecznie rozwiązuj konflikty Poradnik. "Bądź najlepszą wersją siebie" pokazuje, jak dokonywać słusznych wyborów, podążać w odpowiednim kierunku i kształtować własne życie tak, by stało się dokładnie takim, o jakim marzysz. Książka pomoże ci być bardziej świadomym siebie i swoich potrzeb, a dzięki temu żyć w zgodzie z samym sobą. Według filozofii autorki dopiero człowiek szczęśliwy jest w stanie realizować się w kontaktach z innymi. Dzięki lekturze dowiesz się, w jaki sposób otwarcie się komunikować, kontrolować swoje emocje, radzić sobie ze stresem i lękiem, a przede wszystkim - jak otworzyć się na ludzi i uzdrowić relacje z nimi. Jakość tych relacji w znaczący sposób wpływa na nasze zdrowie, szczęście i satysfakcję z życia. Autorka pokazuje, w jaki sposób możemy osiągnąć poczucie spełnienia, stworzyć udane związki, odnieść sukces zawodowy i osobisty. Przekonuje, że to wszystko jest na wyciągnięcie ręki. Wystarczy zmienić sposób myślenia - wyznaczyć cel i dążyć do niego. Książka opiera się na popularnej metodzie Thomasa Gordona - nieżyjącego już amerykańskiego psychologa, psychoterapeuty i doradcy rodzinnego - znanej jako "wychowanie bez porażek". Metoda ta jest stosowana w 48 krajach od blisko 50 lat, co świadczy o jej ponadczasowości. Jej założenia są na tyle uniwersalne, że z powodzeniem można ją wykorzystywać we wszystkich relacjach międzyludzkich. Uczy skutecznej komunikacji i sztuki rozwiązywania konfliktów bez przegranych. [www.azymut.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM-KM/CD 2996 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej