Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(37)
Forma i typ
Książki
(33)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(13)
Poradniki i przewodniki
(6)
Publikacje popularnonaukowe
(6)
Publikacje fachowe
(5)
Audiobooki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
dostępne
(58)
wypożyczone
(11)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(20)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(15)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(3)
Oddział dla Dzieci i Młodzieży (Słowackiego 11)
(1)
Filia 1 (Bohaterów 5)
(1)
Filia 2 (Fredry 5)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 5 (Budziwojska 194)
(2)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(3)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 8 (Okulickiego 3)
(3)
Filia 9 (Czackiego 5)
(2)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(2)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(5)
Filia 15 (Lwowska 60)
(1)
Filia 18 (Łukasiewicza 78)
(4)
Filia 20 (Solarza 9a)
(3)
Autor
Sałbut Bartosz
(37)
Witkowska Magda
(6)
Moltzan-Małkowska Magdalena (1975- )
(4)
Wolff Michael (1953- )
(4)
Balagué Guillem (1968- )
(2)
Filipowicz Leszek (1967- )
(2)
Fury Tyson (1988- )
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Airey David (1979- )
(1)
Arnold Glen
(1)
Baker H. Kent (1944- ). Autor
(1)
Ball Phil (1957- )
(1)
Bandler Richard
(1)
Bensinger Ken
(1)
Berman Karen (1962- )
(1)
Bickerdike Jennifer Otter
(1)
Bohdanowicz Antoni
(1)
Brawn Ross (1954- )
(1)
Brigham Eugene F. (1930- )
(1)
Burns Jimmy (1953- )
(1)
Case John (1944- )
(1)
Casnocha Ben
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Dumas John Lee
(1)
Filbeck Greg
(1)
Galbraith James K. (1952- )
(1)
German Janusz (1974- )
(1)
Harris Neil Patrick (1973- )
(1)
Hill Napoleon (1883-1970)
(1)
Hill Napoleon (1883-1970). Prawa sukcesu
(1)
Hoffman Reid
(1)
Houston Joel F
(1)
Juszczyk Damian (1987- )
(1)
Knight Joe (1963- )
(1)
Kołodko Grzegorz W. (1949- )
(1)
Królak Piotr
(1)
Levy Jaime
(1)
Malkiel Burton Gordon (1932- )
(1)
Maxwell John C. (1947- )
(1)
Mazur Konrad
(1)
McCrae Lindsay
(1)
Mesfioui Merieme
(1)
Michalak Robert (1968- )
(1)
Michalowicz Mike
(1)
Morse Michael A
(1)
Nofsinger John R
(1)
Papagianni Dimitra
(1)
Parr Maria (1981- )
(1)
Sandel Michael J. (1953- )
(1)
Segurola Santiago (1957- )
(1)
Spector Bert
(1)
Spier Guy (1966- )
(1)
Stiglitz Joseph E. (1943- )
(1)
Sutcliff Nicola
(1)
Szóstek Aga
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(23)
Okres powstania dzieła
2001-
(28)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(35)
Język
polski
(35)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
14-17 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Młodzież
(1)
Programiści
(1)
Projektanci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(3)
Literatura amerykańska
(2)
Temat
Sukces
(8)
Trump, Donald (1946- )
(4)
Inwestycje
(3)
Kariera
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Zarządzanie
(3)
Autoprezentacja
(2)
Bokserzy
(2)
Działalność gospodarcza
(2)
Fury, Tyson (1988- )
(2)
Kampania wyborcza prezydencka
(2)
Mecze piłkarskie
(2)
Piłka nożna
(2)
Politycy
(2)
Polityka
(2)
Prezydentura (urząd)
(2)
Przywódcy i głowy państw
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Ryzyko inwestycyjne
(2)
Samorealizacja
(2)
Urzędnicy
(2)
Uzależnienie (nałóg)
(2)
Zawody sportowe
(2)
Akcje (ekonomia)
(1)
Aktorzy amerykańscy
(1)
Analiza fundamentalna (metoda ekonomiczna)
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Analiza techniczna (metoda ekonomiczna)
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Aplikacja internetowa
(1)
Archeologia
(1)
Badania polarne
(1)
Behawioryzm
(1)
Boks
(1)
Brawn, Ross (1954- )
(1)
Buffett, Warren (1930- )
(1)
Celebryci
(1)
Człowiek neandertalski
(1)
Demokracja
(1)
Dobro wspólne
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Elita społeczna
(1)
Epoka kamienia
(1)
FIFA
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Finanse publiczne
(1)
Fisher, Philip
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Graham, Benjamin (1894-1972)
(1)
Grand Prix (wyścigi samochodowe)
(1)
Harris, Neil Patrick (1973- )
(1)
Innowacje
(1)
Interfejs użytkownika
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Inwestycje giełdowe
(1)
Islam
(1)
Kluby sportowe
(1)
Kobieta
(1)
Konkurencyjność
(1)
Korupcja
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Ludy pierwotne
(1)
Lynch, Peter S.
(1)
Marketing doświadczeń
(1)
McCrae, Lindsay
(1)
Merytokracja
(1)
Munger, Charles (1924- )
(1)
Muzyka amerykańska
(1)
Muzyka rozrywkowa
(1)
Neff, John
(1)
Niepowodzenie
(1)
Nierówności społeczne
(1)
Nowojorska Giełda Papierów Wartościowych
(1)
Organizacje sportowe
(1)
Paleoantropologia
(1)
Pingwin cesarski
(1)
Piosenkarze amerykańscy
(1)
Piłkarze nożni
(1)
Pochodzenie człowieka
(1)
Polityka gospodarcza
(1)
Pop (muzyka)
(1)
Populizm (ideologia)
(1)
Prakseologia
(1)
Prawa kobiet
(1)
Praworządność
(1)
Programowanie neurolingwistyczne
(1)
Projektowanie
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przyroda
(1)
Próba samobójcza
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Real Madrid Club de Fútbol
(1)
Reprezentacja narodowa
(1)
Rola społeczna
(1)
Ronaldo, Cristiano (1985- )
(1)
Samowychowanie
(1)
Spears, Britney (1981- )
(1)
Spier, Guy (1966- )
(1)
Temat: czas
2001-
(15)
1901-2000
(6)
1945-1989
(5)
1989-2000
(5)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(7)
Afryka
(1)
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Antarktyda
(1)
Arabia Saudyjska
(1)
Azja
(1)
Europa
(1)
Grecja
(1)
Hiszpania
(1)
Katar
(1)
Madryt (Hiszpania)
(1)
Portugalia
(1)
Rosja
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Poradnik
(11)
Opracowanie
(6)
Reportaż
(4)
Pamiętniki i wspomnienia
(3)
Biografia
(2)
Podręcznik
(2)
Poradniki
(2)
Publicystyka
(2)
Autobiografia
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Książki mówione
(1)
Pamiętniki południowoafrykańskie
(1)
Relacja z podróży
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wywiady
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Zarządzanie i marketing
(7)
Kultura fizyczna i sport
(6)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(6)
Historia
(5)
Rozwój osobisty
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Kultura i sztuka
(2)
Psychologia
(2)
Archeologia
(1)
Biologia
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
37 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. Inwestycje)
Bibliogr. s. [349]-353. Indeks.
I. FILOZOFIE INWESTOWANIA: Peter Lynch. Inwestowanie niszowe ; John Neff. Wyrafinowane strategie inwestycyjne z wykorzystaniem wskaźnika ceny do zysku ; Benjamin Graham - ojciec współczesnej akcji ; Benjamin Graham. Trzy metody inwestowania w wartość ; Philip Fisher. Inwestowanie w bonanzy ; Warren Buffett i Charles Munger. Inwestowanie w perspektywy biznesowe. II. INWESTOWANIE WE WZROST WARTOŚCI (W WARTOŚĆ): Inwestor stawiający na wzrost wartości ; Analiza branży ; Analiza zasobów konkurencyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-336.76 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94887 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: "Get the life you want : the secrets to quick and lasting life change with Neuro-Linguistic Programming" 2009.
Bibliografia na stronach [235]-237.
Richard Bandler pomógł tysiącom ludzi pozbyć się dokuczliwych fobii, lęków, niepokojów, uzależnień, złych nawyków i bolesnych traum. W swojej najnowszej książce prezentuje trzydzieści pięć niezwykłych technik NLP, dzięki którym zdołasz w krótkim czasie wprowadzić trwałe zmiany w każdej sferze swojego życia. Nauczysz się sterować własnym mózgiem i dowiesz się, jak osiągnąć to, o czym zawsze marzyłeś! [Helion, 2010]
CZ. I. POZNAJ SWÓJ MÓZG - INWENTARYZACJA UMYSŁU: Potęga podświadomości. Autostrada do zmian ; Cechy Twoich myśli. Zrozumieć submodalności ; Sterowanie mózgiem. Modyfikacja neurochemii ; Kształtowanie nowych przekonań. Struktura pewności ; Linie czasu. W jaki sposób kodujemy w myślach czas. CZ. II. ZAPOMNIJ O: Złe sugestie ; Lęki i fobie ; Złe wspomnienia ; Żałoba ; Złe związki ; Złe decyzje. CZ. III. UPORAJ SIĘ Z: Nawyki i kompulsje ; powrót do zdrowia ; Poczucie rezygnacji ; Ważne wydarzenia ; testy (egzaminy i rozmowy kwalifikacyjne) ; Zobowiązania. CZ. IV. ZACZNIJ WRESZCIE: Zabawa ; Miłość ; Nawiązywanie nowych znajomości ; Ważne obowiązki (podatki, nauka) ; Ćwiczenia fizyczne ; Organizacja życia ; Wyższe zarobki ; Ważne decyzje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Czy Rosja i Katar kupiły Mundial? Afery w FIFA i międzynarodowe śledztwo.
Tytuł oryginału: "Red card : how the U.S. blew the whistle on the world's biggest sports scandal" 2018.
Bibliografia na stronach 472-[473].
Mundiale w Katarze i w Rosji budziły, budzą i będą budzić wiele emocji. Niestety, często negatywnych. Jak to się stało, że mistrzostwa świata w 2022 roku zostaną rozegrane w kraju, który ma niewiele wspólnego z piłką nożną? Afera FIFA rozpoczęła się w 2015 roku, kiedy w Zurychu zatrzymano grupę działaczy, którym zarzucono przyjęcie korzyści finansowych w zamian za oddanie głosów na gospodarzy turniejów oraz podpisywanie umów z nabywcami praw telewizyjnych. Dziennikarz śledczy Ken Bensinger wyrusza w podróż do mrocznego serca FIFA, przedstawiając osoby rządzące w FIFA od zupełnie innej strony. W tej historii znajdziemy wszystko: władzę, zdradę, zemstę, gwiazdy sportu, prostytutki, korupcję, seks i absurdalnie wielkie pieniądze, a tłem wydarzeń jest egzotyczny krajobraz rozciągający się od karaibskich plaż po zniszczone słońcem ulice Dohy w Katarze. To dzika, zadziorna, porywająca opowieść z elementami czarnego humoru, która łączy dziennikarstwo na światowym poziomie z tempem thrillera. [Wydawnictwo Sine Qua Non, 2022]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-796.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "UX strategy : how to devise innovative digital products that people want" 2015.
Na okładce i stronie tytułowej także nazwa wydawcy oryginału: O'Reilly. Na stronie redakcyjnej także ISBN oryginału.
Indeks.
Dla projektantów UX lub UI, menedżerów produktu, członków zespołów projektowych.
Strategia wrażeń użytkownika (UX) wymaga umiejętnego połączenia strategii biznesowej oraz projektowania UX. Niestety jak dotąd brakowało łatwego w zastosowaniu modelu łączenia tych dwóch dziedzin w praktyce. Ten niezwykle praktyczny podręcznik zawiera nieskomplikowane narzędzia i techniki strategiczne, które pomogą Twojemu zespołowi i Tobie w tworzeniu innowacyjnych produktów cyfrowych, z których inni faktycznie będą chcieli korzystać. Bez względu na to, czy jesteś przedsiębiorcą, projektantem UX lub UI, menedżerem produktu, czy też jednym z członków wewnętrznego zespołu przedsiębiorczego, znajdziesz tutaj metody o różnym stopniu zaawansowania, które będziesz mógł z miejsca wykorzystać w codziennej pracy. Autorka przedstawia tu także biznesowe analizy przypadków, kontekst historyczny i przykłady z życia wzięte, a ponadto dokłada zapis rozmów z wybitnymi strategami, którzy wyjaśniają, jak oni widzą zagadnienie strategii UX. Zdefiniuj i zweryfikuj docelową grupę użytkowników z wykorzystaniem prowizorycznych profili klienta oraz technik rozpoznania rynku. Przeprowadź badania i analizę konkurencji w celu lepszego poznania zatłoczonego rynku lub stworzenia na nim jakiejś niepowtarzalnej wartości. Pomóż członkom swojego zespołu skoncentrować się na podstawowej użyteczności produktu oraz modelu biznesowym poprzez prowadzenie uporządkowanych eksperymentów na prototypach. Projektuj lejki UX zwiększające zaangażowanie klientów poprzez łączenie pożądanych działań użytkowników z odpowiednimi wskaźnikami. [https://helion.pl/ksiazki/strategia-ux-jak-tworzyc-innowacyjne-produkty-cyfrowe-ktore-spotkaja-sie-z-uznaniem-rynku-jaime-levy,suxjti.htm#format/d, dostęp 20.08.2018]
1. Strategia UX - co to takiego? ; 2. Cztery elementy składowe strategii UX ; 3. Weryfikacja propozycji wartości ; 4. Badania na potrzeby analizy konkurencji ; 5. Analiza konkurencji ; 6. Innowacja w zakresie wartości na scenopisie obrazkowym ; 7. Tworzenie prototypów na potrzeby eksperymentów ; 8. Partyzanckie badania z udziałem użytkowników ; 9. Projektowanie pod kątem konwersji ; 10. Stratedzy w swoim środowisku naturalnym ; 11. Na zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Fascynująca relacja z wyprawy na drugi koniec świata i niepowtarzalny portret najbardziej wyjątkowych mieszkańców Antarktydy. Podczas antarktycznej zimy dzieją się rzeczy niesamowite. Gdy temperatura spada do minus sześćdziesięciu stopni, a morze wokół południowego kontynentu zamarza, pingwiny cesarskie - największe ze wszystkich pingwinów - rozpoczynają wielokilometrową wędrówkę po lodzie, aby dotrzeć tam, gdzie mają przyjść na świat ich młode. Żadne inne zwierzęta nie rozmnażają się w tak surowych, niesprzyjających warunkach. Matki i ojcowie wymieniają się rolami, a samce poszczą przez ponad sto dni najstraszliwszej zimy, aby wysiedzieć jaja i bezpiecznie sprowadzić młode pisklęta na skuty lodem świat. Rok wśród pingwinów to opowieść o wyprawie na kraniec świata. Lindsay McCrae, ceniony i wielokrotnie nagradzany twórca filmów przyrodniczych, należący do ekipy sir Davida Attenborough operator, przez 337 dni podziwiał unikatowe piękno Antarktydy i śledził z bliska życie jedenastu tysięcy pingwinów cesarskich. Ta książka to fascynująca kronika życia, śmierci i ponownych narodzin tych wyjątkowych ptaków, a także opowieść o niezwykłym doświadczeniu człowieka, który spędził blisko rok w najbardziej ekstremalnych warunkach, jakie tylko sobie wyobrazić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-109948 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Profit first : transform your business from a cash-eating monster to a money-making machine" 2014.
Wyobraź sobie, że to nie ty służysz swojej firmie, lecz ona służy tobie. Wyobraź sobie, że na kolejnej inwestycji wreszcie zarobisz. Wyobraź sobie, że możesz sobie tę rentowność zagwarantować. To wszystko jest możliwe, a osiągnięcie takiego stanu rzeczy jest łatwiejsze, niż mogłoby ci się wydawać. Mike Michalowicz opracował nieszablonowy system zarządzania przepływami środków pieniężnych, dzięki któremu dziesiątki małych firm wyrwały się ze spirali śmierci i momentalnie osiągnęły rentowność. Dzięki tej książce - teraz możesz to zrobić i ty! Ludzie, dla których zysk ma znaczenie drugorzędne, a najważniejszy jest wzrost, zwykle szybko bankrutują. Michalowicz dokładnie pokazuje dlaczego tradycyjna reguła znana z rachunkowości, czyli przychody - koszty = zysk, jest sprzeczna z naturą ludzkich zachowań. Przekonuje, że wzór ten należy zaliczyć do mitów - że wpędza nas on w spiralę zwiększania sprzedaży i jednoczesnego zmniejszania rentowności. W niniejszej książce przedstawia behawioralne podejście do księgowości, które przejawia się w przekształceniu powyższego wzoru do postaci: przychody - zysk = koszty. Jak wszyscy wiemy, jedną z najskuteczniejszych strategii tracenia na wadze jest ograniczanie spożywanych porcji poprzez używanie mniejszych talerzy. Na podobnej zasadzie Michalowicz pokazuje, w jaki sposób najpierw osiągnąć zysk, a na wydatki przeznaczyć tylko tyle pieniędzy, ile zostanie. Ta jedna zmiana powoduje, że twoja firma momentalnie przekształci się z potwora przejadającego pieniądze w maszynkę do ich zarabiania. Z tej książki dowiesz się również, dlaczego: przestrzeganie sformułowanych tu czterech zasad upraszcza rachunkowość i ułatwia prowadzenie rentownej działalności biznesowej, a wszystko wyłącznie dzięki analizie wyciągów bankowych, osiąganie w pierwszej kolejności zysku sprzyja oszczędności oraz inspiruje do tworzenia innowacji zdolnych odmieniać całe branże, mała, ale regularnie rentowna firma może być warta znacznie więcej niż firma duża, która ma problemy z utrzymaniem się na powierzchni, firmy wcześnie osiągające trwałą rentowność mają większe szanse na długoterminowy, dynamiczny wzrost. Dzięki dziesiątkom analiz przypadków, szczegółowym poradom oraz charakterystycznemu dla niego poczuciu humoru Michalowicz może pomóc ci już na zawsze odmienić kondycję finansową twojej firmy. [MT Biznes, 2018]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. Zarządzanie)
Cz. I. Teoria skutecznego wprowadzania zmiany: 1. Zmiana w organizacji, 2. Teoria skutecznego wprowadzania zmiany ; Cz. II. Wprowadzanie zmiany: 3. Powszechne zaangażowanie i wspólna diagnoza, 4. Zmiana wzorca organizacyjnego, 5. Zmiana w obszarze zasobów ludzkich ; Cz. III. Szersze spojrzenie: 7. Przewodzenie zmianie, 8. Na zielono.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "The umami strategy : stand out by mixing business with experience design" 2021.
Odkrywanie przewagi konkurencyjnej płynącej z doświadczeń ; Definiowanie Strategii Umami ; Startegia Umami - narzędzia praktyczne ; Nastawienie Umami.
Jeżeli chcesz wyróżnić się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi klienci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują doświadczenia. Co więcej, w najbliższych latach doświadczenia staną się fundamentem tworzenia wyjątkowej wartości rynkowej i głównym źródłem przewagi strategicznej. Jak to zrobić? Musisz zbudować potężną, ale wykonalną strategię i skutecznie wdrożyć ją w całej organizacji. Aga Szóstek określa tę strategię jako umami, które jest piątą kategorią smaku (obok słodkiego, kwaśnego, słonego i gorzkiego) i nadaje potrawom wyjątkowy smak. W realiach biznesowych umami rozumiane jest jako doświadczenie, którego klienci nigdy nie mają dość i o którym sami z siebie opowiadają innym, jako czynnik, dzięki któremu nasza oferta przestaje być „w porządku”, a staje się czymś unikalnym i zapadającym w pamięć. [www.azymut.pl, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-005 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-111744 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logo design love : tworzenie genialnych logotypów : nowa odsłona / David Airey ; [tłumaczenie Bartosz Sałbut]. - Wydanie 2. rozszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2015. - XIII, [1], 224 strony ; ilustracje (w tym kolorowe), fotografie ; 24 cm.
Na okładce: Twórz logotypy, które rzucają na kolana! Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność? Gdzie szukać twórczych inspiracji? Jak negocjować z klientami?
Bibliografia na stronie 220. Indeks.
ZNACZENIE WIZERUNKU MARKI: Jesteśmy otoczeni ; Chodzi o to, co chcesz przekazać ; Elementy kultowych projektów ; PROCES PROJEKTOWANIA: Podstawy ; Unikanie zagrożeń związanych z rebrandingiem ; Wycena projektu ; Od ołówka do PDF-a ; Sztuka prowadzenia rozmów ; NAPRZÓD: Utrzymywanie motywacji ; Odpowiedzi na Twoje pytania ; 31 praktycznych porad dotyczących projektowania logo ; Logo to nie wszystko.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-102802 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.Ksieg 3331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Common path to uncommon success : a roadmap to financial freedom and fulfillment" 2021.
Ta książka to pierwszy krok dla wielu przyszłych przedsiębiorców! Przed założeniem firmy dręczą nas miliony wątpliwości, a potem, kiedy już prowadzimy własną działalność, mamy do podjęcia tysiące decyzji. Każdą z tych decyzji można przyrównać do wyboru dróg na rozstaju. Iść w lewo czy w prawo? Niestety często wybieramy źle. I dlatego powstała ta książka. To zbiór konkretnych wskazówek, jak odnieść sukces we własnym biznesie, sformułowanych na podstawie ponad tysiąca godzin rozmów z najbardziej inspirującymi ludźmi z całego świata. John Lee Dumas jest twórcą i gospodarzem nagradzanego podcastu Entrepreneurs on Fire. Przeprowadził wywiady z ponad 3 tysiącami znanych przedsiębiorców, które zostały odsłuchane przez ponad 100 milionów ludzi. Jego gośćmi byli między innymi Tony Robbins, Barbara Corcoran i Gary Vaynerchuk. Na podstawie tych rozmów Dumas opracował listę 17 prostych kroków, umożliwiających pokonanie drogi od pomysłu, przez rozwój sprzedaży i marketingu, aż do stabilnej finansowo firmy. Dzięki jego książce: •Odkryjesz kluczowe kroki, jakie podejmują odnoszący sukcesy przedsiębiorcy. •Rozwiejesz wątpliwości i przełamiesz obawy, które obecnie odczuwasz. •Unikniesz pułapek, w które wpadli niezliczeni założyciele własnych firm. •Zbudujesz „studnię wiedzy”, do której możesz sięgnąć za każdym razem, gdy potrzebujesz inspiracji lub motywacji. Wszystko jest możliwe i osiągalne, musisz tylko zignorować ogrom koszmarnych rad, którymi zaśmiecone są media społecznościowe i internet, i po prostu wykonać opisane w tej książce 17 kroków. Czas pożegnać strach, wątpliwości i przywitać się z Twoją wersją niezwykłego sukcesu i przynoszącą dochody własną firmą. [www.azymut.pl, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111742 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bez maski : autobiografia / Tyson Bury ; tłumaczenie: Bartosz Sałbut. - Kraków : Wydawnictwo SQN, 2020. - 310, [10] stron, [24] strony tablic : fotografie ; 21 cm.
Przyszedł na świat, ważąc ledwie 450 gramów. Lekarze dawali mu jeden procent szans na przeżycie. Tyson, który imię zawdzięcza bokserskiemu idolowi swojego ojca, Mike’owi, 14 lat później mierzył już niemal dwa metry. Kiedy zdobył tytuł mistrza świata, wydawało się, że osiągnął wymarzony cel. Jego życie szybko jednak zmieniło się w koszmar. Depresja, a wraz z nią kolejne omeny: alkohol, narkotyki i myśli samobójcze. Był Królem Cyganów, jednym z najbardziej widowiskowych mistrzów świata w historii boksu, a w kilka miesięcy stał się 180-kilogramowym wrakiem człowieka. Był o krok od skończenia ze sobą, ale również z tej walki wyszedł zwycięsko. W szokującej autobiografii Tyson Fury opowiada, jak wbrew wszystkiemu zdołał się podnieść z kolan. Zdradza, co działo się w szatni przed walką z Wilderem i po niej i jak to możliwe, że pojedynek z Kliczką rozegrał się tak naprawdę w saunie. Szczerze opowiadający o swoich problemach dwumetrowy gigant pokazuje twarz, jakiej nigdy dotąd nie widziałeś. [Wydawnictwo SQN, 2020]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.1-796/799 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.8-796/799 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-796/799 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.13-796/799 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.18-929 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.20-796 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na gołe pięści : autobiografia / Tyson Fury ; tłumaczenie Bartosz Sałbut. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo Sine Qua Non, 2023. - 279, [9] stron, [8] stron tablic : fotografie, ilustracje, portrety ; 21 cm.
Gdy pokonał Władimira Kliczkę, stał się niekwestionowanym mistrzem świata kategorii ciężkiej. Chwilę później był bliski samobójstwa. Wrócił z krainy mroku, by osiągnąć pięściarską nieśmiertelność, a dziś z perspektywy czasu opowiada o zwycięskiej walce z największymi demonami. W tej książce Tyson Fury po raz pierwszy mówi o sobie w tak intymny sposób: opowiada o bajkowej miłości i związku z żoną Paris, przyziemnym i tradycyjnym modelu wychowywania szóstki dzieci, ale wyjawia też, że przez kilka tygodni przed największą walką w karierze spał na szpitalnej podłodze, gdy na oddziale jego nowo narodzona córka walczyła o życie. Przygotowania do fenomenalnych walk z Deontayem Wilderem, którymi żył cały bokserski świat. Kulisy historycznego pojedynku z Dillianem Whyte’em, który na stadionie Wembley oglądało 94 tysiące kibiców. Wychodzenie z problemów psychicznych, wielkie pieniądze, showbiznes i plany na przyszłość. Król Cyganów zawsze uwielbiał podgrzewać atmosferę, będąc jednocześnie szczerym, otwartym, zabawnym i refleksyjnym. Dokładnie taki jest w tej książce. [lubimyczytac.pl, 2023]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-796/799 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.18-796 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sukces osobisty / Brian Tracy ; przekład Bartosz Sałbut. - Dodruk. - Warszawa : MT Biznes, 2019. - 109 stron ; 22 cm.
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Tytuł oryginału: "Personal success" 2016.
Publikacja dostępna również w formie książki mówionej.
Dlaczego jedni odnoszą większe sukcesy niż inni? Brian Tracy, światowej sławy ekspert od zwiększania efektywności, przez dziesięciolecia badał życiorysy i zachowania ludzi sukcesu. Na tej podstawie wyciągnął zaskakujący wniosek: nawet niewielkie korekty nastawienia i zachowań mogą przełożyć się na istotny wzrost osiąganych wyników. W tej krótkiej, acz inspirującej książce autor wyjaśnia, w jaki sposób wszyscy możemy: - wyznaczać jasne cele (bo nie da się osiągnąć celu, którego się nie widzi), - zmienić nastawienie pod kątem przyciągania nowych możliwości, - wyrzec się wszelkich przekonań, którymi sami się ograniczamy; - wzmacniać pewność siebie, - ćwiczyć się w sztuce odwagi (ludzie sukcesu nie boją się podejmować ryzyka), - wykorzystywać każdą okazję do nauki i rozwoju, - nawykowo prowadzić działania networkingowe, - opanować umiejętność planowania strategicznego, - i wiele więcej. Książka jest pełna prostych, lecz jednocześnie rewolucyjnych technik, dzięki którym nauczysz się przekuwać marzenia w konkretne efekty. [MT Biznes, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.923 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej