Grafika komputerowa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(14)
Forma i typ
Książki
(14)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(14)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna dla dor. i mł. od 15 r. ż. (Dąbrowskiego 33a)
(2)
Czytelnia Główna (Sokoła 13)
(1)
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(11)
Wypożyczalnia Muzyczna (Żeromskiego 2)
(1)
Filia 3 (Krzyżanowskiego 6)
(1)
Filia 4 (Ofiar Katynia 15)
(1)
Filia 6 (Podwisłocze 6)
(1)
Filia 7 (Osmeckiego 51)
(1)
Filia 10 (Podchorążych 1)
(1)
Filia 13 (Iwonicka 38)
(1)
Autor
Ihrig Emil
(2)
Ihrig Sybil
(2)
Airey David (1979- )
(1)
Austin Tricia
(1)
Bielecki Jan (?-2001)
(1)
Cegieła Rafał
(1)
Chmurzyński Jerzy
(1)
Doust Richard
(1)
Fiell Charlotte (1965- )
(1)
Fiell Peter (1958- )
(1)
Frelik Paweł (1969- )
(1)
Garbiński Aleksander
(1)
Gurbiel Ewa
(1)
Kearney Kirsten
(1)
King Julie Adair
(1)
Kresak Paweł
(1)
Król Iwona
(1)
Kubiak Michał (tłumacz)
(1)
Kucewicz Marta
(1)
Loska Jerzy (informatyka)
(1)
Pavlidis Theodosios
(1)
Powers Shelley
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Scott-Baron Hayden
(1)
Sitek Ryszard
(1)
Strovoz Yazur
(1)
Sysło Maciej M
(1)
Szajkowska Julia
(1)
Szajkowski Paweł
(1)
Urbaniak Ludwik
(1)
Wojciechowski Krzysztof (1947- )
(1)
Zalewski Andrzej (informatyk)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(3)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Odbiorca
Projektanci
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Temat
Kobieta
(5234)
Literatura polska
(4583)
Płyty gramofonowe
(4556)
Polska
(3984)
Przyjaźń
(3680)
Grafika komputerowa
(-)
Rodzina
(3654)
II wojna światowa (1939-1945)
(3055)
Poezja polska
(2595)
Miłość
(2547)
Relacje międzyludzkie
(2438)
Powieść polska
(2400)
Zwierzęta
(2380)
Tajemnica
(2104)
Powieść amerykańska
(2015)
Wojsko
(1927)
Muzyka polska
(1920)
Filozofia
(1882)
Magia
(1865)
Pisarze polscy
(1789)
Język polski
(1661)
Dziewczęta
(1549)
Żydzi
(1535)
Pamiętniki polskie
(1479)
Rodzeństwo
(1442)
Nastolatki
(1336)
Śledztwo i dochodzenie
(1309)
Kultura
(1300)
Uczniowie
(1288)
Życie codzienne
(1245)
Literatura
(1200)
Polacy za granicą
(1171)
Małżeństwo
(1170)
Polityka
(1166)
Powieść angielska
(1137)
Dzieci
(1114)
Sztuka
(1072)
Uczucia
(1051)
Psy
(1037)
Publicystyka polska
(1004)
Władcy
(987)
Wsie
(986)
Ludzie a zwierzęta
(982)
Muzyka niemiecka
(982)
Teatr polski
(970)
Nauka
(946)
Literatura dziecięca polska
(942)
Trudne sytuacje życiowe
(940)
Historia
(906)
Duchowieństwo katolickie
(886)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(880)
Powieść obyczajowa amerykańska
(880)
Literatura młodzieżowa polska
(870)
Boże Narodzenie
(857)
Arystokracja
(851)
Zabójstwo
(848)
Opowiadanie polskie
(842)
Chłopcy
(829)
Turystyka
(824)
Koty
(816)
Politycy
(815)
Kościół katolicki
(809)
Dziecko
(792)
Policjanci
(787)
Sekrety rodzinne
(783)
Dziennikarze
(779)
Podróże
(726)
Polityka międzynarodowa
(718)
Szlachta
(717)
Wychowanie w rodzinie
(716)
Postawy
(709)
Osoby zaginione
(705)
Prywatni detektywi
(704)
Wybory życiowe
(692)
Uprowadzenie
(686)
Opowiadanie dziecięce przygodowe
(678)
Prawo
(668)
Młodzież
(667)
Przestępczość zorganizowana
(662)
Wojna
(654)
Przedsiębiorstwo
(651)
Poszukiwania zaginionych
(647)
Muzyka
(646)
Religia
(644)
Etyka
(639)
Miasta
(639)
Wychowanie
(636)
Społeczeństwo
(634)
Dramat polski
(629)
Nauczyciele
(629)
Relacja romantyczna
(624)
Topografia
(620)
Matki i córki
(612)
Walka dobra ze złem
(610)
Chrześcijaństwo
(603)
Powieść obyczajowa polska
(603)
Mężczyzna
(602)
Sztuka polska
(594)
Szkolnictwo
(581)
Muzyka rozrywkowa polska
(579)
Ruch oporu
(578)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Poradnik
(2)
Opracowanie
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
14 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Logo design love : tworzenie genialnych logotypów : nowa odsłona / David Airey ; [tłumaczenie Bartosz Sałbut]. - Wydanie 2. rozszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2015. - XIII, [1], 224 strony ; ilustracje (w tym kolorowe), fotografie ; 24 cm.
Na okładce: Twórz logotypy, które rzucają na kolana! Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność? Gdzie szukać twórczych inspiracji? Jak negocjować z klientami?
Bibliografia na stronie 220. Indeks.
ZNACZENIE WIZERUNKU MARKI: Jesteśmy otoczeni ; Chodzi o to, co chcesz przekazać ; Elementy kultowych projektów ; PROCES PROJEKTOWANIA: Podstawy ; Unikanie zagrożeń związanych z rebrandingiem ; Wycena projektu ; Od ołówka do PDF-a ; Sztuka prowadzenia rozmów ; NAPRZÓD: Utrzymywanie motywacji ; Odpowiedzi na Twoje pytania ; 31 praktycznych porad dotyczących projektowania logo ; Logo to nie wszystko.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-102802 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Wyp.Muz.Ksieg 3331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Projektowanie dla nowych mediów / Tricia Austin, Richard Doust ; tł. Aleksander Garbiński. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, cop. 2008. - 192 s. : fot. (gł. kolor.), il. (gł. kolor.), rys. (w tym kolor.) ; 26 cm.
(Projektowanie)
Bibliogr. s. 184. Indeks.
WPROWADZENIE: Czym jest projektowanie graficzne? ; Czym są stare media? ; Czym są nowe media? ; Czym jest projektowanie graficzne dla nowych mediów? ; Dla kogo jest ta ksiązka? 1. PODSTAWY: Rys historyczny ; Wpływ nowych mediów na projektowanie graficzne ; Nowe horyzonty 2. PROJEKTOWANIE DLA NOWYCH MEDIÓW: Terminologia i techniki stosowane w nowych mediach ; Projektowanie ; Proces twórczy 3. INTERNET: Od cyberprzestrzeni do świata rzeczywistego ; Ścieżki w głąb labiryntu ; Przestrzeń społeczna ; Odkrycia i nauka ; E-learning - nauka przez Internet ; sieci intranet i ekstranet ; Poczta elektroniczna ; Transmisje cyfrowe ; Marketing i handel on-line 4. ŚWIATY WIRTUALNE: Grafika komputerowa: tworzenie światów realnych i nierealnych ; Symulatory ; Studio projektowania graficznego: cyfrowa wyspa ; Multimedia ; Cyfrowe efekty specjalne ; Przemysł gier komputerowych ; Wirtualne istoty 5. DALSZE KROKI: Dlaczego warto projektować dla nowych mediów? ; Kto może odnieść sukces? ; Miejsce pracy ; Małe nie znaczy gorsze ; Wolny strzelec ; Tempo pracy ; Współpraca ; Jak znaleźć pierwszą pracę ; Autoreklama ; O tym warto pamiętać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-91591 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-67457 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-89097 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kultury wizualne science fiction / Paweł Frelik. - Kraków : Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych Universitas, copyright 2017. - 215, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 21 cm.
Na stronie redakcyjnej inny zapis ISBN: 97883-242-2700-6.
Bibliografia na stronach [193]-207. Indeks.
Znacząca część krytycznej uwagi, jaką otrzymuje science fiction, skierowana jest na narracyjnie zorientowane formy gatunku: literaturę, film, telewizję, rzadziej komiksy. Jednak SF od zawsze była również obecna w całym szeregu mediów „mniejszych”, zaś eksplozja cyfrowych narzędzi produkcji i dystrybucji jedynie poszerzyła i skomplikowała ten multimedialny krajobraz gatunku. Jako głos w badaniach nad science fiction, korzystający jednocześnie z narzędzi groznawstwa, medioznawstwa i studiów nad wizualnością, książka proponuje spojrzenie na trzy wybrane media wizualne science fiction: gry wideo, film krótkometrażowy i grafikę komputerową. Każdy z rozdziałów nakreśla kontury wybranego medium, sytuuje je w kontekście tradycyjnych form science fiction oraz sugeruje możliwe podejścia badawcze wybiegające poza obecne wciąż w badaniach pobłażliwe traktowanie ich jako epatującą obrazem i dźwiękiem rozrywkę. Chociaż ich oddziaływanie kulturowe znacząco różni się od tradycyjnych mediów science fiction, gry, krótkometraże i grafika stanowią nie mniej ważny element science fiction, która we współczesnym świecie z pozycji jednego z gatunków popularnych stała się dominującym dyskursem kulturowym obecnym w wielu dziedzinach życia oraz stanowi wyjątkowo aktualny rezerwuar metafor, ikon i tropów pomagających w zrozumieniu współczesnego świata. [Universitas, 2017]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105304 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. A-Oddz. Komp
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-78462 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-78463 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Minecraft®, prosta gra komputerowa o układaniu sześcianów, to obecnie światowy fenomen, który porywa wyobraźnie graczy na całym świecie. Książka Zadziwiające Miasta Minecraft® opisuje wyjątkowe miejskie krajobrazy wykreowane przez mistrzów gry. Zawiera także instrukcje "krok po kroku". Mistrzowie konstruowania prezentują 36 niesamowitych projektów: od współczesnych metropolii, przez dawne cywilizacje i fantastyczne królestwa, na futurystycznych zonach kończąc. Po raz pierwszy te niesamowite krajobrazy zostały zebrane razem w jednej kolekcji. W książce znajdują się instrukcje "krok po kroku" oraz porady dotyczą różnych poziomów trudności planowania i kreowania budynków, obiektów ulicznych, detali architektonicznych. Towarzyszy im bogaty materiał graficzny. To pierwsza książka, która pokazuje nie tylko technikę budowania w Minecraft®, ale również artystyczny kunszt w tworzeniu własnych, niesamowitych światów. [Wydawnictwo Zielona Sowa, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.13dz-0 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks
Na okł. podtyt.: spowoduj, by każda strona WWW była dziełem sztuki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-82584 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-65614 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. tyt. nazwa wydawcy oryg.: O'Reilly.
Indeks.
1. Dobra zabawa ; 2. Obrazy ; 3. Z aparatu do internetu ; 4. Internet w obrazkach ; 5. Grafika użytkowa ; 6. Wektorowo - początki i języki znaczników ; 7. Obóz szkoleniowy neofitów SVG ; 8. CSS - wyższy poziom wtajemniczenia ; 9. Projektowanie stron WWW dla laików ; 10. Grafika dynamiczna ; 11. Tworzenie na kanwie ; 12. Dynamiczne zastosowania znacznika canvas i języka SVG ; 13. Magia obrazów - różne narzędzia obróbki grafiki ; 14. Nieco geografii ; 15. Cud, miód i orzeszki - łączenie danych z grafiką.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-004.92 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93106 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks
Książka stanowi doskonałe wprowadzenie do sztuki cyfrowej mangi: od projektowania interesujących postaci do opracowania fabuł komiksowych, tworzenia okładek i publikacji prac. Autor, znany projektant gier wideo, analizuje różne style i odmiany mangi, wyjaśniając różnice między nimi, omawia najpopularniejsze programy [Photoshop, Painter i Comicworks], radzi, jak rysować za pomocą myszy lub tabletu graficznego, jak formatować prace do prezentacji w internecie oraz do druku. [Arkady, 2006]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4-004 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F.6-Czyt.004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.10-0 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Użytkownika Mikrokomputerów ; t. 25)
Indeks
Bibliogr. s. 399
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. WG-51 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-82825 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej